Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen C3 / e-C3 (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Citroen C3 / e-C3 (2024)
    • 1
    • 2
    • 62
    • 63
    • 64
    • 65
    • 66
    • 65 / 66
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    77
    1303
    56069
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus @araxnis last edited by

      @araxnis said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

      Η αλήθεια είναι ότι, παρά ότι γραφόταν εδώ, πάει τρένο στις πωλήσεις.. Τελικά δε νοιάζονται οι αγοραστές για το στροφόμετρο...

      Οδηγοί από τα Lidl...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • C
        criuser last edited by

        Αυτοί αγοράζουν VAG...😊

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
        Εμαθα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bill_hsd last edited by

          @fanis75 said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

          @araxnis said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

          Η αλήθεια είναι ότι, παρά ότι γραφόταν εδώ, πάει τρένο στις πωλήσεις.. Τελικά δε νοιάζονται οι αγοραστές για το στροφόμετρο...

          Οι αγοραστές αυτών των αυτοκίνήτων δεν νοιάζονται για τίποτα (ακόμα και εαν διαλύεται το αμάξι σε τρακάρισμα με παπί), παρά μόνο για την τιμή.

          Δεν νομίζω να πρόκειται καν για αγοραστές, τα περισσότερα Stellantis είναι leasing/εταιρικά.

          C 1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • J
            jousis @zaxosm last edited by jousis

            @zaxosm said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

            Για να δούμε πως θα πάει. Αυτή τη στιγμή στην πόλη είμαι στα 9-12kwh/100km με το inster.

            9-12??? 😱 κατεβαίνεις και το σπρώχνεις;;;

            Z 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser @bill_hsd last edited by

              @bill_hsd said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

              @fanis75 said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

              @araxnis said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

              Η αλήθεια είναι ότι, παρά ότι γραφόταν εδώ, πάει τρένο στις πωλήσεις.. Τελικά δε νοιάζονται οι αγοραστές για το στροφόμετρο...

              Οι αγοραστές αυτών των αυτοκίνήτων δεν νοιάζονται για τίποτα (ακόμα και εαν διαλύεται το αμάξι σε τρακάρισμα με παπί), παρά μόνο για την τιμή.

              Δεν νομίζω να πρόκειται καν για αγοραστές, τα περισσότερα Stellantis είναι leasing/εταιρικά.

              Ετσι είναι αν έτσι νομίζετε...😊

              Τα περισσότερα Στελλάντις είναι ιδιωτικά γιατί είναι όμορφα...

              Βέβαια υπάρχουν και πολλοί κακόγουστοι, όπως είδα προχτές ένα πιτσιρικά που είχε βάλει ζάντες και φυμέ σε ένα κορόλα χάτς και το έπαιζε γρήγορος...😊

              Είπα να τον ρωτήσω αν το όνειρο του είναι να είναι συνταξιούχος πριν τα 30 του, αλλά πήγαινε αργά, πολύ αργά...😀

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
              Εμαθα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • Z
                zaxosm @jousis last edited by

                @jousis said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

                @zaxosm said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

                Για να δούμε πως θα πάει. Αυτή τη στιγμή στην πόλη είμαι στα 9-12kwh/100km με το inster.

                9-12??? 😱 κατεβαίνεις και το σπρώχνεις;;;

                Ε γενικα ειναι ελαφρυ συγκριτικα μικροι τροχοι λιγοι ιπποι. Δε δυσκολευομαι καθολου.

                Βεβαια ακομα δεν χρησιμοποιω τη θερμανση.

                Τα στατς για το νοεμβρη ειναι στο ανω ακρο:

                alt text

                Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                Hyundai Inster 42kwh

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • S
                  savas89 last edited by

                  Καλά και των toyota η οικονομία τους νοιάζει πρωτίστως και η αξιοπιστίας δλδ η τσέπη πάλι και καλά κάνουν. Αλλιώς θα πήγαιναν σε άλλα μονοπάτια (cupra και άλλα με περισσότερα χρήματα).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    axel12p last edited by

                    Στο τελευταίο Drive έχει δοκιμή το Inster Cross και αναφέρουν πως εντός πόλης δεν είδαν κατανάλωση πάνω από 12.5KWh.

                    Το εντυπωσιακό με το Inster είναι πως η Hyundai κατάφερε να έχει τόσο χαμηλή κατανάλωση και εξαιρετικούς χώρους, βασιζόμενη σε τροποποιημένη πλατφόρμα θερμικού και όχι σε κάποια εξειδικευμένη πλατφόρμα ηλεκτρικού.

                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dettol @axel12p last edited by

                      @axel12p said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

                      Στο τελευταίο Drive έχει δοκιμή το Inster Cross και αναφέρουν πως εντός πόλης δεν είδαν κατανάλωση πάνω από 12.5KWh.

                      Το εντυπωσιακό με το Inster είναι πως η Hyundai κατάφερε να έχει τόσο χαμηλή κατανάλωση και εξαιρετικούς χώρους, βασιζόμενη σε τροποποιημένη πλατφόρμα θερμικού και όχι σε κάποια εξειδικευμένη πλατφόρμα ηλεκτρικού.

                      ισως ειχε εξελιχθει απο την αρχη η πλατφορμα ωστε να χρησιμοποιηθει και για ηλεκτρικο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • A
                        axel12p last edited by

                        Βασίζεται στην πλατφόρμα Κ1 που προοριζόταν αποκλειστικά για θερμικά μοντέλα όπως το Capster. Στο Inster χρειάστηκε να την τροποποιήσουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dg79 last edited by

                          Άρχισαν τα κρύα, θα πέσει κλάμα:

                          b754b09c-7b25-46c0-bc39-dcb341e9ed3e-εικόνα.png

                          Και σχόλια από long term test to autocar:

                          Life with the ë-C3 has been relatively trouble-free during my first 3000 miles – but it hasn’t been without a few frustrations.

                          My main gripe revolves around one important omission: there’s no in-depth trip computer. This means there are no efficiency readings and no economy figures. Plus, when the car is plugged in, there’s no indication of charging speed, just the remaining time left until a full battery. There’s no menu for this in the touchscreen either.

                          This seems odd and regularly frustrates me as someone who keeps a meticulous eye on my car’s efficiency. I thought I might be missing something obvious, but clicking through the screen using the toggle on the end of the indicator stalk didn’t help either.

                          So I contacted Citroën about it and a spokesperson confirmed that “energy consumption is not currently available” in the ë-C3 but it “will be added later in the year with the latest software generation”

                          For now, the only source of vehicle data is the digital head-up display, which shows vehicle speed, overall mileage and remaining range. This makes working out efficiency – and how quickly or not I’m chewing through the potential range on the go – a tedious task.

                          How can you truly plan a long-distance journey if you don’t know how many miles you’re getting from that dinky 44kWh battery?

                          I’ve been nearly caught out a few times, due to the combination of a lack of data and the ë-C3’s disappointing cruising economy. One time, I started a 65-mile drive with an 126 miles of range displayed on the digital dash and arrived with just six miles remaining.

                          I’m used to running electric cars down to a low remaining range, but that journey needn’t have been so tense. As far as I was aware, I had almost twice the range I needed, which should have been enough of a cushion to travel without worry.

                          Whipping out my calculator, I worked out that the ë-C3 had averaged just 2.8mpkWh over the journey, which had involved a mixture of motorways and A-roads.

                          That’s identical to our road test figure and significantly poorer than the Renault 5 achieved (3.1mpkWh). It indicates a real-world range of just 129 miles. Plus, that journey was done without a puff of energy-sapping air conditioning.

                          Unfortunately, a few things held the ë-C3 back. The most significant of those was efficiency, which varied massively between competitive and woeful, depending on the type of driving.

                          Over three months, the best I saw was a fairly creditable 4.5mpkWh, achieved along a route that was almost entirely at town speeds below 30mph. That equates to a range of 197 miles from our car’s 43.7kWh battery – in line with Citroën’s advertised claims.

                          Yet when driving home to see family – a journey of around 70 miles along a mix of motorways and A-roads – I’d regularly see no more than 2.9mpkWh. That’s equal to just 127 miles of range, even in optimal conditions of 25-29deg C.

                          You expect faster depletion of the battery on quicker roads, but dealing with such a shortfall in efficiency is made all the harder because the ë-C3 still lacks a trip computer to display its economy figure.

                          All it shows is a rapidly dwindling range indicator, making longer trips harder to manage than they need to be. This was offset slightly by a decent claimed charging speed of 100kW, although I never saw more than 86kW.

                          Another feature notable by its absence was any form of brake energy regeneration control. A mild level of regeneration is there by default, but there’s no option for one-pedal driving.

                          It was missed when driving through town, and the only level of adjustability was the Cruise mode, which reduces high-speed regen to make for smoother driving on faster roads.

                          YΓ το τεστ έγινε υπό τις ιδανικότερες συνθήκες:
                          Given we have had a relatively balmy summer, the conditions couldn’t have been better for a small EV such as the ë-C3 to thrive and really make a case for itself among an increasingly large pool of rivals

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            criuser last edited by

                            Αρχικά να θυμίσουμε ότι το 3 είναι αν όχι το φτηνότερο, ένα από τα φτηνότερα ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ηλεκτρικά και θα γίνει ακόμα φτηνότερο με την μικρότερη μπαταρία και τα 82 άλογα κινητήρα, με τιμές κάτω από 20000 πριν την επιδότηση.

                            Στην Ισπανία μάλιστα μετά την επιδότηση η τιμή γίνεται μόλις 9950 ευρώ.

                            https://en.passionnement-citroen.com/post/citroen-e-c3-drops-below-euros-10-000-thanks-to-red-days-in-spain

                            Συγκρίσεις με κινέζικα χρέπια από εργοστάσια που σε 5-6 χρόνια που θα χρειαστούν οι ανόητοι αγοραστές τους ανταλλακτικά και αυτά θα φτιάχνουν φωτογραφικές μηχανές, μπαντονέτες για τα αυτιά και σουτιέν για άβυζες κινέζες, δεν μπαίνουν στην συζήτηση....😇 😁

                            Επί της ουσίας το αμαξάκι εξελίχτηκε λίγο γρήγορα πριν 12-14 μήνες, κυρίως για να προλάβει τα μπόνους της κοινωνικής μίσθωσης που έδινε ο γεροντολάγνος.

                            Ετσι δεν είχε μετρητή στιγμιαίας κατανάλωσης, πράγμα που το ήξεραν οι αγοραστές, άρα δεν έχει νόημα η αναφορά του στο άρθρο, αφού με την αγορά ή μίσθωση του αυτοκινήτου, το αποδέχτηκε.

                            Ομως σιγά σιγά ομαλοποιείται η παραγωγή και έτσι έχουμε στα καινούργια μοντέλα αυτό και κάποια ακόμα πράγματα.

                            https://en.passionnement-citroen.com/post/the-citroen-c3-and-c3-aircross-now-offer-more-equipment-and-connectivity-at-no-extra-cost

                            Δεν είναι τυχαίο που η αγορά έχει μεγάλη ζήτηση για το 3 και για το 3 αιρκρος, αλλά και για το 5 αιρκρος, με αποτέλεσμα η εταιρεία να φτιάχνει επέκταση σε άλλο εργοστάσιο στην Σερβία, που τώρα φτιάχνει τα Γκράντε Πάντα για την κατασκευή και των Σιτροέν, αφού η παραγωγή στην Σλοβακία δεν καλύπτει την ζήτηση, ενώ για το 5 αιρκρος μπαίνει και άλλη βάρδια για την κατασκευή του στο εργοστάσιο στην Γαλλία.

                            Τώρα ως προς τα σχόλια των ηλιθίων και πανηλιθίων που είδαμε στην φωτό παραπάνω, η απάντηση είναι το βίντεο που έχει ανέβει κάποιες σελίδες πιο πίσω εδώ, όπου το ηλεκτρικό 3, είναι το πιο αξιόπιστο ως προς την πραγματική κατανάλωση σε ταξίδια, σε σχέση με το Τέσλα και το Κία, τα οποία παραμυθιάζουν πολύ περισσότερο τους αγοραστές τους σε σχέση με την πραγματική τους αυτονομία.

                            Γενικά βέβαια η άποψη μου για την ανοησία όσων παίρνουν ηλεκτρικά σήμερα που ΔΕΝ είναι λήζινγκ και τα χρεώνονται και μένει μόνο να πάνε στον συμβολαιογράφο για το σύμφωνο συμβίωσης μαζί τους, κάθε μέρα ενισχύεται περισσότερο με ότι διαβάζουμε.

                            Αλλωστε η εμπειρία μας από τους υπολογιστές, τα περιφερειακά τους, τις οθόνες και τα κινητά και κάθε άλλη τεχνολογία, μας έδειχνε από την αρχή τον δρόμο.

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                            Εμαθα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dg79 last edited by

                              Επειδή είναι φθηνό δικαιολογούνται όλα τα προβλήματα;

                              Εμείς σαν υπεύθυνοι άνθρωποι πρέπει να ενημερώσουμε τους υποψήφιους αγοραστές

                              Youtube Video

                              για όσους δε μεγάλωσαν με γαλλικά και πιάνο, στις ρυθμίσεις μπορείτε να επιλέξετε αγγλικό ήχο

                              ΥΓ Αυτό με τη μικρή μπαταρία μη το διαφημίζεις ως κάτι καλό. Το αμάξι ήδη έχει χάλια αυτονομία. Δηλαδή θα ψάχνεις να φορτίσεις ακόμα πιο συχνά;

                              C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • J
                                jousis last edited by

                                (το είπε στο video κ το επιβεβαίωσα)

                                Δεν επιτρέπει θέρμανση όσο φορτίζεις !!!
                                Να χρειαστεί να το φορτίσεις σε κάποιο βενζινάδικο και να κάθεσαι μέσα στο πωλητήριο να κάνεις κουβεντούλα/σπας τα νεύρα των ανθρώπων εκεί;
                                Πω πω, θα μας μισήσουν όλοι οι βενζινάδες πιο πολύ.

                                Το 208 το επέτρεπε όμως (και ψύξη), ίσως επειδή το ec3 δεν έχει heatpump και τα PTC δουλεύουν υπερωρίες να ζεστάνουν την μπαταρία όσο φορτίζει;;;

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dg79 @jousis last edited by

                                  @jousis said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

                                  (το είπε στο video κ το επιβεβαίωσα)

                                  Δεν επιτρέπει θέρμανση όσο φορτίζεις !!!
                                  Να χρειαστεί να το φορτίσεις σε κάποιο βενζινάδικο και να κάθεσαι μέσα στο πωλητήριο να κάνεις κουβεντούλα/σπας τα νεύρα των ανθρώπων εκεί;
                                  Πω πω, θα μας μισήσουν όλοι οι βενζινάδες πιο πολύ.

                                  Το 208 το επέτρεπε όμως (και ψύξη), ίσως επειδή το ec3 δεν έχει heatpump και τα PTC δουλεύουν υπερωρίες να ζεστάνουν την μπαταρία όσο φορτίζει;;;

                                  Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά τα ptc είναι για τη θέρμανση της καμπίνας (και φυσικά καίνε τα κέρατά τους).
                                  Η μπαταρία είναι χωρίς δυνατότητα ψύξης - θέρμανσης, για αυτό και οι πολύ χαμηλές ταχύτητες φόρτισης (στη ζέστη και στο κρύο).

                                  Το αμάξι έχει πολλά glitches, τα αναφέρει στο βίντεο. Κάποια ίσως λυθούν με updates. Κάποια είναι σχεδιαστικά λάθη και δε θα λυθούν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • J
                                    jousis last edited by

                                    Ναι, ούτε κι ξέρω πως δουλεύει.
                                    Αλλά αν τα PTC ήταν διαθέσιμα για την καμπίνα θα δούλεαν στο accessory mode με την φόρτιση να τρέχει (όπως πχ το ραδιόφωνο).

                                    Για αυτό υπέθεσα οτι τα δεσμεύουν να στέλνουν ζεστό αέρα στην μπαταρία μπας και δεν ψοφήσει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      criuser @dg79 last edited by

                                      @dg79 said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

                                      Επειδή είναι φθηνό δικαιολογούνται όλα τα προβλήματα;

                                      Εμείς σαν υπεύθυνοι άνθρωποι πρέπει να ενημερώσουμε τους υποψήφιους αγοραστές

                                      για όσους δε μεγάλωσαν με γαλλικά και πιάνο, στις ρυθμίσεις μπορείτε να επιλέξετε αγγλικό ήχο

                                      ΥΓ Αυτό με τη μικρή μπαταρία μη το διαφημίζεις ως κάτι καλό. Το αμάξι ήδη έχει χάλια αυτονομία. Δηλαδή θα ψάχνεις να φορτίσεις ακόμα πιο συχνά;

                                      Το αμάξι είναι δηλωμένο ως αμάξι πόλης. Το να το βάζουν να κάνει διαδρομές 1000 χλμ είναι ανοησία, όπως και ανόητοι αυτοί που τα ανεβάζουν.

                                      Είπαμε ότι κάποιες σελίδες πριν υπάρχει τέστ πόσο χάνουν στην ζέστη και εκεί το 3 βγήκε με καλύτερη αναλογικά αυτονομία από το Τέσλα και το Κία.

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                      Εμαθα...

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        super-t last edited by

                                        Η μπαταρία ζεσταίνεται έτσι και αλλιώς από μόνη της κατά την φόρτιση. Αν είναι αρκετό ή όχι είναι άλλο θέμα.

                                        J 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dettol @criuser last edited by dettol

                                          @criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

                                          @dg79 said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

                                          Επειδή είναι φθηνό δικαιολογούνται όλα τα προβλήματα;

                                          Εμείς σαν υπεύθυνοι άνθρωποι πρέπει να ενημερώσουμε τους υποψήφιους αγοραστές

                                          για όσους δε μεγάλωσαν με γαλλικά και πιάνο, στις ρυθμίσεις μπορείτε να επιλέξετε αγγλικό ήχο

                                          ΥΓ Αυτό με τη μικρή μπαταρία μη το διαφημίζεις ως κάτι καλό. Το αμάξι ήδη έχει χάλια αυτονομία. Δηλαδή θα ψάχνεις να φορτίσεις ακόμα πιο συχνά;

                                          Το αμάξι είναι δηλωμένο ως αμάξι πόλης. Το να το βάζουν να κάνει διαδρομές 1000 χλμ είναι ανοησία, όπως και ανόητοι αυτοί που τα ανεβάζουν.

                                          Είπαμε ότι κάποιες σελίδες πριν υπάρχει τέστ πόσο χάνουν στην ζέστη και εκεί το 3 βγήκε με καλύτερη αναλογικά αυτονομία από το Τέσλα και το Κία.

                                          πες και για το μουζ τεστ, πες και για το μουζ τεστ! 83km/h! μην τα ξεχναμε αυτα!!!!

                                          cafef521-677e-4c2d-b496-a8a2db637ac4-image.png https://tenor.com/bs9HF.gif

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Το κρατάω για κρυφό χαρτί...😊

                                            Πλησιάζει και η ώρα του καφέ...

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                            Εμαθα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 65 / 66
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr