-
-
@red_monster said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
Το ξέρω ότι σας φτιάχνει να φαντασιώνεστε ότι οδηγάτε μισή Φεράρι αλλά δεν είναι έτσι τα πράγματα, ή μήπως είναι ;
Δεν νοιωθω πως οδηγω ραρι νοιωθω πως οδηγω ενα πραγματικα ιδιαιτερο sport coupe, νοιωθω ομορφα, ανετα, ασφαλης και αυτο μου αρκει.
@red_monster said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
το δρόμο είναι ένα βαρύ και μέτριο αυτοκίνητο με κακούς χώρους, κακή αξιοπιστία, αναιμικά μοτέρ και εκπληκτική εμφάνιση μέσα έξω.
Ειναι ενα πολυ βαρυ, πολυ υψηλης ποιοτητας αυτοκινητο, με χωρους για 2 επιβατες και πορτπαγκαζ ταξιδιου δυο επιφατων, ικανοποιητικη αξιοπιστια, μετρια μοτερ, και εκπληκτικη εμφανιση μεσα εξω
@red_monster said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
Μπορεί να απαρτίζεται από τα καλύτερα τμήματα του κόσμου, σαν σύνολο δεν φαίνεται να δουλεύει
Αυτο δυστυχως εκανε το Brera μια οικονομικη αποτυχια, βαλενε ΟΤΙ καλυτερο μπορουσανε αλλα το αποτελεσμα δεν ηταν αυτο που θα επρεπε
-
Αφού συμφωνούμε, γιατί με παιδεύεις ?
-
@red_monster said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
Τι ωραία που τα γραφανε παλιά, κρατούσαν κάποιες αποστάσεις αλλά εύκολα καταλάβαινες πίσω από τις λέξεις την πραγματικότητα.
Εν τω μεταξύ, εκτός από την οδηγική συμπεριφορά που μάλλον κάτι πρέπει να πηγαίνει πολύ στραβά ως προς την γεωμετρία γιατί από πλευράς τεχνικών λύσεων μιλάμε για ψαλίδια ακόμη και εμπρός, οι Ιταλαρες και στον κινητήρα που απλά έπρεπε να κουμπωσουν επάνω ένα τούρμπο , και εκεί κάνανε όπως πάντα... το κάτι παραπάνω μηχανολογικά, το τουρμπισαν μάλιστα και περισσότερο αλλά από ουσία πάπαλα!!!!
Ο απλός βαρβάτος διλιτρος TFSI το τσαγιαζε παντού, και καλύτερος σε απόδοση και σε λειτουργία!
Τράβηγμα από το ρελαντί και έβγαλε και στο δυναμομετρο περισσότερα άλογα στον τροχό , και έβγαλε και σχεδόν την ίδια ροπή με την Ιταλίδα.
Κέρδισε όμως η Ιταλίδα στο : «είναι από τα πιο καλορυθμισμένα μοτέρ που έχω δει στη ζωή μου» σχολίασε ο Γρηγόρης της ACE Motorsport.
Χαχαχαχα
Κλασικοί Ιταλαρες, γι'αυτό τους λατρέψαμε!
-
@vagkirk said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
Κέρδισε όμως η Ιταλίδα στο : «είναι από τα πιο καλορυθμισμένα μοτέρ που έχω δει στη ζωή μου» σχολίασε ο Γρηγόρης της ACE Motorsport.
Οχι ειναι, η ευκολια στην οδηγηση εχει να κανει με την χαρτογραφηση του κινητηρα και πιστεψε με για τοσο δυστροπα μοτερ οι ιταλοι κανουν θαυματα. Δηλαδη το να βγουν τα νουμερα ειναι το ευκολο. Ολα τα αλλα ειναι δυσκολα
-
Μα γιατί να είναι δύστροπα ;
Ο 1,75 έκαιγε τον πάτο του και είχε χαμηλά τον κόφτη ! Δηλαδή βρε ιταλαρες, για το θεό ! -
@red_monster said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
Μα γιατί να είναι δύστροπα ;
Ο 1,75 έκαιγε τον πάτο του και είχε χαμηλά τον κόφτη ! Δηλαδή βρε ιταλαρες, για το θεό !Δυστροπο μοτερ ειναι, ο κοφτης δε λεει τιποτε, δεν υπαρχει λογος σε υπετροφοδοτουμενο μοτερ να τον εχεις ψηλα.
Ολη η μαγεια του tuning ειναι απο το ρελαντι εως να spoolαρει, αποκριση γραμμικοτητα, προβλεψιμοτητα.
Ρωτα οποιον tuner σοβαρο θελεις, πες του να σου ρυθμισει το φασμα ρελαντι - 2000 σαλ σε ολα τα φορτια. Καληνυχτα, κανεις δεν μπορει.
Η μεταβαση απο λειτουργια σε υποπιεση σε υπερπιεση ειναι πανδυσκολο.
Σε ατμοσφαιρικα αμαξια οι πιο δυσκολες στροφες ειναι αυτες πολυ κοντα στο ρελαντι, εκει φαινεται ο χαρακτηρας ενος μοτερ, η ελαστικοτητα η γραμμικοτητα η ροπη η καθαροτητα κλπ.
Στις υψηλες στροφες ολοι ειναι μαγκες, στο ρελαντι κανενας...
Πχ στο δικο μου brera το πως μπαινει και βγαινει απο stratified ξερεις ποσο δυσκολο ειναι τα ρυθμισεις αυτο να γινεται ορθα και σωστα, υπαρχουν περιπτωσεις που μαλιστα δεν ειναι τοσο ποιοτικη η μεταβαση και μου την δινει στα νευρα. Εχω μιλησει με τα μεγαλυτερα ονοματα του χωρου tuning στην ελλαδα. Κανενας ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΕΙ να ακουμπησει αυτες τις περιοχες... Τι με νοιαζουν τα νουμερα στις 7000σαλ ενω δουλευω το μοτερ μεταξυ 750 - 2500 σαλ στο 99.9% του χρονου? Εκει ειναι η μαγεια -
@omikrositalofilos said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
Στις υψηλες στροφες ολοι ειναι μαγκες, στο ρελαντι κανενας...
-
@omikrositalofilos said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
@red_monster said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
Μα γιατί να είναι δύστροπα ;
Ο 1,75 έκαιγε τον πάτο του και είχε χαμηλά τον κόφτη ! Δηλαδή βρε ιταλαρες, για το θεό !Δυστροπο μοτερ ειναι, ο κοφτης δε λεει τιποτε, δεν υπαρχει λογος σε υπετροφοδοτουμενο μοτερ να τον εχεις ψηλα.
Ολη η μαγεια του tuning ειναι απο το ρελαντι εως να spoolαρει, αποκριση γραμμικοτητα, προβλεψιμοτητα.
Ρωτα οποιον tuner σοβαρο θελεις, πες του να σου ρυθμισει το φασμα ρελαντι - 2000 σαλ σε ολα τα φορτια. Καληνυχτα, κανεις δεν μπορει.
Η μεταβαση απο λειτουργια σε υποπιεση σε υπερπιεση ειναι πανδυσκολο.
Σε ατμοσφαιρικα αμαξια οι πιο δυσκολες στροφες ειναι αυτες πολυ κοντα στο ρελαντι, εκει φαινεται ο χαρακτηρας ενος μοτερ, η ελαστικοτητα η γραμμικοτητα η ροπη η καθαροτητα κλπ.
Στις υψηλες στροφες ολοι ειναι μαγκες, στο ρελαντι κανενας...
Πχ στο δικο μου brera το πως μπαινει και βγαινει απο stratified ξερεις ποσο δυσκολο ειναι τα ρυθμισεις αυτο να γινεται ορθα και σωστα, υπαρχουν περιπτωσεις που μαλιστα δεν ειναι τοσο ποιοτικη η μεταβαση και μου την δινει στα νευρα. Εχω μιλησει με τα μεγαλυτερα ονοματα του χωρου tuning στην ελλαδα. Κανενας ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΕΙ να ακουμπησει αυτες τις περιοχες... Τι με νοιαζουν τα νουμερα στις 7000σαλ ενω δουλευω το μοτερ μεταξυ 750 - 2500 σαλ στο 99.9% του χρονου? Εκει ειναι η μαγειαΠοστ βγαλμένο απο το φόρουμ του αλφιστι
.
Δεν θέλω να σε κακοκαρδίσω, αλλά τι νοιάζουν τον τελικό χρήστη όλα αυτά ; Τίποτα απολύτως !
Το μοτέρ είναι δύστροπο γιατί είναι κακό σχεδιασμένο.-
Παρόλο που υποαποδίδει του ανταγωνισμού, είναι πιο ενεργοβόρο και λιγότερο αξιόπιστο, κοντολογίς 0/3 !!
Δες το άρθρο που ανέβασα, περιέχει και δυναμομετρηση, δράμα ή κατάσταση !Τώρα μας κοροϊδεύεις, είναι εύκολη η γραμμική λειτουργία και η δύναμη ψηλά σε ένα συμπιεστό μοτέρ ; Αν θες να το δουλεύεις χαμηλά τι τα θες τα πιασάρικα συστήματα, παίρνεις ένα 8βαλβιδο και είσαι αρχηγός !
Δυστυχώς τα περισσότερα ιταλικά είναι πλέον μια απογοητευτική τσαπατσουλιά και το καταλαβαίνεις αυτός αν μπορείς να τους βάλεις χέρι. Αν όχι αναπαράγεις ότι διαβάζεις χωρίς να πολύ καταλαβαίνεις.
Με ταξίδεψες σε άλλες εποχές, σου το δινω !
-
@omikrositalofilos said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
@red_monster said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
Μα γιατί να είναι δύστροπα ;
Ο 1,75 έκαιγε τον πάτο του και είχε χαμηλά τον κόφτη ! Δηλαδή βρε ιταλαρες, για το θεό !Σε ατμοσφαιρικα αμαξια οι πιο δυσκολες στροφες ειναι αυτες πολυ κοντα στο ρελαντι, εκει φαινεται ο χαρακτηρας ενος μοτερ, η ελαστικοτητα η γραμμικοτητα η ροπη η καθαροτητα κλπ.
Στις υψηλες στροφες ολοι ειναι μαγκες, στο ρελαντι κανενας...o κινητηρας που εχεις ειναι ο τουρμπο 1.7?
αποκριση απο το ρελαντι εχει σχεση με ποσους κυλινδρους εχεις, εκει τα πανε καλα τα πολυκυλινδρα (δηλ 6 κυλινδρους και πανω). Γιατι λογω των περισσοτερων κυλινδρων εχουν μικροτερα πιστονια αρα ειναι ποιο ευκολο να επιταχυνθουν με χαμηλες αλλα ποιο πυκνες εκρηξεις.
-
...Η υποτετράγωνη διάταξη θεωρητικά υστερεί σε ροπή χαμηλά, αλλά οι Ιταλοί κατάφεραν να «βγάλουν» τη μέγιστη ροπή στις 1.400 σ.α.λ. Στην πράξη, έως τις 1.500 ο κινητήρας δείχνει κρατημένος (λόγω και των περιορισμών ρύπων), με αποτέλεσμα να... σβήνει συχνά πυκνά, ειδικά με αναμμένο τον κλιματισμό...
Αυτά συνέβαιναν σε άλλους στα σέβεντις και έιτις, και όχι συχνά πυκνά, αλλά αραιά και που. Είναι αστείο να συζητάμε για σβήσιμο κινητήρα στο ρελαντί το 2010.
Το 1750 ήταν μια βραχύβια προχειρότητα, ευτυχώς εξαφανίστηκε νωρίς. -
@dstou said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
.Η υποτετράγωνη διάταξη θεωρητικά υστερεί σε ροπή χαμηλά
Ο υποτετραγωνος εχει τη ροπη χαμηλα.
https://www.caroto.gr/2009/02/12/υποτετράγωνοςυπερτετράγωνος-κινητή/ -
Νομίζω εδώ μέσα το είχα διαβάσει πως η απόκριση γκαζιού -κινητηρα φαίνεται σε ρελαντί με ακαριαίο πάτημα-αφημα γκαζιού και βλέπεις πόσο ψηλά φθάνουν οι στροφές.
Το lag του τούρμπο είναι ξενερωτη φάση.
Όλα τα remap επικεντρώνονται στις ψηλές Σαλ για να σου πουν + τόσα άλογα. Χαμηλά είναι σαν να μην αγγίζουν καν. Έψαχνα remap για τη w203 απογοητεύτηκα και έκατσα στα αυγά μου. Οδηγώ μέχρι 3000σαλ σε στροφοδιαδρομη. Με τον 2.7t και το tip mode που επιτέλους υπάρχει κιβώτιο που κάνει ΟΤΙ του λες( απορώ με τους φανατικούς του group που το κράζουν!!!) από Καλαμπάκα μέχρι Γιάννενα το βγάζω με 5η και μόνο μια 4η σε μια φουρκέτα πάνω ψηλά που είναι κακή η άσφαλτος......σαν ντίζελ. -
@ilias-a said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
@dstou said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
.Η υποτετράγωνη διάταξη θεωρητικά υστερεί σε ροπή χαμηλά
Ο υποτετραγωνος εχει τη ροπη χαμηλα.
https://www.caroto.gr/2009/02/12/υποτετράγωνοςυπερτετράγωνος-κινητή/Εχουν γραψει λαθος στο αρθρο. Υπερτετραγωνος ειναι αυτος της Αλφα
-
@w202-amg said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
Νομίζω εδώ μέσα το είχα διαβάσει πως η απόκριση γκαζιού -κινητηρα φαίνεται σε ρελαντί με ακαριαίο πάτημα-αφημα γκαζιού και βλέπεις πόσο ψηλά φθάνουν οι στροφές.
Το lag του τούρμπο είναι ξενερωτη φάση.
Όλα τα remap επικεντρώνονται στις ψηλές Σαλ για να σου πουν + τόσα άλογα. Χαμηλά είναι σαν να μην αγγίζουν καν. Έψαχνα remap για τη w203 απογοητεύτηκα και έκατσα στα αυγά μου. Οδηγώ μέχρι 3000σαλ σε στροφοδιαδρομη. Με τον 2.7t και το tip mode που επιτέλους υπάρχει κιβώτιο που κάνει ΟΤΙ του λες( απορώ με τους φανατικούς του group που το κράζουν!!!) από Καλαμπάκα μέχρι Γιάννενα το βγάζω με 5η και μόνο μια 4η σε μια φουρκέτα πάνω ψηλά που είναι κακή η άσφαλτος......σαν ντίζελ.Καλά δεν είναι πάντα έτσι.
Έχω οδηγήσει το γνωστό εβοΧ του άλλου φόρουμ με πρόγραμμα και στο κιβώτιο και ήταν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ -
@alexandros-k said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
.
Εχουν γραψει λαθος στο αρθρο. Υπερτετραγωνος ειναι αυτος της Αλφα
Ξεκαθαριστε για ποιον μιλάτε.
Ο 2,2 είναι υπό , ο 1,75 είναι υπέρ.
-
@super-t said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
@alexandros-k said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:
.
Εχουν γραψει λαθος στο αρθρο. Υπερτετραγωνος ειναι αυτος της Αλφα
Ξεκαθαριστε για ποιον μιλάτε.
Ο 2,2 είναι υπό , ο 1,75 είναι υπέρ.
Το αρθρο απο τους 4Τ που μπηκε πριν καποια ποστ , αναφερεται στον 1,75 , και τον χαρακτηριζει υποτετραγωνο , ενω ειναι υπερτετραγωνος (ελαφρα)
Ολοι για τον 1,75 μιλαμε στα τελευταια ποστ -
Η ίδια η άλφα τον άλλαξε σχετικά νωρίς με τον 1750 που τοποθετήθηκε από κάποιο μόντελ γίαρ (2013-2014) και μετά και στη τζουλιέτα (τοποθετούνταν ήδη στην 4c), η εταιρία διατείνονταν ότι ήταν εντελώς καινούργιος κινητήρας αλλά αν θέλουμε την πιστεύουμε, πάντως έχουν αρκετές διαφορές.
Έχω μία εντύπωση ότι δεν τα πήγαινε καθόλου καλά και με τους ρύπους , με αποτέλεσμα το σχετικά σπάνιο , 159 με τον tbi να πληρώνουν περισσότερα τέλη αν είχαν ταξινομηθεί με το καινούργιο σύστημα βάση ρύπων παρά βάση κυβικών. -
1750: 83 mm × 80.5 mm ελαφρα υπερτεραγωνος μηκος διωστηρα 148mm
peak piston velocity - > 28.39 m/s @ 75deg
2.2 JTS: 86mm x 94.6 mm υποτετραγωνος μηκος διωστηρα 168mm
peak piston velocity - > 36.0 m/s @ 75deg
Πειτε μου εσεις τι βλεπετε εδω
Προσεχτε peak οχι mean. -
Ρε συ, τι προσπαθείς να αποδείξεις ? Η ιστορία έδειξε ότι και τα δύο μοτέρ τα έφαγε η μαρμάγκα γιατί δεν ήταν πουθενά καλά, όλα τα άλλα είναι ιστορίες χωρίς δράκους
ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;