-
@spi_duster said in Toyota Corolla Cross:
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@bathan said in Toyota Corolla Cross:
Αυτό το ατελειωτο spam/off topic πρέπει να σταματήσει
Εδώ μέσα σε αυτό το τόπικ του CC λίγοι ειναι πραγματικοί κάτοχοι και οι υπολοιποι είναι toyota haters που γράφουν για να πουν τo μακρυ και το κοντό τους, να μειώσουν το αυτοκίνητο και όσους το έχουν κλπ (αυτοκίνητα για παππούδες, ψόφιο, χάλια ημιάκαμπτος κλπ)
Το είχα γράψει και παλιότερα "εδώ μπαίνουμε να διαβάσουμε 2-3 πράγματα για το αυτοκίνητο και μας βγαίνουν τα μάτια με τα άσχετα"
Επίσης, ήρεμα το λέω, οι Mods καλό θα ήταν να γράφετε πιο προσεκτικά γιατί η πλάκα δεν γίνεται αντιληπτή απο όλους, να επαναφέρετε στην τάξη όποιον έχει διάθεση να σπεκουλάρει, να μειώσει το αυτοκίνητο ή όταν ξεφεύγει η συζήτηση (τις τελευταίες 2 μέρες έχουν γραφτεί πανω απο 10 σελίδες οι περισσότερες με άσχετα σχόλια)
Τα νήματα πρέπει να είναι καθαρά απο άσχετα ποστ για να μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος να ενημερωθεί και να σχηματίσει άποψη, αλλιώς επικρατεί χάος
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Σας έγραψα πριν λίγο καιρό, για το πόσο εύκολα κλέβονται τα κκ, όπως όλα τα Τογιότα, κανένα ενδιαφέρον για συζήτηση
Για δώσε περισσότερες πληροφορίες αγαπητέ !
Δηλαδή εμείς με το Scross, που άσχημο το ανεβάζετε και άχρηστο το κατεβάζετε (δεν βάζω και εσένα μέσα), τι θα έπρεπε να κάνουμε δηλαδή; εγώ καταλαβαίνω την πλάκα και δεν φωνάζω τον μπαμπά μου, να τους μαλώσει





.Άλλωστε έτσι είναι το ελεύθερο Forum, μπορεί ο καθείς να γράφει (πολιτισμένα εννοείται), για όποιο θέμα θέλει.
Το θεμα σε καθε περίπτωση είναι να γραφονται πραγματα που ανταποκρινονται στην αλήθεια. Πχ εγω δε το εχω γραψει ποτε αλλά οκ δεν είναι και ψέματα πως το scross ειναι κατα βάσει ενα ασχημο αυτοκινητο. Ειναι ομως μια πολυ καλη επιλογή για καποιον που θελει κατι πολυχρηστικο που να αντεχει στο χρονο. Ενα αλλο παράδειγμα ειναι τα 2008 και 3008. Ισως τα ομορφοτερα suv αυτη τη στιγμη. Απο αξιοπιστια ομως ΓΤΠ. Η cc είναι εξαιρετική και εκφραζει το απογειο της υβριδικης τεχνολογιας της Τουοτα. Πλεον και πατημα καλο έχουν στο δρομο τα τουοτα λογω εξελιξης στην αναρτηση. Οταν υπαρχουν ακομη και bmwακηδες που το αναγνωριζουν δε μπορεί ενας κατοχος citroen με συμπεριφορά τραμπολινο να γραφει μειωτικα σχολια. Ειναι γελοιο. Φορουμ ειναι και μπορουν ολοι να γραφουν παντου. Οι βλακειες και ανεδαφικες αποψεις ομως δε χρειάζονται. Ενα μηνα με το προηγούμενο 2008 ντιζελ και μεσα σε 2500 χλμ νεκρωσε η οθονη πολλαπλων λειτουργιων 2-3 φορες και οντας γεματο adblue εβγαλε θεμα . Σε τουότα αυτα δε συμβαίνουν. Τι να κανουμε?
Φίλε μου δε διαφωνώ γενικά αλλά γράφεις γτπ 2008 και 3008 . Αν μιλάς για τα νέα μοντέλα πως το γράφεις; Δοκιμάστηκαν στο χρόνο; Για την προηγούμενη γενιά και diesel οκ.
-
@savas89 said in Toyota Corolla Cross:
@spi_duster said in Toyota Corolla Cross:
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@bathan said in Toyota Corolla Cross:
Αυτό το ατελειωτο spam/off topic πρέπει να σταματήσει
Εδώ μέσα σε αυτό το τόπικ του CC λίγοι ειναι πραγματικοί κάτοχοι και οι υπολοιποι είναι toyota haters που γράφουν για να πουν τo μακρυ και το κοντό τους, να μειώσουν το αυτοκίνητο και όσους το έχουν κλπ (αυτοκίνητα για παππούδες, ψόφιο, χάλια ημιάκαμπτος κλπ)
Το είχα γράψει και παλιότερα "εδώ μπαίνουμε να διαβάσουμε 2-3 πράγματα για το αυτοκίνητο και μας βγαίνουν τα μάτια με τα άσχετα"
Επίσης, ήρεμα το λέω, οι Mods καλό θα ήταν να γράφετε πιο προσεκτικά γιατί η πλάκα δεν γίνεται αντιληπτή απο όλους, να επαναφέρετε στην τάξη όποιον έχει διάθεση να σπεκουλάρει, να μειώσει το αυτοκίνητο ή όταν ξεφεύγει η συζήτηση (τις τελευταίες 2 μέρες έχουν γραφτεί πανω απο 10 σελίδες οι περισσότερες με άσχετα σχόλια)
Τα νήματα πρέπει να είναι καθαρά απο άσχετα ποστ για να μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος να ενημερωθεί και να σχηματίσει άποψη, αλλιώς επικρατεί χάος
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Σας έγραψα πριν λίγο καιρό, για το πόσο εύκολα κλέβονται τα κκ, όπως όλα τα Τογιότα, κανένα ενδιαφέρον για συζήτηση
Για δώσε περισσότερες πληροφορίες αγαπητέ !
Δηλαδή εμείς με το Scross, που άσχημο το ανεβάζετε και άχρηστο το κατεβάζετε (δεν βάζω και εσένα μέσα), τι θα έπρεπε να κάνουμε δηλαδή; εγώ καταλαβαίνω την πλάκα και δεν φωνάζω τον μπαμπά μου, να τους μαλώσει





.Άλλωστε έτσι είναι το ελεύθερο Forum, μπορεί ο καθείς να γράφει (πολιτισμένα εννοείται), για όποιο θέμα θέλει.
Το θεμα σε καθε περίπτωση είναι να γραφονται πραγματα που ανταποκρινονται στην αλήθεια. Πχ εγω δε το εχω γραψει ποτε αλλά οκ δεν είναι και ψέματα πως το scross ειναι κατα βάσει ενα ασχημο αυτοκινητο. Ειναι ομως μια πολυ καλη επιλογή για καποιον που θελει κατι πολυχρηστικο που να αντεχει στο χρονο. Ενα αλλο παράδειγμα ειναι τα 2008 και 3008. Ισως τα ομορφοτερα suv αυτη τη στιγμη. Απο αξιοπιστια ομως ΓΤΠ. Η cc είναι εξαιρετική και εκφραζει το απογειο της υβριδικης τεχνολογιας της Τουοτα. Πλεον και πατημα καλο έχουν στο δρομο τα τουοτα λογω εξελιξης στην αναρτηση. Οταν υπαρχουν ακομη και bmwακηδες που το αναγνωριζουν δε μπορεί ενας κατοχος citroen με συμπεριφορά τραμπολινο να γραφει μειωτικα σχολια. Ειναι γελοιο. Φορουμ ειναι και μπορουν ολοι να γραφουν παντου. Οι βλακειες και ανεδαφικες αποψεις ομως δε χρειάζονται. Ενα μηνα με το προηγούμενο 2008 ντιζελ και μεσα σε 2500 χλμ νεκρωσε η οθονη πολλαπλων λειτουργιων 2-3 φορες και οντας γεματο adblue εβγαλε θεμα . Σε τουότα αυτα δε συμβαίνουν. Τι να κανουμε?
Φίλε μου δε διαφωνώ γενικά αλλά γράφεις γτπ 2008 και 3008 . Αν μιλάς για τα νέα μοντέλα πως το γράφεις; Δοκιμάστηκαν στο χρόνο; Για την προηγούμενη γενιά και diesel οκ.
Φιλε μου εφραψα
"Ενα μηνα με το προηγούμενο 2008 ντιζελ και μεσα σε 2500 χλμ νεκρωσε η οθονη πολλαπλων λειτουργιων 2-3 φορες και οντας γεματο adblue εβγαλε θεμα . Σε τουότα αυτα δε συμβαίνουν. Τι να κανουμε?"
Οχι για το τελευταιο που δεν εχει δοκιμαστει. Για τον criuser δε το συνεχιζω. Και σιτρονελ και ΠΑΟ μαζι . Αυτη τη στιγμη η θεση 12 στον πινακα της σουπερ λιγκ τα λεει ολα για την Παναθα. Οσο για την σιτρονελ επειδη εχω οδηγησει και απο δαυτα να πω πως το τραμπολινο ειναι για διασκεδαση. Οχι για συμπεριφορα αναρτησης.
-
Μην επιτίθεστε μαζικά στον Κρουζερ, γιατί τώρα εκτός απ τα Σιτροεν, αναγκαστικά και τα Πεζώ, έχει να υπερασπιστεί και τα Όπελ!
Κι άμα λογαριάσουμε και τα Τζιπ, Φιατ, Άλφα, κι ο,τι άλλο ψωνίσει το αφεντικό, που να τα προλάβει όλα, μεγάλος άνθρωπος!?
Δείξτε επιείκεια αντίστοιχη του φόρτου εργασίας...Τον γκαστρώσατε τον άνθρωπο με τα Τογιότα, τον έχει πιάσει πονοκέφαλος και δεν μπορεί ούτε ντεπον να πάρει, γιατί ο αρχηγός απαγόρευσε τη παρακεταμόλη...
-
-
Απλά ο τύπος δεν φοράει ζώνη, δεν δουλεύει λοιπόν το αυτόματο φρενάρισμα και το αυτοκίνητο δεν τον αφήνει να ξεκινήσει...

Η C5 μου όταν ήταν να τα φτύσει η μαμά μπαταρία κάπου στα 6 χρόνια, δεν έλυνε το ηλεκτρικό χειρόφρενο.
Με έβαλε να κάνω διαδικασία χειροκίνητη που ήθελε μπράτσα και όντως την άλλη μέρα που πήγα να δω τι έγινε η μπαταρία ήταν ψόφια...
Την άλλαξα και όλα μια χαρά...
Τεχνολογία, όχι παίζουμε....
Αλλά όταν διαβάζω και το πρώτο σχόλιο που του λένε να πάρει γερμανικό ή κινέζικο για αξιοπιστία καταλαβαίνουμε τον τύπο και τους φίλους του...

-
https://youtu.be/4SkbFQwIPEA αναλυτικό και δείχνει τη διαφορά με τα συμβατικά mhev
-
Καλησπέρα σας! Είμαι καινούριος στο forum και θεώρησα ότι είναι η καλύτερη επιλογή να ρωτήσω εσάς που έχετε μεγάλη εμπειρία. Θα αγοράσω μεταχειρισμέν αυτοκίνητο και το μπατζετ που έχω να διαθέσω είναι 20000 ευρώ. Είμαι ανάμεσα στο Peugeot 3008 diesel του 2021 έκδοση business με 70000 χλμ, ελληνικής αντιπροσωπείας και όλα τα έγγραφα του καθαρά και στο Peugeot 3008 diesel του 2021 έκδοση allure με 70000 χλμ και αυτό αλλά εισαγωγής απο την επίσημη αντιπροσωπία στην Ελλάδα. Τι θα προτείνατε; Επίσης πρέπει να προσέξω κάτι κατά την αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου;
-
Τι σημαίνει εισαγωγής από την επίσημη αντιπροσωπεία ;
Η αντιπροσωπεία δεν εισάγει μεταχειρισμένα.
Δύο θέματα έχει το μοντέλο.
Την καδένα και το δοχείο αντμπλου.
Τα εισαγωγής πρέπει να είναι 20 % φτηνότερο για να ασχοληθείς αλλά εγώ ούτε που θα το κοιταγα.
Πήγαινε το ελληνικό στην αντιπροσωπεία που το συντηρεί και πάρε το ιστορικό συντήρησης.
Αν είναι από ληζινγκ είναι και αυτό θέμα.
Η σειρά είναι πρώτα ιδιώτης και ελληνικό, μετά ληζινγκ και τελευταίο το εισαγωγής.
-
Πιστεύω πως είναι σίγουρα leasing. Ιστορικό service, χλμ κτλ υπάρχουν φυσικά τα οποία έγιναν στην αντιπροσωπία. Θα με συμβούλευες όμως να μην το αγοράσω καθώς είναι leasing σωστά;
-
@spikwn said in PEUGEOT FORUM:
Πιστεύω πως είναι σίγουρα leasing. Ιστορικό service, χλμ κτλ υπάρχουν φυσικά τα οποία έγιναν στην αντιπροσωπία. Θα με συμβούλευες όμως να μην το αγοράσω καθώς είναι leasing σωστά;
εισαγωγης απο αντιπροσωπεια δεν.... αν λες μπέσικος, ουδεμια σχεση τα εισαγωγης με την αντιπροσωπευση, μια μαντρα απλη ειναι
αν ειναι leasing με service αντιπροσωπειας ειναι μια χαρα
αυτο που δεν ειναι μια χαρα ειναι αν δεν εχει αλλαξει καδενα σε 8αρα, μαθε το πριν αγορασεις. επισης δες στο ιστορικο αν εχει καρφωσει απο σπασμενη καδενα
αντμπλου, δεν εγινε και τπτ, θα χαλαει και θα ξαναχαλαει συνεχεια αλλωστε
δες ακομη ημιαξονια και μουαγιε, βγαινει ζημια εκει
και σασμαν επισης, βαλε 3η εν κινησει και προσεξε αν ακουγονται γραναζια
η οθονη να ειναι τελευταια γενια, σιγουρεψε οτι η κατασκευη του αυτοκινητου ειναι μετα το 1/21
γενικα θα ηταν ενα καλο αμαξι για επιλογη μτχ αν δεν ειχε τα γνωστα, πολλα, σοβαρα μηχανολογικα και ποιοτικα προβληματα
τουλαχιστον καποια στιγμη και υπο το βαρος των πολλων νομικων τραβηγματων, η στελλαντις στα βαρυτερα καλυπτει τα κοστη με εγγυησεις, οποτε το βασικοτερο να δεις ισως ειναι εαν τα συγκεκριμενα αυτοκινητα καλυπτονται απο αυτες ακριβως τις εγγυησεις για τη καδενα και το δοχειο αντμπλου -
Επικοινώνησα με την αντιπροσωπεία και μου είπαν πως το συγκεκριμένο όχημα με τον συγκεκριμένο αριθμό πλαισίου δεν ήταν μέσα στο οχήματα που ανακλήθηκαν λόγω καδένα. Για το adblue που αναφέρεστε, πόσο είναι το κόστος αντικατάστασης του ή συντήρησης του; Ευχαριστώ πάντως για την βοήθειά σας!
-
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@spikwn said in PEUGEOT FORUM:
Πιστεύω πως είναι σίγουρα leasing. Ιστορικό service, χλμ κτλ υπάρχουν φυσικά τα οποία έγιναν στην αντιπροσωπία. Θα με συμβούλευες όμως να μην το αγοράσω καθώς είναι leasing σωστά;
εισαγωγης απο αντιπροσωπεια δεν.... αν λες μπέσικος, ουδεμια σχεση τα εισαγωγης με την αντιπροσωπευση, μια μαντρα απλη ειναι
αν ειναι leasing με service αντιπροσωπειας ειναι μια χαρα
αυτο που δεν ειναι μια χαρα ειναι αν δεν εχει αλλαξει καδενα σε 8αρα, μαθε το πριν αγορασεις. επισης δες στο ιστορικο αν εχει καρφωσει απο σπασμενη καδενα
αντμπλου, δεν εγινε και τπτ, θα χαλαει και θα ξαναχαλαει συνεχεια αλλωστε
δες ακομη ημιαξονια και μουαγιε, βγαινει ζημια εκει
και σασμαν επισης, βαλε 3η εν κινησει και προσεξε αν ακουγονται γραναζια
η οθονη να ειναι τελευταια γενια, σιγουρεψε οτι η κατασκευη του αυτοκινητου ειναι μετα το 1/21
γενικα θα ηταν ενα καλο αμαξι για επιλογη μτχ αν δεν ειχε τα γνωστα, πολλα, σοβαρα μηχανολογικα και ποιοτικα προβληματα
τουλαχιστον καποια στιγμη και υπο το βαρος των πολλων νομικων τραβηγματων, η στελλαντις στα βαρυτερα καλυπτει τα κοστη με εγγυησεις, οποτε το βασικοτερο να δεις ισως ειναι εαν τα συγκεκριμενα αυτοκινητα καλυπτονται απο αυτες ακριβως τις εγγυησεις για τη καδενα και το δοχειο αντμπλουΤου έκανες τα μούτρα κρεας
-
Μεταχειρισμένο leasing αγοράζεις μόνο από σοβαρή εταιρία leasing, όχι από κάποιον που το πήρε από εταιρία leasing και το μεταπουλά ειδικά αν είναι μαντράς.
Εισαγωγής μόνο αν το πάρεις ο ίδιος ή έχεις κανέναν πολύ κοντινό σου να σε κατατοπίσει. Ακόμα και οι επίσημες αντιπροσωπίες που έχουν τμήμα μεταχειρισμένων για άλλες μάρκες και φέρνουν εισαγωγής, πάλι σαβούρες είναι.Εγώ μεταχειρισμένο Leasing πήρα από εταιρία Leasing και είναι μια χαρά.
-
@spikwn said in PEUGEOT FORUM:
Επικοινώνησα με την αντιπροσωπεία και μου είπαν πως το συγκεκριμένο όχημα με τον συγκεκριμένο αριθμό πλαισίου δεν ήταν μέσα στο οχήματα που ανακλήθηκαν λόγω καδένα. Για το adblue που αναφέρεστε, πόσο είναι το κόστος αντικατάστασης του ή συντήρησης του; Ευχαριστώ πάντως για την βοήθειά σας!
δεν υπαρχει ανακληση!
υπαρχει οδηγια οταν ακουσεις την καδενα να κροταλιζει να το πας και αν ο κινητηρας δεν εχει πολλα κμ και χρονια στη πλατη του, να επισκευαστει. φυσικα με service μονο σε επισημα και γενικα τυπικοτητες. με βαση την ημερομηνια εχει την 7αρα πιθανοτατα και θελει αντικατασταση
το adblue αν βγει απο εγγυηση/καλυψη μερικου κοστους, μιλαμε για 1500
η καδενα απο 1000 μεχρι 5-6 χιλιαρικα ή και αλλαγη κινητηρα -
@spikwn said in PEUGEOT FORUM:
Επικοινώνησα με την αντιπροσωπεία και μου είπαν πως το συγκεκριμένο όχημα με τον συγκεκριμένο αριθμό πλαισίου δεν ήταν μέσα στο οχήματα που ανακλήθηκαν λόγω καδένα. Για το adblue που αναφέρεστε, πόσο είναι το κόστος αντικατάστασης του ή συντήρησης του; Ευχαριστώ πάντως για την βοήθειά σας!
Μάθε αν είναι ελληνικό, αν είναι λήζινγκ και ζήτα από την αντιπροσωπεία το ιστορικό των σέρβις.
Αν δεν πάρεις από ιδιώτη που έχει όλο το ιστορικό και είναι ελληνικής αντιπροσωπείας, τότε ρισκάρεις όποιο αμάξι και να αγοράσεις.
Οπότε ψάξε το και βλέπεις τι θα κάνεις.
-
Από ιδιώτη μόνο πρώτο χέρι όμως.
-
Δεν είναι απαραίτητο.
Αρκεί να υπάρχει το σέρβις στην αντιπροσωπεία και να είναι ελληνικό.
Ετσι θα ξέρεις τι γίνεται και την ιστορία του αυτοκινήτου, γιατί το ΚΤΕΟ στην πρώτη 4ετία δεν μας βοηθάει.
Αλλά το ετήσιο σέρβις, γράφει χιλιόμετρα και τα πάντα.
-
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
@spikwn said in PEUGEOT FORUM:
Επικοινώνησα με την αντιπροσωπεία και μου είπαν πως το συγκεκριμένο όχημα με τον συγκεκριμένο αριθμό πλαισίου δεν ήταν μέσα στο οχήματα που ανακλήθηκαν λόγω καδένα. Για το adblue που αναφέρεστε, πόσο είναι το κόστος αντικατάστασης του ή συντήρησης του; Ευχαριστώ πάντως για την βοήθειά σας!
δεν υπαρχει ανακληση!
υπαρχει οδηγια οταν ακουσεις την καδενα να κροταλιζει να το πας και αν ο κινητηρας δεν εχει πολλα κμ και χρονια στη πλατη του, να επισκευαστει. φυσικα με service μονο σε επισημα και γενικα τυπικοτητες. με βαση την ημερομηνια εχει την 7αρα πιθανοτατα και θελει αντικατασταση
το adblue αν βγει απο εγγυηση/καλυψη μερικου κοστους, μιλαμε για 1500
η καδενα απο 1000 μεχρι 5-6 χιλιαρικα ή και αλλαγη κινητηραΣύμφωνα με αυτό είναι σίγουρα μέσα τα μοντέλα 2021
https://www.autoblog.gr/2025/07/18/i-peugeot-anakalei-239-511-diesel-aftokinita-tis-me-provlima-stin-kadena/ -
@spikwn said in PEUGEOT FORUM:
Καλησπέρα σας! Είμαι καινούριος στο forum και θεώρησα ότι είναι η καλύτερη επιλογή να ρωτήσω εσάς που έχετε μεγάλη εμπειρία. Θα αγοράσω μεταχειρισμέν αυτοκίνητο και το μπατζετ που έχω να διαθέσω είναι 20000 ευρώ. Είμαι ανάμεσα στο Peugeot 3008 diesel του 2021 έκδοση business με 70000 χλμ, ελληνικής αντιπροσωπείας και όλα τα έγγραφα του καθαρά και στο Peugeot 3008 diesel του 2021 έκδοση allure με 70000 χλμ και αυτό αλλά εισαγωγής απο την επίσημη αντιπροσωπία στην Ελλάδα. Τι θα προτείνατε; Επίσης πρέπει να προσέξω κάτι κατά την αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου;
Εγώ θα έλεγα για να αποφύγεις όλα αυτά να πας να πάρεις ένα Kadjar με τον ασπαστο Dci και χειροκίνητο κιβώτιο. Αρκούντως όμορφο όχημα, ευρύχωρο και πολύ πιο αξιόπιστο.
-
@sabas_thess said in PEUGEOT FORUM:
Αρκούντως όμορφο όχημα, ευρύχωρο και πολύ πιο αξιόπιστο.
Δε διαφωνώ κάπου , καθώς στο μεταχειρισμένο πρέπει να κοιτάς και το ιστορικό αξιοπιστίας του μοντέλου, αλλά και το κατζάρ , είναι "δύσκολο" (λόγω πολλών εισαγωγής) μεταχειρισμένο. Ακόμα και ιδιωτών υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι δεύτερο χέρι εισαγωγής.
Δυστυχώς αγαπημένο αυτοκίνητο εισαγωγέων-μαντράδων. Καθώς δεν πούλησε αρκετά κιόλας στη χώρα , σχεδόν το σύνολό τους στα μεταχειρισμένα είναι εισαγωγής , με πάρα πολύ σαπίλα ανάμεσά τους, όχι ότι δε μπορεί να βρεθεί καλό βέβαια μετά από έρευνα.
Κρύβει καλά τα χιλιόμετρά του , καθώς ειλικρινά είναι αξιόπιστο, αν βάλεις στην εξίσωση ότι έχει και καλούς ρύπους, χαμηλή λτπφ, τους βγαίνει πολύ φθηνά η εισαγωγή και μεγάλο το περιθώριο κέρδους τους.
Καλό αυτοκίνητο , αλλά το 3008 , είναι καλύτερο συνολικά (αν εξαιρέσεις την αξιοπιστία) όχημα.
Η "χρυσή" τομή είναι μάλλον το Qq, αν αποφασίσει κάποιος για Ελληνικό dci .Ερώτησης (κρίσιμη) , αν αγοράσεις 3008 από leasing , η οποία αποδεδειγμένα τα συντηρεί στο επίσημο δίκτυο (υπάρχουν και τέτοιες) , επωφελείσαι της αλλαγής σε 8αρα , ή αρχίζουν τα " εξαιρούνται τα οχήματα Leasing" και λοιπά όμορφα;
PEUGEOT FORUM