Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi Q5 3rd gen GU (2025)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi Q5 3rd gen GU (2025)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 3 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    28
    105
    114
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator @andya3 last edited by

      @andya3 said in AUDI Q5:

      Δεν έχει καμία σχέση με τα αντίστοιχα συστήματα της Toyota ή της Stellantis, που έχουν το ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στην κινητήρα και το κιβώτιο.

      Στο mehv+ η audi έβαλε το ηλεκτρικό μοτέρ να συνδέεται απευθείας στον κινητήριο άξονα στην έξοδο του κιβωτίου. Οπότε θέλει το συνδέει και το αποσυνδέει, ανεξάρτητα από το τι θα κάνει ο θερμικός κινητήρας και το dsg.

      Έτσι φτιάχνει τρεις τρόπους λειτουργίας: Κίνηση μόνο με θερμικό μοτέρ μέσω του dsg, κίνηση μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ και κίνηση με το θερμικό μοτέρ και το ηλεκτρικό μοτέρ ταυτόχρονα.

      1. Καμία σχέση το υβριδικό της Τογιότα με την Στελάντις.
      2. Στην Τογιότα το ηελκτρομοτέρ (2 βασικά) δεν είναι ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο, καμία σχέση. Ειναι το πιο sophisticated υβριδικό.
      3. Και στα τογιότα το ηελκτρομοτέρ συνδέεται απευθείας στους κινητήριους τροχούς..
      4. Και τα τογιότα μπορούν να κινηθούν με 3 τρόπους: αμιγώς ηλεκτρικά, αμιγώς θερμικά ή συνδυασμένα.

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      A ektoras 2 Replies Last reply Reply Quote 2
      • A
        andya3 @fanis75 last edited by

        @fanis75 said in AUDI Q5:

        @andya3 said in AUDI Q5:

        Δεν έχει καμία σχέση με τα αντίστοιχα συστήματα της Toyota ή της Stellantis, που έχουν το ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στην κινητήρα και το κιβώτιο.

        Στο mehv+ η audi έβαλε το ηλεκτρικό μοτέρ να συνδέεται απευθείας στον κινητήριο άξονα στην έξοδο του κιβωτίου. Οπότε θέλει το συνδέει και το αποσυνδέει, ανεξάρτητα από το τι θα κάνει ο θερμικός κινητήρας και το dsg.

        Έτσι φτιάχνει τρεις τρόπους λειτουργίας: Κίνηση μόνο με θερμικό μοτέρ μέσω του dsg, κίνηση μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ και κίνηση με το θερμικό μοτέρ και το ηλεκτρικό μοτέρ ταυτόχρονα.

        1. Καμία σχέση το υβριδικό της Τογιότα με την Στελάντις.
        2. Στην Τογιότα το ηελκτρομοτέρ (2 βασικά) δεν είναι ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο, καμία σχέση. Ειναι το πιο sophisticated υβριδικό.
        3. Και στα τογιότα το ηελκτρομοτέρ συνδέεται απευθείας στους κινητήριους τροχούς..
        4. Και τα τογιότα μπορούν να κινηθούν με 3 τρόπους: αμιγώς ηλεκτρικά, αμιγώς θερμικά ή συνδυασμένα.

        Η αναφορά μου στην Toyota αφορά το σύστημα max-power (ή όπως το λένε τέλος πάντων) που έβαλε στα turbo στις ΗΠΑ. Και συζητούσαμε με τον @super-t στο νήμα του T-Roc hev.
        Και ναι, όσο και να σας συγχίζει, είναι το ίδιο concept με της Stellantis, έβαλαν ένα ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο 😁.

        Με το κλασσικό mev της Toyota στα yaris κλπ δεν έχω ασχοληθεί. Ναι είναι αξιόπιστο, ναι είναι σοφοστικέ, αλλά είναι περιορισμένης εφαρμογής για μικρά αυτοκίνητα. Λες να μπαίνει στα 2.0tdi και 3.0tfsi turbo που έβαλε η audi το mehv+? Δε νομίζω...🤔

        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

        K fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
        • ektoras
          ektoras @fanis75 last edited by

          @fanis75 said in AUDI Q5:

          1. Και στα τογιότα το ηελκτρομοτέρ συνδέεται απευθείας στους κινητήριους τροχούς..

          Όχι απευθείας, μεσολαβεί το πλανητικό κιβώτιο.

          Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            kostis20 @andya3 last edited by kostis20

            @andya3 said in AUDI Q5:

            @fanis75 said in AUDI Q5:

            @andya3 said in AUDI Q5:

            Δεν έχει καμία σχέση με τα αντίστοιχα συστήματα της Toyota ή της Stellantis, που έχουν το ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στην κινητήρα και το κιβώτιο.

            Στο mehv+ η audi έβαλε το ηλεκτρικό μοτέρ να συνδέεται απευθείας στον κινητήριο άξονα στην έξοδο του κιβωτίου. Οπότε θέλει το συνδέει και το αποσυνδέει, ανεξάρτητα από το τι θα κάνει ο θερμικός κινητήρας και το dsg.

            Έτσι φτιάχνει τρεις τρόπους λειτουργίας: Κίνηση μόνο με θερμικό μοτέρ μέσω του dsg, κίνηση μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ και κίνηση με το θερμικό μοτέρ και το ηλεκτρικό μοτέρ ταυτόχρονα.

            1. Καμία σχέση το υβριδικό της Τογιότα με την Στελάντις.
            2. Στην Τογιότα το ηελκτρομοτέρ (2 βασικά) δεν είναι ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο, καμία σχέση. Ειναι το πιο sophisticated υβριδικό.
            3. Και στα τογιότα το ηελκτρομοτέρ συνδέεται απευθείας στους κινητήριους τροχούς..
            4. Και τα τογιότα μπορούν να κινηθούν με 3 τρόπους: αμιγώς ηλεκτρικά, αμιγώς θερμικά ή συνδυασμένα.

            Η αναφορά μου στην Toyota αφορά το σύστημα max-power (ή όπως το λένε τέλος πάντων) που έβαλε στα turbo στις ΗΠΑ. Και συζητούσαμε με τον @super-t στο νήμα του T-Roc hev.
            Και ναι, όσο και να σας συγχίζει, είναι το ίδιο concept με της Stellantis, έβαλαν ένα ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο 😁.

            Με το κλασσικό mev της Toyota στα yaris κλπ δεν έχω ασχοληθεί. Ναι είναι αξιόπιστο, ναι είναι σοφοστικέ, αλλά είναι περιορισμένης εφαρμογής για μικρά αυτοκίνητα. Λες να μπαίνει στα 2.0tdi και 3.0tfsi turbo που έβαλε η audi το mehv+? Δε νομίζω...🤔

            Δε ξέρω εμενα το συστημα της Audi μου φαινεται πολύ περισσότερο απλοικό .Απλα εβαλαν ενα 18ΚW μοτερ ανάμεσα στο κιβώτιο και στον αξονα και τέλος .Δε μπορω να καταλάβω που ακριβώς είναι το πλεονεκτημα του.Ηονδα και Toyota εχουν τρομερα πιο εξελιγμενα συστήματα.Ασε που εινια και αποδεδειγμένα αξιόπιστα.
            Το συστημα της toyota ειναι μονο για μικρα αυτοκίνητα????
            Εδω μπαίνει μεχρι και στο RX....
            Δε καταλαβαίνω τι ακριβώς θες να πεις.

            A 1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • A
              andya3 @kostis20 last edited by

              @kostis20 said in AUDI Q5:

              @andya3 said in AUDI Q5:

              @fanis75 said in AUDI Q5:

              @andya3 said in AUDI Q5:

              Δεν έχει καμία σχέση με τα αντίστοιχα συστήματα της Toyota ή της Stellantis, που έχουν το ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στην κινητήρα και το κιβώτιο.

              Στο mehv+ η audi έβαλε το ηλεκτρικό μοτέρ να συνδέεται απευθείας στον κινητήριο άξονα στην έξοδο του κιβωτίου. Οπότε θέλει το συνδέει και το αποσυνδέει, ανεξάρτητα από το τι θα κάνει ο θερμικός κινητήρας και το dsg.

              Έτσι φτιάχνει τρεις τρόπους λειτουργίας: Κίνηση μόνο με θερμικό μοτέρ μέσω του dsg, κίνηση μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ και κίνηση με το θερμικό μοτέρ και το ηλεκτρικό μοτέρ ταυτόχρονα.

              1. Καμία σχέση το υβριδικό της Τογιότα με την Στελάντις.
              2. Στην Τογιότα το ηελκτρομοτέρ (2 βασικά) δεν είναι ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο, καμία σχέση. Ειναι το πιο sophisticated υβριδικό.
              3. Και στα τογιότα το ηελκτρομοτέρ συνδέεται απευθείας στους κινητήριους τροχούς..
              4. Και τα τογιότα μπορούν να κινηθούν με 3 τρόπους: αμιγώς ηλεκτρικά, αμιγώς θερμικά ή συνδυασμένα.

              Η αναφορά μου στην Toyota αφορά το σύστημα max-power (ή όπως το λένε τέλος πάντων) που έβαλε στα turbo στις ΗΠΑ. Και συζητούσαμε με τον @super-t στο νήμα του T-Roc hev.
              Και ναι, όσο και να σας συγχίζει, είναι το ίδιο concept με της Stellantis, έβαλαν ένα ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο 😁.

              Με το κλασσικό mev της Toyota στα yaris κλπ δεν έχω ασχοληθεί. Ναι είναι αξιόπιστο, ναι είναι σοφοστικέ, αλλά είναι περιορισμένης εφαρμογής για μικρά αυτοκίνητα. Λες να μπαίνει στα 2.0tdi και 3.0tfsi turbo που έβαλε η audi το mehv+? Δε νομίζω...🤔

              Δε ξέρω εμενα το συστημα της Audi μου φαινεται πολύ περισσότερο απλοικό .Απλα εβαλαν ενα 18ΚW μοτερ ανάμεσα στο κιβώτιο και στον αξονα και τέλος .Δε μπορω να καταλάβω που ακριβώς είναι το πλεονεκτημα του.
              Το συστημα της toyota ειναι μονο για μικρα αυτοκίνητα????
              Εδω μπαίνει μεχρι και στο RX....
              Δε καταλαβαίνω τι ακριβώς θες να πεις.

              Θα σου απαντήσω μ' αυτό που έγραψαν οι Αμερικάνοι για το σύστημα mhev+ της audi:

              The engineer who conceived this system is undoubtedly a genius, unrestrained by conventional thinking.

              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

              K ataim 2 Replies Last reply Reply Quote 1
              • K
                kostis20 @andya3 last edited by kostis20

                @andya3 said in AUDI Q5:

                @kostis20 said in AUDI Q5:

                @andya3 said in AUDI Q5:

                @fanis75 said in AUDI Q5:

                @andya3 said in AUDI Q5:

                Δεν έχει καμία σχέση με τα αντίστοιχα συστήματα της Toyota ή της Stellantis, που έχουν το ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στην κινητήρα και το κιβώτιο.

                Στο mehv+ η audi έβαλε το ηλεκτρικό μοτέρ να συνδέεται απευθείας στον κινητήριο άξονα στην έξοδο του κιβωτίου. Οπότε θέλει το συνδέει και το αποσυνδέει, ανεξάρτητα από το τι θα κάνει ο θερμικός κινητήρας και το dsg.

                Έτσι φτιάχνει τρεις τρόπους λειτουργίας: Κίνηση μόνο με θερμικό μοτέρ μέσω του dsg, κίνηση μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ και κίνηση με το θερμικό μοτέρ και το ηλεκτρικό μοτέρ ταυτόχρονα.

                1. Καμία σχέση το υβριδικό της Τογιότα με την Στελάντις.
                2. Στην Τογιότα το ηελκτρομοτέρ (2 βασικά) δεν είναι ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο, καμία σχέση. Ειναι το πιο sophisticated υβριδικό.
                3. Και στα τογιότα το ηελκτρομοτέρ συνδέεται απευθείας στους κινητήριους τροχούς..
                4. Και τα τογιότα μπορούν να κινηθούν με 3 τρόπους: αμιγώς ηλεκτρικά, αμιγώς θερμικά ή συνδυασμένα.

                Η αναφορά μου στην Toyota αφορά το σύστημα max-power (ή όπως το λένε τέλος πάντων) που έβαλε στα turbo στις ΗΠΑ. Και συζητούσαμε με τον @super-t στο νήμα του T-Roc hev.
                Και ναι, όσο και να σας συγχίζει, είναι το ίδιο concept με της Stellantis, έβαλαν ένα ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο 😁.

                Με το κλασσικό mev της Toyota στα yaris κλπ δεν έχω ασχοληθεί. Ναι είναι αξιόπιστο, ναι είναι σοφοστικέ, αλλά είναι περιορισμένης εφαρμογής για μικρά αυτοκίνητα. Λες να μπαίνει στα 2.0tdi και 3.0tfsi turbo που έβαλε η audi το mehv+? Δε νομίζω...🤔

                Δε ξέρω εμενα το συστημα της Audi μου φαινεται πολύ περισσότερο απλοικό .Απλα εβαλαν ενα 18ΚW μοτερ ανάμεσα στο κιβώτιο και στον αξονα και τέλος .Δε μπορω να καταλάβω που ακριβώς είναι το πλεονεκτημα του.
                Το συστημα της toyota ειναι μονο για μικρα αυτοκίνητα????
                Εδω μπαίνει μεχρι και στο RX....
                Δε καταλαβαίνω τι ακριβώς θες να πεις.

                Θα σου απαντήσω μ' αυτό που έγραψαν οι Αμερικάνοι για το σύστημα mhev+ της audi:

                The engineer who conceived this system is undoubtedly a genius, unrestrained by conventional thinking.

                Προφανώς και δε με καλύπτει η απαντηση σου.Αν θες γραψε κατι πιο επεξηγηματικό .Να δουμε που πλεονεκτει.

                A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  andya3 @kostis20 last edited by

                  @kostis20 said in AUDI Q5:

                  @andya3 said in AUDI Q5:

                  @kostis20 said in AUDI Q5:

                  @andya3 said in AUDI Q5:

                  @fanis75 said in AUDI Q5:

                  @andya3 said in AUDI Q5:

                  Δεν έχει καμία σχέση με τα αντίστοιχα συστήματα της Toyota ή της Stellantis, που έχουν το ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στην κινητήρα και το κιβώτιο.

                  Στο mehv+ η audi έβαλε το ηλεκτρικό μοτέρ να συνδέεται απευθείας στον κινητήριο άξονα στην έξοδο του κιβωτίου. Οπότε θέλει το συνδέει και το αποσυνδέει, ανεξάρτητα από το τι θα κάνει ο θερμικός κινητήρας και το dsg.

                  Έτσι φτιάχνει τρεις τρόπους λειτουργίας: Κίνηση μόνο με θερμικό μοτέρ μέσω του dsg, κίνηση μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ και κίνηση με το θερμικό μοτέρ και το ηλεκτρικό μοτέρ ταυτόχρονα.

                  1. Καμία σχέση το υβριδικό της Τογιότα με την Στελάντις.
                  2. Στην Τογιότα το ηελκτρομοτέρ (2 βασικά) δεν είναι ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο, καμία σχέση. Ειναι το πιο sophisticated υβριδικό.
                  3. Και στα τογιότα το ηελκτρομοτέρ συνδέεται απευθείας στους κινητήριους τροχούς..
                  4. Και τα τογιότα μπορούν να κινηθούν με 3 τρόπους: αμιγώς ηλεκτρικά, αμιγώς θερμικά ή συνδυασμένα.

                  Η αναφορά μου στην Toyota αφορά το σύστημα max-power (ή όπως το λένε τέλος πάντων) που έβαλε στα turbo στις ΗΠΑ. Και συζητούσαμε με τον @super-t στο νήμα του T-Roc hev.
                  Και ναι, όσο και να σας συγχίζει, είναι το ίδιο concept με της Stellantis, έβαλαν ένα ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο 😁.

                  Με το κλασσικό mev της Toyota στα yaris κλπ δεν έχω ασχοληθεί. Ναι είναι αξιόπιστο, ναι είναι σοφοστικέ, αλλά είναι περιορισμένης εφαρμογής για μικρά αυτοκίνητα. Λες να μπαίνει στα 2.0tdi και 3.0tfsi turbo που έβαλε η audi το mehv+? Δε νομίζω...🤔

                  Δε ξέρω εμενα το συστημα της Audi μου φαινεται πολύ περισσότερο απλοικό .Απλα εβαλαν ενα 18ΚW μοτερ ανάμεσα στο κιβώτιο και στον αξονα και τέλος .Δε μπορω να καταλάβω που ακριβώς είναι το πλεονεκτημα του.
                  Το συστημα της toyota ειναι μονο για μικρα αυτοκίνητα????
                  Εδω μπαίνει μεχρι και στο RX....
                  Δε καταλαβαίνω τι ακριβώς θες να πεις.

                  Θα σου απαντήσω μ' αυτό που έγραψαν οι Αμερικάνοι για το σύστημα mhev+ της audi:

                  The engineer who conceived this system is undoubtedly a genius, unrestrained by conventional thinking.

                  Προφανώς και δε με καλύπτει η απαντηση σου.Αν θες γραψε κατι πιο επεξηγηματικό .Να δουμε που πλεονεκτει.

                  Αν δεν σε καλύπτει ο χαρακτηρισμός των ειδικών, εγω δεν ανήκω σ' αυτή την κατηγορία για να κάνω πλήρη τεχνική ανάλυση και λεπτομερή σύγκριση με τα συστήματα άλλων εταιριών.

                  Αυτό που αντιλαμβάνομαι ως κύριο πλεονέκτημα, είναι πως το σύστημα της audi, σε αντίθεση με Toyota & Honda έχει εφαρμογή και σε μεγάλους κινητήρες turbo. Και ο τρόπος λειτουργίας του αναμένω να είναι πιο πολιτισμένος συγκριτικά με τους Ιάπωνες. Ητοι το αυτοκίνητο θα επιταχύνει ανταποκρινόμενο στο πάτημα του γκαζιού και όχι όπως θέλει το υβριδικό σύστημα και δεν θα έχεις ένα κιβώτιο που θα μουγκρίζει στις 5k rpm όταν ταξιδεύεις με 130km.

                  Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kostis20 last edited by

                    Ε ναι .Οταν βλέπω ενα τόσο πρωτόλειο συστημα και μας το παρουσιαζoυν σαν το φοβερο τεχνολογικο επίτευγμα όταν ολες οι αλλες εταιρείες εχουν παρομοια συστήματα εδω και δεκα χρονια ,προφανώς και περιμένω να ακούσω μια αιτιολόγηση και οχι απλά "Είναι το καλύτερο" .
                    Εσένα δηλαδή δε σου δημιουργείται αυτη η ανάγκή?

                    A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by

                      Ο Andy είναι στη πρώτη σειρά…

                      Youtube Video

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • A
                        andya3 @kostis20 last edited by

                        @kostis20 said in AUDI Q5:

                        Ε ναι .Οταν βλέπω ενα τόσο πρωτόλειο συστημα και μας το παρουσιαζoυν σαν το φοβερο τεχνολογικο επίτευγμα όταν ολες οι αλλες εταιρείες εχουν παρομοια συστήματα εδω και δεκα χρονια ,προφανώς και περιμένω να ακούσω μια αιτιολόγηση και οχι απλά "Είναι το καλύτερο" .
                        Εσένα δηλαδή δε σου δημιουργείται αυτη η ανάγκή?

                        Η audi το βάζει σε πανάκριβα αυτοκίνητα και μεγάλα turbo μοτέρ. Οπότε θεωρώ αναμενόμενο να έφτιαξε κάτι που θα είναι πιο εκλεπτυσμένο απ' τους Ιάπωνες ανταγωνιστές, απευθύνεται σε πιο μεγάλες τσέπες.

                        Επίσης δεν αμφισβητώ και δεν αμφισβήτησα ποτέ τις ικανότητες των Γερμανών μηχανικών. Μπορεί σε software να μην τα πηγαίνουν πολύ καλά, αλλά στη μηχανολογία παίζουν στο γήπεδό τους.

                        Αν κατεβάσουν το σύστημα σε πιο λαϊκά αυτοκίνητα, θα το δω με άλλο μάτι. Εκεί θα παίξει ρόλο και το κόστος, η αξιοπιστία, η οικονομία ούτε προσφέρει κλπ. Τα υπέρ και τα κατά θα ξεψαχνιστούν με άλλο μάτι.

                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                        ektoras 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ektoras
                          ektoras @andya3 last edited by

                          @andya3 said in AUDI Q5:

                          Η audi το βάζει σε πανάκριβα αυτοκίνητα και μεγάλα turbo μοτέρ. Οπότε θεωρώ αναμενόμενο να έφτιαξε κάτι που θα είναι πιο εκλεπτυσμένο απ' τους Ιάπωνες ανταγωνιστές, απευθύνεται σε πιο μεγάλες τσέπες.

                          Ρίξε μια ματιά στο Honda ή στο Acura NSX.
                          Υβριδικό, V6 turbo, τετρακίνητο, 9τάχυτο διπλού συμπλέκτη και αυτό για μεγάλες τσέπες.

                          Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            super-t @andya3 last edited by

                            @andya3 said in AUDI Q5:

                            Το mev+ της audi ουσιαστικά είναι hev. Έχω βάλει κι ένα video για το πως δουλεύει στο Q5.
                            ...

                            Δεν έχει καμία σχέση με τα αντίστοιχα συστήματα της Toyota ή της Stellantis, που έχουν το ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στην κινητήρα και το κιβώτιο.

                            Στο mehv+ η audi έβαλε το ηλεκτρικό μοτέρ να συνδέεται απευθείας στον κινητήριο άξονα στην έξοδο του κιβωτίου. Οπότε θέλει το συνδέει και το αποσυνδέει, ανεξάρτητα από το τι θα κάνει ο θερμικός κινητήρας και το dsg.

                            Έτσι φτιάχνει τρεις τρόπους λειτουργίας: Κίνηση μόνο με θερμικό μοτέρ μέσω του dsg, κίνηση μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ και κίνηση με το θερμικό μοτέρ και το ηλεκτρικό μοτέρ ταυτόχρονα.
                            ...

                            Παρόμοιο είναι με το σύστημα της Stellantis. Αλλά εκείνη αντί να το έχει στην έξοδο του κιβωτίου το έχει πάνω σε έναν από τους 2 άξονες του DSG.
                            Παρόμοιο σύστημα με την BMW στην 1.
                            Τους ίδιους 3 τρόπους λειτουργίας μπορείς να κάνεις και σε αυτά τα οχήματα.

                            @andya3 said in AUDI Q5:

                            Λογικά το ίδιο σύστημα θα βάλουν και στο T-Roc mild-hybrid.

                            Εγώ κάνω την πρόβλεψη ότι το T Roc το mhev θα έχει το ίδιο σύστημα που έχει το Golf eTSI. Ένα απλό BSG.

                            @andya3 said in AUDI Q5:

                            ...

                            Η αναφορά μου στην Toyota αφορά το σύστημα max-power (ή όπως το λένε τέλος πάντων) που έβαλε στα turbo στις ΗΠΑ. Και συζητούσαμε με τον @super-t στο νήμα του T-Roc hev.
                            Και ναι, όσο και να σας συγχίζει, είναι το ίδιο concept με της Stellantis, έβαλαν ένα ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο 😁.

                            Με το κλασσικό mev της Toyota στα yaris κλπ δεν έχω ασχοληθεί. Ναι είναι αξιόπιστο, ναι είναι σοφοστικέ, αλλά είναι περιορισμένης εφαρμογής για μικρά αυτοκίνητα. Λες να μπαίνει στα 2.0tdi και 3.0tfsi turbo που έβαλε η audi το mehv+? Δε νομίζω...🤔

                            Είπαμε το σύστημα της Toyota το iforce ή όπως το λέει είναι parallel hybrid. Παρόμοιο σύστημα με το Jetta hybrid του 2013. Μόνο που οι ηλεκτροκινητήρες εδώ είναι 60 ως 90 άλογα.

                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              andya3 @super-t last edited by

                              @super-t said in AUDI Q5:

                              @andya3 said in AUDI Q5:

                              Το mev+ της audi ουσιαστικά είναι hev. Έχω βάλει κι ένα video για το πως δουλεύει στο Q5.
                              ...

                              Δεν έχει καμία σχέση με τα αντίστοιχα συστήματα της Toyota ή της Stellantis, που έχουν το ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στην κινητήρα και το κιβώτιο.

                              Στο mehv+ η audi έβαλε το ηλεκτρικό μοτέρ να συνδέεται απευθείας στον κινητήριο άξονα στην έξοδο του κιβωτίου. Οπότε θέλει το συνδέει και το αποσυνδέει, ανεξάρτητα από το τι θα κάνει ο θερμικός κινητήρας και το dsg.

                              Έτσι φτιάχνει τρεις τρόπους λειτουργίας: Κίνηση μόνο με θερμικό μοτέρ μέσω του dsg, κίνηση μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ και κίνηση με το θερμικό μοτέρ και το ηλεκτρικό μοτέρ ταυτόχρονα.
                              ...

                              Παρόμοιο είναι με το σύστημα της Stellantis. Αλλά εκείνη αντί να το έχει στην έξοδο του κιβωτίου το έχει πάνω σε έναν από τους 2 άξονες του DSG.
                              Παρόμοιο σύστημα με την BMW στην 1.
                              Τους ίδιους 3 τρόπους λειτουργίας μπορείς να κάνεις και σε αυτά τα οχήματα.

                              @andya3 said in AUDI Q5:

                              Λογικά το ίδιο σύστημα θα βάλουν και στο T-Roc mild-hybrid.

                              Εγώ κάνω την πρόβλεψη ότι το T Roc το mhev θα έχει το ίδιο σύστημα που έχει το Golf eTSI. Ένα απλό BSG.

                              @andya3 said in AUDI Q5:

                              ...

                              Η αναφορά μου στην Toyota αφορά το σύστημα max-power (ή όπως το λένε τέλος πάντων) που έβαλε στα turbo στις ΗΠΑ. Και συζητούσαμε με τον @super-t στο νήμα του T-Roc hev.
                              Και ναι, όσο και να σας συγχίζει, είναι το ίδιο concept με της Stellantis, έβαλαν ένα ηλεκτρικό μοτέρ ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο 😁.

                              Με το κλασσικό mev της Toyota στα yaris κλπ δεν έχω ασχοληθεί. Ναι είναι αξιόπιστο, ναι είναι σοφοστικέ, αλλά είναι περιορισμένης εφαρμογής για μικρά αυτοκίνητα. Λες να μπαίνει στα 2.0tdi και 3.0tfsi turbo που έβαλε η audi το mehv+? Δε νομίζω...🤔

                              Είπαμε το σύστημα της Toyota το iforce ή όπως το λέει είναι parallel hybrid. Παρόμοιο σύστημα με το Jetta hybrid του 2013. Μόνο που οι ηλεκτροκινητήρες εδώ είναι 60 ως 90 άλογα.

                              Δεν τα έχω καταλάβει έτσι. Και πιστεύω ότι τα έχω καταλάβει καλά. Ασχολήθηκα με mehv το ΣΚ 😊

                              Τα συστήματα Stellantis έχουν τον Η/Κ ανάμεσα στο θερμικό και το κιβώτιο. Το ίδιο ισχύει και για τα Toyota και για το iforce. Η ισχύς και η ροπή του H/K περνάνε μέσα από το κιβώτιο πριν φτάσουν στον άξονα κίνησης.

                              Στο σύστημα της audi ο Η/Κ δεν έχει σχέση με το dsg, είναι παράλληλα τοποθετημένος και συνδέεται απευθείας με τον άξονα κίνησης.

                              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                super-t last edited by super-t

                                Και της Stellantis παράλληλα είναι. Αλλά στην είσοδο του κιβωτίου, μετά τους συμπλέκτες, ή ότι έχει αυτή.
                                off axis το λένε.

                                alt text

                                alt text

                                Aνάμεσα στο θερμικό και το κιβώτιο ναι το έχει η Toyota, το έχει η BMW, το έχει η VW στο Passat/Golf GTE.

                                alt text

                                Η βασική διαφορά είναι ότι το ένα είναι στην είσοδο το άλλο στην έξοδο.
                                Το ένα είναι P2 το άλλο P3.
                                Εντάξει.

                                Βάλτε και την Mercedes στο ίδιο σύστημα με τους άλλους τώρα που το είδα. Με 48 V και 1,3 kWh μπαταρία.
                                alt text

                                Κάποιος θα έλεγε ότι όλοι ψωνίζουν από τον ίδιο προμηθευτή.

                                A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Μπα…. Η VW πρέπει να εκανε κάτι ιδιαίτερο…..

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    andya3 @super-t last edited by

                                    @super-t said in AUDI Q5:

                                    Και της Stellantis παράλληλα είναι. Αλλά στην είσοδο του κιβωτίου, μετά τους συμπλέκτες, ή ότι έχει αυτή.
                                    off axis το λένε.

                                    Aνάμεσα στο θερμικό και το κιβώτιο ναι το έχει η Toyota, το έχει η BMW, το έχει η VW στο Passat/Golf GTE.

                                    Η βασική διαφορά είναι ότι το ένα είναι στην είσοδο το άλλο στην έξοδο.
                                    Το ένα είναι P2 το άλλο P3.
                                    Εντάξει.

                                    Βάλτε και την Mercedes στο ίδιο σύστημα με τους άλλους τώρα που το είδα. Με 48 V και 1,3 k

                                    Κάποιος θα έλεγε ότι όλοι ψωνίζουν από τον ίδιο προμηθευτή.

                                    Έλα ρε @super-t αυτά που έβαλες είναι από mev και plug-in μέχρι ότι φωτο βρήκες. Για hev μιλάμε.

                                    Τα εξαρτήματα από μόνα τους δεν ξεκαθαρίζουν τη συνδεσμολογία και τον τρόπο λειτουργίας. Όλοι τα ίδια εξαρτήματα έχουν, ένα κιβώτιο, έναν Η/Κ, μία μπαταρία, έναν inverter. Αν έχεις κάποια διαγράμματα επεξηγηματικά βάλτα.

                                    Τεσπα, αφού δεν πείθεσαι οκ. Κρίμα, βρήκα τόσες ωραίες πληροφορίες αλλά δεν έσωσα τίποτα. Θα δω αν μπορώ να ξαναβρώ κάτι.

                                    Συνοπτικά και απ' ότι έχω καταλάβει, στης audi ο άξονας εξόδου του Η/Κ συνδέεται με 2 σταθερά γρανάζια με τον άξονα κίνησης που βγαίνει απ' το κιβώτιο και υπάρχει κι ένας συμπλέκτης για τα γρανάζια. Πολλαπλασιάζεται η ροπή του Η/Κ από τα 6,3 μέχρι τα 23kg.

                                    Τα σχόλια είναι διθυραμβικά για την πρωτοτυπία του και την αποδοτικότητά του. Οπότε δεν είμαι εγώ αυτός που θα εξυψώσω, αλλά δεν θα το απαξιωσω κιόλας όπως κάνεις εσύ, χωρίς να μπορώ να το τεκμηριωσω και να πω όλα ίδια είναι.

                                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      super-t last edited by super-t

                                      Εκτός από την εικόνα της vw για το Passat -golf gte όλα τα υπόλοιπα είναι mhev.
                                      Ακόμα και η Audi 48 V mhev το αναφέρει το σύστημα.


                                      Ξέρω πως είναι το σύστημα της Audi, εγώ σου είχα βάλει εικόνα πριν κάτι μήνες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        andya3 last edited by

                                        Mehv+ το λέει η audi αλλά στην πραγματικότητα είναι full hybrid. Δεν έχει ξεχωριστό ev mode, αλλά έχει προδιαγραφές μέχρι ποια ταχύτητα μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά το αυτοκίνητο.

                                        Απ' ότι θυμάμαι μέχρι 85km/h κινείται ηλεκτρικά. Ηλεκτρική υποβοήθηση στο θερμικό μοτέρ μέχρι τα 140km/h. Παραπάνω γράφει απενεργοποιείται ο Η/Κ για να προστατευτεί από επιστροφές ρεύματος ή κάτι τέτοιο.

                                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          panormus772 last edited by panormus772

                                          Δε μου φαίνεται και κάτι ιδιαίτερο το mehv της Audi σε σχέση με της Stellantis.

                                          Kάπου το έγραψα,αλλά χάθηκε.
                                          Τurbo, full hybrid από 1.5 κινητήρα,με αποκλειστική σύνδεση των τροχών με τον ηλεκτροκινητήρα 190hp (και στη νέα γενιά 205hp) και στην ουσία χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων, δηλ. ότι πιο κοντά σε καθαρό ΕV, εδώ και 3-4 χρόνια έβγαλε μόνο η Nissan με το e-power.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @andya3 last edited by

                                            @andya3 said in AUDI Q5:

                                            Η αναφορά μου στην Toyota αφορά το σύστημα max-power (ή όπως το λένε τέλος πάντων) που έβαλε στα turbo στις ΗΠΑ. Και συζητούσαμε με τον @super-t στο νήμα του T-Roc hev.

                                            Με το κλασσικό mev της Toyota στα yaris κλπ δεν έχω ασχοληθεί. Ναι είναι αξιόπιστο, ναι είναι σοφοστικέ, αλλά είναι περιορισμένης εφαρμογής για μικρά αυτοκίνητα. Λες να μπαίνει στα 2.0tdi και 3.0tfsi turbo που έβαλε η audi το mehv+? Δε νομίζω...🤔

                                            Δεν ξέρω τι ειναι αυτό, αλλά φαίνεται από τα υπόλοιπα ότι έχεις άγνοια, αφού το hev της Toyota δεν μπαίνει μόνο σε Γιάρις αλλα και σε Λέξους με 3.000 κυβικά.
                                            Τεσπα, δεν έχει νόημα η κουβέντα.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 3 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr