Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 (2024)
    • 1
    • 2
    • 39
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43
    • 44
    • 41 / 44
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    68
    871
    47692
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser @lap last edited by

      @lap said in Peugeot 3008 (2024):

      Πόσα από αυτά είναι leasing?

      Από το Αιγκο στην Γαλλία το 75 % είναι λήζινγκ.

      Τα περισσότερα είναι λήζινγκ στην Ευρώπη, γιατί υπάρχει δυνατά και το ιδιωτικό λήζινγκ που εδώ δεν το έχουμε.

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser @civil357 last edited by

        @civil357 said in Peugeot 3008 (2024):

        Δύο εκδόσεις δεν έχει όλες και όλες πια το 3008 ; Νομίζω πουθενά δεν κυκλοφορεί ως active πια , δηλαδή οι μισοί αγοραστές επιλέγουν τη μία από τις δύο εκδόσεις. Ωραίοι πάντως που πουλάει η ακριβή κυρίως αλλά δεν υπάρχει το παλιό χάσμα ανάμεσα σε active και gt πια. Αν ισχύει ότι δεν υπάρχει πια active επαναλαμβάνω.

        Δεν υπάρχει. Δύο εκδόσεις έχει. Και είναι και λογικό, γιατί έτσι μπορεί να δικαιολογήσει τις αυξημένες τιμές, αφού συγκρίνεται με τις αντίστοιχες του προηγούμενου, που ήταν ακριβώς ίδιες.

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • katafractos17
          katafractos17 last edited by

          Ναι, μόνο δύο εκδόσεις πλέον και "καυτές".
          Τσουρουφλάνε! 😁

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • katafractos17
            katafractos17 last edited by

            Πω πω πω...
            Απανωτά τα χτυπήματα. 😁

            Peugeot E-3008 και E-5008: Νέα τεχνολογία V2L αλλάζει το παιχνίδι

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • N
              nmsm2 last edited by

              TOYOTA C-HR 2.242 12,68% 104 5,92%
              BMW X1-SERIES 1.932 10,92% 263 14,97%
              MG ZS Max 1.387 7,84% 193 10,98%
              TOYOTA COROLLA CROSS 1.257 7,11% 123 7,00%
              NISSAN QASHQAI 1.071 6,05% 42 2,39%
              MERCEDES GLA-SERIES 996 5,63% 75 4,27%
              VOLKSWAGEN TIGUAN 921 5,21% 85 4,84%
              PEUGEOT 3008 804 4,55% 44 2,50%
              HYUNDAI TUCSON 793 4,48% 83 4,72%
              MINI COUNTRYMAN (NEW) 693 3,92% 73 4,15%
              AUDI Q3 634 3,58% 36 2,05%
              Με βάση τα στατιστικά του Αυγούστου (βλ. άνω) ο κόσμος δεν βλέπω να ενθουσιάζεται με το 3008, είναι όγδοο στις πωλήσεις του μήνα, όπως και τους προηγούμενους μήνες. Πριν αγόραζε ο κόσμος σχέδιο και piano κουμπιά και άλλα τέτοια σημαντικά καλούδια, τώρα που το μετέτρεψαν σε συμπαγή τετράγωνο όγκο υποθέτω ότι ζόρισαν τα πράγματα. Ελπίζω το 2008 να μην επανασχεδιαστεί..

              B 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • katafractos17
                katafractos17 last edited by

                Δε προλαβαίνει να παραδόσει το εργοστάσιο. Γι' αυτό. 😁
                2,5 βάρδιες την ημέρα δουλεύουν οι άνθρωποι. Τι άλλο να κάνουν. 🙂

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • B
                  bill_hsd @nmsm2 last edited by

                  @nmsm2 said in Peugeot 3008 (2024):

                  TOYOTA C-HR 2.242 12,68% 104 5,92%
                  BMW X1-SERIES 1.932 10,92% 263 14,97%
                  MG ZS Max 1.387 7,84% 193 10,98%
                  TOYOTA COROLLA CROSS 1.257 7,11% 123 7,00%
                  NISSAN QASHQAI 1.071 6,05% 42 2,39%
                  MERCEDES GLA-SERIES 996 5,63% 75 4,27%
                  VOLKSWAGEN TIGUAN 921 5,21% 85 4,84%
                  PEUGEOT 3008 804 4,55% 44 2,50%
                  HYUNDAI TUCSON 793 4,48% 83 4,72%
                  MINI COUNTRYMAN (NEW) 693 3,92% 73 4,15%
                  AUDI Q3 634 3,58% 36 2,05%
                  Με βάση τα στατιστικά του Αυγούστου (βλ. άνω) ο κόσμος δεν βλέπω να ενθουσιάζεται με το 3008, είναι όγδοο στις πωλήσεις του μήνα, όπως και τους προηγούμενους μήνες. Πριν αγόραζε ο κόσμος σχέδιο και piano κουμπιά και άλλα τέτοια σημαντικά καλούδια, τώρα που το μετέτρεψαν σε συμπαγή τετράγωνο όγκο υποθέτω ότι ζόρισαν τα πράγματα. Ελπίζω το 2008 να μην επανασχεδιαστεί..

                  Ο ιδιώτης που σέβεται τα λεφτά του ξέρει τι αγοράζει...
                  (Τα στατιστικά με bold ειναι οι πωλησεις του 8μηνου. Το δεύτερο νούμερο, μετά το πρωτο ποσοστό, είναι οι πωλησεις Αυγούστου).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • katafractos17
                    katafractos17 last edited by

                    Ο ίδιος ιδιώτης που σέβεται τα λεφτά του, έχει το 2008 πρώτο σε πωλήσεις.
                    Επίσης 200.000 αυτοκίνητα μέχρι τώρα το νέο 3008. Μια χαρά νούμερο είναι.

                    V B 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                    • V
                      vagkirk @katafractos17 last edited by

                      @katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):

                      Ο ίδιος ιδιώτης που σέβεται τα λεφτά του, έχει το 2008 πρώτο σε πωλήσεις.
                      Επίσης 200.000 αυτοκίνητα μέχρι τώρα το νέο 3008. Μια χαρά νούμερο είναι.

                      Άλλο η μεγάλη επιτυχία στις πωλήσεις Ευρωπαϊκά, άλλο τι γίνεται στην αγορά της χώρας μας.

                      Το 3008 είναι ένα μουρατο μεσαίο SUV που αποτελεί μια εναλλακτική, σοφιστικέ και μοντέρνα και κατά την άποψη μου πιο συμφέρουσα στην έκδοση GT σε σχέση με τα αντίστοιχα BMW και Mercedes που επιπλέον στην μεγάλη μερίδα του καταναλωτικού κοινού που απευθύνονται και ιδιαίτερα του πιο μορφωμένου και καλλιεργημένου Ευρωπαϊκού έχουν μια εσανς βλαχομαγκιας.

                      Εκεί λοιπόν έγκειται η μεγάλη επιτυχία του 3008 ΓΕΝΙΚΑ

                      Πιο ΕΙΔΙΚΑ και στην χώρα μας πάει σφαίρα λόγω του επαγγελματικού Leasing.

                      Δεν ενδιαφέρει η αξιοπιστία, η κατανάλωση και η λεπτομέρεια στην ποιότητα αφού σε 4-5 χρόνια θα το αλλάξουν.

                      Το ίδιο και ακόμη περισσότερο λόγω χαμηλότερης τιμής ισχύει για το 2008.

                      Ο παραπάνω όμως πίνακας που ανέβασε ο @bill_hsd είναι ο αδιαμφισβήτητος κριτής.

                      Έχω ξαναπεί πως όταν πας στο ταμείο με τα δουλεμενα λεφτακια σου ως ιδιώτης στα 32 έως 42 περίπου χιλιάδες ευρώ δεν υπάρχει καμία μα καμία άλλη επιλογή από TOYOTA.

                      Αφήνω εδώ ένα μικρό παράθυρο για τους Κινέζους αν αποδειχθούν αξιόπιστοι και σχεδόν εφάμιλλα σε απόδοση τα νέα HEV που ξεπηδούν τελευταία σαν προτάσεις στην αγορά.

                      Και από την άλλη τολμώ να κάνω και μια πρόβλεψη πως όταν οι Κινέζοι και οι Ευρωπαίοι καταιδρωμενοι φέρουν καλές προτάσεις HEV ανταγωνιστικές της Toyota, η Toyota θα κάνει άλμα από πάνω τους με τα ηλεκτρικά!

                      Εκείνο το νέο CHR+ γιατί δεν συζητείται;
                      Μόνο σε εμένα μου φαίνεται τρομερή ευκαιρία με 40.000 πριν την επιδότηση με 77αρα μπαταρία και 600κμ αυτονομία;
                      Δεν βρίσκω πουθενά δοκιμή σε δρόμο ενώ έχει κυκλοφορήσει επίσημα σχεδόν 2 μήνες.

                      katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser last edited by

                        Ένας που κοιτάει το 3008 δεν κοιτάει Τογιότα μόνο και μόνο για λόγους αισθητικής.

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        V 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • V
                          vagkirk @criuser last edited by vagkirk

                          @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                          Ένας που κοιτάει το 3008 δεν κοιτάει Τογιότα μόνο και μόνο για λόγους αισθητικής.

                          Άλλαξε και αυτό , εκτός από την ανώτερη ποιότητα κύλισης και οδηγικής συμπεριφοράς των νέων Toyota - γήπεδο που έπαιζαν μεγάλη μπάλα οι Γάλλοι - έχει αλλάξει και σχεδιαστική και αισθητική φιλοσοφία.

                          Μην βλέπεις τα YC και CC που ουσιαστικά ήρθαν κατευθείαν έτοιμα από Ταυλανδη και Μαλαισία γιατί με την φτώχεια που έπεσε στην Ευρώπη και την άνοδο των τιμών στα καύσιμα έπρεπε να καλύψουν την τεράστια ζήτηση που δημιουργήθηκε.

                          Το Corolla είναι πανέμορφο.
                          Το CHR καθαρά ευρωπαϊκό μοντέλο ήταν και είναι 10 χρόνια μπροστά σε σχεδίαση.

                          Το ηλεκτρικό CHR+ είναι απλά τέλειο σε ευρωπαϊκή φιλοσοφία σχεδίασης μέσα έξω.

                          Το RAV το οποίο σαρώνει σε πωλήσεις παγκοσμίως, με την πρόσφατη σχεδιαστική ανανέωση του σε συνδιασμό με το βαρύ όνομα του θα παίξει μεγάλη μπάλα και στην Ευρώπη ως εναλλακτική απέναντι στα Premium και τα Peugeot στην ίδια που δεν το φτάνουν με τίποτα σε τεχνολογία και αξιοπιστία.

                          Ξέχασα και το νέο Aygo που θα γίνει το νέο απόλυτο μικρό αυτοκίνητο για κάθε Ευρωπαίο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            criuser last edited by

                            Το chr είναι πολύ στενάχωρο για να το κοιτάξει ένας που ψάχνει σουβ.

                            Το Εάν είναι ακριβό.

                            Το ίδιο και το αιγκο

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bill_hsd @katafractos17 last edited by

                              @katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):

                              Ο ίδιος ιδιώτης που σέβεται τα λεφτά του, έχει το 2008 πρώτο σε πωλήσεις.
                              Επίσης 200.000 αυτοκίνητα μέχρι τώρα το νέο 3008. Μια χαρά νούμερο είναι.

                              Ποιος ιδιώτης έχει το 2008 πρώτο σε πωλήσεις;
                              Το 70-80% των Peugeot εδώ και χρόνια είναι leasing/εταιρικές πωλήσεις ή μήπως κάνω λάθος;

                              katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                andya3 last edited by

                                Το leasing το είχα παρεξηγήσει κι εγώ. Παρακολουθώντας όμως τον τελευταίο καιρό πως δουλεύει στη Γερμανία, που η ίδια π.χ. η vw πουλάει με ιδιωτικό leasing και πολύ ευνοϊκούς όρους απευθείας στους πελάτες, μάλλον έχει εξελιχθεί σε τακτική πωλήσεων που συμφέρει τις εταιρείες.

                                Δεν είναι μόνο για εταιρική παραχώρηση όπως γίνεται κατά κύριο στην Ελλάδα. Προφανώς μετά την 4-5ετία που λήγει το leasing δεν το πετάνε το αυτοκίνητο. Το αγοράζει άλλος σε αρκετά χαμηλότερη τιμή και συνεχίζει ο κύκλος ζωής του.

                                Στην Ελλάδα μάλλον δεν μπορεί να προχωρήσει τέτοιο σύστημα γιατί είναι πολύ ψηλά οι τιμές στα μεταχειρισμένα και αν εφαρμοστεί κάτι τέτοιο η αγορά μεταχειρισμένων θα καταρρεύσει.

                                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Γιατί να καταρρεύσει;

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    andya3 last edited by

                                    Γιατί βλέπω π.χ. στη Γερμανία ότι ένα T-Roc 4-5 ετών, άρα πιθανότατα μετά από leasing, είναι 40% φτηνότερο από την αρχική τιμή του, μπορεί και παραπάνω. Άρα λογικά η vw τα έβγαλε τα λεφτά της από το leasing και κάνει και μια 2η κονόμα από την 2η πώληση.

                                    Δεν πέφτουν τόσο χαμηλά οι τιμές στην Ελλάδα σ' ένα μεταχειρισμένο 4-5 ετών.

                                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                    Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • Chrisk6
                                      Chrisk6 @andya3 last edited by

                                      @andya3 said in Peugeot 3008 (2024):

                                      Γιατί βλέπω π.χ. στη Γερμανία ότι ένα T-Roc 4-5 ετών, άρα πιθανότατα μετά από leasing, είναι 40% φτηνότερο από την αρχική τιμή του, μπορεί και παραπάνω. Άρα λογικά η vw τα έβγαλε τα λεφτά της από το leasing και κάνει και μια 2η κονόμα από την 2η πώληση.

                                      Δεν πέφτουν τόσο χαμηλά οι τιμές στην Ελλάδα σ' ένα μεταχειρισμένο 4-5 ετών.

                                      Βρήκες χώρα να συγκρίνεις τώρα.
                                      Κάνεις δεν αγοράζει εκεί. Πάει το leasing γόνατο.
                                      Από γερμανούς συναδέλφους αυτά που ακούμε είναι μαξ 5 χρόνια και καινούριο μετά. Όχι ότι δεν έχουν χρήμα για αγορά…

                                      A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        andya3 @Chrisk6 last edited by

                                        @chrisk6 said in Peugeot 3008 (2024):

                                        @andya3 said in Peugeot 3008 (2024):

                                        Γιατί βλέπω π.χ. στη Γερμανία ότι ένα T-Roc 4-5 ετών, άρα πιθανότατα μετά από leasing, είναι 40% φτηνότερο από την αρχική τιμή του, μπορεί και παραπάνω. Άρα λογικά η vw τα έβγαλε τα λεφτά της από το leasing και κάνει και μια 2η κονόμα από την 2η πώληση.

                                        Δεν πέφτουν τόσο χαμηλά οι τιμές στην Ελλάδα σ' ένα μεταχειρισμένο 4-5 ετών.

                                        Βρήκες χώρα να συγκρίνεις τώρα.
                                        Κάνεις δεν αγοράζει εκεί. Πάει το leasing γόνατο.
                                        Από γερμανούς συναδέλφους αυτά που ακούμε είναι μαξ 5 χρόνια και καινούριο μετά. Όχι ότι δεν έχουν χρήμα για αγορά…

                                        Κι όμως, στο Γερμανική ομάδα facebookτου T-Roc βλέπω πάρα πολλούς που το αγοράζουν μετά την 4-ετία. Παίρνουν π.χ. το 2lt με 190 άλογα 4x4 όσο κάνει εδώ καινούργιο το 1.0. Και έχουν κι ένα χρόνο εγγύηση στο μεταχειρισμένο.

                                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A d P
                                          A d P moderator @andya3 last edited by

                                          @andya3 said in Peugeot 3008 (2024):

                                          Το leasing το είχα παρεξηγήσει κι εγώ. Παρακολουθώντας όμως τον τελευταίο καιρό πως δουλεύει στη Γερμανία, που η ίδια π.χ. η vw πουλάει με ιδιωτικό leasing και πολύ ευνοϊκούς όρους απευθείας στους πελάτες, μάλλον έχει εξελιχθεί σε τακτική πωλήσεων που συμφέρει τις εταιρείες.

                                          Δεν είναι μόνο για εταιρική παραχώρηση όπως γίνεται κατά κύριο στην Ελλάδα. Προφανώς μετά την 4-5ετία που λήγει το leasing δεν το πετάνε το αυτοκίνητο. Το αγοράζει άλλος σε αρκετά χαμηλότερη τιμή και συνεχίζει ο κύκλος ζωής του.

                                          Στην Ελλάδα μάλλον δεν μπορεί να προχωρήσει τέτοιο σύστημα γιατί είναι πολύ ψηλά οι τιμές στα μεταχειρισμένα και αν εφαρμοστεί κάτι τέτοιο η αγορά μεταχειρισμένων θα καταρρεύσει.

                                          Ένας ακόμη λόγος είναι τα υψηλά επιτόκια στην Ελλάδα, γιατί νομίζω το private lease της vw παίζει στο 5%.
                                          Αντίστοιχα προγράμματα έχουν και άλλες εταιρείες πχ η Dacia στη Γαλλία.

                                          I EAT MILF AND COOKIES

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • katafractos17
                                            katafractos17 @vagkirk last edited by katafractos17

                                            @vagkirk said in Peugeot 3008 (2024):

                                            @katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):

                                            Ο ίδιος ιδιώτης που σέβεται τα λεφτά του, έχει το 2008 πρώτο σε πωλήσεις.
                                            Επίσης 200.000 αυτοκίνητα μέχρι τώρα το νέο 3008. Μια χαρά νούμερο είναι.

                                            Άλλο η μεγάλη επιτυχία στις πωλήσεις Ευρωπαϊκά, άλλο τι γίνεται στην αγορά της χώρας μας.

                                            Το 3008 είναι ένα μουρατο μεσαίο SUV που αποτελεί μια εναλλακτική, σοφιστικέ και μοντέρνα και κατά την άποψη μου πιο συμφέρουσα στην έκδοση GT σε σχέση με τα αντίστοιχα BMW και Mercedes που επιπλέον στην μεγάλη μερίδα του καταναλωτικού κοινού που απευθύνονται και ιδιαίτερα του πιο μορφωμένου και καλλιεργημένου Ευρωπαϊκού έχουν μια εσανς βλαχομαγκιας.

                                            Εκεί λοιπόν έγκειται η μεγάλη επιτυχία του 3008 ΓΕΝΙΚΑ

                                            Πιο ΕΙΔΙΚΑ και στην χώρα μας πάει σφαίρα λόγω του επαγγελματικού Leasing.

                                            Δεν ενδιαφέρει η αξιοπιστία, η κατανάλωση και η λεπτομέρεια στην ποιότητα αφού σε 4-5 χρόνια θα το αλλάξουν.

                                            Το ίδιο και ακόμη περισσότερο λόγω χαμηλότερης τιμής ισχύει για το 2008.

                                            Ο παραπάνω όμως πίνακας που ανέβασε ο @bill_hsd είναι ο αδιαμφισβήτητος κριτής.

                                            Έχω ξαναπεί πως όταν πας στο ταμείο με τα δουλεμενα λεφτακια σου ως ιδιώτης στα 32 έως 42 περίπου χιλιάδες ευρώ δεν υπάρχει καμία μα καμία άλλη επιλογή από TOYOTA.

                                            Αφήνω εδώ ένα μικρό παράθυρο για τους Κινέζους αν αποδειχθούν αξιόπιστοι και σχεδόν εφάμιλλα σε απόδοση τα νέα HEV που ξεπηδούν τελευταία σαν προτάσεις στην αγορά.

                                            Και από την άλλη τολμώ να κάνω και μια πρόβλεψη πως όταν οι Κινέζοι και οι Ευρωπαίοι καταιδρωμενοι φέρουν καλές προτάσεις HEV ανταγωνιστικές της Toyota, η Toyota θα κάνει άλμα από πάνω τους με τα ηλεκτρικά!

                                            Εκείνο το νέο CHR+ γιατί δεν συζητείται;
                                            Μόνο σε εμένα μου φαίνεται τρομερή ευκαιρία με 40.000 πριν την επιδότηση με 77αρα μπαταρία και 600κμ αυτονομία;
                                            Δεν βρίσκω πουθενά δοκιμή σε δρόμο ενώ έχει κυκλοφορήσει επίσημα σχεδόν 2 μήνες.

                                            Τώρα δηλαδή να απαντήσω σε μια ακόμη σχεδόν δογματική και υπέρμετρη αναφορά δοξασίας υπέρ του ιερού τοτέμ που λέγεται Toyota, η οποία βέβαια για άλλη μια φορά γίνεται φυσικά σε άλλο topic?
                                            Πριν λίγο τα έγραφα στο topic του CC.

                                            Οι άλλοι πουλάνε και καλά μόνο λόγω leasing ενώ η Toyota με τη μαγκιά της;
                                            Και γιατί με τις αμαξάρες της, δε σβήνει όλους τους άλλους από το χάρτη του leasing, να πάρει όλες τις πωλήσεις για πάρτη της και να τους κλείσει το σπίτι;
                                            Να σου πω εγώ γιατί. Γιατί απλά δεν ισχύει ότι η μόνη επιλογή είναι η Toyota. Ακόμη και για αυτούς που δεν έχουν να διαθέσουν πολλά χρήματα.
                                            Πουλάει γιατί είναι φθηνή και προσφέρει σε αυτά τα χρήματα χαμηλή κατανάλωση. ΟΚ, δεκτό και μπράβο της.
                                            Χ€στηκε ο κόσμος επί το πλείστον για την υβριδική τεχνολογία. Αν αύριο του έδινες μια άλλη τεχνολογική λύση με απλά βενζινοκίνητα που να έκαιγαν 2 l/100km και η αγορά τους θα κόστιζε το ίδιο φθηνά, θα έγραφε στα @@ του τα Toyota και πήγαινε εκεί.
                                            Αν δεν ήταν φθηνή, να δω τι θα πούλαγε. Και η Dacia πουλάει. Τι σημαίνει αυτό; Ότι βγάζει τα καλύτερα αυτοκίνητα στον κόσμο; Τα έχουμε αναλύσει αυτά πολλάκις. Απλά οι λάτρεις της Toyota δε μπορούν να τα δεχτούν με τίποτα.

                                            Όταν βγαίνει μια στραβή για τα Peugeot όπως πχ με την ανάκληση για την μπαταρία στα phev, μπήκε αμέσως σε 3-4 topic μπας και δεν το διαβάσουν όλοι και χάσουν την ευκαιρία να χλευάσουν για άλλη μια φορά.
                                            Όταν όμως μπήκε αναφορά για δύο τουλάχιστον ανακλήσεις της Toyota για παρόμοιες περιπτώσεις κινδύνου πυρκαγιάς, όλοι οι fans της Toyota σφύριξαν αδιάφορα δεξιά κι αριστερά. Δεν είδα κανέναν να το σχολιάζει.

                                            Προς παρόν, το πρώτο εγχείρημα της Toyota στα αμιγώς ηλεκτρικά πήγε τελείως άπατο.
                                            Και λες ότι θα κάνει άλμα από πάνω από όλους τους άλλους. Από που προκύπτει αυτή η αισιόδοξη σκέψη; Προς το παρόν είναι από κάτω τους με μια πρώτη αποτυχία στη πλάτη. Λίγο τυφλό λοιπόν το συμπέρασμα.
                                            Ας περιμένουμε πρώτα να δούμε πως θα τα πάει η δεύτερη προσπάθεια της.
                                            Η πρώτη πάντως δεν...
                                            Και κοίτα μη τυχόν τη καβαλήσουν οι άλλοι με ανταγωνιστικές προτάσεις στα HEV όπως είπες και γελάμε.

                                            Το CHR+ συζητήθηκε στο αντίστοιχο topic που παρουσιάστηκε.
                                            Τι να κάνουμε δηλαδή; Να το περιφέρουμε σε όλα τα topic σα γαϊτανάκι και να το συζητάμε κατά κόρον όπως και όλα τα υπόλοιπα Toyota που ξεφυτρώνουν παντού διάσπαρτα σε όλο το forum?
                                            Τώρα γιατί δεν βρίσκεις πουθενά δοκιμή δε το ξέρω.
                                            Αν σου φαίνεται τρομερή ευκαιρία πάντως ως αυτοκίνητο, δεν έχεις παρά να το παραγγείλεις.
                                            Ποιο ακριβώς είναι το ζητούμενο; Να επιβάλλουμε να πάνε να το αγοράσουν όλοι;
                                            Αλήθεια, έχει υιοθετήσει κάτι σαν το i-Cockpi της Peugeot ή μου φαίνεται;

                                            V 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 41 / 44
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr