-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Και άλλο ένα (πρόβλημα)
Αυτό που όμως είναι εξοργιστικό είναι ότι δεν άναψε "Check Engine" τουλάχιστον να σε ειδοποίησει ότι κάτι δεν πάει καλά να πας συνεργείο. Ποιος έχει OBD;
Στην αντιπροσωπεια τι σου ειπαν για το γεγονος πως δεν ειχες καμια σχετικη ενδειξη; Το συζητησες;
Εννοείται, εξεπλάγην και αυτοί.
Σε αντίστοιχο συμβάν με Volvo XC60 φίλου, του είχε χαλάσει το turbo πριν 20.000km με καταγεγραμμένα DTC για την εν λόγω αστοχία, χωρίς check engine, τα είδαν στο service και είχε παρέλθει το διάστημα της εγγύησης κατά 100km!
Και του αρνήθηκαν την κάλυψη της εγγύησης ;
Μετά από πολλά του μείωσαν την τιμή κατά 40%.
Κι αυτος δεν καταλαβε τιποτα σε 20,000χλμ ?
-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Και άλλο ένα (πρόβλημα)
Αυτό που όμως είναι εξοργιστικό είναι ότι δεν άναψε "Check Engine" τουλάχιστον να σε ειδοποίησει ότι κάτι δεν πάει καλά να πας συνεργείο. Ποιος έχει OBD;
Στην αντιπροσωπεια τι σου ειπαν για το γεγονος πως δεν ειχες καμια σχετικη ενδειξη; Το συζητησες;
Εννοείται, εξεπλάγην και αυτοί.
Σε αντίστοιχο συμβάν με Volvo XC60 φίλου, του είχε χαλάσει το turbo πριν 20.000km με καταγεγραμμένα DTC για την εν λόγω αστοχία, χωρίς check engine, τα είδαν στο service και είχε παρέλθει το διάστημα της εγγύησης κατά 100km!
Πολυ περιεργο και σιγουρα επικινδυνο.
Θα παρω ενα obd scanner καλου κακου κι εγω

-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Και άλλο ένα (πρόβλημα)
Αυτό που όμως είναι εξοργιστικό είναι ότι δεν άναψε "Check Engine" τουλάχιστον να σε ειδοποίησει ότι κάτι δεν πάει καλά να πας συνεργείο. Ποιος έχει OBD;
Στην αντιπροσωπεια τι σου ειπαν για το γεγονος πως δεν ειχες καμια σχετικη ενδειξη; Το συζητησες;
Εννοείται, εξεπλάγην και αυτοί.
Σε αντίστοιχο συμβάν με Volvo XC60 φίλου, του είχε χαλάσει το turbo πριν 20.000km με καταγεγραμμένα DTC για την εν λόγω αστοχία, χωρίς check engine, τα είδαν στο service και είχε παρέλθει το διάστημα της εγγύησης κατά 100km!
Και του αρνήθηκαν την κάλυψη της εγγύησης ;
Μετά από πολλά του μείωσαν την τιμή κατά 40%.
Τίποτα δεν έπρεπε να πληρώσει. Καλά να μην ανάψει check engine ? Τι φάση ρε εσύ, πολύ μεγάλο φάουλ! Και σε εσένα πρέπει να δουν τι έγινε με το engine light! Μην το αφήσετε έτσι… Και αν δεν είχες OBD εσύ ;
-
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Και άλλο ένα (πρόβλημα)
Αυτό που όμως είναι εξοργιστικό είναι ότι δεν άναψε "Check Engine" τουλάχιστον να σε ειδοποίησει ότι κάτι δεν πάει καλά να πας συνεργείο. Ποιος έχει OBD;
Στην αντιπροσωπεια τι σου ειπαν για το γεγονος πως δεν ειχες καμια σχετικη ενδειξη; Το συζητησες;
Εννοείται, εξεπλάγην και αυτοί.
Σε αντίστοιχο συμβάν με Volvo XC60 φίλου, του είχε χαλάσει το turbo πριν 20.000km με καταγεγραμμένα DTC για την εν λόγω αστοχία, χωρίς check engine, τα είδαν στο service και είχε παρέλθει το διάστημα της εγγύησης κατά 100km!
Πολυ περιεργο και σιγουρα επικινδυνο.
Θα παρω ενα obd scanner καλου κακου κι εγω

Εμενα σε Πεζω 207 μπλοκαρει ο εμπρος αριστερα τροχος , δλδ δεν λειτουργει το ABS σε αυτον τον τροχο, και δεν εχει αναψει τιποτα στο ταμπλο
-
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Και άλλο ένα (πρόβλημα)
Αυτό που όμως είναι εξοργιστικό είναι ότι δεν άναψε "Check Engine" τουλάχιστον να σε ειδοποίησει ότι κάτι δεν πάει καλά να πας συνεργείο. Ποιος έχει OBD;
Στην αντιπροσωπεια τι σου ειπαν για το γεγονος πως δεν ειχες καμια σχετικη ενδειξη; Το συζητησες;
Εννοείται, εξεπλάγην και αυτοί.
Σε αντίστοιχο συμβάν με Volvo XC60 φίλου, του είχε χαλάσει το turbo πριν 20.000km με καταγεγραμμένα DTC για την εν λόγω αστοχία, χωρίς check engine, τα είδαν στο service και είχε παρέλθει το διάστημα της εγγύησης κατά 100km!
Πολυ περιεργο και σιγουρα επικινδυνο.
Θα παρω ενα obd scanner καλου κακου κι εγω

https://amzn.eu/d/fWxe7I1 με το app “car scanner”
-
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Και άλλο ένα (πρόβλημα)
Αυτό που όμως είναι εξοργιστικό είναι ότι δεν άναψε "Check Engine" τουλάχιστον να σε ειδοποίησει ότι κάτι δεν πάει καλά να πας συνεργείο. Ποιος έχει OBD;
Στην αντιπροσωπεια τι σου ειπαν για το γεγονος πως δεν ειχες καμια σχετικη ενδειξη; Το συζητησες;
Εννοείται, εξεπλάγην και αυτοί.
Σε αντίστοιχο συμβάν με Volvo XC60 φίλου, του είχε χαλάσει το turbo πριν 20.000km με καταγεγραμμένα DTC για την εν λόγω αστοχία, χωρίς check engine, τα είδαν στο service και είχε παρέλθει το διάστημα της εγγύησης κατά 100km!
Και του αρνήθηκαν την κάλυψη της εγγύησης ;
Μετά από πολλά του μείωσαν την τιμή κατά 40%.
Τίποτα δεν έπρεπε να πληρώσει. Καλά να μην ανάψει check engine ? Τι φάση ρε εσύ, πολύ μεγάλο φάουλ! Και σε εσένα πρέπει να δουν τι έγινε με το engine light! Μην το αφήσετε έτσι… Και αν δεν είχες OBD εσύ ;
Και είμαι 100% σίγουρος ότι έφταιγαν αυτοί για την βλάβη: διάβασε στο νήμα της Volvo το post μου.
-
@alexandros-k said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Και άλλο ένα (πρόβλημα)
Αυτό που όμως είναι εξοργιστικό είναι ότι δεν άναψε "Check Engine" τουλάχιστον να σε ειδοποίησει ότι κάτι δεν πάει καλά να πας συνεργείο. Ποιος έχει OBD;
Στην αντιπροσωπεια τι σου ειπαν για το γεγονος πως δεν ειχες καμια σχετικη ενδειξη; Το συζητησες;
Εννοείται, εξεπλάγην και αυτοί.
Σε αντίστοιχο συμβάν με Volvo XC60 φίλου, του είχε χαλάσει το turbo πριν 20.000km με καταγεγραμμένα DTC για την εν λόγω αστοχία, χωρίς check engine, τα είδαν στο service και είχε παρέλθει το διάστημα της εγγύησης κατά 100km!
Και του αρνήθηκαν την κάλυψη της εγγύησης ;
Μετά από πολλά του μείωσαν την τιμή κατά 40%.
Κι αυτος δεν καταλαβε τιποτα σε 20,000χλμ ?
Είχε καταλάβει, αλλά επειδή δεν έβλεπε check engine, πίστεψε ότι δεν ήταν κάτι σοβαρό.
-
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@nickthetrib said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
4.5 χρόνια κάτοχος και αλλαγή πολύδισκου τον περασμένο Ιούνιο.Σήμερα μετα απο 2 μανούβρες να παρκάρω στο σημείο της φωτογραφίας (όπου υπάρχει μια πολύ μικρή κλίση σε σχέση με το δρόμο, που ισως φαίνεται στη φωτογραφία), μύρισε ο δίσκος. Το συνολικο φορτίο ήταν max 150 κιλα.
Εχω παρκάρει άπειρες φορές - και με παραπάνω φορτίο - στο ιδιο σημείο με παρομοιους χειρισμούς και ποτέ δεν είχα τέτοιο θέμα. !Η φθορά στον δίσκο είναι συγκεντρωτική!
Τις προηγούμενες φορές μπορεί να μην μύρισε γιατί δεν είχε φτάσει στο σημείο φθοράς!
Το ανταλλακτικό που μπήκε στην αλλαγή μπορεί να ήταν κατώτερης ποιότητας, οπότε η φθορά να είναι πιο γρήγορη. Μπορεί να είχες ταλαιπωρήσει τον δίσκο περισσότερο αυτή την φορά στην διαδρομή.Ούτε 1.500 χλμ δεν έχει ο νέος πολύδισκος...
Καμία ταλαιπωρία από την τοποθέτηση εως και σήμερα, πάντα ήρεμες κινήσεις και ειδικά σήμερα, η οδήγηση εγινε σε πολυ λίγη κίνηση.
Κόστος ανταλλακτικού εκτός εγγύησης ~€2Κ.Αρχίζω να ανησυχώ που σε 6 μήνες λήγει η 5ετής εγγύηση...Εγγυηση δεν εχει το ανταλλακτικό που εβαλες Ιουνιο ?
-
@lab said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@nickthetrib said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
4.5 χρόνια κάτοχος και αλλαγή πολύδισκου τον περασμένο Ιούνιο.Σήμερα μετα απο 2 μανούβρες να παρκάρω στο σημείο της φωτογραφίας (όπου υπάρχει μια πολύ μικρή κλίση σε σχέση με το δρόμο, που ισως φαίνεται στη φωτογραφία), μύρισε ο δίσκος. Το συνολικο φορτίο ήταν max 150 κιλα.
Εχω παρκάρει άπειρες φορές - και με παραπάνω φορτίο - στο ιδιο σημείο με παρομοιους χειρισμούς και ποτέ δεν είχα τέτοιο θέμα. !Η φθορά στον δίσκο είναι συγκεντρωτική!
Τις προηγούμενες φορές μπορεί να μην μύρισε γιατί δεν είχε φτάσει στο σημείο φθοράς!
Το ανταλλακτικό που μπήκε στην αλλαγή μπορεί να ήταν κατώτερης ποιότητας, οπότε η φθορά να είναι πιο γρήγορη. Μπορεί να είχες ταλαιπωρήσει τον δίσκο περισσότερο αυτή την φορά στην διαδρομή.Ούτε 1.500 χλμ δεν έχει ο νέος πολύδισκος...
Καμία ταλαιπωρία από την τοποθέτηση εως και σήμερα, πάντα ήρεμες κινήσεις και ειδικά σήμερα, η οδήγηση εγινε σε πολυ λίγη κίνηση.
Κόστος ανταλλακτικού εκτός εγγύησης ~€2Κ.Αρχίζω να ανησυχώ που σε 6 μήνες λήγει η 5ετής εγγύηση...Εγγυηση δεν εχει το ανταλλακτικό που εβαλες Ιουνιο ?
Δεν ξερω αν έχει. Κανείς δε με ενημέρωσε για τίποτα οταν εγινε η αντικατάσταση. Τους ρώτησα αν έβαλαν νεο, βελτιωμένο κωδικό. Ιδέα δεν είχαν, ο αρχιμηχανικος ήταν άσχετης εταιρείας (Ford) και το μονο που μου είπε είναι οτι ελπίζει να μην ξαναεχω πρόβλημα...
Γενικά η εργασία αλλαγής εγινε υπό συνθήκες πανικού για λογο που αφορά ανακαταταξεις στο συγκεκριμένο συνεργείο και -φυσικά- έπεσα ακριβώς πάνω σε αυτή τη συγκυρία.
Επειδή θα χρειαστεί εντός του Δεκεμβρίου να πάω σε (άλλο) συνεργείο για αλλαγή πισω αμορτισέρ και μηχανισμού ανοίγματος στο πορτάκι καυσίμου (εχουν βγει σχετικά TSB), θα ρωτήσω εκεί για την εγγύηση των ανταλλακτικών . -
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@lab said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@nickthetrib said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
4.5 χρόνια κάτοχος και αλλαγή πολύδισκου τον περασμένο Ιούνιο.Σήμερα μετα απο 2 μανούβρες να παρκάρω στο σημείο της φωτογραφίας (όπου υπάρχει μια πολύ μικρή κλίση σε σχέση με το δρόμο, που ισως φαίνεται στη φωτογραφία), μύρισε ο δίσκος. Το συνολικο φορτίο ήταν max 150 κιλα.
Εχω παρκάρει άπειρες φορές - και με παραπάνω φορτίο - στο ιδιο σημείο με παρομοιους χειρισμούς και ποτέ δεν είχα τέτοιο θέμα. !Η φθορά στον δίσκο είναι συγκεντρωτική!
Τις προηγούμενες φορές μπορεί να μην μύρισε γιατί δεν είχε φτάσει στο σημείο φθοράς!
Το ανταλλακτικό που μπήκε στην αλλαγή μπορεί να ήταν κατώτερης ποιότητας, οπότε η φθορά να είναι πιο γρήγορη. Μπορεί να είχες ταλαιπωρήσει τον δίσκο περισσότερο αυτή την φορά στην διαδρομή.Ούτε 1.500 χλμ δεν έχει ο νέος πολύδισκος...
Καμία ταλαιπωρία από την τοποθέτηση εως και σήμερα, πάντα ήρεμες κινήσεις και ειδικά σήμερα, η οδήγηση εγινε σε πολυ λίγη κίνηση.
Κόστος ανταλλακτικού εκτός εγγύησης ~€2Κ.Αρχίζω να ανησυχώ που σε 6 μήνες λήγει η 5ετής εγγύηση...Εγγυηση δεν εχει το ανταλλακτικό που εβαλες Ιουνιο ?
Δεν ξερω αν έχει. Κανείς δε με ενημέρωσε για τίποτα οταν εγινε η αντικατάσταση. Τους ρώτησα αν έβαλαν νεο, βελτιωμένο κωδικό. Ιδέα δεν είχαν, ο αρχιμηχανικος ήταν άσχετης εταιρείας (Ford) και το μονο που μου είπε είναι οτι ελπίζει να μην ξαναεχω πρόβλημα...
Γενικά η εργασία αλλαγής εγινε υπό συνθήκες πανικού για λογο που αφορά ανακαταταξεις στο συγκεκριμένο συνεργείο και -φυσικά- έπεσα ακριβώς πάνω σε αυτή τη συγκυρία.
Επειδή θα χρειαστεί εντός του Δεκεμβρίου να πάω σε (άλλο) συνεργείο για αλλαγή πισω αμορτισέρ και μηχανισμού ανοίγματος στο πορτάκι καυσίμου (εχουν βγει σχετικά TSB), θα ρωτήσω εκεί για την εγγύηση των ανταλλακτικών .Μυστήρια στα λένε αδερφέ. Οτιδήποτε αλλάζεις στην αντιπροσωπεία και μπαίνει καινούργιο στο αμάξι σου, πρέπει να έχει εγγύηση. Καταλαβαίνω για τον πανικό που λες, αλλά φίλε μου μην αφήνεις να σου πειράζουν το αμάξι αν δεν είναι σίγουροι για αυτό το ανταλλακτικό που πάνε να σου βάλουν. Τι σημαίνει ότι ο μηχανικός «ελπίζει» να λύσει το πρόβλημα; Μέντιουμ είναι; Τι διάγνωση έκανε; Άλλαξε μηχανικό, φιλικά πάντα.
-
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@lab said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@nickthetrib said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
4.5 χρόνια κάτοχος και αλλαγή πολύδισκου τον περασμένο Ιούνιο.Σήμερα μετα απο 2 μανούβρες να παρκάρω στο σημείο της φωτογραφίας (όπου υπάρχει μια πολύ μικρή κλίση σε σχέση με το δρόμο, που ισως φαίνεται στη φωτογραφία), μύρισε ο δίσκος. Το συνολικο φορτίο ήταν max 150 κιλα.
Εχω παρκάρει άπειρες φορές - και με παραπάνω φορτίο - στο ιδιο σημείο με παρομοιους χειρισμούς και ποτέ δεν είχα τέτοιο θέμα. !Η φθορά στον δίσκο είναι συγκεντρωτική!
Τις προηγούμενες φορές μπορεί να μην μύρισε γιατί δεν είχε φτάσει στο σημείο φθοράς!
Το ανταλλακτικό που μπήκε στην αλλαγή μπορεί να ήταν κατώτερης ποιότητας, οπότε η φθορά να είναι πιο γρήγορη. Μπορεί να είχες ταλαιπωρήσει τον δίσκο περισσότερο αυτή την φορά στην διαδρομή.Ούτε 1.500 χλμ δεν έχει ο νέος πολύδισκος...
Καμία ταλαιπωρία από την τοποθέτηση εως και σήμερα, πάντα ήρεμες κινήσεις και ειδικά σήμερα, η οδήγηση εγινε σε πολυ λίγη κίνηση.
Κόστος ανταλλακτικού εκτός εγγύησης ~€2Κ.Αρχίζω να ανησυχώ που σε 6 μήνες λήγει η 5ετής εγγύηση...Εγγυηση δεν εχει το ανταλλακτικό που εβαλες Ιουνιο ?
Δεν ξερω αν έχει. Κανείς δε με ενημέρωσε για τίποτα οταν εγινε η αντικατάσταση. Τους ρώτησα αν έβαλαν νεο, βελτιωμένο κωδικό. Ιδέα δεν είχαν, ο αρχιμηχανικος ήταν άσχετης εταιρείας (Ford) και το μονο που μου είπε είναι οτι ελπίζει να μην ξαναεχω πρόβλημα...
Γενικά η εργασία αλλαγής εγινε υπό συνθήκες πανικού για λογο που αφορά ανακαταταξεις στο συγκεκριμένο συνεργείο και -φυσικά- έπεσα ακριβώς πάνω σε αυτή τη συγκυρία.
Επειδή θα χρειαστεί εντός του Δεκεμβρίου να πάω σε (άλλο) συνεργείο για αλλαγή πισω αμορτισέρ και μηχανισμού ανοίγματος στο πορτάκι καυσίμου (εχουν βγει σχετικά TSB), θα ρωτήσω εκεί για την εγγύηση των ανταλλακτικών .Μυστήρια στα λένε αδερφέ. Οτιδήποτε αλλάζεις στην αντιπροσωπεία και μπαίνει καινούργιο στο αμάξι σου, πρέπει να έχει εγγύηση. Καταλαβαίνω για τον πανικό που λες, αλλά φίλε μου μην αφήνεις να σου πειράζουν το αμάξι αν δεν είναι σίγουροι για αυτό το ανταλλακτικό που πάνε να σου βάλουν. Τι σημαίνει ότι ο μηχανικός «ελπίζει» να λύσει το πρόβλημα; Μέντιουμ είναι; Τι διάγνωση έκανε; Άλλαξε μηχανικό, φιλικά πάντα.
Ήταν τετοιο το μπάχαλο, που έψαχναν για αυτοκίνητο αντικατάστασης εκεινη τη στιγμη (το οποίο υποτίθεται οτι ειχε συμφωνηθεί εξαρχής).
Δεύτερον, δεν μου έδωσαν ΚΑΝΕΝΑ παραστατικό που να δείχνει τον κωδικό ανταλλακτικού που έβαλαν και τι τελοσπαντων έκαναν.
Τους τηλεφώνησα, ειπαν να κάνω μειλ, το εστειλα και μετα απο αρκετές μέρες έλαβα ένα σκαναρισμενο παραστατικό .
Από ο, τι έμαθα, η κατάσταση στο συνεργείο ομαλοποιήθηκε σχετικά με την εύρεση αρχιμηχανικού κλπ.
Πρέπει όμως να πω οτι το συγκεκριμένο συνεργείο με τον αρχιμηχανικο που εργαζόταν τον Απρίλιο που εκανα το ετησιο σέρβις και παραπονεθηκα για τον πολύδισκο, ηταν το μονο απο τα 3 συνολικά συνεργεία που παραδέχτηκε το πρόβλημα και προχώρησε στην αντικατάσταση. Τα υπόλοιπα δύο (το ένα μάλιστα του ίδιου ομίλου!) απλα με έβγαζαν τρελό, ασχετο, άπειρο, ανάπηρο και δεν ξερω κι εγω τι άλλο. -
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@lab said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@nickthetrib said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
4.5 χρόνια κάτοχος και αλλαγή πολύδισκου τον περασμένο Ιούνιο.Σήμερα μετα απο 2 μανούβρες να παρκάρω στο σημείο της φωτογραφίας (όπου υπάρχει μια πολύ μικρή κλίση σε σχέση με το δρόμο, που ισως φαίνεται στη φωτογραφία), μύρισε ο δίσκος. Το συνολικο φορτίο ήταν max 150 κιλα.
Εχω παρκάρει άπειρες φορές - και με παραπάνω φορτίο - στο ιδιο σημείο με παρομοιους χειρισμούς και ποτέ δεν είχα τέτοιο θέμα. !Η φθορά στον δίσκο είναι συγκεντρωτική!
Τις προηγούμενες φορές μπορεί να μην μύρισε γιατί δεν είχε φτάσει στο σημείο φθοράς!
Το ανταλλακτικό που μπήκε στην αλλαγή μπορεί να ήταν κατώτερης ποιότητας, οπότε η φθορά να είναι πιο γρήγορη. Μπορεί να είχες ταλαιπωρήσει τον δίσκο περισσότερο αυτή την φορά στην διαδρομή.Ούτε 1.500 χλμ δεν έχει ο νέος πολύδισκος...
Καμία ταλαιπωρία από την τοποθέτηση εως και σήμερα, πάντα ήρεμες κινήσεις και ειδικά σήμερα, η οδήγηση εγινε σε πολυ λίγη κίνηση.
Κόστος ανταλλακτικού εκτός εγγύησης ~€2Κ.Αρχίζω να ανησυχώ που σε 6 μήνες λήγει η 5ετής εγγύηση...Εγγυηση δεν εχει το ανταλλακτικό που εβαλες Ιουνιο ?
Δεν ξερω αν έχει. Κανείς δε με ενημέρωσε για τίποτα οταν εγινε η αντικατάσταση. Τους ρώτησα αν έβαλαν νεο, βελτιωμένο κωδικό. Ιδέα δεν είχαν, ο αρχιμηχανικος ήταν άσχετης εταιρείας (Ford) και το μονο που μου είπε είναι οτι ελπίζει να μην ξαναεχω πρόβλημα...
Γενικά η εργασία αλλαγής εγινε υπό συνθήκες πανικού για λογο που αφορά ανακαταταξεις στο συγκεκριμένο συνεργείο και -φυσικά- έπεσα ακριβώς πάνω σε αυτή τη συγκυρία.
Επειδή θα χρειαστεί εντός του Δεκεμβρίου να πάω σε (άλλο) συνεργείο για αλλαγή πισω αμορτισέρ και μηχανισμού ανοίγματος στο πορτάκι καυσίμου (εχουν βγει σχετικά TSB), θα ρωτήσω εκεί για την εγγύηση των ανταλλακτικών .Μυστήρια στα λένε αδερφέ. Οτιδήποτε αλλάζεις στην αντιπροσωπεία και μπαίνει καινούργιο στο αμάξι σου, πρέπει να έχει εγγύηση. Καταλαβαίνω για τον πανικό που λες, αλλά φίλε μου μην αφήνεις να σου πειράζουν το αμάξι αν δεν είναι σίγουροι για αυτό το ανταλλακτικό που πάνε να σου βάλουν. Τι σημαίνει ότι ο μηχανικός «ελπίζει» να λύσει το πρόβλημα; Μέντιουμ είναι; Τι διάγνωση έκανε; Άλλαξε μηχανικό, φιλικά πάντα.
Δυστυχώς δεν είναι ετσι οπως νομίζεις.Οτι αντικαθιστάτε εντός εγγύησης δεν εχει αυτοτελώς δικιά του νέα εγγύηση αλλά παει μαζί με την υπολειπόμενη εγγύηση ολου του οχήματος. Δηλαδη αν αλλάξεις κατι εντός εγγυησης χωρίς να πληρώσεις , ενα μήνα πριν τη λήξη της εγγύησης του οχήματος ,εχεις μόνο ενα μήνα εγγυηση ακόμα και αν ξαναχαλασει το ίδιο ανταλλακτικό .Απο εκει και πέρα εισαι στο ελεος της καθε αντιπροσωπείας /εισαγωγικής.
-
Δυστυχώς παρατηρώ πως η αντιμετώπιση στο aftesales της Hyundai συνολικά δεν είναι και η καλύτερη. Οπότε τα 5 χρόνια εγγύηση χάνει και την πραγματική του αξία.
Εγώ περιμένω ένα ανταλλακτικό (οθόνη Infotainment και καντράν) 4 μήνες. Και όποτε καλώ δεν έχει έρθει ακόμα......
Και πήρα και 2 Hyundai

-
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Δυστυχώς παρατηρώ πως η αντιμετώπιση στο aftesales της Hyundai συνολικά δεν είναι και η καλύτερη. Οπότε τα 5 χρόνια εγγύηση χάνει και την πραγματική του αξία.
Εγώ περιμένω ένα ανταλλακτικό (οθόνη Infotainment και καντράν) 4 μήνες. Και όποτε καλώ δεν έχει έρθει ακόμα......
Και πήρα και 2 Hyundai

2 πισω αμορτισέρ και μηχανισμός για το πορτάκι καυσίμου, παραγγελθηκαν αρχές Οκτωβρίου στο Μητρόπουλο και θα τα τοποθετούσαν σε 20 εργάσιμες.
Ούτε φωνή ουτε ακρόαση, οπότε τους κάλεσα εγώ χθες.
Απαντησαν ότι δεν έχουν ενημέρωση, θα πάρουν τις κεντρικές αποθήκες και θα μου πουν.
Όντως πήραν μετα απο 2 ώρες και είπαν για τοποθέτηση την επόμενη εβδομάδα, αλλα επι λεξει "να μην το δέσω κόμπο ".
Είμαι σίγουρος οτι , αν δε με καλέσουν την επόμενη εβδομάδα, πάω για το αίσιον και ευτυχές 2026.Όσον αφορά τις καθυστερήσεις και με βάση και άλλα fora που διαβάζω, το πρόβλημα των καθυστερήσεων ειναι κοινό σε πολλά συνεργεία/αντιπροσωπείες.
Προφανώς δεν στοκάρουν τίποτα πλην των τυπικων αναλώσιμων των σέρβις.
Επιπλέον, τα ιδια περίπου συνεργεία σε αριθμό, υποστηρίζουν πάρα πολλά αυτοκίνητα αν σκεφτούμε τις ετήσιες πωλήσεις τα τελευταία χρόνια.
Ακόμα και για ένα τυπικό σέρβις, τα ραντεβού είναι για 20 με 25 μέρες μετά. -
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Όσον αφορά τις καθυστερήσεις και με βάση και άλλα fora που διαβάζω, το πρόβλημα των καθυστερήσεων ειναι κοινό σε πολλά συνεργεία/αντιπροσωπείες.
Προφανώς δεν στοκάρουν τίποτα πλην των τυπικων αναλώσιμων των σέρβις.
Επιπλέον, τα ιδια περίπου συνεργεία σε αριθμό, υποστηρίζουν πάρα πολλά αυτοκίνητα αν σκεφτούμε τις ετήσιες πωλήσεις τα τελευταία χρόνια.
Ακόμα και για ένα τυπικό σέρβις, τα ραντεβού είναι για 20 με 25 μέρες μετά.+10
-
Ευτυχώς ford μέχρι τώρα έχω βρει ότι χρειάζομαι με μαχ αναμονή 5 μέρες
Δε μπλέκω με βελμαρ,Σφακιανάκη,παζαροπουλο ψωνίζω από μαγαζί που φέρνει γνήσια ανταλλακτικα -
@dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ευτυχώς ford μέχρι τώρα έχω βρει ότι χρειάζομαι με μαχ αναμονή 5 μέρες
Δε μπλέκω με βελμαρ,Σφακιανάκη,παζαροπουλο ψωνίζω από μαγαζί που φέρνει γνήσια ανταλλακτικαΞερω οτι πχ για Ford υπάρχει ο Βασιλάκης (χωρίς καμία πρόθεση διαφήμισης) που έχει τα πάντα και δίνει ανταλλακτικά βάσει VIN, γνήσια ή οχι. Άμεση παράδοση, πολυ καλές τιμές, μια χαρά ολα...κάποτε ψώνιζα απο εκει για το Mondeo μου.
Αλλά όποιοι είμαστε εντός εγγύησης και απαιτείται καποια αλλαγή, δεν έχουμε εναλλακτική, πρέπει να περιμένουμε...
-
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ευτυχώς ford μέχρι τώρα έχω βρει ότι χρειάζομαι με μαχ αναμονή 5 μέρες
Δε μπλέκω με βελμαρ,Σφακιανάκη,παζαροπουλο ψωνίζω από μαγαζί που φέρνει γνήσια ανταλλακτικαΞερω οτι πχ για Ford υπάρχει ο Βασιλάκης (χωρίς καμία πρόθεση διαφήμισης) που έχει τα πάντα και δίνει ανταλλακτικά βάσει VIN, γνήσια ή οχι. Άμεση παράδοση, πολυ καλές τιμές, μια χαρά ολα...κάποτε ψώνιζα απο εκει για το Mondeo μου.
Αλλά όποιοι είμαστε εντός εγγύησης και απαιτείται καποια αλλαγή, δεν έχουμε εναλλακτική, πρέπει να περιμένουμε...
μέσα έπεσες
-
@dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ευτυχώς ford μέχρι τώρα έχω βρει ότι χρειάζομαι με μαχ αναμονή 5 μέρες
Δε μπλέκω με βελμαρ,Σφακιανάκη,παζαροπουλο ψωνίζω από μαγαζί που φέρνει γνήσια ανταλλακτικαΞερω οτι πχ για Ford υπάρχει ο Βασιλάκης (χωρίς καμία πρόθεση διαφήμισης) που έχει τα πάντα και δίνει ανταλλακτικά βάσει VIN, γνήσια ή οχι. Άμεση παράδοση, πολυ καλές τιμές, μια χαρά ολα...κάποτε ψώνιζα απο εκει για το Mondeo μου.
Αλλά όποιοι είμαστε εντός εγγύησης και απαιτείται καποια αλλαγή, δεν έχουμε εναλλακτική, πρέπει να περιμένουμε...
μέσα έπεσες

-
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Εγώ περιμένω ένα ανταλλακτικό (οθόνη Infotainment και καντράν) 4 μήνες. Και όποτε καλώ δεν έχει έρθει ακόμα......
τι επαθαν ? καντραν εννοεις αυτο του οδηγου?
Hyundai Tucson NX4 (2020)