Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda 3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda 3
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 11 / 12
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    29
    228
    4078
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • babisstinson
      babisstinson last edited by

      Αυτό το κόκκινο εσωτερικό θα το ήθελα και στο δικό μου, δεν το κρύβω.

      Στο τέλος έγραψε ο αρθογράφος "Ένα εξαιρετικό σύνολο, επίσης με έξυπνες επιλογές, που στοχεύουν και σε όποιους θέλουν και να οδηγούν. "
      Επίσης, επιβεβαιώνει κι αυτός το "Η κατανάλωση δεν ξεπερνάει τα 8 λίτρα για τα 100 χλμ. όσο και αν πιέσεις".

      Για το χειροκίνητο κιβώτιο της σειράς 3/CX-30 τα έχουμε πει πολλές φορές. Όποιος το οδηγήσει αναφωνεί τι κιβωτιάρα είναι αυτή. Είναι έως και "έγκλημα" το να προτιμηθεί το αυτόματο, εκτός αν είσαι σε καθημερινό μποτιλιάρισμα, οπότε πάσο.

      Επίσης, το θέμα μάλλον πλέον είναι ο ανύπακτος συγκριτικά ανταγωνισμός.
      "Για την ιστορία: Με αυτό το Mazda, που δε διαθέτει το τιμόνι του Focus, ούτε τον κινητήρα του Civic, σε αυτή την έκδοση με αφετηρία χαμηλότερα από 30.000 ευρώ, με τα δικά μας κριτήρια, η σύγκριση αρχίζει και τελειώνει στο Leon FR. " --> Focus δεν υπάρχει πια, το πάτησε το τραίνο. Άρα μόνο Leon FR μένει από Hatchback?

      2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
      2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

      B 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • B
        bill_hsd @babisstinson last edited by

        @babisstinson said in Mazda 3:

        Αυτό το κόκκινο εσωτερικό θα το ήθελα και στο δικό μου, δεν το κρύβω.

        Στο τέλος έγραψε ο αρθογράφος "Ένα εξαιρετικό σύνολο, επίσης με έξυπνες επιλογές, που στοχεύουν και σε όποιους θέλουν και να οδηγούν. "
        Επίσης, επιβεβαιώνει κι αυτός το "Η κατανάλωση δεν ξεπερνάει τα 8 λίτρα για τα 100 χλμ. όσο και αν πιέσεις".

        Για το χειροκίνητο κιβώτιο της σειράς 3/CX-30 τα έχουμε πει πολλές φορές. Όποιος το οδηγήσει αναφωνεί τι κιβωτιάρα είναι αυτή. Είναι έως και "έγκλημα" το να προτιμηθεί το αυτόματο, εκτός αν είσαι σε καθημερινό μποτιλιάρισμα, οπότε πάσο.

        Επίσης, το θέμα μάλλον πλέον είναι ο ανύπακτος συγκριτικά ανταγωνισμός.
        "Για την ιστορία: Με αυτό το Mazda, που δε διαθέτει το τιμόνι του Focus, ούτε τον κινητήρα του Civic, σε αυτή την έκδοση με αφετηρία χαμηλότερα από 30.000 ευρώ, με τα δικά μας κριτήρια, η σύγκριση αρχίζει και τελειώνει στο Leon FR. " --> Focus δεν υπάρχει πια, το πάτησε το τραίνο. Άρα μόνο Leon FR μένει από Hatchback?

        Χωρίς καμία διάθεση προσωπικής αντιπαράθεσης και σεβόμενος απόλυτα την αυτοκινητιστική σου επιλογή, απλά αναφέρω ότι το 8,5lt/100 km δεν το έβγαλα από το μυαλό μου, το αναφέρει ως μέση κατανάλωση της δοκιμής στο τέλος.
        Επίσης, όσο καλό κι αν είναι το μηχανικό κιβώτιο (που είμαι σίγουρος ότι είναι και ίσως είναι καλύτερη επιλογή απο το αυτόματο που φοράει το 3) εχει τεθεί εκ των πραγμάτων εκτός εποχής για τους πολλούς από εμάς.
        Συμφωνώ για τον ανύπαρκτο ανταγωνισμό στα H/B, καθώς η αγορά εδώ και χρόνια έχει στραφεί αλλού (SUVs, Crossovers), με τα καλά και τα κακά τους.
        Σου εύχομαι να ευχαριστιέσαι τις διαδρομές σου και να αισθάνεσαι καθε φορά δικαιωμένος για την επιλογή σου.
        Στο τέλος της ημέρας, αυτό (θα έπρεπε να) μετράει για τον καθένα μας (και οχι τι λέει ο γείτονας/φίλος/μέλος forum κλπ.).

        A d P babisstinson 2 Replies Last reply Reply Quote 6
        • A d P
          A d P moderator @bill_hsd last edited by

          @bill_hsd said in Mazda 3:

          @babisstinson said in Mazda 3:

          Αυτό το κόκκινο εσωτερικό θα το ήθελα και στο δικό μου, δεν το κρύβω.

          Στο τέλος έγραψε ο αρθογράφος "Ένα εξαιρετικό σύνολο, επίσης με έξυπνες επιλογές, που στοχεύουν και σε όποιους θέλουν και να οδηγούν. "
          Επίσης, επιβεβαιώνει κι αυτός το "Η κατανάλωση δεν ξεπερνάει τα 8 λίτρα για τα 100 χλμ. όσο και αν πιέσεις".

          Για το χειροκίνητο κιβώτιο της σειράς 3/CX-30 τα έχουμε πει πολλές φορές. Όποιος το οδηγήσει αναφωνεί τι κιβωτιάρα είναι αυτή. Είναι έως και "έγκλημα" το να προτιμηθεί το αυτόματο, εκτός αν είσαι σε καθημερινό μποτιλιάρισμα, οπότε πάσο.

          Επίσης, το θέμα μάλλον πλέον είναι ο ανύπακτος συγκριτικά ανταγωνισμός.
          "Για την ιστορία: Με αυτό το Mazda, που δε διαθέτει το τιμόνι του Focus, ούτε τον κινητήρα του Civic, σε αυτή την έκδοση με αφετηρία χαμηλότερα από 30.000 ευρώ, με τα δικά μας κριτήρια, η σύγκριση αρχίζει και τελειώνει στο Leon FR. " --> Focus δεν υπάρχει πια, το πάτησε το τραίνο. Άρα μόνο Leon FR μένει από Hatchback?

          Χωρίς καμία διάθεση προσωπικής αντιπαράθεσης και σεβόμενος απόλυτα την αυτοκινητιστική σου επιλογή, απλά αναφέρω ότι το 8,5lt/100 km δεν το έβγαλα από το μυαλό μου, το αναφέρει ως μέση κατανάλωση της δοκιμής στο τέλος.
          Επίσης, όσο καλό κι αν είναι το μηχανικό κιβώτιο (που είμαι σίγουρος ότι είναι και ίσως είναι καλύτερη επιλογή απο το αυτόματο που φοράει το 3) εχει τεθεί εκ των πραγμάτων εκτός εποχής για τους πολλούς από εμάς.
          Συμφωνώ για τον ανύπαρκτο ανταγωνισμό στα H/B, καθώς η αγορά εδώ και χρόνια έχει στραφεί αλλού (SUVs, Crossovers), με τα καλά και τα κακά τους.
          Σου εύχομαι να ευχαριστιέσαι τις διαδρομές σου και να αισθάνεσαι καθε φορά δικαιωμένος για την επιλογή σου.
          Στο τέλος της ημέρας, αυτό (θα έπρεπε να) μετράει για τον καθένα μας (και οχι τι λέει ο γείτονας/φίλος/μέλος forum κλπ.).

          Το χειροκίνητο κιβώτιο το εκθείασε και ο Thomas στο βίντεο του Mazda CX 30 2,5.
          Youtube Video

          I EAT MILF AND COOKIES

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pope4kos @bill_hsd last edited by pope4kos

            @bill_hsd said in Mazda 3:

            @a-d-p said in Mazda 3:

            Mazda 3 e-Skyactiv X 2.0 186 PS: Κόντρα στο κατεστημένο

            https://www.4troxoi.gr/blog/mazda-3-e-skyactiv-x-2-0-186-ps-kontra-sto-katestimeno/

            Επειδή παραπονιέσαι οτι δεν σχολιάζουμε τα άρθρα που ανεβάζεις...😂
            Ειλικρινά, hatcback, δίλιτρο, χειροκίνητο, με ημιάκαμπτο άξονα, 4,46 μηκος και 351 λίτρα πορτ παγκαζ, 8,5 λίτρα μέση κατανάλωση και τιμή 29 χιλιάρικα, με συγχωρείς, αλλά ειναι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου.
            Αλλά ποιος είμαι εγώ που θα το κρινω;
            Ένας απλός Toyotaκιας που πηγαίνει με 110 στην Εθνική και το μόνο που με νοιάζει είναι η κατανάλωση...😂

            Ένα από τα άλλα 2 αυτοκίνητα που κοιτάω είναι το Corolla hatchback 1.8 Όπως και το δίλιτρο μετά την διαφαινόμενη κατάργηση του χαρατσιού των. 440 ευρώ. Και το Honda civic e hev βέβαια

            B 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • gtsartsal
              gtsartsal last edited by

              Αν κάποιος δεν περνάει όλη τη μέρα του μέσα στην κίνηση με το αυτοκίνητο τοτε το mazda 3 είναι εξαιρετική επιλογή!

              Σε οδήγηση εκτός πόλης οι καταναλώσεις περίπου
              Screenshot_2025-09-27-21-53-01-888_com.android.chrome.jpg Screenshot_2025-09-27-21-54-37-579_com.android.chrome.jpg

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • B
                bill_hsd @pope4kos last edited by

                @pope4kos said in Mazda 3:

                @bill_hsd said in Mazda 3:

                @a-d-p said in Mazda 3:

                Mazda 3 e-Skyactiv X 2.0 186 PS: Κόντρα στο κατεστημένο

                https://www.4troxoi.gr/blog/mazda-3-e-skyactiv-x-2-0-186-ps-kontra-sto-katestimeno/

                Επειδή παραπονιέσαι οτι δεν σχολιάζουμε τα άρθρα που ανεβάζεις...😂
                Ειλικρινά, hatcback, δίλιτρο, χειροκίνητο, με ημιάκαμπτο άξονα, 4,46 μηκος και 351 λίτρα πορτ παγκαζ, 8,5 λίτρα μέση κατανάλωση και τιμή 29 χιλιάρικα, με συγχωρείς, αλλά ειναι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου.
                Αλλά ποιος είμαι εγώ που θα το κρινω;
                Ένας απλός Toyotaκιας που πηγαίνει με 110 στην Εθνική και το μόνο που με νοιάζει είναι η κατανάλωση...😂

                Ένα από τα άλλα 2 αυτοκίνητα που κοιτάω είναι το Corolla hatchback 1.8 Όπως και το δίλιτρο μετά την διαφαινόμενη κατάργηση του χαρατσιού των. 440 ευρώ. Και το Honda civic e hev βέβαια

                Τα 440€ είναι ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης των δίλτρων, για τον οποίο δεν εχουν ανακοινώσει τίποτα συγεκριμένο, όπως και για τα τέλη κυκλοφορίας.
                Το μόνο που είπαν ειναι για τα τεκμήρια. Αν συνεχίσει ο ΦΠ να προκύπτει ποσοστιαία με βάση τα τεκμήρια, τότε ο ΦΠ θα μειωθεί, δεν θα καταργηθεί.
                Προσωπικά, κρατάω γενικά μικρό καλάθι...
                Αν θες άποψη για τα Corolla (που ορθά το σκέφτεσαι), καλύτερα ρώτα στο αντίστοιχο θέμα, γιατί θα μας πουν οτι "χαλάμε" το θέμα του Mazda, σχολιάζοντας ενα Toyota.

                A d P S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • A d P
                  A d P moderator @bill_hsd last edited by

                  @bill_hsd said in Mazda 3:

                  @pope4kos said in Mazda 3:

                  @bill_hsd said in Mazda 3:

                  @a-d-p said in Mazda 3:

                  Mazda 3 e-Skyactiv X 2.0 186 PS: Κόντρα στο κατεστημένο

                  https://www.4troxoi.gr/blog/mazda-3-e-skyactiv-x-2-0-186-ps-kontra-sto-katestimeno/

                  Επειδή παραπονιέσαι οτι δεν σχολιάζουμε τα άρθρα που ανεβάζεις...😂
                  Ειλικρινά, hatcback, δίλιτρο, χειροκίνητο, με ημιάκαμπτο άξονα, 4,46 μηκος και 351 λίτρα πορτ παγκαζ, 8,5 λίτρα μέση κατανάλωση και τιμή 29 χιλιάρικα, με συγχωρείς, αλλά ειναι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου.
                  Αλλά ποιος είμαι εγώ που θα το κρινω;
                  Ένας απλός Toyotaκιας που πηγαίνει με 110 στην Εθνική και το μόνο που με νοιάζει είναι η κατανάλωση...😂

                  Ένα από τα άλλα 2 αυτοκίνητα που κοιτάω είναι το Corolla hatchback 1.8 Όπως και το δίλιτρο μετά την διαφαινόμενη κατάργηση του χαρατσιού των. 440 ευρώ. Και το Honda civic e hev βέβαια

                  Τα 440€ είναι ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης των δίλτρων, για τον οποίο δεν εχουν ανακοινώσει τίποτα συγεκριμένο, όπως και για τα τέλη κυκλοφορίας.
                  Το μόνο που είπαν ειναι για τα τεκμήρια. Αν συνεχίσει ο ΦΠ να προκύπτει ποσοστιαία με βάση τα τεκμήρια, τότε ο ΦΠ θα μειωθεί, δεν θα καταργηθεί.
                  Προσωπικά, κρατάω γενικά μικρό καλάθι...
                  Αν θες άποψη για τα Corolla (που ορθά το σκέφτεσαι), καλύτερα ρώτα στο αντίστοιχο θέμα, γιατί θα μας πουν οτι "χαλάμε" το θέμα του Mazda, σχολιάζοντας ενα Toyota.

                  Οι Mazdaioi δεν έχουν τέτοια θέματα, μιλήστε ελεύθερα 😁

                  I EAT MILF AND COOKIES

                  B 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • B
                    bill_hsd @A d P last edited by

                    @a-d-p said in Mazda 3:

                    @bill_hsd said in Mazda 3:

                    @pope4kos said in Mazda 3:

                    @bill_hsd said in Mazda 3:

                    @a-d-p said in Mazda 3:

                    Mazda 3 e-Skyactiv X 2.0 186 PS: Κόντρα στο κατεστημένο

                    https://www.4troxoi.gr/blog/mazda-3-e-skyactiv-x-2-0-186-ps-kontra-sto-katestimeno/

                    Επειδή παραπονιέσαι οτι δεν σχολιάζουμε τα άρθρα που ανεβάζεις...😂
                    Ειλικρινά, hatcback, δίλιτρο, χειροκίνητο, με ημιάκαμπτο άξονα, 4,46 μηκος και 351 λίτρα πορτ παγκαζ, 8,5 λίτρα μέση κατανάλωση και τιμή 29 χιλιάρικα, με συγχωρείς, αλλά ειναι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου.
                    Αλλά ποιος είμαι εγώ που θα το κρινω;
                    Ένας απλός Toyotaκιας που πηγαίνει με 110 στην Εθνική και το μόνο που με νοιάζει είναι η κατανάλωση...😂

                    Ένα από τα άλλα 2 αυτοκίνητα που κοιτάω είναι το Corolla hatchback 1.8 Όπως και το δίλιτρο μετά την διαφαινόμενη κατάργηση του χαρατσιού των. 440 ευρώ. Και το Honda civic e hev βέβαια

                    Τα 440€ είναι ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης των δίλτρων, για τον οποίο δεν εχουν ανακοινώσει τίποτα συγεκριμένο, όπως και για τα τέλη κυκλοφορίας.
                    Το μόνο που είπαν ειναι για τα τεκμήρια. Αν συνεχίσει ο ΦΠ να προκύπτει ποσοστιαία με βάση τα τεκμήρια, τότε ο ΦΠ θα μειωθεί, δεν θα καταργηθεί.
                    Προσωπικά, κρατάω γενικά μικρό καλάθι...
                    Αν θες άποψη για τα Corolla (που ορθά το σκέφτεσαι), καλύτερα ρώτα στο αντίστοιχο θέμα, γιατί θα μας πουν οτι "χαλάμε" το θέμα του Mazda, σχολιάζοντας ενα Toyota.

                    Οι Mazdaioi δεν έχουν τέτοια θέματα, μιλήστε ελεύθερα 😁

                    Έχουν άλλοι θέματα...😉

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • Chrisk6
                      Chrisk6 last edited by

                      Για την κουβέντα πες μας τι χρήση θα του κάνεις;
                      Επαρχία και χαλαρά ή πόλη και κίνηση με σταματά/ξεκινα;

                      P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        supergeorge @bill_hsd last edited by

                        @bill_hsd said in Mazda 3:

                        @pope4kos said in Mazda 3:

                        @bill_hsd said in Mazda 3:

                        @a-d-p said in Mazda 3:

                        Mazda 3 e-Skyactiv X 2.0 186 PS: Κόντρα στο κατεστημένο

                        https://www.4troxoi.gr/blog/mazda-3-e-skyactiv-x-2-0-186-ps-kontra-sto-katestimeno/

                        Επειδή παραπονιέσαι οτι δεν σχολιάζουμε τα άρθρα που ανεβάζεις...😂
                        Ειλικρινά, hatcback, δίλιτρο, χειροκίνητο, με ημιάκαμπτο άξονα, 4,46 μηκος και 351 λίτρα πορτ παγκαζ, 8,5 λίτρα μέση κατανάλωση και τιμή 29 χιλιάρικα, με συγχωρείς, αλλά ειναι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου.
                        Αλλά ποιος είμαι εγώ που θα το κρινω;
                        Ένας απλός Toyotaκιας που πηγαίνει με 110 στην Εθνική και το μόνο που με νοιάζει είναι η κατανάλωση...😂

                        Ένα από τα άλλα 2 αυτοκίνητα που κοιτάω είναι το Corolla hatchback 1.8 Όπως και το δίλιτρο μετά την διαφαινόμενη κατάργηση του χαρατσιού των. 440 ευρώ. Και το Honda civic e hev βέβαια

                        Το μόνο που είπαν ειναι για τα τεκμήρια. Αν συνεχίσει ο ΦΠ να προκύπτει ποσοστιαία με βάση τα τεκμήρια, τότε ο ΦΠ θα μειωθεί, δεν θα καταργηθεί.
                        Προσωπικά, κρατάω γενικά μικρό καλάθι...

                        Είναι απίστευτο το ότι δεν έχουν αναφέρει τίποτα και το ακόμη "απιστευτότερο" είναι ότι δεν έχει ρωτήσει κανένας "δημοσιογράφος" του ειδικού τύπου.

                        B 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • B
                          bill_hsd @supergeorge last edited by bill_hsd

                          @supergeorge said in Mazda 3:

                          @bill_hsd said in Mazda 3:

                          @pope4kos said in Mazda 3:

                          @bill_hsd said in Mazda 3:

                          @a-d-p said in Mazda 3:

                          Mazda 3 e-Skyactiv X 2.0 186 PS: Κόντρα στο κατεστημένο

                          https://www.4troxoi.gr/blog/mazda-3-e-skyactiv-x-2-0-186-ps-kontra-sto-katestimeno/

                          Επειδή παραπονιέσαι οτι δεν σχολιάζουμε τα άρθρα που ανεβάζεις...😂
                          Ειλικρινά, hatcback, δίλιτρο, χειροκίνητο, με ημιάκαμπτο άξονα, 4,46 μηκος και 351 λίτρα πορτ παγκαζ, 8,5 λίτρα μέση κατανάλωση και τιμή 29 χιλιάρικα, με συγχωρείς, αλλά ειναι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου.
                          Αλλά ποιος είμαι εγώ που θα το κρινω;
                          Ένας απλός Toyotaκιας που πηγαίνει με 110 στην Εθνική και το μόνο που με νοιάζει είναι η κατανάλωση...😂

                          Ένα από τα άλλα 2 αυτοκίνητα που κοιτάω είναι το Corolla hatchback 1.8 Όπως και το δίλιτρο μετά την διαφαινόμενη κατάργηση του χαρατσιού των. 440 ευρώ. Και το Honda civic e hev βέβαια

                          Το μόνο που είπαν ειναι για τα τεκμήρια. Αν συνεχίσει ο ΦΠ να προκύπτει ποσοστιαία με βάση τα τεκμήρια, τότε ο ΦΠ θα μειωθεί, δεν θα καταργηθεί.
                          Προσωπικά, κρατάω γενικά μικρό καλάθι...

                          Είναι απίστευτο το ότι δεν έχουν αναφέρει τίποτα και το ακόμη "απιστευτότερο" είναι ότι δεν έχει ρωτήσει κανένας "δημοσιογράφος" του ειδικού τύπου.

                          Μπορεί να μην το έχουν καν σκεφτεί ούτε οι ίδιοι...
                          Ότι από ενα 2000cc με ρύπους μέχρι 122gr που πληρώνε Φ.Π. 440€, θα χάνουν 340 ευρώ τον χρόνο με (υποθετικό) νέο Φ.Π. στα 100 ευρώ (2.000€ νέο τεκμήριο Χ 5%).
                          Στα μεγαλύτερα κυβικά, οι διαφορές είναι ακόμη μεγαλύτερες.
                          Γι'αυτό λέω, ας μην προτρέχουμε. Εξάλλου, ακόμη κι αν ισχύσει έτσι τον πρώτο χρόνο, κανείς δεν δεσμεύεται οτι θα ισχύει με τον ιδιο τροπο εσαεί. Μπορεί να το ανακαλέσουν το μέτρο τον επόμενο χρόνο, αν δεν τους βγαίνουν τα νούμερα. Το έχουμε ξαναδεί το έργο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • D
                            dimitris.tech @pope4kos last edited by

                            @pope4kos said in Mazda 3:

                            Καλησπέρα.
                            Είμαι σε αναζητηση νέου αυτοκινήτου και το Mazda 3 είναι στα 2,3 επικρατέστερα. Πήγα σήμερα το είδα και πήρα προσφορά για την έκδοση ακριβώς σαν τη δική σου .θα με ενδιέφερε πολύ να μάθω εντυπώσεις και ειδικά στο θέμα σκληρότητας ανάρτησης,συμπεριφοράς κινητήρα και φυσικά κατανάλωσης κυρίως σε αυτοκινητόδρομο. Δυστυχώς δεν υπάρχει αμάξι για test drive οπότε κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.

                            Φίλε μου συνεπώς πήρες προσφορά για το 3 με κινητήρα eSkyactiveX, χειροκίνητο, έκδοση Takumi. Το τελικό κόστος ανεβαίνει αρκετά για να λάβεις απόφαση δίχως καμία δοκιμή test drive.
                            Προσωπικά ήταν η αίσθηση που αποκόμισα στο test drive, η οποία με έκανε να κατασταλάξω. Βρισκόμουν σε ψάξιμο για 1,5 χρόνο και είχα δοκιμάσει/οδηγήσει τότε αρκετά hatchback: 308, DS4, Astra, A3, Golf, Leon (Seat & Cupra), Focus, i30 κ.τ.λ. Δύο σύντομες βόλτες του 3 στο δρόμο, μία με τον 2.0 SkyactiveG και μία με τον SkyactiveX ήταν αρκετές για να το λατρέψω και να παραβλέψω τα όποια μειονεκτήματα.
                            Πλέον δύο μήνες μετά την αγορά κι έχοντας κάνει 4.000km μπορώ να πω τα καλύτερα, είναι απολαυστικό. Με αρχοντικό πάτημα, ποιότητα κύλισης, κρατήματα και καταπληκτικό εσωτερικό.
                            Όμως οικονομικό δεν είναι. Ιδίως σε αστικό περιβάλλον βρίσκεται σταθερά αρκετά ψηλά σε κατανάλωση, στα 8.8lt/100km. Στον αυτοκινητόδρομο κυμαίνεται στα 8.0lt/100km και σε επαρχιακό δίκτυο ακόμη χαμηλότερα, αν και με πιάνει ενθουσιασμός και πιέζω αρκετά με τίμημα την οικονομία καυσίμου.
                            Διότι το μοτέρ θέλει εγρήγορση για να δείξει τι μπορεί να κάνει. Είναι μεν ελαστικό, όμως αν κάποιος είναι καλομαθημένος στο πώς αρπάζουν τα turbo θα νομίσει ότι δεν υπάρχουν τα 186 άλογα. Η δύναμη υπάρχει αλλά χρειάζεται συμμετοχική οδήγηση και παιχνίδι με τον επιλογέα ταχυτήτων δίχως φόβο να ανεβούν ψηλά οι στροφές.
                            Ελπίζω τα ανωτέρω να φανούν χρήσιμα στην επιλογή σου!

                            P S 2 Replies Last reply Reply Quote 5
                            • P
                              pope4kos @Chrisk6 last edited by

                              @chrisk6 said in Mazda 3:

                              Για την κουβέντα πες μας τι χρήση θα του κάνεις;
                              Επαρχία και χαλαρά ή πόλη και κίνηση με σταματά/ξεκινα;

                              Σχεδόν 80% οδήγηση εκτός πόλης και ενα 20% εντός.

                              Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pope4kos @dimitris.tech last edited by pope4kos

                                @dimitris-tech said in Mazda 3:

                                @pope4kos said in Mazda 3:

                                Καλησπέρα.
                                Είμαι σε αναζητηση νέου αυτοκινήτου και το Mazda 3 είναι στα 2,3 επικρατέστερα. Πήγα σήμερα το είδα και πήρα προσφορά για την έκδοση ακριβώς σαν τη δική σου .θα με ενδιέφερε πολύ να μάθω εντυπώσεις και ειδικά στο θέμα σκληρότητας ανάρτησης,συμπεριφοράς κινητήρα και φυσικά κατανάλωσης κυρίως σε αυτοκινητόδρομο. Δυστυχώς δεν υπάρχει αμάξι για test drive οπότε κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.

                                Φίλε μου συνεπώς πήρες προσφορά για το 3 με κινητήρα eSkyactiveX, χειροκίνητο, έκδοση Takumi. Το τελικό κόστος ανεβαίνει αρκετά για να λάβεις απόφαση δίχως καμία δοκιμή test drive.
                                Προσωπικά ήταν η αίσθηση που αποκόμισα στο test drive, η οποία με έκανε να κατασταλάξω. Βρισκόμουν σε ψάξιμο για 1,5 χρόνο και είχα δοκιμάσει/οδηγήσει τότε αρκετά hatchback: 308, DS4, Astra, A3, Golf, Leon (Seat & Cupra), Focus, i30 κ.τ.λ. Δύο σύντομες βόλτες του 3 στο δρόμο, μία με τον 2.0 SkyactiveG και μία με τον SkyactiveX ήταν αρκετές για να το λατρέψω και να παραβλέψω τα όποια μειονεκτήματα.
                                Πλέον δύο μήνες μετά την αγορά κι έχοντας κάνει 4.000km μπορώ να πω τα καλύτερα, είναι απολαυστικό. Με αρχοντικό πάτημα, ποιότητα κύλισης, κρατήματα και καταπληκτικό εσωτερικό.
                                Όμως οικονομικό δεν είναι. Ιδίως σε αστικό περιβάλλον βρίσκεται σταθερά αρκετά ψηλά σε κατανάλωση, στα 8.8lt/100km. Στον αυτοκινητόδρομο κυμαίνεται στα 8.0lt/100km και σε επαρχιακό δίκτυο ακόμη χαμηλότερα, αν και με πιάνει ενθουσιασμός και πιέζω αρκετά με τίμημα την οικονομία καυσίμου.
                                Διότι το μοτέρ θέλει εγρήγορση για να δείξει τι μπορεί να κάνει. Είναι μεν ελαστικό, όμως αν κάποιος είναι καλομαθημένος στο πώς αρπάζουν τα turbo θα νομίσει ότι δεν υπάρχουν τα 186 άλογα. Η δύναμη υπάρχει αλλά χρειάζεται συμμετοχική οδήγηση και παιχνίδι με τον επιλογέα ταχυτήτων δίχως φόβο να ανεβούν ψηλά οι στροφές.
                                Ελπίζω τα ανωτέρω να φανούν χρήσιμα στην επιλογή σου!

                                Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Έχουν μόνο το cx 30 για test drive. Απο αυτό ότι καταλάβω για τον κινητήρα. Αυτο που λες για την κατανάλωση είναι αυτό που φοβόμουν. Ο πωλητής επέμενε ότι δεν καίει πολύ και ότι όλα είναι θέμα οδήγησης. Αν έχεις ελαφρύ πόδι και πας με τα όρια ταχύτητας μου ανέφερε καιει κάτω από 6 σε ανοιχτό δρόμο. Επίσης να ρωτήσω αν είναι υπερβολικά σκληρό στην ανάρτηση του ;πολύ το έχουν αναφέρει στο ψάξιμο που έκανα διαδικτυακά για αυτό ρωτάω

                                bathan D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • Chrisk6
                                  Chrisk6 @pope4kos last edited by

                                  @pope4kos said in Mazda 3:

                                  @chrisk6 said in Mazda 3:

                                  Για την κουβέντα πες μας τι χρήση θα του κάνεις;
                                  Επαρχία και χαλαρά ή πόλη και κίνηση με σταματ

                                  Σχεδόν 80% οδήγηση εκτός πόλης και ενα 20% εντός.

                                  Άρα η κατανάλωση δεν παίζει τον βασικό ρόλο.
                                  Έξω το μοτέρ αυτό δεν καίει πάνω από 6 αν κινείσαι μέχρι 130. Το 3αρι εύκολα θα είναι 1λτ κάτω από το CX-30.
                                  Οδηγικά είναι απολαυστικό. Φουλ εξοπλισμός, κορυφαία ασφάλεια αλλά μέσα στην πόλη το 8-9αρι δεν το γλιτώνεις σε τρελό πήξιμο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • bathan
                                    bathan @pope4kos last edited by

                                    @pope4kos said in Mazda 3:

                                    Ο πωλητής επέμενε ότι δεν καίει πολύ και ότι όλα είναι θέμα οδήγησης. Αν έχεις ελαφρύ πόδι και πας με τα όρια ταχύτητας μου ανέφερε καιει κάτω από 6 σε ανοιχτό δρόμο.

                                    Ο πωλητής θα σου πει αυτό που θέλει για να πουλήσει, ότι δεν καίει κλπ
                                    Εσύ πρέπει να κάνεις την έρευνά σου για να δεις αν σε καλύπτει

                                    Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dimitris.tech @pope4kos last edited by

                                      @pope4kos said in Mazda 3:

                                      Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Έχουν μόνο το cx 30 για test drive. Απο αυτό ότι καταλάβω για τον κινητήρα. Αυτο που λες για την κατανάλωση είναι αυτό που φοβόμουν. Ο πωλητής επέμενε ότι δεν καίει πολύ και ότι όλα είναι θέμα οδήγησης. Αν έχεις ελαφρύ πόδι και πας με τα όρια ταχύτητας μου ανέφερε καιει κάτω από 6 σε ανοιχτό δρόμο. Επίσης να ρωτήσω αν είναι υπερβολικά σκληρό στην ανάρτηση του ;πολύ το έχουν αναφέρει στο ψάξιμο που έκανα διαδικτυακά για αυτό ρωτάω

                                      Αξίζει να δοκιμάσεις το CX-30, είναι παραπλήσιο σε χαρακτηριστικά με το 3.
                                      Θα πάρεις μια καλή γεύση στη δοκιμή για την απόδοση και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
                                      Σχετικά με την ανάρτηση: ανεπιφύλακτα ΔΕΝ είναι υπερβολικά σκληρή.
                                      Το αντίθετο μάλιστα, κάνει εξαιρετική εντύπωση το πόσο άνετα περνάει τις κακοτεχνίες των δρόμων κι απομονώνει την καμπίνα, παρά τους 18άρηδες τροχούς με το 45άρι λάστιχο
                                      (και να σκεφτείς ότι επί σειρά ετών οδηγούσα Peugeot 406!).

                                      P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        Αν θες να βλέπεις τάληρα σε κατανάλωση, τότε πας σε υβριδικά ή πετρέλαιο. Αλλά για συμβατικό βενζινοκίνητο 186 ιπποειδών, καίει ικανοποιητικά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • P
                                          pope4kos @dimitris.tech last edited by

                                          @dimitris-tech said in Mazda 3:

                                          @pope4kos said in Mazda 3:

                                          Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Έχουν μόνο το cx 30 για test drive. Απο αυτό ότι καταλάβω για τον κινητήρα. Αυτο που λες για την κατανάλωση είναι αυτό που φοβόμουν. Ο πωλητής επέμενε ότι δεν καίει πολύ και ότι όλα είναι θέμα οδήγησης. Αν έχεις ελαφρύ πόδι και πας με τα όρια ταχύτητας μου ανέφερε καιει κάτω από 6 σε ανοιχτό δρόμο. Επίσης να ρωτήσω αν είναι υπερβολικά σκληρό στην ανάρτηση του ;πολύ το έχουν αναφέρει στο ψάξιμο που έκανα διαδικτυακά για αυτό ρωτάω

                                          Αξίζει να δοκιμάσεις το CX-30, είναι παραπλήσιο σε χαρακτηριστικά με το 3.
                                          Θα πάρεις μια καλή γεύση στη δοκιμή για την απόδοση και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
                                          Σχετικά με την ανάρτηση: ανεπιφύλακτα ΔΕΝ είναι υπερβολικά σκληρή.
                                          Το αντίθετο μάλιστα, κάνει εξαιρετική εντύπωση το πόσο άνετα περνάει τις κακοτεχνίες των δρόμων κι απομονώνει την καμπίνα, παρά τους 18άρηδες τροχούς με το 45άρι λάστιχο
                                          (και να σκεφτείς ότι επί σειρά ετών οδηγούσα Peugeot 406!).

                                          P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            Green Power last edited by Green Power

                                            @supergeorge said in Mazda 3:

                                            Είναι απίστευτο το ότι δεν έχουν αναφέρει τίποτα και το ακόμη "απιστευτότερο" είναι ότι δεν έχει ρωτήσει κανένας "δημοσιογράφος" του ειδικού τύπου.

                                            Το έχει αναφέρει ο Ανδρής και δηλώνει σίγουρος οτι θα καταργηθεί καθώς όπως είπε ο φόρος πολυτέλειας εξαρτάται άμεσα από τα τεκμήρια. Η μείωση τους θα συμπαρασύρει και τον φ.π.

                                            Youtube Video

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 11 / 12
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr