-
@gatoz said in Suzuki eVitara:
δεν εχει αξονες ομως
οσο για τις μπαταριες
αμα μεινεις σε ποταμι, πως βγαινεις?
αμα κανει τραμπαλα πως θα το σειρεις με τον εργατη?
αμα εχει φυτευτη κροκαλα? μεχρι που θα φτασει?Γατε αυτες ειναι εξτριμ καταστασεις που οι περισσοτεροι με παρομοια αυτοκινητα τις αποφευγουμε, κανα βατο χωματοδρομο, καμια παραλια, αντε κανα χιονι. Αλλα ακομα και στα βατα κομματια σημερα δε θα πηγαινα με ηλεκτρικο.
-
@gatoz said in Suzuki eVitara:
δεν εχει αξονες ομως
οσο για τις μπαταριες
αμα μεινεις σε ποταμι, πως βγαινεις?
αμα κανει τραμπαλα πως θα το σειρεις με τον εργατη?
αμα εχει φυτευτη κροκαλα? μεχρι που θα φτασει?Κοίτα, αν μιλάμε για το eVitara, ναι οκ, προφανώς ούτε καν.
Άλλωστε ακόμη και το σημερινό AWD μοντέλο είναι λοατκι (όπως θα έλεγες) συγκριτικά με το Vitara 2 γενιές πίσω (που νομίζω αυτό έχεις εσύ) ή το Jimny (το σημερινό ή ακόμη και το προηγούμενο).Δυστυχώς η στρατηγική της Suzuki είναι να έχει το Vitara σαν ένα light SUV, προφανώς με 4κινηση ώστε να είναι κάπως αξιοπρεπές σε ένα λίγο δύσβατο σημείο, και όχι σαν ένα όχημα εκτός δρόμου.
Είναι πολύ καλύτερο στο χώμα έναντι των περιπτέρων που αρέσκονται οι περισσότεροι.
Το eVitara πιστεύω θα είναι στην ίδια φάση, με καλύτερο σύστημα 4κινησης από το τωρινό. Οκ, ο Ιαπωνούλης στο βίντεο που έβαλα το συγκρίνει με το Jimny αλλά υποθέτω οτι μιλάει για απλούς χωματόδρομους - όπως στα πλάνα που δείχνουν. Όχι για τις τρέλες που κάνεις εσύ.Τώρα επί του γενικότερου:
Είμαι βέβαιος οτι σε το πολύ 5 χρόνια από σήμερα θα υπάρχουν εξαιρετικά off-roaders ηλεκτρικά (όχι το eVitara άλλα ίσως το baby Land Cruiser, το eJimny, διάφορα Land Rovers, κτλ).Και αυτό γιατί:
- Η απόκριση/οδήγηση των ηλεκτρικών είναι απείρως καλύτερη
- Είναι πιο αξιόπιστα (και θα γίνουν ακόμη περισσότερο)
- Οι μπαταρίες βελτιώνονται ταχύτατα και θα έχουν τρελές χωρητικότητες, αντοχές, φορτίσεις (η τεχνολογία των μπαταριών όταν ήμουν στο ΙΤΕ το 2004/2005 τώρα βγαίνει στην αγορά σιγά σιγά και ακουλουθούν απίθανες τεχνολογίες)
- Η ηλεκτροκίνηση σου επιτρέπει να έχεις ακόμη και 4 μικρούς κινητήρες, έναν για κάθε τροχό. Οι δυνατότητες που δίνει αυτό σε έλεγχο εκτός είναι απίθανες.
- Τα προβλήματα που ανέφερες είναι εύκολο να λυθούν όταν υπάρχει η αγορά. Και το adventure lifestyle πουλάει (άσχετα με το αν για τους περισσότερους είναι για να παρκάρουν έξω από το καφέ στη Βουλιαγμένη).
-
@gatoz said in Suzuki eVitara:
δεν εχει αξονες ομως
οσο για τις μπαταριες
αμα μεινεις σε ποταμι, πως βγαινεις?
αμα κανει τραμπαλα πως θα το σειρεις με τον εργατη?
αμα εχει φυτευτη κροκαλα? μεχρι που θα φτασει?Σε όλα αυτά ΔΕΝ πάει κανείς με κανονικό αμάξι, παρά μόνο κάτι ψυχανώμαλοι με φτιαγμένα για να το παίζουν Brock back mountain.
-
@fanis75 said in Suzuki eVitara:
@panormus772 said in Suzuki eVitara:
Tρεις φορές τουλάχιστον είπε ότι είναι σε συνεργασία με την Toyota (που θα βγάλει σε αυτή την πλατφόρμα και δικό της).
Προφανώς....γνωστό χρόνια αυτό, το λέω στον γάτο και δεν με πιστεύει! ΟΛΑ τα Σουζούκι πλέον θα ειναι Τογιότα!!
Η και το ανάποδο.
-
@danis said in Suzuki eVitara:
Το eVitara πιστεύω θα είναι στην ίδια φάση, με καλύτερο σύστημα 4κινησης από το τωρινό. Οκ, ο Ιαπωνούλης στο βίντεο που έβαλα το συγκρίνει με το Jimny αλλά υποθέτω οτι μιλάει για απλούς χωματόδρομους - όπως στα πλάνα που δείχνουν. Όχι για τις τρέλες που κάνεις εσύ.
Τώρα επί του γενικότερου:
Είμαι βέβαιος οτι σε το πολύ 5 χρόνια από σήμερα θα υπάρχουν εξαιρετικά off-roaders ηλεκτρικά (όχι το eVitara άλλα ίσως το baby Land Cruiser, το eJimny, διάφορα Land Rovers, κτλ).Βγήκαν τα Euro-NCAP reports των διδύμων:
https://www.euroncap.com/en/results/suzuki/e+vitara/56210
https://www.euroncap.com/en/results/toyota/urban+cruiser/56211Κάπως χαμηλή η βαθμολογία της προστασίας των επιβατών και των ηλεκτρονικών συστημάτων, συγκριτικά τουλάχιστον με ανταγωνιστικά μοντέλα (Kia EV3 ή/και Cooper E).
off topic: Η (τούρκικη...) Togg τα πήγε πολύ καλά. Που φτάσαμε...
-
Εκπλήσομαι θετικά. Θα περίμενα 3άρι πάλι.
Τα καλά της συνεργασίας με την Toyota. -
Εγώ περίμενα 5αρι
Ποια Toyota. Το αμάξωμα είναι Suzuki λέμε.
-
@danis said in Suzuki eVitara:
off topic: Η (τούρκικη...) Togg τα πήγε πολύ καλά. Που φτάσαμε...
94% και 95% στην προστασία επιβατών ο Τούρκος σε δύο μοντέλα του που έχει η λίστα!!
Άπιαστο νούμερο, μόνο ένα firefly (πυγολαμπίδα;;;; ) είχε μεγαλύτερο ποσοστό 96%
Τι συμβαίνει, τα στάζει αδρά και ο Τούρκος στο NCAP
-
@vagkirk said in Suzuki eVitara:
Τι συμβαίνει, τα στάζει αδρά και ο Τούρκος στο NCAP
Ο Τούρκος, όπως και ο Κινέζος έχουν πλέον την τεχνογνωσία και τους παίρνει οικονομικά να δίνουν περισσότερα από τους Ευρωπαίους στην ασφάλεια.
-
@antonakis said in Suzuki eVitara:
@vagkirk said in Suzuki eVitara:
Τι συμβαίνει, τα στάζει αδρά και ο Τούρκος στο NCAP
Ο Τούρκος, όπως και ο Κινέζος έχουν πλέον την τεχνογνωσία και τους παίρνει οικονομικά να δίνουν περισσότερα από τους Ευρωπαίους στην ασφάλεια.
Δεν ξέρω για τους Τούρκους, αλλά οι κινέζοι πλέον τα πάνε πολύ καλύτερα σε σχέση με το παρελθόν.
Εδώ το Dolphin Surf τα πήγε σαφώς καλύτερα των διδύμων:
Youtube Video -
Suzuki eVitara