Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW T-ROC 2026
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. VW T-ROC 2026
    • 1
    • 2
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 28 / 29
    Μελλοντικά Μοντέλα
    48
    569
    14203
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A d P
      A d P moderator @vdx last edited by

      @vdx said in VW T-ROC 2026:

      @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

      @criuser said in VW T-ROC 2026:

      @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

      Στο 5:45 το συγκρίνει με το Citroen C5 aircross 😁😁 @criuser ,

      "That car drives significantly better" 😲 😁

      Youtube Video

      Λέει ότι θα είναι τόσο ακριβό που θα συγκρίνεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας όπως το 5 αιρκρος και αν χρειάζεστε χώρο θα τον βρείτε σε αυτά.

      Αλλά αυτό έχει καλύτερη οδήγηση, που σε μετάφραση σημαίνει ότι θα είναι σκληρό και στημένο, απέναντι στο άνετο και χαλαρό 5 αιρκρός.

      Προφανώς από χώρους συγκρίνεται με το 3 αιρκρος που είναι πολύ φτηνότερο αφού η τιμή του τελειώνει 2-3000 χαμηλότερα από εκεί που ξεκινάει το Τ-ροκ.

      4,37 μήκος και 2,63 μεταξόνιο το Τ-ροκ σε σχέση με τα 4,40 μήκος και 2,67 μεταξόνιο του 3 αιρκρος και 4,65 μήκος και 2,78 μεταξόνιο του 5 αιρκρος.

      Αφήνει υπονοούμενα ότι θα είναι και ακριβότερο από το C5 😁😁 ,
      αλλά λέει ότι "drives significantly better" δεν λέει σκληρό κτλ.

      Είναι ντροπή να το βάζεις στην ίδια πρόταση με το c3 aircross 😁😁

      Μήπως εννοεί την FH έκδοση; btw θα προσφέρεται με 130 και 170 ίππους.

      Το Citroen C5 aircross ξεκινάει, στη Βρετανία , από 30500£ (you) και φτάνει τις 35800£ (Max)
      Το νεο t-roc θα ξεκινά από τις 32000£
      Το υπάρχον μοντέλο ξεκινά από 29650 για το 1000αρι Life, ανεβαίνει στις 33000£ για το 1.5 dsg match (αντίστοιχη της δικής μας More) και φτάνει τις 37500£ στην έκδοση R-line 😁😁.
      Είναι γενικά ακριβότερο αυτοκίνητο

      I EAT MILF AND COOKIES

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser @A d P last edited by

        @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

        @criuser said in VW T-ROC 2026:

        @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

        @criuser said in VW T-ROC 2026:

        @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

        Στο 5:45 το συγκρίνει με το Citroen C5 aircross 😁😁 @criuser ,

        "That car drives significantly better" 😲 😁

        Youtube Video

        Λέει ότι θα είναι τόσο ακριβό που θα συγκρίνεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας όπως το 5 αιρκρος και αν χρειάζεστε χώρο θα τον βρείτε σε αυτά.

        Αλλά αυτό έχει καλύτερη οδήγηση, που σε μετάφραση σημαίνει ότι θα είναι σκληρό και στημένο, απέναντι στο άνετο και χαλαρό 5 αιρκρός.

        Προφανώς από χώρους συγκρίνεται με το 3 αιρκρος που είναι πολύ φτηνότερο αφού η τιμή του τελειώνει 2-3000 χαμηλότερα από εκεί που ξεκινάει το Τ-ροκ.

        4,37 μήκος και 2,63 μεταξόνιο το Τ-ροκ σε σχέση με τα 4,40 μήκος και 2,67 μεταξόνιο του 3 αιρκρος και 4,65 μήκος και 2,78 μεταξόνιο του 5 αιρκρος.

        Αφήνει υπονοούμενα ότι θα είναι και ακριβότερο από το C5 😁😁 ,
        αλλά λέει ότι "drives significantly better" δεν λέει σκληρό κτλ.

        Είναι ντροπή να το βάζεις στην ίδια πρόταση με το c3 aircross 😁😁

        Αυτό θα το πει η αγορά.

        Ξέρουμε τι σημαίνει γερμανική οδήγηση.
        Εχει χορηγία από την ένωση ορθοπεδικών....😊

        Έχεις αμφιβολίες ότι θα γίνει best seller στην Ευρώπη;;;😁

        Μόνο του θα πουλήσει όσο όλη η Citroen 😁

        Με τα μυαλά που έχει η Γερμανία, την βλέπω να έχει πρώτη μάρκα σε πωλήσεις την Κράισλερ και η έκθεση θα γίνει στο Τσεκ Πόιντ Τσάρλυ....😊

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
        Εμαθα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • J
          jamesd @criuser last edited by jamesd

          @criuser said in VW T-ROC 2026:

          @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

          Στο 5:45 το συγκρίνει με το Citroen C5 aircross 😁😁 @criuser ,

          "That car drives significantly better" 😲 😁

          Λέει ότι θα είναι τόσο ακριβό που θα συγκρίνεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας όπως το 5 αιρκρος και αν χρειάζεστε χώρο θα τον βρείτε σε αυτά.

          Αλλά αυτό έχει καλύτερη οδήγηση, που σε μετάφραση σημαίνει ότι θα είναι σκληρό και στημένο, απέναντι στο άνετο και χαλαρό 5 αιρκρός.

          Προφανώς από χώρους συγκρίνεται με το 3 αιρκρος που είναι πολύ φτηνότερο αφού η τιμή του τελειώνει 2-3000 χαμηλότερα από εκεί που ξεκινάει το Τ-ροκ.

          4,37 μήκος και 2,63 μεταξόνιο το Τ-ροκ σε σχέση με τα 4,40 μήκος και 2,67 μεταξόνιο του 3 αιρκρος και 4,65 μήκος και 2,78 μεταξόνιο του 5 αιρκρος.

          Τι συγκρίνεις... Λοιπόν, VW και γενικότερα το γερμανικό σεταπ είναι ελαφρώς firm αλλά εξαιρετικά composed. Με άλλα λόγια, το αυτοκίνητο απορροφά τις ατέλειες του δρόμου με στιβαρότητα, ακρίβεια και αποτελεσματικά χωρίς ταλαντώσεις, και πλεύσεις που εκνευρίζουν στην οδήγηση. Συνδυασμός δηλαδή υψηλής στρεπτικής ακαμψίας και καλοδουλεμένης απόσβεσης που εμπνέει ασφάλεια ακόμα και σε στροφιλικια. Αυτό είναι και selling point των γερμανικών, το "σκληρό και στημένο" που γράφεις είναι κόβω και γράφω ότι δεν μου αρέσει από τη συνολική εικόνα που αφήνει το αυτοκίνητο.

          Και επειδή το συγκρίνεις με το c3 aircross, το τελευταίο είναι άλλη κατηγορία budget car δεν συγκρίνονται...

          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            criuser last edited by

            Λοιπόν έχεις ταλέντο. Μπορείς να γίνεις δημοσιογράφος και δη του ειδικού τύπου των αυτοκινήτων.

            Ωραία τα γράφεις. Υποκλίνομαι.

            Βέβαια είναι εντελώς διαφορετικά από το πως τα νοιώθεις...😊

            Μπορώ αντί για το 3 αιρκρος που είναι μπάτζετ καρ και το δηλώνει να βάλουμε το γερμανικό αδελφάκι του που είναι λίγο ακριβότερο και περισσότερο γερμανίζον στην αίσθηση.

            Γενικά όμως υπάρχουν αγοραστές για όλα.

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
            Εμαθα...

            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A d P
              A d P moderator @jamesd last edited by

              @jamesd said in VW T-ROC 2026:

              @criuser said in VW T-ROC 2026:

              @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

              Στο 5:45 το συγκρίνει με το Citroen C5 aircross 😁😁 @criuser ,

              "That car drives significantly better" 😲 😁

              Λέει ότι θα είναι τόσο ακριβό που θα συγκρίνεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας όπως το 5 αιρκρος και αν χρειάζεστε χώρο θα τον βρείτε σε αυτά.

              Αλλά αυτό έχει καλύτερη οδήγηση, που σε μετάφραση σημαίνει ότι θα είναι σκληρό και στημένο, απέναντι στο άνετο και χαλαρό 5 αιρκρός.

              Προφανώς από χώρους συγκρίνεται με το 3 αιρκρος που είναι πολύ φτηνότερο αφού η τιμή του τελειώνει 2-3000 χαμηλότερα από εκεί που ξεκινάει το Τ-ροκ.

              4,37 μήκος και 2,63 μεταξόνιο το Τ-ροκ σε σχέση με τα 4,40 μήκος και 2,67 μεταξόνιο του 3 αιρκρος και 4,65 μήκος και 2,78 μεταξόνιο του 5 αιρκρος.

              Τι συγκρίνεις... Λοιπόν, VW και γενικότερα το γερμανικό σεταπ είναι ελαφρώς firm αλλά εξαιρετικά composed. Με άλλα λόγια, το αυτοκίνητο απορροφά τις ατέλειες του δρόμου με στιβαρότητα, ακρίβεια και αποτελεσματικά χωρίς ταλαντώσεις, και πλεύσεις που εκνευρίζουν στην οδήγηση. Συνδυασμός δηλαδή υψηλής στρεπτικής ακαμψίας και καλοδουλεμένης απόσβεσης που εμπνέει ασφάλεια ακόμα και σε στροφιλικια. Αυτό είναι και selling point των γερμανικών, το "σκληρό και στημένο" που γράφεις είναι κόβω και γράφω ότι δεν μου αρέσει από τη συνολική εικόνα που αφήνει το αυτοκίνητο.

              Και επειδή το συγκρίνεις με το c3 aircross, το τελευταίο είναι άλλη κατηγορία budget car δεν συγκρίνονται...

              Τσάμπα τα γράφεις,
              ο @criuser , τελευταία φορά που μπήκε σε γερμανικό αυτοκίνητο, ήταν το 1975 στο Golf mk1😁😁.

              I EAT MILF AND COOKIES

              K C 2 Replies Last reply Reply Quote 0
              • A d P
                A d P moderator @criuser last edited by A d P

                @criuser said in VW T-ROC 2026:

                Λοιπόν έχεις ταλέντο. Μπορείς να γίνεις δημοσιογράφος και δη του ειδικού τύπου των αυτοκινήτων.

                Ωραία τα γράφεις. Υποκλίνομαι.

                Βέβαια είναι εντελώς διαφορετικά από το πως τα νοιώθεις...😊

                Μπορώ αντί για το 3 αιρκρος που είναι μπάτζετ καρ και το δηλώνει να βάλουμε το γερμανικό αδελφάκι του που είναι λίγο ακριβότερο και περισσότερο γερμανίζον στην αίσθηση.

                Γενικά όμως υπάρχουν αγοραστές για όλα.

                Μπορεί και να είναι, που ξέρεις;😉😁

                Όσον αφορά τον δοκιμαστή του Auto express, προφανώς έκανε την αναφορά στο C5 aircross, γιατί το είχε δοκιμάσει πρόσφατα και του έκανε καλή εντύπωση. Δες την αν θέλεις
                👇👇👇 είναι λιγότερο από 4 λεπτά

                https://forum.4troxoi.gr/post/11000357693

                I EAT MILF AND COOKIES

                C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kkostask @A d P last edited by

                  @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                  @jamesd said in VW T-ROC 2026:

                  @criuser said in VW T-ROC 2026:

                  @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                  Στο 5:45 το συγκρίνει με το Citroen C5 aircross 😁😁 @criuser ,

                  "That car drives significantly better" 😲 😁

                  Λέει ότι θα είναι τόσο ακριβό που θα συγκρίνεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας όπως το 5 αιρκρος και αν χρειάζεστε χώρο θα τον βρείτε σε αυτά.

                  Αλλά αυτό έχει καλύτερη οδήγηση, που σε μετάφραση σημαίνει ότι θα είναι σκληρό και στημένο, απέναντι στο άνετο και χαλαρό 5 αιρκρός.

                  Προφανώς από χώρους συγκρίνεται με το 3 αιρκρος που είναι πολύ φτηνότερο αφού η τιμή του τελειώνει 2-3000 χαμηλότερα από εκεί που ξεκινάει το Τ-ροκ.

                  4,37 μήκος και 2,63 μεταξόνιο το Τ-ροκ σε σχέση με τα 4,40 μήκος και 2,67 μεταξόνιο του 3 αιρκρος και 4,65 μήκος και 2,78 μεταξόνιο του 5 αιρκρος.

                  Τι συγκρίνεις... Λοιπόν, VW και γενικότερα το γερμανικό σεταπ είναι ελαφρώς firm αλλά εξαιρετικά composed. Με άλλα λόγια, το αυτοκίνητο απορροφά τις ατέλειες του δρόμου με στιβαρότητα, ακρίβεια και αποτελεσματικά χωρίς ταλαντώσεις, και πλεύσεις που εκνευρίζουν στην οδήγηση. Συνδυασμός δηλαδή υψηλής στρεπτικής ακαμψίας και καλοδουλεμένης απόσβεσης που εμπνέει ασφάλεια ακόμα και σε στροφιλικια. Αυτό είναι και selling point των γερμανικών, το "σκληρό και στημένο" που γράφεις είναι κόβω και γράφω ότι δεν μου αρέσει από τη συνολική εικόνα που αφήνει το αυτοκίνητο.

                  Και επειδή το συγκρίνεις με το c3 aircross, το τελευταίο είναι άλλη κατηγορία budget car δεν συγκρίνονται...

                  Τσάμπα τα γράφεις,
                  ο @criuser , τελευταία φορά που μπήκε σε γερμανικό αυτοκίνητο, ήταν το 1975 στο Golf mk1😁😁.

                  Δεν χρειαζόταν να μπει, όλο φορτωμένο στην οδική ήταν….😁

                  A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • A d P
                    A d P moderator @kkostask last edited by

                    @kkostask said in VW T-ROC 2026:

                    @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                    @jamesd said in VW T-ROC 2026:

                    @criuser said in VW T-ROC 2026:

                    @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                    Στο 5:45 το συγκρίνει με το Citroen C5 aircross 😁😁 @criuser ,

                    "That car drives significantly better" 😲 😁

                    Λέει ότι θα είναι τόσο ακριβό που θα συγκρίνεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας όπως το 5 αιρκρος και αν χρειάζεστε χώρο θα τον βρείτε σε αυτά.

                    Αλλά αυτό έχει καλύτερη οδήγηση, που σε μετάφραση σημαίνει ότι θα είναι σκληρό και στημένο, απέναντι στο άνετο και χαλαρό 5 αιρκρός.

                    Προφανώς από χώρους συγκρίνεται με το 3 αιρκρος που είναι πολύ φτηνότερο αφού η τιμή του τελειώνει 2-3000 χαμηλότερα από εκεί που ξεκινάει το Τ-ροκ.

                    4,37 μήκος και 2,63 μεταξόνιο το Τ-ροκ σε σχέση με τα 4,40 μήκος και 2,67 μεταξόνιο του 3 αιρκρος και 4,65 μήκος και 2,78 μεταξόνιο του 5 αιρκρος.

                    Τι συγκρίνεις... Λοιπόν, VW και γενικότερα το γερμανικό σεταπ είναι ελαφρώς firm αλλά εξαιρετικά composed. Με άλλα λόγια, το αυτοκίνητο απορροφά τις ατέλειες του δρόμου με στιβαρότητα, ακρίβεια και αποτελεσματικά χωρίς ταλαντώσεις, και πλεύσεις που εκνευρίζουν στην οδήγηση. Συνδυασμός δηλαδή υψηλής στρεπτικής ακαμψίας και καλοδουλεμένης απόσβεσης που εμπνέει ασφάλεια ακόμα και σε στροφιλικια. Αυτό είναι και selling point των γερμανικών, το "σκληρό και στημένο" που γράφεις είναι κόβω και γράφω ότι δεν μου αρέσει από τη συνολική εικόνα που αφήνει το αυτοκίνητο.

                    Και επειδή το συγκρίνεις με το c3 aircross, το τελευταίο είναι άλλη κατηγορία budget car δεν συγκρίνονται...

                    Τσάμπα τα γράφεις,
                    ο @criuser , τελευταία φορά που μπήκε σε γερμανικό αυτοκίνητο, ήταν το 1975 στο Golf mk1😁😁.

                    Δεν χρειαζόταν να μπει, όλο φορτωμένο στην οδική ήταν….😁

                    Είχε τη δεκαετία 70 οδική βοήθεια;🤔😁😁

                    I EAT MILF AND COOKIES

                    I C 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      ilias-a @A d P last edited by ilias-a

                      @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                      @kkostask said in VW T-ROC 2026:

                      @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                      @jamesd said in VW T-ROC 2026:

                      @criuser said in VW T-ROC 2026:

                      @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                      Στο 5:45 το συγκρίνει με το Citroen C5 aircross 😁😁 @criuser ,

                      "That car drives significantly better" 😲 😁

                      Λέει ότι θα είναι τόσο ακριβό που θα συγκρίνεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας όπως το 5 αιρκρος και αν χρειάζεστε χώρο θα τον βρείτε σε αυτά.

                      Αλλά αυτό έχει καλύτερη οδήγηση, που σε μετάφραση σημαίνει ότι θα είναι σκληρό και στημένο, απέναντι στο άνετο και χαλαρό 5 αιρκρός.

                      Προφανώς από χώρους συγκρίνεται με το 3 αιρκρος που είναι πολύ φτηνότερο αφού η τιμή του τελειώνει 2-3000 χαμηλότερα από εκεί που ξεκινάει το Τ-ροκ.

                      4,37 μήκος και 2,63 μεταξόνιο το Τ-ροκ σε σχέση με τα 4,40 μήκος και 2,67 μεταξόνιο του 3 αιρκρος και 4,65 μήκος και 2,78 μεταξόνιο του 5 αιρκρος.

                      Τι συγκρίνεις... Λοιπόν, VW και γενικότερα το γερμανικό σεταπ είναι ελαφρώς firm αλλά εξαιρετικά composed. Με άλλα λόγια, το αυτοκίνητο απορροφά τις ατέλειες του δρόμου με στιβαρότητα, ακρίβεια και αποτελεσματικά χωρίς ταλαντώσεις, και πλεύσεις που εκνευρίζουν στην οδήγηση. Συνδυασμός δηλαδή υψηλής στρεπτικής ακαμψίας και καλοδουλεμένης απόσβεσης που εμπνέει ασφάλεια ακόμα και σε στροφιλικια. Αυτό είναι και selling point των γερμανικών, το "σκληρό και στημένο" που γράφεις είναι κόβω και γράφω ότι δεν μου αρέσει από τη συνολική εικόνα που αφήνει το αυτοκίνητο.

                      Και επειδή το συγκρίνεις με το c3 aircross, το τελευταίο είναι άλλη κατηγορία budget car δεν συγκρίνονται...

                      Τσάμπα τα γράφεις,
                      ο @criuser , τελευταία φορά που μπήκε σε γερμανικό αυτοκίνητο, ήταν το 1975 στο Golf mk1😁😁.

                      Δεν χρειαζόταν να μπει, όλο φορτωμένο στην οδική ήταν….😁

                      Είχε τη δεκαετία 70 οδική βοήθεια;🤔😁😁

                      Εξπρες σερβις 1975 και λιγο μετα η ιλιγγος που αργοτερα την εξαγορασε η εξπρες σερβις. Απο οτι διαβαζω η ελπα λιγο μετα το 1924.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • V
                        vdx last edited by

                        @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                        @vdx said in VW T-ROC 2026:

                        @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                        @katafractos17 thx 😊🙏, ούτε παραγγελία να το είχα τέτοιο συγκριτικό 😉😁
                        ![Screenshot_2025-11-23-17-05-38-27_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329.jpg](/assets/uploads/files/1763910418479-screenshot_2025-11-23-17-05-38-27_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329-r

                        Εντωμεταξύ 150 άλογα είναι οριακά για τέτοια αυτοκίνητα. Γ… τα πρότυπα ρύπων που αναγκάζουν τον 1.5 να μένει κολλημένος στα 150!

                        Ένας δοκίμασε αυτό με τους 116 και το βρήκε ικανοποιητικό, δεν έχει μεγάλη διαφορά σε επιδόσεις. Εννοείται ότι στη Γερμανία θα παίξει πολύ δίλιτρο τετρακίνητο με 204 ίππους, όπως και στο προηγούμενο μοντέλο.(190)

                        Τα 150 άλογα είναι μια χαρά, όμως η ροπή παραμένει μέτρια. Στην έκδοση R-Line θα μπορούσαν να προσφέρουν και μια ισχυρότερη παραλλαγή, π.χ. γύρω στους 170 ίππους όπως στο Fabia 130, και με το «καλό» DSG θα μπορούσε πιθανότατα να φτάσει κοντά στα 300 Nm ροπής.
                        Επιπλέον, παραμένει θολό για τον αγοραστή το αν το DSG του νέου μοντέλου είναι ξηρού ή υγρού τύπου, καθώς και το αν θα διαθέτει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και σε ποιες εκδόσεις.

                        A d P C 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          criuser @A d P last edited by

                          @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                          @jamesd said in VW T-ROC 2026:

                          @criuser said in VW T-ROC 2026:

                          @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                          Στο 5:45 το συγκρίνει με το Citroen C5 aircross 😁😁 @criuser ,

                          "That car drives significantly better" 😲 😁

                          Λέει ότι θα είναι τόσο ακριβό που θα συγκρίνεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας όπως το 5 αιρκρος και αν χρειάζεστε χώρο θα τον βρείτε σε αυτά.

                          Αλλά αυτό έχει καλύτερη οδήγηση, που σε μετάφραση σημαίνει ότι θα είναι σκληρό και στημένο, απέναντι στο άνετο και χαλαρό 5 αιρκρός.

                          Προφανώς από χώρους συγκρίνεται με το 3 αιρκρος που είναι πολύ φτηνότερο αφού η τιμή του τελειώνει 2-3000 χαμηλότερα από εκεί που ξεκινάει το Τ-ροκ.

                          4,37 μήκος και 2,63 μεταξόνιο το Τ-ροκ σε σχέση με τα 4,40 μήκος και 2,67 μεταξόνιο του 3 αιρκρος και 4,65 μήκος και 2,78 μεταξόνιο του 5 αιρκρος.

                          Τι συγκρίνεις... Λοιπόν, VW και γενικότερα το γερμανικό σεταπ είναι ελαφρώς firm αλλά εξαιρετικά composed. Με άλλα λόγια, το αυτοκίνητο απορροφά τις ατέλειες του δρόμου με στιβαρότητα, ακρίβεια και αποτελεσματικά χωρίς ταλαντώσεις, και πλεύσεις που εκνευρίζουν στην οδήγηση. Συνδυασμός δηλαδή υψηλής στρεπτικής ακαμψίας και καλοδουλεμένης απόσβεσης που εμπνέει ασφάλεια ακόμα και σε στροφιλικια. Αυτό είναι και selling point των γερμανικών, το "σκληρό και στημένο" που γράφεις είναι κόβω και γράφω ότι δεν μου αρέσει από τη συνολική εικόνα που αφήνει το αυτοκίνητο.

                          Και επειδή το συγκρίνεις με το c3 aircross, το τελευταίο είναι άλλη κατηγορία budget car δεν συγκρίνονται...

                          Τσάμπα τα γράφεις,
                          ο @criuser , τελευταία φορά που μπήκε σε γερμανικό αυτοκίνητο, ήταν το 1975 στο Golf mk1😁😁.

                          Το 1974 παρουσιάστηκε το Γκόλφ 1.
                          Το 1976 το αγοράσαμε εμείς.
                          Τελευταία φορά που μπήκα σε γερμανικό ήταν το 2009 και ήταν και πανάκριβο.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                          Εμαθα...

                          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            criuser @A d P last edited by

                            @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                            @criuser said in VW T-ROC 2026:

                            Λοιπόν έχεις ταλέντο. Μπορείς να γίνεις δημοσιογράφος και δη του ειδικού τύπου των αυτοκινήτων.

                            Ωραία τα γράφεις. Υποκλίνομαι.

                            Βέβαια είναι εντελώς διαφορετικά από το πως τα νοιώθεις...😊

                            Μπορώ αντί για το 3 αιρκρος που είναι μπάτζετ καρ και το δηλώνει να βάλουμε το γερμανικό αδελφάκι του που είναι λίγο ακριβότερο και περισσότερο γερμανίζον στην αίσθηση.

                            Γενικά όμως υπάρχουν αγοραστές για όλα.

                            Μπορεί και να είναι, που ξέρεις;😉😁

                            Όσον αφορά τον δοκιμαστή του Auto express, προφανώς έκανε την αναφορά στο C5 aircross, γιατί το είχε δοκιμάσει πρόσφατα και του έκανε καλή εντύπωση. Δες την αν θέλεις
                            👇👇👇 είναι λιγότερο από 4 λεπτά

                            https://forum.4troxoi.gr/post/11000357693

                            Θα την δω το βράδυ μάλλον, γιατί έχω πολλά σήμερα.

                            Πάντως αν είναι δοκιμαστής μπορεί να βγάζει καλό μεροκάματο, όπως και στις πωλήσεις. Το έχει...😊

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                            Εμαθα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A d P
                              A d P moderator @vdx last edited by

                              @vdx said in VW T-ROC 2026:

                              @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                              @vdx said in VW T-ROC 2026:

                              @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                              @katafractos17 thx 😊🙏, ούτε παραγγελία να το είχα τέτοιο συγκριτικό 😉😁
                              ![Screenshot_2025-11-23-17-05-38-27_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329.jpg](/assets/uploads/files/1763910418479-screenshot_2025-11-23-17-05-38-27_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329-r

                              Εντωμεταξύ 150 άλογα είναι οριακά για τέτοια αυτοκίνητα. Γ… τα πρότυπα ρύπων που αναγκάζουν τον 1.5 να μένει κολλημένος στα 150!

                              Ένας δοκίμασε αυτό με τους 116 και το βρήκε ικανοποιητικό, δεν έχει μεγάλη διαφορά σε επιδόσεις. Εννοείται ότι στη Γερμανία θα παίξει πολύ δίλιτρο τετρακίνητο με 204 ίππους, όπως και στο προηγούμενο μοντέλο.(190)

                              Τα 150 άλογα είναι μια χαρά, όμως η ροπή παραμένει μέτρια. Στην έκδοση R-Line θα μπορούσαν να προσφέρουν και μια ισχυρότερη παραλλαγή, π.χ. γύρω στους 170 ίππους όπως στο Fabia 130, και με το «καλό» DSG θα μπορούσε πιθανότατα να φτάσει κοντά στα 300 Nm ροπής.
                              Επιπλέον, παραμένει θολό για τον αγοραστή το αν το DSG του νέου μοντέλου είναι ξηρού ή υγρού τύπου, καθώς και το αν θα διαθέτει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και σε ποιες εκδόσεις.

                              Για πίσω ανάρτηση διάβασε
                              👇👇👇
                              https://forum.4troxoi.gr/post/11000357616

                              Όσον αφορά το dsg, σε ένα από τα πολλά βίντεο που είδα, ένας ανέφερε ότι είναι ξηρού τύπου μια μάλιστα το παρουσίασε σαν θετικό, γιατί δεν έχει αλλαγή λαδιών 😁😁, (το πετάς μια έξω και βάζεις καινούριο 😁)

                              I EAT MILF AND COOKIES

                              V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                criuser @A d P last edited by

                                @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                                @kkostask said in VW T-ROC 2026:

                                @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                                @jamesd said in VW T-ROC 2026:

                                @criuser said in VW T-ROC 2026:

                                @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                                Στο 5:45 το συγκρίνει με το Citroen C5 aircross 😁😁 @criuser ,

                                "That car drives significantly better" 😲 😁

                                Λέει ότι θα είναι τόσο ακριβό που θα συγκρίνεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας όπως το 5 αιρκρος και αν χρειάζεστε χώρο θα τον βρείτε σε αυτά.

                                Αλλά αυτό έχει καλύτερη οδήγηση, που σε μετάφραση σημαίνει ότι θα είναι σκληρό και στημένο, απέναντι στο άνετο και χαλαρό 5 αιρκρός.

                                Προφανώς από χώρους συγκρίνεται με το 3 αιρκρος που είναι πολύ φτηνότερο αφού η τιμή του τελειώνει 2-3000 χαμηλότερα από εκεί που ξεκινάει το Τ-ροκ.

                                4,37 μήκος και 2,63 μεταξόνιο το Τ-ροκ σε σχέση με τα 4,40 μήκος και 2,67 μεταξόνιο του 3 αιρκρος και 4,65 μήκος και 2,78 μεταξόνιο του 5 αιρκρος.

                                Τι συγκρίνεις... Λοιπόν, VW και γενικότερα το γερμανικό σεταπ είναι ελαφρώς firm αλλά εξαιρετικά composed. Με άλλα λόγια, το αυτοκίνητο απορροφά τις ατέλειες του δρόμου με στιβαρότητα, ακρίβεια και αποτελεσματικά χωρίς ταλαντώσεις, και πλεύσεις που εκνευρίζουν στην οδήγηση. Συνδυασμός δηλαδή υψηλής στρεπτικής ακαμψίας και καλοδουλεμένης απόσβεσης που εμπνέει ασφάλεια ακόμα και σε στροφιλικια. Αυτό είναι και selling point των γερμανικών, το "σκληρό και στημένο" που γράφεις είναι κόβω και γράφω ότι δεν μου αρέσει από τη συνολική εικόνα που αφήνει το αυτοκίνητο.

                                Και επειδή το συγκρίνεις με το c3 aircross, το τελευταίο είναι άλλη κατηγορία budget car δεν συγκρίνονται...

                                Τσάμπα τα γράφεις,
                                ο @criuser , τελευταία φορά που μπήκε σε γερμανικό αυτοκίνητο, ήταν το 1975 στο Golf mk1😁😁.

                                Δεν χρειαζόταν να μπει, όλο φορτωμένο στην οδική ήταν….😁

                                Είχε τη δεκαετία 70 οδική βοήθεια;🤔😁😁

                                Είχε βεβαίως οδική και όντως είμαστε συχνοί πελάτες της με το γκόλφ.

                                Την είχε δημιουργήσει η ΕΛΠΑ. Είχαν το γνωστό κίτρινό χρώμα.

                                Μετά ήρθε και η Ελλάς Εξπρές Σέρβις αν θυμάμαι καλά με ερυθρόλευκα χρώματα.

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                Εμαθα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • V
                                  vdx @A d P last edited by vdx

                                  @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                                  @vdx said in VW T-ROC 2026:

                                  @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                                  @vdx said in VW T-ROC 2026:

                                  @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                                  @katafractos17 thx 😊🙏, ούτε παραγγελία να το είχα τέτοιο συγκριτικό 😉😁
                                  ![Screenshot_2025-11-23-17-05-38-27_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329.jpg](/assets/uploads/files/1763910418479-screenshot_2025-11-23-17-05-38-27_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329-r

                                  Εντωμεταξύ 150 άλογα είναι οριακά για τέτοια αυτοκίνητα. Γ… τα πρότυπα ρύπων που αναγκάζουν τον 1.5 να μένει κολλημένος στα 150!

                                  Ένας δοκίμασε αυτό με τους 116 και το βρήκε ικανοποιητικό, δεν έχει μεγάλη διαφορά σε επιδόσεις. Εννοείται ότι στη Γερμανία θα παίξει πολύ δίλιτρο τετρακίνητο με 204 ίππους, όπως και στο προηγούμενο μοντέλο.(190)

                                  Τα 150 άλογα είναι μια χαρά, όμως η ροπή παραμένει μέτρια. Στην έκδοση R-Line θα μπορούσαν να προσφέρουν και μια ισχυρότερη παραλλαγή, π.χ. γύρω στους 170 ίππους όπως στο Fabia 130, και με το «καλό» DSG θα μπορούσε πιθανότατα να φτάσει κοντά στα 300 Nm ροπής.
                                  Επιπλέον, παραμένει θολό για τον αγοραστή το αν το DSG του νέου μοντέλου είναι ξηρού ή υγρού τύπου, καθώς και το αν θα διαθέτει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και σε ποιες εκδόσεις.

                                  Για πίσω ανάρτηση διάβασε
                                  👇👇👇
                                  https://forum.4troxoi.gr/post/11000357616

                                  Όσον αφορά το dsg, σε ένα από τα πολλά βίντεο που είδα, ένας ανέφερε ότι είναι ξηρού τύπου μια μάλιστα το παρουσίασε σαν θετικό, γιατί δεν έχει αλλαγή λαδιών 😁😁, (το πετάς μια έξω και βάζεις καινούριο 😁)

                                  Αναμενόμενο να βάλουν ξηρού αφού το κοινό του σε μεγάλο βαθμό αγνοεί την ύπαρξη υγρού τύπου.
                                  Το είδα αυτό το απόσπασμα αλλά δεν είναι ακόμα κάτι επίσημο. Μου θύμισε το μπέρδεμα που είχε γίνει με το qashqai… Πιστεύω ότι θα συνεχίσουν να προσφέρουν πολλαπλούς στην έκδοση με τους 150.

                                  A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    criuser @vdx last edited by

                                    @vdx said in VW T-ROC 2026:

                                    @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                                    @vdx said in VW T-ROC 2026:

                                    @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                                    @katafractos17 thx 😊🙏, ούτε παραγγελία να το είχα τέτοιο συγκριτικό 😉😁
                                    ![Screenshot_2025-11-23-17-05-38-27_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329.jpg](/assets/uploads/files/1763910418479-screenshot_2025-11-23-17-05-38-27_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329-r

                                    Εντωμεταξύ 150 άλογα είναι οριακά για τέτοια αυτοκίνητα. Γ… τα πρότυπα ρύπων που αναγκάζουν τον 1.5 να μένει κολλημένος στα 150!

                                    Ένας δοκίμασε αυτό με τους 116 και το βρήκε ικανοποιητικό, δεν έχει μεγάλη διαφορά σε επιδόσεις. Εννοείται ότι στη Γερμανία θα παίξει πολύ δίλιτρο τετρακίνητο με 204 ίππους, όπως και στο προηγούμενο μοντέλο.(190)

                                    Τα 150 άλογα είναι μια χαρά, όμως η ροπή παραμένει μέτρια. Στην έκδοση R-Line θα μπορούσαν να προσφέρουν και μια ισχυρότερη παραλλαγή, π.χ. γύρω στους 170 ίππους όπως στο Fabia 130, και με το «καλό» DSG θα μπορούσε πιθανότατα να φτάσει κοντά στα 300 Nm ροπής.
                                    Επιπλέον, παραμένει θολό για τον αγοραστή το αν το DSG του νέου μοντέλου είναι ξηρού ή υγρού τύπου, καθώς και το αν θα διαθέτει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και σε ποιες εκδόσεις.

                                    Διάβασα και κάποια τέστ σε γαλλικά σάιτ σήμερα.

                                    Γενικά λένε καλά λόγια, η ανάρτηση είναι πολλαπλών παντού, ο μικρός κινητήρας είναι αργός, η βασική έκδοση Τ-ροκ είναι ικανοποιητική, αλλά στις τιμές που ξεκινάει, στα 29900 στην Γαλλία με τα 116, στα 34500 με τα 150, έχει ανταγωνιστές πολλούς. Από τα Συμπιόζ, Σιεητσαρ και Κασκάι, μέχρι 3008 και τα υπόλοιπα.

                                    Προσωπικά μου αρέσει πολύ από το πλάι, αποδεκτό το πίσω μέρος και καθόλου η μπροστινή μεγάλη μάσκα που το κινεζοποιεί.

                                    Στο εσωτερικό, το ύφασμα που βάλαμε στα σιτροέν 3 και 3 αιρκρος το βάζει στο πάνω μέρος του ταμπλώ, γενικά θεωρείται ικανοποιητικό, η οθόνη στις δύο πρώτες εκδόσεις είναι 10 ίντσες και στις δύο τελευταίες 12, αλλά το σχήμα της ενοχλεί, θυμίζει πολύ τογιότα.

                                    Στα Ελληνικά τέστ διάβασα ότι θα ξεκινάει στα 30500 περίπου.

                                    Με τα 116 μάλιστα. Ψηλή τιμή.

                                    Από την άλλη με το πρόβλημα παρκαρίσματος που υπάρχει στην Ελλάδα, θα κανιβαλίσει χαλαρά το Τιγκουάν και το Κιού 3.

                                    Επίσης θα πουλήσει καλά και στο λήζινγκ, αν εκεί δώσει προσφορές η Καρέντα.

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                    Εμαθα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • katafractos17
                                      katafractos17 last edited by

                                      Και ένα review της βασικής έκδοσης με τα 116 άλογα.

                                      Youtube Video

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        anergos13 last edited by

                                        ολα καλα φαινονται , αλλα το υφασμα στο ταμπλο σε βαθος χρονου με βρωμια σκονη κλπ ....μμμμμμ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • A d P
                                          A d P moderator @criuser last edited by

                                          @criuser said in VW T-ROC 2026:

                                          @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                                          @jamesd said in VW T-ROC 2026:

                                          @criuser said in VW T-ROC 2026:

                                          @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                                          Στο 5:45 το συγκρίνει με το Citroen C5 aircross 😁😁 @criuser ,

                                          "That car drives significantly better" 😲 😁

                                          Λέει ότι θα είναι τόσο ακριβό που θα συγκρίνεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας όπως το 5 αιρκρος και αν χρειάζεστε χώρο θα τον βρείτε σε αυτά.

                                          Αλλά αυτό έχει καλύτερη οδήγηση, που σε μετάφραση σημαίνει ότι θα είναι σκληρό και στημένο, απέναντι στο άνετο και χαλαρό 5 αιρκρός.

                                          Προφανώς από χώρους συγκρίνεται με το 3 αιρκρος που είναι πολύ φτηνότερο αφού η τιμή του τελειώνει 2-3000 χαμηλότερα από εκεί που ξεκινάει το Τ-ροκ.

                                          4,37 μήκος και 2,63 μεταξόνιο το Τ-ροκ σε σχέση με τα 4,40 μήκος και 2,67 μεταξόνιο του 3 αιρκρος και 4,65 μήκος και 2,78 μεταξόνιο του 5 αιρκρος.

                                          Τι συγκρίνεις... Λοιπόν, VW και γενικότερα το γερμανικό σεταπ είναι ελαφρώς firm αλλά εξαιρετικά composed. Με άλλα λόγια, το αυτοκίνητο απορροφά τις ατέλειες του δρόμου με στιβαρότητα, ακρίβεια και αποτελεσματικά χωρίς ταλαντώσεις, και πλεύσεις που εκνευρίζουν στην οδήγηση. Συνδυασμός δηλαδή υψηλής στρεπτικής ακαμψίας και καλοδουλεμένης απόσβεσης που εμπνέει ασφάλεια ακόμα και σε στροφιλικια. Αυτό είναι και selling point των γερμανικών, το "σκληρό και στημένο" που γράφεις είναι κόβω και γράφω ότι δεν μου αρέσει από τη συνολική εικόνα που αφήνει το αυτοκίνητο.

                                          Και επειδή το συγκρίνεις με το c3 aircross, το τελευταίο είναι άλλη κατηγορία budget car δεν συγκρίνονται...

                                          Τσάμπα τα γράφεις,
                                          ο @criuser , τελευταία φορά που μπήκε σε γερμανικό αυτοκίνητο, ήταν το 1975 στο Golf mk1😁😁.

                                          Το 1974 παρουσιάστηκε το Γκόλφ 1.
                                          Το 1976 το αγοράσαμε εμείς.
                                          Τελευταία φορά που μπήκα σε γερμανικό ήταν το 2009 και ήταν και πανάκριβο.

                                          Αν εννοείς το ML, δεν είναι αντιπροσωπευτικό, γιατί ήταν αμερικανια

                                          I EAT MILF AND COOKIES

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A d P
                                            A d P moderator @vdx last edited by A d P

                                            @vdx said in VW T-ROC 2026:

                                            @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                                            @vdx said in VW T-ROC 2026:

                                            @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                                            @vdx said in VW T-ROC 2026:

                                            @a-d-p said in VW T-ROC 2026:

                                            @katafractos17 thx 😊🙏, ούτε παραγγελία να το είχα τέτοιο συγκριτικό 😉😁
                                            ![Screenshot_2025-11-23-17-05-38-27_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329.jpg](/assets/uploads/files/1763910418479-screenshot_2025-11-23-17-05-38-27_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329-r

                                            Εντωμεταξύ 150 άλογα είναι οριακά για τέτοια αυτοκίνητα. Γ… τα πρότυπα ρύπων που αναγκάζουν τον 1.5 να μένει κολλημένος στα 150!

                                            Ένας δοκίμασε αυτό με τους 116 και το βρήκε ικανοποιητικό, δεν έχει μεγάλη διαφορά σε επιδόσεις. Εννοείται ότι στη Γερμανία θα παίξει πολύ δίλιτρο τετρακίνητο με 204 ίππους, όπως και στο προηγούμενο μοντέλο.(190)

                                            Τα 150 άλογα είναι μια χαρά, όμως η ροπή παραμένει μέτρια. Στην έκδοση R-Line θα μπορούσαν να προσφέρουν και μια ισχυρότερη παραλλαγή, π.χ. γύρω στους 170 ίππους όπως στο Fabia 130, και με το «καλό» DSG θα μπορούσε πιθανότατα να φτάσει κοντά στα 300 Nm ροπής.
                                            Επιπλέον, παραμένει θολό για τον αγοραστή το αν το DSG του νέου μοντέλου είναι ξηρού ή υγρού τύπου, καθώς και το αν θα διαθέτει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και σε ποιες εκδόσεις.

                                            Για πίσω ανάρτηση διάβασε
                                            👇👇👇
                                            https://forum.4troxoi.gr/post/11000357616

                                            Όσον αφορά το dsg, σε ένα από τα πολλά βίντεο που είδα, ένας ανέφερε ότι είναι ξηρού τύπου μια μάλιστα το παρουσίασε σαν θετικό, γιατί δεν έχει αλλαγή λαδιών 😁😁, (το πετάς μια έξω και βάζεις καινούριο 😁)

                                            Αναμενόμενο να βάλουν ξηρού αφού το κοινό του σε μεγάλο βαθμό αγνοεί την ύπαρξη υγρού τύπου.
                                            Το είδα αυτό το απόσπασμα αλλά δεν είναι ακόμα κάτι επίσημο. Μου θύμισε το μπέρδεμα που είχε γίνει με το qashqai… Πιστεύω ότι θα συνεχίσουν να προσφέρουν πολλαπλούς στην έκδοση με τους 150.

                                            Μην κολλάμε στα ξηρού και υγρού. Και τα υγρού είχαν θέματα, δεν ήταν ασπαστα, πχ με το mekatronik που "έκανε μπάνιο" στο λάδι, όπως έχει αναφέρει ο @dettol για το δικό του (αν θυμάμαι καλά).

                                            Τι εννοείς "θα συνεχίσουν να προσφέρουν πολλαπλούς στην έκδοση με τους 150";;;

                                            I EAT MILF AND COOKIES

                                            V 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 28 / 29
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr