-
to EX-5 εχει μεγεθος 4,615 mm λιγο μικροτερο απο το Tesla Y 4.790 mm. Λαθος που το εκανε τοσο μεγαλο, μεχρι 4,40 mm θα ειχε περισσοτερη τυχη
-
Αναλυτική δοκιμή EX5
https://autoholix.com/2025/10/04/geely-ex5-dokimi-test-drive/
Όμορφο μέσα - έξω, φουλ εξοπλισμός, μέτρια μπαταρία - καλή ταχύτητα φόρτισης, αρκετά καλή κατανάλωση για τον όγκο - βάρος - τροχούς άρα και καλή αυτονομία.
Πιστεύω στην απλή έκδοση με τους 18'' τροχούς τα νούμερα θα είναι ακόμα καλύτερα.
Τιμή απλής 35000 - 2000 (για τα 100 πρώτα) - 3000 (επιδότηση) = 30.000€
-
@dg79 said in Geely Forum:
Αναλυτική δοκιμή EX5
https://autoholix.com/2025/10/04/geely-ex5-dokimi-test-drive/
Όμορφο μέσα - έξω, φουλ εξοπλισμός, μέτρια μπαταρία - καλή ταχύτητα φόρτισης, αρκετά καλή κατανάλωση για τον όγκο - βάρος - τροχούς άρα και καλή αυτονομία.
Πιστεύω στην απλή έκδοση με τους 18'' τροχούς τα νούμερα θα είναι ακόμα καλύτερα.
Τιμή απλής 35000 - 2000 (για τα 100 πρώτα) - 3000 (επιδότηση) = 30.000€
Πολύ θετική κριτική. Και εμένα μου είχε κάνει πολύ καλή εντύπωση το συγκεκριμένο στην ΔΕΘ. Το μασάζ στα καθίσματα απίστευτη αίσθηση. Αρχικά νόμιζα ότι ήταν απλά καθρεφτάκια για τους ιθαγενείς, αλλά καμιά σχέση!
Νομίζω πως τα 30.000 που το έδιναν στην πλούσια έκδοση κατά την διάρκεια της ΔΕΘ, ήταν εξαιρετική τιμή για αυτά που προσφέρει.
-
Έρχονται και plug ins μοντέλα. Σε κατηγορία 3008, RAV4, Tucson, X1 κτλ
Το full extra, με ηχοσύστημα 21 ηχείων, δερμάτινα, μασάζ, αερόψυκτα καθίσματα, πανοραμική ηλιοροφή, ηλεκτρικό πορτπαγκαζ 18,3Kwh μπαταρία και 1,5 turbo κτλ κτλ κτλ
22,5Κ ευρώ προ τελικών φόρων στην αγορά της Αυστραλίας. Μετά όλους τους "on road" φόρους... 25Κ ευρώ
-
Έχοντας μια ουδέτερη αίσθηση σε όλη τη διάρκεια της δοκιμασίας, το Geely EX5 κατάφερε να αποφύγει τον... κίνδυνο έχοντας ταχύτητα εισόδου 74,5 χλμ./ώρα, με τα ηλεκτρονικά να αποτελούν το αντίμετρο στο βάρος και στην εξαιρετικά απορροφητική ανάρτηση που εξασφαλίζει κορυφαία ποιότητα κύλισης.
Αποτελεσματικό και με άνετη ανάρτηση
Το Geely EX5 βρέθηκε κι αυτό αντιμέτωπο με το elk test προκειμένου να αποδείξει την αποτελεσματικότητά του στην αποφυγή κινδύνου μιας και το συγκεκριμένο τεστ αποτελεί έναν βασικό δείκτη για τις ικανότητες του εκάστοτε αυτοκινήτου, όπως άλλωστε έχουμε διαπιστώσει μετά από περισσότερες από 150 δοκιμές μοντέλων που έχουμε πραγματοποιήσει.Το όριό του είναι τα 74,5 χλμ./ώρα
Το Geely EX5, κόντρα στις προβλέψεις λόγω της εξαιρετικά απορροφητικής ανάρτησης που εστιάζει στην άνεση, αποδείχθηκε ασφαλές και ικανό καταφέρνοντας να περάσει τη δοκιμασία με την ταχύτητα των 74,5 χλμ./ώρα, πάνω από το μέσο όρο δηλαδή των ηλεκτρικών ανεξαρτήτου κατηγορίας. Στις πρώτες προσπάθειες με 70, 71 και 72 χλμ./ώρα, το κινέζικο ηλεκτρικό SUV είχε μια αξιόλογη συμπεριφορά με ουδέτερη αίσθηση, αλλά καλό κράτημα και άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού. Ίδια εικόνα, αλλά με τονισμένη την κλίση και την υποστροφική διάθεση έδειξε μέχρι και τα 74,5 χλμ./ώρα, με τα ηλεκτρονικά να «δουλεύουν» κρατώντας το EX5 εντός ορίων του τεστ. Αν και η γενικότερη αίσθηση στη διαδικασία ήταν ελαφρώς αποστειρωμένη λόγω της αίσθησης από το τιμόνι, οι εντολές του οδηγού μεταφέρονταν με ακρίβεια στο δρόμο. -
Σχόλιο μαζί με βίντεο από κρουζερ για το c3 και τα 83kmh στο moose test σε 3.2.1…
-
Το έχετε εμπεδώσει πλέον....
Είπαμε ηλεκτρόπληκτοι, αλλά μέχρι ένα σημείο...

-
Geely EX5: Η ηλεκτρική εμπειρία που καθηλώνει
https://carselectric.gr/geely-ex5-i-ilektriki-ebeiria-pou-kathilonei/
-
@a-d-p said in Geely Forum:
Geely EX5: Η ηλεκτρική εμπειρία που καθηλώνει
https://carselectric.gr/geely-ex5-i-ilektriki-ebeiria-pou-kathilonei/
Επειδη ειναι κορη ενος ανθρωπου που σεβομουν δεν θα εκφρασω αποψη για το αρθρο.
Κριμα παντως. -
@evmenis said in Geely Forum:
@a-d-p said in Geely Forum:
Geely EX5: Η ηλεκτρική εμπειρία που καθηλώνει
https://carselectric.gr/geely-ex5-i-ilektriki-ebeiria-pou-kathilonei/
Επειδη ειναι κορη ενος ανθρωπου που σεβομουν δεν θα εκφρασω αποψη για το αρθρο.
Κριμα παντως.Άρθρο ή δελτίο τύπου ήταν αυτό; 🥲
-
Εγώ δεν κατάλαβα με 60,2 kwh μπαταρία πως με 15,8kwh/100km κατανάλωση βγαίνει αυτονομία πάνω από 400χλμ.
Πόσο μάλλον με 18kwh κατανάλωση που είχε στη δοκιμή (και χωρίς να το πιέσει όπως λέει).
Μικρή αυτονομία μου φαίνεται (300 κάτι χλμ) για τα σημερινά δεδομένα.. -
@panormus772 said in Geely Forum:
Εγώ δεν κατάλαβα με 60,2 kwh μπαταρία πως με 15,8kwh/100km κατανάλωση βγαίνει αυτονομία πάνω από 400χλμ.
Πόσο μάλλον με 18kwh κατανάλωση που είχε στη δοκιμή (και χωρίς να το πιέσει όπως λέει).
Μικρή αυτονομία μου φαίνεται (300 κάτι χλμ) για τα σημερινά δεδομένα..τα 430χλμ ειναι η wltp αυτονομια του. Το 15.8 δεν ξερω που το βρηκε, υποθετω στο δελτιο τυπου της εταιρειας

Γενικα, αν θελετε γρηγορα να δειτε πραγματικα νουμερα, ριχτε μια ματια στο evdb. Η συνολικα καταναλωση του φαινεται να ειναι σωστη, ενω η καταναλωση αυτοκινητοδρομου επισης μοιαζει σωστη. Στην ελλαδα ταιριαζει συνηθως το highway mild weather. Το city mild weather, σε εμενα τουλαχιστον ειναι πολυ λαθος, αλλα δεν ξερω πως το υπολογιζουν αυτοι
-
@evmenis said in Geely Forum:
@a-d-p said in Geely Forum:
Geely EX5: Η ηλεκτρική εμπειρία που καθηλώνει
https://carselectric.gr/geely-ex5-i-ilektriki-ebeiria-pou-kathilonei/
Επειδη ειναι κορη ενος ανθρωπου που σεβομουν δεν θα εκφρασω αποψη για το αρθρο.
Κριμα παντως.Εντάξει "στρογγυλεύει" πολύ τα αρνητικά και υπερθεματίζει στα θετικά, αλλά δεν παύει να είναι μια δοκιμή. Απλώς πρέπει να έχεις διαβάσει και δοκιμές άλλων για το καταλάβεις


Προσωπικά, έχει κάποιο ενδιαφέρον το πως βλέπει ένα αυτοκίνητο το άλλο φύλο και τι είναι αυτό που προσέχουν (τα περισσότερα ανούσια για εμάς
)
Αρκετές φορές ζητώ την γνώμη της συζύγου (για να περάσει η ώρα) για αυτοκίνητα που βλέπουμε. -
@dettol said in Geely Forum:
@panormus772 said in Geely Forum:
Εγώ δεν κατάλαβα με 60,2 kwh μπαταρία πως με 15,8kwh/100km κατανάλωση βγαίνει αυτονομία πάνω από 400χλμ.
Πόσο μάλλον με 18kwh κατανάλωση που είχε στη δοκιμή (και χωρίς να το πιέσει όπως λέει).
Μικρή αυτονομία μου φαίνεται (300 κάτι χλμ) για τα σημερινά δεδομένα..τα 430χλμ ειναι η wltp αυτονομια του. Το 15.8 δεν ξερω που το βρηκε, υποθετω στο δελτιο τυπου της εταιρειας

Γενικα, αν θελετε γρηγορα να δειτε πραγματικα νουμερα, ριχτε μια ματια στο evdb. Η συνολικα καταναλωση του φαινεται να ειναι σωστη, ενω η καταναλωση αυτοκινητοδρομου επισης μοιαζει σωστη. Στην ελλαδα ταιριαζει συνηθως το highway mild weather. Το city mild weather, σε εμενα τουλαχιστον ειναι πολυ λαθος, αλλα δεν ξερω πως το υπολογιζουν αυτοι
Το ανακοινωμένο επίσημα WLTP δεν δίνει τη μέση αυτονομία που προκύπτει από τη μέση επίσημη κατανάλωση; (όντως είναι 15.8 στο δελτίο τύπου της Geely)
Aυτό με 60,2 μπαταρία μου βγάζει ένα 380km αυτονομία.Μήπως κάνω κάτι λάθος; -
@panormus772 said in Geely Forum:
@dettol said in Geely Forum:
@panormus772 said in Geely Forum:
Εγώ δεν κατάλαβα με 60,2 kwh μπαταρία πως με 15,8kwh/100km κατανάλωση βγαίνει αυτονομία πάνω από 400χλμ.
Πόσο μάλλον με 18kwh κατανάλωση που είχε στη δοκιμή (και χωρίς να το πιέσει όπως λέει).
Μικρή αυτονομία μου φαίνεται (300 κάτι χλμ) για τα σημερινά δεδομένα..τα 430χλμ ειναι η wltp αυτονομια του. Το 15.8 δεν ξερω που το βρηκε, υποθετω στο δελτιο τυπου της εταιρειας

Γενικα, αν θελετε γρηγορα να δειτε πραγματικα νουμερα, ριχτε μια ματια στο evdb. Η συνολικα καταναλωση του φαινεται να ειναι σωστη, ενω η καταναλωση αυτοκινητοδρομου επισης μοιαζει σωστη. Στην ελλαδα ταιριαζει συνηθως το highway mild weather. Το city mild weather, σε εμενα τουλαχιστον ειναι πολυ λαθος, αλλα δεν ξερω πως το υπολογιζουν αυτοι
Το ανακοινωμένο επίσημα WLTP δεν δίνει τη μέση αυτονομία που προκύπτει από τη μέση επίσημη κατανάλωση; (όντως είναι 15.8 στο δελτίο τύπου της Geely)
Aυτό με 60,2 μπαταρία μου βγάζει ένα 380km αυτονομία.Μήπως κάνω κάτι λάθος;εχεις απολυτο δικιο δεν κανεις κατι λαθος
https://aeva.asn.au/files/4158/βλεπεις ομως οτι τα νουμερα ειναι copy paste απο τα wltp νουμερα
Δεν ξερω τι εχουν κανει οι τυποι, παντως 15.8kwh/100km me 60.2kwh μπαταρια μας δινει 380km εμβελεια και οχι 430. Το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι να χρησιμοποιουν την καταναλωση κατα την χαμηλη ταχυτητα του κυκλου wltp και να παρουσιαζουν μονο αυτη και οχι την combined. -
Αν η αυτονομια ειναι 380 η 430 ειναι μαλλον μικροτερης σημασιας απ οτι η μπαταρια ειναι short blade και δεινει μεγαλυτερη διαρκεια ζωης τουλαχιστον στα χαρτια..
Εκτος ομως απ αυτο στα αρθρα διαβαζουμε και για μεγαλυτερη ενεργειακη πυκνοτητα,καλυτερη αξιοποιηση ογκου και ενεργειας που υποδηλωνουν και μεγαλυτερη αυτονομια
-
@tolisk20 said in Geely Forum:
Αν η αυτονομια ειναι 380 η 430 ειναι μαλλον μικροτερης σημασιας απ οτι η μπαταρια ειναι short blade και δεινει μεγαλυτερη διαρκεια ζωης τουλαχιστον στα χαρτια..
Εκτος ομως απ αυτο στα αρθρα διαβαζουμε και για μεγαλυτερη ενεργειακη πυκνοτητα,καλυτερη αξιοποιηση ογκου και ενεργειας που υποδηλωνουν και μεγαλυτερη αυτονομια
η ενεργειακη πυκνοτητα εχει να κανει με το ποσο ογκο καταλαμβανει μια μπαταρια με συγκεκριμενη ενεργειακη χωρητικοτητα. Η συγκεκριμενη ειναι 60.2kwh, τελος. Αυτη ειναι η χωρητικοτητα της. Επισης, ειναι lfp, οι οποιες δεν εχουν υψηλη ενεργειακη περιεκτικότητα, αλλα αυτο ειναι διαφορετικη συζητηση και δεν εχει σημασια.
-
@dettol said in Geely Forum:
@tolisk20 said in Geely Forum:
Αν η αυτονομια ειναι 380 η 430 ειναι μαλλον μικροτερης σημασιας απ οτι η μπαταρια ειναι short blade και δεινει μεγαλυτερη διαρκεια ζωης τουλαχιστον στα χαρτια..
Εκτος ομως απ αυτο στα αρθρα διαβαζουμε και για μεγαλυτερη ενεργειακη πυκνοτητα,καλυτερη αξιοποιηση ογκου και ενεργειας που υποδηλωνουν και μεγαλυτερη αυτονομια
η ενεργειακη πυκνοτητα εχει να κανει με το ποσο ογκο καταλαμβανει μια μπαταρια με συγκεκριμενη ενεργειακη χωρητικοτητα. Η συγκεκριμενη ειναι 60.2kwh, τελος. Αυτη ειναι η χωρητικοτητα της. Επισης, ειναι lfp, οι οποιες δεν εχουν υψηλη ενεργειακη περιεκτικότητα, αλλα αυτο ειναι διαφορετικη συζητηση και δεν εχει σημασια.
-
@tolisk20 said in Geely Forum:
@dettol said in Geely Forum:
@tolisk20 said in Geely Forum:
Αν η αυτονομια ειναι 380 η 430 ειναι μαλλον μικροτερης σημασιας απ οτι η μπαταρια ειναι short blade και δεινει μεγαλυτερη διαρκεια ζωης τουλαχιστον στα χαρτια..
Εκτος ομως απ αυτο στα αρθρα διαβαζουμε και για μεγαλυτερη ενεργειακη πυκνοτητα,καλυτερη αξιοποιηση ογκου και ενεργειας που υποδηλωνουν και μεγαλυτερη αυτονομια
η ενεργειακη πυκνοτητα εχει να κανει με το ποσο ογκο καταλαμβανει μια μπαταρια με συγκεκριμενη ενεργειακη χωρητικοτητα. Η συγκεκριμενη ειναι 60.2kwh, τελος. Αυτη ειναι η χωρητικοτητα της. Επισης, ειναι lfp, οι οποιες δεν εχουν υψηλη ενεργειακη περιεκτικότητα, αλλα αυτο ειναι διαφορετικη συζητηση και δεν εχει σημασια.
https://evkx.net/models/geely/ex5/ex5/chargingcurve/
10-80% σε 46' (και οχι 17΄)
μεγιστη ισχυς φορτισης 100kwδεν το λες και cutting edge

μαλλον η geely ή το γραφειο τυπου τους μπερδευεται με τα νουμερα
-
Τ αμαξι το χω δει κοντα εχω μπει μεσα εχει σουπερ πακετο!!..εχει εντυπωσιακο εσωτερικο,ποιοτικοτατο 1 η 2 σκαλες ανωτερο απο byd atto3, φοβερους χωρους, μεγαλο τοσο οσο,καλη τιμη ειδικα αν το παρεις στα 30χιλ τι συζηταμε αν η μπαταρια ειναι 60αρα ενω θα μπορουσε να ταν 70..
Θα χει τους λογους της η Geely να παει με 60αρα..
Για την αυτονομια μενει να δουμε στη πραξη..μπορει να νε 380 η και λιγοτερο..και αλλοι απ αυτα που δηλωνουν εχουμε 25-30% κατω
Geely Forum