-
@a-d-p said in Hyundai Kona 2023:
Το υβριδικό Hyundai Kona στη πορεία της εξέλιξής του κράτησε όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, ενώ το υβριδικό σύνολο προσφέρει απλόχερα σημαντική μείωση κατανάλωσης καυσίμου, οδηγώντας το μοντέλο ένα βήμα πιο κοντά στον εξηλεκτρισμό...
Επιμέλεια- παρουσίαση: Κυριάκος Παρασίδης, μοντάζ: Μιχάλης Παρασίδης93 ίππους ο θερμικός και
43,5 ο ηλεκτρικόςΛίγοι μου φαίνονται
Πίσω πολλαπλούς..... συνδέσμους
Παραμένει στα 466 λίτρα ο χώρος αποσκευών;
Δεν έχει μουσ τέστ 🥲🥲
Αν δεν είχε το DCT, θα το είχα shortlist για αγορά.
-
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@a-d-p said in Hyundai Kona 2023:
Το υβριδικό Hyundai Kona στη πορεία της εξέλιξής του κράτησε όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, ενώ το υβριδικό σύνολο προσφέρει απλόχερα σημαντική μείωση κατανάλωσης καυσίμου, οδηγώντας το μοντέλο ένα βήμα πιο κοντά στον εξηλεκτρισμό...
Επιμέλεια- παρουσίαση: Κυριάκος Παρασίδης, μοντάζ: Μιχάλης Παρασίδης93 ίππους ο θερμικός και
43,5 ο ηλεκτρικόςΛίγοι μου φαίνονται
Πίσω πολλαπλούς..... συνδέσμους
Παραμένει στα 466 λίτρα ο χώρος αποσκευών;
Δεν έχει μουσ τέστ 🥲🥲
Αν δεν είχε το DCT, θα το είχα shortlist για αγορά.
Νομίζω ότι είναι υπερβολή όλο αυτό το θέμα με το DCT, ειδικά σε ένα hybrid που έχεις πολύ περισσότερη συμμετοχή από τον ηλεκτροκινητήρα.
Από την άλλη, εγώ με θερμικό που του έχω κάνει τόσο χώμα, χιόνια κλπ μόνο μια φορά μου μύρισε για μια στιγμή (χωρίς να βγάλει κανένα warning υπερθέρμανσης). Έχω 36.500km. Σε αίσθηση δε, δεν το συζητώ πόσο ωραίο είναι. -
93 ίππους ο θερμικός και
43,5 ο ηλεκτρικόςΛίγοι μου φαίνονται
Φαντάσου έχω την 1η έκδοση με τους 141 ίππους συνδιαστικά και μου φαίνονται λίγοι
-
@festive said in Hyundai Kona 2023:
93 ίππους ο θερμικός και
43,5 ο ηλεκτρικόςΛίγοι μου φαίνονται
Φαντάσου έχω την 1η έκδοση με τους 141 ίππους συνδιαστικά και μου φαίνονται λίγοι
Εντάξει, ο θερμικός είναι στα πλαίσια του ανταγωνισμού, η μεγάλη υστέρηση είναι στο ηλεκτρομοτερ και θα έχει αντίκτυπο στις επιδόσεις και στην κατανάλωση.
ΣΤο δικό σου λογικά θα έχει μεγαλύτερη ισχύ ο θερμικός; -
@npapanik said in Hyundai Kona 2023:
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@a-d-p said in Hyundai Kona 2023:
Το υβριδικό Hyundai Kona στη πορεία της εξέλιξής του κράτησε όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, ενώ το υβριδικό σύνολο προσφέρει απλόχερα σημαντική μείωση κατανάλωσης καυσίμου, οδηγώντας το μοντέλο ένα βήμα πιο κοντά στον εξηλεκτρισμό...
Επιμέλεια- παρουσίαση: Κυριάκος Παρασίδης, μοντάζ: Μιχάλης Παρασίδης93 ίππους ο θερμικός και
43,5 ο ηλεκτρικόςΛίγοι μου φαίνονται
Πίσω πολλαπλούς..... συνδέσμους
Παραμένει στα 466 λίτρα ο χώρος αποσκευών;
Δεν έχει μουσ τέστ 🥲🥲
Αν δεν είχε το DCT, θα το είχα shortlist για αγορά.
Νομίζω ότι είναι υπερβολή όλο αυτό το θέμα με το DCT, ειδικά σε ένα hybrid που έχεις πολύ περισσότερη συμμετοχή από τον ηλεκτροκινητήρα.
Από την άλλη, εγώ με θερμικό που του έχω κάνει τόσο χώμα, χιόνια κλπ μόνο μια φορά μου μύρισε για μια στιγμή (χωρίς να βγάλει κανένα warning υπερθέρμανσης). Έχω 36.500km. Σε αίσθηση δε, δεν το συζητώ πόσο ωραίο είναι.Γιατί διπλοσύμπλεκτο, όταν στο Tucson έχουν βάλει ένα απλό 6ρι αυτόματο. Ούτε στην αντιπροσωπεία ήξεραν να μου πουν...
-
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@npapanik said in Hyundai Kona 2023:
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@a-d-p said in Hyundai Kona 2023:
Το υβριδικό Hyundai Kona στη πορεία της εξέλιξής του κράτησε όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, ενώ το υβριδικό σύνολο προσφέρει απλόχερα σημαντική μείωση κατανάλωσης καυσίμου, οδηγώντας το μοντέλο ένα βήμα πιο κοντά στον εξηλεκτρισμό...
Επιμέλεια- παρουσίαση: Κυριάκος Παρασίδης, μοντάζ: Μιχάλης Παρασίδης93 ίππους ο θερμικός και
43,5 ο ηλεκτρικόςΛίγοι μου φαίνονται
Πίσω πολλαπλούς..... συνδέσμους
Παραμένει στα 466 λίτρα ο χώρος αποσκευών;
Δεν έχει μουσ τέστ 🥲🥲
Αν δεν είχε το DCT, θα το είχα shortlist για αγορά.
Νομίζω ότι είναι υπερβολή όλο αυτό το θέμα με το DCT, ειδικά σε ένα hybrid που έχεις πολύ περισσότερη συμμετοχή από τον ηλεκτροκινητήρα.
Από την άλλη, εγώ με θερμικό που του έχω κάνει τόσο χώμα, χιόνια κλπ μόνο μια φορά μου μύρισε για μια στιγμή (χωρίς να βγάλει κανένα warning υπερθέρμανσης). Έχω 36.500km. Σε αίσθηση δε, δεν το συζητώ πόσο ωραίο είναι.Γιατί διπλοσύμπλεκτο, όταν στο Tucson έχουν βάλει ένα απλό 6ρι αυτόματο. Ούτε στην αντιπροσωπεία ήξεραν να μου πουν...
Το προφανές είναι, γιατί είναι φθηνότερο
-
ΣΤο δικό σου λογικά θα έχει μεγαλύτερη ισχύ ο θερμικός;
Σωστά, είναι στους 105.
-
@a-d-p said in Hyundai Kona 2023:
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@npapanik said in Hyundai Kona 2023:
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@a-d-p said in Hyundai Kona 2023:
Το υβριδικό Hyundai Kona στη πορεία της εξέλιξής του κράτησε όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, ενώ το υβριδικό σύνολο προσφέρει απλόχερα σημαντική μείωση κατανάλωσης καυσίμου, οδηγώντας το μοντέλο ένα βήμα πιο κοντά στον εξηλεκτρισμό...
Επιμέλεια- παρουσίαση: Κυριάκος Παρασίδης, μοντάζ: Μιχάλης Παρασίδης93 ίππους ο θερμικός και
43,5 ο ηλεκτρικόςΛίγοι μου φαίνονται
Πίσω πολλαπλούς..... συνδέσμους
Παραμένει στα 466 λίτρα ο χώρος αποσκευών;
Δεν έχει μουσ τέστ 🥲🥲
Αν δεν είχε το DCT, θα το είχα shortlist για αγορά.
Νομίζω ότι είναι υπερβολή όλο αυτό το θέμα με το DCT, ειδικά σε ένα hybrid που έχεις πολύ περισσότερη συμμετοχή από τον ηλεκτροκινητήρα.
Από την άλλη, εγώ με θερμικό που του έχω κάνει τόσο χώμα, χιόνια κλπ μόνο μια φορά μου μύρισε για μια στιγμή (χωρίς να βγάλει κανένα warning υπερθέρμανσης). Έχω 36.500km. Σε αίσθηση δε, δεν το συζητώ πόσο ωραίο είναι.Γιατί διπλοσύμπλεκτο, όταν στο Tucson έχουν βάλει ένα απλό 6ρι αυτόματο. Ούτε στην αντιπροσωπεία ήξεραν να μου πουν...
Το προφανές είναι, γιατί είναι φθηνότερο
Δεν ξέρω αν είναι φθηνότερο... Πάντως σίγουρα πιο σύνθετο στην λειτουργία, χωρίς λόγο... Δηλαδή παίρνω ένα υβριδικό, σκοπός είναι να ξεκινάει πρώτα με μπαταρία γιατί να βάλει ένα ολόκληρο σύστημα από πίσω για να υπολογίζει μονές ζυγές ταχύτητες, αν πας για δευτέρα να στην έχει έτοιμη, κλπ. Ανούσιο αν το αυτοκίνητο θα το έχω σε μποτιλιάρισμα. Οπότε κάτι πιο απλό σε λογική, να το συντηρήσουμε και πιο εύκολα όταν πάθει ζημιά.
-
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@a-d-p said in Hyundai Kona 2023:
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@npapanik said in Hyundai Kona 2023:
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@a-d-p said in Hyundai Kona 2023:
Το υβριδικό Hyundai Kona στη πορεία της εξέλιξής του κράτησε όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, ενώ το υβριδικό σύνολο προσφέρει απλόχερα σημαντική μείωση κατανάλωσης καυσίμου, οδηγώντας το μοντέλο ένα βήμα πιο κοντά στον εξηλεκτρισμό...
Επιμέλεια- παρουσίαση: Κυριάκος Παρασίδης, μοντάζ: Μιχάλης Παρασίδης93 ίππους ο θερμικός και
43,5 ο ηλεκτρικόςΛίγοι μου φαίνονται
Πίσω πολλαπλούς..... συνδέσμους
Παραμένει στα 466 λίτρα ο χώρος αποσκευών;
Δεν έχει μουσ τέστ 🥲🥲
Αν δεν είχε το DCT, θα το είχα shortlist για αγορά.
Νομίζω ότι είναι υπερβολή όλο αυτό το θέμα με το DCT, ειδικά σε ένα hybrid που έχεις πολύ περισσότερη συμμετοχή από τον ηλεκτροκινητήρα.
Από την άλλη, εγώ με θερμικό που του έχω κάνει τόσο χώμα, χιόνια κλπ μόνο μια φορά μου μύρισε για μια στιγμή (χωρίς να βγάλει κανένα warning υπερθέρμανσης). Έχω 36.500km. Σε αίσθηση δε, δεν το συζητώ πόσο ωραίο είναι.Γιατί διπλοσύμπλεκτο, όταν στο Tucson έχουν βάλει ένα απλό 6ρι αυτόματο. Ούτε στην αντιπροσωπεία ήξεραν να μου πουν...
Το προφανές είναι, γιατί είναι φθηνότερο
Δεν ξέρω αν είναι φθηνότερο... Πάντως σίγουρα πιο σύνθετο στην λειτουργία, χωρίς λόγο... Δηλαδή παίρνω ένα υβριδικό, σκοπός είναι να ξεκινάει πρώτα με μπαταρία γιατί να βάλει ένα ολόκληρο σύστημα από πίσω για να υπολογίζει μονές ζυγές ταχύτητες, αν πας για δευτέρα να στην έχει έτοιμη, κλπ. Ανούσιο αν το αυτοκίνητο θα το έχω σε μποτιλιάρισμα. Οπότε κάτι πιο απλό σε λογική, να το συντηρήσουμε και πιο εύκολα όταν πάθει ζημιά.
Δεν ξέρω αν είναι πιο σύνθετο, αλλά είναι αδιαμφισβήτητα φθηνότερο ένα dct (αυτής της κατηγορίας) από ένα κλασικό αυτόματο.
Ποιος είπε ότι δεν ξεκινάει ηλεκτρικά και δεν συνεχίζει να κινείται ηλεκτρικά;
Σε μποτιλιάρισμα θα κινείται ηλεκτρικά και δεν θα καταπονείται το κιβώτιο και στις δύο περιπτώσεις (υποθέτω, ας μας πουν οι ειδικοί) -
@a-d-p said in Hyundai Kona 2023:
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@a-d-p said in Hyundai Kona 2023:
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@npapanik said in Hyundai Kona 2023:
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@a-d-p said in Hyundai Kona 2023:
Το υβριδικό Hyundai Kona στη πορεία της εξέλιξής του κράτησε όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, ενώ το υβριδικό σύνολο προσφέρει απλόχερα σημαντική μείωση κατανάλωσης καυσίμου, οδηγώντας το μοντέλο ένα βήμα πιο κοντά στον εξηλεκτρισμό...
Επιμέλεια- παρουσίαση: Κυριάκος Παρασίδης, μοντάζ: Μιχάλης Παρασίδης93 ίππους ο θερμικός και
43,5 ο ηλεκτρικόςΛίγοι μου φαίνονται
Πίσω πολλαπλούς..... συνδέσμους
Παραμένει στα 466 λίτρα ο χώρος αποσκευών;
Δεν έχει μουσ τέστ 🥲🥲
Αν δεν είχε το DCT, θα το είχα shortlist για αγορά.
Νομίζω ότι είναι υπερβολή όλο αυτό το θέμα με το DCT, ειδικά σε ένα hybrid που έχεις πολύ περισσότερη συμμετοχή από τον ηλεκτροκινητήρα.
Από την άλλη, εγώ με θερμικό που του έχω κάνει τόσο χώμα, χιόνια κλπ μόνο μια φορά μου μύρισε για μια στιγμή (χωρίς να βγάλει κανένα warning υπερθέρμανσης). Έχω 36.500km. Σε αίσθηση δε, δεν το συζητώ πόσο ωραίο είναι.Γιατί διπλοσύμπλεκτο, όταν στο Tucson έχουν βάλει ένα απλό 6ρι αυτόματο. Ούτε στην αντιπροσωπεία ήξεραν να μου πουν...
Το προφανές είναι, γιατί είναι φθηνότερο
Δεν ξέρω αν είναι φθηνότερο... Πάντως σίγουρα πιο σύνθετο στην λειτουργία, χωρίς λόγο... Δηλαδή παίρνω ένα υβριδικό, σκοπός είναι να ξεκινάει πρώτα με μπαταρία γιατί να βάλει ένα ολόκληρο σύστημα από πίσω για να υπολογίζει μονές ζυγές ταχύτητες, αν πας για δευτέρα να στην έχει έτοιμη, κλπ. Ανούσιο αν το αυτοκίνητο θα το έχω σε μποτιλιάρισμα. Οπότε κάτι πιο απλό σε λογική, να το συντηρήσουμε και πιο εύκολα όταν πάθει ζημιά.
Δεν ξέρω αν είναι πιο σύνθετο, αλλά είναι αδιαμφισβήτητα φθηνότερο ένα dct (αυτής της κατηγορίας) από ένα κλασικό αυτόματο.
Ποιος είπε ότι δεν ξεκινάει ηλεκτρικά και δεν συνεχίζει να κινείται ηλεκτρικά;
Σε μποτιλιάρισμα θα κινείται ηλεκτρικά και δεν θα καταπονείται το κιβώτιο μια στις δύο περιπτώσεις (υποθέτω, ας μας πουν οι ειδικοί)Ναι ρε παιδιά οκ και στο Yaris με μπαταρία πηγαίνει. Αλλά όταν δεν είναι φορτισμένη η μπαταρία, στα πολλά κρύα κλπ, παίρνει μπροστά ο κινητήρας και ας είσαι σταματημένος. Το DCT για πόλη δεν είναι λογική επιλογή. Τόσο απλά.
-
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@a-d-p said in Hyundai Kona 2023:
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@a-d-p said in Hyundai Kona 2023:
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@npapanik said in Hyundai Kona 2023:
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@a-d-p said in Hyundai Kona 2023:
Το υβριδικό Hyundai Kona στη πορεία της εξέλιξής του κράτησε όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, ενώ το υβριδικό σύνολο προσφέρει απλόχερα σημαντική μείωση κατανάλωσης καυσίμου, οδηγώντας το μοντέλο ένα βήμα πιο κοντά στον εξηλεκτρισμό...
Επιμέλεια- παρουσίαση: Κυριάκος Παρασίδης, μοντάζ: Μιχάλης Παρασίδης93 ίππους ο θερμικός και
43,5 ο ηλεκτρικόςΛίγοι μου φαίνονται
Πίσω πολλαπλούς..... συνδέσμους
Παραμένει στα 466 λίτρα ο χώρος αποσκευών;
Δεν έχει μουσ τέστ 🥲🥲
Αν δεν είχε το DCT, θα το είχα shortlist για αγορά.
Νομίζω ότι είναι υπερβολή όλο αυτό το θέμα με το DCT, ειδικά σε ένα hybrid που έχεις πολύ περισσότερη συμμετοχή από τον ηλεκτροκινητήρα.
Από την άλλη, εγώ με θερμικό που του έχω κάνει τόσο χώμα, χιόνια κλπ μόνο μια φορά μου μύρισε για μια στιγμή (χωρίς να βγάλει κανένα warning υπερθέρμανσης). Έχω 36.500km. Σε αίσθηση δε, δεν το συζητώ πόσο ωραίο είναι.Γιατί διπλοσύμπλεκτο, όταν στο Tucson έχουν βάλει ένα απλό 6ρι αυτόματο. Ούτε στην αντιπροσωπεία ήξεραν να μου πουν...
Το προφανές είναι, γιατί είναι φθηνότερο
Δεν ξέρω αν είναι φθηνότερο... Πάντως σίγουρα πιο σύνθετο στην λειτουργία, χωρίς λόγο... Δηλαδή παίρνω ένα υβριδικό, σκοπός είναι να ξεκινάει πρώτα με μπαταρία γιατί να βάλει ένα ολόκληρο σύστημα από πίσω για να υπολογίζει μονές ζυγές ταχύτητες, αν πας για δευτέρα να στην έχει έτοιμη, κλπ. Ανούσιο αν το αυτοκίνητο θα το έχω σε μποτιλιάρισμα. Οπότε κάτι πιο απλό σε λογική, να το συντηρήσουμε και πιο εύκολα όταν πάθει ζημιά.
Δεν ξέρω αν είναι πιο σύνθετο, αλλά είναι αδιαμφισβήτητα φθηνότερο ένα dct (αυτής της κατηγορίας) από ένα κλασικό αυτόματο.
Ποιος είπε ότι δεν ξεκινάει ηλεκτρικά και δεν συνεχίζει να κινείται ηλεκτρικά;
Σε μποτιλιάρισμα θα κινείται ηλεκτρικά και δεν θα καταπονείται το κιβώτιο μια στις δύο περιπτώσεις (υποθέτω, ας μας πουν οι ειδικοί)Ναι ρε παιδιά οκ και στο Yaris με μπαταρία πηγαίνει. Αλλά όταν δεν είναι φορτισμένη η μπαταρία, στα πολλά κρύα κλπ, παίρνει μπροστά ο κινητήρας και ας είσαι σταματημένος. Το DCT για πόλη δεν είναι λογική επιλογή. Τόσο απλά.
Δεν είναι τόσο απλά.
Έχουμε στοιχεία- αναφορές για βλάβες σε dct full hybrid;Τα προβληματικά dsg, ήταν σε απλά θερμικά αυτοκίνητα, χωρίς καθόλου ηλεκτρική υποβοήθηση.
Ας μην είμαστε απόλυτοι. -
@a-d-p said in Hyundai Kona 2023:
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@a-d-p said in Hyundai Kona 2023:
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@a-d-p said in Hyundai Kona 2023:
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@npapanik said in Hyundai Kona 2023:
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@a-d-p said in Hyundai Kona 2023:
Το υβριδικό Hyundai Kona στη πορεία της εξέλιξής του κράτησε όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, ενώ το υβριδικό σύνολο προσφέρει απλόχερα σημαντική μείωση κατανάλωσης καυσίμου, οδηγώντας το μοντέλο ένα βήμα πιο κοντά στον εξηλεκτρισμό...
Επιμέλεια- παρουσίαση: Κυριάκος Παρασίδης, μοντάζ: Μιχάλης Παρασίδης93 ίππους ο θερμικός και
43,5 ο ηλεκτρικόςΛίγοι μου φαίνονται
Πίσω πολλαπλούς..... συνδέσμους
Παραμένει στα 466 λίτρα ο χώρος αποσκευών;
Δεν έχει μουσ τέστ 🥲🥲
Αν δεν είχε το DCT, θα το είχα shortlist για αγορά.
Νομίζω ότι είναι υπερβολή όλο αυτό το θέμα με το DCT, ειδικά σε ένα hybrid που έχεις πολύ περισσότερη συμμετοχή από τον ηλεκτροκινητήρα.
Από την άλλη, εγώ με θερμικό που του έχω κάνει τόσο χώμα, χιόνια κλπ μόνο μια φορά μου μύρισε για μια στιγμή (χωρίς να βγάλει κανένα warning υπερθέρμανσης). Έχω 36.500km. Σε αίσθηση δε, δεν το συζητώ πόσο ωραίο είναι.Γιατί διπλοσύμπλεκτο, όταν στο Tucson έχουν βάλει ένα απλό 6ρι αυτόματο. Ούτε στην αντιπροσωπεία ήξεραν να μου πουν...
Το προφανές είναι, γιατί είναι φθηνότερο
Δεν ξέρω αν είναι φθηνότερο... Πάντως σίγουρα πιο σύνθετο στην λειτουργία, χωρίς λόγο... Δηλαδή παίρνω ένα υβριδικό, σκοπός είναι να ξεκινάει πρώτα με μπαταρία γιατί να βάλει ένα ολόκληρο σύστημα από πίσω για να υπολογίζει μονές ζυγές ταχύτητες, αν πας για δευτέρα να στην έχει έτοιμη, κλπ. Ανούσιο αν το αυτοκίνητο θα το έχω σε μποτιλιάρισμα. Οπότε κάτι πιο απλό σε λογική, να το συντηρήσουμε και πιο εύκολα όταν πάθει ζημιά.
Δεν ξέρω αν είναι πιο σύνθετο, αλλά είναι αδιαμφισβήτητα φθηνότερο ένα dct (αυτής της κατηγορίας) από ένα κλασικό αυτόματο.
Ποιος είπε ότι δεν ξεκινάει ηλεκτρικά και δεν συνεχίζει να κινείται ηλεκτρικά;
Σε μποτιλιάρισμα θα κινείται ηλεκτρικά και δεν θα καταπονείται το κιβώτιο μια στις δύο περιπτώσεις (υποθέτω, ας μας πουν οι ειδικοί)Ναι ρε παιδιά οκ και στο Yaris με μπαταρία πηγαίνει. Αλλά όταν δεν είναι φορτισμένη η μπαταρία, στα πολλά κρύα κλπ, παίρνει μπροστά ο κινητήρας και ας είσαι σταματημένος. Το DCT για πόλη δεν είναι λογική επιλογή. Τόσο απλά.
Δεν είναι τόσο απλά.
Έχουμε στοιχεία- αναφορές για βλάβες σε dct full hybrid;Τα προβληματικά dsg, ήταν σε απλά θερμικά αυτοκίνητα, χωρίς καθόλου ηλεκτρική υποβοήθηση.
Ας μην είμαστε απόλυτοι.Αν είχες επιλογή για DCT και αυτόματο, ποιο θα επέλεγες; Θα έπαιρνες το DCT γιατί είναι φθηνότερο; ή απλά θα πήγαινες στο δοκιμασμένο αυτόματο σύστημα που δεν παθαίνει τίποτα;
-
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@npapanik said in Hyundai Kona 2023:
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@a-d-p said in Hyundai Kona 2023:
Το υβριδικό Hyundai Kona στη πορεία της εξέλιξής του κράτησε όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, ενώ το υβριδικό σύνολο προσφέρει απλόχερα σημαντική μείωση κατανάλωσης καυσίμου, οδηγώντας το μοντέλο ένα βήμα πιο κοντά στον εξηλεκτρισμό...
Επιμέλεια- παρουσίαση: Κυριάκος Παρασίδης, μοντάζ: Μιχάλης Παρασίδης93 ίππους ο θερμικός και
43,5 ο ηλεκτρικόςΛίγοι μου φαίνονται
Πίσω πολλαπλούς..... συνδέσμους
Παραμένει στα 466 λίτρα ο χώρος αποσκευών;
Δεν έχει μουσ τέστ 🥲🥲
Αν δεν είχε το DCT, θα το είχα shortlist για αγορά.
Νομίζω ότι είναι υπερβολή όλο αυτό το θέμα με το DCT, ειδικά σε ένα hybrid που έχεις πολύ περισσότερη συμμετοχή από τον ηλεκτροκινητήρα.
Από την άλλη, εγώ με θερμικό που του έχω κάνει τόσο χώμα, χιόνια κλπ μόνο μια φορά μου μύρισε για μια στιγμή (χωρίς να βγάλει κανένα warning υπερθέρμανσης). Έχω 36.500km. Σε αίσθηση δε, δεν το συζητώ πόσο ωραίο είναι.Γιατί διπλοσύμπλεκτο, όταν στο Tucson έχουν βάλει ένα απλό 6ρι αυτόματο. Ούτε στην αντιπροσωπεία ήξεραν να μου πουν...
To DCT είναι σαφώς πιο οικονομικό (σε κατανάλωση) από ένα κλασικό με μετατροπέα ροπής. Από την στιγμή που το εν λόγω κιβώτιο (D6KF1) μπορεί να αντέξει 265Nm και ο Kappa 1.6 του Kona παράγει 147Nm@ 4,000rpm είναι μια καλή λύση για συνδυασμό οικονομίας και οδηγησιμότητας (που θέλουν οι Ευρωπαίοι καταναλωτές), σε σχέση με ένα e-CVT.
-
εχω πιο "μπακαλίστικη" απάντηση για το DCT
Αφού το KONA βασίζεται σε στοιχεία από το i30 και το KIA Niro, είναι λογικό να έχει παρόμοια λύση στο κιβώτιο. Οι αυτόματες εκδόσεις αυτών των μοντέλων χρησιμοποιούν DCT, οπότε είναι αναμενόμενο ότι και το KONA θα είχε DCT -
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@a-d-p said in Hyundai Kona 2023:
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@a-d-p said in Hyundai Kona 2023:
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@a-d-p said in Hyundai Kona 2023:
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@npapanik said in Hyundai Kona 2023:
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@a-d-p said in Hyundai Kona 2023:
Το υβριδικό Hyundai Kona στη πορεία της εξέλιξής του κράτησε όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, ενώ το υβριδικό σύνολο προσφέρει απλόχερα σημαντική μείωση κατανάλωσης καυσίμου, οδηγώντας το μοντέλο ένα βήμα πιο κοντά στον εξηλεκτρισμό...
Επιμέλεια- παρουσίαση: Κυριάκος Παρασίδης, μοντάζ: Μιχάλης Παρασίδης93 ίππους ο θερμικός και
43,5 ο ηλεκτρικόςΛίγοι μου φαίνονται
Πίσω πολλαπλούς..... συνδέσμους
Παραμένει στα 466 λίτρα ο χώρος αποσκευών;
Δεν έχει μουσ τέστ 🥲🥲
Αν δεν είχε το DCT, θα το είχα shortlist για αγορά.
Νομίζω ότι είναι υπερβολή όλο αυτό το θέμα με το DCT, ειδικά σε ένα hybrid που έχεις πολύ περισσότερη συμμετοχή από τον ηλεκτροκινητήρα.
Από την άλλη, εγώ με θερμικό που του έχω κάνει τόσο χώμα, χιόνια κλπ μόνο μια φορά μου μύρισε για μια στιγμή (χωρίς να βγάλει κανένα warning υπερθέρμανσης). Έχω 36.500km. Σε αίσθηση δε, δεν το συζητώ πόσο ωραίο είναι.Γιατί διπλοσύμπλεκτο, όταν στο Tucson έχουν βάλει ένα απλό 6ρι αυτόματο. Ούτε στην αντιπροσωπεία ήξεραν να μου πουν...
Το προφανές είναι, γιατί είναι φθηνότερο
Δεν ξέρω αν είναι φθηνότερο... Πάντως σίγουρα πιο σύνθετο στην λειτουργία, χωρίς λόγο... Δηλαδή παίρνω ένα υβριδικό, σκοπός είναι να ξεκινάει πρώτα με μπαταρία γιατί να βάλει ένα ολόκληρο σύστημα από πίσω για να υπολογίζει μονές ζυγές ταχύτητες, αν πας για δευτέρα να στην έχει έτοιμη, κλπ. Ανούσιο αν το αυτοκίνητο θα το έχω σε μποτιλιάρισμα. Οπότε κάτι πιο απλό σε λογική, να το συντηρήσουμε και πιο εύκολα όταν πάθει ζημιά.
Δεν ξέρω αν είναι πιο σύνθετο, αλλά είναι αδιαμφισβήτητα φθηνότερο ένα dct (αυτής της κατηγορίας) από ένα κλασικό αυτόματο.
Ποιος είπε ότι δεν ξεκινάει ηλεκτρικά και δεν συνεχίζει να κινείται ηλεκτρικά;
Σε μποτιλιάρισμα θα κινείται ηλεκτρικά και δεν θα καταπονείται το κιβώτιο μια στις δύο περιπτώσεις (υποθέτω, ας μας πουν οι ειδικοί)Ναι ρε παιδιά οκ και στο Yaris με μπαταρία πηγαίνει. Αλλά όταν δεν είναι φορτισμένη η μπαταρία, στα πολλά κρύα κλπ, παίρνει μπροστά ο κινητήρας και ας είσαι σταματημένος. Το DCT για πόλη δεν είναι λογική επιλογή. Τόσο απλά.
Δεν είναι τόσο απλά.
Έχουμε στοιχεία- αναφορές για βλάβες σε dct full hybrid;Τα προβληματικά dsg, ήταν σε απλά θερμικά αυτοκίνητα, χωρίς καθόλου ηλεκτρική υποβοήθηση.
Ας μην είμαστε απόλυτοι.Αν είχες επιλογή για DCT και αυτόματο, ποιο θα επέλεγες; Θα έπαιρνες το DCT γιατί είναι φθηνότερο; ή απλά θα πήγαινες στο δοκιμασμένο αυτόματο σύστημα που δεν παθαίνει τίποτα;
Είναι πολύ γενικό και αόριστο το ερώτημα.
Μιλάμε για Hyundai?
Μπορώ να δώσω τα επιπλέον 7500€
Έχω οδηγήσει και τα δύο συστήματα;
Έχω διαβάσει εντυπώσεις από κατόχους;
Υπάρχουν αναφορές για πιθανά προβλήματα; -
@a-d-p said in Hyundai Kona 2023:
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@a-d-p said in Hyundai Kona 2023:
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@a-d-p said in Hyundai Kona 2023:
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@a-d-p said in Hyundai Kona 2023:
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@npapanik said in Hyundai Kona 2023:
@nikonino said in Hyundai Kona 2023:
@a-d-p said in Hyundai Kona 2023:
Το υβριδικό Hyundai Kona στη πορεία της εξέλιξής του κράτησε όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, ενώ το υβριδικό σύνολο προσφέρει απλόχερα σημαντική μείωση κατανάλωσης καυσίμου, οδηγώντας το μοντέλο ένα βήμα πιο κοντά στον εξηλεκτρισμό...
Επιμέλεια- παρουσίαση: Κυριάκος Παρασίδης, μοντάζ: Μιχάλης Παρασίδης93 ίππους ο θερμικός και
43,5 ο ηλεκτρικόςΛίγοι μου φαίνονται
Πίσω πολλαπλούς..... συνδέσμους
Παραμένει στα 466 λίτρα ο χώρος αποσκευών;
Δεν έχει μουσ τέστ 🥲🥲
Αν δεν είχε το DCT, θα το είχα shortlist για αγορά.
Νομίζω ότι είναι υπερβολή όλο αυτό το θέμα με το DCT, ειδικά σε ένα hybrid που έχεις πολύ περισσότερη συμμετοχή από τον ηλεκτροκινητήρα.
Από την άλλη, εγώ με θερμικό που του έχω κάνει τόσο χώμα, χιόνια κλπ μόνο μια φορά μου μύρισε για μια στιγμή (χωρίς να βγάλει κανένα warning υπερθέρμανσης). Έχω 36.500km. Σε αίσθηση δε, δεν το συζητώ πόσο ωραίο είναι.Γιατί διπλοσύμπλεκτο, όταν στο Tucson έχουν βάλει ένα απλό 6ρι αυτόματο. Ούτε στην αντιπροσωπεία ήξεραν να μου πουν...
Το προφανές είναι, γιατί είναι φθηνότερο
Δεν ξέρω αν είναι φθηνότερο... Πάντως σίγουρα πιο σύνθετο στην λειτουργία, χωρίς λόγο... Δηλαδή παίρνω ένα υβριδικό, σκοπός είναι να ξεκινάει πρώτα με μπαταρία γιατί να βάλει ένα ολόκληρο σύστημα από πίσω για να υπολογίζει μονές ζυγές ταχύτητες, αν πας για δευτέρα να στην έχει έτοιμη, κλπ. Ανούσιο αν το αυτοκίνητο θα το έχω σε μποτιλιάρισμα. Οπότε κάτι πιο απλό σε λογική, να το συντηρήσουμε και πιο εύκολα όταν πάθει ζημιά.
Δεν ξέρω αν είναι πιο σύνθετο, αλλά είναι αδιαμφισβήτητα φθηνότερο ένα dct (αυτής της κατηγορίας) από ένα κλασικό αυτόματο.
Ποιος είπε ότι δεν ξεκινάει ηλεκτρικά και δεν συνεχίζει να κινείται ηλεκτρικά;
Σε μποτιλιάρισμα θα κινείται ηλεκτρικά και δεν θα καταπονείται το κιβώτιο μια στις δύο περιπτώσεις (υποθέτω, ας μας πουν οι ειδικοί)Ναι ρε παιδιά οκ και στο Yaris με μπαταρία πηγαίνει. Αλλά όταν δεν είναι φορτισμένη η μπαταρία, στα πολλά κρύα κλπ, παίρνει μπροστά ο κινητήρας και ας είσαι σταματημένος. Το DCT για πόλη δεν είναι λογική επιλογή. Τόσο απλά.
Δεν είναι τόσο απλά.
Έχουμε στοιχεία- αναφορές για βλάβες σε dct full hybrid;Τα προβληματικά dsg, ήταν σε απλά θερμικά αυτοκίνητα, χωρίς καθόλου ηλεκτρική υποβοήθηση.
Ας μην είμαστε απόλυτοι.Αν είχες επιλογή για DCT και αυτόματο, ποιο θα επέλεγες; Θα έπαιρνες το DCT γιατί είναι φθηνότερο; ή απλά θα πήγαινες στο δοκιμασμένο αυτόματο σύστημα που δεν παθαίνει τίποτα;
Είναι πολύ γενικό και αόριστο το ερώτημα.
Μιλάμε για Hyundai?
Μπορώ να δώσω τα επιπλέον 7500€
Έχω οδηγήσει και τα δύο συστήματα;
Έχω διαβάσει εντυπώσεις από κατόχους;
Υπάρχουν αναφορές για πιθανά προβλήματα;Πάντως για τα DCT της Hyundai δεν ακούγονται και διθυραμβικά σχόλια. Νομίζω για τα περισσότερα διπλοσύμπλεκτα ισχύει αυτό βέβαια.
Όταν πήρα το tucson, επειδή πήγα σε βασική και χειροκίνητη έκδοση, είχανε φαγωθεί να με πείσουν να πάρω το KONA hybrid το οποίο ομολογουμένως είναι ένα πολύ άνετο αυτοκίνητο. Αρκετά καλύτερο κατά τη γνώμη μου από το t-roc που είναι παρόμοιας τιμολογιακής πολιτικής. Το έχασε με αυτό το σχήμα όμως, το οποίο δεν μπορώ να το χωνέψω με τίποτα.
By the way, για να ευλογήσουμε και λίγο τα γένια μας, η μετάδοση-κιβώτιο είναι και ένα μεγάλο πλεονέκτημα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Πολύ απλά δεν ενδιαφέρει η μετάδοση και έχεις ένα αυτόματο με πρακτικά 0 προβλήματα και παράξενους ήχους.
-
By the way, για να ευλογήσουμε και λίγο τα γένια μας, η μετάδοση-κιβώτιο είναι και ένα μεγάλο πλεονέκτημα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Πολύ απλά δεν ενδιαφέρει η μετάδοση και έχεις ένα αυτόματο με πρακτικά 0 προβλήματα και παράξενους ήχους.
Ακόμα και τα λίγα χιλιόμετρα που οδηγάω ηλεκτρικά (κυρίως) στο μποτιλιάρισμα με κάνουν να νιώθω υπέροχα. Το επόμενο αυτοκίνητο θα είναι σίγουρα ηλεκτρικό, μόλις λύσω το πρόβλημα της φόρτισης στο σπίτι!
-
@festive said in Hyundai Kona 2023:
By the way, για να ευλογήσουμε και λίγο τα γένια μας, η μετάδοση-κιβώτιο είναι και ένα μεγάλο πλεονέκτημα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Πολύ απλά δεν ενδιαφέρει η μετάδοση και έχεις ένα αυτόματο με πρακτικά 0 προβλήματα και παράξενους ήχους.
Ακόμα και τα λίγα χιλιόμετρα που οδηγάω ηλεκτρικά (κυρίως) στο μποτιλιάρισμα με κάνουν να νιώθω υπέροχα. Το επόμενο αυτοκίνητο θα είναι σίγουρα ηλεκτρικό, μόλις λύσω το πρόβλημα της φόρτισης στο σπίτι!
Πολύ σωστός. Ηλεκτροκίνηση χωρίς φόρτιση στο σπίτι είναι μεσοβέζικη λύση - και αυτό είναι ένα μεγάλο ζήτημα στην Ελληνική πραγματικότητα, αν όχι το μεγαλύτερο.
Πάντως μιας και το αναφέρεις, εγω αντιμετώπιζα το ίδιο με το JUKE hybrid που είχα πριν το Tucson και το inster. Όλα ωραία όλα καλά όταν κινείτο ηλεκτρικά αλλά με το που εμπλεκόταν ο θερμικός άρχιζαν τα κλακ κλακ από το Multimode κιβωτιο και με επιανε ενας "πόνος". Και όταν έβαζα κλιματισμό τα αμιγώς ηλεκτρικά χιλιόμετρα ήταν πολύ λίγα.
Έτσι αποφάσισα εφόσον είχα λύσει το θέμα της φόρτισης να πάω στο ηλεκτρικό Inster και στη παραδοσιακή βενζινάκατη κουταλο μαούνα της υπογραφής.
-
@a-d-p said in Hyundai Kona 2023:
Έχουμε στοιχεία- αναφορές για βλάβες σε dct full hybrid;
Tων Κορεατών όχι (ακόμα), της Ρενώ όμως πολλές βλάβες και λογικό ειναι.
-
@fanis75 said in Hyundai Kona 2023:
@a-d-p said in Hyundai Kona 2023:
Έχουμε στοιχεία- αναφορές για βλάβες σε dct full hybrid;
Tων Κορεατών όχι (ακόμα), της Ρενώ όμως πολλές βλάβες και λογικό ειναι.
Της Renault το multimode είναι διπλού συμπλέκτη;
Hyundai Kona 2023