Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά SUV για οικογένεια
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά SUV για οικογένεια
    • 1
    • 2
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 35
    • 32 / 35
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    83
    686
    26392
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andya3 @kger last edited by

      @kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      Καλησπέρα, αρκετές απαντήσεις και ευχαριστώ τον καθένα που μου δίνει μια γνώμη.

      Να πω ξανά γιατί το θέμα είναι και παλιό, ότι δεν κατοικώ σε μεγάλο αστικό κέντρο, ζω Αλεξανδρούπολη (τουλάχιστον προς το παρόν) και κάνω γύρω στα 65-70 χιλιόμετρα για να πηγαίνω στη δουλειά.

      Ουσιαστικά εμείς θέλουμε ένα αμάξι να βγαίνει κυρίως Εγνατία για δουλειά, και ταξίδια. Στην πόλη θα κάνει διαδρομές κάτω από 5 χιλιόμετρα για να κατέβουμε κάπου πέριξ του κέντρου ή να πάμε σούπερ μάρκετ (όπου πάει από πλευρικούς δρόμους και όχι μποτιλιαρίσματα κτλ). Πού και πάλι καινούργιο αμάξι κέντρο δεν θα πάω να το παρκάρω να πω την αλήθεια.

      ca4b8583-9c80-4d22-a1dd-4a9f660a5eb1-547346796_10214191325214257_2513273203879920508_n.jpg

      Αυτή θα είναι περίπου η κατανάλωσή σου με το T-Roc 1.5 dsg για τις διαδρομές που κάνεις. Ίσως 0,5lt παραπάνω αν υπάρχουν πολλές ανηφορικές κλίσεις.

      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

      K 1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • K
        kger @andya3 last edited by A d P

        @andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:

        @kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:

        Καλησπέρα, αρκετές απαντήσεις και ευχαριστώ τον καθένα που μου δίνει μια γνώμη.

        Να πω ξανά γιατί το θέμα είναι και παλιό, ότι δεν κατοικώ σε μεγάλο αστικό κέντρο, ζω Αλεξανδρούπολη (τουλάχιστον προς το παρόν) και κάνω γύρω στα 65-70 χιλιόμετρα για να πηγαίνω στη δουλειά.

        Ουσιαστικά εμείς θέλουμε ένα αμάξι να βγαίνει κυρίως Εγνατία για δουλειά, και ταξίδια. Στην πόλη θα κάνει διαδρομές κάτω από 5 χιλιόμετρα για να κατέβουμε κάπου πέριξ του κέντρου ή να πάμε σούπερ μάρκετ (όπου πάει από πλευρικούς δρόμους και όχι μποτιλιαρίσματα κτλ). Πού και πάλι καινούργιο αμάξι κέντρο δεν θα πάω να το παρκάρω να πω την αλήθεια.

        ![ca4b8583-9c80-4d22-a1dd-4a9f660a5eb1-547346796_10214191325214257_2513273203879920508_n.jpg](/assets/uploads/files/1757965186677-ca4b8583-9c80-4d22-a1dd-4a9f

        Αυτή θα είναι περίπου η κατανάλωσή σου με το T-Roc 1.5 dsg για τις διαδρομές που κάνεις. Ίσως 0,5lt παραπάνω αν υπάρχουν πολλές ανηφορικές κλίσεις.

        Καλησπέρα, και εγώ με αυτά που διαβάζω εκεί το περιμένω γύρω στο 6.

        Να πω ότι πηγα χθες ένα άτυπο test drive, ουσιασιτκά έκανα μία βόλτα το αυτοκίνητο του πωλητή. Άλλη έκδοση και μοντέλο του 2022 νομίζω. Ουσιαστικά μοτέρ και dsg στο scope της δοκιμής.
        Πριν πάω εκεί να πω οτι πήγαμε με το μωρό, καρότσια, βάσεις κτλ και από άποψη χώρων χώρεσαν κανονικά χωρίς περιορισμούς. Πήρε ένα τικ από αυτή την άποψη.

        Η βόλτα ήταν μικρή και χωρίς κάτι συγκλόνιστικό σαν διαδρομή γι ανα βγουν συμπεράσματα. Νομίζω λόγω αυτόματου η αίσθηση του φρένου μου ήταν λίγο ξένη. Η ανάρτηση μου φάνηκε αρκετά καλή με καλές αποσβέσεις σε ανωμαλίες.
        Το κιβώτιο πάρα πολύ καλό, αθόρυβο και οι αλλαγές πολύ γρήγορες και πρακτικά δεν τις καταλαβαίνεις αν δεν κοιτάς το καντράν. Έπαιξα ένα τσικ με τα paddles ωράια φάση, επίσης ωραία και στο απότωμα γκάζι κάνει ομαλά κατεβάσματα για να δώσει επιτάχυνση που πραγματικά δεν το καταλαβαίνεις ότι κατέβασε και μου φάνηκε εντυπωσιακό.
        Το μοτέρ καλό με αρκετό γκάζι, δεν μπόρεσα να το πιέσω σε επαρχιακό, κανα 2 ξεσπάμσατα 50-60 μέχρι 110 έκανα. Αρπάζει αρκετά δείχνει ότι έχει άλογα το αυτοκίνητο.
        Η θέση οδήγησης μου φάνηκε ΟΚ έχιε και αρκετά settings άρα θα την φέρεις εκεί που την θες. Λίγο με ξένισε η κεντρική οθόνη, μου φάνηκε λίγο μικρή για τα δεδομενα της εποχής αλλά ΟΚ, ίσως δεν λέει και τίποτα. Και να πω την αλήθεια βαρέθηκα παντελώς να ασχοληθώ με τα menu κτλ που έχει.
        Πίσω που έκατσα όταν το πήρε η σύζυγος, μου φάνηκε αρκετά άνετο.
        Φάνηκε να έχει καλή ηχομόνωση το αυτοκίνητο, αλλά θα ήθελα να το δω και σε συνθήκες αυτοκινητόδρομου να πω την αλήθεια.
        Αυτό το μοντέλο δεν είχε τα matrix led αν και δεν χρειάστηκαν φώτα βεβαια αλλά θα ήθελα να δω την διαφορά και από την θέση του οδηγού.

        Απο βδομάδα μάλλον θα πάω από κοντά να δω το dream που θα φέρουν σαν εκθεσιακό.

        Αυτά σε γενικές γραμμές, τώρα θέλω να πάω να δω και άλλα μοντέλα όπως το MG και το symbioz και θα δώσω και μια δεύτερη ευκαιρία στο CC.

        Ένας κουμπάρος μου με 2008 hybrid μου ανέφερε κατανάλωση 6-7 σε ταχύτητες με 130-140 και air condition. Γυρω στα 4,5-5,5 με 100-110.

        K V H A 4 Replies Last reply Reply Quote 1
        • K
          kger @kger last edited by

          @kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:

          @andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:

          @kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:

          Καλησπέρα, αρκετές απαντήσεις και ευχαριστώ τον καθένα που μου δίνει μια γνώμη.

          Να πω ξανά γιατί το θέμα είναι και παλιό, ότι δεν κατοικώ σε μεγάλο αστικό κέντρο, ζω Αλεξανδρούπολη (τουλάχιστον προς το παρόν) και κάνω γύρω στα 65-70 χιλιόμετρα για να πηγαίνω στη δουλειά.

          Ουσιαστικά εμείς θέλουμε ένα αμάξι να βγαίνει κυρίως Εγνατία για δουλειά, και ταξίδια. Στην πόλη θα κάνει διαδρομές κάτω από 5 χιλιόμετρα για να κατέβουμε κάπου πέριξ του κέντρου ή να πάμε σούπερ μάρκετ (όπου πάει από πλευρικούς δρόμους και όχι μποτιλιαρίσματα κτλ). Πού και πάλι καινούργιο αμάξι κέντρο δεν θα πάω να το παρκάρω να πω την αλήθεια.

          ca4b8583-9c80-4d22-a1dd-4a9f660a5eb1-547346796_10214191325214257_2513273203879920508_n.jpg

          Αυτή θα είναι περίπου η κατανάλωσή σου με το T-Roc 1.5 dsg για τις διαδρομές που κάνεις. Ίσως 0,5lt παραπάνω αν υπάρχουν πολλές ανηφορικές κλίσεις.

          Καλησπέρα, και εγώ με αυτά που διαβάζω εκεί το περιμένω γύρω στο 6.

          Να πω ότι πηγα χθες ένα άτυπο test drive, ουσιαστικά έκανα μία βόλτα το αυτοκίνητο του πωλητή. Άλλη έκδοση και μοντέλο του 2022 νομίζω. Ουσιαστικά μοτέρ και dsg στο scope της δοκιμής.
          Πριν πάω εκεί να πω οτι πήγαμε με το μωρό, καρότσια, βάσεις κτλ και από άποψη χώρων χώρεσαν κανονικά χωρίς περιορισμούς. Πήρε ένα τικ από αυτή την άποψη (αυτή η δοκιμή έγινε και στο εκθεσιακό, απλά για τη επιβεβαίωση).

          Η βόλτα ήταν μικρή και χωρίς κάτι συγκλόνιστικό σαν διαδρομή γι ανα βγουν συμπεράσματα. Νομίζω λόγω αυτόματου η αίσθηση του φρένου μου ήταν λίγο ξένη. Η ανάρτηση μου φάνηκε αρκετά καλή με καλές αποσβέσεις σε ανωμαλίες.
          Το κιβώτιο πάρα πολύ καλό, αθόρυβο και οι αλλαγές πολύ γρήγορες και πρακτικά δεν τις καταλαβαίνεις αν δεν κοιτάς το καντράν. Έπαιξα ένα τσικ με τα paddles ωράια φάση, επίσης ωραία και στο απότωμα γκάζι κάνει ομαλά κατεβάσματα για να δώσει επιτάχυνση που πραγματικά δεν το καταλαβαίνεις ότι κατέβασε και μου φάνηκε εντυπωσιακό.
          Το μοτέρ καλό με αρκετό γκάζι, δεν μπόρεσα να το πιέσω σε επαρχιακό, κανα 2 ξεσπάμσατα 50-60 μέχρι 110 έκανα. Αρπάζει αρκετά δείχνει ότι έχει άλογα το αυτοκίνητο.
          Η θέση οδήγησης μου φάνηκε ΟΚ έχιε και αρκετά settings άρα θα την φέρεις εκεί που την θες. Λίγο με ξένισε η κεντρική οθόνη, μου φάνηκε λίγο μικρή για τα δεδομενα της εποχής αλλά ΟΚ, ίσως δεν λέει και τίποτα. Και να πω την αλήθεια βαρέθηκα παντελώς να ασχοληθώ με τα menu κτλ που έχει.
          Πίσω που έκατσα όταν το πήρε η σύζυγος, μου φάνηκε αρκετά άνετο.
          Φάνηκε να έχει καλή ηχομόνωση το αυτοκίνητο, αλλά θα ήθελα να το δω και σε συνθήκες αυτοκινητόδρομου να πω την αλήθεια.
          Αυτό το μοντέλο δεν είχε τα matrix led αν και δεν χρειάστηκαν φώτα βεβαια αλλά θα ήθελα να δω την διαφορά και από την θέση του οδηγού.

          Απο βδομάδα μάλλον θα πάω από κοντά να δω το dream που θα φέρουν σαν εκθεσιακό.

          Αυτά σε γενικές γραμμές, τώρα θέλω να πάω να δω και άλλα μοντέλα όπως το MG και το symbioz και θα δώσω και μια δεύτερη ευκαιρία στο CC.

          Ένας κουμπάρος μου με 2008 hybrid μου ανέφερε κατανάλωση 6-7 σε ταχύτητες με 130-140 και air condition. Γυρω στα 4,5-5,5 με 100-110.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vagkirk @kger last edited by

            @kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:

            Το κιβώτιο πάρα πολύ καλό, αθόρυβο και οι αλλαγές πολύ γρήγορες και πρακτικά δεν τις καταλαβαίνεις αν δεν κοιτάς το καντράν.

            Είναι από μόνο του λόγος αγοράς ενός VAG.

            Δεν ξέρω αν έχεις εμπειρία από αλλά αυτόματα αλλά το επόμενο καλύτερο είναι στο 60% της ποιότητας λειτουργίας ενός DSG.

            Κανένας μα κανένας άλλος δεν έχει καταφέρει να βγάλει ανάλογο διπλοσυμπλεκτο, και κανένα από τα πιο αξιόπιστα πλανητικά όπως τα EAT 6 και 8 δεν το πλησιάζει σε αίσθηση λειτουργίας.

            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • H
              hountalas @kger last edited by hountalas

              @kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:

              Ένας κουμπάρος μου με 2008 hybrid μου ανέφερε κατανάλωση 6-7 σε ταχύτητες με 130-140 και air condition. Γυρω στα 4,5-5,5 με 100-110.

              Τόσο βλέπω και εγώ με 2008 2020 μοντέλο 1.2 με 130-140 μέχρι 6.8 στις φουλ ζέστες σε ταξίδι.
              Με 100-110 δεν θυμάμαι να έχω πολύ πάει γιατί δεν "βολεύει" σε πολλές περιπτώσεις (δεν έχω και τουότα!) ανάλογα την Εθνκή πάντα (πχ Θεσσαλονίκη - Βέροια - Θεσσαλονίκη που στο μεγαλύτερο μέρος είναι 2 λωρίδες αν θες να πας με 135 πχ πρέπει να είσαι αριστερά και να μπαίνεις δεξιά στους 110-120 όταν έρθει κανείς με περισσότερα από πίσω) αλλά σε επαρχιακό δίκτυο με 90-110 έχω δει και κάτω από 6 σίγουρα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • A
                andya3 @kger last edited by

                @kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                @andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                @kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                Καλησπέρα, αρκετές απαντήσεις και ευχαριστώ τον καθένα που μου δίνει μια γνώμη.

                Να πω ξανά γιατί το θέμα είναι και παλιό, ότι δεν κατοικώ σε μεγάλο αστικό κέντρο, ζω Αλεξανδρούπολη (τουλάχιστον προς το παρόν) και κάνω γύρω στα 65-70 χιλιόμετρα για να πηγαίνω στη δουλειά.

                Ουσιαστικά εμείς θέλουμε ένα αμάξι να βγαίνει κυρίως Εγνατία για δουλειά, και ταξίδια. Στην πόλη θα κάνει διαδρομές κάτω από 5 χιλιόμετρα για να κατέβουμε κάπου πέριξ του κέντρου ή να πάμε σούπερ μάρκετ (όπου πάει από πλευρικούς δρόμους και όχι μποτιλιαρίσματα κτλ). Πού και πάλι καινούργιο αμάξι κέντρο δεν θα πάω να το παρκάρω να πω την αλήθεια.

                ![ca4b8583-9c80-4d22-a1dd-4a9f660a5eb1-547346796_10214191325214257_2513273203879920508_n.jpg](/assets/uploads/files/1757965186677-ca4b8583-9c80-4d22-a1dd-4a9f

                Αυτή θα είναι περίπου η κατανάλωσή σου με το T-Roc 1.5 dsg για τις διαδρομές που κάνεις. Ίσως 0,5lt παραπάνω αν υπάρχουν πολλές ανηφορικές κλίσεις.

                Καλησπέρα, και εγώ με αυτά που διαβάζω εκεί το περιμένω γύρω στο 6.

                Να πω ότι πηγα χθες ένα άτυπο test drive, ουσιασιτκά έκανα μία βόλτα το αυτοκίνητο του πωλητή. Άλλη έκδοση και μοντέλο του 2022 νομίζω. Ουσιαστικά μοτέρ και dsg στο scope της δοκιμής.
                Πριν πάω εκεί να πω οτι πήγαμε με το μωρό, καρότσια, βάσεις κτλ και από άποψη χώρων χώρεσαν κανονικά χωρίς περιορισμούς. Πήρε ένα τικ από αυτή την άποψη.

                Η βόλτα ήταν μικρή και χωρίς κάτι συγκλόνιστικό σαν διαδρομή γι ανα βγουν συμπεράσματα. Νομίζω λόγω αυτόματου η αίσθηση του φρένου μου ήταν λίγο ξένη. Η ανάρτηση μου φάνηκε αρκετά καλή με καλές αποσβέσεις σε ανωμαλίες.
                Το κιβώτιο πάρα πολύ καλό, αθόρυβο και οι αλλαγές πολύ γρήγορες και πρακτικά δεν τις καταλαβαίνεις αν δεν κοιτάς το καντράν. Έπαιξα ένα τσικ με τα paddles ωράια φάση, επίσης ωραία και στο απότωμα γκάζι κάνει ομαλά κατεβάσματα για να δώσει επιτάχυνση που πραγματικά δεν το καταλαβαίνεις ότι κατέβασε και μου φάνηκε εντυπωσιακό.
                Το μοτέρ καλό με αρκετό γκάζι, δεν μπόρεσα να το πιέσω σε επαρχιακό, κανα 2 ξεσπάμσατα 50-60 μέχρι 110 έκανα. Αρπάζει αρκετά δείχνει ότι έχει άλογα το αυτοκίνητο.
                Η θέση οδήγησης μου φάνηκε ΟΚ έχιε και αρκετά settings άρα θα την φέρεις εκεί που την θες. Λίγο με ξένισε η κεντρική οθόνη, μου φάνηκε λίγο μικρή για τα δεδομενα της εποχής αλλά ΟΚ, ίσως δεν λέει και τίποτα. Και να πω την αλήθεια βαρέθηκα παντελώς να ασχοληθώ με τα menu κτλ που έχει.
                Πίσω που έκατσα όταν το πήρε η σύζυγος, μου φάνηκε αρκετά άνετο.
                Φάνηκε να έχει καλή ηχομόνωση το αυτοκίνητο, αλλά θα ήθελα να το δω και σε συνθήκες αυτοκινητόδρομου να πω την αλήθεια.
                Αυτό το μοντέλο δεν είχε τα matrix led αν και δεν χρειάστηκαν φώτα βεβαια αλλά θα ήθελα να δω την διαφορά και από την θέση του οδηγού.

                Απο βδομάδα μάλλον θα πάω από κοντά να δω το dream που θα φέρουν σαν εκθεσιακό.

                Αυτά σε γενικές γραμμές, τώρα θέλω να πάω να δω και άλλα μοντέλα όπως το MG και το symbioz και θα δώσω και μια δεύτερη ευκαιρία στο CC.

                Ένας κουμπάρος μου με 2008 hybrid μου ανέφερε κατανάλωση 6-7 σε ταχύτητες με 130-140 και air condition. Γυρω στα 4,5-5,5 με 100-110.

                Για την ηχομόνωση του Τ- Roc θα σχολιάσω, μια και εξέφρασες απορία. Μέχρι τα 140 ακούς μόνο το θόρυβο τροχασμού από τα λάστιχα, ανάλογα την ποιότητα του οδοστρώματος. Συζητάς ακόμα και χαμηλόφωνα με τους συνεπιβάτες, υπάρχει ησυχία στο αυτοκίνητο.

                Μεγαλύτερες ταχύτητες υποθέτω δεν ενδιαφέρουν, αλλά δεν συμφέρουν κιόλας γιατί ανεβαίνει πολύ η κατανάλωση.

                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • fanis75
                  fanis75 moderator @vagkirk last edited by

                  @vagkirk said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                  και κανένα από τα πιο αξιόπιστα πλανητικά όπως τα EAT 6 και 8 δεν το πλησιάζει σε αίσθηση λειτουργίας.

                  Φυσικά και δεν το πλησιάζουν, ειναι 10 φορές καλύτερα από τον λόξυγγα των Διμπλοσύμπλεκτων αηδίων. Μόνο στην ΕΟ ειναι καλά σε αλλαγές, εκεί δηλαδή που δεν έχει σημασία το αυτόματο κιβώτιο. Στο συνεχές σταμάτα - ξεκίνα της πόλης (εκει δηλαδή που θές το αυτόματο κιβώτιο) ειναι άθλια.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A d P
                    A d P moderator @fanis75 last edited by

                    @fanis75 said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                    @vagkirk said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                    και κανένα από τα πιο αξιόπιστα πλανητικά όπως τα EAT 6 και 8 δεν το πλησιάζει σε αίσθηση λειτουργίας.

                    Φυσικά και δεν το πλησιάζουν, ειναι 10 φορές καλύτερα από τον λόξυγγα των Διμπλοσύμπλεκτων αηδίων. Μόνο στην ΕΟ ειναι καλά σε αλλαγές, εκεί δηλαδή που δεν έχει σημασία το αυτόματο κιβώτιο. Στο συνεχές σταμάτα - ξεκίνα της πόλης (εκει δηλαδή που θές το αυτόματο κιβώτιο) ειναι άθλια.

                    Ποιο μοντέλο με dsg έχεις; 🤔😁😁

                    I EAT MILF AND COOKIES

                    fanis75 gatoz 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @A d P last edited by

                      @a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                      @fanis75 said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                      @vagkirk said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                      και κανένα από τα πιο αξιόπιστα πλανητικά όπως τα EAT 6 και 8 δεν το πλησιάζει σε αίσθηση λειτουργίας.

                      Φυσικά και δεν το πλησιάζουν, ειναι 10 φορές καλύτερα από τον λόξυγγα των Διμπλοσύμπλεκτων αηδίων. Μόνο στην ΕΟ ειναι καλά σε αλλαγές, εκεί δηλαδή που δεν έχει σημασία το αυτόματο κιβώτιο. Στο συνεχές σταμάτα - ξεκίνα της πόλης (εκει δηλαδή που θές το αυτόματο κιβώτιο) ειναι άθλια.

                      Ποιο μοντέλο με dsg έχεις; 🤔😁😁

                      πολλα....!

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • gatoz
                        gatoz @A d P last edited by gatoz

                        @a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                        @fanis75 said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                        @vagkirk said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                        και κανένα από τα πιο αξιόπιστα πλανητικά όπως τα EAT 6 και 8 δεν το πλησιάζει σε αίσθηση λειτουργίας.

                        Φυσικά και δεν το πλησιάζουν, ειναι 10 φορές καλύτερα από τον λόξυγγα των Διμπλοσύμπλεκτων αηδίων. Μόνο στην ΕΟ ειναι καλά σε αλλαγές, εκεί δηλαδή που δεν έχει σημασία το αυτόματο κιβώτιο. Στο συνεχές σταμάτα - ξεκίνα της πόλης (εκει δηλαδή που θές το αυτόματο κιβώτιο) ειναι άθλια.

                        Ποιο μοντέλο με dsg έχεις; 🤔😁😁

                        επειδης εγω ταζησα οπως και τα αϊσίν, ειναι ντροπη και να μπαινουν στην ιδια προταση με τα διπλοπροβληματικα.

                        φαου βεβαια πλεον θαπαιρνα γιατι ειναι καπως καλα, ειδικα τιγκουαν και τροκ

                        #milf-a-man

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • A d P
                          A d P moderator last edited by

                          https://www.car.gr/s/9sq4o28u/

                          @kger κατεβαίνεις Σαλονικ και το "τσιμπάς" 400€ φθηνότερα 😁😁

                          I EAT MILF AND COOKIES

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            kger last edited by

                            @a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                            https://www.car.gr/s/9sq4o28u/

                            @kger κατεβαίνεις Σαλονικ και το "τσιμπάς" 400€ φθηνότερα 😁😁

                            Σήμερα το είδα αυτό χαχαχαχα. Το θέμα είναι και αν θα σου χρεώσει άλλα έξοδα, προετοιμασιας πινακιδας κτλ και να έρθει το ίδιο. Βέβαια μπορεί και όχι.

                            Λοιπόν η έρευνα συνεχίστηκε λίγο όπου πήγαμε με την σύζυγο σε 3 αντιπροσωπείες αυτές τις μέρες.

                            1. Επίσηψη στην αντιπροσωπεία Citroen-MG, με στόχο να δούεμ το υβριδικό ZS.
                              Αρχική εντύπωση, ακρεά ωραίο με καλή γραμμή ψιλό κλασσική θα έλεγα, όχι κάτι ιδιαίτερο αλλά όχι και αδιάφορο. Μέσα αρκετά άνετο και όμορφο, με όμορφο ταμπλό, και γενική σχεδίαση κονσόλας.
                              Πρώτη εντύπωση της συζύγου ήταν "Αυτό ήρθαμε να δούμε;; Αυτό είναι τεράστιο, απαπα εγώ δεν το οδηγάω αυτό". Μετά λίγο με τον εξοπλισμό και τα λεφτά κάπως γλυκάθηκε και λέει οκ ας το δούμε καλύτερα.
                              Να πω πως την συγκεκριμένη αντιπροσωπέια την πετύχαμε τυχαία ανοιχτή, εκτός ωραρίου και οι άνθρωποι όχι μόνο αμς εξυπηρέτησαν αλλά μας είπαν μέχρι την τάδε ώρα θα είμαστε εδώ κάντε ένα test drive μόνοι σας όση ώρα θέλετε απλα'φέρτε τον πριν κλείσουμε. Δηλαδή μπορούσαμε να το έχουεμ σχεδόν 2 ώρες αν θέλαμε. Εντυπωσιακό και χωρίς κανέναν περιορισμό στην διαδρομή.

                            Στο δια ταύτα.
                            Θετικά

                            1. Ωραία λειτουργία οτυ υβριδικού στο πότε μπαίνει.
                            2. Χώροι εσωτερικοί αρκετά άνετοι
                            3. Τρομερή κεντρική οθόνη σητν κοσνόλα (με ένα μειον οτι ειναι τοσο μεγάλη που το τέρμα αριστερό μέρος της την κρύβει το τιμόνι, epic fail σχεδιασμος).
                            4. Καλό γκάζι και επιτάχυνση, κυρίως εκεί όπου επεμβαίνει ο ηλεκτροκινητήρας, ο βενζινοκινητήρας δεν τραβάει ιδιαίτερα.

                            Αρνητικά

                            1. ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΤΡΟΜΕΡΟΣ θόρυβος από το κιβώτιο πάνω από τα 120. Επειδή το έβγαλα εγνατία το πάτησα, έκανα επιταχύνσεις, δοκίμασα διάφορα και πραγματικά τι φασαρία ειναι αυτή. Πως το οδηγάν αυτό το πράγμα. ΟΚ είχα μια εμπειρία από το CVT του CHR πρώτης γενιάς αλλά αυτό το πράγμα δνε παλεύεται πραγματικά. Εκείνη την στιγμή αμέσως το απέριψα σαν επιλογή. Σκεφτείτε η συζυγος που ειναι παντελώς άνιωθη σε κάτι τέτοια μου λέει μου έχει πάρει τα αυτιά.
                            2. Πολύσ τενό κάθισμα. Ειμαι ο οριζμός του average ανθρώπου σε διαστάσεις και στα αυτάκια του καθίσματος ακουμπούσα αισθητά. Ένας πιο γεμάτος πραγματικά δεν παίζει να χωράει.
                            3. Μικρό πορτ παγκαζ για το μεγεθός του.
                            4. Κακή επιτάχυνση από ένα σημείο και μετά που επαφύεται στον βενζινοκινητήρα.
                            5. Πολύ κακή πληροφόρηση το ηλεκτρονικό καντράν και με λίγες επιλογές (ή τουλάχιστον δεν τις βρήκα εγώ).
                            6. Υπερβολικά μαλακή ανάρτηση η οποία ναι μεν μέσα στην πολή και στις ανωμαλίες αποροφάει τ απάντα αλλά σε στροφή ειναι λίγο βάρκα η φάση και το λέω εγώ με το stepway το οποίο παίρνει κλισεις.

                            Παραδόξως στην σύζυγο στην έκθεση έκανε αίσθηση και μάλλον θα πάμε να το ξανα δούμε το C4. Κύριε @cruiser θέλω κουπόνι έκπτωσης σας παρακαλώ 😊

                            1. Επίσκεψη στην KIA/Huyndai.

                            Σε γενικές γραμμές πήγαμε να δούμε το KONA και το xceed (αυτό άρεσε στην σύζυγο και δεν είναι SUV, άβυσσος η ψυχή...).

                            Σε γενικές γραμμές το xceed σαν συνολο οπτικα μας άρεσε πολύ. Ωραίο σαλόνι, άνετο, ωραια καθίσματα, ταμπλό, πίσω χώρος αρκετός. Στην σύζυγο της φάνηκε μικρό το πορτ παγκαζ και όχι άδικα αν και πιστεύω όταν σταματήσουμε να χτησιμοποιούμε καρότσι θα μας καλύπτει.

                            Σχετεικά με το KONA, να πω πως προσωπικά εξωτερικά δεν με τρελαίναι, το ίδιο και στην γυναίκα όμως της αρέσει παραπάνω. Εσωτερικά είναι ωραίο αν είσαι οδηγός. Στις υπόλοιπες θέσεις θα το χαρακτήριζα αδιάφορο και πίσω υστερεί σε ποιότητα. Πορτ παγκάζ ικανοποιητικό.

                            Δεν επεκταθήκαμε σχετικά με διαθεσιμότητα test drive κυρίως γιατί προσωπικά έφαγα τεράστια ξενέρα με τους κινητήρες που έρχεται. τα έχουν κόψει όλα από το xceed ειδικά, μόνο με 1.0L turbo βγαινει mild hybrid. Καλά κρασιά. Αντίστοιχα και το κόνα ή το ίδιο μοτέρ ή full hybrid με τον 1.6L.

                            Η κυρία μου στάθηκε στο Tucson, η οποία θεωρητικλά δεν θέλει μεγάλο αμάξι και έκατσε να της πει ο πωλητής της εκδόσεις και τις τιμές. Ρε τι ζούμε ρε... Σφίχτηκε λίγο με τα 35k+ που άκουσε.

                            1. Πήγαμε να δούμε το symbioz. Προσωπικά είχα μεγάλες προσδοκίες για αυτό. Μας είπαν ότι υπάρχιε και test drive και λέω γ'ιναμε. Αλλά... τεράστια απογοήτευση όταν το είδα από κοντά. Κυρίως για το γεγονός πως για το μεγεθός του μου φάνηκε τρομερά στενό.
                              Τα πόδια και οδηγού και συνοδηγού χτυπάν για πλάκα στην κονσόλα. Ενήλικας πίσω βρίσκει για πλάκα στην κολώνα αν πάει το κεφάλι του προς τα πλάγια. Έχει πίσω από το στένεμα του captur χωρίς κάποιον λόγο. ΟΚ δεν είναι και τεράστιο αλλά για το μέγεθος του περίμενα κάτι καλύτερο. Πορτ παγκάζ, αν δεν βγάλεις την ρεζέρβα να εκμεταλευτείς και το κάτω μέρος, δεν πας πουθενά αν έχεις καρότσι μωρού. Όπου αν εκμεταλλευτείς το κάτω μέρος έχει αρκετό χώρο συνολικά.

                            Στην σύζυγο δεν άρεσε καθόλου και η κεντρική μεγάλη οθόνη. Εγώ δεν κατάλαβα αυτό το εξόγκωμα που έχει για το κιβώτιο αν θυμάμαι καλάκαι από κάτω έχιε χώρο για το κινητό. Είναι δυσκολο να βάλεις το χέρι εκεί, πως το σκέφτηκαν έτσι.

                            Επόμενη στάση θα είναι να δούμε το Qashqai και το CC λογικά και 'οπως προείπα και το C4 αφού άρεσε και στην κυρία.
                            Το οποίο C4 ψέματα δεν θα πω ψέματα, με φοβίζει στο θέμα αξιοπιστίας. Επίσης, με μια πρώτη ματιά δεν μου άρεσε καθόλου το ηλεκτρονικό καντράν, γιατί να ειναι τόσο στενό;; Και γιατί και οι 2 οθόνες έχουν τόσο μεγάλα πλαίσια, ήμαρτον...

                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • C
                              criuser last edited by

                              Η Σιτροέν στις οθόνες ψάχνεται καιρό τώρα.

                              Δείτε το C4 έχει ομορφύνει με το Φ/Λ.

                              Εχει και καλές τιμές αφού δεν είναι σούβ να πουλάει συνέχεια.

                              Δείτε και το 2008 και ίσως και το Μοκκα αν δεν είστε μεγαλόσωμοι.

                              Για την αξιοπιστία, 5 χρόνια / 60000 χλμ η εγγύηση.

                              Με 200 ευρώ γίνεται 5 χρόνια / 100000 χλμ αν είστε ταξιδιωτικοί τύποι.

                              Οδήγησε το 4 ή το αιρκρος. Η ανάρτηση τους θα σε εντυπωσιάσει.

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                andya3 last edited by

                                Αγαπητέ @kger αποφεύγω να παίρνω κατηγορηματικά θέση για την επιλογή αυτοκινήτου, γιατί εξαρτάται από τα γούστα, τις ανάγκες, τα οικονομικά και τις ιδιαιτερότητες του αγοραστή. Αλλά το T-Roc Dream για το επίπεδο του αυτοκινήτου, το μοτέρ του και τον εξοπλισμό του είναι μεγάλη ευκαιρία στα 30+.

                                Το καινούργιο με παρόμοιο εξοπλισμό θα πλησιάζει τα 40, δηλαδή κοντά 10k παραπάνω. Και απλώς το έχουν μεγαλώσει λίγο, του έβαλαν μια μπαταριούλα για να το κάνουν mild hybrid και το έκαναν λίγο πιο όμορφο.

                                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A d P
                                  A d P moderator @andya3 last edited by

                                  @andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                                  Αγαπητέ @kger αποφεύγω να παίρνω κατηγορηματικά θέση για την επιλογή αυτοκινήτου, γιατί εξαρτάται από τα γούστα, τις ανάγκες, τα οικονομικά και τις ιδιαιτερότητες του αγοραστή. Αλλά το T-Roc Dream για το επίπεδο του αυτοκινήτου, το μοτέρ του και τον εξοπλισμό του είναι μεγάλη ευκαιρία στα 30+.

                                  Το καινούργιο με παρόμοιο εξοπλισμό θα πλησιάζει τα 40, δηλαδή κοντά 10k παραπάνω. Και απλώς το έχουν μεγαλώσει λίγο, του έβαλαν μια μπαταριούλα για να το κάνουν mild hybrid και το έκαναν λίγο πιο όμορφο.

                                  Φυσικά θα συμφωνήσω μαζί σου.

                                  Το πρόβλημα είναι ότι ο τοπικός αντιπρόσωπος δεν έχει εκθεσιακό Dream,
                                  Όμως, νομίζω έγραψε ο @kger ότι θα φέρει οσονουπω .....και τότε θα ξεδιαλύνει η κατάσταση 😁😁

                                  I EAT MILF AND COOKIES

                                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    andya3 @A d P last edited by

                                    @a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                                    @andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                                    Αγαπητέ @kger αποφεύγω να παίρνω κατηγορηματικά θέση για την επιλογή αυτοκινήτου, γιατί εξαρτάται από τα γούστα, τις ανάγκες, τα οικονομικά και τις ιδιαιτερότητες του αγοραστή. Αλλά το T-Roc Dream για το επίπεδο του αυτοκινήτου, το μοτέρ του και τον εξοπλισμό του είναι μεγάλη ευκαιρία στα 30+.

                                    Το καινούργιο με παρόμοιο εξοπλισμό θα πλησιάζει τα 40, δηλαδή κοντά 10k παραπάνω. Και απλώς το έχουν μεγαλώσει λίγο, του έβαλαν μια μπαταριούλα για να το κάνουν mild hybrid και το έκαναν λίγο πιο όμορφο.

                                    Φυσικά θα συμφωνήσω μαζί σου.

                                    Το πρόβλημα είναι ότι ο τοπικός αντιπρόσωπος δεν έχει εκθεσιακό Dream,
                                    Όμως, νομίζω έγραψε ο @kger ότι θα φέρει οσονουπω .....και τότε θα ξεδιαλύνει η κατάσταση 😁😁

                                    Βασικά δεν ήθελα να παρέμβω, αλλά επειδή διάβασα για C4, Mokka κλπ, κατάλαβα ότι έχει λοξοδρομήσει ο @kger και έκρουσα τον κώδωνα. 😁

                                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • gtsartsal
                                      gtsartsal last edited by

                                      Από Citroen, το μόνο που μου αρέσει είναι το c4.
                                      Χωρίς να έχω κοιτάξει ιδιαίτερα τις εκδόσεις θα ήμουν ανάμεσα σε
                                      Nissan qashqai
                                      Corolla cross
                                      Troc
                                      C4

                                      K 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • N
                                        nikonino @criuser last edited by

                                        @criuser said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                                        Με 200 ευρώ γίνεται 5 χρόνια / 100000 χλμ αν είστε ταξιδιωτικοί τύποι.

                                        Γιατί δεν βάζουν τα 200 ευρώ μέσα στην τιμή του αυτοκινήτου και να δίνουν για όλους 5 χρόνια / 100.000 χιλιόμετρα. Χειρότερες σαχλαμάρες έχει η Nissan που δίνει 3 χρόνια από εργοστάσιο και επέκταση στα 5 με ένα 1000ρικο. Τι χάλια είναι αυτά ; Γιατί το κάνουν ;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          andya3 last edited by

                                          Στη Γερμανία έτσι είναι οι εγγυήσεις. Σου δίνουν τη βασική των 2 ετών που υποχρεούνται από το νόμο. Και με πρόσθετη επιβάρυνση μπορείς να την επεκτείνεις για έως και 3 χρόνια ακόμα, σύνολο 5 έτη. Νομίζω κάτι αντίστοιχο ισχύει και στην Αγγλία.

                                          Πρέπει να είναι ελληνική πατέντα ή πρωτοβουλία των εδώ αντιπροσώπων, το κόστος της επέκτασης εγγύησης να μπαίνει στην τιμή αγοράς και να στη δίνουν απ' την αρχή.

                                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                          N 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • N
                                            nikonino @andya3 last edited by

                                            @andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:

                                            Στη Γερμανία έτσι είναι οι εγγυήσεις. Σου δίνουν τη βασική των 2 ετών που υποχρεούνται από το νόμο. Και με πρόσθετη επιβάρυνση μπορείς να την επεκτείνεις για έως και 3 χρόνια ακόμα, σύνολο 5 έτη. Νομίζω κάτι αντίστοιχο ισχύει και στην Αγγλία.

                                            Πρέπει να είναι ελληνική πατέντα ή πρωτοβουλία των εδώ αντιπροσώπων, το κόστος της επέκτασης εγγύησης να μπαίνει στην τιμή αγοράς και να στη δίνουν απ' την αρχή.

                                            Η Toyota γιατί δίνει κατευθείαν 6 και τώρα στο πάει 11 αν το πηγαίνεις αντιπροσωπεία ;

                                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 32 / 35
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr