-
Αν είναι τόσο χάλια η ανάρτηση,γιατί έχει καλή φήμη στην αγορά και την προτιμούν? Δεν ξέρω,θα ρωτήσω αντιπροσωπεία για τα μαμά να δω τι και πώς όταν έρθει η στιγμή για αλλαγή.
-
@ken11 said in Περί Αναρτήσεων:
Αν είναι τόσο χάλια η ανάρτηση,γιατί έχει καλή φήμη στην αγορά και την προτιμούν? Δεν ξέρω,θα ρωτήσω αντιπροσωπεία για τα μαμά να δω τι και πώς όταν έρθει η στιγμή για αλλαγή.
η καγιαμπα είναι όνομα, σε κάποια αυτοκίνητα δουλευει καλά σε κάποια όχι
ένας κατασκευαστής αμορτισερ aftermarket δε μπορεί να βγάζει εκατοντάδες τύπους αμορτισερ για κάθε αυτοκίνητο στην ευρωπαική αγορά -
Πάντα εξαρτάται το αυτοκίνητο και η χρήση. Όλες οι entry level σειρές είναι καλές ,λίγο πιο κάτω από τις μαμά entry level.
Η kyb γενικά φημίζεται για τη σχέση απόδοσης - τιμής. -
Eγω παντως οταν ξαναλλαξω αναρτησεις θα παω σε sachs για δοκιμη. Οι excel g ειναι υπερβολικα σκληρες για το 207 μου και παροτι κρατανε καλα στις στροφες, ισως καλυτερα κι απ'τις εργοστασιακες, εχουν μηδενικη ουσιαστικα αποσβεση που περα απο κουραστικο, ζοριζει και το σασι οπως και τα ψαλιδια κλπ. Οι sachs πιστευω θα ηταν πιο μαλακες και καταλληλοτερες.
-
Έβγαλαν ξανά τα αυθεντικά του 207. Μια εποχή είχαν σταματήσει! Μου το είπε ένα φιλαράκι! Πάνε ρώτα! 400 κάτι ευρώ
-
@lap said in Περί Αναρτήσεων:
Έβγαλαν ξανά τα αυθεντικά του 207. Μια εποχή είχαν σταματήσει! Μου το είπε ένα φιλαράκι! Πάνε ρώτα! 400 κάτι ευρώ
Ενδιαφερον. Αν και φοβαμαι οτι δεν θα ειναι οντως σαν τα εργοστασιακα σαν αντοχη, αλλα υποβαθμισμενα. Επισης 400 δεν ειναι λιγα για αναρτηση ενος 1400αριου σχεδον 20 ετων, εκτος κι αν εννοεις με τα εργατικα μαζι. Αλλιως μιλαμε για 600+ που δεν αξιζουν. Αν ειμαι με εργατικα ομως θα τα εχω υποψιν.
-
Μου είπε είναι τα αυθεντικά-αυθεντικά! Έχουν δύο εκδόσεις μια αυτήν την μάπα που λες και μια την αυθεντική!
Οχι μόνο τα αμορτισέρ, χωρίς εργασία!
-
@panos2171 said in Περί Αναρτήσεων:
Πάντα εξαρτάται το αυτοκίνητο και η χρήση. Όλες οι entry level σειρές είναι καλές ,λίγο πιο κάτω από τις μαμά entry level.
Η kyb γενικά φημίζεται για τη σχέση απόδοσης - τιμής.ρε παιδια τι λετε, τι σχεση αποδοσης τιμης, δε το καταλαβαινω στην εννοια της αναρτησης.
Εκει υπαρχει σωστο ή λαθος, και υποκειμενικη αισθηση, μια αναρτηση χαλια βαλβιδωμενη οσο και φτηνη να ειναι ειναι απλα λαθος.
Τα παλαια χρονια που καναμε MTB ολοι ερχονταν σε εμενα για να ρυθμισουμε κανουμε σερβις στις αναρτησεις τους. Και μιλαμε για ακριβα αμορτισερ απο τα αγαπημενα μου open bath marzocchi 66/888, μεχρι κασιμια με FIT και Grip, RT3, motion control, OCR (σε RST) και πολλα ακομη. Απο τοτε αγαπαγα και καταλαβαινα τι σημαινει αποσβεση και εκανα ολους τους αναβατες χαρουμενους. Αυτο που εμαθα ειναι οτι υπαρχει σωστη ρυθμισης και λαθος ρυθμισης, και στο πλαισιο που οριζεται απο την σωστη ρυθμιση υπεισέρχεται η εννοια της υποκειμενικότητας
-
@driver-m said in Περί Αναρτήσεων:
Ενδιαφερον. Αν και φοβαμαι οτι δεν θα ειναι οντως σαν τα εργοστασιακα σαν αντοχη, αλλα υποβαθμισμενα. Επισης 400 δεν ειναι λιγα για αναρτηση ενος 1400αριου σχεδον 20 ετων, εκτος κι αν εννοεις με τα εργατικα μαζι. Αλλιως μιλαμε για 600+ που δεν αξιζουν. Αν ειμαι με εργατικα ομως θα τα εχω υποψιν.
Ισχυει αυτο που λες, πολλες φορες τα reprod ειναι υποβαθμισμενα πρεπει να το ελεγξεις...
-
@omikrositalofilos said in Περί Αναρτήσεων:
ρε παιδια τι λετε, τι σχεση αποδοσης τιμης, δε το καταλαβαινω στην εννοια της αναρτησης.
Εκει υπαρχει σωστο ή λαθος, και υποκειμενικη αισθηση, μια αναρτηση χαλια βαλβιδωμενη οσο και φτηνη να ειναι ειναι απλα λαθος.
Τα παλαια χρονια που καναμε MTB ολοι ερχονταν σε εμενα για να ρυθμισουμε κανουμε σερβις στις αναρτησεις τους. Και μιλαμε για ακριβα αμορτισερ απο τα αγαπημενα μου open bath marzocchi 66/888, μεχρι κασιμια με FIT και Grip, RT3, motion control, OCR (σε RST) και πολλα ακομη. Απο τοτε αγαπαγα και καταλαβαινα τι σημαινει αποσβεση και εκανα ολους τους αναβατες χαρουμενους. Αυτο που εμαθα ειναι οτι υπαρχει σωστη ρυθμισης και λαθος ρυθμισης, και στο πλαισιο που οριζεται απο την σωστη ρυθμιση υπεισέρχεται η εννοια της υποκειμενικότητας
Και βεβαια υπαρχει σχεση στην τιμη και αποδοση, πως θα βαλεις στην ιδια κατηγορια ενα αμορτισερ οικονομικο που εχει κατασκευαστει για να προσφερει εναν καλο μεσο ορο σε ολες τις συνθηκες για το μεγαλυτερο συνολο των οδηγων, με λυσεις πολυ ακριβοτερες που απαιτουν, εξειδικευμενες γνωσεις απο τον οδηγο στο τι θελει, γνωστη τεχνικο για να το φερει στα μετρα του και τελος διαφορετικο σεταρισμα σε καθε συνθηκη.
-
Alko κίτρινα τα σταμάτησαν οι @@@@@@ . Εφάμιλλα των bilstein b6 .......
Η μία w202 έχει bilstein b6
Η άλλη Al-ko κίτρινα.
Άψογο προϊόν...... Απορώ για ποιόν ηλίθιο λόγο τα σταμάτησαν.
Anyway 200κ+ χιλιόμετρα αμορτισέρ έχετε δει? Θα έπρεπε να με πληρώσουν!!!! Like new.
W202 ανάρτηση!! Ακούς red?! -
-
@omikrositalofilos said in Περί Αναρτήσεων:
@panos2171 said in Περί Αναρτήσεων:
Πάντα εξαρτάται το αυτοκίνητο και η χρήση. Όλες οι entry level σειρές είναι καλές ,λίγο πιο κάτω από τις μαμά entry level.
Η kyb γενικά φημίζεται για τη σχέση απόδοσης - τιμής.ρε παιδια τι λετε, τι σχεση αποδοσης τιμης, δε το καταλαβαινω στην εννοια της αναρτησης.
Εκει υπαρχει σωστο ή λαθος, και υποκειμενικη αισθηση, μια αναρτηση χαλια βαλβιδωμενη οσο και φτηνη να ειναι ειναι απλα λαθος.
Τα παλαια χρονια που καναμε MTB ολοι ερχονταν σε εμενα για να ρυθμισουμε κανουμε σερβις στις αναρτησεις τους. Και μιλαμε για ακριβα αμορτισερ απο τα αγαπημενα μου open bath marzocchi 66/888, μεχρι κασιμια με FIT και Grip, RT3, motion control, OCR (σε RST) και πολλα ακομη. Απο τοτε αγαπαγα και καταλαβαινα τι σημαινει αποσβεση και εκανα ολους τους αναβατες χαρουμενους. Αυτο που εμαθα ειναι οτι υπαρχει σωστη ρυθμισης και λαθος ρυθμισης, και στο πλαισιο που οριζεται απο την σωστη ρυθμιση υπεισέρχεται η εννοια της υποκειμενικότητας
Γιατί δε το καταλαβαίνεις; Μια excel έχει αποδεκτή λειτουργία στο μέσο όρο των καθημερινών αυτοκινήτων. Σε ένα αυτοκίνητο που είναι φτιαγμένο να εξυπηρετεί καθημερινές ανάγκες τι μπορεί να πάει λάθος.
Δηλαδή για όλα τα μεσαίας κατηγορίας αυτοκίνητά μια entry level kyb και άλλες αντίστοιχης ποιότητας (πχ Sachs) είναι μια χαρά.
Δεν μπαίνουν όλοι πίστα ή πηγαίνουν με τα όσα στις στροφές. Μια ανάρτηση που να μην κοπαναει θέλουμε για καθημερινή χρήση. -
@panos2171 said in Περί Αναρτήσεων:
@omikrositalofilos said in Περί Αναρτήσεων:
@panos2171 said in Περί Αναρτήσεων:
Πάντα εξαρτάται το αυτοκίνητο και η χρήση. Όλες οι entry level σειρές είναι καλές ,λίγο πιο κάτω από τις μαμά entry level.
Η kyb γενικά φημίζεται για τη σχέση απόδοσης - τιμής.ρε παιδια τι λετε, τι σχεση αποδοσης τιμης, δε το καταλαβαινω στην εννοια της αναρτησης.
Εκει υπαρχει σωστο ή λαθος, και υποκειμενικη αισθηση, μια αναρτηση χαλια βαλβιδωμενη οσο και φτηνη να ειναι ειναι απλα λαθος.
Τα παλαια χρονια που καναμε MTB ολοι ερχονταν σε εμενα για να ρυθμισουμε κανουμε σερβις στις αναρτησεις τους. Και μιλαμε για ακριβα αμορτισερ απο τα αγαπημενα μου open bath marzocchi 66/888, μεχρι κασιμια με FIT και Grip, RT3, motion control, OCR (σε RST) και πολλα ακομη. Απο τοτε αγαπαγα και καταλαβαινα τι σημαινει αποσβεση και εκανα ολους τους αναβατες χαρουμενους. Αυτο που εμαθα ειναι οτι υπαρχει σωστη ρυθμισης και λαθος ρυθμισης, και στο πλαισιο που οριζεται απο την σωστη ρυθμιση υπεισέρχεται η εννοια της υποκειμενικότητας
Γιατί δε το καταλαβαίνεις; Μια excel έχει αποδεκτή λειτουργία στο μέσο όρο των καθημερινών αυτοκινήτων. Σε ένα αυτοκίνητο που είναι φτιαγμένο να εξυπηρετεί καθημερινές ανάγκες τι μπορεί να πάει λάθος.
Δηλαδή για όλα τα μεσαίας κατηγορίας αυτοκίνητά μια entry level kyb και άλλες αντίστοιχης ποιότητας (πχ Sachs) είναι μια χαρά.
Δεν μπαίνουν όλοι πίστα ή πηγαίνουν με τα όσα στις στροφές. Μια ανάρτηση που να μην κοπαναει θέλουμε για καθημερινή χρήση.Φιλε μου καλε, δεν καταλαβαινεις κατι βασικο, εσυ μπορει να οδηγεις το αμαξι σου στο 10% καθε μερα, ομοιως πραττω κι εγω. Ομως μια μανουβρα αποφυγης (που ανετα μπορει να συμβει στην καθημερινη οδηγηση) ξαφνικα φερνει το αμαξι και τον οδηγο στο 100% των δυνατοτητων του. Για αυτο τον λογο βαζεις κατι το οποιο ειναι πολυ καλυτερο απο αυτο που χρησιμοποιεις καθημερινα, για την μια στιγμη που θα χρειαστεις και το 100% του. Το ιδιο και με τα λαστιχα, καθημερινα θα μπορουσα να ειχα και nylon και δε θα γλυστραγα ποτε. Την μια φορα που θα ηθελα 1g πεδης αντι για 0.6 εκεινη ειναι η στιγμη που θα το μετανιωνα πικρα.
Δεν εχει να κανει λοιπον με το αν οδηγεις το αμαξι επιθετικα η στα ορια του. Εχει να κανει οτι θελεις να σπρωξεις τα ορια του οσο πιο μακρια μπορεις για την μια στιγμη που θα τα χρειαστεις πραγματικα.
Τουλαχιστον ετσι σκεφτομαι εγω, μπορει να ειμαι λαθος... -
@omikrositalofilos said in Περί Αναρτήσεων:
@panos2171 said in Περί Αναρτήσεων:
@omikrositalofilos said in Περί Αναρτήσεων:
@panos2171 said in Περί Αναρτήσεων:
Πάντα εξαρτάται το αυτοκίνητο και η χρήση. Όλες οι entry level σειρές είναι καλές ,λίγο πιο κάτω από τις μαμά entry level.
Η kyb γενικά φημίζεται για τη σχέση απόδοσης - τιμής.ρε παιδια τι λετε, τι σχεση αποδοσης τιμης, δε το καταλαβαινω στην εννοια της αναρτησης.
Εκει υπαρχει σωστο ή λαθος, και υποκειμενικη αισθηση, μια αναρτηση χαλια βαλβιδωμενη οσο και φτηνη να ειναι ειναι απλα λαθος.
Τα παλαια χρονια που καναμε MTB ολοι ερχονταν σε εμενα για να ρυθμισουμε κανουμε σερβις στις αναρτησεις τους. Και μιλαμε για ακριβα αμορτισερ απο τα αγαπημενα μου open bath marzocchi 66/888, μεχρι κασιμια με FIT και Grip, RT3, motion control, OCR (σε RST) και πολλα ακομη. Απο τοτε αγαπαγα και καταλαβαινα τι σημαινει αποσβεση και εκανα ολους τους αναβατες χαρουμενους. Αυτο που εμαθα ειναι οτι υπαρχει σωστη ρυθμισης και λαθος ρυθμισης, και στο πλαισιο που οριζεται απο την σωστη ρυθμιση υπεισέρχεται η εννοια της υποκειμενικότητας
Γιατί δε το καταλαβαίνεις; Μια excel έχει αποδεκτή λειτουργία στο μέσο όρο των καθημερινών αυτοκινήτων. Σε ένα αυτοκίνητο που είναι φτιαγμένο να εξυπηρετεί καθημερινές ανάγκες τι μπορεί να πάει λάθος.
Δηλαδή για όλα τα μεσαίας κατηγορίας αυτοκίνητά μια entry level kyb και άλλες αντίστοιχης ποιότητας (πχ Sachs) είναι μια χαρά.
Δεν μπαίνουν όλοι πίστα ή πηγαίνουν με τα όσα στις στροφές. Μια ανάρτηση που να μην κοπαναει θέλουμε για καθημερινή χρήση.Φιλε μου καλε, δεν καταλαβαινεις κατι βασικο, εσυ μπορει να οδηγεις το αμαξι σου στο 10% καθε μερα, ομοιως πραττω κι εγω. Ομως μια μανουβρα αποφυγης (που ανετα μπορει να συμβει στην καθημερινη οδηγηση) ξαφνικα φερνει το αμαξι και τον οδηγο στο 100% των δυνατοτητων του. Για αυτο τον λογο βαζεις κατι το οποιο ειναι πολυ καλυτερο απο αυτο που χρησιμοποιεις καθημερινα, για την μια στιγμη που θα χρειαστεις και το 100% του. Το ιδιο και με τα λαστιχα, καθημερινα θα μπορουσα να ειχα και nylon και δε θα γλυστραγα ποτε. Την μια φορα που θα ηθελα 1g πεδης αντι για 0.6 εκεινη ειναι η στιγμη που θα το μετανιωνα πικρα.
Δεν εχει να κανει λοιπον με το αν οδηγεις το αμαξι επιθετικα η στα ορια του. Εχει να κανει οτι θελεις να σπρωξεις τα ορια του οσο πιο μακρια μπορεις για την μια στιγμη που θα τα χρειαστεις πραγματικα.
Τουλαχιστον ετσι σκεφτομαι εγω, μπορει να ειμαι λαθος...Το καθημερινο αυτοκινητο πρεπει να εχει εναν καλο μεσο ορο και να διατηρει την ανεση του, οταν πας να εξειδικευσεις την αναρτηση ή τα λαστιχα που αναφερες σε μια συνθηκη συνηθως χαλας ολες τις υπολοιπες.
Εχει να κανει βεβαια και με την ηλικια του οδηγου, αν εισαι μεχρι 30-35 βαζεις ευκολα την ανεση και τη χαλαρη οδηγηση στην ακρη, απο 45 και πανω αυτα δεν τα διαπραγματευεσαι. -
@ilias-a said in Περί Αναρτήσεων:
Το καθημερινο αυτοκινητο πρεπει να εχει εναν καλο μεσο ορο και να διατηρει την ανεση του, οταν πας να εξειδικευσεις την αναρτηση ή τα λαστιχα που αναφερες σε μια συνθηκη συνηθως χαλας ολες τις υπολοιπες.
Εχει να κανει βεβαια και με την ηλικια του οδηγου, αν εισαι μεχρι 30-35 βαζεις ευκολα την ανεση και τη χαλαρη οδηγηση στην ακρη, απο 45 και πανω αυτα δεν τα διαπραγματευεσαι.Βαζω πρωτη την ανεση και ειμαι πολυ νεοτερος και ξαναλεω τον βελτιστο αυτο συμβιβασμο, (διοτι το engineering ειναι ενα παιχνιδι συμβιβασμων) τον εχει κανει η εταιρια για εσενα οταν ξόδεψε μερικα εκ. και απειρες ωρες να αναπτυξει το συστημα αποσβεσης. Ποιος ειμαι εγω να χαλασω την δουλεια των συναδελφων?
Θες να στο πω αλλιως, εχω μετανοιωσει σε απειρο βαθμο τις KW στο αμαξι, θελω να γυρισω σε full Ti setup. Σου ξαναλεω εχω μετανοιωσει τις KW, κατι excel g και sachs δεν μπορω ουτε να τις οδηγησω, με φτανουν σε απιστευτα επιπεδα αγχους. Οι KW ειναι καλες, αλλα δεν ταιριαζουν με τον χαρακτηρα του αμαξιου. (Keep in mind ειναι βαλβιδωμενες ακριβως για το αμαξι μου και οχι μια γενικη βαλβιδωση οπως αλλα φτηνοτερα coilover)
Περί Αναρτήσεων