-
Οχι το βρίσκω πανεύκολα.
Το έχουν στα χάιλαιτς τους οι Ισπανοί γιατί έπαθαν πλάκα με την επίδοση του..
-
-
Δεν έχει -7 τον χειμώνα στην Ισπανία, εκτός αν είσαι στα Πυρηναία...
-
Κοντός ψαλμός αλληλούια.
Winter is coming που είπε και ο κ. Stark. -
-
Φεβρουάριο έρχεται το Atto2 super hybrid
@lap
Youtube Video -
Κάνα full hubrid παίζει να φέρει;
Μήπως και εξυπηρετηθούνε και εμείς οι αparkingιτοι.. -
Μέχρι να έρθει στις εκθέσεις δεν πιστεύω τίποτα.
-
-
Αλλωστε είδαμε σήμερα και το τέστ ταράνδου του μικρού ντόλφιν surf.
https://www.autoblog.gr/2025/09/23/to-byd-dolphin-surf-sto-test-apofygis-tarandou/
Μόλις 73 χλμ. και έρριξε μια κορίνα στα 76 χλμ, ενώ 77 είναι αυτό που θέλουν να πετύχουν και πάνω από 77 είναι πάρα πολύ καλά τα αμάξια...Καλα το ειχα πει ότι ειναι κατηγορίας Α class
-
-
Στο Η.Β. ξεκίνησε να πωλείται το Atto 2 με μπαταρίες 51.1 KWh η μικρή και 64.8 KWh η μεγάλη. Νομίζω ότι αντιμετωπίζει το μεγαλύτερο μειονέκτημα του αυτοκινήτου. Καμιά σχέση με την 45άρα που φορούσε μέχρι τώρα.
Θα είναι μια πολύ καλή επιλογή πλέον, αν έρθει και με μια συμφέρουσα τιμή. -
Στο Η.Β. ξεκίνησε να πωλείται το Atto 2 με μπαταρίες 51.1 KWh η μικρή και 64.8 KWh η μεγάλη. Νομίζω ότι αντιμετωπίζει το μεγαλύτερο μειονέκτημα του αυτοκινήτου. Καμιά σχέση με την 45άρα που φορούσε μέχρι τώρα.
Θα είναι μια πολύ καλή επιλογή πλέον, αν έρθει και με μια συμφέρουσα τιμή.Να είναι ένα αμάξι στην καλύτερη και πιο βολική κατηγορία και το έχουν σκοτώσει με την απίστευτα μικρή μπαταρία χάνοντας πωλήσεις για μην κανιβαλίσουν το ασχημόπαπο το δελφίνι.
Γενικά είναι ανόητες οι επιλογές μπαταριών της BYD
Δεν επιτρέπεται ούτε το atto 3 να το καταδικάζουν με την 60 άρα μπαταρία με τόσο αργή φόρτιση και τέτοια κατανάλωση.
Πρακτικά ίσα που φτάνεις Πάτρα με τα όρια. -
Στο Η.Β. ξεκίνησε να πωλείται το Atto 2 με μπαταρίες 51.1 KWh η μικρή και 64.8 KWh η μεγάλη. Νομίζω ότι αντιμετωπίζει το μεγαλύτερο μειονέκτημα του αυτοκινήτου. Καμιά σχέση με την 45άρα που φορούσε μέχρι τώρα.
Θα είναι μια πολύ καλή επιλογή πλέον, αν έρθει και με μια συμφέρουσα τιμή.Να είναι ένα αμάξι στην καλύτερη και πιο βολική κατηγορία και το έχουν σκοτώσει με την απίστευτα μικρή μπαταρία χάνοντας πωλήσεις για μην κανιβαλίσουν το ασχημόπαπο το δελφίνι.
Γενικά είναι ανόητες οι επιλογές μπαταριών της BYD
Δεν επιτρέπεται ούτε το atto 3 να το καταδικάζουν με την 60 άρα μπαταρία με τόσο αργή φόρτιση και τέτοια κατανάλωση.
Πρακτικά ίσα που φτάνεις Πάτρα με τα όρια.Συμφωνώ ότι ο συνδυασμός μπαταρίας-efficiency-ταχύτητας φόρτισης περιορίζουν το atto 2 σε αστικό και περιαστικό περιβάλλον (άντε και μικρά ταξίδια με καλή διάθεση) αλλά αυτό συμβαίνει σε όλα τα μικρά byd.
Όμως, το atto 2 έχει 24.990, το dolphin 23.990 και το atto 3 30.990. Αν βάζαν μεγαλύτερη μπαταρία στο atto 2 θα κόβανε πωλήσεις από το atto 3 και όχι το dolphin. -
Πάντως τα πράματα σφίγγουν για το atto3, με την παρουσίαση του geely ex5 και την επικείμενη άφιξη του leapmotor b10, όλα με παρόμοια μπαταρία, τα δύο νέα ίσως λίγο καλύτερη τιμή, παρόμοια κατανάλωση, αλλά με σημαντικά καλύτερη ταχύτητα φόρτισης για τα δύο νέα.
-
Λογικά δε θα έρθει σύντομα και εδώ το Atto 2 με τις καινούργιες μπαταρίες;
Θα πρέπει βέβαια να έχει αρκετά καλή τιμή γιατί αν πλησιάζει στα 30 χιλιάρικα θα έχει πολύ μεγάλο ανταγωνισμό από το EX5 το οποίο είναι και μεγαλύτερο αυτοκίνητο.
-
Ίσως μαζί με το phev σύστημα
-
-
Οδηγούμε το ολοκαίνουργιο BYD Atto 3 για πρώτη φορά στην Κύπρο. Το ηλεκτρικό SUV της BYD φέρνει με premium στοιχεία, τεχνολογία, και κορυφαίο εξοπλισμό σε προσιτή τιμή. Στο σημερινό review ο Μίλτος και ο Πέτρος Σουτζιής μοιράζονται τις πρώτες τους εντυπώσεις, μιλούν για την ποιότητα, τον εξοπλισμό και την εμπειρία οδήγησης.
-
Να ρωτήσω κάτι πολύ βασικό εδώ. Η Byd είναι καλή κι ωραία αλλά είναι κινέζικη εταιρεία και ως γνωστόν η Ευρώπη προσπαθεί συνεχώς να βάζει εμπόδια στην ανάπτυξη κινεζικών εταιρειών στο έδαφός της. Δε φοβάται ο κάτοχος byd μήπως βρεθεί σε δύσκολη θέση σε μια στιγμή που χρειάζεται πχ ανταλλακτικά, να μη μπορεί να τα βρει λόγω δασμών, κυρώσεων και ένα σωρό άλλων πολιτικών ζητημάτων;
BYD forum