-
Δεν καταλαβα παραπανω τι γραφετε. Παιρνει μπρος το μοτερ οταν βγαζεις την ζωνη ασφαλειας? Τι εξυπηρετει αυτο ?
-
@alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Δεν καταλαβα παραπανω τι γραφετε. Παιρνει μπρος το μοτερ οταν βγαζεις την ζωνη ασφαλειας? Τι εξυπηρετει αυτο ?
τεκνολοτζια


-
@mariolas said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Η suzuki θυμίζει λιγο iphone. 1 δεκαετία βγαζει το ίδιο πράγμα και συνεχίζει και πουλάει πολύ χαχαχαχαχαχαχα
Λογικό αν με 27 χιλιάδες παίρνεις κάτι που σε αντίστοιχο εξοπλισμό κάνει 35 (Corolla cross). Με χειροκίνητο πάει πιο φθηνά ακόμα. Και αν το θες τετρακίνητο ακόμα πιο value. Επίσης, πλέον 10 χρόνια εγγύηση και φήμη Ιάπωνα για αξιοπιστία. Θα συνεχίσει να πουλάει.
-
@nikonino said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@mariolas said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Η suzuki θυμίζει λιγο iphone. 1 δεκαετία βγαζει το ίδιο πράγμα και συνεχίζει και πουλάει πολύ χαχαχαχαχαχαχα
Λογικό αν με 27 χιλιάδες παίρνεις κάτι που σε αντίστοιχο εξοπλισμό κάνει 35 (Corolla cross). Με χειροκίνητο πάει πιο φθηνά ακόμα. Και αν το θες τετρακίνητο ακόμα πιο value. Επίσης, πλέον 10 χρόνια εγγύηση και φήμη Ιάπωνα για αξιοπιστία. Θα συνεχίσει να πουλάει.
Μια μικρή διόρθωση.
Δεν είναι φήμη Ιάπωνα για αξιοπιστία, είναι αξιοπιστία Ιάπωνα.Σε επίπεδο διατύπωσης είναι μικρή διόρθωση, σε επίπεδο νοήματος είναι χαοτική η διαφορά!
-
Είναι πολύ καλή λύση συμφωνώ. Μια πινελιά ανανέωσης ομως την χρειάζεται
-
@alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Δεν καταλαβα παραπανω τι γραφετε. Παιρνει μπρος το μοτερ οταν βγαζεις την ζωνη ασφαλειας? Τι εξυπηρετει αυτο ?
Όταν είναι ενεργοποιημένο το start -stop και σταματάει το αυτοκίνητο σβήνει το μοτέρ.
Όταν βγάλεις την ζώνη παίρνει μπρος. Νομίζω ότι σωστά συμβαίνει αυτό. -
@gtsartsal said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Δεν καταλαβα παραπανω τι γραφετε. Παιρνει μπρος το μοτερ οταν βγαζεις την ζωνη ασφαλειας? Τι εξυπηρετει αυτο ?
Όταν είναι ενεργοποιημένο το start -stop και σταματάει το αυτοκίνητο σβήνει το μοτέρ.
Όταν βγάλεις την ζώνη παίρνει μπρος. Νομίζω ότι σωστά συμβαίνει αυτό.Γιατι να παρει μπρος?
-
Γιατι μπορεί να ξεχαστείς και να κατέβεις και το αυτοκίνητο να φύγει....
-
@gtsartsal said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Γιατι μπορεί να ξεχαστείς και να κατέβεις και το αυτοκίνητο να φύγει....
Θα μπορουσε να ενεργοποιηθει το ηλεκτρικο χειροφρενο και να μην παει πουθενα (δεν ξερω αν εχει) . Επισης θα μπορουσε να εχει μια αλλου ειδους ειδοποιηση....
-
@alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gtsartsal said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Γιατι μπορεί να ξεχαστείς και να κατέβεις και το αυτοκίνητο να φύγει....
Θα μπορουσε να ενεργοποιηθει το ηλεκτρικο χειροφρενο και να μην παει πουθενα (δεν ξερω αν εχει) . Επισης θα μπορουσε να εχει μια αλλου ειδους ειδοποιηση....
Δεν έχουν ηλεκτρικό χειρόφρενο τα Suzuki (νομίζω)
Στο T-ROC, αν σταματήσεις και βάλεις τον επιλογέα στο P, μετά από λίγο (ίσως ένα λεπτό) σβήνει εντελώς το αυτοκίνητο (με την προϋπόθεση να μην έχεις απενεργοποίησει το start -stop). Αν ανοίξεις την πόρτα του οδηγού μπαίνει αυτόματα το χειρόφρενο.
Επίσης αν σταματήσεις, σβήσεις, βάλεις χειρόφρενο, αλλά δεν βάλεις τον επιλογέα στο P, μόλις ανοίξεις την πόρτα του οδηγού αρχίζει να βαράει ο βομβητής και βγάζει σχετικό μήνυμα στην οθόνη. -
"Βασικά", it's not a bug, it's a feature!

Ακόμα "πιό βασικά" πάντως, καί μέχρι να υπάρξει μία πραγματικά πειστική εξήγηση, το συγκεκριμένο feature χαρακτηρίζεται σαχλαμάρα (θεωρία συνωμοσίας: δεν αποκλείεται να υλοποιήθηκε εσκεμμένα για να "κρύψει" κάποια μεγαλύτερη σαχλαμάρα, --τα κάνουν αυτά οι ντιβέλοπερς
) .Το ερώτημα λοιπόν παραμένει: γιατί να μην σβήσει εντελώς, από τη στιγμή που είναι τραβηγμένο το χειρόφρενο?
Χωρίς χειρόφρενο θα είχε λογική το επιχείρημα ότι μπορεί να "ξεχαστείς και να κατέβεις και το αυτοκίνητο να φύγει." αλλά και πάλι με το να παίρνει μπρός, η υποθετική φυγή δεν αποτρέπεται απλώς ΙΣΩΣ σε προειδοποιεί λέγοντας (με τη γλώσσα στο μάγουλο) "κοίτα έχω σβήσει αλλά παίρνω μπροστά για να σου θυμίσω να με σβήσεις..."
Στην τελική, ας άρχιζε τα μπιπ-μπιπ, όπως όταν ξεκινάς χωρίς ζώνη.! -
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
"Βασικά", it's not a bug, it's a feature!

Το ερώτημα λοιπόν παραμένει: γιατί να μην σβήσει εντελώς, από τη στιγμή που είναι τραβηγμένο το χειρόφρενο?
Χωρίς χειρόφρενο θα είχε λογική το επιχείρημα ότι μπορεί να "ξεχαστείς και να κατέβεις και το αυτοκίνητο να φύγει." αλλά και πάλι με το να παίρνει μπρός, η υποθετική φυγή δεν αποτρέπεται απλώς ΙΣΩΣ σε προειδοποιεί λέγοντας (με τη γλώσσα στο μάγουλο) "κοίτα έχω σβήσει αλλά παίρνω μπροστά για να σου θυμίσω να με σβήσεις..."
Στην τελική, ας άρχιζε τα μπιπ-μπιπ, όπως όταν ξεκινάς χωρίς ζώνη.!
Όπως κάνουν δλδ τα απλά καθημερινά αυτοκίνητα (VW )


-
Καλησπέρα. Έχω Ford. Κάποιες από τις λειτουργίες του, όπως το start-stop, το auto hold και κάποιες άλλες που δεν θυμάμαι, αν δεν φοράς ζώνη δεν λειτουργούν. Αναφέρεται και στο manual. Κατ' επέκταση, λογικά μόλις βγάλεις την ζώνη παύει να λειτουργεί το start stop άρα θα πάρει μπρος.
-
@alexandros-k said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Δεν καταλαβα παραπανω τι γραφετε. Παιρνει μπρος το μοτερ οταν βγαζεις την ζωνη ασφαλειας? Τι εξυπηρετει αυτο ?
Όταν είναι σε φάση stop του start/stop, μαλλον εννοεί. Και πάλι δεν το έχω πάθει ποτέ, διότι τη ζώνη την βγάζω πάντοτε, οταν σβήνω τον κινητήρα...
-
Αυτό το Alcohol interlock (προεγκατάσταση) που αναφέρεται στο προσπέκτους τού SCROSS τί ακριβώς σημαίνει, γνωρίζει κανείς?
-
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Αυτό το Alcohol interlock (προεγκατάσταση) που αναφέρεται στο προσπέκτους τού SCROSS τί ακριβώς σημαίνει, γνωρίζει κανείς?
Σύστημα αλκοτέστ το οποίο εμποδίζει την εκκίνηση του κινητήρα αν εντοπίσει αλκοόλ πάνω από το επιτρεπτό όριο

-
@polistas said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Αυτό το Alcohol interlock (προεγκατάσταση) που αναφέρεται στο προσπέκτους τού SCROSS τί ακριβώς σημαίνει, γνωρίζει κανείς?
Σύστημα αλκοτέστ το οποίο εμποδίζει την εκκίνηση του κινητήρα αν εντοπίσει αλκοόλ πάνω από το επιτρεπτό όριο
Το οποίο για να το τοποθετήσεις είναι εξτρά και το προμηθεύεσαι ξεχωριστά ?
_________________________
edit: αυτό προφανώς εννοούν με το "(προεγκατάσταση)",
οπότε το ερώτημα είναι πού και πόσο το βρίσκει κανείς?
(όχι ότι είναι καί από τα πρώτα "αξεσουάρ" που θα ήθελε να τοποθετήσει κάποιος στο αμάξι...
) -
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
οπότε το ερώτημα είναι πού και πόσο το βρίσκει κανείς?
(όχι ότι είναι καί από τα πρώτα "αξεσουάρ" που θα ήθελε να τοποθετήσει κάποιος στο αμάξι...
)Προφανώς όλα τα ΙΧ έχουν έτοιμη την βασική καλωδίωση και κάποια στιγμή θα σκάσει η υποχρέωση και για το αλκοολόμετρο.
-
@metoikos said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Το οποίο για να το τοποθετήσεις είναι εξτρά και το προμηθεύεσαι ξεχωριστά ?
Ναι είναι στο πρότυπο GSR2 υποχρεωτικό σε όλα τα αυτοκίνητα στην Ευρώπη.
Το αλκοολομετρο το βάζεις μετά, απλά υπάρχει έτοιμη η διασύνδεση με το αυτοκίνητο.Συνήθως μπαίνουν με δικαστικές αποφάσεις μετά, αν πιαστείς να οδηγείς μεθυσμένος...
-
Είχε το Ρενώ Βελσάτις, αν ενθυμούμαι καλά.
SUZUKI SX4 SCROSS