-
Αρχίζει από Βελ...και τελειώνει σε Μαρ???
-
Βελμάρ; Κρίμα. Και εγώ νόμιζα ότι υπήρχε και άλλο μεγάλο δισύλλαβο όνομα στο χώρο, όπως π.χ. το Μα-Κρής...

-
Ωραίοι όλοι αλλά στην ερώτηση δεν απάντησε κανείς...
Είπαμε ζητείται πρόταση για εξειδικευμένο συνεργείο

-
@antoniokon said in Seat Arona 2017:
Υπάρχει πρόταση για εξειδικευμένο συνεργείο, να το πηγαίνει από εδώ και πέρα?
αν και δεν είμαι του χώρου vag, εχω ακούσει εξαιρετικα λόγια (και έχω και εμπειρία) για αυτό εδώ: https://www.vagdynamics.gr/. Είναι στο Κορωπί.
-
Είναι τόσα πολλά τα συνεργεία για τα VAG που κάθε γειτονιά έχει δυο-τρία συνεργεία. Επειδή και εγώ ψάχνομαι (αφού βαριέμαι να ανεβαίνω γέφυρα Βαρυπόμπης) θα βρω κάποιο εδώ πολύ κοντά μου, που να έχει και αρκετές καλές αξιολογήσεις στο Google.
Έχω ήδη καταλήξει σε δυο-τρία εδώ που μένω και θα πάω από κοντά να δω τι παίζει. Να έχει και μία καρέκλα να κάτσω, γέρος άνθρωπος γιατί στην Βαρυπόμπη ξεροσταλιάζω έξω στην Λεωφόρο Τατοϊου δύο ώρες και αν ο καιρός είναι χάλια δεν παλεύεται η ορθοστασία μέσα στο κρύο και την βροχή.Νομίζω ότι και προς Αργυρούπολη ίδια κατάσταση θα παίζει με τα συνεργεία.
-
-
Αυτό κάνει 2ο φέισλιφτ ?
-
Δεν ξέρω αν είναι facelift ή update σε κάποια σημεία.
-
@criuser said in Seat Arona 2017:
Αυτό κάνει 2ο φέισλιφτ ?
Facelift είναι. Κρατάμε ότι τα φώτα LED προσφέρονται από τη βασική έκδοση, με τη δέσμη να έχει διπλάσια εμβέλεια στη μεσαία σκάλα και τριπλάσια στη μεγάλη.
-
@criuser said in Seat Arona 2017:
Αυτό κάνει 2ο φέισλιφτ ?
@criuser said in Seat Arona 2017:
Αυτό κάνει 2ο φέισλιφτ ?
Ναι, το πρώτο το είχε κάνει το 2021
-
Πολύ καλό!
Ειδικά το 1.5, κρυπτοgti, δεν είδα όλο το βίντεο, αν δε κάνω λάθος συνεχίζει να μην έχει ίχνος υβριδισμού. -
@georgemit said in Seat Arona 2017:
Πολύ καλό!
Ειδικά το 1.5, κρυπτοgti, δεν είδα όλο το βίντεο, αν δε κάνω λάθος συνεχίζει να μην έχει ίχνος υβριδισμού.Ναι, δεν νομίζω να παίρνουν e-tsi οι παλιές πλατφόρμες (MQB A0 του Arona),
Από MQB EVO και μετά ( golf mk8, Tiguan 3 κτλ) -
@georgemit said in Seat Arona 2017:
Πολύ καλό!
Ειδικά το 1.5, κρυπτοgti, δεν είδα όλο το βίντεο, αν δε κάνω λάθος συνεχίζει να μην έχει ίχνος υβριδισμού.Η καλύτερη λύση....χωρίς υβριδισμό.
-
@a-d-p said in Seat Arona 2017:
@georgemit said in Seat Arona 2017:
Πολύ καλό!
Ειδικά το 1.5, κρυπτοgti, δεν είδα όλο το βίντεο, αν δε κάνω λάθος συνεχίζει να μην έχει ίχνος υβριδισμού.Ναι, δεν νομίζω να παίρνουν e-tsi οι παλιές πλατφόρμες (MQB A0 του Arona),
Από MQB EVO και μετά ( golf mk8, Tiguan 3 κτλ)Ναι δε ξέρω κατά πόσο είναι θέμα πλατφόρμας να στριμωξουν κάπου μια 48v. Περισσότερο μου μοιάζει σαν επιλογή.
-
@georgemit said in Seat Arona 2017:
@a-d-p said in Seat Arona 2017:
@georgemit said in Seat Arona 2017:
Πολύ καλό!
Ειδικά το 1.5, κρυπτοgti, δεν είδα όλο το βίντεο, αν δε κάνω λάθος συνεχίζει να μην έχει ίχνος υβριδισμού.Ναι, δεν νομίζω να παίρνουν e-tsi οι παλιές πλατφόρμες (MQB A0 του Arona),
Από MQB EVO και μετά ( golf mk8, Tiguan 3 κτλ)Ναι δε ξέρω κατά πόσο είναι θέμα πλατφόρμας να στριμωξουν κάπου μια 48v. Περισσότερο μου μοιάζει σαν επιλογή.
Τα mild hybrid υπάρχουν κυρίως για να βοηθούν τα αυτοκίνητα να πληρούν τα όρια εκπομπών ρύπων — πρακτικά δεν προσφέρουν κάτι σημαντικό στην καθημερινή οδήγηση. Ίσως μόνο στα μοντέλα με DSG, όπου συμβάλλουν λίγο στην ομαλότερη κίνηση σε πολύ χαμηλές ταχύτητες με σταμάτα ξεκινά κλπ.
-
Δεν συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες, ανάλογα το mild hybrid.
-
Σκρόλαρα την σελίδα, είδα το screenshot από τον Thomas και νόμιζα ότι ήταν παλιό το post!
Όλο τα λεφτά εξέλιξης έχουν πέσει στην ηλεκτροκίνηση και έτσι ειδικά σε οικονομικές κατηγορίες βλέπουμε πολλές φορές το ίδιο πρακτικά μοντέλο για πάνω από 10 χρόνια! Βάζουμε ένα tablet για infotainment, και led φώτα και το κάνουμε "καινούργιο".
-
@axel12p said in Seat Arona 2017:
Σκρόλαρα την σελίδα, είδα το screenshot από τον Thomas και νόμιζα ότι ήταν παλιό το post!
Όλο τα λεφτά εξέλιξης έχουν πέσει στην ηλεκτροκίνηση και έτσι ειδικά σε οικονομικές κατηγορίες βλέπουμε πολλές φορές το ίδιο πρακτικά μοντέλο για πάνω από 10 χρόνια! Βάζουμε ένα tablet για infotainment, και led φώτα και το κάνουμε "καινούργιο".
Ναι αλλα το Αρονα είναι το πιο vfm toy γκρουπ
-
Δεν φαίνεται να βιάζεται να εξηλεκτρίσει τα θερμικά μοτέρ της η vw. Θα παρουσιάσει full hybrid το '26, mild hyrid στα μικρά της το '27. Ίσα να δηλώνει παρουσία.
Προφανώς έχει μεγάλα περιθώρια κέρδους στα θερμικά και προβλέπει καλές πωλήσεις για τα επόμενα χρόνια, που θα της επιτρέψουν να επενδύει στα ηλεκτρικά.
Δεν έχει και κανένα σοβαρό ανταγωνισμό στην Ευρώπη εδω που τα λέμε. Πρώτη αυτή και τρίτη η Skoda. Θα χτυπήσει και το chr με το υβριδικό T-Roc, που είναι μια κατηγορία που την ενδιαφέρει. Και στα μικρά που έχουν στενά περιθώρια κέρδους θ' αφήσει yaris, Κινέζους και Γάλλους να βγάλουν τα μάτια τους.
-
@georgemit said in Seat Arona 2017:
Δεν συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες, ανάλογα το mild hybrid.
Δεν θέλω να είμαι απόλυτος αλλά σε γενικές γραμμές αληθεύει.
Seat Arona 2017