-
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@criuser said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
Στο 5:45 το συγκρίνει με το Citroen C5 aircross

@criuser ,"That car drives significantly better"

Λέει ότι θα είναι τόσο ακριβό που θα συγκρίνεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας όπως το 5 αιρκρος και αν χρειάζεστε χώρο θα τον βρείτε σε αυτά.
Αλλά αυτό έχει καλύτερη οδήγηση, που σε μετάφραση σημαίνει ότι θα είναι σκληρό και στημένο, απέναντι στο άνετο και χαλαρό 5 αιρκρός.
Προφανώς από χώρους συγκρίνεται με το 3 αιρκρος που είναι πολύ φτηνότερο αφού η τιμή του τελειώνει 2-3000 χαμηλότερα από εκεί που ξεκινάει το Τ-ροκ.
4,37 μήκος και 2,63 μεταξόνιο το Τ-ροκ σε σχέση με τα 4,40 μήκος και 2,67 μεταξόνιο του 3 αιρκρος και 4,65 μήκος και 2,78 μεταξόνιο του 5 αιρκρος.
Αφήνει υπονοούμενα ότι θα είναι και ακριβότερο από το C5

,
αλλά λέει ότι "drives significantly better" δεν λέει σκληρό κτλ.Είναι ντροπή να το βάζεις στην ίδια πρόταση με το c3 aircross


Μήπως εννοεί την FH έκδοση; btw θα προσφέρεται με 130 και 170 ίππους.
Το Citroen C5 aircross ξεκινάει, στη Βρετανία , από 30500£ (you) και φτάνει τις 35800£ (Max)
Το νεο t-roc θα ξεκινά από τις 32000£
Το υπάρχον μοντέλο ξεκινά από 29650 για το 1000αρι Life, ανεβαίνει στις 33000£ για το 1.5 dsg match (αντίστοιχη της δικής μας More) και φτάνει τις 37500£ στην έκδοση R-line
.
Είναι γενικά ακριβότερο αυτοκίνητο -
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@criuser said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@criuser said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
Στο 5:45 το συγκρίνει με το Citroen C5 aircross

@criuser ,"That car drives significantly better"

Λέει ότι θα είναι τόσο ακριβό που θα συγκρίνεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας όπως το 5 αιρκρος και αν χρειάζεστε χώρο θα τον βρείτε σε αυτά.
Αλλά αυτό έχει καλύτερη οδήγηση, που σε μετάφραση σημαίνει ότι θα είναι σκληρό και στημένο, απέναντι στο άνετο και χαλαρό 5 αιρκρός.
Προφανώς από χώρους συγκρίνεται με το 3 αιρκρος που είναι πολύ φτηνότερο αφού η τιμή του τελειώνει 2-3000 χαμηλότερα από εκεί που ξεκινάει το Τ-ροκ.
4,37 μήκος και 2,63 μεταξόνιο το Τ-ροκ σε σχέση με τα 4,40 μήκος και 2,67 μεταξόνιο του 3 αιρκρος και 4,65 μήκος και 2,78 μεταξόνιο του 5 αιρκρος.
Αφήνει υπονοούμενα ότι θα είναι και ακριβότερο από το C5

,
αλλά λέει ότι "drives significantly better" δεν λέει σκληρό κτλ.Είναι ντροπή να το βάζεις στην ίδια πρόταση με το c3 aircross


Αυτό θα το πει η αγορά.
Ξέρουμε τι σημαίνει γερμανική οδήγηση.
Εχει χορηγία από την ένωση ορθοπεδικών....
Έχεις αμφιβολίες ότι θα γίνει best seller στην Ευρώπη;;;

Μόνο του θα πουλήσει όσο όλη η Citroen

Με τα μυαλά που έχει η Γερμανία, την βλέπω να έχει πρώτη μάρκα σε πωλήσεις την Κράισλερ και η έκθεση θα γίνει στο Τσεκ Πόιντ Τσάρλυ....

-
@criuser said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
Στο 5:45 το συγκρίνει με το Citroen C5 aircross

@criuser ,"That car drives significantly better"

Λέει ότι θα είναι τόσο ακριβό που θα συγκρίνεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας όπως το 5 αιρκρος και αν χρειάζεστε χώρο θα τον βρείτε σε αυτά.
Αλλά αυτό έχει καλύτερη οδήγηση, που σε μετάφραση σημαίνει ότι θα είναι σκληρό και στημένο, απέναντι στο άνετο και χαλαρό 5 αιρκρός.
Προφανώς από χώρους συγκρίνεται με το 3 αιρκρος που είναι πολύ φτηνότερο αφού η τιμή του τελειώνει 2-3000 χαμηλότερα από εκεί που ξεκινάει το Τ-ροκ.
4,37 μήκος και 2,63 μεταξόνιο το Τ-ροκ σε σχέση με τα 4,40 μήκος και 2,67 μεταξόνιο του 3 αιρκρος και 4,65 μήκος και 2,78 μεταξόνιο του 5 αιρκρος.
Τι συγκρίνεις... Λοιπόν, VW και γενικότερα το γερμανικό σεταπ είναι ελαφρώς firm αλλά εξαιρετικά composed. Με άλλα λόγια, το αυτοκίνητο απορροφά τις ατέλειες του δρόμου με στιβαρότητα, ακρίβεια και αποτελεσματικά χωρίς ταλαντώσεις, και πλεύσεις που εκνευρίζουν στην οδήγηση. Συνδυασμός δηλαδή υψηλής στρεπτικής ακαμψίας και καλοδουλεμένης απόσβεσης που εμπνέει ασφάλεια ακόμα και σε στροφιλικια. Αυτό είναι και selling point των γερμανικών, το "σκληρό και στημένο" που γράφεις είναι κόβω και γράφω ότι δεν μου αρέσει από τη συνολική εικόνα που αφήνει το αυτοκίνητο.
Και επειδή το συγκρίνεις με το c3 aircross, το τελευταίο είναι άλλη κατηγορία budget car δεν συγκρίνονται...
-
Λοιπόν έχεις ταλέντο. Μπορείς να γίνεις δημοσιογράφος και δη του ειδικού τύπου των αυτοκινήτων.
Ωραία τα γράφεις. Υποκλίνομαι.
Βέβαια είναι εντελώς διαφορετικά από το πως τα νοιώθεις...

Μπορώ αντί για το 3 αιρκρος που είναι μπάτζετ καρ και το δηλώνει να βάλουμε το γερμανικό αδελφάκι του που είναι λίγο ακριβότερο και περισσότερο γερμανίζον στην αίσθηση.
Γενικά όμως υπάρχουν αγοραστές για όλα.
-
@jamesd said in VW T-ROC 2026:
@criuser said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
Στο 5:45 το συγκρίνει με το Citroen C5 aircross

@criuser ,"That car drives significantly better"

Λέει ότι θα είναι τόσο ακριβό που θα συγκρίνεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας όπως το 5 αιρκρος και αν χρειάζεστε χώρο θα τον βρείτε σε αυτά.
Αλλά αυτό έχει καλύτερη οδήγηση, που σε μετάφραση σημαίνει ότι θα είναι σκληρό και στημένο, απέναντι στο άνετο και χαλαρό 5 αιρκρός.
Προφανώς από χώρους συγκρίνεται με το 3 αιρκρος που είναι πολύ φτηνότερο αφού η τιμή του τελειώνει 2-3000 χαμηλότερα από εκεί που ξεκινάει το Τ-ροκ.
4,37 μήκος και 2,63 μεταξόνιο το Τ-ροκ σε σχέση με τα 4,40 μήκος και 2,67 μεταξόνιο του 3 αιρκρος και 4,65 μήκος και 2,78 μεταξόνιο του 5 αιρκρος.
Τι συγκρίνεις... Λοιπόν, VW και γενικότερα το γερμανικό σεταπ είναι ελαφρώς firm αλλά εξαιρετικά composed. Με άλλα λόγια, το αυτοκίνητο απορροφά τις ατέλειες του δρόμου με στιβαρότητα, ακρίβεια και αποτελεσματικά χωρίς ταλαντώσεις, και πλεύσεις που εκνευρίζουν στην οδήγηση. Συνδυασμός δηλαδή υψηλής στρεπτικής ακαμψίας και καλοδουλεμένης απόσβεσης που εμπνέει ασφάλεια ακόμα και σε στροφιλικια. Αυτό είναι και selling point των γερμανικών, το "σκληρό και στημένο" που γράφεις είναι κόβω και γράφω ότι δεν μου αρέσει από τη συνολική εικόνα που αφήνει το αυτοκίνητο.
Και επειδή το συγκρίνεις με το c3 aircross, το τελευταίο είναι άλλη κατηγορία budget car δεν συγκρίνονται...
Τσάμπα τα γράφεις,
ο @criuser , τελευταία φορά που μπήκε σε γερμανικό αυτοκίνητο, ήταν το 1975 στο Golf mk1
. -
@criuser said in VW T-ROC 2026:
Λοιπόν έχεις ταλέντο. Μπορείς να γίνεις δημοσιογράφος και δη του ειδικού τύπου των αυτοκινήτων.
Ωραία τα γράφεις. Υποκλίνομαι.
Βέβαια είναι εντελώς διαφορετικά από το πως τα νοιώθεις...

Μπορώ αντί για το 3 αιρκρος που είναι μπάτζετ καρ και το δηλώνει να βάλουμε το γερμανικό αδελφάκι του που είναι λίγο ακριβότερο και περισσότερο γερμανίζον στην αίσθηση.
Γενικά όμως υπάρχουν αγοραστές για όλα.
Μπορεί και να είναι, που ξέρεις;


Όσον αφορά τον δοκιμαστή του Auto express, προφανώς έκανε την αναφορά στο C5 aircross, γιατί το είχε δοκιμάσει πρόσφατα και του έκανε καλή εντύπωση. Δες την αν θέλεις


είναι λιγότερο από 4 λεπτά -
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@jamesd said in VW T-ROC 2026:
@criuser said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
Στο 5:45 το συγκρίνει με το Citroen C5 aircross

@criuser ,"That car drives significantly better"

Λέει ότι θα είναι τόσο ακριβό που θα συγκρίνεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας όπως το 5 αιρκρος και αν χρειάζεστε χώρο θα τον βρείτε σε αυτά.
Αλλά αυτό έχει καλύτερη οδήγηση, που σε μετάφραση σημαίνει ότι θα είναι σκληρό και στημένο, απέναντι στο άνετο και χαλαρό 5 αιρκρός.
Προφανώς από χώρους συγκρίνεται με το 3 αιρκρος που είναι πολύ φτηνότερο αφού η τιμή του τελειώνει 2-3000 χαμηλότερα από εκεί που ξεκινάει το Τ-ροκ.
4,37 μήκος και 2,63 μεταξόνιο το Τ-ροκ σε σχέση με τα 4,40 μήκος και 2,67 μεταξόνιο του 3 αιρκρος και 4,65 μήκος και 2,78 μεταξόνιο του 5 αιρκρος.
Τι συγκρίνεις... Λοιπόν, VW και γενικότερα το γερμανικό σεταπ είναι ελαφρώς firm αλλά εξαιρετικά composed. Με άλλα λόγια, το αυτοκίνητο απορροφά τις ατέλειες του δρόμου με στιβαρότητα, ακρίβεια και αποτελεσματικά χωρίς ταλαντώσεις, και πλεύσεις που εκνευρίζουν στην οδήγηση. Συνδυασμός δηλαδή υψηλής στρεπτικής ακαμψίας και καλοδουλεμένης απόσβεσης που εμπνέει ασφάλεια ακόμα και σε στροφιλικια. Αυτό είναι και selling point των γερμανικών, το "σκληρό και στημένο" που γράφεις είναι κόβω και γράφω ότι δεν μου αρέσει από τη συνολική εικόνα που αφήνει το αυτοκίνητο.
Και επειδή το συγκρίνεις με το c3 aircross, το τελευταίο είναι άλλη κατηγορία budget car δεν συγκρίνονται...
Τσάμπα τα γράφεις,
ο @criuser , τελευταία φορά που μπήκε σε γερμανικό αυτοκίνητο, ήταν το 1975 στο Golf mk1
.Δεν χρειαζόταν να μπει, όλο φορτωμένο στην οδική ήταν….

-
@kkostask said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@jamesd said in VW T-ROC 2026:
@criuser said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
Στο 5:45 το συγκρίνει με το Citroen C5 aircross

@criuser ,"That car drives significantly better"

Λέει ότι θα είναι τόσο ακριβό που θα συγκρίνεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας όπως το 5 αιρκρος και αν χρειάζεστε χώρο θα τον βρείτε σε αυτά.
Αλλά αυτό έχει καλύτερη οδήγηση, που σε μετάφραση σημαίνει ότι θα είναι σκληρό και στημένο, απέναντι στο άνετο και χαλαρό 5 αιρκρός.
Προφανώς από χώρους συγκρίνεται με το 3 αιρκρος που είναι πολύ φτηνότερο αφού η τιμή του τελειώνει 2-3000 χαμηλότερα από εκεί που ξεκινάει το Τ-ροκ.
4,37 μήκος και 2,63 μεταξόνιο το Τ-ροκ σε σχέση με τα 4,40 μήκος και 2,67 μεταξόνιο του 3 αιρκρος και 4,65 μήκος και 2,78 μεταξόνιο του 5 αιρκρος.
Τι συγκρίνεις... Λοιπόν, VW και γενικότερα το γερμανικό σεταπ είναι ελαφρώς firm αλλά εξαιρετικά composed. Με άλλα λόγια, το αυτοκίνητο απορροφά τις ατέλειες του δρόμου με στιβαρότητα, ακρίβεια και αποτελεσματικά χωρίς ταλαντώσεις, και πλεύσεις που εκνευρίζουν στην οδήγηση. Συνδυασμός δηλαδή υψηλής στρεπτικής ακαμψίας και καλοδουλεμένης απόσβεσης που εμπνέει ασφάλεια ακόμα και σε στροφιλικια. Αυτό είναι και selling point των γερμανικών, το "σκληρό και στημένο" που γράφεις είναι κόβω και γράφω ότι δεν μου αρέσει από τη συνολική εικόνα που αφήνει το αυτοκίνητο.
Και επειδή το συγκρίνεις με το c3 aircross, το τελευταίο είναι άλλη κατηγορία budget car δεν συγκρίνονται...
Τσάμπα τα γράφεις,
ο @criuser , τελευταία φορά που μπήκε σε γερμανικό αυτοκίνητο, ήταν το 1975 στο Golf mk1
.Δεν χρειαζόταν να μπει, όλο φορτωμένο στην οδική ήταν….

Είχε τη δεκαετία 70 οδική βοήθεια;



-
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@kkostask said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@jamesd said in VW T-ROC 2026:
@criuser said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
Στο 5:45 το συγκρίνει με το Citroen C5 aircross

@criuser ,"That car drives significantly better"

Λέει ότι θα είναι τόσο ακριβό που θα συγκρίνεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας όπως το 5 αιρκρος και αν χρειάζεστε χώρο θα τον βρείτε σε αυτά.
Αλλά αυτό έχει καλύτερη οδήγηση, που σε μετάφραση σημαίνει ότι θα είναι σκληρό και στημένο, απέναντι στο άνετο και χαλαρό 5 αιρκρός.
Προφανώς από χώρους συγκρίνεται με το 3 αιρκρος που είναι πολύ φτηνότερο αφού η τιμή του τελειώνει 2-3000 χαμηλότερα από εκεί που ξεκινάει το Τ-ροκ.
4,37 μήκος και 2,63 μεταξόνιο το Τ-ροκ σε σχέση με τα 4,40 μήκος και 2,67 μεταξόνιο του 3 αιρκρος και 4,65 μήκος και 2,78 μεταξόνιο του 5 αιρκρος.
Τι συγκρίνεις... Λοιπόν, VW και γενικότερα το γερμανικό σεταπ είναι ελαφρώς firm αλλά εξαιρετικά composed. Με άλλα λόγια, το αυτοκίνητο απορροφά τις ατέλειες του δρόμου με στιβαρότητα, ακρίβεια και αποτελεσματικά χωρίς ταλαντώσεις, και πλεύσεις που εκνευρίζουν στην οδήγηση. Συνδυασμός δηλαδή υψηλής στρεπτικής ακαμψίας και καλοδουλεμένης απόσβεσης που εμπνέει ασφάλεια ακόμα και σε στροφιλικια. Αυτό είναι και selling point των γερμανικών, το "σκληρό και στημένο" που γράφεις είναι κόβω και γράφω ότι δεν μου αρέσει από τη συνολική εικόνα που αφήνει το αυτοκίνητο.
Και επειδή το συγκρίνεις με το c3 aircross, το τελευταίο είναι άλλη κατηγορία budget car δεν συγκρίνονται...
Τσάμπα τα γράφεις,
ο @criuser , τελευταία φορά που μπήκε σε γερμανικό αυτοκίνητο, ήταν το 1975 στο Golf mk1
.Δεν χρειαζόταν να μπει, όλο φορτωμένο στην οδική ήταν….

Είχε τη δεκαετία 70 οδική βοήθεια;



Εξπρες σερβις 1975 και λιγο μετα η ιλιγγος που αργοτερα την εξαγορασε η εξπρες σερβις. Απο οτι διαβαζω η ελπα λιγο μετα το 1924.
-
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@katafractos17 thx

, ούτε παραγγελία να το είχα τέτοιο συγκριτικό 


Τα 150 άλογα είναι μια χαρά, όμως η ροπή παραμένει μέτρια. Στην έκδοση R-Line θα μπορούσαν να προσφέρουν και μια ισχυρότερη παραλλαγή, π.χ. γύρω στους 170 ίππους όπως στο Fabia 130, και με το «καλό» DSG θα μπορούσε πιθανότατα να φτάσει κοντά στα 300 Nm ροπής.
Επιπλέον, παραμένει θολό για τον αγοραστή το αν το DSG του νέου μοντέλου είναι ξηρού ή υγρού τύπου, καθώς και το αν θα διαθέτει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και σε ποιες εκδόσεις. -
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@jamesd said in VW T-ROC 2026:
@criuser said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
Στο 5:45 το συγκρίνει με το Citroen C5 aircross

@criuser ,"That car drives significantly better"

Λέει ότι θα είναι τόσο ακριβό που θα συγκρίνεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας όπως το 5 αιρκρος και αν χρειάζεστε χώρο θα τον βρείτε σε αυτά.
Αλλά αυτό έχει καλύτερη οδήγηση, που σε μετάφραση σημαίνει ότι θα είναι σκληρό και στημένο, απέναντι στο άνετο και χαλαρό 5 αιρκρός.
Προφανώς από χώρους συγκρίνεται με το 3 αιρκρος που είναι πολύ φτηνότερο αφού η τιμή του τελειώνει 2-3000 χαμηλότερα από εκεί που ξεκινάει το Τ-ροκ.
4,37 μήκος και 2,63 μεταξόνιο το Τ-ροκ σε σχέση με τα 4,40 μήκος και 2,67 μεταξόνιο του 3 αιρκρος και 4,65 μήκος και 2,78 μεταξόνιο του 5 αιρκρος.
Τι συγκρίνεις... Λοιπόν, VW και γενικότερα το γερμανικό σεταπ είναι ελαφρώς firm αλλά εξαιρετικά composed. Με άλλα λόγια, το αυτοκίνητο απορροφά τις ατέλειες του δρόμου με στιβαρότητα, ακρίβεια και αποτελεσματικά χωρίς ταλαντώσεις, και πλεύσεις που εκνευρίζουν στην οδήγηση. Συνδυασμός δηλαδή υψηλής στρεπτικής ακαμψίας και καλοδουλεμένης απόσβεσης που εμπνέει ασφάλεια ακόμα και σε στροφιλικια. Αυτό είναι και selling point των γερμανικών, το "σκληρό και στημένο" που γράφεις είναι κόβω και γράφω ότι δεν μου αρέσει από τη συνολική εικόνα που αφήνει το αυτοκίνητο.
Και επειδή το συγκρίνεις με το c3 aircross, το τελευταίο είναι άλλη κατηγορία budget car δεν συγκρίνονται...
Τσάμπα τα γράφεις,
ο @criuser , τελευταία φορά που μπήκε σε γερμανικό αυτοκίνητο, ήταν το 1975 στο Golf mk1
.Το 1974 παρουσιάστηκε το Γκόλφ 1.
Το 1976 το αγοράσαμε εμείς.
Τελευταία φορά που μπήκα σε γερμανικό ήταν το 2009 και ήταν και πανάκριβο. -
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@criuser said in VW T-ROC 2026:
Λοιπόν έχεις ταλέντο. Μπορείς να γίνεις δημοσιογράφος και δη του ειδικού τύπου των αυτοκινήτων.
Ωραία τα γράφεις. Υποκλίνομαι.
Βέβαια είναι εντελώς διαφορετικά από το πως τα νοιώθεις...

Μπορώ αντί για το 3 αιρκρος που είναι μπάτζετ καρ και το δηλώνει να βάλουμε το γερμανικό αδελφάκι του που είναι λίγο ακριβότερο και περισσότερο γερμανίζον στην αίσθηση.
Γενικά όμως υπάρχουν αγοραστές για όλα.
Μπορεί και να είναι, που ξέρεις;


Όσον αφορά τον δοκιμαστή του Auto express, προφανώς έκανε την αναφορά στο C5 aircross, γιατί το είχε δοκιμάσει πρόσφατα και του έκανε καλή εντύπωση. Δες την αν θέλεις


είναι λιγότερο από 4 λεπτάΘα την δω το βράδυ μάλλον, γιατί έχω πολλά σήμερα.
Πάντως αν είναι δοκιμαστής μπορεί να βγάζει καλό μεροκάματο, όπως και στις πωλήσεις. Το έχει...

-
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@katafractos17 thx

, ούτε παραγγελία να το είχα τέτοιο συγκριτικό 


Τα 150 άλογα είναι μια χαρά, όμως η ροπή παραμένει μέτρια. Στην έκδοση R-Line θα μπορούσαν να προσφέρουν και μια ισχυρότερη παραλλαγή, π.χ. γύρω στους 170 ίππους όπως στο Fabia 130, και με το «καλό» DSG θα μπορούσε πιθανότατα να φτάσει κοντά στα 300 Nm ροπής.
Επιπλέον, παραμένει θολό για τον αγοραστή το αν το DSG του νέου μοντέλου είναι ξηρού ή υγρού τύπου, καθώς και το αν θα διαθέτει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και σε ποιες εκδόσεις.Για πίσω ανάρτηση διάβασε



https://forum.4troxoi.gr/post/11000357616Όσον αφορά το dsg, σε ένα από τα πολλά βίντεο που είδα, ένας ανέφερε ότι είναι ξηρού τύπου μια μάλιστα το παρουσίασε σαν θετικό, γιατί δεν έχει αλλαγή λαδιών

, (το πετάς μια έξω και βάζεις καινούριο
) -
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@kkostask said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@jamesd said in VW T-ROC 2026:
@criuser said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
Στο 5:45 το συγκρίνει με το Citroen C5 aircross

@criuser ,"That car drives significantly better"

Λέει ότι θα είναι τόσο ακριβό που θα συγκρίνεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας όπως το 5 αιρκρος και αν χρειάζεστε χώρο θα τον βρείτε σε αυτά.
Αλλά αυτό έχει καλύτερη οδήγηση, που σε μετάφραση σημαίνει ότι θα είναι σκληρό και στημένο, απέναντι στο άνετο και χαλαρό 5 αιρκρός.
Προφανώς από χώρους συγκρίνεται με το 3 αιρκρος που είναι πολύ φτηνότερο αφού η τιμή του τελειώνει 2-3000 χαμηλότερα από εκεί που ξεκινάει το Τ-ροκ.
4,37 μήκος και 2,63 μεταξόνιο το Τ-ροκ σε σχέση με τα 4,40 μήκος και 2,67 μεταξόνιο του 3 αιρκρος και 4,65 μήκος και 2,78 μεταξόνιο του 5 αιρκρος.
Τι συγκρίνεις... Λοιπόν, VW και γενικότερα το γερμανικό σεταπ είναι ελαφρώς firm αλλά εξαιρετικά composed. Με άλλα λόγια, το αυτοκίνητο απορροφά τις ατέλειες του δρόμου με στιβαρότητα, ακρίβεια και αποτελεσματικά χωρίς ταλαντώσεις, και πλεύσεις που εκνευρίζουν στην οδήγηση. Συνδυασμός δηλαδή υψηλής στρεπτικής ακαμψίας και καλοδουλεμένης απόσβεσης που εμπνέει ασφάλεια ακόμα και σε στροφιλικια. Αυτό είναι και selling point των γερμανικών, το "σκληρό και στημένο" που γράφεις είναι κόβω και γράφω ότι δεν μου αρέσει από τη συνολική εικόνα που αφήνει το αυτοκίνητο.
Και επειδή το συγκρίνεις με το c3 aircross, το τελευταίο είναι άλλη κατηγορία budget car δεν συγκρίνονται...
Τσάμπα τα γράφεις,
ο @criuser , τελευταία φορά που μπήκε σε γερμανικό αυτοκίνητο, ήταν το 1975 στο Golf mk1
.Δεν χρειαζόταν να μπει, όλο φορτωμένο στην οδική ήταν….

Είχε τη δεκαετία 70 οδική βοήθεια;



Είχε βεβαίως οδική και όντως είμαστε συχνοί πελάτες της με το γκόλφ.
Την είχε δημιουργήσει η ΕΛΠΑ. Είχαν το γνωστό κίτρινό χρώμα.
Μετά ήρθε και η Ελλάς Εξπρές Σέρβις αν θυμάμαι καλά με ερυθρόλευκα χρώματα.
-
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@katafractos17 thx

, ούτε παραγγελία να το είχα τέτοιο συγκριτικό 


Τα 150 άλογα είναι μια χαρά, όμως η ροπή παραμένει μέτρια. Στην έκδοση R-Line θα μπορούσαν να προσφέρουν και μια ισχυρότερη παραλλαγή, π.χ. γύρω στους 170 ίππους όπως στο Fabia 130, και με το «καλό» DSG θα μπορούσε πιθανότατα να φτάσει κοντά στα 300 Nm ροπής.
Επιπλέον, παραμένει θολό για τον αγοραστή το αν το DSG του νέου μοντέλου είναι ξηρού ή υγρού τύπου, καθώς και το αν θα διαθέτει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και σε ποιες εκδόσεις.Για πίσω ανάρτηση διάβασε



https://forum.4troxoi.gr/post/11000357616Όσον αφορά το dsg, σε ένα από τα πολλά βίντεο που είδα, ένας ανέφερε ότι είναι ξηρού τύπου μια μάλιστα το παρουσίασε σαν θετικό, γιατί δεν έχει αλλαγή λαδιών

, (το πετάς μια έξω και βάζεις καινούριο
)Αναμενόμενο να βάλουν ξηρού αφού το κοινό του σε μεγάλο βαθμό αγνοεί την ύπαρξη υγρού τύπου.
Το είδα αυτό το απόσπασμα αλλά δεν είναι ακόμα κάτι επίσημο. Μου θύμισε το μπέρδεμα που είχε γίνει με το qashqai… Πιστεύω ότι θα συνεχίσουν να προσφέρουν πολλαπλούς στην έκδοση με τους 150. -
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@katafractos17 thx

, ούτε παραγγελία να το είχα τέτοιο συγκριτικό 


Τα 150 άλογα είναι μια χαρά, όμως η ροπή παραμένει μέτρια. Στην έκδοση R-Line θα μπορούσαν να προσφέρουν και μια ισχυρότερη παραλλαγή, π.χ. γύρω στους 170 ίππους όπως στο Fabia 130, και με το «καλό» DSG θα μπορούσε πιθανότατα να φτάσει κοντά στα 300 Nm ροπής.
Επιπλέον, παραμένει θολό για τον αγοραστή το αν το DSG του νέου μοντέλου είναι ξηρού ή υγρού τύπου, καθώς και το αν θα διαθέτει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και σε ποιες εκδόσεις.Διάβασα και κάποια τέστ σε γαλλικά σάιτ σήμερα.
Γενικά λένε καλά λόγια, η ανάρτηση είναι πολλαπλών παντού, ο μικρός κινητήρας είναι αργός, η βασική έκδοση Τ-ροκ είναι ικανοποιητική, αλλά στις τιμές που ξεκινάει, στα 29900 στην Γαλλία με τα 116, στα 34500 με τα 150, έχει ανταγωνιστές πολλούς. Από τα Συμπιόζ, Σιεητσαρ και Κασκάι, μέχρι 3008 και τα υπόλοιπα.
Προσωπικά μου αρέσει πολύ από το πλάι, αποδεκτό το πίσω μέρος και καθόλου η μπροστινή μεγάλη μάσκα που το κινεζοποιεί.
Στο εσωτερικό, το ύφασμα που βάλαμε στα σιτροέν 3 και 3 αιρκρος το βάζει στο πάνω μέρος του ταμπλώ, γενικά θεωρείται ικανοποιητικό, η οθόνη στις δύο πρώτες εκδόσεις είναι 10 ίντσες και στις δύο τελευταίες 12, αλλά το σχήμα της ενοχλεί, θυμίζει πολύ τογιότα.
Στα Ελληνικά τέστ διάβασα ότι θα ξεκινάει στα 30500 περίπου.
Με τα 116 μάλιστα. Ψηλή τιμή.
Από την άλλη με το πρόβλημα παρκαρίσματος που υπάρχει στην Ελλάδα, θα κανιβαλίσει χαλαρά το Τιγκουάν και το Κιού 3.
Επίσης θα πουλήσει καλά και στο λήζινγκ, αν εκεί δώσει προσφορές η Καρέντα.
-
-
ολα καλα φαινονται , αλλα το υφασμα στο ταμπλο σε βαθος χρονου με βρωμια σκονη κλπ ....μμμμμμ
-
@criuser said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@jamesd said in VW T-ROC 2026:
@criuser said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
Στο 5:45 το συγκρίνει με το Citroen C5 aircross

@criuser ,"That car drives significantly better"

Λέει ότι θα είναι τόσο ακριβό που θα συγκρίνεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας όπως το 5 αιρκρος και αν χρειάζεστε χώρο θα τον βρείτε σε αυτά.
Αλλά αυτό έχει καλύτερη οδήγηση, που σε μετάφραση σημαίνει ότι θα είναι σκληρό και στημένο, απέναντι στο άνετο και χαλαρό 5 αιρκρός.
Προφανώς από χώρους συγκρίνεται με το 3 αιρκρος που είναι πολύ φτηνότερο αφού η τιμή του τελειώνει 2-3000 χαμηλότερα από εκεί που ξεκινάει το Τ-ροκ.
4,37 μήκος και 2,63 μεταξόνιο το Τ-ροκ σε σχέση με τα 4,40 μήκος και 2,67 μεταξόνιο του 3 αιρκρος και 4,65 μήκος και 2,78 μεταξόνιο του 5 αιρκρος.
Τι συγκρίνεις... Λοιπόν, VW και γενικότερα το γερμανικό σεταπ είναι ελαφρώς firm αλλά εξαιρετικά composed. Με άλλα λόγια, το αυτοκίνητο απορροφά τις ατέλειες του δρόμου με στιβαρότητα, ακρίβεια και αποτελεσματικά χωρίς ταλαντώσεις, και πλεύσεις που εκνευρίζουν στην οδήγηση. Συνδυασμός δηλαδή υψηλής στρεπτικής ακαμψίας και καλοδουλεμένης απόσβεσης που εμπνέει ασφάλεια ακόμα και σε στροφιλικια. Αυτό είναι και selling point των γερμανικών, το "σκληρό και στημένο" που γράφεις είναι κόβω και γράφω ότι δεν μου αρέσει από τη συνολική εικόνα που αφήνει το αυτοκίνητο.
Και επειδή το συγκρίνεις με το c3 aircross, το τελευταίο είναι άλλη κατηγορία budget car δεν συγκρίνονται...
Τσάμπα τα γράφεις,
ο @criuser , τελευταία φορά που μπήκε σε γερμανικό αυτοκίνητο, ήταν το 1975 στο Golf mk1
.Το 1974 παρουσιάστηκε το Γκόλφ 1.
Το 1976 το αγοράσαμε εμείς.
Τελευταία φορά που μπήκα σε γερμανικό ήταν το 2009 και ήταν και πανάκριβο.Αν εννοείς το ML, δεν είναι αντιπροσωπευτικό, γιατί ήταν αμερικανια
-
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@a-d-p said in VW T-ROC 2026:
@katafractos17 thx

, ούτε παραγγελία να το είχα τέτοιο συγκριτικό 


Τα 150 άλογα είναι μια χαρά, όμως η ροπή παραμένει μέτρια. Στην έκδοση R-Line θα μπορούσαν να προσφέρουν και μια ισχυρότερη παραλλαγή, π.χ. γύρω στους 170 ίππους όπως στο Fabia 130, και με το «καλό» DSG θα μπορούσε πιθανότατα να φτάσει κοντά στα 300 Nm ροπής.
Επιπλέον, παραμένει θολό για τον αγοραστή το αν το DSG του νέου μοντέλου είναι ξηρού ή υγρού τύπου, καθώς και το αν θα διαθέτει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και σε ποιες εκδόσεις.Για πίσω ανάρτηση διάβασε



https://forum.4troxoi.gr/post/11000357616Όσον αφορά το dsg, σε ένα από τα πολλά βίντεο που είδα, ένας ανέφερε ότι είναι ξηρού τύπου μια μάλιστα το παρουσίασε σαν θετικό, γιατί δεν έχει αλλαγή λαδιών

, (το πετάς μια έξω και βάζεις καινούριο
)Αναμενόμενο να βάλουν ξηρού αφού το κοινό του σε μεγάλο βαθμό αγνοεί την ύπαρξη υγρού τύπου.
Το είδα αυτό το απόσπασμα αλλά δεν είναι ακόμα κάτι επίσημο. Μου θύμισε το μπέρδεμα που είχε γίνει με το qashqai… Πιστεύω ότι θα συνεχίσουν να προσφέρουν πολλαπλούς στην έκδοση με τους 150.Μην κολλάμε στα ξηρού και υγρού. Και τα υγρού είχαν θέματα, δεν ήταν ασπαστα, πχ με το mekatronik που "έκανε μπάνιο" στο λάδι, όπως έχει αναφέρει ο @dettol για το δικό του (αν θυμάμαι καλά).
Τι εννοείς "θα συνεχίσουν να προσφέρουν πολλαπλούς στην έκδοση με τους 150";;;
VW T-ROC 2026