-
Η αναφορά μου στην Toyota αφορά το σύστημα max-power (ή όπως το λένε τέλος πάντων) που έβαλε στα turbo στις ΗΠΑ. Και συζητούσαμε με τον @super-t στο νήμα του T-Roc hev.
Με το κλασσικό mev της Toyota στα yaris κλπ δεν έχω ασχοληθεί. Ναι είναι αξιόπιστο, ναι είναι σοφοστικέ, αλλά είναι περιορισμένης εφαρμογής για μικρά αυτοκίνητα. Λες να μπαίνει στα 2.0tdi και 3.0tfsi turbo που έβαλε η audi το mehv+? Δε νομίζω...

Δεν ξέρω τι ειναι αυτό, αλλά φαίνεται από τα υπόλοιπα ότι έχεις άγνοια, αφού το hev της Toyota δεν μπαίνει μόνο σε Γιάρις αλλα και σε Λέξους με 3.000 κυβικά.
Τεσπα, δεν έχει νόημα η κουβέντα.Δεν έχει νόημα, γιατί το αντιμετωπίζετε οπαδικά, ότι και καλά το υβριδικό της Toyota είναι η αποκάλυψη και το μάνα εξ' ουρανού και σιγά μην της κουνηθούν οι άλλοι. Εγώ αναφέρω πληροφορίες και κριτικές για το σύστημα της audi, δεν προσπαθώ να σας πείσω για κάτι.
-
Ο τελικος κριτης θα ειναι η αντλια στο βενζιναδικο.
Οπως να λεγεται το υβδριδικο συστημα του εκαστοτε κατασκευαστη τα νουμερα θα αποδειξουν τι και πως.
Τα Τουοτα μεχρι τωρα το αποδεικνυουν.
Και οι Γαλλοι λενε για φουλ χαιμπριντ κλπ κλπ και βγαζουν κατι 7αρια μο.
Γι αυτο ας περιμενουμε να δουμε... -
Η αναφορά μου στην Toyota αφορά το σύστημα max-power (ή όπως το λένε τέλος πάντων) που έβαλε στα turbo στις ΗΠΑ. Και συζητούσαμε με τον @super-t στο νήμα του T-Roc hev.
Με το κλασσικό mev της Toyota στα yaris κλπ δεν έχω ασχοληθεί. Ναι είναι αξιόπιστο, ναι είναι σοφοστικέ, αλλά είναι περιορισμένης εφαρμογής για μικρά αυτοκίνητα. Λες να μπαίνει στα 2.0tdi και 3.0tfsi turbo που έβαλε η audi το mehv+? Δε νομίζω...

Δεν ξέρω τι ειναι αυτό, αλλά φαίνεται από τα υπόλοιπα ότι έχεις άγνοια, αφού το hev της Toyota δεν μπαίνει μόνο σε Γιάρις αλλα και σε Λέξους με 3.000 κυβικά.
Τεσπα, δεν έχει νόημα η κουβέντα.Δεν έχει νόημα, γιατί το αντιμετωπίζετε οπαδικά, ότι και καλά το υβριδικό της Toyota είναι η αποκάλυψη και το μάνα εξ' ουρανού και σιγά μην της κουνηθούν οι άλλοι. Εγώ αναφέρω πληροφορίες και κριτικές για το σύστημα της audi, δεν προσπαθώ να σας πείσω για κάτι.
Ε ναι αμα βλέπουμε ενα τόσο απλό σύστημα λογικό ειναι να μην εχουμε μεγάλες προσδοκίες.
-
Δεν έχει νόημα, γιατί το αντιμετωπίζετε οπαδικά,
Καθόλου οπαδικά (χέστηκα για την Τογιότα), καθαρά μηχανολογικα - εαν διαβάσεις θα καταλάβεις την μηχανολογία που έχει πίσω και πόσο μπροστά ειναι σαν σύστημα. Δεν ειναι κάτι τόσο απλό που το περιγράφεις εσύ ούτε ειναι ένα συστηματάκι για Γιάρις, απλά πράγματα.
-
Δεν έχει νόημα, γιατί το αντιμετωπίζετε οπαδικά,
Καθόλου οπαδικά (χέστηκα για την Τογιότα), καθαρά μηχανολογικα - εαν διαβάσεις θα καταλάβεις την μηχανολογία που έχει πίσω και πόσο μπροστά ειναι σαν σύστημα. Δεν ειναι κάτι τόσο απλό που το περιγράφεις εσύ ούτε ειναι ένα συστηματάκι για Γιάρις, απλά πράγματα.
Επειδή με την αναζήτηση αυτοκινήτου που έκανα κάθισα και είδα πως δουλεύουν όλα τα hybrid συστήματα, εκτός της stellantis, έχω να πω ότι αυτός που σκέφτηκε το πλανητικό σύστημα είναι για Nobel.
Μπορεί της Honda και της Nissan να έχουν πολύ καλύτερη αίσθηση (πρακτικά είναι ηλεκτρικά), αλλά το πλανητικό της Toyota έχει τόση επιτυχία και μικρή κατανάλωση, γιατί επιτρέπει στον θερμικό να δουλεύει σχεδόν πάντα στην περιοχή στροφών μέγιστης απόδοσης.
-
Κανένας μας δεν είναι αξιολογητής υβριδικών συστημάτων, ας μην προτρέχει η γλώσσα της διανοίας μας. Και ούτε θα υπάρχει ποτέ τελική ετυμηγορία για το ποιό σύστημα είναι καλύτερο, το καθένα θα έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του.
Κριτήριο όλων θα είναι τελικά η εμπορική επιτυχία του κάθε συστήματος, για το αγοραστικό κοινό που απευθύνεται κάθε εταιρεία πάντα. Η audi και η Toyota δεν απευθύνονται στο ίδιο κοινό. Ούτε οι αυτοκινητοβιμηχανίες κάνουν τεχνολογικό ανταγωνισμό, να πουλήσουν θέλουν.
-
The engineer who conceived this system is undoubtedly a genius, unrestrained by conventional thinking.
Το ηλεκτρομοτέρ είναι τοποθετημένο πίσω από τον άξονα μετάδοσης που καταλήγει στους πίσω τροχούς; Σημαίνει ότι έχει ηλεκτρική υποβοήθηση στον πίσω άξονα μόνο; το λέω σωστά; Ωραίο είναι, αν καταργούσαν τελείως και την μπροστινή κίνηση θα έμπαιναν κανονικά στο μάτι των bmw/merc.
Αν ψάχνεις πάντως για ξεχειλωμένες μεταδόσεις ρίξε μια ματιά στο SH-AWD της Acura. Δύο ηλεκτροκινητήρες έναν για κάθε άξονα στους πίσω τροχούς για torque vectoring, μπροστά κανονικό διαφορικό με κίνηση από μια διπλοσύμπλεκτη διάταξη τριών shafts τα οποία έχουν κάθε στιγμή υποβοήθηση από έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος είναι πίσω από ένα πλανητικό gearset. Το αποτέλεσμα; ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να δώσει ισχύ χρησιμοποιώντας όποια σχέση απαιτείται ανεξάρτητα από αυτές που χρησιμοποιεί ο θερμικός. Ο ορισμός του overengineering.
-
Borg Warner (μάλλον) το σύστημα της Audi.
-
Τελικά είναι full hybrid in disguise?
-
The engineer who conceived this system is undoubtedly a genius, unrestrained by conventional thinking.
Το ηλεκτρομοτέρ είναι τοποθετημένο πίσω από τον άξονα μετάδοσης που καταλήγει στους πίσω τροχούς; Σημαίνει ότι έχει ηλεκτρική υποβοήθηση στον πίσω άξονα μόνο; το λέω σωστά; Ωραίο είναι, αν καταργούσαν τελείως και την μπροστινή κίνηση θα έμπαιναν κανονικά στο μάτι των bmw/merc.
Ο Η/Κ συμπλέκει στην έξοδο του άξονα μετάδοσης από το κιβώτιο. Μετά ο άξονας συνεχίζει και μοιράζει στο μπρος και το πίσω διαφορικό. Άρα θεωρητικά η ηλεκτρική υποβοήθηση μπορεί να μοιραστεί και μπρος και πίσω. Δεν έχω ψάξει τη συνέχεια, επικεντρώθηκα στο υβριδικό σύστημα.
Αν ψάχνεις πάντως για ξεχειλωμένες μεταδόσεις ρίξε μια ματιά στο SH-AWD της Acura. Δύο ηλεκτροκινητήρες έναν για κάθε άξονα στους πίσω τροχούς για torque vectoring, μπροστά κανονικό διαφορικό με κίνηση από μια διπλοσύμπλεκτη διάταξη τριών shafts τα οποία έχουν κάθε στιγμή υποβοήθηση από έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος είναι πίσω από ένα πλανητικό gearset. Το αποτέλεσμα; ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να δώσει ισχύ χρησιμοποιώντας όποια σχέση απαιτείται ανεξάρτητα από αυτές που χρησιμοποιεί ο θερμικός. Ο ορισμός του overengineering.
Αν δεις τι έκανε η Toyota στο υβριδικό της σύστημα στις ΗΠΑ θα προβληματιστείς. Στην 1η έκδοση είχε βάλει ανεξάρτητο Η/Κ για την πίσω κίνηση. Μικρό για torque vectoring, όχι για τρελή 4κίνηση. Στη 2η πρόσφατη έκδοση, επανήλθε σε μηχανικό σύστημα με πίσω διαφορετικό. Κάτι δεν της πήγε καλά με τον Η/Κ για την πίσω κίνηση.
-
The engineer who conceived this system is undoubtedly a genius, unrestrained by conventional thinking.
Το ηλεκτρομοτέρ είναι τοποθετημένο πίσω από τον άξονα μετάδοσης που καταλήγει στους πίσω τροχούς; Σημαίνει ότι έχει ηλεκτρική υποβοήθηση στον πίσω άξονα μόνο; το λέω σωστά; Ωραίο είναι, αν καταργούσαν τελείως και την μπροστινή κίνηση θα έμπαιναν κανονικά στο μάτι των bmw/merc.
Ο Η/Κ συμπλέκει στην έξοδο του άξονα μετάδοσης από το κιβώτιο. Μετά ο άξονας συνεχίζει και μοιράζει στο μπρος και το πίσω διαφορικό. Άρα θεωρητικά η ηλεκτρική υποβοήθηση μπορεί να μοιραστεί και μπρος και πίσω. Δεν έχω ψάξει τη συνέχεια, επικεντρώθηκα στο υβριδικό σύστημα.
Αν ψάχνεις πάντως για ξεχειλωμένες μεταδόσεις ρίξε μια ματιά στο SH-AWD της Acura. Δύο ηλεκτροκινητήρες έναν για κάθε άξονα στους πίσω τροχούς για torque vectoring, μπροστά κανονικό διαφορικό με κίνηση από μια διπλοσύμπλεκτη διάταξη τριών shafts τα οποία έχουν κάθε στιγμή υποβοήθηση από έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος είναι πίσω από ένα πλανητικό gearset. Το αποτέλεσμα; ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να δώσει ισχύ χρησιμοποιώντας όποια σχέση απαιτείται ανεξάρτητα από αυτές που χρησιμοποιεί ο θερμικός. Ο ορισμός του overengineering.
Αν δεις τι έκανε η Toyota στο υβριδικό της σύστημα στις ΗΠΑ θα προβληματιστείς. Στην 1η έκδοση είχε βάλει ανεξάρτητο Η/Κ για την πίσω κίνηση. Μικρό για torque vectoring, όχι για τρελή 4κίνηση. Στη 2η πρόσφατη έκδοση, επανήλθε σε μηχανικό σύστημα με πίσω διαφορετικό. Κάτι δεν της πήγε καλά με τον Η/Κ για την πίσω κίνηση.
Ναι κατι δε τις πήγε καλα τα τελυταία 40 χρονια.
Ολα τα RAV ,lexus NX RX ηλεκτροκινητηρα εχουν πίσω.
Μονο στο νεο υβριδικο συστημα οπως τα Land Cruiser,,Tacoma κτλ εχουν άξονα.Oπου μπαινει δηλαδή το υβριδικο συστημα με τον 2,4Τ.
Τα υπολοιπα μοντέλα εχουν κανονικά το συστημα ecvt με ξεχωριστο πίσω ηλεκτρομοτερ. -
The engineer who conceived this system is undoubtedly a genius, unrestrained by conventional thinking.
Το ηλεκτρομοτέρ είναι τοποθετημένο πίσω από τον άξονα μετάδοσης που καταλήγει στους πίσω τροχούς; Σημαίνει ότι έχει ηλεκτρική υποβοήθηση στον πίσω άξονα μόνο; το λέω σωστά; Ωραίο είναι, αν καταργούσαν τελείως και την μπροστινή κίνηση θα έμπαιναν κανονικά στο μάτι των bmw/merc.
Ο Η/Κ συμπλέκει στην έξοδο του άξονα μετάδοσης από το κιβώτιο. Μετά ο άξονας συνεχίζει και μοιράζει στο μπρος και το πίσω διαφορικό. Άρα θεωρητικά η ηλεκτρική υποβοήθηση μπορεί να μοιραστεί και μπρος και πίσω. Δεν έχω ψάξει τη συνέχεια, επικεντρώθηκα στο υβριδικό σύστημα.
Αν ψάχνεις πάντως για ξεχειλωμένες μεταδόσεις ρίξε μια ματιά στο SH-AWD της Acura. Δύο ηλεκτροκινητήρες έναν για κάθε άξονα στους πίσω τροχούς για torque vectoring, μπροστά κανονικό διαφορικό με κίνηση από μια διπλοσύμπλεκτη διάταξη τριών shafts τα οποία έχουν κάθε στιγμή υποβοήθηση από έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος είναι πίσω από ένα πλανητικό gearset. Το αποτέλεσμα; ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να δώσει ισχύ χρησιμοποιώντας όποια σχέση απαιτείται ανεξάρτητα από αυτές που χρησιμοποιεί ο θερμικός. Ο ορισμός του overengineering.
Αν δεις τι έκανε η Toyota στο υβριδικό της σύστημα στις ΗΠΑ θα προβληματιστείς. Στην 1η έκδοση είχε βάλει ανεξάρτητο Η/Κ για την πίσω κίνηση. Μικρό για torque vectoring, όχι για τρελή 4κίνηση. Στη 2η πρόσφατη έκδοση, επανήλθε σε μηχανικό σύστημα με πίσω διαφορετικό. Κάτι δεν της πήγε καλά με τον Η/Κ για την πίσω κίνηση.
Ναι κατι δε τις πήγε καλα τα τελυταία 40 χρονια.
Ολα τα RAV ,lexus NX RX ηλεκτροκινητηρα εχουν πίσω.
Μονο στο νεο υβριδικο συστημα οπως τα Land Cruiser,,Tacoma κτλ εχουν άξονα.Oπου μπαινει δηλαδή το υβριδικο συστημα με τον 2,4Τ.
Τα υπολοιπα μοντέλα εχουν κανονικά το συστημα ecvt με ξεχωριστο πίσω ηλεκτρομοτερ.παντως τα τουοτα με πισω η/κ ειναι για τον μπεο καβαλα απο τετρακινηση - αχρηστη - με κρεμαγε το ραβ στη παραμικρη λασπιτσα
-
Οι περιορισμοί του συστήματος ειναι γνωστοι. Οπως και τα τρελά του πλεονεκτηματα.
Αλλο λοιπόν το να μη τα πηγαίνει τόσο καλα εκτός δρόμου ,λες και τα Q5 ή τα Q3 πχ πάνε και αλλο το "Δε της βγήκε καλα της Toyota".Μιλάμε για 500,000 πωλήσεις RAV4 περυσι μόνο στις ΗΠΑ... -
-
-
The engineer who conceived this system is undoubtedly a genius, unrestrained by conventional thinking.
Το ηλεκτρομοτέρ είναι τοποθετημένο πίσω από τον άξονα μετάδοσης που καταλήγει στους πίσω τροχούς; Σημαίνει ότι έχει ηλεκτρική υποβοήθηση στον πίσω άξονα μόνο; το λέω σωστά; Ωραίο είναι, αν καταργούσαν τελείως και την μπροστινή κίνηση θα έμπαιναν κανονικά στο μάτι των bmw/merc.
Ο Η/Κ συμπλέκει στην έξοδο του άξονα μετάδοσης από το κιβώτιο. Μετά ο άξονας συνεχίζει και μοιράζει στο μπρος και το πίσω διαφορικό. Άρα θεωρητικά η ηλεκτρική υποβοήθηση μπορεί να μοιραστεί και μπρος και πίσω. Δεν έχω ψάξει τη συνέχεια, επικεντρώθηκα στο υβριδικό σύστημα.
Αν ψάχνεις πάντως για ξεχειλωμένες μεταδόσεις ρίξε μια ματιά στο SH-AWD της Acura. Δύο ηλεκτροκινητήρες έναν για κάθε άξονα στους πίσω τροχούς για torque vectoring, μπροστά κανονικό διαφορικό με κίνηση από μια διπλοσύμπλεκτη διάταξη τριών shafts τα οποία έχουν κάθε στιγμή υποβοήθηση από έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος είναι πίσω από ένα πλανητικό gearset. Το αποτέλεσμα; ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να δώσει ισχύ χρησιμοποιώντας όποια σχέση απαιτείται ανεξάρτητα από αυτές που χρησιμοποιεί ο θερμικός. Ο ορισμός του overengineering.
Αν δεις τι έκανε η Toyota στο υβριδικό της σύστημα στις ΗΠΑ θα προβληματιστείς. Στην 1η έκδοση είχε βάλει ανεξάρτητο Η/Κ για την πίσω κίνηση. Μικρό για torque vectoring, όχι για τρελή 4κίνηση. Στη 2η πρόσφατη έκδοση, επανήλθε σε μηχανικό σύστημα με πίσω διαφορετικό. Κάτι δεν της πήγε καλά με τον Η/Κ για την πίσω κίνηση.
Ναι κατι δε τις πήγε καλα τα τελυταία 40 χρονια.
Ολα τα RAV ,lexus NX RX ηλεκτροκινητηρα εχουν πίσω.
Μονο στο νεο υβριδικο συστημα οπως τα Land Cruiser,,Tacoma κτλ εχουν άξονα.Oπου μπαινει δηλαδή το υβριδικο συστημα με τον 2,4Τ.
Τα υπολοιπα μοντέλα εχουν κανονικά το συστημα ecvt με ξεχωριστο πίσω ηλεκτρομοτερ.Και γιατί υπαναχώρησε στον πίσω Η/Κ στο νέο υβριδικό αν όλα ήταν καλά?
Για να λέτε οι fun ότι η Toyotaρα προσφέρει πληθώρα επιλογών στους αγοραστές?
Διευκρινίζω: Στην 1η έκδοση του υβριδικού ήταν με Η/Κ. Στη 2η έκδοση τον απέσυρε.
-
The engineer who conceived this system is undoubtedly a genius, unrestrained by conventional thinking.
Το ηλεκτρομοτέρ είναι τοποθετημένο πίσω από τον άξονα μετάδοσης που καταλήγει στους πίσω τροχούς; Σημαίνει ότι έχει ηλεκτρική υποβοήθηση στον πίσω άξονα μόνο; το λέω σωστά; Ωραίο είναι, αν καταργούσαν τελείως και την μπροστινή κίνηση θα έμπαιναν κανονικά στο μάτι των bmw/merc.
Ο Η/Κ συμπλέκει στην έξοδο του άξονα μετάδοσης από το κιβώτιο. Μετά ο άξονας συνεχίζει και μοιράζει στο μπρος και το πίσω διαφορικό. Άρα θεωρητικά η ηλεκτρική υποβοήθηση μπορεί να μοιραστεί και μπρος και πίσω. Δεν έχω ψάξει τη συνέχεια, επικεντρώθηκα στο υβριδικό σύστημα.
Αν ψάχνεις πάντως για ξεχειλωμένες μεταδόσεις ρίξε μια ματιά στο SH-AWD της Acura. Δύο ηλεκτροκινητήρες έναν για κάθε άξονα στους πίσω τροχούς για torque vectoring, μπροστά κανονικό διαφορικό με κίνηση από μια διπλοσύμπλεκτη διάταξη τριών shafts τα οποία έχουν κάθε στιγμή υποβοήθηση από έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος είναι πίσω από ένα πλανητικό gearset. Το αποτέλεσμα; ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να δώσει ισχύ χρησιμοποιώντας όποια σχέση απαιτείται ανεξάρτητα από αυτές που χρησιμοποιεί ο θερμικός. Ο ορισμός του overengineering.
Αν δεις τι έκανε η Toyota στο υβριδικό της σύστημα στις ΗΠΑ θα προβληματιστείς. Στην 1η έκδοση είχε βάλει ανεξάρτητο Η/Κ για την πίσω κίνηση. Μικρό για torque vectoring, όχι για τρελή 4κίνηση. Στη 2η πρόσφατη έκδοση, επανήλθε σε μηχανικό σύστημα με πίσω διαφορετικό. Κάτι δεν της πήγε καλά με τον Η/Κ για την πίσω κίνηση.
Ναι κατι δε τις πήγε καλα τα τελυταία 40 χρονια.
Ολα τα RAV ,lexus NX RX ηλεκτροκινητηρα εχουν πίσω.
Μονο στο νεο υβριδικο συστημα οπως τα Land Cruiser,,Tacoma κτλ εχουν άξονα.Oπου μπαινει δηλαδή το υβριδικο συστημα με τον 2,4Τ.
Τα υπολοιπα μοντέλα εχουν κανονικά το συστημα ecvt με ξεχωριστο πίσω ηλεκτρομοτερ.Και γιατί υπαναχώρησε στον πίσω Η/Κ στο νέο υβριδικό αν όλα ήταν καλά?
Για να λέτε οι fun ότι η Toyotaρα προσφέρει πληθώρα επιλογών στους αγοραστές?
Διευκρινίζω: Στην 1η έκδοση του υβριδικού ήταν με Η/Κ. Στη 2η έκδοση τον απέσυρε.
Πότε ειχε το Land Cruiser και το Tacoma πίσω ηλεκτροκινητηρα? Απο την αρχή με αξονα είναι.
-
The engineer who conceived this system is undoubtedly a genius, unrestrained by conventional thinking.
Το ηλεκτρομοτέρ είναι τοποθετημένο πίσω από τον άξονα μετάδοσης που καταλήγει στους πίσω τροχούς; Σημαίνει ότι έχει ηλεκτρική υποβοήθηση στον πίσω άξονα μόνο; το λέω σωστά; Ωραίο είναι, αν καταργούσαν τελείως και την μπροστινή κίνηση θα έμπαιναν κανονικά στο μάτι των bmw/merc.
Ο Η/Κ συμπλέκει στην έξοδο του άξονα μετάδοσης από το κιβώτιο. Μετά ο άξονας συνεχίζει και μοιράζει στο μπρος και το πίσω διαφορικό. Άρα θεωρητικά η ηλεκτρική υποβοήθηση μπορεί να μοιραστεί και μπρος και πίσω. Δεν έχω ψάξει τη συνέχεια, επικεντρώθηκα στο υβριδικό σύστημα.
Αν ψάχνεις πάντως για ξεχειλωμένες μεταδόσεις ρίξε μια ματιά στο SH-AWD της Acura. Δύο ηλεκτροκινητήρες έναν για κάθε άξονα στους πίσω τροχούς για torque vectoring, μπροστά κανονικό διαφορικό με κίνηση από μια διπλοσύμπλεκτη διάταξη τριών shafts τα οποία έχουν κάθε στιγμή υποβοήθηση από έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος είναι πίσω από ένα πλανητικό gearset. Το αποτέλεσμα; ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να δώσει ισχύ χρησιμοποιώντας όποια σχέση απαιτείται ανεξάρτητα από αυτές που χρησιμοποιεί ο θερμικός. Ο ορισμός του overengineering.
Αν δεις τι έκανε η Toyota στο υβριδικό της σύστημα στις ΗΠΑ θα προβληματιστείς. Στην 1η έκδοση είχε βάλει ανεξάρτητο Η/Κ για την πίσω κίνηση. Μικρό για torque vectoring, όχι για τρελή 4κίνηση. Στη 2η πρόσφατη έκδοση, επανήλθε σε μηχανικό σύστημα με πίσω διαφορετικό. Κάτι δεν της πήγε καλά με τον Η/Κ για την πίσω κίνηση.
Ναι κατι δε τις πήγε καλα τα τελυταία 40 χρονια.
Ολα τα RAV ,lexus NX RX ηλεκτροκινητηρα εχουν πίσω.
Μονο στο νεο υβριδικο συστημα οπως τα Land Cruiser,,Tacoma κτλ εχουν άξονα.Oπου μπαινει δηλαδή το υβριδικο συστημα με τον 2,4Τ.
Τα υπολοιπα μοντέλα εχουν κανονικά το συστημα ecvt με ξεχωριστο πίσω ηλεκτρομοτερ.Και γιατί υπαναχώρησε στον πίσω Η/Κ στο νέο υβριδικό αν όλα ήταν καλά?
Για να λέτε οι fun ότι η Toyotaρα προσφέρει πληθώρα επιλογών στους αγοραστές?
Διευκρινίζω: Στην 1η έκδοση του υβριδικού ήταν με Η/Κ. Στη 2η έκδοση τον απέσυρε.
Πότε ειχε το Land Cruiser και το Tacoma πίσω ηλεκτροκινητηρα? Απο την αρχή με αξονα είναι.
Ωχ τώρα η είστε αδιάβαστοι ή προσπαθείτε να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα. Δεν έχω χρόνο και όρεξη να ψάχνω στο internet κάθε φορά και να βάζω παραπομπές.
Η Toyota στις ΗΠΑ είχε βγάλει ένα υβριδικό με τον 2.4l turbo με 4κίνηση με Η/Κ πίσω. Τον έβαλε νομίζω στο Camry και στο Highlander.
Έκανε ένα update του συστήματος τελευταία (?) νομίζω άλλαξε το θερμικό σε 2.5l turbo, έβγαλε τον Η/Κ πίσω και έβαλε μηχανική 4κίνηση με πίσω διαφορικό.
Και συμπεραίνω ότι κάτι πήγε στραβά, γι' αυτό πήρε πίσω τη λύση με τον Η/Κ. Έχω άδικο? Εσύ τι συμπέρασμα βγάζεις όπως το διαβάζεις?
Ψάξτο αν ενδιαφέρεσαι κι αν κάνω λάθος (που δεν νομίζω...) διόρθωσέ με.
-
-
Θα έπρεπε να ευχαριστούμε τον Ιάπωνα Σιγκέγιουκι Χόρι που κατάφερε τελικά να φέρει το υβριδικό σύστημα σε μικρά μοντέλα χωρίς να στοιχίζουν ακριβότερα από τα αντίστοιχα "σκέτα" ή "μούφα υβριδικά" θερμικά
https://www.drive.com.au/news/toyota-rethinks-39electrical-appliance39-20100824-13ori/
απο το 2016 το άρθρο ούτε ο ίδιος πίστευε οτι θα τα κατάφερνε .Στα της Audi τώρα σήμερα ήταν παρκαρισμένο ενα Β9 Α4 f/l μπροστά μας στην καφετέρια.
Παρόλο που κάνει μπαμ η προσπάθεια να ρίξουν το κοστολόγιο σε σχέση με το προ (πρόστιμα diesel gate;) εξακολουθεί να είναι το μόνο που θα αγόραζα απο την αγία γερμανική τριάδα ,τα άλλα δυο είναι πολύ ντεκατανς σχέδια, παρακμιακά εως και πρόστυχα ...
Audi Q5 3rd gen GU (2025)

