Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Αναρτήσεων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Αναρτήσεων
    • 1
    • 2
    • 138
    • 139
    • 140
    • 141
    • 142
    • 142 / 142
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    44
    2835
    88022
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ken11
      ken11 last edited by ken11

      Αν είναι τόσο χάλια η ανάρτηση,γιατί έχει καλή φήμη στην αγορά και την προτιμούν? Δεν ξέρω,θα ρωτήσω αντιπροσωπεία για τα μαμά να δω τι και πώς όταν έρθει η στιγμή για αλλαγή.

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimitrioskosmas @ken11 last edited by

        @ken11 said in Περί Αναρτήσεων:

        Αν είναι τόσο χάλια η ανάρτηση,γιατί έχει καλή φήμη στην αγορά και την προτιμούν? Δεν ξέρω,θα ρωτήσω αντιπροσωπεία για τα μαμά να δω τι και πώς όταν έρθει η στιγμή για αλλαγή.

        η καγιαμπα είναι όνομα, σε κάποια αυτοκίνητα δουλευει καλά σε κάποια όχι
        ένας κατασκευαστής αμορτισερ aftermarket δε μπορεί να βγάζει εκατοντάδες τύπους αμορτισερ για κάθε αυτοκίνητο στην ευρωπαική αγορά

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • panos2171
          panos2171 last edited by

          Πάντα εξαρτάται το αυτοκίνητο και η χρήση. Όλες οι entry level σειρές είναι καλές ,λίγο πιο κάτω από τις μαμά entry level.
          Η kyb γενικά φημίζεται για τη σχέση απόδοσης - τιμής.

          O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            driver-m last edited by

            Eγω παντως οταν ξαναλλαξω αναρτησεις θα παω σε sachs για δοκιμη. Οι excel g ειναι υπερβολικα σκληρες για το 207 μου και παροτι κρατανε καλα στις στροφες, ισως καλυτερα κι απ'τις εργοστασιακες, εχουν μηδενικη ουσιαστικα αποσβεση που περα απο κουραστικο, ζοριζει και το σασι οπως και τα ψαλιδια κλπ. Οι sachs πιστευω θα ηταν πιο μαλακες και καταλληλοτερες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by lap

              Έβγαλαν ξανά τα αυθεντικά του 207. Μια εποχή είχαν σταματήσει! Μου το είπε ένα φιλαράκι! Πάνε ρώτα! 400 κάτι ευρώ

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                driver-m @lap last edited by

                @lap said in Περί Αναρτήσεων:

                Έβγαλαν ξανά τα αυθεντικά του 207. Μια εποχή είχαν σταματήσει! Μου το είπε ένα φιλαράκι! Πάνε ρώτα! 400 κάτι ευρώ

                Ενδιαφερον. Αν και φοβαμαι οτι δεν θα ειναι οντως σαν τα εργοστασιακα σαν αντοχη, αλλα υποβαθμισμενα. Επισης 400 δεν ειναι λιγα για αναρτηση ενος 1400αριου σχεδον 20 ετων, εκτος κι αν εννοεις με τα εργατικα μαζι. Αλλιως μιλαμε για 600+ που δεν αξιζουν. Αν ειμαι με εργατικα ομως θα τα εχω υποψιν.

                O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by lap

                  Μου είπε είναι τα αυθεντικά-αυθεντικά! Έχουν δύο εκδόσεις μια αυτήν την μάπα που λες και μια την αυθεντική!

                  Οχι μόνο τα αμορτισέρ, χωρίς εργασία!

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • O
                    omikrositalofilos @panos2171 last edited by

                    @panos2171 said in Περί Αναρτήσεων:

                    Πάντα εξαρτάται το αυτοκίνητο και η χρήση. Όλες οι entry level σειρές είναι καλές ,λίγο πιο κάτω από τις μαμά entry level.
                    Η kyb γενικά φημίζεται για τη σχέση απόδοσης - τιμής.

                    ρε παιδια τι λετε, τι σχεση αποδοσης τιμης, δε το καταλαβαινω στην εννοια της αναρτησης.

                    Εκει υπαρχει σωστο ή λαθος, και υποκειμενικη αισθηση, μια αναρτηση χαλια βαλβιδωμενη οσο και φτηνη να ειναι ειναι απλα λαθος.

                    Τα παλαια χρονια που καναμε MTB ολοι ερχονταν σε εμενα για να ρυθμισουμε κανουμε σερβις στις αναρτησεις τους. Και μιλαμε για ακριβα αμορτισερ απο τα αγαπημενα μου open bath marzocchi 66/888, μεχρι κασιμια με FIT και Grip, RT3, motion control, OCR (σε RST) και πολλα ακομη. Απο τοτε αγαπαγα και καταλαβαινα τι σημαινει αποσβεση και εκανα ολους τους αναβατες χαρουμενους. Αυτο που εμαθα ειναι οτι υπαρχει σωστη ρυθμισης και λαθος ρυθμισης, και στο πλαισιο που οριζεται απο την σωστη ρυθμιση υπεισέρχεται η εννοια της υποκειμενικότητας

                    I panos2171 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      omikrositalofilos @driver-m last edited by

                      @driver-m said in Περί Αναρτήσεων:

                      Ενδιαφερον. Αν και φοβαμαι οτι δεν θα ειναι οντως σαν τα εργοστασιακα σαν αντοχη, αλλα υποβαθμισμενα. Επισης 400 δεν ειναι λιγα για αναρτηση ενος 1400αριου σχεδον 20 ετων, εκτος κι αν εννοεις με τα εργατικα μαζι. Αλλιως μιλαμε για 600+ που δεν αξιζουν. Αν ειμαι με εργατικα ομως θα τα εχω υποψιν.

                      Ισχυει αυτο που λες, πολλες φορες τα reprod ειναι υποβαθμισμενα πρεπει να το ελεγξεις...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        ilias-a @omikrositalofilos last edited by

                        @omikrositalofilos said in Περί Αναρτήσεων:

                        ρε παιδια τι λετε, τι σχεση αποδοσης τιμης, δε το καταλαβαινω στην εννοια της αναρτησης.

                        Εκει υπαρχει σωστο ή λαθος, και υποκειμενικη αισθηση, μια αναρτηση χαλια βαλβιδωμενη οσο και φτηνη να ειναι ειναι απλα λαθος.

                        Τα παλαια χρονια που καναμε MTB ολοι ερχονταν σε εμενα για να ρυθμισουμε κανουμε σερβις στις αναρτησεις τους. Και μιλαμε για ακριβα αμορτισερ απο τα αγαπημενα μου open bath marzocchi 66/888, μεχρι κασιμια με FIT και Grip, RT3, motion control, OCR (σε RST) και πολλα ακομη. Απο τοτε αγαπαγα και καταλαβαινα τι σημαινει αποσβεση και εκανα ολους τους αναβατες χαρουμενους. Αυτο που εμαθα ειναι οτι υπαρχει σωστη ρυθμισης και λαθος ρυθμισης, και στο πλαισιο που οριζεται απο την σωστη ρυθμιση υπεισέρχεται η εννοια της υποκειμενικότητας

                        Και βεβαια υπαρχει σχεση στην τιμη και αποδοση, πως θα βαλεις στην ιδια κατηγορια ενα αμορτισερ οικονομικο που εχει κατασκευαστει για να προσφερει εναν καλο μεσο ορο σε ολες τις συνθηκες για το μεγαλυτερο συνολο των οδηγων, με λυσεις πολυ ακριβοτερες που απαιτουν, εξειδικευμενες γνωσεις απο τον οδηγο στο τι θελει, γνωστη τεχνικο για να το φερει στα μετρα του και τελος διαφορετικο σεταρισμα σε καθε συνθηκη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          w202-amg last edited by

                          Alko κίτρινα τα σταμάτησαν οι @@@@@@ . Εφάμιλλα των bilstein b6 .......
                          Η μία w202 έχει bilstein b6
                          Η άλλη Al-ko κίτρινα.
                          Άψογο προϊόν...... Απορώ για ποιόν ηλίθιο λόγο τα σταμάτησαν.
                          Anyway 200κ+ χιλιόμετρα αμορτισέρ έχετε δει? Θα έπρεπε να με πληρώσουν!!!! Like new.
                          W202 ανάρτηση!! Ακούς red?! 😂

                          O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            omikrositalofilos @w202-amg last edited by

                            @w202-amg said in Περί Αναρτήσεων:

                            Anyway 200κ

                            210 στην μικρη alfa like new

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • panos2171
                              panos2171 @omikrositalofilos last edited by

                              @omikrositalofilos said in Περί Αναρτήσεων:

                              @panos2171 said in Περί Αναρτήσεων:

                              Πάντα εξαρτάται το αυτοκίνητο και η χρήση. Όλες οι entry level σειρές είναι καλές ,λίγο πιο κάτω από τις μαμά entry level.
                              Η kyb γενικά φημίζεται για τη σχέση απόδοσης - τιμής.

                              ρε παιδια τι λετε, τι σχεση αποδοσης τιμης, δε το καταλαβαινω στην εννοια της αναρτησης.

                              Εκει υπαρχει σωστο ή λαθος, και υποκειμενικη αισθηση, μια αναρτηση χαλια βαλβιδωμενη οσο και φτηνη να ειναι ειναι απλα λαθος.

                              Τα παλαια χρονια που καναμε MTB ολοι ερχονταν σε εμενα για να ρυθμισουμε κανουμε σερβις στις αναρτησεις τους. Και μιλαμε για ακριβα αμορτισερ απο τα αγαπημενα μου open bath marzocchi 66/888, μεχρι κασιμια με FIT και Grip, RT3, motion control, OCR (σε RST) και πολλα ακομη. Απο τοτε αγαπαγα και καταλαβαινα τι σημαινει αποσβεση και εκανα ολους τους αναβατες χαρουμενους. Αυτο που εμαθα ειναι οτι υπαρχει σωστη ρυθμισης και λαθος ρυθμισης, και στο πλαισιο που οριζεται απο την σωστη ρυθμιση υπεισέρχεται η εννοια της υποκειμενικότητας

                              Γιατί δε το καταλαβαίνεις; Μια excel έχει αποδεκτή λειτουργία στο μέσο όρο των καθημερινών αυτοκινήτων. Σε ένα αυτοκίνητο που είναι φτιαγμένο να εξυπηρετεί καθημερινές ανάγκες τι μπορεί να πάει λάθος.
                              Δηλαδή για όλα τα μεσαίας κατηγορίας αυτοκίνητά μια entry level kyb και άλλες αντίστοιχης ποιότητας (πχ Sachs) είναι μια χαρά.
                              Δεν μπαίνουν όλοι πίστα ή πηγαίνουν με τα όσα στις στροφές. Μια ανάρτηση που να μην κοπαναει θέλουμε για καθημερινή χρήση.

                              O 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • O
                                omikrositalofilos @panos2171 last edited by

                                @panos2171 said in Περί Αναρτήσεων:

                                @omikrositalofilos said in Περί Αναρτήσεων:

                                @panos2171 said in Περί Αναρτήσεων:

                                Πάντα εξαρτάται το αυτοκίνητο και η χρήση. Όλες οι entry level σειρές είναι καλές ,λίγο πιο κάτω από τις μαμά entry level.
                                Η kyb γενικά φημίζεται για τη σχέση απόδοσης - τιμής.

                                ρε παιδια τι λετε, τι σχεση αποδοσης τιμης, δε το καταλαβαινω στην εννοια της αναρτησης.

                                Εκει υπαρχει σωστο ή λαθος, και υποκειμενικη αισθηση, μια αναρτηση χαλια βαλβιδωμενη οσο και φτηνη να ειναι ειναι απλα λαθος.

                                Τα παλαια χρονια που καναμε MTB ολοι ερχονταν σε εμενα για να ρυθμισουμε κανουμε σερβις στις αναρτησεις τους. Και μιλαμε για ακριβα αμορτισερ απο τα αγαπημενα μου open bath marzocchi 66/888, μεχρι κασιμια με FIT και Grip, RT3, motion control, OCR (σε RST) και πολλα ακομη. Απο τοτε αγαπαγα και καταλαβαινα τι σημαινει αποσβεση και εκανα ολους τους αναβατες χαρουμενους. Αυτο που εμαθα ειναι οτι υπαρχει σωστη ρυθμισης και λαθος ρυθμισης, και στο πλαισιο που οριζεται απο την σωστη ρυθμιση υπεισέρχεται η εννοια της υποκειμενικότητας

                                Γιατί δε το καταλαβαίνεις; Μια excel έχει αποδεκτή λειτουργία στο μέσο όρο των καθημερινών αυτοκινήτων. Σε ένα αυτοκίνητο που είναι φτιαγμένο να εξυπηρετεί καθημερινές ανάγκες τι μπορεί να πάει λάθος.
                                Δηλαδή για όλα τα μεσαίας κατηγορίας αυτοκίνητά μια entry level kyb και άλλες αντίστοιχης ποιότητας (πχ Sachs) είναι μια χαρά.
                                Δεν μπαίνουν όλοι πίστα ή πηγαίνουν με τα όσα στις στροφές. Μια ανάρτηση που να μην κοπαναει θέλουμε για καθημερινή χρήση.

                                Φιλε μου καλε, δεν καταλαβαινεις κατι βασικο, εσυ μπορει να οδηγεις το αμαξι σου στο 10% καθε μερα, ομοιως πραττω κι εγω. Ομως μια μανουβρα αποφυγης (που ανετα μπορει να συμβει στην καθημερινη οδηγηση) ξαφνικα φερνει το αμαξι και τον οδηγο στο 100% των δυνατοτητων του. Για αυτο τον λογο βαζεις κατι το οποιο ειναι πολυ καλυτερο απο αυτο που χρησιμοποιεις καθημερινα, για την μια στιγμη που θα χρειαστεις και το 100% του. Το ιδιο και με τα λαστιχα, καθημερινα θα μπορουσα να ειχα και nylon και δε θα γλυστραγα ποτε. Την μια φορα που θα ηθελα 1g πεδης αντι για 0.6 εκεινη ειναι η στιγμη που θα το μετανιωνα πικρα.
                                Δεν εχει να κανει λοιπον με το αν οδηγεις το αμαξι επιθετικα η στα ορια του. Εχει να κανει οτι θελεις να σπρωξεις τα ορια του οσο πιο μακρια μπορεις για την μια στιγμη που θα τα χρειαστεις πραγματικα.
                                Τουλαχιστον ετσι σκεφτομαι εγω, μπορει να ειμαι λαθος...😞

                                I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  ilias-a @omikrositalofilos last edited by

                                  @omikrositalofilos said in Περί Αναρτήσεων:

                                  @panos2171 said in Περί Αναρτήσεων:

                                  @omikrositalofilos said in Περί Αναρτήσεων:

                                  @panos2171 said in Περί Αναρτήσεων:

                                  Πάντα εξαρτάται το αυτοκίνητο και η χρήση. Όλες οι entry level σειρές είναι καλές ,λίγο πιο κάτω από τις μαμά entry level.
                                  Η kyb γενικά φημίζεται για τη σχέση απόδοσης - τιμής.

                                  ρε παιδια τι λετε, τι σχεση αποδοσης τιμης, δε το καταλαβαινω στην εννοια της αναρτησης.

                                  Εκει υπαρχει σωστο ή λαθος, και υποκειμενικη αισθηση, μια αναρτηση χαλια βαλβιδωμενη οσο και φτηνη να ειναι ειναι απλα λαθος.

                                  Τα παλαια χρονια που καναμε MTB ολοι ερχονταν σε εμενα για να ρυθμισουμε κανουμε σερβις στις αναρτησεις τους. Και μιλαμε για ακριβα αμορτισερ απο τα αγαπημενα μου open bath marzocchi 66/888, μεχρι κασιμια με FIT και Grip, RT3, motion control, OCR (σε RST) και πολλα ακομη. Απο τοτε αγαπαγα και καταλαβαινα τι σημαινει αποσβεση και εκανα ολους τους αναβατες χαρουμενους. Αυτο που εμαθα ειναι οτι υπαρχει σωστη ρυθμισης και λαθος ρυθμισης, και στο πλαισιο που οριζεται απο την σωστη ρυθμιση υπεισέρχεται η εννοια της υποκειμενικότητας

                                  Γιατί δε το καταλαβαίνεις; Μια excel έχει αποδεκτή λειτουργία στο μέσο όρο των καθημερινών αυτοκινήτων. Σε ένα αυτοκίνητο που είναι φτιαγμένο να εξυπηρετεί καθημερινές ανάγκες τι μπορεί να πάει λάθος.
                                  Δηλαδή για όλα τα μεσαίας κατηγορίας αυτοκίνητά μια entry level kyb και άλλες αντίστοιχης ποιότητας (πχ Sachs) είναι μια χαρά.
                                  Δεν μπαίνουν όλοι πίστα ή πηγαίνουν με τα όσα στις στροφές. Μια ανάρτηση που να μην κοπαναει θέλουμε για καθημερινή χρήση.

                                  Φιλε μου καλε, δεν καταλαβαινεις κατι βασικο, εσυ μπορει να οδηγεις το αμαξι σου στο 10% καθε μερα, ομοιως πραττω κι εγω. Ομως μια μανουβρα αποφυγης (που ανετα μπορει να συμβει στην καθημερινη οδηγηση) ξαφνικα φερνει το αμαξι και τον οδηγο στο 100% των δυνατοτητων του. Για αυτο τον λογο βαζεις κατι το οποιο ειναι πολυ καλυτερο απο αυτο που χρησιμοποιεις καθημερινα, για την μια στιγμη που θα χρειαστεις και το 100% του. Το ιδιο και με τα λαστιχα, καθημερινα θα μπορουσα να ειχα και nylon και δε θα γλυστραγα ποτε. Την μια φορα που θα ηθελα 1g πεδης αντι για 0.6 εκεινη ειναι η στιγμη που θα το μετανιωνα πικρα.
                                  Δεν εχει να κανει λοιπον με το αν οδηγεις το αμαξι επιθετικα η στα ορια του. Εχει να κανει οτι θελεις να σπρωξεις τα ορια του οσο πιο μακρια μπορεις για την μια στιγμη που θα τα χρειαστεις πραγματικα.
                                  Τουλαχιστον ετσι σκεφτομαι εγω, μπορει να ειμαι λαθος...😞

                                  Το καθημερινο αυτοκινητο πρεπει να εχει εναν καλο μεσο ορο και να διατηρει την ανεση του, οταν πας να εξειδικευσεις την αναρτηση ή τα λαστιχα που αναφερες σε μια συνθηκη συνηθως χαλας ολες τις υπολοιπες.
                                  Εχει να κανει βεβαια και με την ηλικια του οδηγου, αν εισαι μεχρι 30-35 βαζεις ευκολα την ανεση και τη χαλαρη οδηγηση στην ακρη, απο 45 και πανω αυτα δεν τα διαπραγματευεσαι.

                                  O 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • O
                                    omikrositalofilos @ilias-a last edited by omikrositalofilos

                                    @ilias-a said in Περί Αναρτήσεων:

                                    Το καθημερινο αυτοκινητο πρεπει να εχει εναν καλο μεσο ορο και να διατηρει την ανεση του, οταν πας να εξειδικευσεις την αναρτηση ή τα λαστιχα που αναφερες σε μια συνθηκη συνηθως χαλας ολες τις υπολοιπες.
                                    Εχει να κανει βεβαια και με την ηλικια του οδηγου, αν εισαι μεχρι 30-35 βαζεις ευκολα την ανεση και τη χαλαρη οδηγηση στην ακρη, απο 45 και πανω αυτα δεν τα διαπραγματευεσαι.

                                    Βαζω πρωτη την ανεση και ειμαι πολυ νεοτερος και ξαναλεω τον βελτιστο αυτο συμβιβασμο, (διοτι το engineering ειναι ενα παιχνιδι συμβιβασμων) τον εχει κανει η εταιρια για εσενα οταν ξόδεψε μερικα εκ. και απειρες ωρες να αναπτυξει το συστημα αποσβεσης. Ποιος ειμαι εγω να χαλασω την δουλεια των συναδελφων?

                                    Θες να στο πω αλλιως, εχω μετανοιωσει σε απειρο βαθμο τις KW στο αμαξι, θελω να γυρισω σε full Ti setup. Σου ξαναλεω εχω μετανοιωσει τις KW, κατι excel g και sachs δεν μπορω ουτε να τις οδηγησω, με φτανουν σε απιστευτα επιπεδα αγχους. Οι KW ειναι καλες, αλλα δεν ταιριαζουν με τον χαρακτηρα του αμαξιου. (Keep in mind ειναι βαλβιδωμενες ακριβως για το αμαξι μου και οχι μια γενικη βαλβιδωση οπως αλλα φτηνοτερα coilover)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1
                                    • 2
                                    • 138
                                    • 139
                                    • 140
                                    • 141
                                    • 142
                                    • 142 / 142
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr