-
@piliourits said in Citroen C3 Aircross 2024:
@groover1972 said in Citroen C3 Aircross 2024:
@lap said in Citroen C3 Aircross 2024:
Όντως Ινδία. Πάρκαρε στην διάβαση αναπήρων.
Αυτό ούτε στην Ινδία





Δεν είναι διαβάσεις αμεα ρε παιδιά, ράμπες για τα μηχανάκια που κάνουν ντελίβερι είναι και τα φορτηγά που ξεφορτωνουν παλέτες στα μάρκετ!
Είδατε ποτέ εσείς αμαξίδιο αναπηρικό σε ελληνικό πεζοδρόμιο;Εδώ στον Εύοσμο μας λένε,
Τι μας γράφετε, αφού δεν έχει ανάπηρους ο Εύοσμος... Αρχαία Σπάρτη ο Εύοσμος -
-
Πηγαίνοντας σήμερα για σέρβις, πέρασα μερικά λεπτά στην έκθεση.
Μπήκα πρώτα στο νέο C3, που μου φάνηκε πολύ αναβαθμισμενο κι όμορφο αυτοκινητάκι, στην πραγματικότητα ένα μικρό SUVάκι με πολύ ωραίο σχεδιασμό, γουστόζικο και πρακτικό.
Για όποιον δεν νοιάζεται για τη χρεποσύνη που κατακρίνουν μερικοί (κι αυτά τα λένε οι κομμουνισταί), και θέλει απλά ένα συμβατικό οικονομικο όχημα να κάνει τη δουλειά του, πιστεύω θα το "αγαπήσει" και διαλέξει με τη πρώτη ματιά. Έχει όλες τις αρετές σχεδιασμού του κλασικού Fiat Panda σε λίγο μεγαλύτερο μέγεθος, οπότε και σαν Σιτροεν ή το ξαδερφακι του με την επωνυμία της Φιατ, πιστεύω θα καθιερωθεί, είναι στο "μεσογειακό" στυλ που χρειαζόμαστε και λέμε συχνά.
Μπήκα μετά στο νέο C3 Aircross.
Οι χώροι του εξαιρετικοί, και μπροστά αλλά και καθόμουν πίσω απ τη θέση μου ως οδηγός (1.80 ευρυστερνος ολ αραουντ κι ας έχασα λίγο τελευταία), και είχε ατελειωτο χώρο για τα γόνατα μου, να πάρω κι ένα παιδί αγκαλιά και να μη βρίσκει μπροστά.
Ισχύει και για ενήλικα μωρά (περασμένα μεγαλεία και διηγωντας τα να κλαις...)
Για κεφάλι κλπ δεν το συζητάμε, σπηλιά με αντίλαλο...
Δεν μου φάνηκε αντίστοιχα φαρδύ, αλλά 2μισι άτομα θα είναι αραχτοί πίσω.Το πορτμπαγκάζ όχι κακό, θα χωρέσει αρκετά, αλλά όχι το ίδιο εντυπωσιακό με τη καμπίνα, και μου φάνηκε λίγο ρηχό και πως δεν είχε ούτε ρεζέρβα ούτε κιτ από κάτω, μόνο λαμαρίνα και μοκέτα, ίσως περιέχει μπαταρίες;
Το αόριστα αρνητικό είναι πως το αμάξι, χωρίς να είναι άσχημο στην εμφάνιση σε καμιά περίπτωση, είναι λίγο ασουλούπωτο, δεν έχει τη συμμετρία του μικρού C3, είναι κάπως σαν σύγχρονο τετράγωνο Ξαρά Πικάσο, δεν ξέρω πως να το μεταφέρω αντικειμενικά, ενώ και μέσα, παρ ότι λειτουργικό, είναι λίγο φλύαρο και όχι φινετσάτο σαν το μικρό.
Πίσω απ τα ερκρος, είχε τα C4.
Δεν κέρδισε μόνο τη συμβία, κέρδισε και μένα, κούκλα κι ολοκληρωμένο αμάξι (χωρίς να έχει την ίδια άπλα σε χώρους καμπίνας ή πορτμπαγκάζ, και με πολύ ψηλό και φαρδύ κατώφλι για τα πόδια των επιβατών, που είναι το μόνο "αρνητικό" που μπορώ να του προσαψω) κι είχαν κάποιες εκδόσεις με συνθετικό Active στο όνομα, που βγαίνουν γύρω στις 24 και 25 χιλιάδες για αυτόματο με τον ντεμεκ υβριδισμο. Σε αυτή την τιμή, ίσως δελεασει πολύ κόσμο, ακόμη κι αυτούς που κοιτάζουν το CHR, καθώς στη Λάρισα, τα πουλάει ο ίδιος έμπορος δίπλα-διπλα... Πολύ με άρεσε. -
@piliourits said in Citroen C3 Aircross 2024:
Πηγαίνοντας σήμερα για σέρβις, πέρασα μερικά λεπτά στην έκθεση.
Μπήκα πρώτα στο νέο C3, που μου φάνηκε πολύ αναβαθμισμενο κι όμορφο αυτοκινητάκι, στην πραγματικότητα ένα μικρό SUVάκι με πολύ ωραίο σχεδιασμό, γουστόζικο και πρακτικό.
Για όποιον δεν νοιάζεται για τη χρεποσύνη που κατακρίνουν μερικοί (κι αυτά τα λένε οι κομμουνισταί), και θέλει απλά ένα συμβατικό οικονομικο όχημα να κάνει τη δουλειά του, πιστεύω θα το "αγαπήσει" και διαλέξει με τη πρώτη ματιά. Έχει όλες τις αρετές σχεδιασμού του κλασικού Fiat Panda σε λίγο μεγαλύτερο μέγεθος, οπότε και σαν Σιτροεν ή το ξαδερφακι του με την επωνυμία της Φιατ, πιστεύω θα καθιερωθεί, είναι στο "μεσογειακό" στυλ που χρειαζόμαστε και λέμε συχνά.
Μπήκα μετά στο νέο C3 Aircross.
Οι χώροι του εξαιρετικοί, και μπροστά αλλά και καθόμουν πίσω απ τη θέση μου ως οδηγός (1.80 ευρυστερνος ολ αραουντ κι ας έχασα λίγο τελευταία), και είχε ατελειωτο χώρο για τα γόνατα μου, να πάρω κι ένα παιδί αγκαλιά και να μη βρίσκει μπροστά.
Ισχύει και για ενήλικα μωρά (περασμένα μεγαλεία και διηγωντας τα να κλαις...)
Για κεφάλι κλπ δεν το συζητάμε, σπηλιά με αντίλαλο...
Δεν μου φάνηκε αντίστοιχα φαρδύ, αλλά 2μισι άτομα θα είναι αραχτοί πίσω.Το πορτμπαγκάζ όχι κακό, θα χωρέσει αρκετά, αλλά όχι το ίδιο εντυπωσιακό με τη καμπίνα, και μου φάνηκε λίγο ρηχό και πως δεν είχε ούτε ρεζέρβα ούτε κιτ από κάτω, μόνο λαμαρίνα και μοκέτα, ίσως περιέχει μπαταρίες;
Το αόριστα αρνητικό είναι πως το αμάξι, χωρίς να είναι άσχημο στην εμφάνιση σε καμιά περίπτωση, είναι λίγο ασουλούπωτο, δεν έχει τη συμμετρία του μικρού C3, είναι κάπως σαν σύγχρονο τετράγωνο Ξαρά Πικάσο, δεν ξέρω πως να το μεταφέρω αντικειμενικά, ενώ και μέσα, παρ ότι λειτουργικό, είναι λίγο φλύαρο και όχι φινετσάτο σαν το μικρό.
Πίσω απ τα ερκρος, είχε τα C4.
Δεν κέρδισε μόνο τη συμβία, κέρδισε και μένα, κούκλα κι ολοκληρωμένο αμάξι (χωρίς να έχει την ίδια άπλα σε χώρους καμπίνας ή πορτμπαγκάζ, και με πολύ ψηλό και φαρδύ κατώφλι για τα πόδια των επιβατών, που είναι το μόνο "αρνητικό" που μπορώ να του προσαψω) κι είχαν κάποιες εκδόσεις με συνθετικό Active στο όνομα, που βγαίνουν γύρω στις 24 και 25 χιλιάδες για αυτόματο με τον ντεμεκ υβριδισμο. Σε αυτή την τιμή, ίσως δελεασει πολύ κόσμο, ακόμη κι αυτούς που κοιτάζουν το CHR, καθώς στη Λάρισα, τα πουλάει ο ίδιος έμπορος δίπλα-διπλα... Πολύ με άρεσε.Ωραίος, βλέποντας στο δρόμο το Frontera μου φάνηκε πιο σοβαρό θαρρώ από το aircross
-
Α επίσης, οφ τοπικ, είδα στο δρόμο σήμερα και το νέο γκραντλαντ, πως το κάνανε έτσι και ποιος καραγκιόζης σκέφτηκε να γράφει
O P E L ολογράφως πίσω, λες κι είναι κάνα κινέζικο;
Θα πάρει πολλές μάρκες στο λαιμό της η στελαντις, αν και την οπελ είχαν προλάβει ήδη να την καταστρέψουν οι Αμερικάνοι... -
Τώρα τελευταία στη Λάρισα βλέπω πολλά C4 facelift… δύο από αυτά τα βλέπω συνέχεια αφού παρκάρουν στη γειτονιά μου και εκεί γύρω.. Πολύ όμορφο αυτοκίνητο και έχει και κάπως αυξημένη απόσταση από το έδαφος… από την gla ας πούμε που είναι υποτίθεται suv έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος .. Τώρα τελευταία που το δίνουν με 23.000 ευρώ το hybrid 145 αυτόματο και με ικανοποιητικό εξοπλισμό δεν έχει αντίπαλο σε αυτά τα λεφτά … Όμορφο, ποιοτικό, άνετο και με μια αυξημένη απόσταση από το έδαφος τόσο όσο… και από τη βασική έκδοση Ανάρτηση Citroen Advanced Comfort με Progressive Hydraulic Cushions και ωραία καθίσματα με ενισχυμένο αφρό υψηλής πυκνότητας και κάποιες δερμάτινες λεπτομέρειες
-
@giocitroen91 said in Citroen C3 Aircross 2024:
Τώρα τελευταία στη Λάρισα βλέπω πολλά C4 facelift… δύο από αυτά τα βλέπω συνέχεια αφού παρκάρουν στη γειτονιά μου και εκεί γύρω.. Πολύ όμορφο αυτοκίνητο και έχει και κάπως αυξημένη απόσταση από το έδαφος… από την gla ας πούμε που είναι υποτίθεται suv έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος .. Τώρα τελευταία που το δίνουν με 23.000 ευρώ το hybrid 145 αυτόματο και με ικανοποιητικό εξοπλισμό δεν έχει αντίπαλο σε αυτά τα λεφτά … Όμορφο, ποιοτικό, άνετο και με μια αυξημένη απόσταση από το έδαφος τόσο όσο… και από τη βασική έκδοση Ανάρτηση Citroen Advanced Comfort με Progressive Hydraulic Cushions και ωραία καθίσματα με ενισχυμένο αφρό υψηλής πυκνότητας και κάποιες δερμάτινες λεπτομέρειες
Αυτό είναι που είναι suv κουπέ σαν τον 408 Peugeot ;
-
Ναι κάπως έτσι savas89 οπως το 408 σε μικρότερο μεγεθος… Αν και η Citroen δεν το κατατάσσει ούτε ως SUV ούτε ως crossover νομίζω.. το βάζει στην ίδια κατηγορία με τα 308, golf . Astra, i30 κλπ, παρόλο που έχει απόσταση από το έδαφος 15,6… 14,3 έχει η gla .. 15,4 το Chr.. 16 το t roc και το Corolla cross… οπότε αν όλα αυτά ειναι SUV τότε είναι και το C4 SUV με τη διαφορά ότι η Citroen δεν στο χρεώνει στην τιμή ως SUV… 19,7 έχει το απλό C3 που ούτε αυτό το κατατάσσει και το χρεώνει ως SUV και ας είναι ψηλότερο από τα περισσότερα SUV… και όντως και στο δρόμο που το βλέπω συνέχεια είναι ψηλότερο και με μεγαλύτερη απόσταση απο το εδαφοσ από κάτι άλλα υποτιθέμενα SUV….
-
Είναι περίεργο το τί ανακοινώνουν οι εταιρείες και τι βλέπεις στην πράξη.
Είδα το "απλό" νεο C3 που είναι το ίδιο ψηλό για τον επιβάτη, με το ερκρος του 2020.
Το νέο ερκρος, θέλει σαφώς περισσότερη προσπάθεια και πιο ψηλά το πόδι για να μπεις/βγεις, κι απ το C3 αλλά κι απ το Κορόλα Κρος που ανακοινώνεται ως 16 εκατοστά.
Το C4 ακόμη περισσότερη προσπάθεια και ακόμη φαρδύτερο, εκτός από ψηλότερο, μαρσ-πιέ, σε συγκριση με τα προαναφερθέντα (το νιώθεις σαν σε αυτοκίνητα που ανακοινώνουν στα 20+ εκατοστά).
Είδα σήμερα εξωτερικά και το φεησλιφτ Τεσλα Υ.
Βαζοντας το χέρι από κάτω απ το μαρσ-πιε, αποκλείεται να είχε πάνω από 12 εκατοστά clearance (που λέμε στη Θεσσαλία) απ το έδαφος σε εκείνο το σημείο, κι υποτίθεται είναι ένα ψηλούτσικο SUV... -
Όντως το έχω προσέξει και εγώ ότι το Tesla y έχει πολύ μικρή απόσταση από το έδαφος … Απορώ πως το κατατάσσει η Tesla ως suv… marketing…. Δείτε πόσο παραπάνω χρεώνει η Mercedes την gla σε σχέση με την a class επειδή υποτίθεται ότι η gla είναι SUV ενώ στην ουσία έχει απόσταση από το έδαφος 14,3… 14 έχει και το 308… μήπως να το πούμε και αυτό SUV??
-
Και το C-HR με 16cm ground clearance το κατατάσσουν στα Crossovers και όχι στα SUVs.
Μάλλον σωστά, αλλά γενικά δεν βγάζει κάποιος άκρη... -
Α κατς αϊ μαλώις;;;;
-
@piliourits said in Citroen C3 Aircross 2024:
Α επίσης, οφ τοπικ, είδα στο δρόμο σήμερα και το νέο γκραντλαντ, πως το κάνανε έτσι και ποιος καραγκιόζης σκέφτηκε να γράφει
O P E L ολογράφως πίσω, λες κι είναι κάνα κινέζικο;
Θα πάρει πολλές μάρκες στο λαιμό της η στελαντις, αν και την οπελ είχαν προλάβει ήδη να την καταστρέψουν οι Αμερικάνοι...Το είδα κι εγώ... Προσπάθησαν πολύ ώστε να το κάνουν τόσο χειρότερο από το C3 Aircross...
-
@piliourits said in Citroen C3 Aircross 2024:
Το αόριστα αρνητικό είναι πως το αμάξι, χωρίς να είναι άσχημο στην εμφάνιση σε καμιά περίπτωση, είναι λίγο ασουλούπωτο, δεν έχει τη συμμετρία του μικρού C3
Ακριβώς αυτό, είναι κάπως στενόμακρο και ψηλό, δείχνει κάπως περίεργο, ακόμη χειρότερο κατά την άποψη μου δείχνει το Frontera.
Το C3 όντως, όσο το βλέπω περισσότερο σε ωραία χρώματα και δίχρωμο τόσο πιο πολύ μου αρέσει, πολύ ωραίες αναλογίες, τετραγωνισμένο σχέδιο που του δίνει γερμανική σοβαρότητα αλλά και με γαλλικές τσαχπινιες στα σημεία.
@piliourits said in Citroen C3 Aircross 2024:
Πίσω απ τα ερκρος, είχε τα C4.
Το C4 στις τιμές αυτές με αυτόματο κιβώτιο και ας πούμε 130 πραγματικά αλογάκια με κερασάκι στην τούρτα μια σχετική HEV υβριδικοτητα, έπρεπε να είναι bestseller της αγοράς, δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο, κολλάνε όλοι στο λίγο μικρότερο πορτμπαγκάζ και τον χώρο για το κεφάλι που δεν έχει τόσο αέρα;
Σε σχέση με το C3 Aircross μου μοιάζει μέσα άλλης κατηγορίας αυτοκίνητο και λόγω ποιότητας αλλά και λόγω αίσθησης μεγαλύτερου πλάτους.
Και για τα γόνατα των πίσω δεν υπολείπεται από το Aircross νομίζω, έχει μικρότερο μεταξόνιο;
Ίσως τα μπροστινά καθίσματα του C4 να είναι λίγο μεγαλύτερα και να ψαλιδιζουν 2-3 εκατοστά από τους πίσω.Προσωπικά μου φάνηκε και μεγαλύτερο από το C5 Aircross που ήταν λίγο σφιχτή η αίσθηση λόγω μεγάλου ταμπλώ και κεντρικής κονσόλας.
-
Το 4 έχει ίδιο μεταξόνιο με το 3 αιρκρος, αλλά το μεγαλύτερο ύψος του δεύτερου, δίνει μεγαλύτερη άνεση χώρου.
Το θέμα είναι ότι ο κόσμος θέλει σουβ, για αυτό υπάρχουν φτηνά χάτς, όπως το 4, ή το Αστρα ντίζελ.
Η Σιτροέν πέρα από την παράδοση στην Ανεση, έχει και παράδοση στα πολυμορφικά και τα αυτοκίνητα της συχνά απευθύνονται σε πελάτες της που είχαν πριν κάποιο Πικάσσο.
Ετσι ενώ το προηγούμενο 3 ήταν όμορφο, ήταν ένα χάτς όπως όλα.
Αντίθετα το δικό μας 3 αιρκρος ήταν ένα αμάξι με εκπληκτικούς χώρους για τα 4,15 μ μήκους του. Και δεν πήγε και άσχημα στις πωλήσεις.
Οπότε η λογική της Σιτροέν, ήταν να φτιάξει 2 αιρκρος στην κατηγορία. Ενα μικρότερο και ένα μεγαλύτερο και αυτό έκανε.
Τώρα στο μεγαλύτερο είχαμε το πρόβλημα με τις αυξήσεις των τιμών των αυτοκινήτων, οπότε η δημιουργία των 3 αιρκρος/φροντέρα, δίνει ένα αμάξη μήκους C suv, με το πλάτος αλλά και την τιμή της μικρότερης κατηγορίας.
Οντως το αιρκρος/φροντέρα έχει μια σχεδιαστική ανωμαλία στο σημείο που η πίσω πόρτα ενώνεται με τον χώρο των αποσκευών, αλλά συνηθίζεται,
Οπως θα πρέπει κάποιος να συνηθίσει την οθόνη του C4, το οποίο μετά την σχεδιαστική πατάτα που είχαν κάνει στα μπροστινά φώτα, που άρεσαν μόνο στον Φάνη, που έχει τογιότα...
, ευτυχώς με την αλλαγή μπροστά έγινε πολύ όμορφο και έχει και πολύ καλές τιμές.Επρεπε όμως ο Πήλιου να κάνει ένα τέστ ντράιβ κάποιο να δει την ανάρτηση. Καλύτερα το αιρκρος ή το 4.
-
Έκανα εγώ το 4αρι όταν είχα πάει για σέρβις, όσο περίμενα. Έκανα γύρω στα 40χλμ σε επαρχιακούς δρόμους πέριξ των Γιαννιτσών. Σε σχέση με το προηγούμενο που έχω είναι σαφώς πιο σφιχτό αλλά ταυτόχρονα πολύ άνετο με αθόρυβη λειτουργία ανάρτησης και πολύ ήσυχο μέχρι τα 130 που το πάτησα.
-
@vagkirk δεν είναι 130 άλογα στο υβριδικό C4.. καλά κάνει η Citroen και το υπολογίζει ως 145… είναι : 136 ίππους, συνδυασμένος με ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων, για συνολική απόδοση 145 ίππων … Και οι άλλες εταιρείες ετσι τα υπολογίζουν… για παράδειγμα η mild hybrid σειρά 1 με τα 170 είναι 156 hp από τον βενζινοκινητήρα + 20 hp από την ηλεκτρογεννήτρια και προκύπτει συνολική συνδυαστική ισχύ 170… Και πραγματικά οι επιδόσεις του C4 hybrid είναι πάρα πολύ καλές .. το autotriti βλέπω έχει μετρήσει για το C4 hybrid 145: 0-100: 8,4… 60-100: 4,4 και 80-120: 5,5… στο t roc με τα 150 αυτόματο μέτρησε: 0-100: 8,6 .. 60-100: 4,6 και 80-120: 5,7…. Δηλαδή τα έβγαλε παρόμοια στις μετρήσεις και μάλιστα ελαφρώς καλύτερες μετρήσεις στο C4… και φυσικά καλύτερη κατανάλωση το C4 ειδικά μέσα στην πόλη… Και πολλά χιλιάρικα πιο κάτω από το t roc και χαμηλότερα επίπεδα θορύβου μέσα στην καμπίνα το C4 από το t roc σύμφωνα με τις μετρήσεις
-
Εδώ κάτι κινεζιές τα αθροίζουν ακριβώς...

Ξέχασε να μας πει ο Πηλιουρίτης, τι αίσθηση χώρων έχει στο νέο Αιρκρος σε σχέση με το δικό του Κορόλα Κρος ?
Γιατί οι αριθμοί δείχνουν ότι είναι συγκρίσιμοι.
Ας μας πει ο ίδιος που το έχει, για να μην κάνω τις συγκρίσεις εγώ που έχω πιο σπάνιο σωματότυπο.
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Εδώ κάτι κινεζιές τα αθροίζουν ακριβώς...

Ξέχασε να μας πει ο Πηλιουρίτης, τι αίσθηση χώρων έχει στο νέο Αιρκρος σε σχέση με το δικό του Κορόλα Κρος ?
Γιατί οι αριθμοί δείχνουν ότι είναι συγκρίσιμοι.
Ας μας πει ο ίδιος που το έχει, για να μην κάνω τις συγκρίσεις εγώ που έχω πιο σπάνιο σωματότυπο.
Νομίζω συνολικά τα αυτοκίνητα είναι συγκρίσιμα και στο εξωτερικό μέγεθος.
Για τα γόνατα των πίσω (από εμένα) έχει πολύ περισσότερο χώρο το Σιτροεν, αν και θέλει μάλλον μεγαλύτερη δρασκελια στο μπες βγες. Στο πλάτος μία η άλλη.
Στο εσωτερικό ύψος, νομίζω και τα δύο είναι χορταστικά, ίσως ο διμετρος ο κρουζερ να βολεύεται καλύτερα ακόμη στο Σιτροεν. Στο πορτμπαγκάζ, χωρίς να το δω πολύ, δίνω πόντους ευκολίας στο κορολα κρος 1.8 με το συρόμενο κάλυμμα. Το Σιτροεν μου φάνηκε κοντά στη χωρητικότητα, αλλά με σκληρή εταζερα που δύσκολα υπερβαινεις στο ύψος και χοντρά πλαστικά πλαίσια για το διαχωριστικό δάπεδο.
Citroen C3 Aircross 2024