-
@lap said in Citroen C3 Aircross 2024:
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Εχει στα υβριδικά και στα ηλεκτρικά.
Στα θερμικά τον εμποδίζει το χειρόφρενο.
Ε ναι δεν υπάρχει άλλο αυτοκίνητο με υποβραχιόνιο και χειρόφρενο! Απαιτεί τρελή σχεδίαση
Vw t-cross

-
Παραδόξως εγω το aircross το βρίσκω πολυ όμορφο.Ομορφη μούρη και ωραίο εσωτερικό μινιμαλιστικο!Στην διχρωμία δείχνει πολυ συν οτι εχει και ωραία χρώματα!!Ειχα δει ενα γαλάζιο με λευκή οροφή με τράβηξε!!Αν αποδειχτεί και βελτιωμένος ο puretech θα μιλάμε για τρομερή πρόταση!Ιδωμεν!!
-
@georgemit said in Citroen C3 Aircross 2024:
Γούστα είναι αυτά, αν πήγαινα σε citroen θα έβλεπα μόνο το C4, δεν θα υπήρχε ποτέ περίπτωση να καταλήξω σε aircross. To απλό C3 είναι αποδεκτό.
Δεν είναι μόνο γούστα είναι και σωματότυπος.
Αλλά το Σε 4 μόνο τώρα που άλλαξε φάτσα έπαψε να είναι πανάσχημο μπροστά, για αυτό και ψιλοπουλάει και το βλέπω στο δρόμο το φ/λ αν και είναι μόλις λίγες εβδομάδες στην αγορά.
-
Το prefacelift C4 θα το ελεγα αποδεκτό, το facelift μου αρέσει, μοναδική παραφωνία το νέο σήμα της citroen.
-
-
Citroen C3 Aircross: Οδοιπορικό στη Λακωνία με το Hybrid 145 Max
https://www.4troxoi.gr/dokimes/odoiporika/citroen-c3-aircross-odoiporiko-sti-lakonia/
-
@a-d-p said in Citroen C3 Aircross 2024:
Citroen C3 Aircross: Οδοιπορικό στη Λακωνία με το Hybrid 145 Max
https://www.4troxoi.gr/dokimes/odoiporika/citroen-c3-aircross-odoiporiko-sti-lakonia/
"Η κατανάλωση, με δεδομένο το πρόγραμμα της ημέρας με τις μεικτές διαδρομές (πόλη – βουνό – παραλιακός δρόμος), παραμένει λογική, στα 7,9 λτ./100 χλμ."
Πολύ υψηλή κατανάλωση για κίνηση σε τέτοιες διαδρομές.
Αυτά είναι νούμερα διλιτρων τούρμπο σε επαρχιακούς.
Μήπως παίζει κάτι με την αεροδυναμική σχεδίαση του;
Μήπως πιέζεται συνέχεια ο θερμικός να κρατάει την μπαταρία φορτισμένη;
-
8 λίτρα είναι ... λογική κατανάλωση για υβριδικό, το 2025-2030 ;
Τόσο έκαιγαν τα ατμοσφαιρικά 1.600αρια το 2005.
Το δικό μας ερκρος καίει κάτω από 5λτ ντίζελ σε αυτές τις διαδρομές. -
Say the line Bart!!!!
-

-
@vagkirk said in Citroen C3 Aircross 2024:
@a-d-p said in Citroen C3 Aircross 2024:
Citroen C3 Aircross: Οδοιπορικό στη Λακωνία με το Hybrid 145 Max
https://www.4troxoi.gr/dokimes/odoiporika/citroen-c3-aircross-odoiporiko-sti-lakonia/
"Η κατανάλωση, με δεδομένο το πρόγραμμα της ημέρας με τις μεικτές διαδρομές (πόλη – βουνό – παραλιακός δρόμος), παραμένει λογική, στα 7,9 λτ./100 χλμ."
Πολύ υψηλή κατανάλωση για κίνηση σε τέτοιες διαδρομές.
Είπαμε καίει πολύ το έχουν δείξει όλα τα τεστ - προσφέρει ελάχιστα στο υβριδικό, αντί για 9 ειναι στο 8. Γενικά μούφα ειναι και με δεδομένη την πολυπλοκότητα, την διπλοσύμπλεκτη αηδία και την γνωστή ακιοπιστία των Γάλλων, απλά ειναι για να μένεις όσο πιο μακριά μπορείς.
-
@fanis75 said in Citroen C3 Aircross 2024:
@vagkirk said in Citroen C3 Aircross 2024:
@a-d-p said in Citroen C3 Aircross 2024:
Citroen C3 Aircross: Οδοιπορικό στη Λακωνία με το Hybrid 145 Max
https://www.4troxoi.gr/dokimes/odoiporika/citroen-c3-aircross-odoiporiko-sti-lakonia/
"Η κατανάλωση, με δεδομένο το πρόγραμμα της ημέρας με τις μεικτές διαδρομές (πόλη – βουνό – παραλιακός δρόμος), παραμένει λογική, στα 7,9 λτ./100 χλμ."
Πολύ υψηλή κατανάλωση για κίνηση σε τέτοιες διαδρομές.
Είπαμε καίει πολύ το έχουν δείξει όλα τα τεστ - προσφέρει ελάχιστα στο υβριδικό, αντί για 9 ειναι στο 8. Γενικά μούφα ειναι και με δεδομένη την πολυπλοκότητα, την διπλοσύμπλεκτη αηδία και την γνωστή ακιοπιστία των Γάλλων, απλά ειναι για να μένεις όσο πιο μακριά μπορείς.
Ας το βγάλουν λοιπόν 3 χιλιάρικα φθηνότερο στην έκδοση Max με χειροκίνητο κιβώτιο και τα 136 άλογα, τότε οικονομοτεχνικα θα συμφέρει πολύ περισσότερο από το υβριδικό.
-
Επειδή πάλι βγάλατε την χολή, με τόση που βγάζετε θα πέσει η τιμή της στην αγορά, στα τέστ όντως υπάρχουν μεγάλες διαφορές στην κατανάλωση.
Προσωπικά έχω μόνο δει στο θερμικό τέστ ντράιβ της ομέγα 7,8 λ/100 και στο υβριδικό τέστ ντράιβ φροντέρα του Μακρή κάπου 6,8.
Εχοντας για 50000 χλμ το θερμικό αυτόματο 3 αιρκρος, ή μέση κατανάλωση ήταν 7,7 λίτρα, ενώ το ντίζελ είναι 5,7.
Θεωρώ ότι το υβριδικό νέο 3 αιρκρος, που είναι μεγαλύτερο και έχει κακή αεροδυναμική, θα είναι κάπου στην μέση, στα 6,7 σαν μέση κατανάλωση.
Το C4 λόγω καλύτερης αεροδυναμικής θα είναι λίγο πάνω από τα 6 λίτρα.
Μιλάω πάντα για ανθρώπινες και πραγματικές ταχύτητες, όχι στημένα, γιατί είπαμε έχω και εγώ στο αιρκρός διαδρομές με 1,8 λίτρα κατανάλωση. Εχω και με 10 όμως. Χειμώνας διαδρομή 1 χιλιομέτρου. Δεν πρόλαβε να κουνηθεί ο δείκτης της θερμοκρασίας.
Τώρα για την τιμή, καλό είναι να πέσουν γενικά οι τιμές των αυτοκινήτων.
Και εγώ θεωρώ ότι σε ένα χρόνο που θα έχει ομαλοποιθεί η παραγωγή θα έχουμε καλύτερες τιμές. Τώρα που δεν έχουν αμάξια να παραδώσουν το παίζουν Τογιότα...

Κριτική από οπαδούς λαδιέρων που θα φέρουν τώρα το νέο Τ-ροκ σε αυτόματο στα 33000, θεωρούνται και είναι στυγνά μεροληπτικές.

-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Επειδή πάλι βγάλατε την χολή, με τόση που βγάζετε θα πέσει η τιμή της στην αγορά, στα τέστ όντως υπάρχουν μεγάλες διαφορές στην κατανάλωση.
Προσωπικά έχω μόνο δει στο θερμικό τέστ ντράιβ της ομέγα 7,8 λ/100 και στο υβριδικό τέστ ντράιβ φροντέρα του Μακρή κάπου 6,8.
Εχοντας για 50000 χλμ το θερμικό αυτόματο 3 αιρκρος, ή μέση κατανάλωση ήταν 7,7 λίτρα, ενώ το ντίζελ είναι 5,7.
Θεωρώ ότι το υβριδικό νέο 3 αιρκρος, που είναι μεγαλύτερο και έχει κακή αεροδυναμική, θα είναι κάπου στην μέση, στα 6,7 σαν μέση κατανάλωση.
Το C4 λόγω καλύτερης αεροδυναμικής θα είναι λίγο πάνω από τα 6 λίτρα.
Μιλάω πάντα για ανθρώπινες και πραγματικές ταχύτητες, όχι στημένα, γιατί είπαμε έχω και εγώ στο αιρκρός διαδρομές με 1,8 λίτρα κατανάλωση. Εχω και με 10 όμως. Χειμώνας διαδρομή 1 χιλιομέτρου. Δεν πρόλαβε να κουνηθεί ο δείκτης της θερμοκρασίας.
Τώρα για την τιμή, καλό είναι να πέσουν γενικά οι τιμές των αυτοκινήτων.
Και εγώ θεωρώ ότι σε ένα χρόνο που θα έχει ομαλοποιθεί η παραγωγή θα έχουμε καλύτερες τιμές. Τώρα που δεν έχουν αμάξια να παραδώσουν το παίζουν Τογιότα...

Κριτική από οπαδούς λαδιέρων που θα φέρουν τώρα το νέο Τ-ροκ σε αυτόματο στα 33000, θεωρούνται και είναι στυγνά μεροληπτικές.

Τα 6,7 lt τα βλέπεις μόνο στον ύπνο σου. Είναι τουλάχιστον 100 κιλά βαρύτερο από το δικό σου.
7,8 λίτρα μέτρησαν στο τεστ του T-Roc, χωρίς υποψία υβριδισμου
και 8,1 το Mokka με το 8αρι αυτόματο.
https://www.4troxoi.gr/dokimes/vw-t-roc-opel-mokka/ -
Μιλάω για οδήγηση όχι για τέστ ντράιβ.
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Μιλάω για οδήγηση όχι για τέστ ντράιβ.
Μια χαρά αντιπροσωπευτικές είναι οι μετρήσεις του περιοδικού, εκτός αν εσύ εννοείς οδήγηση σε ρυθμούς περιφοράς εικόνας

για να πηγαίνει ηλεκτρικά το stellantis 
Το δικό μου έχει 8,1 μέχρι τώρα, άρα πολύ κοντά στη δική μου πραγματικότητα η μέτρηση του περιοδικού. -
@a-d-p said in Citroen C3 Aircross 2024:
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Μιλάω για οδήγηση όχι για τέστ ντράιβ.
Μια χαρά αντιπροσωπευτικές είναι οι μετρήσεις του περιοδικού, εκτός αν εσύ εννοείς οδήγηση σε ρυθμούς περιφοράς εικόνας

για να πηγαίνει ηλεκτρικά το stellantis 
Το δικό μου έχει 8,1 μέχρι τώρα, άρα πολύ κοντά στη δική μου πραγματικότητα η μέτρηση του περιοδικού.Δεν έχεις υβριδικό εσύ.
Αμα αγοράσω θα σου πω τι κατανάλωση έχω.
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
@a-d-p said in Citroen C3 Aircross 2024:
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Μιλάω για οδήγηση όχι για τέστ ντράιβ.
Μια χαρά αντιπροσωπευτικές είναι οι μετρήσεις του περιοδικού, εκτός αν εσύ εννοείς οδήγηση σε ρυθμούς περιφοράς εικόνας

για να πηγαίνει ηλεκτρικά το stellantis 
Το δικό μου έχει 8,1 μέχρι τώρα, άρα πολύ κοντά στη δική μου πραγματικότητα η μέτρηση του περιοδικού.Δεν έχεις υβριδικό εσύ.
Αμα αγοράσω θα σου πω τι κατανάλωση έχω.
Τι σχέση έχει αυτό; Στα συμβατικά είναι αξιόπιστες οι μετρήσεις του περιοδικού και στα υβριδικά stellantis όχι;


-
Πουθενά δεν είναι αξιόπιστες οι μετρήσεις των περιοδικών..
Οπως και των λήζινγκ και των οδηγών φορτηγακίων διανομής και κάθε άλλο που μπαίνει στην λογική του : Δικό μου είναι ?
Οχι. Το σκίζω.
Φίλος που είχε εταιρικό ντίζελ και του πλήρωναν και τα καύσιμα, όταν τσακωνόταν με την γκόμενα τηλεφωνικά καθόταν μέσα στο αμάξι με κλιματισμό σταματημένο για 1 ώρα ή και παραπάνω...
Μετά το πήρε κάποιος ως καλομεταχειρισμένο...

-
@a-d-p said in Citroen C3 Aircross 2024:
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
@a-d-p said in Citroen C3 Aircross 2024:
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Μιλάω για οδήγηση όχι για τέστ ντράιβ.
Μια χαρά αντιπροσωπευτικές είναι οι μετρήσεις του περιοδικού, εκτός αν εσύ εννοείς οδήγηση σε ρυθμούς περιφοράς εικόνας

για να πηγαίνει ηλεκτρικά το stellantis 
Το δικό μου έχει 8,1 μέχρι τώρα, άρα πολύ κοντά στη δική μου πραγματικότητα η μέτρηση του περιοδικού.Δεν έχεις υβριδικό εσύ.
Αμα αγοράσω θα σου πω τι κατανάλωση έχω.
Τι σχέση έχει αυτό; Στα συμβατικά είναι αξιόπιστες οι μετρήσεις του περιοδικού και στα υβριδικά stellantis όχι;


Μια χαρα ειναι οι μετρησεις. Απλα ο Κρουζερ κανει τις δικες του και μετραει με το σκεπτικο του τσξιδιου. Σε κανονικη χρηση με 70% πολυ το σε τριο ερκρος αυτοματο το προηγουμενο ειναι στο 9 για πλακα. Μετρημενο.
Citroen C3 Aircross 2024