- 
				
				
				
				
 Συνάδελφε μπερδεύεσαι. Ο μηχανικός είναι ο εφαρμοστής της επιστήμης. Δεν παράγει ο ίδιος επιστήμη ( εκτός ιστορικών εξαιρέσεων πχ Αρχιμήδης ), αλλά εφαρμόζει τα επιτεύγματά της. Καμία μηχανική ( με την έννοια της μηχανικής των επιτευγμάτων και όχι της απλής εφαρμογής τεχνικών εμπειριών ) δε θα υπήρχε αν δεν υπήρχαν τα μαθηματικά και η φυσική πχ . Τεχνική θα υπήρχε , ( θα φτιάχναμε σπίτια ,αλλά όχι ουρανοξύστες πχ). Συγγνώμη , αλλά ανούσια η κουβέντα μας, κάθε δραστηριότητα για την οποία πληρώνεσαι , κάποια χρησιμότητα έχει, μικρή μεγάλη , αδιάφορο. 
- 
				
				
				
				
 @red_monster said in Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.: Εχεις σκεφτεί ότι τα παιδιά μπορεί να σε κορόιδευαν επειδή έλεγες ελιτίστικες χαζομάρες και όχι επειδή ήσουν στρουμπουλός ; Elite ξερω μονο μια και αυτη ηταν στα πρόθυρα της χρεοκοπιας τωρα τι λες εσυ δε καταλαβαινω. Περα απο την πλακα, εχω μια συγκεκριμενη θεωρηση του κοσμου, εσυ εχεις αλλη. Αλλα δεν βλεπω τον ελιτισμο που αναφερεις, συλλογικα οι μηχανικοι ειναι elite, ο καθενας μας μονος του ομως ειναι ενα μικρο και ασυμαντο μυρμήγκι 
- 
				
				
				
				
 @omikrositalofilos said in Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.: @alexandros-k said in Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.: Εσυ νομιζεις οτι η μηχανικη ειναι η κοτα και το αυγο μαζι . 
 Τι να το κανεις το μικροσκοπιο αν δεν ξερεις τι βλεπεις ? Τι να τον κανεις τον δοκιμαστικο σωληνα αν δεν ξερεις τι χημικη αντιδραση θα γινει κτλ κτλ. Εσυ πιστεψε οτι ειστε και θεοι . Δεν ειναι ομως ετσι . Ολες οι επιστημες ειναι χρησιμες , αλλά οι ακρως απαραιτητες και βασικες ειναι αλλεςΑρα εσυ πιστευειες οτι ειναι αλληλένδετες, ανεξαρτητες, αδιαφορες μεταξυ τους. 
 Δηλαδη ποια η εξαρτηση?Αυτο το ειπα εγω ?  
- 
				
				
				
				
 @civil357 said in Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.: Ο μηχανικός είναι ο εφαρμοστής της επιστήμης. Δεν παράγει ο ίδιος επιστήμη ( εκτός ιστορικών εξαιρέσεων πχ Αρχιμήδης ), αλλά εφαρμόζει τα επιτεύγματά της. Δηλαδη θες να μου πεις οτι ο μηχανικος ερευνητης δεν υφισταται σαν εννοια? Δεν συμφωνω, απλως ο καθενας μας διαλεγει τον κλαδο του. Αν θελει να παραξει επιστημη μπορει και αλλωστε πολλοι συναδελφοι αφιερωνουν ολη τους την ζωη στην ερευνα της επιστημης τους! 
- 
				
				
				
				
 @alexandros-k said in Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.: @omikrositalofilos said in Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.: @alexandros-k said in Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.: Εσυ νομιζεις οτι η μηχανικη ειναι η κοτα και το αυγο μαζι . 
 Τι να το κανεις το μικροσκοπιο αν δεν ξερεις τι βλεπεις ? Τι να τον κανεις τον δοκιμαστικο σωληνα αν δεν ξερεις τι χημικη αντιδραση θα γινει κτλ κτλ. Εσυ πιστεψε οτι ειστε και θεοι . Δεν ειναι ομως ετσι . Ολες οι επιστημες ειναι χρησιμες , αλλά οι ακρως απαραιτητες και βασικες ειναι αλλεςΑρα εσυ πιστευειες οτι ειναι αλληλένδετες, ανεξαρτητες, αδιαφορες μεταξυ τους. 
 Δηλαδη ποια η εξαρτηση?Αυτο το ειπα εγω ?  Εγώ το είπα!!! 
- 
				
				
				
				
 ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΙΙΙΙΙΙΙΙΙ Άσχετο …… Αλλά και σχετικό.    
- 
				
				
				
				
 @alexandros-k said in Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.: Αυτο το ειπα εγω ? @nickthetrib said in Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.: Εγώ το είπα!!! Τι ειπατε τελικα ρε παιδια  
- 
				
				
				
				
 @lap said in Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.: Οπότε όσοι ονειρεύονται ότι αναλογικά θα βγάζουν περισσότερα επειδή άλλαξαν τακάκια από έναν που υπογράφει για χιλιάδες ή εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, μάλλον κάνουν λάθος. τι σχέση έχει ένας επαγγελματίας τεχνίτης με ένα υψηλόβαθμο στέλεχος επιχείρησης....έλεος...αυτό κατάλαβες από τη κουβέντα?? 
- 
				
				
				
				
 @nickthetrib said in Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.: @alexandros-k said in Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.: @omikrositalofilos said in Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.: @alexandros-k said in Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.: Εσυ νομιζεις οτι η μηχανικη ειναι η κοτα και το αυγο μαζι . 
 Τι να το κανεις το μικροσκοπιο αν δεν ξερεις τι βλεπεις ? Τι να τον κανεις τον δοκιμαστικο σωληνα αν δεν ξερεις τι χημικη αντιδραση θα γινει κτλ κτλ. Εσυ πιστεψε οτι ειστε και θεοι . Δεν ειναι ομως ετσι . Ολες οι επιστημες ειναι χρησιμες , αλλά οι ακρως απαραιτητες και βασικες ειναι αλλεςΑρα εσυ πιστευειες οτι ειναι αλληλένδετες, ανεξαρτητες, αδιαφορες μεταξυ τους. 
 Δηλαδη ποια η εξαρτηση?Αυτο το ειπα εγω ?  Εγώ το είπα!!! Εμενα εκανε παραθεση . Τεσπα , Δεν βγαζει πουθενα η κουβεντα. Σε τσακωμο θα καταληξει παλι , οποτε τον πουλο ολοι  
- 
				
				
				
				
 @dimitrioskosmas said in Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.: @lap said in Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.: Οπότε όσοι ονειρεύονται ότι αναλογικά θα βγάζουν περισσότερα επειδή άλλαξαν τακάκια από έναν που υπογράφει για χιλιάδες ή εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, μάλλον κάνουν λάθος. τι σχέση έχει ένας επαγγελματίας τεχνίτης με ένα υψηλόβαθμο στέλεχος επιχείρησης....έλεος...αυτό κατάλαβες από τη κουβέντα?? Δεν ξέρω τι εννοείς εσύ… Δεν είναι μονάχα στελέχη επιχειρήσεων. Ο οποιοσδήποτε βρίσκεται σε μια αλυσίδα εργασιών η υπογραφή του ή τέλος πάντων η εργασία του επιφέρει μια προστιθέμενη αξία. Το κόστος της εργατοώρας του συνήθως είναι συνάρτηση της προστιθέμενης αξίας και του κέρδους που θα επιφέρει στο τέλος της αλυσίδας των εργασιών. Εάν ας πούμε το τέλος των εργασιών επιφέρει κέρδη 10.000 ευρώ η εργατοώρα του θα είναι ανάλογη αυτού και του πόσο σημαντική, κομβική ήταν για την παραγωγή του κέρδους. 
 Εάν επιφέρει κέρδη 200 ευρώ πάλι ανάλογη.Αυτό σημαίνει καπιταλιστικό σύστημα. Ή μάλλον ένα λογικό σύστημα επιμερισμού των κερδών. Στον καπιταλισμό δεν είναι πάντα σαφές αυτό. Εάν η υπογραφή είναι τεχνικού είναι το ίδιο με το να ήταν ενός γραφιά, δεν παίζει τόσο σημαντικό ρόλο ο κλάδος. 
- 
				
				
				
				
 Μηχανικοί και παλικάρια γίνανε μαλλιά κουβάρια. 
- 
				
				
				
				
 @civil357 said in [Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.](/ Καμία μηχανική ( με την έννοια της μηχανικής των επιτευγμάτων και όχι της απλής εφαρμογής τεχνικών εμπειριών ) δε θα υπήρχε αν δεν υπήρχαν τα μαθηματικά και η φυσική πχ . Τεχνική θα υπήρχε , ( θα φτιάχναμε σπίτια ,αλλά όχι ουρανοξύστες πχ). Συγγνώμη , αλλά ανούσια η κουβέντα μας, κάθε δραστηριότητα για την οποία πληρώνεσαι , κάποια χρησιμότητα έχει, μικρή μεγάλη , αδιάφορο. Ακριβώς αυτό... "Τα πάντα στο σύμπαν είναι γραμμένα στη γλώσσα των Μαθηματικών" Γαλιλαίος 
- 
				
				
				
				
 Πώς γράφεται το όνομα του στα μαθηματικά;  Εν αρχήν ην ο λόγος, τα μαθηματικά είναι γραφικές συντομεύσεις αυτού. Οπότε….οι φιλόλογοι είναι πρώτοι από όλους.  
- 
				
				
				
				
 @super-t said in Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.: Μηχανικοί και παλικάρια γίνανε μαλλιά κουβάρια. Θελω αδεια να το χρησιμοποιώ 
- 
				
				
				
				
 Δικαίωμα υπογραφής εννοείς; 
- 
				
				
				
				
 @civil357 said in Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.: Ο μηχανικός είναι ο εφαρμοστής της επιστήμης. Δεν παράγει ο ίδιος επιστήμη ( εκτός ιστορικών εξαιρέσεων πχ Αρχιμήδης ), αλλά εφαρμόζει τα επιτεύγματά της. Ναι, αλλά και ο Αρχιμήδης για να παράξει επιστήμη είχε ξεκούραστο μυαλό λόγω του σπιτιού που είχε χτίσει ένας μηχανικός και του επέτρεπε να χαλαρώσει πριν αρχίσει την παραγωγή. 
- 
				
				
				
				
 Την μπανιέρα ποιος την έφτιαξε; 
- 
				
				
				
				
 @lap said in Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.: @cirus said in Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.: @lap said in Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.: Δηλαδή και σήμερα πως έχουμε τους πιστοποιημένους συγκολλητές, έτσι θεωρώ πως στο μέλλον θα έχουμε επιστημονικούς κλάδους με πιστοποίηση χρήσης εργαλείων ΑΙ της επιστήμης τους. Αυτό θα είναι και το δικαίωμα υπογραφής που θα το πουλάνε στην αγορά. Εσυ @cirus θα εμπιστευόσουν να σου χτίσει κάποιος μια αποθήκη χωρίς να είναι μηχανικός απλώς και μόνο επειδή έτυχε να έχει πρόσβαση σε λογισμικό υπολογισμού των στατικών; Κάτι παρόμοιο μάλλον θα γίνει με την ΑΙ Δεν εχω ιδεα τι θα γίνει @lap σκορπιες σκεψεις ριχνω. Το ιδιο και συ και ολοι μας. Δεν νομιω οτι καποιος μπορει να προβλεψει με ακρίβεια Δεν μπορω να σου κρύψω οτι με φοβιζει οτι δεν μπορω να σκεφτω πως μπορει να εξελιχθει. Και ειμαι ενας ανθρωπος που ημουν παντα υπερ της τεχνολογιας. εχω πολλες ασχημες σκεψεις οπως εχω και πολλες καλές σκεψεις για την τεχνητη νοημοσυνη Το πιο λογικό σενάριο θα ήταν το να το πάρουμε ανάποδα. Εαν ο μισός πληθυσμός χάσει τα εισοδήματα του θα καταρρεύσει η οικονομία, θα γίνουν εξεγέρσεις και θα καταστραφούν χώρες. Οπότε το μικρότερο κόστος για να μη συμβεί όλο αυτό, θα ήταν απλώς να δώσουν πιστοποιήσεις χρήσης της ΑΙ. Έτσι το φαντάζομαι. Οπως ακριβώς συμβαίνει δημερα με τα ειδικά λογισμικά κάποιων κλάδων. Υπάρχει βέβαια και κάτι που λέγεται Great Reset... Ίσως και να επιδιώκεται να χάσει ο μισός (και βάλε...) πληθυσμός τα εισοδήματα του... 
- 
				
				
				
				
 @lap said in Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.: Πώς γράφεται το όνομα του στα μαθηματικά;  Εν αρχήν ην ο λόγος, τα μαθηματικά είναι γραφικές συντομεύσεις αυτού. Οπότε….οι φιλόλογοι είναι πρώτοι από όλους.  Βασικά οι φιλόσοφοι ήταν πρώτοι! 
 Η απόκτηση γνώσης είναι το κρίσιμο!
 Ο λόγος και τα μαθηματικά είναι οι κύριοι τρόποι έκφρασης και μεταφοράς της γνώσης
 Οι αρχαίοι φιλόσοφοι (όχι μόνο Έλληνες) ήταν οι πρώτοι που μελετούσαν τη γνώση, την μετέφεραν και όσο η γνώση αυξανόταν (νομοτελειακά) και αποκτούσε βάθος δημιουργήθηκαν ξεχωριστά οι επιστήμες και οι επιστήμονες που τις μελετούσαν κλπ κλπΑλλά έχουμε βγει πιο off topic από ποτέ!!! 
- 
				
				
				
				
 @nickthetrib said in Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.: Αλλά έχουμε βγει πιο off topic από ποτέ!!! Ναι καλά…..αποκλείεται 
		
		Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.
		
	
 
			
		 
			
		