-
Μιας και λεμε για αξιοπιστια, η δικη μου εμπειρια με το Corolla Hybrid μετα απο 3,5 χρονια και 91.000 χλμ ειναι οτι δεν εχει καψει ουτε λαμπακι.
Μεση καταναλωση 4,70 υπολογισμενο στην αντλια οχι με το τι δειχνει το αυτοκινητο, με ολες τις συνθηκες μέσα.
-
@babisstinson said in VW T-ROC 2026:
@iceman7 said in VW T-ROC 2026:
@babisstinson said in VW T-ROC 2026:
"Full Hybrid" με 1-2 χιλιόμετρα ηλεκτρικά; Ίσα ίσα να ρίξουν τους ρύπους δηλαδή. Ντάξει λευκή πετσέτα από τους Γερμανούς στον τομέα.
Θα γελάσουμε ή θα κλάψουμε με το τελευταίο, αυτόματο σύστημα να σταματάνε/ξεκινάνε μόνα τα οχήματα στα φανάρια
Γιατί η Τογιότα τι δίνει ; Τόσο πάει αποκλειστικά με τη μπαταρία ένα υβριδικό Τογιότα.
Δεν ξέρω αν ήθελε να συγκρίνει με τα plug in.Τα καινούρια Toyota δεν πάνε παραπάνω με την μπαταρία; Τα Ρενώ; Δεν γνωρίζω, ειλικρινά ρωτάω. Αλλά μου κάνει εντύπωση να φτιάξεις νέο εντελώς σύστημα φουλ υβριδικό και να μην πηγαίνει μερικά χιλιόμετρα αποκλειστικά με μπαταρία και να είσαι επικεντρωμένος στου ρύπους και όχι στην κατανάλωση.
Δηλαδή δεν μπορώ να βρω το νόημα, εκτός αν από θέμα μάρκετινγκ πουλήσουν "έχουμε και full hybrid πλέον, δεν χρειάζεται να πάτε σε τογιοτα, χιουνται, ρενω, νισαν, χοντα". Εδώ έχουν καταφέρει βέβαια να ξεζουμίσουν τον κόσμο τόσα χρόνια με άλλα και άλλα ψέματα.Τα απλά υβριδικά της Τογιότα έχουν μικρές μπαταρίες που αμιγώς ηλεκτρικά σε πάνε μέχρι 2 χιλιόμετρα.
Για αμιγώς ηλεκτρικη κίνηση πας σε phev. -
@spiros-0 said in TOYOTA FORUM:
Μιας και λεμε για αξιοπιστια, η δικη μου εμπειρια με το Corolla Hybrid μετα απο 3,5 χρονια και 91.000 χλμ ειναι οτι δεν εχει καψει ουτε λαμπακι.
Πολλά χιλιόμερα.....έχω λιγότερο από τα μισά σε 4+ χρόνια...χαχα!!
-
@babisstinson said in VW T-ROC 2026:
Τα καινούρια Toyota δεν πάνε παραπάνω με την μπαταρία;
Πάνε μέχρι 4χλμ απόσταση, ανάλογα με την ταχύτητα και την κλιση του εδάφους. Με τα σταμάτα-ξεκίνα (που φορτίζει η μπαταρία) έχω κάνει απόσταση 5.5χλμ (κάθοδος Μεσογείων) μόνο ηλεκτρικά - αλλά ειναι συγκεκριμένη περίπτωση. Σε απόλυτη ευθεία και με ταχύτητα πόλης βγάζουν 4χλμ, με ταχύτητα ΕΟ (110-120χλμ) βγάζουν κάπου 2-2.5, εφόσον την έχουν πιάσει.
-
@hountalas said in TOYOTA FORUM:
Μιλάω για τον μέσο αγοραστή και όχι για τους εδώ μέσα που έχετε διδακτορικό στην τουοτίλα!
Το πρώτο πτυχίο το πήρα όταν είδα οτι το yaris 3ης γενιάς ήταν ενα μικρό gti με πετρελαιοκινητήρα , φρεν-άρες, ωραία ανάρτηση, σασμαν αφρός μεχρι και καλό τιμόνι είχε με γρήγορη κρεμαγιέρα.
Μετά πήρα το δεύτεροπτυχtoyota το iQ και έπαθα πλάκα με την ποιότητα και την ευκολία οδήγησης στην πόλη.To yaris cross ήταν το μεταπτυχιακό στα ...διαστημόπλοια!
Αυτόματο βελούδο ,Acc, adas που δεν σπάνε "μπάλες" και κατανάλωση σκούτερ 250 κυβικών!Για τον θόρυβο στα πολλά χλμ κανόνισε ο νέος ΚΟΚ
-
@fanis75 said in VW T-ROC 2026:
@babisstinson said in VW T-ROC 2026:
Τα καινούρια Toyota δεν πάνε παραπάνω με την μπαταρία;
Πάνε μέχρι 4χλμ απόσταση, ανάλογα με την ταχύτητα και την κλιση του εδάφους. Με τα σταμάτα-ξεκίνα (που φορτίζει η μπαταρία) έχω κάνει απόσταση 5.5χλμ (κάθοδος Μεσογείων) μόνο ηλεκτρικά - αλλά ειναι συγκεκριμένη περίπτωση. Σε απόλυτη ευθεία και με ταχύτητα πόλης βγάζουν 4χλμ, με ταχύτητα ΕΟ (110-120χλμ) βγάζουν κάπου 2-2.5, εφόσον την έχουν πιάσει.
Ισως η πέμπτη γενιά να το φτάνει αυτό. Αλλα και πάλι μιλάμε πρακτικά για ηλεκτρική κίνηση σε μανούβρες πάρκινγκ
-
@iceman7 said in VW T-ROC 2026:
Ισως η πέμπτη γενιά να το φτάνει αυτό. Αλλα και πάλι μιλάμε πρακτικά για ηλεκτρική κίνηση σε μανούβρες πάρκινγκ
Όπως έγραψα όχι μόνο εκει, αλλα ειναι υπο συνθήκες, π.χ. κάθοδος μεσογείων. Έχω πάει από την ΕΡΤ μέχρι Παγκράτι αμιγώς ηλεκτρικά.
Στην εθνική έχω κάνει 2χλμ ακριβώς, μόνο ηλεκτρικά με ταχύτητα 110χλμ. Αλλά ειναι πολλές οι συνθήκες και παράμετροι. Πάνως από το HEV, νομίζω ότι έχουν την μεγαλύτερη δυνατότητα αμιγώς ηελκτρικής κίνησης - η οποία ναι ειναι αστεία, αλλά υπάρχει.
-
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@spiros-0 said in TOYOTA FORUM:
Μιας και λεμε για αξιοπιστια, η δικη μου εμπειρια με το Corolla Hybrid μετα απο 3,5 χρονια και 91.000 χλμ ειναι οτι δεν εχει καψει ουτε λαμπακι.
Πολλά χιλιόμερα.....έχω λιγότερο από τα μισά σε 4+ χρόνια...χαχα!!
μα ενας απο τους λογους που το πηρα ειναι οτι θα γλυτωνα αρκετα λεφτα λογω πολλων χλμ που θα κανω.
-
@hountalas said in TOYOTA FORUM:
@george-0 said in TOYOTA FORUM:
Δεν καταλαβαίνω πως εκπλήσσεσαι από τους influencers εταιρειών. Είναι αμέτρητοι στα social media.
Εκπλήσσομαι πως το κατάφερε αυτό ο Μότης....
Βρήκε την ευκαιρία δηλαδή να χωθεί εκεί και να "εξυπηρετεί" όσους θα παίρνανε ούτως η άλλως τουότα, γιατί αν κάτσεις να σε πείσει και όντως σε πείσει ο Μότης που μπαίνει με 140 στην στροφή με το νέο chr άσχετα που το κοντέρ έδειχνε 110 (τυχαίο το 110;!!) τότε χάνω πάσα ιδέα.....
Επίσης ποιος αποφασίζει να πάρει τουότα επειδή έκανε td σε διαφορετικό δρομολόγιο από το γύρω γύρω της αντιπροσωπείας; Δηλαδή ήταν στο ντεμί να πάρει την απόφαση και τον έπεισε η μεγαλύτερη διαδρομή σε διαφορετικές από τις "καθιερωμένες" συνθήκες;
Τουότα Hybrid σαν κριτήριο 1 έως 4, 5 αξιοπιστία, 6 εγγύηση και μετά τα υπόλοιπα που συζητάμε.
Μιλάω για τον μέσο αγοραστή και όχι για τους εδώ μέσα που έχετε διδακτορικό στην τουοτίλα!Δεν είδα το συγκεκριμένο βίντεο του αλλά γενικά η στάση του απέναντι στα αυτοκίνητα είναι αντίθετη με τη δικιά μου. Πέρνει νέα αυτοκίνητα κάθε τόσο και τα γεμίζει αξεσουάρ και μετατροπές.
Βέβαια ο άνθρωπος αυτό θέλει να πουλάνε νέα αυτοκίνητα και μετατροπές.
-
@monman2 said in TOYOTA FORUM:
@hountalas said in TOYOTA FORUM:
Μιλάω για τον μέσο αγοραστή και όχι για τους εδώ μέσα που έχετε διδακτορικό στην τουοτίλα!
Το πρώτο πτυχίο το πήρα όταν είδα οτι το yaris 3ης γενιάς ήταν ενα μικρό gti με πετρελαιοκινητήρα , φρεν-άρες, ωραία ανάρτηση, σασμαν αφρός μεχρι και καλό τιμόνι είχε με γρήγορη κρεμαγιέρα.
Μετά πήρα το δεύτεροπτυχtoyota το iQ και έπαθα πλάκα με την ποιότητα και την ευκολία οδήγησης στην πόλη.To yaris cross ήταν το μεταπτυχιακό στα ...διαστημόπλοια!
Αυτόματο βελούδο ,Acc, adas που δεν σπάνε "μπάλες" και κατανάλωση σκούτερ 250 κυβικών!Για τον θόρυβο στα πολλά χλμ κανόνισε ο νέος ΚΟΚ
Αν δεν ακουγόταν και σαν σκούτερ Gillera Nexus 250 θα άγγιζε την τελειότητα
-
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@spiros-0 said in TOYOTA FORUM:
Μιας και λεμε για αξιοπιστια, η δικη μου εμπειρια με το Corolla Hybrid μετα απο 3,5 χρονια και 91.000 χλμ ειναι οτι δεν εχει καψει ουτε λαμπακι.
Πολλά χιλιόμερα.....έχω λιγότερο από τα μισά σε 4+ χρόνια...χαχα!!
Και εγώ μόνο 44000 χλμ σε 20 μήνες
-
@spiros-0 said in TOYOTA FORUM:
μα ενας απο τους λογους που το πηρα ειναι οτι θα γλυτωνα αρκετα λεφτα λογω πολλων χλμ που θα κανω.
Nαι το θυμάμαι τότε που το συζητάγαμε. απλά δεν ήξερα πόσα κάνεις!
-
@fanis75 said in VW T-ROC 2026:
@iceman7 said in VW T-ROC 2026:
Ισως η πέμπτη γενιά να το φτάνει αυτό. Αλλα και πάλι μιλάμε πρακτικά για ηλεκτρική κίνηση σε μανούβρες πάρκινγκ
Όπως έγραψα όχι μόνο εκει, αλλα ειναι υπο συνθήκες, π.χ. κάθοδος μεσογείων. Έχω πάει από την ΕΡΤ μέχρι Παγκράτι αμιγώς ηλεκτρικά.
Στην εθνική έχω κάνει 2χλμ ακριβώς, μόνο ηλεκτρικά με ταχύτητα 110χλμ. Αλλά ειναι πολλές οι συνθήκες και παράμετροι. Πάνως από το HEV, νομίζω ότι έχουν την μεγαλύτερη δυνατότητα αμιγώς ηελκτρικής κίνησης - η οποία ναι ειναι αστεία, αλλά υπάρχει.
Αυτό που περιγράφεις βρε συ δεν είναι αυτό που λέμε για το πόσα χλμ πας μόνο με τη μπαταρία.
Αυτό το βλέπεις αν πατήσεις το κουμπάκι για ev mode.
Το να κατέβεις τέτοια διαδρομή που λες χωρίς πολλά σταμάτα - ξεκίνα μπορεί να γίνει και με 90% ηλεκτρικά ! -
@spiros-0 said in TOYOTA FORUM:
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@spiros-0 said in TOYOTA FORUM:
Μιας και λεμε για αξιοπιστια, η δικη μου εμπειρια με το Corolla Hybrid μετα απο 3,5 χρονια και 91.000 χλμ ειναι οτι δεν εχει καψει ουτε λαμπακι.
Πολλά χιλιόμερα.....έχω λιγότερο από τα μισά σε 4+ χρόνια...χαχα!!
μα ενας απο τους λογους που το πηρα ειναι οτι θα γλυτωνα αρκετα λεφτα λογω πολλων χλμ που θα κανω.
Ακριβώς για τους ίδιους λόγους το πήρα και εγώ...
Όταν έχεις να κάνεις 120 χλμ τη μέρα σε ώρες ημέρες και διαδρομή που δεν υπάρχει εναλλακτική λύση (ΜΜΜ) τότε αυτό διαλέγεις.
Όλα τα αυτοκίνητα και οι τύποι καυσίμων τελειά είναι...όταν δεν τα πληρώνεις από την τσέπη σου.
Ας λένε οι υπόλοιποι εδώ μέσα για Tογιοτιλα και ΚΤΕΛ κλπ...δεν με αγγίζει τίποτα...είναι το καλύτερο όχημα που έχω πάρει για την περίπτωση μου.
Όταν δίνεις ένα μεγάλο μέρος από το εισόδημα σου για τη μετακίνηση προς την δουλειά σου τότε το βλέπεις αλλιώς.
Τα diesel τα δοκίμασα και αυτά...πλέον δεν μου λένε κάτι...πολύς μπελάς για το τίποτα (Euro6+).
To επόμενο όχημα θα είναι υβριδικό η ηλεκτρικό...αν και σκοπεύω να λιώσω την Corolla τα επόμενα 8 χρονιά...
-
Το αυτοκινητο ειναι παρα πολυ καλο και δεν παριστανει κατι που δεν ειναι.
Και το καταλαβαινω καθε φορα που αναγκαζομαι να οδηγησω χειροκινητο.
-
@iceman7 said in VW T-ROC 2026:
@fanis75 said in VW T-ROC 2026:
@iceman7 said in VW T-ROC 2026:
Ισως η πέμπτη γενιά να το φτάνει αυτό. Αλλα και πάλι μιλάμε πρακτικά για ηλεκτρική κίνηση σε μανούβρες πάρκινγκ
Όπως έγραψα όχι μόνο εκει, αλλα ειναι υπο συνθήκες, π.χ. κάθοδος μεσογείων. Έχω πάει από την ΕΡΤ μέχρι Παγκράτι αμιγώς ηλεκτρικά.
Στην εθνική έχω κάνει 2χλμ ακριβώς, μόνο ηλεκτρικά με ταχύτητα 110χλμ. Αλλά ειναι πολλές οι συνθήκες και παράμετροι. Πάνως από το HEV, νομίζω ότι έχουν την μεγαλύτερη δυνατότητα αμιγώς ηελκτρικής κίνησης - η οποία ναι ειναι αστεία, αλλά υπάρχει.
Αυτό που περιγράφεις βρε συ δεν είναι αυτό που λέμε για το πόσα χλμ πας μόνο με τη μπαταρία.
Αυτό το βλέπεις αν πατήσεις το κουμπάκι για ev mode.
Το να κατέβεις τέτοια διαδρομή που λες χωρίς πολλά σταμάτα - ξεκίνα μπορεί να γίνει και με 90% ηλεκτρικά !Το ιδιο λεμε, το εγραψα πιο πριν. Σερι βγαζει καπου 3χλμ, αναλογα ομως. Με 50χαω βγαζει σχεδον 4.
-
@fanis75 said in VW T-ROC 2026:
@iceman7 said in VW T-ROC 2026:
Ισως η πέμπτη γενιά να το φτάνει αυτό. Αλλα και πάλι μιλάμε πρακτικά για ηλεκτρική κίνηση σε μανούβρες πάρκινγκ
Όπως έγραψα όχι μόνο εκει, αλλα ειναι υπο συνθήκες, π.χ. κάθοδος μεσογείων. Έχω πάει από την ΕΡΤ μέχρι Παγκράτι αμιγώς ηλεκτρικά.
Στην εθνική έχω κάνει 2χλμ ακριβώς, μόνο ηλεκτρικά με ταχύτητα 110χλμ. Αλλά ειναι πολλές οι συνθήκες και παράμετροι. Πάνως από το HEV, νομίζω ότι έχουν την μεγαλύτερη δυνατότητα αμιγώς ηελκτρικής κίνησης - η οποία ναι ειναι αστεία, αλλά υπάρχει.
Τα MG έχουν παρόμοια χιλιόμετρα. Ας πούμε 3-4 μονάχαε ηλεκτρισμό και με κάνα δυο σταματά ξεκινα. Έχουν 1,8kwh μπαταρία
-
Τι να λέμε τώρα...
Όταν εγώ, με 15 χιλ χλμ το χρόνο κερδίζω 1χιλ το χρόνο σε καύσιμα+τέλη σε σχέση με ένα συμβατικό, για εσάς με 25-30 χιλ.χλμ είναι no brainer επιλογή.
Προτιμώ να τα τρώω σε διακοπές, και όχι στους βενζιναδες. -
Θα ρωτήσω ήρεμα κάτι. Έχει δοκιμάσει κανείς να κάτσει σε Τογιότα Κορολλά υβριδικό 2021+ μοντέλο πίσω? Είμαι 1,90 και πρώτη φορά στη ζωή μου προβληματίστηκα όχι για το αν χωράω καθιστός, αλλά για το ΠΩΣ θα μπω μέσα χωρίς να ακουμπάω με τα πόδια όπου να ναι. Είμαι ο μόνος?!
-
Ναι
TOYOTA FORUM