-
Καλησπέρα, μετά την έλευση διδύμων στη ζωή μας, χρειαζόμαστε ένα νέο αυτοκίνητο με χώρους. Βασικό είναι να μπορεί να χωράει 2 καθίσματα πίσω και να χωράει και ένας ενήλικας ανάμεσά τους. Σε χρήματα "αντέχω" μέχρι 16.000 Σκέφτομαι το Scenic IV (2017 και έπειτα) με κινητήρα 1.5dci (110ps) ή 1.6 dci (130ps). To C4 picasso επισης μου αρέσει αλλά προβληματίζομαι στο κομμάτι της αξιοπιστίας. Θα ήθελα τις απόψεις σας, είτε για κάποιο άλλο μοντέλο είτε επί των επιλογών μου.
-
Να σου ζησουν τα παιδια. Οποιο βρισκεις σε καλυτερη κατασταση και λιγοτερα χιλιομετρα.
-
προτιμότερο το scenic από αυτα τα 2, ειδικά σε diesel,
πρόσεχε τα εισαγωγής
με 2 isofix (δεξια αριστερα) ο ενήλικας στη μέση για μικρες αποστάσεις και μικροκαμωμένος -
Από προσωπική εμπειρία, αν ο ενήλικας πίσω είναι μόνο για να προσέχει τα μωρά, δεν χρειάζεται να σε απασχολεί τόσο πολύ. Είχα την ίδια ανησυχία, αλλά τελικά το λύσαμε με τη σύζυγο χρησιμοποιώντας καθρέφτες, και κάνουμε άνετα τη δουλειά μας χωρίς να κάθεται καποιος πίσω. Εξάλλου, όσο είναι μικρά, δεν πρέπει να κάθονται πάνω από 1,5 ώρα συνεχόμενα στο καθισματάκι.
Αυτό που πρέπει να προσέξεις είναι το άνοιγμα της πόρτας, γιατί το βάλε-βγάλε των μωρών μπορεί να γίνει μεγάλος μπελάς αν είναι στενά τα πράγματα. Από εκεί και πέρα, ίσως να κοιτάξεις και το Ford S-Max για το budget σου. -
@festive said in Renault Scenic IV - Αγορά μεταχειρισμένοι:
Από προσωπική εμπειρία, αν ο ενήλικας πίσω είναι μόνο για να προσέχει τα μωρά, δεν χρειάζεται να σε απασχολεί τόσο πολύ. Είχα την ίδια ανησυχία, αλλά τελικά το λύσαμε με τη σύζυγο χρησιμοποιώντας καθρέφτες, και κάνουμε άνετα τη δουλειά μας χωρίς να κάθεται καποιος πίσω. Εξάλλου, όσο είναι μικρά, δεν πρέπει να κάθονται πάνω από 1,5 ώρα συνεχόμενα στο καθισματάκι.
Αυτό που πρέπει να προσέξεις είναι το άνοιγμα της πόρτας, γιατί το βάλε-βγάλε των μωρών μπορεί να γίνει μεγάλος μπελάς αν είναι στενά τα πράγματα. Από εκεί και πέρα, ίσως να κοιτάξεις και το Ford S-Max για το budget σου.To δικο μου Scenic ειχε εξτρα καθρεφτη μαμισιο για τα μωρα να τα βλεπεις συνεχεια ειτε εσυ ειτε ο συνοδηγος δεν ξερω αν στο μοντελο του 2017 το εβγαλαν
-
@tauri said in Renault Scenic IV - Αγορά μεταχειρισμένοι:
Καλησπέρα, μετά την έλευση διδύμων στη ζωή μας, χρειαζόμαστε ένα νέο αυτοκίνητο με χώρους.
offtopic * σιδερένιος
και να υποστηριζετε ο ενας τον αλλον. τα διδυμα ειναι δυσκολη πιστα ειδικα για αυτους που ειναι πρωτη φορά γονείς. καλη δυναμη * offtopic
-
@samronnin said in Renault Scenic IV - Αγορά μεταχειρισμένοι:
@festive said in Renault Scenic IV - Αγορά μεταχειρισμένοι:
Από προσωπική εμπειρία, αν ο ενήλικας πίσω είναι μόνο για να προσέχει τα μωρά, δεν χρειάζεται να σε απασχολεί τόσο πολύ. Είχα την ίδια ανησυχία, αλλά τελικά το λύσαμε με τη σύζυγο χρησιμοποιώντας καθρέφτες, και κάνουμε άνετα τη δουλειά μας χωρίς να κάθεται καποιος πίσω. Εξάλλου, όσο είναι μικρά, δεν πρέπει να κάθονται πάνω από 1,5 ώρα συνεχόμενα στο καθισματάκι.
Αυτό που πρέπει να προσέξεις είναι το άνοιγμα της πόρτας, γιατί το βάλε-βγάλε των μωρών μπορεί να γίνει μεγάλος μπελάς αν είναι στενά τα πράγματα. Από εκεί και πέρα, ίσως να κοιτάξεις και το Ford S-Max για το budget σου.To δικο μου Scenic ειχε εξτρα καθρεφτη μαμισιο για τα μωρα να τα βλεπεις συνεχεια ειτε εσυ ειτε ο συνοδηγος δεν ξερω αν στο μοντελο του 2017 το εβγαλαν

-
Το Scenic δεν μπορώ να το κρίνω, μπορώ να προτείνω όμως το Ford C-Max με τον 1.6Τ κινητήρα. Άπλετοι χώροι πίσω και συρόμενες πόρτες (βολεύουν πολύ) κάνεις μετακόμιση. Χωράτε άνετα 2 καθίσματα πίσω και ανάμεσα επιβάτης.
Το έχει ο πεθερός μου και το έχω ζήσει τόσα χρόνια το αμάξι. Πάει και καλά στον δρόμο, Ford γαρ, βγαίνεις ταξίδι με 140 άνετα φουλ φορτωμένος. Θα πρότεινα να του ρίξεις μια ματιά. -
@babisstinson said in Renault Scenic IV - Αγορά μεταχειρισμένοι:
Το Scenic δεν μπορώ να το κρίνω, μπορώ να προτείνω όμως το Ford C-Max με τον 1.6Τ κινητήρα. Άπλετοι χώροι πίσω και συρόμενες πόρτες (βολεύουν πολύ) κάνεις μετακόμιση. Χωράτε άνετα 2 καθίσματα πίσω και ανάμεσα επιβάτης.
Το έχει ο πεθερός μου και το έχω ζήσει τόσα χρόνια το αμάξι. Πάει και καλά στον δρόμο, Ford γαρ, βγαίνεις ταξίδι με 140 άνετα φουλ φορτωμένος. Θα πρότεινα να του ρίξεις μια ματιά.εχω το ίδιο, συμφωνώ με αυτά που λες αλλά δε του το προτείνω, γιατί σα μεταχειρισμένο δεν ξέρεις αν του έχει φερθεί καλά ο προηγούμενος ιδιοκτήτης στα θέματα ψύξης που έχει αυτό το μοτέρ κι αν έχουν γίνει όλες οι ανακλήσεις
-
Να σας ζήσουνε! Καλή δύναμη σε εσάς!
Το Scenic το θεωρώ εξαιρετική επιλογή για οικογενειακό, κρίμα που με την στροφή στα SUV χάθηκε η κατηγορία των MVPs.
Όποιο κινητήρα diesel και να επιλέξεις δε θα έχεις πρόβλημα, αλλά ειδικά ο 1.5diesel είναι αλεξίσφαιρος (έχουμε πάνω από 330.000Km στο QQ) !!!
Μεταχειρισμένα υπάρχουν αρκετά στην αγορά, λογικά εισαγωγής τα περισσότερα. Στην Γαλλία έχει πολύ πράγμα, ενώ είναι αρκετοί οι έμποροι που φέρνουν από εκεί. Αν θες μπες στο επίσημο site της Renault Γαλλίας για να έχεις μια εικόνα (Renault Renew). Την εμπιστεύομαι περισσότερο από τους Έλληνες εμπόρους.
Δε ξέρω βέβαια κατά πόσο εύκολα θα βρεις κάτι σε αυτά τα λεφτά. Ίσως χρειαστεί να ανέβεις λίγο στο ποσό ή να επιλέξεις κάποιο με πάνω από 100.000Km.
Βλέπω αρκετά στο car.gr τα οποία δηλώνουν γύρω στα 100.000Km και στα λεφτά που ζητάς, αλλά η εικόνα τους δεν φαίνεται να αντιστοιχεί στα χιλιόμετρα τους. Με σωστή επιλογή εμπόρου, πιστεύω ότι εύκολα θα βρεις αυτό που θέλεις.
-
@dimitrioskosmas said in Renault Scenic IV - Αγορά μεταχειρισμένοι:
προτιμότερο το scenic από αυτα τα 2, ειδικά σε diesel,
πρόσεχε τα εισαγωγής
με 2 isofix (δεξια αριστερα) ο ενήλικας στη μέση για μικρες αποστάσεις και μικροκαμωμένοςΠιατευεις οτι καποιο SUV π.χ kadjar, qashqai, c5 aircross ειναι πιο βολικα στα πίσω καθισματα;
-
@festive said in Renault Scenic IV - Αγορά μεταχειρισμένοι:
@tauri said in Renault Scenic IV - Αγορά μεταχειρισμένοι:
Καλησπέρα, μετά την έλευση διδύμων στη ζωή μας, χρειαζόμαστε ένα νέο αυτοκίνητο με χώρους.
offtopic * σιδερένιος
και να υποστηριζετε ο ενας τον αλλον. τα διδυμα ειναι δυσκολη πιστα ειδικα για αυτους που ειναι πρωτη φορά γονείς. καλη δυναμη * offtopic
Ευχαριστούμε πολυ! Όντως πρωτη φορα γονεις, οντωςς δυσκολη πιστα, αλλα ευτυχως με τη γυναίκα μου εχουμε καταφερει να συνεργαζομαστε ομαλα, αρμονικα και με κατανόηση. Σίγουρα υπαρχουν εντάσεις αλλα ξεπερνιουνται ευκολα
-
@axel12p said in Renault Scenic IV - Αγορά μεταχειρισμένοι:
Να σας ζήσουνε! Καλή δύναμη σε εσάς!
Το Scenic το θεωρώ εξαιρετική επιλογή για οικογενειακό, κρίμα που με την στροφή στα SUV χάθηκε η κατηγορία των MVPs.
Όποιο κινητήρα diesel και να επιλέξεις δε θα έχεις πρόβλημα, αλλά ειδικά ο 1.5diesel είναι αλεξίσφαιρος (έχουμε πάνω από 330.000Km στο QQ) !!!
Μεταχειρισμένα υπάρχουν αρκετά στην αγορά, λογικά εισαγωγής τα περισσότερα. Στην Γαλλία έχει πολύ πράγμα, ενώ είναι αρκετοί οι έμποροι που φέρνουν από εκεί. Αν θες μπες στο επίσημο site της Renault Γαλλίας για να έχεις μια εικόνα (Renault Renew). Την εμπιστεύομαι περισσότερο από τους Έλληνες εμπόρους.
Δε ξέρω βέβαια κατά πόσο εύκολα θα βρεις κάτι σε αυτά τα λεφτά. Ίσως χρειαστεί να ανέβεις λίγο στο ποσό ή να επιλέξεις κάποιο με πάνω από 100.000Km.
Βλέπω αρκετά στο car.gr τα οποία δηλώνουν γύρω στα 100.000Km και στα λεφτά που ζητάς, αλλά η εικόνα τους δεν φαίνεται να αντιστοιχεί στα χιλιόμετρα τους. Με σωστή επιλογή εμπόρου, πιστεύω ότι εύκολα θα βρεις αυτό που θέλεις.
Καλησπερα, ευχαριστώ για τις ευχες. Δεν γνωριζα την ύπαρξη του εν λόγω site. Σας ευχαριστώ. Η αληθεια ειναι οτι ατο car.gr καποια ειναι ύποπτα.. π.χ. μοντέλο 2017, 1.6dci 60.000χλμ.. δλδ λιγοτερο απο 8.000χλμ/ χρονο..
-
Εντάξει βρε παιδιά, εγώ τόσα κάνω πλέον, γιατί είμαστε καχύποπτοι;
-
Γιατί συνήθως δεν αγοράζεις diesel για να κάνεις 6.000Km τον χρόνο.
Κατά μέσο όρο, ένας ιδιοκτήτης diesel στην Γερμανία για παράδειγμα, κάνει πάνω από 16.000Km τον χρόνο, οπότε για ένα αυτοκίνητο 8 ετών, περιμένεις να έχει γύρω στα 130.000Km. Αν τώρα υπάρχει διαθέσιμο κάποιο με 60.000Km (επιβεβαιωμένα), τότε προφανώς και αυτό το πληρώνεις στην τιμή.
-
Δύσκολο να βρεθεί ελληνικό στο γνωστό σάϊτ , και τα δύο πούλησαν λίγο στη χώρα και μάλλον βρίσκονται συγκριτικά αρκετά προς πώληση (ιδίως το renault). Θέλει πολύ ψάξιμο και υπομονή. Προσωπικά θα κοιτούσα για εισαγωγή από κάποιον αξιόπιστο εισαγωγέα (αν μπορείς να βρείς τέτοιον).
Μία προσοχή απαιτείται και με το αυτόματο του ρενό , το οποίο είναι το διπλοσύμπλεκτο της μάρκας εκείνης της εποχής. Νομίζω ότι είχε θέματα.
Επίσης το ρενό φοράει 20αρες ζάντες ! Κατά τα άλλα , το είχα νοικιάρικο σε ταξίδι, ωραίο αυτοκίνητο , ταξίδευε πολύ όμορφα (είχε θόρυβο αεροδυναμικό σε αρκετά υψηλές ταχύτητες) , και με άπλετους χώρους (ακόμα και η μεσαία θέση είναι ικανοποιητική και σίγουρα καλύτερη από κατζάρ και λοιπά suv) . Ο 1,5 είναι υπεραρκετός και πιο αξιόπιστος ακόμα και από τον ήδη αξιόπιστο 1,6. Από την άλλη και το σιτροέν , νομίζω φοράει σε πετρέλαιο τον παλιό καλό και αξιόπιστο 1.6 της psa.
Το ρενό , είναι νομίζω και μισή τουλάχιστον γενιά μπροστά από το σιτροέν το οποίο είχε ήδη κάποια χρόνια στην αγορά όταν παρουσιάστηκε το scenic IV. Αν παίζει κάποιο ρόλο αυτό.
(Να σας ζήσουν!!!)
-
Να σας ζήσουν τα παιδάκια.
Πόσα χλμ υπολογίζεις να κάνεις τον χρόνο ?
Θα το πάρεις μετρητά ?
Αν δεν κάνεις πάνω από 10-12000 και μπορείς να βάλεις μικρή χρηματοδότηση, μήπως να πάρεις καινούργιο ?
Μήπως να έβλεπες το βενζίνης νέο C3 aircross που έχει 21500 με τα 100 άλογα στην μεσαία έκδοση ?
Γιατί να βάλεις χρηματοδότηση σε μτχ θα έχεις επιτόκια 10-12 %, ενώ στα καινούργια γύρω στα 7-8, που θα μειώσουν την διαφορά από τα 16000.
Γενικά στα μτχ η αγορά είναι ελληνικά λήζινγκ αβέβαιων χλμ και εισαγωγής επίσης αβέβαιων χλμ.
-
@criuser said in Αγορά μεταχειρισμένου με χώρους:
Να σας ζήσουν τα παιδάκια.
Πόσα χλμ υπολογίζεις να κάνεις τον χρόνο ?
Θα το πάρεις μετρητά ?
Αν δεν κάνεις πάνω από 10-12000 και μπορείς να βάλεις μικρή χρηματοδότηση, μήπως να πάρεις καινούργιο ?
Μήπως να έβλεπες το βενζίνης νέο C3 aircross που έχει 21500 με τα 100 άλογα στην μεσαία έκδοση ?
Γιατί να βάλεις χρηματοδότηση σε μτχ θα έχεις επιτόκια 10-12 %, ενώ στα καινούργια γύρω στα 7-8, που θα μειώσουν την διαφορά από τα 16000.
Γενικά στα μτχ η αγορά είναι ελληνικά λήζινγκ αβέβαιων χλμ και εισαγωγής επίσης αβέβαιων χλμ.
Δεν νομίζω το c3 aircross να χωράει δύο παιδικά καθίσματα πίσω και μια μαμά. Το scenic είναι 7 εκατοστά φαρδύτερο και έχει και 6,5 εκατοστά μακρύτερο μεταξόνιο, μιλάμε για πολύ άνετο πίσω κάθισμα
Καλύτερα να πρότεινες C5 aircross
https://www.carsized.com/en/cars/compare/renault-scenic-2016-minivan-vs-citroen-c5-aircross-2022-suv/rear/ -
Το θέμα είναι ότι κοιτώντας την αγορά βρίσκω λίγα αυτοκίνητα με μεγάλες διαφορές χλμ, ενώ τα ελληνικά είναι ελάχιστα.
Για αυτό ρώτησα για ετήσια χλμ και χρηματοδότηση.
-
BMW Gran Tourer 216. Το 1500άρι το βρίσκεις πια στα λεφτά που δίνεις.
Ενήλικας δεν πρόκειται ποτέ να χωρέσει πίσω ανάμεσα σε ISOFIX καθισματάκια. Στο CR-V με τα πρώτα "0-13" δεμένα με ζώνη (χωρίς ISOFIX) χωρούσε στη μέση η μαμά. Μόλις μπήκαν σε όρθιο που είχε ISOFIX τελείωσε. Αλλά έτσι κι αλλιώς μόνο για την αρχή χρειάζεται ενήλικας στη μέση για επιτήρηση.
Δίδυμα; Να σου ζήσουν. "0-13 με ζώνη" σημαίνει ότι πατάς το κουμπί, τραβάς τη ζώνη και αρπάζεις ένα καλάθι με μωρό σε κάθε χέρι. Αν μάλιστα κουμπώνουν και κατευθείαν στο καρότσι, ακόμα πιο βολικό. Και για όσους αρχίζουν να γκρινιάζουν για μειωμένη ασφάλεια χωρίς ISOFIX, από πείρας τα μωρά έμπαιναν στο αυτοκίνητο πρακτικά μόνον για να πάνε στον γιατρό... Άντε και για μια βόλτα στην παραλία.
Υπολόγισε ότι θα περάσεις από τρία καθισματάκια: 0-13, 9-18, 15-36. Δοκίμασα 0-18 και 9-36, αλλά δεν βόλεψαν. Το 9-36 ήταν πολύ στενό και σύντομα δεν χώρεσε το μικρο λόγω ύψους και πλάτους. Τα δε 0-18 ήταν πολύ δυσκολότερο στο βάλε-βγάλε του μωρού από το 0-13..
Αγορά μεταχειρισμένου με χώρους