-
Αυτό το κόκκινο εσωτερικό θα το ήθελα και στο δικό μου, δεν το κρύβω.
Στο τέλος έγραψε ο αρθογράφος "Ένα εξαιρετικό σύνολο, επίσης με έξυπνες επιλογές, που στοχεύουν και σε όποιους θέλουν και να οδηγούν. "
Επίσης, επιβεβαιώνει κι αυτός το "Η κατανάλωση δεν ξεπερνάει τα 8 λίτρα για τα 100 χλμ. όσο και αν πιέσεις".Για το χειροκίνητο κιβώτιο της σειράς 3/CX-30 τα έχουμε πει πολλές φορές. Όποιος το οδηγήσει αναφωνεί τι κιβωτιάρα είναι αυτή. Είναι έως και "έγκλημα" το να προτιμηθεί το αυτόματο, εκτός αν είσαι σε καθημερινό μποτιλιάρισμα, οπότε πάσο.
Επίσης, το θέμα μάλλον πλέον είναι ο ανύπακτος συγκριτικά ανταγωνισμός.
"Για την ιστορία: Με αυτό το Mazda, που δε διαθέτει το τιμόνι του Focus, ούτε τον κινητήρα του Civic, σε αυτή την έκδοση με αφετηρία χαμηλότερα από 30.000 ευρώ, με τα δικά μας κριτήρια, η σύγκριση αρχίζει και τελειώνει στο Leon FR. " --> Focus δεν υπάρχει πια, το πάτησε το τραίνο. Άρα μόνο Leon FR μένει από Hatchback? -
@babisstinson said in Mazda 3:
Αυτό το κόκκινο εσωτερικό θα το ήθελα και στο δικό μου, δεν το κρύβω.
Στο τέλος έγραψε ο αρθογράφος "Ένα εξαιρετικό σύνολο, επίσης με έξυπνες επιλογές, που στοχεύουν και σε όποιους θέλουν και να οδηγούν. "
Επίσης, επιβεβαιώνει κι αυτός το "Η κατανάλωση δεν ξεπερνάει τα 8 λίτρα για τα 100 χλμ. όσο και αν πιέσεις".Για το χειροκίνητο κιβώτιο της σειράς 3/CX-30 τα έχουμε πει πολλές φορές. Όποιος το οδηγήσει αναφωνεί τι κιβωτιάρα είναι αυτή. Είναι έως και "έγκλημα" το να προτιμηθεί το αυτόματο, εκτός αν είσαι σε καθημερινό μποτιλιάρισμα, οπότε πάσο.
Επίσης, το θέμα μάλλον πλέον είναι ο ανύπακτος συγκριτικά ανταγωνισμός.
"Για την ιστορία: Με αυτό το Mazda, που δε διαθέτει το τιμόνι του Focus, ούτε τον κινητήρα του Civic, σε αυτή την έκδοση με αφετηρία χαμηλότερα από 30.000 ευρώ, με τα δικά μας κριτήρια, η σύγκριση αρχίζει και τελειώνει στο Leon FR. " --> Focus δεν υπάρχει πια, το πάτησε το τραίνο. Άρα μόνο Leon FR μένει από Hatchback?Χωρίς καμία διάθεση προσωπικής αντιπαράθεσης και σεβόμενος απόλυτα την αυτοκινητιστική σου επιλογή, απλά αναφέρω ότι το 8,5lt/100 km δεν το έβγαλα από το μυαλό μου, το αναφέρει ως μέση κατανάλωση της δοκιμής στο τέλος.
Επίσης, όσο καλό κι αν είναι το μηχανικό κιβώτιο (που είμαι σίγουρος ότι είναι και ίσως είναι καλύτερη επιλογή απο το αυτόματο που φοράει το 3) εχει τεθεί εκ των πραγμάτων εκτός εποχής για τους πολλούς από εμάς.
Συμφωνώ για τον ανύπαρκτο ανταγωνισμό στα H/B, καθώς η αγορά εδώ και χρόνια έχει στραφεί αλλού (SUVs, Crossovers), με τα καλά και τα κακά τους.
Σου εύχομαι να ευχαριστιέσαι τις διαδρομές σου και να αισθάνεσαι καθε φορά δικαιωμένος για την επιλογή σου.
Στο τέλος της ημέρας, αυτό (θα έπρεπε να) μετράει για τον καθένα μας (και οχι τι λέει ο γείτονας/φίλος/μέλος forum κλπ.). -
@babisstinson said in Mazda 3:
Αυτό το κόκκινο εσωτερικό θα το ήθελα και στο δικό μου, δεν το κρύβω.
Στο τέλος έγραψε ο αρθογράφος "Ένα εξαιρετικό σύνολο, επίσης με έξυπνες επιλογές, που στοχεύουν και σε όποιους θέλουν και να οδηγούν. "
Επίσης, επιβεβαιώνει κι αυτός το "Η κατανάλωση δεν ξεπερνάει τα 8 λίτρα για τα 100 χλμ. όσο και αν πιέσεις".Για το χειροκίνητο κιβώτιο της σειράς 3/CX-30 τα έχουμε πει πολλές φορές. Όποιος το οδηγήσει αναφωνεί τι κιβωτιάρα είναι αυτή. Είναι έως και "έγκλημα" το να προτιμηθεί το αυτόματο, εκτός αν είσαι σε καθημερινό μποτιλιάρισμα, οπότε πάσο.
Επίσης, το θέμα μάλλον πλέον είναι ο ανύπακτος συγκριτικά ανταγωνισμός.
"Για την ιστορία: Με αυτό το Mazda, που δε διαθέτει το τιμόνι του Focus, ούτε τον κινητήρα του Civic, σε αυτή την έκδοση με αφετηρία χαμηλότερα από 30.000 ευρώ, με τα δικά μας κριτήρια, η σύγκριση αρχίζει και τελειώνει στο Leon FR. " --> Focus δεν υπάρχει πια, το πάτησε το τραίνο. Άρα μόνο Leon FR μένει από Hatchback?Χωρίς καμία διάθεση προσωπικής αντιπαράθεσης και σεβόμενος απόλυτα την αυτοκινητιστική σου επιλογή, απλά αναφέρω ότι το 8,5lt/100 km δεν το έβγαλα από το μυαλό μου, το αναφέρει ως μέση κατανάλωση της δοκιμής στο τέλος.
Επίσης, όσο καλό κι αν είναι το μηχανικό κιβώτιο (που είμαι σίγουρος ότι είναι και ίσως είναι καλύτερη επιλογή απο το αυτόματο που φοράει το 3) εχει τεθεί εκ των πραγμάτων εκτός εποχής για τους πολλούς από εμάς.
Συμφωνώ για τον ανύπαρκτο ανταγωνισμό στα H/B, καθώς η αγορά εδώ και χρόνια έχει στραφεί αλλού (SUVs, Crossovers), με τα καλά και τα κακά τους.
Σου εύχομαι να ευχαριστιέσαι τις διαδρομές σου και να αισθάνεσαι καθε φορά δικαιωμένος για την επιλογή σου.
Στο τέλος της ημέρας, αυτό (θα έπρεπε να) μετράει για τον καθένα μας (και οχι τι λέει ο γείτονας/φίλος/μέλος forum κλπ.).Το χειροκίνητο κιβώτιο το εκθείασε και ο Thomas στο βίντεο του Mazda CX 30 2,5.
Youtube Video -
Mazda 3 e-Skyactiv X 2.0 186 PS: Κόντρα στο κατεστημένο
https://www.4troxoi.gr/blog/mazda-3-e-skyactiv-x-2-0-186-ps-kontra-sto-katestimeno/
Επειδή παραπονιέσαι οτι δεν σχολιάζουμε τα άρθρα που ανεβάζεις...
Ειλικρινά, hatcback, δίλιτρο, χειροκίνητο, με ημιάκαμπτο άξονα, 4,46 μηκος και 351 λίτρα πορτ παγκαζ, 8,5 λίτρα μέση κατανάλωση και τιμή 29 χιλιάρικα, με συγχωρείς, αλλά ειναι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου.
Αλλά ποιος είμαι εγώ που θα το κρινω;
Ένας απλός Toyotaκιας που πηγαίνει με 110 στην Εθνική και το μόνο που με νοιάζει είναι η κατανάλωση...Ένα από τα άλλα 2 αυτοκίνητα που κοιτάω είναι το Corolla hatchback 1.8 Όπως και το δίλιτρο μετά την διαφαινόμενη κατάργηση του χαρατσιού των. 440 ευρώ. Και το Honda civic e hev βέβαια
-
Αν κάποιος δεν περνάει όλη τη μέρα του μέσα στην κίνηση με το αυτοκίνητο τοτε το mazda 3 είναι εξαιρετική επιλογή!
Σε οδήγηση εκτός πόλης οι καταναλώσεις περίπου
-
Mazda 3 e-Skyactiv X 2.0 186 PS: Κόντρα στο κατεστημένο
https://www.4troxoi.gr/blog/mazda-3-e-skyactiv-x-2-0-186-ps-kontra-sto-katestimeno/
Επειδή παραπονιέσαι οτι δεν σχολιάζουμε τα άρθρα που ανεβάζεις...
Ειλικρινά, hatcback, δίλιτρο, χειροκίνητο, με ημιάκαμπτο άξονα, 4,46 μηκος και 351 λίτρα πορτ παγκαζ, 8,5 λίτρα μέση κατανάλωση και τιμή 29 χιλιάρικα, με συγχωρείς, αλλά ειναι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου.
Αλλά ποιος είμαι εγώ που θα το κρινω;
Ένας απλός Toyotaκιας που πηγαίνει με 110 στην Εθνική και το μόνο που με νοιάζει είναι η κατανάλωση...Ένα από τα άλλα 2 αυτοκίνητα που κοιτάω είναι το Corolla hatchback 1.8 Όπως και το δίλιτρο μετά την διαφαινόμενη κατάργηση του χαρατσιού των. 440 ευρώ. Και το Honda civic e hev βέβαια
Τα 440€ είναι ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης των δίλτρων, για τον οποίο δεν εχουν ανακοινώσει τίποτα συγεκριμένο, όπως και για τα τέλη κυκλοφορίας.
Το μόνο που είπαν ειναι για τα τεκμήρια. Αν συνεχίσει ο ΦΠ να προκύπτει ποσοστιαία με βάση τα τεκμήρια, τότε ο ΦΠ θα μειωθεί, δεν θα καταργηθεί.
Προσωπικά, κρατάω γενικά μικρό καλάθι...
Αν θες άποψη για τα Corolla (που ορθά το σκέφτεσαι), καλύτερα ρώτα στο αντίστοιχο θέμα, γιατί θα μας πουν οτι "χαλάμε" το θέμα του Mazda, σχολιάζοντας ενα Toyota. -
Mazda 3 e-Skyactiv X 2.0 186 PS: Κόντρα στο κατεστημένο
https://www.4troxoi.gr/blog/mazda-3-e-skyactiv-x-2-0-186-ps-kontra-sto-katestimeno/
Επειδή παραπονιέσαι οτι δεν σχολιάζουμε τα άρθρα που ανεβάζεις...
Ειλικρινά, hatcback, δίλιτρο, χειροκίνητο, με ημιάκαμπτο άξονα, 4,46 μηκος και 351 λίτρα πορτ παγκαζ, 8,5 λίτρα μέση κατανάλωση και τιμή 29 χιλιάρικα, με συγχωρείς, αλλά ειναι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου.
Αλλά ποιος είμαι εγώ που θα το κρινω;
Ένας απλός Toyotaκιας που πηγαίνει με 110 στην Εθνική και το μόνο που με νοιάζει είναι η κατανάλωση...Ένα από τα άλλα 2 αυτοκίνητα που κοιτάω είναι το Corolla hatchback 1.8 Όπως και το δίλιτρο μετά την διαφαινόμενη κατάργηση του χαρατσιού των. 440 ευρώ. Και το Honda civic e hev βέβαια
Τα 440€ είναι ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης των δίλτρων, για τον οποίο δεν εχουν ανακοινώσει τίποτα συγεκριμένο, όπως και για τα τέλη κυκλοφορίας.
Το μόνο που είπαν ειναι για τα τεκμήρια. Αν συνεχίσει ο ΦΠ να προκύπτει ποσοστιαία με βάση τα τεκμήρια, τότε ο ΦΠ θα μειωθεί, δεν θα καταργηθεί.
Προσωπικά, κρατάω γενικά μικρό καλάθι...
Αν θες άποψη για τα Corolla (που ορθά το σκέφτεσαι), καλύτερα ρώτα στο αντίστοιχο θέμα, γιατί θα μας πουν οτι "χαλάμε" το θέμα του Mazda, σχολιάζοντας ενα Toyota.Οι Mazdaioi δεν έχουν τέτοια θέματα, μιλήστε ελεύθερα
-
Mazda 3 e-Skyactiv X 2.0 186 PS: Κόντρα στο κατεστημένο
https://www.4troxoi.gr/blog/mazda-3-e-skyactiv-x-2-0-186-ps-kontra-sto-katestimeno/
Επειδή παραπονιέσαι οτι δεν σχολιάζουμε τα άρθρα που ανεβάζεις...
Ειλικρινά, hatcback, δίλιτρο, χειροκίνητο, με ημιάκαμπτο άξονα, 4,46 μηκος και 351 λίτρα πορτ παγκαζ, 8,5 λίτρα μέση κατανάλωση και τιμή 29 χιλιάρικα, με συγχωρείς, αλλά ειναι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου.
Αλλά ποιος είμαι εγώ που θα το κρινω;
Ένας απλός Toyotaκιας που πηγαίνει με 110 στην Εθνική και το μόνο που με νοιάζει είναι η κατανάλωση...Ένα από τα άλλα 2 αυτοκίνητα που κοιτάω είναι το Corolla hatchback 1.8 Όπως και το δίλιτρο μετά την διαφαινόμενη κατάργηση του χαρατσιού των. 440 ευρώ. Και το Honda civic e hev βέβαια
Τα 440€ είναι ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης των δίλτρων, για τον οποίο δεν εχουν ανακοινώσει τίποτα συγεκριμένο, όπως και για τα τέλη κυκλοφορίας.
Το μόνο που είπαν ειναι για τα τεκμήρια. Αν συνεχίσει ο ΦΠ να προκύπτει ποσοστιαία με βάση τα τεκμήρια, τότε ο ΦΠ θα μειωθεί, δεν θα καταργηθεί.
Προσωπικά, κρατάω γενικά μικρό καλάθι...
Αν θες άποψη για τα Corolla (που ορθά το σκέφτεσαι), καλύτερα ρώτα στο αντίστοιχο θέμα, γιατί θα μας πουν οτι "χαλάμε" το θέμα του Mazda, σχολιάζοντας ενα Toyota.Οι Mazdaioi δεν έχουν τέτοια θέματα, μιλήστε ελεύθερα
Έχουν άλλοι θέματα...
-
Για την κουβέντα πες μας τι χρήση θα του κάνεις;
Επαρχία και χαλαρά ή πόλη και κίνηση με σταματά/ξεκινα; -
Mazda 3 e-Skyactiv X 2.0 186 PS: Κόντρα στο κατεστημένο
https://www.4troxoi.gr/blog/mazda-3-e-skyactiv-x-2-0-186-ps-kontra-sto-katestimeno/
Επειδή παραπονιέσαι οτι δεν σχολιάζουμε τα άρθρα που ανεβάζεις...
Ειλικρινά, hatcback, δίλιτρο, χειροκίνητο, με ημιάκαμπτο άξονα, 4,46 μηκος και 351 λίτρα πορτ παγκαζ, 8,5 λίτρα μέση κατανάλωση και τιμή 29 χιλιάρικα, με συγχωρείς, αλλά ειναι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου.
Αλλά ποιος είμαι εγώ που θα το κρινω;
Ένας απλός Toyotaκιας που πηγαίνει με 110 στην Εθνική και το μόνο που με νοιάζει είναι η κατανάλωση...Ένα από τα άλλα 2 αυτοκίνητα που κοιτάω είναι το Corolla hatchback 1.8 Όπως και το δίλιτρο μετά την διαφαινόμενη κατάργηση του χαρατσιού των. 440 ευρώ. Και το Honda civic e hev βέβαια
Το μόνο που είπαν ειναι για τα τεκμήρια. Αν συνεχίσει ο ΦΠ να προκύπτει ποσοστιαία με βάση τα τεκμήρια, τότε ο ΦΠ θα μειωθεί, δεν θα καταργηθεί.
Προσωπικά, κρατάω γενικά μικρό καλάθι...Είναι απίστευτο το ότι δεν έχουν αναφέρει τίποτα και το ακόμη "απιστευτότερο" είναι ότι δεν έχει ρωτήσει κανένας "δημοσιογράφος" του ειδικού τύπου.
-
@supergeorge said in Mazda 3:
Mazda 3 e-Skyactiv X 2.0 186 PS: Κόντρα στο κατεστημένο
https://www.4troxoi.gr/blog/mazda-3-e-skyactiv-x-2-0-186-ps-kontra-sto-katestimeno/
Επειδή παραπονιέσαι οτι δεν σχολιάζουμε τα άρθρα που ανεβάζεις...
Ειλικρινά, hatcback, δίλιτρο, χειροκίνητο, με ημιάκαμπτο άξονα, 4,46 μηκος και 351 λίτρα πορτ παγκαζ, 8,5 λίτρα μέση κατανάλωση και τιμή 29 χιλιάρικα, με συγχωρείς, αλλά ειναι εντελώς εκτός τόπου και χρόνου.
Αλλά ποιος είμαι εγώ που θα το κρινω;
Ένας απλός Toyotaκιας που πηγαίνει με 110 στην Εθνική και το μόνο που με νοιάζει είναι η κατανάλωση...Ένα από τα άλλα 2 αυτοκίνητα που κοιτάω είναι το Corolla hatchback 1.8 Όπως και το δίλιτρο μετά την διαφαινόμενη κατάργηση του χαρατσιού των. 440 ευρώ. Και το Honda civic e hev βέβαια
Το μόνο που είπαν ειναι για τα τεκμήρια. Αν συνεχίσει ο ΦΠ να προκύπτει ποσοστιαία με βάση τα τεκμήρια, τότε ο ΦΠ θα μειωθεί, δεν θα καταργηθεί.
Προσωπικά, κρατάω γενικά μικρό καλάθι...Είναι απίστευτο το ότι δεν έχουν αναφέρει τίποτα και το ακόμη "απιστευτότερο" είναι ότι δεν έχει ρωτήσει κανένας "δημοσιογράφος" του ειδικού τύπου.
Μπορεί να μην το έχουν καν σκεφτεί ούτε οι ίδιοι...
Ότι από ενα 2000cc με ρύπους μέχρι 122gr που πληρώνε Φ.Π. 440€, θα χάνουν 340 ευρώ τον χρόνο με (υποθετικό) νέο Φ.Π. στα 100 ευρώ (2.000€ νέο τεκμήριο Χ 5%).
Στα μεγαλύτερα κυβικά, οι διαφορές είναι ακόμη μεγαλύτερες.
Γι'αυτό λέω, ας μην προτρέχουμε. Εξάλλου, ακόμη κι αν ισχύσει έτσι τον πρώτο χρόνο, κανείς δεν δεσμεύεται οτι θα ισχύει με τον ιδιο τροπο εσαεί. Μπορεί να το ανακαλέσουν το μέτρο τον επόμενο χρόνο, αν δεν τους βγαίνουν τα νούμερα. Το έχουμε ξαναδεί το έργο... -
Καλησπέρα.
Είμαι σε αναζητηση νέου αυτοκινήτου και το Mazda 3 είναι στα 2,3 επικρατέστερα. Πήγα σήμερα το είδα και πήρα προσφορά για την έκδοση ακριβώς σαν τη δική σου .θα με ενδιέφερε πολύ να μάθω εντυπώσεις και ειδικά στο θέμα σκληρότητας ανάρτησης,συμπεριφοράς κινητήρα και φυσικά κατανάλωσης κυρίως σε αυτοκινητόδρομο. Δυστυχώς δεν υπάρχει αμάξι για test drive οπότε κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.Φίλε μου συνεπώς πήρες προσφορά για το 3 με κινητήρα eSkyactiveX, χειροκίνητο, έκδοση Takumi. Το τελικό κόστος ανεβαίνει αρκετά για να λάβεις απόφαση δίχως καμία δοκιμή test drive.
Προσωπικά ήταν η αίσθηση που αποκόμισα στο test drive, η οποία με έκανε να κατασταλάξω. Βρισκόμουν σε ψάξιμο για 1,5 χρόνο και είχα δοκιμάσει/οδηγήσει τότε αρκετά hatchback: 308, DS4, Astra, A3, Golf, Leon (Seat & Cupra), Focus, i30 κ.τ.λ. Δύο σύντομες βόλτες του 3 στο δρόμο, μία με τον 2.0 SkyactiveG και μία με τον SkyactiveX ήταν αρκετές για να το λατρέψω και να παραβλέψω τα όποια μειονεκτήματα.
Πλέον δύο μήνες μετά την αγορά κι έχοντας κάνει 4.000km μπορώ να πω τα καλύτερα, είναι απολαυστικό. Με αρχοντικό πάτημα, ποιότητα κύλισης, κρατήματα και καταπληκτικό εσωτερικό.
Όμως οικονομικό δεν είναι. Ιδίως σε αστικό περιβάλλον βρίσκεται σταθερά αρκετά ψηλά σε κατανάλωση, στα 8.8lt/100km. Στον αυτοκινητόδρομο κυμαίνεται στα 8.0lt/100km και σε επαρχιακό δίκτυο ακόμη χαμηλότερα, αν και με πιάνει ενθουσιασμός και πιέζω αρκετά με τίμημα την οικονομία καυσίμου.
Διότι το μοτέρ θέλει εγρήγορση για να δείξει τι μπορεί να κάνει. Είναι μεν ελαστικό, όμως αν κάποιος είναι καλομαθημένος στο πώς αρπάζουν τα turbo θα νομίσει ότι δεν υπάρχουν τα 186 άλογα. Η δύναμη υπάρχει αλλά χρειάζεται συμμετοχική οδήγηση και παιχνίδι με τον επιλογέα ταχυτήτων δίχως φόβο να ανεβούν ψηλά οι στροφές.
Ελπίζω τα ανωτέρω να φανούν χρήσιμα στην επιλογή σου! -
-
@dimitris-tech said in Mazda 3:
Καλησπέρα.
Είμαι σε αναζητηση νέου αυτοκινήτου και το Mazda 3 είναι στα 2,3 επικρατέστερα. Πήγα σήμερα το είδα και πήρα προσφορά για την έκδοση ακριβώς σαν τη δική σου .θα με ενδιέφερε πολύ να μάθω εντυπώσεις και ειδικά στο θέμα σκληρότητας ανάρτησης,συμπεριφοράς κινητήρα και φυσικά κατανάλωσης κυρίως σε αυτοκινητόδρομο. Δυστυχώς δεν υπάρχει αμάξι για test drive οπότε κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.Φίλε μου συνεπώς πήρες προσφορά για το 3 με κινητήρα eSkyactiveX, χειροκίνητο, έκδοση Takumi. Το τελικό κόστος ανεβαίνει αρκετά για να λάβεις απόφαση δίχως καμία δοκιμή test drive.
Προσωπικά ήταν η αίσθηση που αποκόμισα στο test drive, η οποία με έκανε να κατασταλάξω. Βρισκόμουν σε ψάξιμο για 1,5 χρόνο και είχα δοκιμάσει/οδηγήσει τότε αρκετά hatchback: 308, DS4, Astra, A3, Golf, Leon (Seat & Cupra), Focus, i30 κ.τ.λ. Δύο σύντομες βόλτες του 3 στο δρόμο, μία με τον 2.0 SkyactiveG και μία με τον SkyactiveX ήταν αρκετές για να το λατρέψω και να παραβλέψω τα όποια μειονεκτήματα.
Πλέον δύο μήνες μετά την αγορά κι έχοντας κάνει 4.000km μπορώ να πω τα καλύτερα, είναι απολαυστικό. Με αρχοντικό πάτημα, ποιότητα κύλισης, κρατήματα και καταπληκτικό εσωτερικό.
Όμως οικονομικό δεν είναι. Ιδίως σε αστικό περιβάλλον βρίσκεται σταθερά αρκετά ψηλά σε κατανάλωση, στα 8.8lt/100km. Στον αυτοκινητόδρομο κυμαίνεται στα 8.0lt/100km και σε επαρχιακό δίκτυο ακόμη χαμηλότερα, αν και με πιάνει ενθουσιασμός και πιέζω αρκετά με τίμημα την οικονομία καυσίμου.
Διότι το μοτέρ θέλει εγρήγορση για να δείξει τι μπορεί να κάνει. Είναι μεν ελαστικό, όμως αν κάποιος είναι καλομαθημένος στο πώς αρπάζουν τα turbo θα νομίσει ότι δεν υπάρχουν τα 186 άλογα. Η δύναμη υπάρχει αλλά χρειάζεται συμμετοχική οδήγηση και παιχνίδι με τον επιλογέα ταχυτήτων δίχως φόβο να ανεβούν ψηλά οι στροφές.
Ελπίζω τα ανωτέρω να φανούν χρήσιμα στην επιλογή σου!Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Έχουν μόνο το cx 30 για test drive. Απο αυτό ότι καταλάβω για τον κινητήρα. Αυτο που λες για την κατανάλωση είναι αυτό που φοβόμουν. Ο πωλητής επέμενε ότι δεν καίει πολύ και ότι όλα είναι θέμα οδήγησης. Αν έχεις ελαφρύ πόδι και πας με τα όρια ταχύτητας μου ανέφερε καιει κάτω από 6 σε ανοιχτό δρόμο. Επίσης να ρωτήσω αν είναι υπερβολικά σκληρό στην ανάρτηση του ;πολύ το έχουν αναφέρει στο ψάξιμο που έκανα διαδικτυακά για αυτό ρωτάω
-
Για την κουβέντα πες μας τι χρήση θα του κάνεις;
Επαρχία και χαλαρά ή πόλη και κίνηση με σταματΣχεδόν 80% οδήγηση εκτός πόλης και ενα 20% εντός.
Άρα η κατανάλωση δεν παίζει τον βασικό ρόλο.
Έξω το μοτέρ αυτό δεν καίει πάνω από 6 αν κινείσαι μέχρι 130. Το 3αρι εύκολα θα είναι 1λτ κάτω από το CX-30.
Οδηγικά είναι απολαυστικό. Φουλ εξοπλισμός, κορυφαία ασφάλεια αλλά μέσα στην πόλη το 8-9αρι δεν το γλιτώνεις σε τρελό πήξιμο. -
Ο πωλητής επέμενε ότι δεν καίει πολύ και ότι όλα είναι θέμα οδήγησης. Αν έχεις ελαφρύ πόδι και πας με τα όρια ταχύτητας μου ανέφερε καιει κάτω από 6 σε ανοιχτό δρόμο.
Ο πωλητής θα σου πει αυτό που θέλει για να πουλήσει, ότι δεν καίει κλπ
Εσύ πρέπει να κάνεις την έρευνά σου για να δεις αν σε καλύπτει -
Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Έχουν μόνο το cx 30 για test drive. Απο αυτό ότι καταλάβω για τον κινητήρα. Αυτο που λες για την κατανάλωση είναι αυτό που φοβόμουν. Ο πωλητής επέμενε ότι δεν καίει πολύ και ότι όλα είναι θέμα οδήγησης. Αν έχεις ελαφρύ πόδι και πας με τα όρια ταχύτητας μου ανέφερε καιει κάτω από 6 σε ανοιχτό δρόμο. Επίσης να ρωτήσω αν είναι υπερβολικά σκληρό στην ανάρτηση του ;πολύ το έχουν αναφέρει στο ψάξιμο που έκανα διαδικτυακά για αυτό ρωτάω
Αξίζει να δοκιμάσεις το CX-30, είναι παραπλήσιο σε χαρακτηριστικά με το 3.
Θα πάρεις μια καλή γεύση στη δοκιμή για την απόδοση και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Σχετικά με την ανάρτηση: ανεπιφύλακτα ΔΕΝ είναι υπερβολικά σκληρή.
Το αντίθετο μάλιστα, κάνει εξαιρετική εντύπωση το πόσο άνετα περνάει τις κακοτεχνίες των δρόμων κι απομονώνει την καμπίνα, παρά τους 18άρηδες τροχούς με το 45άρι λάστιχο
(και να σκεφτείς ότι επί σειρά ετών οδηγούσα Peugeot 406!). -
Αν θες να βλέπεις τάληρα σε κατανάλωση, τότε πας σε υβριδικά ή πετρέλαιο. Αλλά για συμβατικό βενζινοκίνητο 186 ιπποειδών, καίει ικανοποιητικά.
-
@dimitris-tech said in Mazda 3:
Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Έχουν μόνο το cx 30 για test drive. Απο αυτό ότι καταλάβω για τον κινητήρα. Αυτο που λες για την κατανάλωση είναι αυτό που φοβόμουν. Ο πωλητής επέμενε ότι δεν καίει πολύ και ότι όλα είναι θέμα οδήγησης. Αν έχεις ελαφρύ πόδι και πας με τα όρια ταχύτητας μου ανέφερε καιει κάτω από 6 σε ανοιχτό δρόμο. Επίσης να ρωτήσω αν είναι υπερβολικά σκληρό στην ανάρτηση του ;πολύ το έχουν αναφέρει στο ψάξιμο που έκανα διαδικτυακά για αυτό ρωτάω
Αξίζει να δοκιμάσεις το CX-30, είναι παραπλήσιο σε χαρακτηριστικά με το 3.
Θα πάρεις μια καλή γεύση στη δοκιμή για την απόδοση και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Σχετικά με την ανάρτηση: ανεπιφύλακτα ΔΕΝ είναι υπερβολικά σκληρή.
Το αντίθετο μάλιστα, κάνει εξαιρετική εντύπωση το πόσο άνετα περνάει τις κακοτεχνίες των δρόμων κι απομονώνει την καμπίνα, παρά τους 18άρηδες τροχούς με το 45άρι λάστιχο
(και να σκεφτείς ότι επί σειρά ετών οδηγούσα Peugeot 406!). -
@supergeorge said in Mazda 3:
Είναι απίστευτο το ότι δεν έχουν αναφέρει τίποτα και το ακόμη "απιστευτότερο" είναι ότι δεν έχει ρωτήσει κανένας "δημοσιογράφος" του ειδικού τύπου.
Το έχει αναφέρει ο Ανδρής και δηλώνει σίγουρος οτι θα καταργηθεί καθώς όπως είπε ο φόρος πολυτέλειας εξαρτάται άμεσα από τα τεκμήρια. Η μείωση τους θα συμπαρασύρει και τον φ.π.
Mazda 3