Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Kona 2023
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Kona 2023
    • 1
    • 2
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 34 / 34
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    80
    678
    61057
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator @A d P last edited by

      @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

      @fanis75 said in Hyundai Kona 2023:

      @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

      Έχουμε στοιχεία- αναφορές για βλάβες σε dct full hybrid;

      Tων Κορεατών όχι (ακόμα), της Ρενώ όμως πολλές βλάβες και λογικό ειναι.

      Της Renault είναι διπλού συμπλέκτη;

      Ετσι ξέρω.

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A d P
        A d P moderator @fanis75 last edited by

        @fanis75 said in Hyundai Kona 2023:

        @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

        @fanis75 said in Hyundai Kona 2023:

        @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

        Έχουμε στοιχεία- αναφορές για βλάβες σε dct full hybrid;

        Tων Κορεατών όχι (ακόμα), της Ρενώ όμως πολλές βλάβες και λογικό ειναι.

        Της Renault είναι διπλού συμπλέκτη;

        Ετσι ξέρω.

        Δεν έχει συμπλέκτη νομίζω, αλλά ας μας πούνε καλύτερα οι ειδικοί υβριδολογοι 😁😁

        I EAT MILF AND COOKIES

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kostasiour last edited by kostasiour

          Παρότι δεν εχω καταλάβει πως ακριβώς δουλεύει, γιατί υπάρχουν ελάχιστες πληροφορίες στο web, υποτίθεται ότι δεν έχει συμπλέκτη. Για αυτό το λόγο υποτίθεται ότι εχει και 2 μοτέρ. Αν κάποιος εχει κάποιο λινκ να μας διαφωτίσει ίσως;

          Είχα καταλάβει πως έχει 2 ταχύτητες στο μοτέρ και 4 στο ΜΕΚ και κάπως έτσι επιτυγχάνει 15 διαφορετικούς συνδιασμούς νομίζω (3x5)

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • ektoras
            ektoras @A d P last edited by

            @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

            @fanis75 said in Hyundai Kona 2023:

            @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

            Έχουμε στοιχεία- αναφορές για βλάβες σε dct full hybrid;

            Tων Κορεατών όχι (ακόμα), της Ρενώ όμως πολλές βλάβες και λογικό ειναι.

            Της Renault το multimode είναι διπλού συμπλέκτη;

            Έχει 4 ταχύτητες για τον θερμικό και 2 για τον ηλεκτρικό και κάνει συνδυασμούς, δηλαδή μόνο ηλεκτρικός, μόνο βενζινοκινητήρας ή συνδυασμός και των 2.

            Χωρίς συμπλέκτες και συγχρονιζέ.

            Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • fanis75
              fanis75 moderator last edited by

              Μπορεί να ειναι έτσι και να κάνω λάθος, δεν το έχω μελετήσει γιατι δεν με ενδιαφέρει. Άκρως πολύπλοκο και προβληματικό σύστημα.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                kostasiour last edited by

                @fanis75 said in Hyundai Kona 2023:

                Μπορεί να ειναι έτσι και να κάνω λάθος, δεν το έχω μελετήσει γιατι δεν με ενδιαφέρει. Άκρως πολύπλοκο και προβληματικό σύστημα.

                Χωρίς να εχω πρόθεση να υπερασπιστώ το σύστημα της Renault, οκ φαντάζομαι και εγω ότι δεν θα ειναι σαν τα Toyota/Honda, αλλα γιατι λες ότι είναι άκρως προβληματικό; Έχεις ακουσει/διαβάσει προβλήματα με βλάβες η με τον τρόπο λειτουργίας;

                Z 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Z
                  zaxosm @kostasiour last edited by

                  @kostasiour said in Hyundai Kona 2023:

                  @fanis75 said in Hyundai Kona 2023:

                  Μπορεί να ειναι έτσι και να κάνω λάθος, δεν το έχω μελετήσει γιατι δεν με ενδιαφέρει. Άκρως πολύπλοκο και προβληματικό σύστημα.

                  Χωρίς να εχω πρόθεση να υπερασπιστώ το σύστημα της Renault, οκ φαντάζομαι και εγω ότι δεν θα ειναι σαν τα Toyota/Honda, αλλα γιατι λες ότι είναι άκρως προβληματικό; Έχεις ακουσει/διαβάσει προβλήματα με βλάβες η με τον τρόπο λειτουργίας;

                  Αν και έχει διαφορές από οσο ξερω από της renault, το Juke hybrid εγώ το έδιωξα για αυτό το λόγο. Ακούγονταν διάφορα.....

                  Παρόλα αυτά μεγάλο κρίμα γιατί ήταν πολύ απολαυστικό. Αλλά όλη την ώρα κλακ κλακ και περίεργοι θόρυβοι που με αγχώνανε.

                  Πρακτικά, ήταν αξαιρετικό κιβώτιο σε εθνικές και ψηλές ταχύτητες...... Όποιος το οδηγήσει θα καταλάβει.

                  Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                  Hyundai Inster 42kwh

                  K 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • K
                    kostasiour @zaxosm last edited by

                    @zaxosm said in Hyundai Kona 2023:

                    @kostasiour said in Hyundai Kona 2023:

                    @fanis75 said in Hyundai Kona 2023:

                    Μπορεί να ειναι έτσι και να κάνω λάθος, δεν το έχω μελετήσει γιατι δεν με ενδιαφέρει. Άκρως πολύπλοκο και προβληματικό σύστημα.

                    Χωρίς να εχω πρόθεση να υπερασπιστώ το σύστημα της Renault, οκ φαντάζομαι και εγω ότι δεν θα ειναι σαν τα Toyota/Honda, αλλα γιατι λες ότι είναι άκρως προβληματικό; Έχεις ακουσει/διαβάσει προβλήματα με βλάβες η με τον τρόπο λειτουργίας;

                    Αν και έχει διαφορές από οσο ξερω από της renault, το Juke hybrid εγώ το έδιωξα για αυτό το λόγο. Ακούγονταν διάφορα.....

                    Παρόλα αυτά μεγάλο κρίμα γιατί ήταν πολύ απολαυστικό. Αλλά όλη την ώρα κλακ κλακ και περίεργοι θόρυβοι που με αγχώνανε.

                    Πρακτικά, ήταν αξαιρετικό κιβώτιο σε εθνικές και ψηλές ταχύτητες...... Όποιος το οδηγήσει θα καταλάβει.

                    Λογικό να σε αγχώνουν αυτοί οι θόρυβοι, ούτε εγω θα ένιωθα άνετα. Αυτο το κλακ κλακ που άκουγες ήταν αραγέ αυτό εδώ;
                    Youtube Video – [03:05..]

                    Z 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • npapanik
                      npapanik @zaxosm last edited by

                      @zaxosm said in Hyundai Kona 2023:

                      @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

                      @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

                      @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

                      @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

                      @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

                      @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

                      @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

                      @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

                      @npapanik said in Hyundai Kona 2023:

                      @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

                      @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

                      Το υβριδικό Hyundai Kona στη πορεία της εξέλιξής του κράτησε όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, ενώ το υβριδικό σύνολο προσφέρει απλόχερα σημαντική μείωση κατανάλωσης καυσίμου, οδηγώντας το μοντέλο ένα βήμα πιο κοντά στον εξηλεκτρισμό...
                      Επιμέλεια- παρουσίαση: Κυριάκος Παρασίδης, μοντάζ: Μιχάλης Παρασίδης

                      93 ίππους ο θερμικός και
                      43,5 ο ηλεκτρικός

                      Λίγοι μου φαίνονται 🤔

                      Πίσω πολλαπλούς..... συνδέσμους 👍

                      Παραμένει στα 466 λίτρα ο χώρος αποσκευών;🤔🤔

                      Δεν έχει μουσ τέστ 🥲🥲😁😁

                      Αν δεν είχε το DCT, θα το είχα shortlist για αγορά.

                      Νομίζω ότι είναι υπερβολή όλο αυτό το θέμα με το DCT, ειδικά σε ένα hybrid που έχεις πολύ περισσότερη συμμετοχή από τον ηλεκτροκινητήρα.
                      Από την άλλη, εγώ με θερμικό που του έχω κάνει τόσο χώμα, χιόνια κλπ μόνο μια φορά μου μύρισε για μια στιγμή (χωρίς να βγάλει κανένα warning υπερθέρμανσης). Έχω 36.500km. Σε αίσθηση δε, δεν το συζητώ πόσο ωραίο είναι.

                      Γιατί διπλοσύμπλεκτο, όταν στο Tucson έχουν βάλει ένα απλό 6ρι αυτόματο. Ούτε στην αντιπροσωπεία ήξεραν να μου πουν...

                      Το προφανές είναι, γιατί είναι φθηνότερο 😁

                      Δεν ξέρω αν είναι φθηνότερο... Πάντως σίγουρα πιο σύνθετο στην λειτουργία, χωρίς λόγο... Δηλαδή παίρνω ένα υβριδικό, σκοπός είναι να ξεκινάει πρώτα με μπαταρία γιατί να βάλει ένα ολόκληρο σύστημα από πίσω για να υπολογίζει μονές ζυγές ταχύτητες, αν πας για δευτέρα να στην έχει έτοιμη, κλπ. Ανούσιο αν το αυτοκίνητο θα το έχω σε μποτιλιάρισμα. Οπότε κάτι πιο απλό σε λογική, να το συντηρήσουμε και πιο εύκολα όταν πάθει ζημιά.

                      Δεν ξέρω αν είναι πιο σύνθετο, αλλά είναι αδιαμφισβήτητα φθηνότερο ένα dct (αυτής της κατηγορίας) από ένα κλασικό αυτόματο.
                      Ποιος είπε ότι δεν ξεκινάει ηλεκτρικά και δεν συνεχίζει να κινείται ηλεκτρικά;
                      Σε μποτιλιάρισμα θα κινείται ηλεκτρικά και δεν θα καταπονείται το κιβώτιο μια στις δύο περιπτώσεις (υποθέτω, ας μας πουν οι ειδικοί)

                      Ναι ρε παιδιά οκ και στο Yaris με μπαταρία πηγαίνει. Αλλά όταν δεν είναι φορτισμένη η μπαταρία, στα πολλά κρύα κλπ, παίρνει μπροστά ο κινητήρας και ας είσαι σταματημένος. Το DCT για πόλη δεν είναι λογική επιλογή. Τόσο απλά.

                      Δεν είναι τόσο απλά.
                      Έχουμε στοιχεία- αναφορές για βλάβες σε dct full hybrid;

                      Τα προβληματικά dsg, ήταν σε απλά θερμικά αυτοκίνητα, χωρίς καθόλου ηλεκτρική υποβοήθηση.
                      Ας μην είμαστε απόλυτοι.

                      Αν είχες επιλογή για DCT και αυτόματο, ποιο θα επέλεγες; Θα έπαιρνες το DCT γιατί είναι φθηνότερο; ή απλά θα πήγαινες στο δοκιμασμένο αυτόματο σύστημα που δεν παθαίνει τίποτα;

                      Είναι πολύ γενικό και αόριστο το ερώτημα.
                      Μιλάμε για Hyundai?
                      Μπορώ να δώσω τα επιπλέον 7500€
                      Έχω οδηγήσει και τα δύο συστήματα;
                      Έχω διαβάσει εντυπώσεις από κατόχους;
                      Υπάρχουν αναφορές για πιθανά προβλήματα;

                      Πάντως για τα DCT της Hyundai δεν ακούγονται και διθυραμβικά σχόλια. Νομίζω για τα περισσότερα διπλοσύμπλεκτα ισχύει αυτό βέβαια.

                      Όταν πήρα το tucson, επειδή πήγα σε βασική και χειροκίνητη έκδοση, είχανε φαγωθεί να με πείσουν να πάρω το KONA hybrid το οποίο ομολογουμένως είναι ένα πολύ άνετο αυτοκίνητο. Αρκετά καλύτερο κατά τη γνώμη μου από το t-roc που είναι παρόμοιας τιμολογιακής πολιτικής. Το έχασε με αυτό το σχήμα όμως, το οποίο δεν μπορώ να το χωνέψω με τίποτα.

                      By the way, για να ευλογήσουμε και λίγο τα γένια μας, η μετάδοση-κιβώτιο είναι και ένα μεγάλο πλεονέκτημα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Πολύ απλά δεν ενδιαφέρει η μετάδοση και έχεις ένα αυτόματο με πρακτικά 0 προβλήματα και παράξενους ήχους.

                      Δυστυχώς δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα: ήμουν στον Μητρόπουλο και βλέπω να μεταφέρουν μια μεγάλη κούτα, το μοτέρ ενός ηλεκτρικού Kona του οποίου ακουγόντουσαν τα ρουλεμάν στο μοτερ και δεν γινόταν να αντικατασταθούν. Στο τσακ (ευτυχώς) η εγγύηση γιατί έκανε 7.000€ (χωρίς εργατικά).

                      Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                      Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                      Z 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • Z
                        zaxosm @npapanik last edited by

                        @npapanik said in Hyundai Kona 2023:

                        @zaxosm said in Hyundai Kona 2023:

                        @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

                        @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

                        @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

                        @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

                        @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

                        @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

                        @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

                        @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

                        @npapanik said in Hyundai Kona 2023:

                        @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

                        @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

                        Το υβριδικό Hyundai Kona στη πορεία της εξέλιξής του κράτησε όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, ενώ το υβριδικό σύνολο προσφέρει απλόχερα σημαντική μείωση κατανάλωσης καυσίμου, οδηγώντας το μοντέλο ένα βήμα πιο κοντά στον εξηλεκτρισμό...
                        Επιμέλεια- παρουσίαση: Κυριάκος Παρασίδης, μοντάζ: Μιχάλης Παρασίδης

                        93 ίππους ο θερμικός και
                        43,5 ο ηλεκτρικός

                        Λίγοι μου φαίνονται 🤔

                        Πίσω πολλαπλούς..... συνδέσμους 👍

                        Παραμένει στα 466 λίτρα ο χώρος αποσκευών;🤔🤔

                        Δεν έχει μουσ τέστ 🥲🥲😁😁

                        Αν δεν είχε το DCT, θα το είχα shortlist για αγορά.

                        Νομίζω ότι είναι υπερβολή όλο αυτό το θέμα με το DCT, ειδικά σε ένα hybrid που έχεις πολύ περισσότερη συμμετοχή από τον ηλεκτροκινητήρα.
                        Από την άλλη, εγώ με θερμικό που του έχω κάνει τόσο χώμα, χιόνια κλπ μόνο μια φορά μου μύρισε για μια στιγμή (χωρίς να βγάλει κανένα warning υπερθέρμανσης). Έχω 36.500km. Σε αίσθηση δε, δεν το συζητώ πόσο ωραίο είναι.

                        Γιατί διπλοσύμπλεκτο, όταν στο Tucson έχουν βάλει ένα απλό 6ρι αυτόματο. Ούτε στην αντιπροσωπεία ήξεραν να μου πουν...

                        Το προφανές είναι, γιατί είναι φθηνότερο 😁

                        Δεν ξέρω αν είναι φθηνότερο... Πάντως σίγουρα πιο σύνθετο στην λειτουργία, χωρίς λόγο... Δηλαδή παίρνω ένα υβριδικό, σκοπός είναι να ξεκινάει πρώτα με μπαταρία γιατί να βάλει ένα ολόκληρο σύστημα από πίσω για να υπολογίζει μονές ζυγές ταχύτητες, αν πας για δευτέρα να στην έχει έτοιμη, κλπ. Ανούσιο αν το αυτοκίνητο θα το έχω σε μποτιλιάρισμα. Οπότε κάτι πιο απλό σε λογική, να το συντηρήσουμε και πιο εύκολα όταν πάθει ζημιά.

                        Δεν ξέρω αν είναι πιο σύνθετο, αλλά είναι αδιαμφισβήτητα φθηνότερο ένα dct (αυτής της κατηγορίας) από ένα κλασικό αυτόματο.
                        Ποιος είπε ότι δεν ξεκινάει ηλεκτρικά και δεν συνεχίζει να κινείται ηλεκτρικά;
                        Σε μποτιλιάρισμα θα κινείται ηλεκτρικά και δεν θα καταπονείται το κιβώτιο μια στις δύο περιπτώσεις (υποθέτω, ας μας πουν οι ειδικοί)

                        Ναι ρε παιδιά οκ και στο Yaris με μπαταρία πηγαίνει. Αλλά όταν δεν είναι φορτισμένη η μπαταρία, στα πολλά κρύα κλπ, παίρνει μπροστά ο κινητήρας και ας είσαι σταματημένος. Το DCT για πόλη δεν είναι λογική επιλογή. Τόσο απλά.

                        Δεν είναι τόσο απλά.
                        Έχουμε στοιχεία- αναφορές για βλάβες σε dct full hybrid;

                        Τα προβληματικά dsg, ήταν σε απλά θερμικά αυτοκίνητα, χωρίς καθόλου ηλεκτρική υποβοήθηση.
                        Ας μην είμαστε απόλυτοι.

                        Αν είχες επιλογή για DCT και αυτόματο, ποιο θα επέλεγες; Θα έπαιρνες το DCT γιατί είναι φθηνότερο; ή απλά θα πήγαινες στο δοκιμασμένο αυτόματο σύστημα που δεν παθαίνει τίποτα;

                        Είναι πολύ γενικό και αόριστο το ερώτημα.
                        Μιλάμε για Hyundai?
                        Μπορώ να δώσω τα επιπλέον 7500€
                        Έχω οδηγήσει και τα δύο συστήματα;
                        Έχω διαβάσει εντυπώσεις από κατόχους;
                        Υπάρχουν αναφορές για πιθανά προβλήματα;

                        Πάντως για τα DCT της Hyundai δεν ακούγονται και διθυραμβικά σχόλια. Νομίζω για τα περισσότερα διπλοσύμπλεκτα ισχύει αυτό βέβαια.

                        Όταν πήρα το tucson, επειδή πήγα σε βασική και χειροκίνητη έκδοση, είχανε φαγωθεί να με πείσουν να πάρω το KONA hybrid το οποίο ομολογουμένως είναι ένα πολύ άνετο αυτοκίνητο. Αρκετά καλύτερο κατά τη γνώμη μου από το t-roc που είναι παρόμοιας τιμολογιακής πολιτικής. Το έχασε με αυτό το σχήμα όμως, το οποίο δεν μπορώ να το χωνέψω με τίποτα.

                        By the way, για να ευλογήσουμε και λίγο τα γένια μας, η μετάδοση-κιβώτιο είναι και ένα μεγάλο πλεονέκτημα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Πολύ απλά δεν ενδιαφέρει η μετάδοση και έχεις ένα αυτόματο με πρακτικά 0 προβλήματα και παράξενους ήχους.

                        Δυστυχώς δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα: ήμουν στον Μητρόπουλο και βλέπω να μεταφέρουν μια μεγάλη κούτα, το μοτέρ ενός ηλεκτρικού Kona του οποίου ακουγόντουσαν τα ρουλεμάν στο μοτερ και δεν γινόταν να αντικατασταθούν. Στο τσακ (ευτυχώς) η εγγύηση γιατί έκανε 7.000€ (χωρίς εργατικά).

                        Αν καταλαβαίνω σωστά αναφέρεσαι στο Modularity του πράγματος. Δεν γνωρίζω πως πάει. Στα ηλεκτρικά αν έχεις κάποιο πρόβλημα με το κιβώτιο π.χ. πάει πακέτο με το μοτέρ;

                        Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                        Hyundai Inster 42kwh

                        npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          panormus772 last edited by

                          Για τα θέματα του dct στα υβριδικά Hyundai (όπως και για άλλες μάρκες υβριδικών) είχε κάνει βίντεο ο παρακάτω τύπος:

                          Youtube Video

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • Z
                            zaxosm @kostasiour last edited by A d P

                            @kostasiour said in Hyundai Kona 2023:

                            @zaxosm said in Hyundai Kona 2023:

                            @kostasiour said in Hyundai Kona 2023:

                            @fanis75 said in Hyundai Kona 2023:

                            Μπορεί να ειναι έτσι και να κάνω λάθος, δεν το έχω μελετήσει γιατι δεν με ενδιαφέρει. Άκρως πολύπλοκο και προβληματικό σύστημα.

                            Χωρίς να εχω πρόθεση να υπερασπιστώ το σύστημα της Renault, οκ φαντάζομαι και εγω ότι δεν θα ειναι σαν τα Toyota/Honda, αλλα γιατι λες ότι είναι άκρως προβληματικό; Έχεις ακουσει/διαβάσει προβλήματα με βλάβες η με τον τρόπο λειτουργίας;

                            Αν και έχει διαφορές από οσο ξερω από της renault, το Juke hybrid εγώ το έδιωξα για αυτό το λόγο. Ακούγονταν διάφορα.....

                            Παρόλα αυτά μεγάλο κρίμα γιατί ήταν πολύ απολαυστικό. Αλλά όλη την ώρα κλακ κλακ και περίεργοι θόρυβοι που με αγχώνανε.

                            Πρακτικά, ήταν αξαιρετικό κιβώτιο σε εθνικές και ψηλές ταχύτητες...... Όποιος το οδηγήσει θα καταλάβει.

                            Λογικό να σε αγχώνουν αυτοί οι θόρυβοι, ούτε εγω θα ένιωθα άνετα. Αυτο το κλακ κλακ που άκουγες ήταν αραγέ αυτό εδώ;

                            Παρόμοιο, απλά το θέμα ήταν οταν κινείτω ηλεκτρικά και π.χ ήμουν σε ανηφόρα και ζήταγα περισσότερη δύναμη, ανοιγε ο θερμικός και έκανε ένα τέτοιο δυνατό θόρυβο! Και έλεγες, πότε θα το πάρω στο χέρι 😧

                            Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                            Hyundai Inster 42kwh

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • npapanik
                              npapanik @zaxosm last edited by

                              @zaxosm said in Hyundai Kona 2023:

                              @npapanik said in Hyundai Kona 2023:

                              @zaxosm said in Hyundai Kona 2023:

                              @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

                              @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

                              @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

                              @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

                              @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

                              @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

                              @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

                              @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

                              @npapanik said in Hyundai Kona 2023:

                              @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

                              @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

                              Το υβριδικό Hyundai Kona στη πορεία της εξέλιξής του κράτησε όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, ενώ το υβριδικό σύνολο προσφέρει απλόχερα σημαντική μείωση κατανάλωσης καυσίμου, οδηγώντας το μοντέλο ένα βήμα πιο κοντά στον εξηλεκτρισμό...
                              Επιμέλεια- παρουσίαση: Κυριάκος Παρασίδης, μοντάζ: Μιχάλης Παρασίδης

                              93 ίππους ο θερμικός και
                              43,5 ο ηλεκτρικός

                              Λίγοι μου φαίνονται 🤔

                              Πίσω πολλαπλούς..... συνδέσμους 👍

                              Παραμένει στα 466 λίτρα ο χώρος αποσκευών;🤔🤔

                              Δεν έχει μουσ τέστ 🥲🥲😁😁

                              Αν δεν είχε το DCT, θα το είχα shortlist για αγορά.

                              Νομίζω ότι είναι υπερβολή όλο αυτό το θέμα με το DCT, ειδικά σε ένα hybrid που έχεις πολύ περισσότερη συμμετοχή από τον ηλεκτροκινητήρα.
                              Από την άλλη, εγώ με θερμικό που του έχω κάνει τόσο χώμα, χιόνια κλπ μόνο μια φορά μου μύρισε για μια στιγμή (χωρίς να βγάλει κανένα warning υπερθέρμανσης). Έχω 36.500km. Σε αίσθηση δε, δεν το συζητώ πόσο ωραίο είναι.

                              Γιατί διπλοσύμπλεκτο, όταν στο Tucson έχουν βάλει ένα απλό 6ρι αυτόματο. Ούτε στην αντιπροσωπεία ήξεραν να μου πουν...

                              Το προφανές είναι, γιατί είναι φθηνότερο 😁

                              Δεν ξέρω αν είναι φθηνότερο... Πάντως σίγουρα πιο σύνθετο στην λειτουργία, χωρίς λόγο... Δηλαδή παίρνω ένα υβριδικό, σκοπός είναι να ξεκινάει πρώτα με μπαταρία γιατί να βάλει ένα ολόκληρο σύστημα από πίσω για να υπολογίζει μονές ζυγές ταχύτητες, αν πας για δευτέρα να στην έχει έτοιμη, κλπ. Ανούσιο αν το αυτοκίνητο θα το έχω σε μποτιλιάρισμα. Οπότε κάτι πιο απλό σε λογική, να το συντηρήσουμε και πιο εύκολα όταν πάθει ζημιά.

                              Δεν ξέρω αν είναι πιο σύνθετο, αλλά είναι αδιαμφισβήτητα φθηνότερο ένα dct (αυτής της κατηγορίας) από ένα κλασικό αυτόματο.
                              Ποιος είπε ότι δεν ξεκινάει ηλεκτρικά και δεν συνεχίζει να κινείται ηλεκτρικά;
                              Σε μποτιλιάρισμα θα κινείται ηλεκτρικά και δεν θα καταπονείται το κιβώτιο μια στις δύο περιπτώσεις (υποθέτω, ας μας πουν οι ειδικοί)

                              Ναι ρε παιδιά οκ και στο Yaris με μπαταρία πηγαίνει. Αλλά όταν δεν είναι φορτισμένη η μπαταρία, στα πολλά κρύα κλπ, παίρνει μπροστά ο κινητήρας και ας είσαι σταματημένος. Το DCT για πόλη δεν είναι λογική επιλογή. Τόσο απλά.

                              Δεν είναι τόσο απλά.
                              Έχουμε στοιχεία- αναφορές για βλάβες σε dct full hybrid;

                              Τα προβληματικά dsg, ήταν σε απλά θερμικά αυτοκίνητα, χωρίς καθόλου ηλεκτρική υποβοήθηση.
                              Ας μην είμαστε απόλυτοι.

                              Αν είχες επιλογή για DCT και αυτόματο, ποιο θα επέλεγες; Θα έπαιρνες το DCT γιατί είναι φθηνότερο; ή απλά θα πήγαινες στο δοκιμασμένο αυτόματο σύστημα που δεν παθαίνει τίποτα;

                              Είναι πολύ γενικό και αόριστο το ερώτημα.
                              Μιλάμε για Hyundai?
                              Μπορώ να δώσω τα επιπλέον 7500€
                              Έχω οδηγήσει και τα δύο συστήματα;
                              Έχω διαβάσει εντυπώσεις από κατόχους;
                              Υπάρχουν αναφορές για πιθανά προβλήματα;

                              Πάντως για τα DCT της Hyundai δεν ακούγονται και διθυραμβικά σχόλια. Νομίζω για τα περισσότερα διπλοσύμπλεκτα ισχύει αυτό βέβαια.

                              Όταν πήρα το tucson, επειδή πήγα σε βασική και χειροκίνητη έκδοση, είχανε φαγωθεί να με πείσουν να πάρω το KONA hybrid το οποίο ομολογουμένως είναι ένα πολύ άνετο αυτοκίνητο. Αρκετά καλύτερο κατά τη γνώμη μου από το t-roc που είναι παρόμοιας τιμολογιακής πολιτικής. Το έχασε με αυτό το σχήμα όμως, το οποίο δεν μπορώ να το χωνέψω με τίποτα.

                              By the way, για να ευλογήσουμε και λίγο τα γένια μας, η μετάδοση-κιβώτιο είναι και ένα μεγάλο πλεονέκτημα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Πολύ απλά δεν ενδιαφέρει η μετάδοση και έχεις ένα αυτόματο με πρακτικά 0 προβλήματα και παράξενους ήχους.

                              Δυστυχώς δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα: ήμουν στον Μητρόπουλο και βλέπω να μεταφέρουν μια μεγάλη κούτα, το μοτέρ ενός ηλεκτρικού Kona του οποίου ακουγόντουσαν τα ρουλεμάν στο μοτερ και δεν γινόταν να αντικατασταθούν. Στο τσακ (ευτυχώς) η εγγύηση γιατί έκανε 7.000€ (χωρίς εργατικά).

                              Αν καταλαβαίνω σωστά αναφέρεσαι στο Modularity του πράγματος. Δεν γνωρίζω πως πάει. Στα ηλεκτρικά αν έχεις κάποιο πρόβλημα με το κιβώτιο π.χ. πάει πακέτο με το μοτέρ;

                              Ακριβώς, στην συγκεκριμένη περίπτωση ένα πράγμα όλο. Κιβώτιο δεν υφίσταται.

                              Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                              Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • P
                                panormus772 last edited by

                                Και στα full hybrid αν πάθει κάτι ο ηλεκτροκινητήρας,βγαίνει off όλο το αυτοκίνητο, δεν υπάρχει η δυνατότητα να πας μόνο με τη ΜΕΚ.
                                Κι έχω την εντύπωση πως αυτό συμβαίνει και σε όλα τα mild hybrid. Δηλ. ένα μοτεράκι 15-20hp ακινητοποιεί όλο το αμάξι..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Όχι. Στα mild hybrid πάνε.

                                  Suzuki 👌

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Z
                                    zaxosm last edited by

                                    Kαι τα Hyundai mild hybrid ακινητοποιούνται?

                                    Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                                    Hyundai Inster 42kwh

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

                                      @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

                                      @npapanik said in Hyundai Kona 2023:

                                      @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

                                      @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

                                      Το υβριδικό Hyundai Kona στη πορεία της εξέλιξής του κράτησε όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, ενώ το υβριδικό σύνολο προσφέρει απλόχερα σημαντική μείωση κατανάλωσης καυσίμου, οδηγώντας το μοντέλο ένα βήμα πιο κοντά στον εξηλεκτρισμό...
                                      Επιμέλεια- παρουσίαση: Κυριάκος Παρασίδης, μοντάζ: Μιχάλης Παρασίδης

                                      93 ίππους ο θερμικός και
                                      43,5 ο ηλεκτρικός

                                      Λίγοι μου φαίνονται 🤔

                                      Πίσω πολλαπλούς..... συνδέσμους 👍

                                      Παραμένει στα 466 λίτρα ο χώρος αποσκευών;🤔🤔

                                      Δεν έχει μουσ τέστ 🥲🥲😁😁

                                      Αν δεν είχε το DCT, θα το είχα shortlist για αγορά.

                                      Νομίζω ότι είναι υπερβολή όλο αυτό το θέμα με το DCT, ειδικά σε ένα hybrid που έχεις πολύ περισσότερη συμμετοχή από τον ηλεκτροκινητήρα.
                                      Από την άλλη, εγώ με θερμικό που του έχω κάνει τόσο χώμα, χιόνια κλπ μόνο μια φορά μου μύρισε για μια στιγμή (χωρίς να βγάλει κανένα warning υπερθέρμανσης). Έχω 36.500km. Σε αίσθηση δε, δεν το συζητώ πόσο ωραίο είναι.

                                      Γιατί διπλοσύμπλεκτο, όταν στο Tucson έχουν βάλει ένα απλό 6ρι αυτόματο. Ούτε στην αντιπροσωπεία ήξεραν να μου πουν...

                                      Το προφανές είναι, γιατί είναι φθηνότερο 😁

                                      Το διπλοσύμπλεκτο δεν είναι φτηνότερο.

                                      A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A d P
                                        A d P moderator @realzeus last edited by

                                        @realzeus said in Hyundai Kona 2023:

                                        @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

                                        @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

                                        @npapanik said in Hyundai Kona 2023:

                                        @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

                                        @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

                                        Το υβριδικό Hyundai Kona στη πορεία της εξέλιξής του κράτησε όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, ενώ το υβριδικό σύνολο προσφέρει απλόχερα σημαντική μείωση κατανάλωσης καυσίμου, οδηγώντας το μοντέλο ένα βήμα πιο κοντά στον εξηλεκτρισμό...
                                        Επιμέλεια- παρουσίαση: Κυριάκος Παρασίδης, μοντάζ: Μιχάλης Παρασίδης

                                        93 ίππους ο θερμικός και
                                        43,5 ο ηλεκτρικός

                                        Λίγοι μου φαίνονται 🤔

                                        Πίσω πολλαπλούς..... συνδέσμους 👍

                                        Παραμένει στα 466 λίτρα ο χώρος αποσκευών;🤔🤔

                                        Δεν έχει μουσ τέστ 🥲🥲😁😁

                                        Αν δεν είχε το DCT, θα το είχα shortlist για αγορά.

                                        Νομίζω ότι είναι υπερβολή όλο αυτό το θέμα με το DCT, ειδικά σε ένα hybrid που έχεις πολύ περισσότερη συμμετοχή από τον ηλεκτροκινητήρα.
                                        Από την άλλη, εγώ με θερμικό που του έχω κάνει τόσο χώμα, χιόνια κλπ μόνο μια φορά μου μύρισε για μια στιγμή (χωρίς να βγάλει κανένα warning υπερθέρμανσης). Έχω 36.500km. Σε αίσθηση δε, δεν το συζητώ πόσο ωραίο είναι.

                                        Γιατί διπλοσύμπλεκτο, όταν στο Tucson έχουν βάλει ένα απλό 6ρι αυτόματο. Ούτε στην αντιπροσωπεία ήξεραν να μου πουν...

                                        Το προφανές είναι, γιατί είναι φθηνότερο 😁

                                        Το διπλοσύμπλεκτο δεν είναι φτηνότερο.

                                        Σκεπτόμενος εσένα έβαλα την παρένθεση 😁😝

                                        I EAT MILF AND COOKIES

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1
                                        • 2
                                        • 30
                                        • 31
                                        • 32
                                        • 33
                                        • 34
                                        • 34 / 34
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr