Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Chery Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Chery Forum
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 22
    • 23
    • 12 / 23
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    40
    460
    9063
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iceman7 @vagkirk last edited by

      @vagkirk said in Chery Forum:

      @katafractos17 said in Chery Forum:

      @vagkirk said in Chery Forum:

      Αν τώρα είμαι κανας φραγκατος για τα δεδομένα της χώρας και έχω για κύριο κάνα δίλιτρο υβριδικό Toyota CHR ή CC

      Συγνώμη αλλά αν ήσουν φραγκάτος, έστω και για τα δεδομένα της χώρας, CHR ή CC θα έπαιρνες; 🙂

      Εντάξει ίσως έπρεπε να πω φραγκατος με βάσει τα δικά μου δεδομένα.

      Έκανα αυτή την άσκηση πριν μερικούς μήνες όταν καλός μου φίλος με οικογενειακό εισόδημα περίπου 60.000€ έψαχνε για αυτοκίνητο και πηγαίνε καρφί για Peugeot.

      Μπήκα στην θέση του στο τέλος σαν να πήγαινα εγώ στο ταμείο και εκεί που είχαμε στη λίστα 3008 , 2008 , Troc , Χ1 , μόλις διάβασα την είδηση για 12 χρόνια εγγύηση της Toyota, κουμπωθηκα, δεν υπήρχε άλλη επιλογή μετά!

      Κοίταγε το CC αλλά τον έπεισα για το CHR καθώς είναι πιο όμορφο και καλύτερο οδηγικά.
      Το λάθος του επειδή είναι τσιγγουνακος ήταν που δεν πήρε το δίλιτρο, τελικά πήρε το 1.8 σε μια έκδοση με 34.000€

      60 μικτά;
      Γιατί με τόσο εισόδημα απορώ πως έβλεπε Χ1 πχ

      V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        wantone last edited by

        Θα επρεπε να βλεπει φθηνοτερα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tkin73 last edited by

          Μπορεί να είναι της λογικής ότι ο οικογενειακός προϋπολογισμός θα πρέπει να επιβαρύνεται ελάχιστα σαν να μην νιώθεις τπτ...είναι συχνή λογική για να δημιουργούνται τύψεις σε όσους τολμούν να κοιτούν λιγο ψηλά. Λες και δεν υπάρχουν χρηματοδοτικά κοκ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vagkirk @iceman7 last edited by

            @iceman7 said in Chery Forum:

            @vagkirk said in Chery Forum:

            @katafractos17 said in Chery Forum:

            @vagkirk said in Chery Forum:

            Αν τώρα είμαι κανας φραγκατος για τα δεδομένα της χώρας και έχω για κύριο κάνα δίλιτρο υβριδικό Toyota CHR ή CC

            Συγνώμη αλλά αν ήσουν φραγκάτος, έστω και για τα δεδομένα της χώρας, CHR ή CC θα έπαιρνες; 🙂

            Εντάξει ίσως έπρεπε να πω φραγκατος με βάσει τα δικά μου δεδομένα.

            Έκανα αυτή την άσκηση πριν μερικούς μήνες όταν καλός μου φίλος με οικογενειακό εισόδημα περίπου 60.000€ έψαχνε για αυτοκίνητο και πηγαίνε καρφί για Peugeot.

            Μπήκα στην θέση του στο τέλος σαν να πήγαινα εγώ στο ταμείο και εκεί που είχαμε στη λίστα 3008 , 2008 , Troc , Χ1 , μόλις διάβασα την είδηση για 12 χρόνια εγγύηση της Toyota, κουμπωθηκα, δεν υπήρχε άλλη επιλογή μετά!

            Κοίταγε το CC αλλά τον έπεισα για το CHR καθώς είναι πιο όμορφο και καλύτερο οδηγικά.
            Το λάθος του επειδή είναι τσιγγουνακος ήταν που δεν πήρε το δίλιτρο, τελικά πήρε το 1.8 σε μια έκδοση με 34.000€

            60 μικτά;
            Γιατί με τόσο εισόδημα απορώ πως έβλεπε Χ1 πχ

            Όχι καθαρά, μετά από φόρους μαζί με την σύζυγο, και είχε υψηλά εισοδήματα από τα 23-24 του , δεν έχουν ακόμη παιδιά, η σύζυγος είναι νεαρή αυτός τώρα θα πατήσει τα 40.

            Αλλά είναι πολυ σφιχτός οικονομικά, πήρε δικό του σπίτι το 2019 με δάνειο , καπάκι εξοχικό και διαμέρισμα σε επαρχιακή πόλη που απογειώθηκε σε αξία.

            Δεν βγαίνει, δεν πίνει, δεν καπνίζει , δεν χαλάει, κλπ.

            Για καλό μτχ μέχρι 25 χιλιάδες πήγαινε αλλά εγώ τον έβαλα στην πρίζα με τέτοια εισοδήματα για ένα καινούργιο αυτοκίνητο να το ευχαριστηθεί αλλά τα θεωρεί όλα πεταμένα λεφτά.

            Το κρίσιμο σημείο ήταν η φοβερή 12 ετης εγγύηση που ανακοίνωσε η Toyota εκείνη την στιγμή και τον ενημέρωσα σχετικά, του εξήγησα και την κορυφαία υβριδική τεχνολογία της μάρκας που σπάει ταμεία και το έπιασε αμέσως το νόημα.

            Οπότε οικονομοτεχνικα δεν υπήρχε καλύτερη επιλογή από Toyota αφού ουσιαστικά θα είναι σαν να έχει τα λεφτά του στην τράπεζα για μια πενταετία λόγω υψηλής μεταπώλησης και της επιπλέον οικονομίας χρήσης σε σχέση με το 1.8 turbo Leon που είχε.

            O 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • O
              otso @vagkirk last edited by

              @vagkirk said in Chery Forum:

              η σύζυγος είναι νεαρή αυτός τώρα θα πατήσει τα 40.

              Δεν βγαίνει, δεν πίνει, δεν καπνίζει , δεν χαλάει, κλπ.

              Με το τουοτα θα μεινει

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • T
                tkin73 last edited by tkin73

                Είδα το 4 από κοντά και ξανά το 7.
                Ο χώρος αποσκευών του 4 είναι χάλια. Σαν να βλέπεις το φοκους. Ούτε μήκος ούτε πλάτος ούτε ύψος , έχει και το καρούμπαλο δεξιά με την μπαταρία, τελείως απάτη αυτά τα 470 ως την οροφή...
                Ο χώρος για τα πόδια των πίσω καλός. Μπήκα πίσω μου , 1.92 , εννοείται έβρισκαν τα πόδια και έπρεπε να τα ανοίξω αλλά μπήκα χωρίς να κοπανηθω και κυρίως μπήκα! Σε άλλα της κατηγορίας δεν τολμώ καν να μπω.
                Μέσα όμως είναι πολύ καλό δλδ σε αυτά τα λεφτά δεν υπάρχει καλύτερο σαλόνι.
                Είδα μετά λίγο το c3 aircross ήταν τελείως της πλάκας σε σχέση με το chery.
                Έσπρωχνα κονσόλες, οθόνες τα πάντα δεν ακουγόταν κιχ !
                Μπήκα μετά στο symbioz έκανα τα ίδια καμιά σχέση...
                Εννοείται το 7 αρι πολύ πιο άνετο και με σοβαρό αποθηκευτικό χώρο φυσικά ως πριζατο ζητά και άλλα 10 χιλιάρικα!
                Το 4 σε σχέση με το mg zs που είδα λίγο πιο πέρα στην έκθεση δείχνει λίγο πιο μοντέρνο μέσα και ένα επίπεδο πιο ποιοτικό εσωτερικα.
                Εννοείται το 4 από cc είναι πιο ποιοτικό εσωτερικα και πιο μοντέρνο!
                Όπως και από τα περισσότερα μη πριμιουμ ευρωπαϊκά που είδα.
                Δλδ έπρεπε να μπω στο ...ραφαλ των 55Κ για να δω καλύτερο σαλόνι από τα κινέζικα...
                Θα πουλήσει σίγουρα στα 23-25...
                Το θέμα είναι να βγουν αξιόπιστα τα υβριδικα συστήματα και να μην πας ένα πρωί και το βρεις νεκρό...

                S 1 Reply Last reply Reply Quote 8
                • S
                  sette @tkin73 last edited by sette

                  @tkin73 said in Chery Forum:

                  Είδα το 4 από κοντά και ξανά το 7.
                  Ο χώρος αποσκευών του 4 είναι χάλια. Σαν να βλέπεις το φοκους. Ούτε μήκος ούτε πλάτος ούτε ύψος , έχει και το καρούμπαλο δεξιά με την μπαταρία, τελείως απάτη αυτά τα 470 ως την οροφή...
                  Ο χώρος για τα πόδια των πίσω καλός. Μπήκα πίσω μου , 1.92 , εννοείται έβρισκαν τα πόδια και έπρεπε να τα ανοίξω αλλά μπήκα χωρίς να κοπανηθω και κυρίως μπήκα! Σε άλλα της κατηγορίας δεν τολμώ καν να μπω.
                  Μέσα όμως είναι πολύ καλό δλδ σε αυτά τα λεφτά δεν υπάρχει καλύτερο σαλόνι.
                  Είδα μετά λίγο το c3 aircross ήταν τελείως της πλάκας σε σχέση με το chery.
                  Έσπρωχνα κονσόλες, οθόνες τα πάντα δεν ακουγόταν κιχ !
                  Μπήκα μετά στο symbioz έκανα τα ίδια καμιά σχέση...
                  Εννοείται το 7 αρι πολύ πιο άνετο και με σοβαρό αποθηκευτικό χώρο φυσικά ως πριζατο ζητά και άλλα 10 χιλιάρικα!
                  Το 4 σε σχέση με το mg zs που είδα λίγο πιο πέρα στην έκθεση δείχνει λίγο πιο μοντέρνο μέσα και ένα επίπεδο πιο ποιοτικό εσωτερικα.
                  Εννοείται το 4 από cc είναι πιο ποιοτικό εσωτερικα και πιο μοντέρνο!
                  Όπως και από τα περισσότερα μη πριμιουμ ευρωπαϊκά που είδα.
                  Δλδ έπρεπε να μπω στο ...ραφαλ των 55Κ για να δω καλύτερο σαλόνι από τα κινέζικα...
                  Θα πουλήσει σίγουρα στα 23-25...
                  Το θέμα είναι να βγουν αξιόπιστα τα υβριδικα συστήματα και να μην πας ένα πρωί και το βρεις νεκρό...

                  Για να καταλάβω τι ακριβώς συμβαίνει... Έγραψες για χώρο αποσκευών σαν του focus. Μιλάμε δηλαδή για πραγματικό χώρο ~380 λίτρων, σωστά; B-SUV δεν είναι το Tiggo 4; Τι απαιτήσεις υπάρχουν για B-SUV; Δεν είναι να έχουν παρόμοιο χώρο αποσκευών με ένα hatch; Το YC γιατί δεν το θάβουμε που έχει 390 λίτρα (δεν αναφέρω καν το CHR που ανήκει στα C-SUV...) ή το C4 με τα επίσης 380 λίτρα μιας και αναφέρθηκε πριν; Υπάρχουν αρκετά B-SUV υβριδικά (full όχι ήπια) που να βρίσκονται σε παραπλήσια τιμή (με παρόμοιο εξοπλισμό) που έχουν και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών; Για τη τάξη, το ZS MAX+ είναι C-SUV πια (σε σχέση με το απλό ZS που είναι B). Ακόμη και duster να δει κάποιος(το υβριδικό των 140 ίππων...), αυτό πάει στα 26,5k με πολύ χειρότερο εξοπλισμό από την έκδοση των 23k του Tiggo 4. Προσπαθώ να αντιληφθώ τοποθετήσεις άλλων που υποστηρίζουν ότι λίγο πολύ δεν υπάρχει λόγος να το αγοράσει κάποιος στα χρήματα που προσφέρεται.

                  Από περιέργεια, έψαξα λίγο και το θέμα των επιτοκίων. Σε άλλα Tiggo, είδα 3,99% επιτόκιο (είδα και άτοκο). Γνωρίζει κάποιος τι παίζει; Το YC πάντως έχει 7,5...

                  Ένα τελευταίο. Υπάρχει φωτό του τιμονιού της comfort plus; Η μπροσούρα από την ΕΚΚΑ δεν κατεβαίνει...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    tkin73 last edited by tkin73

                    Εδώ το τιμόνι από την πλούσια έκδοση . Flat bottom και ωραία υφή και τριακτινο. Μια χαρά είναι.
                    https://ibb.co/qM3csSMt

                    Εμένα δεν μου βγαίνει πουθενά ο χώρος των 470 που αναφέρουν.
                    Το 380λτ για σουβ 4.30μ που υποτίθεται είναι πιο ευρύχωρο από χατς είναι χαμηλό νούμερο.
                    Στο ταμπελακι στην έκθεση όντως αναφέρει από 3.9% το επιτόκιο δεν είναι όμως από κλασικό πρόγραμμα σίγουρα έχει και άλλα που το ανεβάζουν.

                    S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • S
                      sette @tkin73 last edited by

                      @tkin73 said in Chery Forum:

                      Εδώ το τιμόνι από την πλούσια έκδοση . Flat bottom και ωραία υφή και τριακτινο. Μια χαρά είναι.
                      https://ibb.co/qM3csSMt

                      Εμένα δεν μου βγαίνει πουθενά ο χώρος των 470 που αναφέρουν.
                      Το 380λτ για σουβ 4.30μ που υποτίθεται είναι πιο ευρύχωρο από χατς είναι χαμηλό νούμερο.
                      Στο ταμπελακι στην έκθεση όντως αναφέρει από 3.9% το επιτόκιο δεν είναι όμως από κλασικό πρόγραμμα σίγουρα έχει και άλλα που το ανεβάζουν.

                      Γνωρίζω για το τιμόνι της πλούσιας. Της βασικής δεν βρίσκω.
                      Για το χώρο, δεν ισχυρίστηκα ότι έχει 470 (μέχρι την εταζέρα). Είναι όμως πιο ευρύχωρο από hatch στη καμπίνα και ισάξιο στο χώρο αποσκευών. Άρα δεν βλέπω κάποιο θεμελιώδες πρόβλημα. Υποτίθεται ότι το παίρνει κάποιος κυρίως για τη πόλη. Εδώ βλέπουμε ήπια υβριδικά B-SUV που έχουν ακόμη χαμηλότερο χώρο (ενώ οι μη υβριδικές εκδόσεις είναι τουλάχιστον ok). Αν θέλεις να κάνεις ταξίδια με πολλά μπαγάζια, πρέπει να κοιτάξεις σε C-SUV (ή σε κάποιο από τα λίγα σημαντικά πιο ευρύχωρα και ακριβότερα B-SUV, συνήθως απαλείφοντας και το στοιχείο του full υβριδικού).

                      Το 3,9, όσο και αν ανεβαίνει με ψιλά γράμματα, δεν φτάνει το 7,5(+0,6).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tkin73 last edited by tkin73

                        Αυτά τα 4.30μ είναι bsuv και είναι μικρό αμάξι πόλης είναι η νέα μόδα των εταιρειών που μακραίνουν διαρκώς τα αμάξια για λόγους προφανώς κέρδους.
                        4.30μ δεν το παίρνεις γιατί είναι ευέλικτο για πόλη!
                        Το δικό μου πχ 4.30μ έχει και 430λτ αποσκευές και μεγάλη διαφορά στο μάτι από αυτό που είδα στο 4.
                        Οσο για το τιμόνι της έκδοσης νομίζω είναι κρίμα κάποιος να πάει στην πρώτη έκδοση χάνει πολλά για 2 χιλιάρικα.
                        Αυτά αλλού θα πηγαίνουν ευκολα πάνω από 3Κ

                        Πανοραμική απεικόνιση 540o μέσω συστήματος καμερών
                        Εμπρός και πίσω αισθητήρες στάθμευσης
                        Καθίσματα με επένδυση οικολογικού δέρματος
                        Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού σε 6 κατευθύνσεις, μηχανικά ρυθμιζόμενο κάθισμα συνοδηγού σε 6 κατευθύνσεις.
                        Θερμαινόμενο κάθισμα οδηγού & συνοδηγού
                        Δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι 3-ακτίνων flatbottom
                        Φιμέ κρύσταλλα στα πίσω παράθυρα
                        Ηχοσύστημα Chery με 6 ηχεία
                        Ambient φωτισμός

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          sette last edited by sette

                          Στιγμιότυπο οθόνης 2025-09-14 032429.png

                          Νομίζω ότι το βρήκα.

                          Για τον εξοπλισμό δεν διαφωνώ ότι κοστίζει πάνω από τα 2k της διαφοράς. Η αναγκαιότητα του είναι θέμα προτεραιοτήτων και τσέπης... Προσωπικά, είμαι οκ με απλή κάμερα και αισθητήρες πίσω που έχει η βασική,, όπως και με μη ηλ. καθίσματα ή 4 ηχεία. Τα θερμαινόμενα μου είναι άχρηστα και το συνθετικό δέρμα πρόβλημα παρά must have... ΑΝ έψαχνα αυτοκίνητο, μάλλον θα ήταν στις επιλογές μου. Δεν το παίρνεις (κυρίως) για τη πόλη επειδή είναι 4,3 μέτρα, αλλά επειδή είναι υβριδικό. Άλλωστε με τη σκούνα που οδηγώ, τα 4,3 μέτρα τα λες και compact χαχα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A d P
                            A d P moderator last edited by

                            Chery Grand Launch Event: Η Chery με κάθε επισημότητα στην Ελλάδα

                            https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/chery-grand-launch-event-i-chery-me-kathe-episimotita-stin-ellada/

                            I EAT MILF AND COOKIES

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • J
                              jordi last edited by

                              Καλησπέρα σε όλους. Δέησα κι εγώ να πάω σήμερα στην ΔΕΘ να δω το Chery Tiggo 4, από κοντά, καθώς το έχω στα υποψήφια για αντικατάσταση του προ 15ετίας KIA VENGA της συζύγου. Πραγματικά εντυπωσιάστικα. Εύπεπτο ως προς την εξωτερική εμφάνιση και εντυπωσιακό ως προς την ποιότητα, τους χώρους επιβατών και την αισθητική του εσωτερικού, για τα χρήματα που ζητάει. Επίσης όλα στο εσωτερικό φαίνονται πολύ καλά συναρμολογημένα. Το θεωρώ εξαιρετικό VfM από κάθε άποψη (12 χρόνια εγγύηση και επιτόκιο από 3,9%! που είναι τα 8άρια των Ευρωπαίων;). Δεν ξέρω πως θα είναι οδηγικά, πρέπει να το κάνω test drive. Γενικά πάντως, τα αυτοκίνητα της Chery αλλά και όλα τα κινέζικα, μου άφησαν εξαιρετικές εντυπώσεις, όσον αφορά τα εσωτερικά τους. Έπρεπε να μπω στο Rafale και to Smart #5 Brabus για να δω κάτι καλύτερο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 7
                              • ektoras
                                ektoras last edited by

                                Δύο παρατηρήσεις και από εμένα για το Tiggo 4 που είδα στην ΔΕΘ.

                                Οταν ρώτησα τους ανθρώπους του περιπτέρου για την λειτουργία του υβριδικού συστήματος, αν έχουν κάποιες πληροφορίες, ή τέλος πάντων που μπορούμε να βρούμε στοιχεία για τον τρόπο λειτουργίας του, σιγή ιχθύος.

                                Και η δεύτερη από τον φίλο που πήγαμε μαζί στην ΔΕΘ, αναρωτήθηκε για τα λάστιχα που φορούσε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, (εγώ δεν τα πρόσεξα), όπως μου είπε ήταν κάτι άγνωστα κινέζικα και αναρωτήθηκε, αν σε ένα τόσο σημαντικό και εμφανές σημείο, βάζει τέτοια ποιότητα, τί υπάρχει σε άλλα σημεία που δεν βλέπεις;

                                Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Έχουμε αναφέρει στις συζητήσεις μας το σύστημα όπως και το κιβώτιο που χρησιμοποιούν!

                                  Η μπαταρία τους είναι νομίζω LFP

                                  Από πωλητές μη περιμένεις πολλά!

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • D
                                    dimitris741 last edited by

                                    Ξαναγράφω στο forum μετά από 15 χρόνια και 170.000κμ καθώς σκέφτομαι να αλλάξω το golf 6 1.4 160 6sp high line. Χωρίς μεγάλο ενθουσιασμό, βλέποντας τι υπάρχει διαθέσιμο στην αγορά μέχρι τα 31.000€.
                                    Όσον αφορά το συγκριμένο αυτοκίνητο, τόσο οι προδιαγραφές του όσο και ο εξοπλισμός του είναι εντυπωσιακά. Βέβαια δεν ξέρουμε σε 5, 10, 15 χρόνια τι υποστήριξη θα υπάρχει σε ανταλλακτικά και τεχνικούς. Για το golf μου ακόμα και τώρα, δεν υπάρχει κανένα θέμα υποστήριξης σε ανταλλακτικά, ενώ είναι δεκάδες οι τεχνικοί που γνωρίζουν το αυτοκίνητο και μπορούν να αντιμετωπίσουν οποιοδήποτε πρόβλημα.
                                    Αυτό που θα ήθελα να δω με το tiggo 4 hev, είναι να πως θα πάει από την Αθήνα στην Τρίπολη και ειδικότερα πως θα ανέβει την ανηφόρα του Αρτεμισίου, με τη ταχύτητα και με πόσο θόρυβο.

                                    ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • S
                                      sette @ektoras last edited by

                                      @ektoras said in Chery Forum:

                                      Δύο παρατηρήσεις και από εμένα για το Tiggo 4 που είδα στην ΔΕΘ.

                                      Οταν ρώτησα τους ανθρώπους του περιπτέρου για την λειτουργία του υβριδικού συστήματος, αν έχουν κάποιες πληροφορίες, ή τέλος πάντων που μπορούμε να βρούμε στοιχεία για τον τρόπο λειτουργίας του, σιγή ιχθύος.

                                      Και η δεύτερη από τον φίλο που πήγαμε μαζί στην ΔΕΘ, αναρωτήθηκε για τα λάστιχα που φορούσε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, (εγώ δεν τα πρόσεξα), όπως μου είπε ήταν κάτι άγνωστα κινέζικα και αναρωτήθηκε, αν σε ένα τόσο σημαντικό και εμφανές σημείο, βάζει τέτοια ποιότητα, τί υπάρχει σε άλλα σημεία που δεν βλέπεις;

                                      Τα λάστιχα μήπως ήταν Sailun; Αν ναι, ανάλογα και το μοντέλο, υπάρχουν αξιόλογα ελαστικά. Επειδή ας πούμε πολλά suv φορούν eco contact (που είναι μάπα), δεν πάει να πει ότι όντας 'επώνυμα', είναι και καλά, ούτε ότι οι εταιρείες δεν έχουν κάνει οικονομία (και στα ελαστικά και αλλού).

                                      T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        741 εσύ με πόσα χαω θες να ανέβεις την ανηφόρα του Αρτεμισίου; από εκεί ξεκίνα πρώτα.

                                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • I
                                          iceman7 last edited by

                                          Εγω πάντως βλέπω απίστευτη κατάντια και κατάπτωση με το έντονο ενδιαφέρον του κόσμου για άγνωστα φρούτα όπως τα ανεμπευστα μοντέλα του κάθε Κινέζου περίεργου.
                                          Κατάντια για το που οδεύει η αυτοκίνηση
                                          Κατάντια για το βιωτικό επίπεδο του κόσμου που δεν μπορεί να αγοράσει ένα κανονικό αμάξι
                                          Κατάντια για τους παραδοσιακούς κατασκευαστές που μας έχουν αρμέξει.

                                          Το παρακάτω βιντεάκι νομίζω ταιριάζει αβίαστα
                                          Youtube Video

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • D
                                            dimitris741 @dstou last edited by

                                            @dstou said in Chery Forum:

                                            741 εσύ με πόσα χαω θες να ανέβεις την ανηφόρα του Αρτεμισίου; από εκεί ξεκίνα πρώτα.

                                            Τουλάχιστον 130-140.....καραδοκούν και πρόστιμα για παραπάνω. Επίσης, καλό θα είναι σε αυτή την ταχύτητα να μην έχει το θερμικό μοτέρ 4500-5000 σαλ. Δεν υποστηρίζω ότι το συγκριμένο αυτοκίνητο δεν μπορεί να ανταπεξέλθει, αλλά θα ήθελα να το δω, καθώς άλλα HEV (MG ZS MAX Hybrid+ και symbioz) έχουν τα θέματα τους σε τέτοιου είδους δρόμους.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 12 / 23
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr