-
Δεν έχει καμία σχέση με τα αντίστοιχα συστήματα της Toyota ή της Stellantis, που έχουν το ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στην κινητήρα και το κιβώτιο.
Στο mehv+ η audi έβαλε το ηλεκτρικό μοτέρ να συνδέεται απευθείας στον κινητήριο άξονα στην έξοδο του κιβωτίου. Οπότε θέλει το συνδέει και το αποσυνδέει, ανεξάρτητα από το τι θα κάνει ο θερμικός κινητήρας και το dsg.
Έτσι φτιάχνει τρεις τρόπους λειτουργίας: Κίνηση μόνο με θερμικό μοτέρ μέσω του dsg, κίνηση μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ και κίνηση με το θερμικό μοτέρ και το ηλεκτρικό μοτέρ ταυτόχρονα.
- Καμία σχέση το υβριδικό της Τογιότα με την Στελάντις.
- Στην Τογιότα το ηελκτρομοτέρ (2 βασικά) δεν είναι ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο, καμία σχέση. Ειναι το πιο sophisticated υβριδικό.
- Και στα τογιότα το ηελκτρομοτέρ συνδέεται απευθείας στους κινητήριους τροχούς..
- Και τα τογιότα μπορούν να κινηθούν με 3 τρόπους: αμιγώς ηλεκτρικά, αμιγώς θερμικά ή συνδυασμένα.
-
Δεν έχει καμία σχέση με τα αντίστοιχα συστήματα της Toyota ή της Stellantis, που έχουν το ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στην κινητήρα και το κιβώτιο.
Στο mehv+ η audi έβαλε το ηλεκτρικό μοτέρ να συνδέεται απευθείας στον κινητήριο άξονα στην έξοδο του κιβωτίου. Οπότε θέλει το συνδέει και το αποσυνδέει, ανεξάρτητα από το τι θα κάνει ο θερμικός κινητήρας και το dsg.
Έτσι φτιάχνει τρεις τρόπους λειτουργίας: Κίνηση μόνο με θερμικό μοτέρ μέσω του dsg, κίνηση μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ και κίνηση με το θερμικό μοτέρ και το ηλεκτρικό μοτέρ ταυτόχρονα.
- Καμία σχέση το υβριδικό της Τογιότα με την Στελάντις.
- Στην Τογιότα το ηελκτρομοτέρ (2 βασικά) δεν είναι ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο, καμία σχέση. Ειναι το πιο sophisticated υβριδικό.
- Και στα τογιότα το ηελκτρομοτέρ συνδέεται απευθείας στους κινητήριους τροχούς..
- Και τα τογιότα μπορούν να κινηθούν με 3 τρόπους: αμιγώς ηλεκτρικά, αμιγώς θερμικά ή συνδυασμένα.
Η αναφορά μου στην Toyota αφορά το σύστημα max-power (ή όπως το λένε τέλος πάντων) που έβαλε στα turbo στις ΗΠΑ. Και συζητούσαμε με τον @super-t στο νήμα του T-Roc hev.
Και ναι, όσο και να σας συγχίζει, είναι το ίδιο concept με της Stellantis, έβαλαν ένα ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο
.Με το κλασσικό mev της Toyota στα yaris κλπ δεν έχω ασχοληθεί. Ναι είναι αξιόπιστο, ναι είναι σοφοστικέ, αλλά είναι περιορισμένης εφαρμογής για μικρά αυτοκίνητα. Λες να μπαίνει στα 2.0tdi και 3.0tfsi turbo που έβαλε η audi το mehv+? Δε νομίζω...

-
-
Δεν έχει καμία σχέση με τα αντίστοιχα συστήματα της Toyota ή της Stellantis, που έχουν το ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στην κινητήρα και το κιβώτιο.
Στο mehv+ η audi έβαλε το ηλεκτρικό μοτέρ να συνδέεται απευθείας στον κινητήριο άξονα στην έξοδο του κιβωτίου. Οπότε θέλει το συνδέει και το αποσυνδέει, ανεξάρτητα από το τι θα κάνει ο θερμικός κινητήρας και το dsg.
Έτσι φτιάχνει τρεις τρόπους λειτουργίας: Κίνηση μόνο με θερμικό μοτέρ μέσω του dsg, κίνηση μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ και κίνηση με το θερμικό μοτέρ και το ηλεκτρικό μοτέρ ταυτόχρονα.
- Καμία σχέση το υβριδικό της Τογιότα με την Στελάντις.
- Στην Τογιότα το ηελκτρομοτέρ (2 βασικά) δεν είναι ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο, καμία σχέση. Ειναι το πιο sophisticated υβριδικό.
- Και στα τογιότα το ηελκτρομοτέρ συνδέεται απευθείας στους κινητήριους τροχούς..
- Και τα τογιότα μπορούν να κινηθούν με 3 τρόπους: αμιγώς ηλεκτρικά, αμιγώς θερμικά ή συνδυασμένα.
Η αναφορά μου στην Toyota αφορά το σύστημα max-power (ή όπως το λένε τέλος πάντων) που έβαλε στα turbo στις ΗΠΑ. Και συζητούσαμε με τον @super-t στο νήμα του T-Roc hev.
Και ναι, όσο και να σας συγχίζει, είναι το ίδιο concept με της Stellantis, έβαλαν ένα ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο
.Με το κλασσικό mev της Toyota στα yaris κλπ δεν έχω ασχοληθεί. Ναι είναι αξιόπιστο, ναι είναι σοφοστικέ, αλλά είναι περιορισμένης εφαρμογής για μικρά αυτοκίνητα. Λες να μπαίνει στα 2.0tdi και 3.0tfsi turbo που έβαλε η audi το mehv+? Δε νομίζω...

Δε ξέρω εμενα το συστημα της Audi μου φαινεται πολύ περισσότερο απλοικό .Απλα εβαλαν ενα 18ΚW μοτερ ανάμεσα στο κιβώτιο και στον αξονα και τέλος .Δε μπορω να καταλάβω που ακριβώς είναι το πλεονεκτημα του.Ηονδα και Toyota εχουν τρομερα πιο εξελιγμενα συστήματα.Ασε που εινια και αποδεδειγμένα αξιόπιστα.
Το συστημα της toyota ειναι μονο για μικρα αυτοκίνητα????
Εδω μπαίνει μεχρι και στο RX....
Δε καταλαβαίνω τι ακριβώς θες να πεις. -
Δεν έχει καμία σχέση με τα αντίστοιχα συστήματα της Toyota ή της Stellantis, που έχουν το ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στην κινητήρα και το κιβώτιο.
Στο mehv+ η audi έβαλε το ηλεκτρικό μοτέρ να συνδέεται απευθείας στον κινητήριο άξονα στην έξοδο του κιβωτίου. Οπότε θέλει το συνδέει και το αποσυνδέει, ανεξάρτητα από το τι θα κάνει ο θερμικός κινητήρας και το dsg.
Έτσι φτιάχνει τρεις τρόπους λειτουργίας: Κίνηση μόνο με θερμικό μοτέρ μέσω του dsg, κίνηση μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ και κίνηση με το θερμικό μοτέρ και το ηλεκτρικό μοτέρ ταυτόχρονα.
- Καμία σχέση το υβριδικό της Τογιότα με την Στελάντις.
- Στην Τογιότα το ηελκτρομοτέρ (2 βασικά) δεν είναι ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο, καμία σχέση. Ειναι το πιο sophisticated υβριδικό.
- Και στα τογιότα το ηελκτρομοτέρ συνδέεται απευθείας στους κινητήριους τροχούς..
- Και τα τογιότα μπορούν να κινηθούν με 3 τρόπους: αμιγώς ηλεκτρικά, αμιγώς θερμικά ή συνδυασμένα.
Η αναφορά μου στην Toyota αφορά το σύστημα max-power (ή όπως το λένε τέλος πάντων) που έβαλε στα turbo στις ΗΠΑ. Και συζητούσαμε με τον @super-t στο νήμα του T-Roc hev.
Και ναι, όσο και να σας συγχίζει, είναι το ίδιο concept με της Stellantis, έβαλαν ένα ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο
.Με το κλασσικό mev της Toyota στα yaris κλπ δεν έχω ασχοληθεί. Ναι είναι αξιόπιστο, ναι είναι σοφοστικέ, αλλά είναι περιορισμένης εφαρμογής για μικρά αυτοκίνητα. Λες να μπαίνει στα 2.0tdi και 3.0tfsi turbo που έβαλε η audi το mehv+? Δε νομίζω...

Δε ξέρω εμενα το συστημα της Audi μου φαινεται πολύ περισσότερο απλοικό .Απλα εβαλαν ενα 18ΚW μοτερ ανάμεσα στο κιβώτιο και στον αξονα και τέλος .Δε μπορω να καταλάβω που ακριβώς είναι το πλεονεκτημα του.
Το συστημα της toyota ειναι μονο για μικρα αυτοκίνητα????
Εδω μπαίνει μεχρι και στο RX....
Δε καταλαβαίνω τι ακριβώς θες να πεις.Θα σου απαντήσω μ' αυτό που έγραψαν οι Αμερικάνοι για το σύστημα mhev+ της audi:
The engineer who conceived this system is undoubtedly a genius, unrestrained by conventional thinking.
-
Δεν έχει καμία σχέση με τα αντίστοιχα συστήματα της Toyota ή της Stellantis, που έχουν το ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στην κινητήρα και το κιβώτιο.
Στο mehv+ η audi έβαλε το ηλεκτρικό μοτέρ να συνδέεται απευθείας στον κινητήριο άξονα στην έξοδο του κιβωτίου. Οπότε θέλει το συνδέει και το αποσυνδέει, ανεξάρτητα από το τι θα κάνει ο θερμικός κινητήρας και το dsg.
Έτσι φτιάχνει τρεις τρόπους λειτουργίας: Κίνηση μόνο με θερμικό μοτέρ μέσω του dsg, κίνηση μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ και κίνηση με το θερμικό μοτέρ και το ηλεκτρικό μοτέρ ταυτόχρονα.
- Καμία σχέση το υβριδικό της Τογιότα με την Στελάντις.
- Στην Τογιότα το ηελκτρομοτέρ (2 βασικά) δεν είναι ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο, καμία σχέση. Ειναι το πιο sophisticated υβριδικό.
- Και στα τογιότα το ηελκτρομοτέρ συνδέεται απευθείας στους κινητήριους τροχούς..
- Και τα τογιότα μπορούν να κινηθούν με 3 τρόπους: αμιγώς ηλεκτρικά, αμιγώς θερμικά ή συνδυασμένα.
Η αναφορά μου στην Toyota αφορά το σύστημα max-power (ή όπως το λένε τέλος πάντων) που έβαλε στα turbo στις ΗΠΑ. Και συζητούσαμε με τον @super-t στο νήμα του T-Roc hev.
Και ναι, όσο και να σας συγχίζει, είναι το ίδιο concept με της Stellantis, έβαλαν ένα ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο
.Με το κλασσικό mev της Toyota στα yaris κλπ δεν έχω ασχοληθεί. Ναι είναι αξιόπιστο, ναι είναι σοφοστικέ, αλλά είναι περιορισμένης εφαρμογής για μικρά αυτοκίνητα. Λες να μπαίνει στα 2.0tdi και 3.0tfsi turbo που έβαλε η audi το mehv+? Δε νομίζω...

Δε ξέρω εμενα το συστημα της Audi μου φαινεται πολύ περισσότερο απλοικό .Απλα εβαλαν ενα 18ΚW μοτερ ανάμεσα στο κιβώτιο και στον αξονα και τέλος .Δε μπορω να καταλάβω που ακριβώς είναι το πλεονεκτημα του.
Το συστημα της toyota ειναι μονο για μικρα αυτοκίνητα????
Εδω μπαίνει μεχρι και στο RX....
Δε καταλαβαίνω τι ακριβώς θες να πεις.Θα σου απαντήσω μ' αυτό που έγραψαν οι Αμερικάνοι για το σύστημα mhev+ της audi:
The engineer who conceived this system is undoubtedly a genius, unrestrained by conventional thinking.
Προφανώς και δε με καλύπτει η απαντηση σου.Αν θες γραψε κατι πιο επεξηγηματικό .Να δουμε που πλεονεκτει.
-
Δεν έχει καμία σχέση με τα αντίστοιχα συστήματα της Toyota ή της Stellantis, που έχουν το ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στην κινητήρα και το κιβώτιο.
Στο mehv+ η audi έβαλε το ηλεκτρικό μοτέρ να συνδέεται απευθείας στον κινητήριο άξονα στην έξοδο του κιβωτίου. Οπότε θέλει το συνδέει και το αποσυνδέει, ανεξάρτητα από το τι θα κάνει ο θερμικός κινητήρας και το dsg.
Έτσι φτιάχνει τρεις τρόπους λειτουργίας: Κίνηση μόνο με θερμικό μοτέρ μέσω του dsg, κίνηση μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ και κίνηση με το θερμικό μοτέρ και το ηλεκτρικό μοτέρ ταυτόχρονα.
- Καμία σχέση το υβριδικό της Τογιότα με την Στελάντις.
- Στην Τογιότα το ηελκτρομοτέρ (2 βασικά) δεν είναι ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο, καμία σχέση. Ειναι το πιο sophisticated υβριδικό.
- Και στα τογιότα το ηελκτρομοτέρ συνδέεται απευθείας στους κινητήριους τροχούς..
- Και τα τογιότα μπορούν να κινηθούν με 3 τρόπους: αμιγώς ηλεκτρικά, αμιγώς θερμικά ή συνδυασμένα.
Η αναφορά μου στην Toyota αφορά το σύστημα max-power (ή όπως το λένε τέλος πάντων) που έβαλε στα turbo στις ΗΠΑ. Και συζητούσαμε με τον @super-t στο νήμα του T-Roc hev.
Και ναι, όσο και να σας συγχίζει, είναι το ίδιο concept με της Stellantis, έβαλαν ένα ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο
.Με το κλασσικό mev της Toyota στα yaris κλπ δεν έχω ασχοληθεί. Ναι είναι αξιόπιστο, ναι είναι σοφοστικέ, αλλά είναι περιορισμένης εφαρμογής για μικρά αυτοκίνητα. Λες να μπαίνει στα 2.0tdi και 3.0tfsi turbo που έβαλε η audi το mehv+? Δε νομίζω...

Δε ξέρω εμενα το συστημα της Audi μου φαινεται πολύ περισσότερο απλοικό .Απλα εβαλαν ενα 18ΚW μοτερ ανάμεσα στο κιβώτιο και στον αξονα και τέλος .Δε μπορω να καταλάβω που ακριβώς είναι το πλεονεκτημα του.
Το συστημα της toyota ειναι μονο για μικρα αυτοκίνητα????
Εδω μπαίνει μεχρι και στο RX....
Δε καταλαβαίνω τι ακριβώς θες να πεις.Θα σου απαντήσω μ' αυτό που έγραψαν οι Αμερικάνοι για το σύστημα mhev+ της audi:
The engineer who conceived this system is undoubtedly a genius, unrestrained by conventional thinking.
Προφανώς και δε με καλύπτει η απαντηση σου.Αν θες γραψε κατι πιο επεξηγηματικό .Να δουμε που πλεονεκτει.
Αν δεν σε καλύπτει ο χαρακτηρισμός των ειδικών, εγω δεν ανήκω σ' αυτή την κατηγορία για να κάνω πλήρη τεχνική ανάλυση και λεπτομερή σύγκριση με τα συστήματα άλλων εταιριών.
Αυτό που αντιλαμβάνομαι ως κύριο πλεονέκτημα, είναι πως το σύστημα της audi, σε αντίθεση με Toyota & Honda έχει εφαρμογή και σε μεγάλους κινητήρες turbo. Και ο τρόπος λειτουργίας του αναμένω να είναι πιο πολιτισμένος συγκριτικά με τους Ιάπωνες. Ητοι το αυτοκίνητο θα επιταχύνει ανταποκρινόμενο στο πάτημα του γκαζιού και όχι όπως θέλει το υβριδικό σύστημα και δεν θα έχεις ένα κιβώτιο που θα μουγκρίζει στις 5k rpm όταν ταξιδεύεις με 130km.
-
Ε ναι .Οταν βλέπω ενα τόσο πρωτόλειο συστημα και μας το παρουσιαζoυν σαν το φοβερο τεχνολογικο επίτευγμα όταν ολες οι αλλες εταιρείες εχουν παρομοια συστήματα εδω και δεκα χρονια ,προφανώς και περιμένω να ακούσω μια αιτιολόγηση και οχι απλά "Είναι το καλύτερο" .
Εσένα δηλαδή δε σου δημιουργείται αυτη η ανάγκή? -
-
Ε ναι .Οταν βλέπω ενα τόσο πρωτόλειο συστημα και μας το παρουσιαζoυν σαν το φοβερο τεχνολογικο επίτευγμα όταν ολες οι αλλες εταιρείες εχουν παρομοια συστήματα εδω και δεκα χρονια ,προφανώς και περιμένω να ακούσω μια αιτιολόγηση και οχι απλά "Είναι το καλύτερο" .
Εσένα δηλαδή δε σου δημιουργείται αυτη η ανάγκή?Η audi το βάζει σε πανάκριβα αυτοκίνητα και μεγάλα turbo μοτέρ. Οπότε θεωρώ αναμενόμενο να έφτιαξε κάτι που θα είναι πιο εκλεπτυσμένο απ' τους Ιάπωνες ανταγωνιστές, απευθύνεται σε πιο μεγάλες τσέπες.
Επίσης δεν αμφισβητώ και δεν αμφισβήτησα ποτέ τις ικανότητες των Γερμανών μηχανικών. Μπορεί σε software να μην τα πηγαίνουν πολύ καλά, αλλά στη μηχανολογία παίζουν στο γήπεδό τους.
Αν κατεβάσουν το σύστημα σε πιο λαϊκά αυτοκίνητα, θα το δω με άλλο μάτι. Εκεί θα παίξει ρόλο και το κόστος, η αξιοπιστία, η οικονομία ούτε προσφέρει κλπ. Τα υπέρ και τα κατά θα ξεψαχνιστούν με άλλο μάτι.
-
Η audi το βάζει σε πανάκριβα αυτοκίνητα και μεγάλα turbo μοτέρ. Οπότε θεωρώ αναμενόμενο να έφτιαξε κάτι που θα είναι πιο εκλεπτυσμένο απ' τους Ιάπωνες ανταγωνιστές, απευθύνεται σε πιο μεγάλες τσέπες.
Ρίξε μια ματιά στο Honda ή στο Acura NSX.
Υβριδικό, V6 turbo, τετρακίνητο, 9τάχυτο διπλού συμπλέκτη και αυτό για μεγάλες τσέπες. -
Το mev+ της audi ουσιαστικά είναι hev. Έχω βάλει κι ένα video για το πως δουλεύει στο Q5.
...Δεν έχει καμία σχέση με τα αντίστοιχα συστήματα της Toyota ή της Stellantis, που έχουν το ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στην κινητήρα και το κιβώτιο.
Στο mehv+ η audi έβαλε το ηλεκτρικό μοτέρ να συνδέεται απευθείας στον κινητήριο άξονα στην έξοδο του κιβωτίου. Οπότε θέλει το συνδέει και το αποσυνδέει, ανεξάρτητα από το τι θα κάνει ο θερμικός κινητήρας και το dsg.
Έτσι φτιάχνει τρεις τρόπους λειτουργίας: Κίνηση μόνο με θερμικό μοτέρ μέσω του dsg, κίνηση μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ και κίνηση με το θερμικό μοτέρ και το ηλεκτρικό μοτέρ ταυτόχρονα.
...Παρόμοιο είναι με το σύστημα της Stellantis. Αλλά εκείνη αντί να το έχει στην έξοδο του κιβωτίου το έχει πάνω σε έναν από τους 2 άξονες του DSG.
Παρόμοιο σύστημα με την BMW στην 1.
Τους ίδιους 3 τρόπους λειτουργίας μπορείς να κάνεις και σε αυτά τα οχήματα.Λογικά το ίδιο σύστημα θα βάλουν και στο T-Roc mild-hybrid.
Εγώ κάνω την πρόβλεψη ότι το T Roc το mhev θα έχει το ίδιο σύστημα που έχει το Golf eTSI. Ένα απλό BSG.
...
Η αναφορά μου στην Toyota αφορά το σύστημα max-power (ή όπως το λένε τέλος πάντων) που έβαλε στα turbo στις ΗΠΑ. Και συζητούσαμε με τον @super-t στο νήμα του T-Roc hev.
Και ναι, όσο και να σας συγχίζει, είναι το ίδιο concept με της Stellantis, έβαλαν ένα ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο
.Με το κλασσικό mev της Toyota στα yaris κλπ δεν έχω ασχοληθεί. Ναι είναι αξιόπιστο, ναι είναι σοφοστικέ, αλλά είναι περιορισμένης εφαρμογής για μικρά αυτοκίνητα. Λες να μπαίνει στα 2.0tdi και 3.0tfsi turbo που έβαλε η audi το mehv+? Δε νομίζω...

Είπαμε το σύστημα της Toyota το iforce ή όπως το λέει είναι parallel hybrid. Παρόμοιο σύστημα με το Jetta hybrid του 2013. Μόνο που οι ηλεκτροκινητήρες εδώ είναι 60 ως 90 άλογα.
-
Το mev+ της audi ουσιαστικά είναι hev. Έχω βάλει κι ένα video για το πως δουλεύει στο Q5.
...Δεν έχει καμία σχέση με τα αντίστοιχα συστήματα της Toyota ή της Stellantis, που έχουν το ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στην κινητήρα και το κιβώτιο.
Στο mehv+ η audi έβαλε το ηλεκτρικό μοτέρ να συνδέεται απευθείας στον κινητήριο άξονα στην έξοδο του κιβωτίου. Οπότε θέλει το συνδέει και το αποσυνδέει, ανεξάρτητα από το τι θα κάνει ο θερμικός κινητήρας και το dsg.
Έτσι φτιάχνει τρεις τρόπους λειτουργίας: Κίνηση μόνο με θερμικό μοτέρ μέσω του dsg, κίνηση μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ και κίνηση με το θερμικό μοτέρ και το ηλεκτρικό μοτέρ ταυτόχρονα.
...Παρόμοιο είναι με το σύστημα της Stellantis. Αλλά εκείνη αντί να το έχει στην έξοδο του κιβωτίου το έχει πάνω σε έναν από τους 2 άξονες του DSG.
Παρόμοιο σύστημα με την BMW στην 1.
Τους ίδιους 3 τρόπους λειτουργίας μπορείς να κάνεις και σε αυτά τα οχήματα.Λογικά το ίδιο σύστημα θα βάλουν και στο T-Roc mild-hybrid.
Εγώ κάνω την πρόβλεψη ότι το T Roc το mhev θα έχει το ίδιο σύστημα που έχει το Golf eTSI. Ένα απλό BSG.
...
Η αναφορά μου στην Toyota αφορά το σύστημα max-power (ή όπως το λένε τέλος πάντων) που έβαλε στα turbo στις ΗΠΑ. Και συζητούσαμε με τον @super-t στο νήμα του T-Roc hev.
Και ναι, όσο και να σας συγχίζει, είναι το ίδιο concept με της Stellantis, έβαλαν ένα ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο
.Με το κλασσικό mev της Toyota στα yaris κλπ δεν έχω ασχοληθεί. Ναι είναι αξιόπιστο, ναι είναι σοφοστικέ, αλλά είναι περιορισμένης εφαρμογής για μικρά αυτοκίνητα. Λες να μπαίνει στα 2.0tdi και 3.0tfsi turbo που έβαλε η audi το mehv+? Δε νομίζω...

Είπαμε το σύστημα της Toyota το iforce ή όπως το λέει είναι parallel hybrid. Παρόμοιο σύστημα με το Jetta hybrid του 2013. Μόνο που οι ηλεκτροκινητήρες εδώ είναι 60 ως 90 άλογα.
Δεν τα έχω καταλάβει έτσι. Και πιστεύω ότι τα έχω καταλάβει καλά. Ασχολήθηκα με mehv το ΣΚ

Τα συστήματα Stellantis έχουν τον Η/Κ ανάμεσα στο θερμικό και το κιβώτιο. Το ίδιο ισχύει και για τα Toyota και για το iforce. Η ισχύς και η ροπή του H/K περνάνε μέσα από το κιβώτιο πριν φτάσουν στον άξονα κίνησης.
Στο σύστημα της audi ο Η/Κ δεν έχει σχέση με το dsg, είναι παράλληλα τοποθετημένος και συνδέεται απευθείας με τον άξονα κίνησης.
-
Και της Stellantis παράλληλα είναι. Αλλά στην είσοδο του κιβωτίου, μετά τους συμπλέκτες, ή ότι έχει αυτή.
off axis το λένε.

Aνάμεσα στο θερμικό και το κιβώτιο ναι το έχει η Toyota, το έχει η BMW, το έχει η VW στο Passat/Golf GTE.

Η βασική διαφορά είναι ότι το ένα είναι στην είσοδο το άλλο στην έξοδο.
Το ένα είναι P2 το άλλο P3.
Εντάξει.Βάλτε και την Mercedes στο ίδιο σύστημα με τους άλλους τώρα που το είδα. Με 48 V και 1,3 kWh μπαταρία.

Κάποιος θα έλεγε ότι όλοι ψωνίζουν από τον ίδιο προμηθευτή.
-
Μπα…. Η VW πρέπει να εκανε κάτι ιδιαίτερο…..
-
Και της Stellantis παράλληλα είναι. Αλλά στην είσοδο του κιβωτίου, μετά τους συμπλέκτες, ή ότι έχει αυτή.
off axis το λένε.Aνάμεσα στο θερμικό και το κιβώτιο ναι το έχει η Toyota, το έχει η BMW, το έχει η VW στο Passat/Golf GTE.
Η βασική διαφορά είναι ότι το ένα είναι στην είσοδο το άλλο στην έξοδο.
Το ένα είναι P2 το άλλο P3.
Εντάξει.Βάλτε και την Mercedes στο ίδιο σύστημα με τους άλλους τώρα που το είδα. Με 48 V και 1,3 k
Κάποιος θα έλεγε ότι όλοι ψωνίζουν από τον ίδιο προμηθευτή.
Έλα ρε @super-t αυτά που έβαλες είναι από mev και plug-in μέχρι ότι φωτο βρήκες. Για hev μιλάμε.
Τα εξαρτήματα από μόνα τους δεν ξεκαθαρίζουν τη συνδεσμολογία και τον τρόπο λειτουργίας. Όλοι τα ίδια εξαρτήματα έχουν, ένα κιβώτιο, έναν Η/Κ, μία μπαταρία, έναν inverter. Αν έχεις κάποια διαγράμματα επεξηγηματικά βάλτα.
Τεσπα, αφού δεν πείθεσαι οκ. Κρίμα, βρήκα τόσες ωραίες πληροφορίες αλλά δεν έσωσα τίποτα. Θα δω αν μπορώ να ξαναβρώ κάτι.
Συνοπτικά και απ' ότι έχω καταλάβει, στης audi ο άξονας εξόδου του Η/Κ συνδέεται με 2 σταθερά γρανάζια με τον άξονα κίνησης που βγαίνει απ' το κιβώτιο και υπάρχει κι ένας συμπλέκτης για τα γρανάζια. Πολλαπλασιάζεται η ροπή του Η/Κ από τα 6,3 μέχρι τα 23kg.
Τα σχόλια είναι διθυραμβικά για την πρωτοτυπία του και την αποδοτικότητά του. Οπότε δεν είμαι εγώ αυτός που θα εξυψώσω, αλλά δεν θα το απαξιωσω κιόλας όπως κάνεις εσύ, χωρίς να μπορώ να το τεκμηριωσω και να πω όλα ίδια είναι.
-
Εκτός από την εικόνα της vw για το Passat -golf gte όλα τα υπόλοιπα είναι mhev.
Ακόμα και η Audi 48 V mhev το αναφέρει το σύστημα.
Ξέρω πως είναι το σύστημα της Audi, εγώ σου είχα βάλει εικόνα πριν κάτι μήνες.
-
Mehv+ το λέει η audi αλλά στην πραγματικότητα είναι full hybrid. Δεν έχει ξεχωριστό ev mode, αλλά έχει προδιαγραφές μέχρι ποια ταχύτητα μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά το αυτοκίνητο.
Απ' ότι θυμάμαι μέχρι 85km/h κινείται ηλεκτρικά. Ηλεκτρική υποβοήθηση στο θερμικό μοτέρ μέχρι τα 140km/h. Παραπάνω γράφει απενεργοποιείται ο Η/Κ για να προστατευτεί από επιστροφές ρεύματος ή κάτι τέτοιο.
-
Δε μου φαίνεται και κάτι ιδιαίτερο το mehv της Audi σε σχέση με της Stellantis.
Kάπου το έγραψα,αλλά χάθηκε.
Τurbo, full hybrid από 1.5 κινητήρα,με αποκλειστική σύνδεση των τροχών με τον ηλεκτροκινητήρα 190hp (και στη νέα γενιά 205hp) και στην ουσία χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων, δηλ. ότι πιο κοντά σε καθαρό ΕV, εδώ και 3-4 χρόνια έβγαλε μόνο η Nissan με το e-power. -
Η αναφορά μου στην Toyota αφορά το σύστημα max-power (ή όπως το λένε τέλος πάντων) που έβαλε στα turbo στις ΗΠΑ. Και συζητούσαμε με τον @super-t στο νήμα του T-Roc hev.
Με το κλασσικό mev της Toyota στα yaris κλπ δεν έχω ασχοληθεί. Ναι είναι αξιόπιστο, ναι είναι σοφοστικέ, αλλά είναι περιορισμένης εφαρμογής για μικρά αυτοκίνητα. Λες να μπαίνει στα 2.0tdi και 3.0tfsi turbo που έβαλε η audi το mehv+? Δε νομίζω...

Δεν ξέρω τι ειναι αυτό, αλλά φαίνεται από τα υπόλοιπα ότι έχεις άγνοια, αφού το hev της Toyota δεν μπαίνει μόνο σε Γιάρις αλλα και σε Λέξους με 3.000 κυβικά.
Τεσπα, δεν έχει νόημα η κουβέντα.
Audi Q5 3rd gen GU (2025)