-
εδειχε ενα καποιο ενδιαφερον
η 'φτωχη' εκδοση που βασικα εχει τα παντα, και ηλεκτρικο μπαγκαζ ασχετα μετα διαφημιστικα, αλλα δεν εχει ηλκτρονικη αναρτηση = καλυτερα και κυριως δεν εχει 21' ζαντες
επαιζε μπαλλιτσα μεχρι που ειδα τεχνικα: αποσταση απο εδαφος 14.5 -
@wantone said in Renault Rafale:
@realzeus said in Renault Rafale:
@wantone said in Renault Rafale:
@realzeus said in Renault Rafale:
@wantone said in Renault Rafale:
@realzeus said in Renault Rafale:
@babisstinson said in Renault Rafale:
@realzeus said in Renault Rafale:
@mariolas said in Renault Rafale:
Ποιος θα δώσει τόσα λεφτά για 1.2 Renault?
Ο κυβισμός τι σχέση έχει; Στο 2025 ζούμε...
E κακά τα ψέματα, χτυπάει άσχημα το "1200 κυβικά", όπως και στα Πεζώ. Κυρίως στα τόσο μεγάλα σκάφη.
Νόμιζα ότι είμαστε αυτοκινητιστικό forum και άρα ξέρουμε 2-3 πράγματα σχετικά με αυτοκίνητα και κινητήρες...
δεν θα το χαρακτηριζα αυτοκινητο το συγκεκριμενο περισσοτερο appliance οπως η ηλεκτρικη σκουπα
οταν τα γυρισουν πισω απο το ληζινγκ δεν θα τα θελει κανενας και θα πρεπει να τα χαρισουν
Μιλούσα για την συσχέτιση κυβισμού και αξίας. Ένας 1200 με σύγχρονη τεχνολογία μπορεί να είναι καλύτερος από έναν παλιό δίλιτρο.
καλυτερα απο ενα πχ G35 h BMW 330 αρχες δεκαετιας του 2000? αποκλειεται, μονο χανουν αυτα οτι δεν εχουν καλους χαρτες.
η συγχρονη τεχνολογια ειναι για τους ρυπους δεν βοηθαει ουτε στην αποδοση ουτε στην αισθηση και λειτουργια.
παρολα αυτα ενδιαφερον το Ραφαλ αλλα δεν ειναι ενα αμαξι που θα αγοραζε κανενας λογικος ανθρωπος γιατι κανενας δεν θα μπορει να το συντηρησει με λογικο κοστος.
Μίλησα για δίλιτρα, εσύ μιλάς για τρίλιτρα.
Ένα παλιό δίλιτρο 130 ίππων δεν έχει κάτι καλύτερο από ένα σύγχρονο τουρμπάκι 1000-1200 κυβικών. Ίσως την απλότητα και την ροπή στις πολύ χαμηλές (πριν τουρμπίσει ο μικρός κινητήρας), αλλά κατά τα άλλα τίποτα. Και είμαι υπέρμαχος των ατμοσφαιρικών, αλλά των καλών ατμο, όχι κάτι αρχαιοτήτων...δεν μπορεις να συγκρινεις ενα ατμοσφαιρικο με ενα τουρμπο. το τουρμπο αν ειναι μεγαλο και σπρωχνει πολυ αερα μεσα μπορει ευκολα να βγαλει ακομα και 800 ιππους απο 1200 κυβικα.
παντως ο Κ20 Χοντα που ειναι απο τους καλυτερους 2λιτρους ατμοσφαιρικους του 2005 ακομα και ο 1600 της Αλφα Ρομεο 147 ειναι πολυ καλυτεροι και σε αποδοση αλλα και σε αισθηση και λειτουργια απο τον 1500 3κυλινδρο τουρμπο που εχω και τους 3 κινητηρες για χρονια.
Ποιον έχεις, τον Β38 ? Σε έκδοση και με πόσα άλογα ?
-
Για εμένα , ένα από τα πιο ενδιαφέροντα και αρκετά αναλυτικά κανάλια στο youtube.
Τα βάζει και σε πίστα, πιο πολύ επαρχιακός μοιάζει ,( θα μου πεις suv είναι ....) , αλλά έχει και βιντεάκια με πιο καθημερινές διαδρομές. Επίσης συνήθως μετρά επιδόσεις και γύρο πίστας σε phev οχήματα , τόσο φορτισμένα όσο και άδεια.
Ενδιαφέρον εδώ ότι σχεδόν όλα τα phev έχουν ελάχιστες διαφορές σε επιδόσεις και γύρο πίστας ακόμα και άδεια. Το rafale εδώ παρουσιάζει μάλλον τη μεγαλύτερη ευαισθησία σε σχέση με τους ανταγωνιστές του αλλά και πάλι τα πάει πολύ καλά.
Εν κατακλείδι , ο Ισπανός ενθουσιάστηκε στο οδηγικό. Μιλά για σφιχτή ανάρτηση, πολύ πολύ καλό έλεγχο αμαξώματος , καλά φρένα, εντυπωσιακή λειτουργία της τετραδιεύθυνσης και γκρινιάζει για παραμβατικό esp που του κόβει πολύ σε χρόνο. Χρόνοι καλύτεροι από cupra και tonale, χάνει για λίγο από X1 30e.
Μετρά και καταναλώσεις άδειος , που εδώ το rafale γράφει ένα εντυπωσιακότατο 5.8 στον αυτοκινητόδρομο , χάνοντας μόνο από chr και Rav4 phev αντίστοιχα.
Άντε τελειώνουν τα clio leasing , καιρός να μας το φέρεται και εδώ σιγά σιγά.
-
@civil357 said in Renault Rafale:
Άντε τελειώνουν τα clio leasing , καιρός να μας το φέρεται και εδώ σιγά σιγά.
Δυστυχώς το leasing των PHEV μάλλον πάει για τον Καιάδα.
Ωραίο αυτοκίνητο! -
@katafractos17 said in Renault Rafale:
@civil357 said in Renault Rafale:
Άντε τελειώνουν τα clio leasing , καιρός να μας το φέρεται και εδώ σιγά σιγά.
Δυστυχώς το leasing των PHEV μάλλον πάει για τον Καιάδα.
Ωραίο αυτοκίνητο!μπαααα
ακουσα απο τη ληζ οτι δεν προκειται να γινει τπτ -
Παλιά πίστα Κάρτ πρέπει να ναι
-
@gatoz said in Renault Rafale:
@katafractos17 said in Renault Rafale:
@civil357 said in Renault Rafale:
Άντε τελειώνουν τα clio leasing , καιρός να μας το φέρεται και εδώ σιγά σιγά.
Δυστυχώς το leasing των PHEV μάλλον πάει για τον Καιάδα.
Ωραίο αυτοκίνητο!μπαααα
ακουσα απο τη ληζ οτι δεν προκειται να γινει τπτΛες;
Να το ψάξω γερά δηλαδή;
Γιατί αρχίζω και κάνω στροφή για ηλεκτρικό.
Ακόμη και να μη γίνει τίποτα τώρα, δεν τους εμπιστεύομαι ρε συ τι μπορεί να γίνει σε κάνα δυο χρόνια.
Ακόμη και εγγυήσεις να πάρεις ότι θα είσαι ασφαλής, πάλι με προβληματίζει.
Ίδωμεν. Σε λίγο καιρό που θα ξεκινήσω να δω τι γίνεται, θα το ψάξω όσο καλύτερα γίνεται. -
@katafractos17 said in Renault Rafale:
@gatoz said in Renault Rafale:
@katafractos17 said in Renault Rafale:
@civil357 said in Renault Rafale:
Άντε τελειώνουν τα clio leasing , καιρός να μας το φέρεται και εδώ σιγά σιγά.
Δυστυχώς το leasing των PHEV μάλλον πάει για τον Καιάδα.
Ωραίο αυτοκίνητο!μπαααα
ακουσα απο τη ληζ οτι δεν προκειται να γινει τπτΛες;
Να το ψάξω γερά δηλαδή;
Γιατί αρχίζω και κάνω στροφή για ηλεκτρικό.
Ακόμη και να μη γίνει τίποτα τώρα, δεν τους εμπιστεύομαι ρε συ τι μπορεί να γίνει σε κάνα δυο χρόνια.
Ακόμη και εγγυήσεις να πάρεις ότι θα είσαι ασφαλής, πάλι με προβληματίζει.
Ίδωμεν. Σε λίγο καιρό που θα ξεκινήσω να δω τι γίνεται, θα το ψάξω όσο καλύτερα γίνεται.πακετο θα τα πανε ηλεχτρικα και φεβ
αλλα οι επομενοι -
Gatos off
A shift to calculations based on real-world data
After a period of slower growth, the market for plug-in hybrid vehicles has recently experienced a strong resurgence, now accounting for nearly 9% of sales in Europe. This renewed interest is largely driven by corporate fleets, which are under pressure to reduce their overall emissions and are attracted by the tax incentives tied to the low official CO2 figures of these models. However, this success may be short-lived. Using data collected from on-board fuel consumption monitoring devices, which track actual fuel usage and charging habits, the European Commission has reached an undeniable conclusion: the assumption that a PHEV completes 80% of its journeys in electric mode is incorrect. Drivers are not recharging as systematically as the theory suggests. Consequently, the "utility factor" used to weight the emission calculations will be drastically revised downwards. Starting in 2025, it will be lowered to 54%, before falling to just 34% by 2028 at the latest. The impact will be direct and substantial: official emission and fuel consumption figures will rise, making these vehicles far less attractive, especially for corporate buyers. -
@gatoz said in Renault Rafale:
@katafractos17 said in Renault Rafale:
@gatoz said in Renault Rafale:
@katafractos17 said in Renault Rafale:
@civil357 said in Renault Rafale:
Άντε τελειώνουν τα clio leasing , καιρός να μας το φέρεται και εδώ σιγά σιγά.
Δυστυχώς το leasing των PHEV μάλλον πάει για τον Καιάδα.
Ωραίο αυτοκίνητο!μπαααα
ακουσα απο τη ληζ οτι δεν προκειται να γινει τπτΛες;
Να το ψάξω γερά δηλαδή;
Γιατί αρχίζω και κάνω στροφή για ηλεκτρικό.
Ακόμη και να μη γίνει τίποτα τώρα, δεν τους εμπιστεύομαι ρε συ τι μπορεί να γίνει σε κάνα δυο χρόνια.
Ακόμη και εγγυήσεις να πάρεις ότι θα είσαι ασφαλής, πάλι με προβληματίζει.
Ίδωμεν. Σε λίγο καιρό που θα ξεκινήσω να δω τι γίνεται, θα το ψάξω όσο καλύτερα γίνεται.πακετο θα τα πανε ηλεχτρικα και φεβ
αλλα οι επομενοιΜιλάς με γρίφους γέροντα.
Ποιοι είναι οι επόμενοι;
Αυτοί που έχουν τις τύχες της χώρας στα χέρια τους;
Αυτοί που έχουν τις τύχες της ΕΕ στα χέρια τους;Το Φεβρουάριο τελειώνει το 3008.
Να ψαχτώ και για PHEV πάλι ή είναι θα είναι πολύ νωρίς και δεν θα έχει περάσει τίποτα σίγουρο ακόμη; -
@katafractos17 said in Renault Rafale:
@gatoz said in Renault Rafale:
@katafractos17 said in Renault Rafale:
@gatoz said in Renault Rafale:
@katafractos17 said in Renault Rafale:
@civil357 said in Renault Rafale:
Άντε τελειώνουν τα clio leasing , καιρός να μας το φέρεται και εδώ σιγά σιγά.
Δυστυχώς το leasing των PHEV μάλλον πάει για τον Καιάδα.
Ωραίο αυτοκίνητο!μπαααα
ακουσα απο τη ληζ οτι δεν προκειται να γινει τπτΛες;
Να το ψάξω γερά δηλαδή;
Γιατί αρχίζω και κάνω στροφή για ηλεκτρικό.
Ακόμη και να μη γίνει τίποτα τώρα, δεν τους εμπιστεύομαι ρε συ τι μπορεί να γίνει σε κάνα δυο χρόνια.
Ακόμη και εγγυήσεις να πάρεις ότι θα είσαι ασφαλής, πάλι με προβληματίζει.
Ίδωμεν. Σε λίγο καιρό που θα ξεκινήσω να δω τι γίνεται, θα το ψάξω όσο καλύτερα γίνεται.πακετο θα τα πανε ηλεχτρικα και φεβ
αλλα οι επομενοιΜιλάς με γρίφους γέροντα.
Ποιοι είναι οι επόμενοι;
Αυτοί που έχουν τις τύχες της χώρας στα χέρια τους;
Αυτοί που έχουν τις τύχες της ΕΕ στα χέρια τους;Το Φεβρουάριο τελειώνει το 3008.
Να ψαχτώ και για PHEV πάλι ή είναι θα είναι πολύ νωρίς και δεν θα έχει περάσει τίποτα σίγουρο ακόμη;η φορολογηση ειναι προφανες οτι θα αυξηθει, αφου γεμισουμε με εταιρικα μετα θα μας πουνε 'τσα!'
και θα παρει η μπαλα τα παντα
ουτε η πρωτη ουτε η τελευταια φορα ειναι -
Θα ρωτήσουμε (για τη φορολόγηση) ‘’Από πού;’’
Και αυτοί θα πουν….. ‘’τσα’’Και θα ξεκινήσει το πάρτυ.
-
Το rafale θα μας το φέρουν οι εδώ leasing σε καμιά "προσφορά" ή θα μείνουμε με τα Γερμανικά και τα Κινέζικα μόνο;
Το ότι θα τον απολαύσουμε κάποια στιγμή φορολογικά , αυτό είναι βέβαιο, το μόνο παρήγορο είναι ότι τις περισσότερες φορές τις οδηγίες της Ε.Ε. τις εφαρμόζουμε με διαφορά φάσης , εκτός αν μυρίστηκαν χρήμα στα κεντρικά.
Εξακολουθώ να πιστεύω σε μεσοβέζικη λύση αύξησης ορίων ρύπων. -
Στην Ελλάδα τα νέα Renault Rafale και Austral (+τιμές)
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/stin-ellada-ta-nea-renault-rafale-kai-austral-times/
-
Rafale: Αυτό είναι το Hyper Hybrid SUV 4×4 της Renault
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/rafale-ayto-einai-to-hyper-hybrid-suv-4x4-tis-renault/
-
Όλα ωραία, όλα καλά. Πουθενά κουβέντα για εγγυήσεις. Οπότε φιλάκια.
-
@nikonino said in Renault Rafale:
Όλα ωραία, όλα καλά. Πουθενά κουβέντα για εγγυήσεις. Οπότε φιλάκια.
Tι εννοείς? Γράφει στο site, 5 χρόνια ειναι.
Περιλαμβάνεται εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών ή 100.000 χλμ. (όποιο επέλθει πρώτο) και 5 χρόνια οδική βοήθεια.
-
@fanis75 said in Renault Rafale:
@nikonino said in Renault Rafale:
Όλα ωραία, όλα καλά. Πουθενά κουβέντα για εγγυήσεις. Οπότε φιλάκια.
Tι εννοείς? Γράφει στο site, 5 χρόνια ειναι.
Περιλαμβάνεται εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών ή 100.000 χλμ. (όποιο επέλθει πρώτο) και 5 χρόνια οδική βοήθεια.
Στο site της Renault λέει αυτό, στο άρθρο του φίλου μας του moderator όχι... Επίσης, γιατί δεν την πάνε την εγγύηση στα 8 χρόνια για την μπαταρία τουλάχιστον; Λίγα τα 5.
-
@nikonino said in Renault Rafale:
Στο site της Renault λέει αυτό, στο άρθρο του φίλου μας του moderator όχι... Επίσης, γιατί δεν την πάνε την εγγύηση στα 8 χρόνια για την μπαταρία τουλάχιστον; Λίγα τα 5.
Εεε καλά στο άρθρο δεν θα κάτσουν να λένε για εγγυήσεις, ότι γράφει το Δελτίο Τύπου. Σημασία έχει ποια ειναι η επίσημη πολιτική της εισαγωγικής.
Τώρα γιατι ειναι 5 και όχι 8 χρόνια, που να ξέρουμε?? Γιατι έτσι θέλουν. Όποιος θέλει μεγαλύτερη εγγύηση κάνει επέκταση ή παίρνει κάτι άλλο, απλό ειναι!
-
@nikonino said in Renault Rafale:
@fanis75 said in Renault Rafale:
@nikonino said in Renault Rafale:
Όλα ωραία, όλα καλά. Πουθενά κουβέντα για εγγυήσεις. Οπότε φιλάκια.
Tι εννοείς? Γράφει στο site, 5 χρόνια ειναι.
Περιλαμβάνεται εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών ή 100.000 χλμ. (όποιο επέλθει πρώτο) και 5 χρόνια οδική βοήθεια.
Στο site της Renault λέει αυτό, στο άρθρο του φίλου μας του moderator όχι... Επίσης, γιατί δεν την πάνε την εγγύηση στα 8 χρόνια για την μπαταρία τουλάχιστον; Λίγα τα 5.
Σας έχει καλομαθει η Toyota
Renault Rafale