Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi Q5 3rd gen GU (2025)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi Q5 3rd gen GU (2025)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 4 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    28
    105
    179
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andya3 @fanis75 last edited by

      @fanis75 said in AUDI Q5:

      @andya3 said in AUDI Q5:

      Η αναφορά μου στην Toyota αφορά το σύστημα max-power (ή όπως το λένε τέλος πάντων) που έβαλε στα turbo στις ΗΠΑ. Και συζητούσαμε με τον @super-t στο νήμα του T-Roc hev.

      Με το κλασσικό mev της Toyota στα yaris κλπ δεν έχω ασχοληθεί. Ναι είναι αξιόπιστο, ναι είναι σοφοστικέ, αλλά είναι περιορισμένης εφαρμογής για μικρά αυτοκίνητα. Λες να μπαίνει στα 2.0tdi και 3.0tfsi turbo που έβαλε η audi το mehv+? Δε νομίζω...🤔

      Δεν ξέρω τι ειναι αυτό, αλλά φαίνεται από τα υπόλοιπα ότι έχεις άγνοια, αφού το hev της Toyota δεν μπαίνει μόνο σε Γιάρις αλλα και σε Λέξους με 3.000 κυβικά.
      Τεσπα, δεν έχει νόημα η κουβέντα.

      Δεν έχει νόημα, γιατί το αντιμετωπίζετε οπαδικά, ότι και καλά το υβριδικό της Toyota είναι η αποκάλυψη και το μάνα εξ' ουρανού και σιγά μην της κουνηθούν οι άλλοι. Εγώ αναφέρω πληροφορίες και κριτικές για το σύστημα της audi, δεν προσπαθώ να σας πείσω για κάτι.

      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

      K fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 1
      • Chrisk6
        Chrisk6 last edited by

        Ο τελικος κριτης θα ειναι η αντλια στο βενζιναδικο.
        Οπως να λεγεται το υβδριδικο συστημα του εκαστοτε κατασκευαστη τα νουμερα θα αποδειξουν τι και πως.
        Τα Τουοτα μεχρι τωρα το αποδεικνυουν.
        Και οι Γαλλοι λενε για φουλ χαιμπριντ κλπ κλπ και βγαζουν κατι 7αρια μο.
        Γι αυτο ας περιμενουμε να δουμε...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kostis20 @andya3 last edited by

          @andya3 said in AUDI Q5:

          @fanis75 said in AUDI Q5:

          @andya3 said in AUDI Q5:

          Η αναφορά μου στην Toyota αφορά το σύστημα max-power (ή όπως το λένε τέλος πάντων) που έβαλε στα turbo στις ΗΠΑ. Και συζητούσαμε με τον @super-t στο νήμα του T-Roc hev.

          Με το κλασσικό mev της Toyota στα yaris κλπ δεν έχω ασχοληθεί. Ναι είναι αξιόπιστο, ναι είναι σοφοστικέ, αλλά είναι περιορισμένης εφαρμογής για μικρά αυτοκίνητα. Λες να μπαίνει στα 2.0tdi και 3.0tfsi turbo που έβαλε η audi το mehv+? Δε νομίζω...🤔

          Δεν ξέρω τι ειναι αυτό, αλλά φαίνεται από τα υπόλοιπα ότι έχεις άγνοια, αφού το hev της Toyota δεν μπαίνει μόνο σε Γιάρις αλλα και σε Λέξους με 3.000 κυβικά.
          Τεσπα, δεν έχει νόημα η κουβέντα.

          Δεν έχει νόημα, γιατί το αντιμετωπίζετε οπαδικά, ότι και καλά το υβριδικό της Toyota είναι η αποκάλυψη και το μάνα εξ' ουρανού και σιγά μην της κουνηθούν οι άλλοι. Εγώ αναφέρω πληροφορίες και κριτικές για το σύστημα της audi, δεν προσπαθώ να σας πείσω για κάτι.

          Ε ναι αμα βλέπουμε ενα τόσο απλό σύστημα λογικό ειναι να μην εχουμε μεγάλες προσδοκίες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • fanis75
            fanis75 moderator @andya3 last edited by

            @andya3 said in AUDI Q5:

            Δεν έχει νόημα, γιατί το αντιμετωπίζετε οπαδικά,

            Καθόλου οπαδικά (χέστηκα για την Τογιότα), καθαρά μηχανολογικα - εαν διαβάσεις θα καταλάβεις την μηχανολογία που έχει πίσω και πόσο μπροστά ειναι σαν σύστημα. Δεν ειναι κάτι τόσο απλό που το περιγράφεις εσύ ούτε ειναι ένα συστηματάκι για Γιάρις, απλά πράγματα.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              supergeorge last edited by

              @fanis75 said in AUDI Q5:

              @andya3 said in AUDI Q5:

              Δεν έχει νόημα, γιατί το αντιμετωπίζετε οπαδικά,

              Καθόλου οπαδικά (χέστηκα για την Τογιότα), καθαρά μηχανολογικα - εαν διαβάσεις θα καταλάβεις την μηχανολογία που έχει πίσω και πόσο μπροστά ειναι σαν σύστημα. Δεν ειναι κάτι τόσο απλό που το περιγράφεις εσύ ούτε ειναι ένα συστηματάκι για Γιάρις, απλά πράγματα.

              Επειδή με την αναζήτηση αυτοκινήτου που έκανα κάθισα και είδα πως δουλεύουν όλα τα hybrid συστήματα, εκτός της stellantis, έχω να πω ότι αυτός που σκέφτηκε το πλανητικό σύστημα είναι για Nobel.

              Μπορεί της Honda και της Nissan να έχουν πολύ καλύτερη αίσθηση (πρακτικά είναι ηλεκτρικά), αλλά το πλανητικό της Toyota έχει τόση επιτυχία και μικρή κατανάλωση, γιατί επιτρέπει στον θερμικό να δουλεύει σχεδόν πάντα στην περιοχή στροφών μέγιστης απόδοσης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • A
                andya3 last edited by

                Κανένας μας δεν είναι αξιολογητής υβριδικών συστημάτων, ας μην προτρέχει η γλώσσα της διανοίας μας. Και ούτε θα υπάρχει ποτέ τελική ετυμηγορία για το ποιό σύστημα είναι καλύτερο, το καθένα θα έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του.

                Κριτήριο όλων θα είναι τελικά η εμπορική επιτυχία του κάθε συστήματος, για το αγοραστικό κοινό που απευθύνεται κάθε εταιρεία πάντα. Η audi και η Toyota δεν απευθύνονται στο ίδιο κοινό. Ούτε οι αυτοκινητοβιμηχανίες κάνουν τεχνολογικό ανταγωνισμό, να πουλήσουν θέλουν.

                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ataim
                  ataim @andya3 last edited by

                  @andya3 said in AUDI Q5:

                  The engineer who conceived this system is undoubtedly a genius, unrestrained by conventional thinking.

                  Το ηλεκτρομοτέρ είναι τοποθετημένο πίσω από τον άξονα μετάδοσης που καταλήγει στους πίσω τροχούς; Σημαίνει ότι έχει ηλεκτρική υποβοήθηση στον πίσω άξονα μόνο; το λέω σωστά; Ωραίο είναι, αν καταργούσαν τελείως και την μπροστινή κίνηση θα έμπαιναν κανονικά στο μάτι των bmw/merc.

                  Αν ψάχνεις πάντως για ξεχειλωμένες μεταδόσεις ρίξε μια ματιά στο SH-AWD της Acura. Δύο ηλεκτροκινητήρες έναν για κάθε άξονα στους πίσω τροχούς για torque vectoring, μπροστά κανονικό διαφορικό με κίνηση από μια διπλοσύμπλεκτη διάταξη τριών shafts τα οποία έχουν κάθε στιγμή υποβοήθηση από έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος είναι πίσω από ένα πλανητικό gearset. Το αποτέλεσμα; ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να δώσει ισχύ χρησιμοποιώντας όποια σχέση απαιτείται ανεξάρτητα από αυτές που χρησιμοποιεί ο θερμικός. Ο ορισμός του overengineering.

                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    super-t last edited by super-t

                    Borg Warner (μάλλον) το σύστημα της Audi.

                    BorgWarner Secures Substantial Drive Module Win

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • V
                      vdx last edited by

                      Τελικά είναι full hybrid in disguise?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        andya3 @ataim last edited by

                        @ataim said in AUDI Q5:

                        @andya3 said in AUDI Q5:

                        The engineer who conceived this system is undoubtedly a genius, unrestrained by conventional thinking.

                        Το ηλεκτρομοτέρ είναι τοποθετημένο πίσω από τον άξονα μετάδοσης που καταλήγει στους πίσω τροχούς; Σημαίνει ότι έχει ηλεκτρική υποβοήθηση στον πίσω άξονα μόνο; το λέω σωστά; Ωραίο είναι, αν καταργούσαν τελείως και την μπροστινή κίνηση θα έμπαιναν κανονικά στο μάτι των bmw/merc.

                        Ο Η/Κ συμπλέκει στην έξοδο του άξονα μετάδοσης από το κιβώτιο. Μετά ο άξονας συνεχίζει και μοιράζει στο μπρος και το πίσω διαφορικό. Άρα θεωρητικά η ηλεκτρική υποβοήθηση μπορεί να μοιραστεί και μπρος και πίσω. Δεν έχω ψάξει τη συνέχεια, επικεντρώθηκα στο υβριδικό σύστημα.

                        Αν ψάχνεις πάντως για ξεχειλωμένες μεταδόσεις ρίξε μια ματιά στο SH-AWD της Acura. Δύο ηλεκτροκινητήρες έναν για κάθε άξονα στους πίσω τροχούς για torque vectoring, μπροστά κανονικό διαφορικό με κίνηση από μια διπλοσύμπλεκτη διάταξη τριών shafts τα οποία έχουν κάθε στιγμή υποβοήθηση από έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος είναι πίσω από ένα πλανητικό gearset. Το αποτέλεσμα; ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να δώσει ισχύ χρησιμοποιώντας όποια σχέση απαιτείται ανεξάρτητα από αυτές που χρησιμοποιεί ο θερμικός. Ο ορισμός του overengineering.

                        Αν δεις τι έκανε η Toyota στο υβριδικό της σύστημα στις ΗΠΑ θα προβληματιστείς. Στην 1η έκδοση είχε βάλει ανεξάρτητο Η/Κ για την πίσω κίνηση. Μικρό για torque vectoring, όχι για τρελή 4κίνηση. Στη 2η πρόσφατη έκδοση, επανήλθε σε μηχανικό σύστημα με πίσω διαφορετικό. Κάτι δεν της πήγε καλά με τον Η/Κ για την πίσω κίνηση.

                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                        K 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • K
                          kostis20 @andya3 last edited by kostis20

                          @andya3 said in AUDI Q5:

                          @ataim said in AUDI Q5:

                          @andya3 said in AUDI Q5:

                          The engineer who conceived this system is undoubtedly a genius, unrestrained by conventional thinking.

                          Το ηλεκτρομοτέρ είναι τοποθετημένο πίσω από τον άξονα μετάδοσης που καταλήγει στους πίσω τροχούς; Σημαίνει ότι έχει ηλεκτρική υποβοήθηση στον πίσω άξονα μόνο; το λέω σωστά; Ωραίο είναι, αν καταργούσαν τελείως και την μπροστινή κίνηση θα έμπαιναν κανονικά στο μάτι των bmw/merc.

                          Ο Η/Κ συμπλέκει στην έξοδο του άξονα μετάδοσης από το κιβώτιο. Μετά ο άξονας συνεχίζει και μοιράζει στο μπρος και το πίσω διαφορικό. Άρα θεωρητικά η ηλεκτρική υποβοήθηση μπορεί να μοιραστεί και μπρος και πίσω. Δεν έχω ψάξει τη συνέχεια, επικεντρώθηκα στο υβριδικό σύστημα.

                          Αν ψάχνεις πάντως για ξεχειλωμένες μεταδόσεις ρίξε μια ματιά στο SH-AWD της Acura. Δύο ηλεκτροκινητήρες έναν για κάθε άξονα στους πίσω τροχούς για torque vectoring, μπροστά κανονικό διαφορικό με κίνηση από μια διπλοσύμπλεκτη διάταξη τριών shafts τα οποία έχουν κάθε στιγμή υποβοήθηση από έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος είναι πίσω από ένα πλανητικό gearset. Το αποτέλεσμα; ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να δώσει ισχύ χρησιμοποιώντας όποια σχέση απαιτείται ανεξάρτητα από αυτές που χρησιμοποιεί ο θερμικός. Ο ορισμός του overengineering.

                          Αν δεις τι έκανε η Toyota στο υβριδικό της σύστημα στις ΗΠΑ θα προβληματιστείς. Στην 1η έκδοση είχε βάλει ανεξάρτητο Η/Κ για την πίσω κίνηση. Μικρό για torque vectoring, όχι για τρελή 4κίνηση. Στη 2η πρόσφατη έκδοση, επανήλθε σε μηχανικό σύστημα με πίσω διαφορετικό. Κάτι δεν της πήγε καλά με τον Η/Κ για την πίσω κίνηση.

                          Ναι κατι δε τις πήγε καλα τα τελυταία 40 χρονια.
                          Ολα τα RAV ,lexus NX RX ηλεκτροκινητηρα εχουν πίσω.
                          Μονο στο νεο υβριδικο συστημα οπως τα Land Cruiser,,Tacoma κτλ εχουν άξονα.Oπου μπαινει δηλαδή το υβριδικο συστημα με τον 2,4Τ.
                          Τα υπολοιπα μοντέλα εχουν κανονικά το συστημα ecvt με ξεχωριστο πίσω ηλεκτρομοτερ.

                          gatoz A 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                          • gatoz
                            gatoz @kostis20 last edited by

                            @kostis20 said in AUDI Q5:

                            @andya3 said in AUDI Q5:

                            @ataim said in AUDI Q5:

                            @andya3 said in AUDI Q5:

                            The engineer who conceived this system is undoubtedly a genius, unrestrained by conventional thinking.

                            Το ηλεκτρομοτέρ είναι τοποθετημένο πίσω από τον άξονα μετάδοσης που καταλήγει στους πίσω τροχούς; Σημαίνει ότι έχει ηλεκτρική υποβοήθηση στον πίσω άξονα μόνο; το λέω σωστά; Ωραίο είναι, αν καταργούσαν τελείως και την μπροστινή κίνηση θα έμπαιναν κανονικά στο μάτι των bmw/merc.

                            Ο Η/Κ συμπλέκει στην έξοδο του άξονα μετάδοσης από το κιβώτιο. Μετά ο άξονας συνεχίζει και μοιράζει στο μπρος και το πίσω διαφορικό. Άρα θεωρητικά η ηλεκτρική υποβοήθηση μπορεί να μοιραστεί και μπρος και πίσω. Δεν έχω ψάξει τη συνέχεια, επικεντρώθηκα στο υβριδικό σύστημα.

                            Αν ψάχνεις πάντως για ξεχειλωμένες μεταδόσεις ρίξε μια ματιά στο SH-AWD της Acura. Δύο ηλεκτροκινητήρες έναν για κάθε άξονα στους πίσω τροχούς για torque vectoring, μπροστά κανονικό διαφορικό με κίνηση από μια διπλοσύμπλεκτη διάταξη τριών shafts τα οποία έχουν κάθε στιγμή υποβοήθηση από έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος είναι πίσω από ένα πλανητικό gearset. Το αποτέλεσμα; ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να δώσει ισχύ χρησιμοποιώντας όποια σχέση απαιτείται ανεξάρτητα από αυτές που χρησιμοποιεί ο θερμικός. Ο ορισμός του overengineering.

                            Αν δεις τι έκανε η Toyota στο υβριδικό της σύστημα στις ΗΠΑ θα προβληματιστείς. Στην 1η έκδοση είχε βάλει ανεξάρτητο Η/Κ για την πίσω κίνηση. Μικρό για torque vectoring, όχι για τρελή 4κίνηση. Στη 2η πρόσφατη έκδοση, επανήλθε σε μηχανικό σύστημα με πίσω διαφορετικό. Κάτι δεν της πήγε καλά με τον Η/Κ για την πίσω κίνηση.

                            Ναι κατι δε τις πήγε καλα τα τελυταία 40 χρονια.
                            Ολα τα RAV ,lexus NX RX ηλεκτροκινητηρα εχουν πίσω.
                            Μονο στο νεο υβριδικο συστημα οπως τα Land Cruiser,,Tacoma κτλ εχουν άξονα.Oπου μπαινει δηλαδή το υβριδικο συστημα με τον 2,4Τ.
                            Τα υπολοιπα μοντέλα εχουν κανονικά το συστημα ecvt με ξεχωριστο πίσω ηλεκτρομοτερ.

                            παντως τα τουοτα με πισω η/κ ειναι για τον μπεο καβαλα απο τετρακινηση - αχρηστη - με κρεμαγε το ραβ στη παραμικρη λασπιτσα

                            #milf-a-man

                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kostis20 last edited by

                              Οι περιορισμοί του συστήματος ειναι γνωστοι. Οπως και τα τρελά του πλεονεκτηματα.
                              Αλλο λοιπόν το να μη τα πηγαίνει τόσο καλα εκτός δρόμου ,λες και τα Q5 ή τα Q3 πχ πάνε και αλλο το "Δε της βγήκε καλα της Toyota".Μιλάμε για 500,000 πωλήσεις RAV4 περυσι μόνο στις ΗΠΑ...

                              katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @gatoz last edited by

                                @gatoz said in AUDI Q5:

                                με κρεμαγε το ραβ στη παραμικρη λασπιτσα

                                Δεν ξέρεις να το πας για αυτό.. Θα σου πει ο Αποστόλης με το Λέξους που πήγαινε και πως δεν κόλλαγε πουθενά. Έχεις μάθει στα τρακτέρ εσύ και δεν ξέρεις πως να οδηγήσεις τα κανονικά αμάξια! 😹

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • katafractos17
                                  katafractos17 @kostis20 last edited by

                                  @kostis20 said in AUDI Q5:

                                  στις ΗΠΑ...

                                  Αμερικανάκια...
                                  Τι περιμένεις; 😁

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    andya3 @kostis20 last edited by andya3

                                    @kostis20 said in AUDI Q5:

                                    @andya3 said in AUDI Q5:

                                    @ataim said in AUDI Q5:

                                    @andya3 said in AUDI Q5:

                                    The engineer who conceived this system is undoubtedly a genius, unrestrained by conventional thinking.

                                    Το ηλεκτρομοτέρ είναι τοποθετημένο πίσω από τον άξονα μετάδοσης που καταλήγει στους πίσω τροχούς; Σημαίνει ότι έχει ηλεκτρική υποβοήθηση στον πίσω άξονα μόνο; το λέω σωστά; Ωραίο είναι, αν καταργούσαν τελείως και την μπροστινή κίνηση θα έμπαιναν κανονικά στο μάτι των bmw/merc.

                                    Ο Η/Κ συμπλέκει στην έξοδο του άξονα μετάδοσης από το κιβώτιο. Μετά ο άξονας συνεχίζει και μοιράζει στο μπρος και το πίσω διαφορικό. Άρα θεωρητικά η ηλεκτρική υποβοήθηση μπορεί να μοιραστεί και μπρος και πίσω. Δεν έχω ψάξει τη συνέχεια, επικεντρώθηκα στο υβριδικό σύστημα.

                                    Αν ψάχνεις πάντως για ξεχειλωμένες μεταδόσεις ρίξε μια ματιά στο SH-AWD της Acura. Δύο ηλεκτροκινητήρες έναν για κάθε άξονα στους πίσω τροχούς για torque vectoring, μπροστά κανονικό διαφορικό με κίνηση από μια διπλοσύμπλεκτη διάταξη τριών shafts τα οποία έχουν κάθε στιγμή υποβοήθηση από έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος είναι πίσω από ένα πλανητικό gearset. Το αποτέλεσμα; ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να δώσει ισχύ χρησιμοποιώντας όποια σχέση απαιτείται ανεξάρτητα από αυτές που χρησιμοποιεί ο θερμικός. Ο ορισμός του overengineering.

                                    Αν δεις τι έκανε η Toyota στο υβριδικό της σύστημα στις ΗΠΑ θα προβληματιστείς. Στην 1η έκδοση είχε βάλει ανεξάρτητο Η/Κ για την πίσω κίνηση. Μικρό για torque vectoring, όχι για τρελή 4κίνηση. Στη 2η πρόσφατη έκδοση, επανήλθε σε μηχανικό σύστημα με πίσω διαφορετικό. Κάτι δεν της πήγε καλά με τον Η/Κ για την πίσω κίνηση.

                                    Ναι κατι δε τις πήγε καλα τα τελυταία 40 χρονια.
                                    Ολα τα RAV ,lexus NX RX ηλεκτροκινητηρα εχουν πίσω.
                                    Μονο στο νεο υβριδικο συστημα οπως τα Land Cruiser,,Tacoma κτλ εχουν άξονα.Oπου μπαινει δηλαδή το υβριδικο συστημα με τον 2,4Τ.
                                    Τα υπολοιπα μοντέλα εχουν κανονικά το συστημα ecvt με ξεχωριστο πίσω ηλεκτρομοτερ.

                                    Και γιατί υπαναχώρησε στον πίσω Η/Κ στο νέο υβριδικό αν όλα ήταν καλά?
                                    Για να λέτε οι fun ότι η Toyotaρα προσφέρει πληθώρα επιλογών στους αγοραστές? 🙂

                                    Διευκρινίζω: Στην 1η έκδοση του υβριδικού ήταν με Η/Κ. Στη 2η έκδοση τον απέσυρε.

                                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                    K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kostis20 @andya3 last edited by kostis20

                                      @andya3 said in AUDI Q5:

                                      @kostis20 said in AUDI Q5:

                                      @andya3 said in AUDI Q5:

                                      @ataim said in AUDI Q5:

                                      @andya3 said in AUDI Q5:

                                      The engineer who conceived this system is undoubtedly a genius, unrestrained by conventional thinking.

                                      Το ηλεκτρομοτέρ είναι τοποθετημένο πίσω από τον άξονα μετάδοσης που καταλήγει στους πίσω τροχούς; Σημαίνει ότι έχει ηλεκτρική υποβοήθηση στον πίσω άξονα μόνο; το λέω σωστά; Ωραίο είναι, αν καταργούσαν τελείως και την μπροστινή κίνηση θα έμπαιναν κανονικά στο μάτι των bmw/merc.

                                      Ο Η/Κ συμπλέκει στην έξοδο του άξονα μετάδοσης από το κιβώτιο. Μετά ο άξονας συνεχίζει και μοιράζει στο μπρος και το πίσω διαφορικό. Άρα θεωρητικά η ηλεκτρική υποβοήθηση μπορεί να μοιραστεί και μπρος και πίσω. Δεν έχω ψάξει τη συνέχεια, επικεντρώθηκα στο υβριδικό σύστημα.

                                      Αν ψάχνεις πάντως για ξεχειλωμένες μεταδόσεις ρίξε μια ματιά στο SH-AWD της Acura. Δύο ηλεκτροκινητήρες έναν για κάθε άξονα στους πίσω τροχούς για torque vectoring, μπροστά κανονικό διαφορικό με κίνηση από μια διπλοσύμπλεκτη διάταξη τριών shafts τα οποία έχουν κάθε στιγμή υποβοήθηση από έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος είναι πίσω από ένα πλανητικό gearset. Το αποτέλεσμα; ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να δώσει ισχύ χρησιμοποιώντας όποια σχέση απαιτείται ανεξάρτητα από αυτές που χρησιμοποιεί ο θερμικός. Ο ορισμός του overengineering.

                                      Αν δεις τι έκανε η Toyota στο υβριδικό της σύστημα στις ΗΠΑ θα προβληματιστείς. Στην 1η έκδοση είχε βάλει ανεξάρτητο Η/Κ για την πίσω κίνηση. Μικρό για torque vectoring, όχι για τρελή 4κίνηση. Στη 2η πρόσφατη έκδοση, επανήλθε σε μηχανικό σύστημα με πίσω διαφορετικό. Κάτι δεν της πήγε καλά με τον Η/Κ για την πίσω κίνηση.

                                      Ναι κατι δε τις πήγε καλα τα τελυταία 40 χρονια.
                                      Ολα τα RAV ,lexus NX RX ηλεκτροκινητηρα εχουν πίσω.
                                      Μονο στο νεο υβριδικο συστημα οπως τα Land Cruiser,,Tacoma κτλ εχουν άξονα.Oπου μπαινει δηλαδή το υβριδικο συστημα με τον 2,4Τ.
                                      Τα υπολοιπα μοντέλα εχουν κανονικά το συστημα ecvt με ξεχωριστο πίσω ηλεκτρομοτερ.

                                      Και γιατί υπαναχώρησε στον πίσω Η/Κ στο νέο υβριδικό αν όλα ήταν καλά?
                                      Για να λέτε οι fun ότι η Toyotaρα προσφέρει πληθώρα επιλογών στους αγοραστές? 🙂

                                      Διευκρινίζω: Στην 1η έκδοση του υβριδικού ήταν με Η/Κ. Στη 2η έκδοση τον απέσυρε.

                                      Πότε ειχε το Land Cruiser και το Tacoma πίσω ηλεκτροκινητηρα? Απο την αρχή με αξονα είναι.

                                      A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        andya3 @kostis20 last edited by

                                        @kostis20 said in AUDI Q5:

                                        @andya3 said in AUDI Q5:

                                        @kostis20 said in AUDI Q5:

                                        @andya3 said in AUDI Q5:

                                        @ataim said in AUDI Q5:

                                        @andya3 said in AUDI Q5:

                                        The engineer who conceived this system is undoubtedly a genius, unrestrained by conventional thinking.

                                        Το ηλεκτρομοτέρ είναι τοποθετημένο πίσω από τον άξονα μετάδοσης που καταλήγει στους πίσω τροχούς; Σημαίνει ότι έχει ηλεκτρική υποβοήθηση στον πίσω άξονα μόνο; το λέω σωστά; Ωραίο είναι, αν καταργούσαν τελείως και την μπροστινή κίνηση θα έμπαιναν κανονικά στο μάτι των bmw/merc.

                                        Ο Η/Κ συμπλέκει στην έξοδο του άξονα μετάδοσης από το κιβώτιο. Μετά ο άξονας συνεχίζει και μοιράζει στο μπρος και το πίσω διαφορικό. Άρα θεωρητικά η ηλεκτρική υποβοήθηση μπορεί να μοιραστεί και μπρος και πίσω. Δεν έχω ψάξει τη συνέχεια, επικεντρώθηκα στο υβριδικό σύστημα.

                                        Αν ψάχνεις πάντως για ξεχειλωμένες μεταδόσεις ρίξε μια ματιά στο SH-AWD της Acura. Δύο ηλεκτροκινητήρες έναν για κάθε άξονα στους πίσω τροχούς για torque vectoring, μπροστά κανονικό διαφορικό με κίνηση από μια διπλοσύμπλεκτη διάταξη τριών shafts τα οποία έχουν κάθε στιγμή υποβοήθηση από έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος είναι πίσω από ένα πλανητικό gearset. Το αποτέλεσμα; ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να δώσει ισχύ χρησιμοποιώντας όποια σχέση απαιτείται ανεξάρτητα από αυτές που χρησιμοποιεί ο θερμικός. Ο ορισμός του overengineering.

                                        Αν δεις τι έκανε η Toyota στο υβριδικό της σύστημα στις ΗΠΑ θα προβληματιστείς. Στην 1η έκδοση είχε βάλει ανεξάρτητο Η/Κ για την πίσω κίνηση. Μικρό για torque vectoring, όχι για τρελή 4κίνηση. Στη 2η πρόσφατη έκδοση, επανήλθε σε μηχανικό σύστημα με πίσω διαφορετικό. Κάτι δεν της πήγε καλά με τον Η/Κ για την πίσω κίνηση.

                                        Ναι κατι δε τις πήγε καλα τα τελυταία 40 χρονια.
                                        Ολα τα RAV ,lexus NX RX ηλεκτροκινητηρα εχουν πίσω.
                                        Μονο στο νεο υβριδικο συστημα οπως τα Land Cruiser,,Tacoma κτλ εχουν άξονα.Oπου μπαινει δηλαδή το υβριδικο συστημα με τον 2,4Τ.
                                        Τα υπολοιπα μοντέλα εχουν κανονικά το συστημα ecvt με ξεχωριστο πίσω ηλεκτρομοτερ.

                                        Και γιατί υπαναχώρησε στον πίσω Η/Κ στο νέο υβριδικό αν όλα ήταν καλά?
                                        Για να λέτε οι fun ότι η Toyotaρα προσφέρει πληθώρα επιλογών στους αγοραστές? 🙂

                                        Διευκρινίζω: Στην 1η έκδοση του υβριδικού ήταν με Η/Κ. Στη 2η έκδοση τον απέσυρε.

                                        Πότε ειχε το Land Cruiser και το Tacoma πίσω ηλεκτροκινητηρα? Απο την αρχή με αξονα είναι.

                                        Ωχ τώρα η είστε αδιάβαστοι ή προσπαθείτε να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα. Δεν έχω χρόνο και όρεξη να ψάχνω στο internet κάθε φορά και να βάζω παραπομπές.

                                        Η Toyota στις ΗΠΑ είχε βγάλει ένα υβριδικό με τον 2.4l turbo με 4κίνηση με Η/Κ πίσω. Τον έβαλε νομίζω στο Camry και στο Highlander.

                                        Έκανε ένα update του συστήματος τελευταία (?) νομίζω άλλαξε το θερμικό σε 2.5l turbo, έβγαλε τον Η/Κ πίσω και έβαλε μηχανική 4κίνηση με πίσω διαφορικό.

                                        Και συμπεραίνω ότι κάτι πήγε στραβά, γι' αυτό πήρε πίσω τη λύση με τον Η/Κ. Έχω άδικο? Εσύ τι συμπέρασμα βγάζεις όπως το διαβάζεις?

                                        Ψάξτο αν ενδιαφέρεσαι κι αν κάνω λάθος (που δεν νομίζω...) διόρθωσέ με.

                                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                        S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kostis20 last edited by kostis20

                                          @andya3 said in AUDI Q5:

                                          Highlander

                                          To Highlader 2,4T δεν ήταν υβριδικό .Αλλα θερμικό. Αντικατεστησε το V6.
                                          Επίσης το highlader βγαίνει και με το υβριδικό συστημα του Rav4 και ηλεκτροκινητήρα πίσω ακόμα και σήμερα στο νέο μοντέλο.Εσυ τι καταλαβαινεις απο αυτο?Οτι κατι πήγε στραβα?

                                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • monman2
                                            monman2 last edited by

                                            Θα έπρεπε να ευχαριστούμε τον Ιάπωνα Σιγκέγιουκι Χόρι που κατάφερε τελικά να φέρει το υβριδικό σύστημα σε μικρά μοντέλα χωρίς να στοιχίζουν ακριβότερα από τα αντίστοιχα "σκέτα" ή "μούφα υβριδικά" θερμικά
                                            https://www.drive.com.au/news/toyota-rethinks-39electrical-appliance39-20100824-13ori/
                                            απο το 2016 το άρθρο ούτε ο ίδιος πίστευε οτι θα τα κατάφερνε .

                                            Στα της Audi τώρα σήμερα ήταν παρκαρισμένο ενα Β9 Α4 f/l μπροστά μας στην καφετέρια.
                                            Παρόλο που κάνει μπαμ η προσπάθεια να ρίξουν το κοστολόγιο σε σχέση με το προ (πρόστιμα diesel gate;) εξακολουθεί να είναι το μόνο που θα αγόραζα απο την αγία γερμανική τριάδα ,τα άλλα δυο είναι πολύ ντεκατανς σχέδια, παρακμιακά εως και πρόστυχα ...

                                            Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                            Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 4 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr