Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 538
    • 539
    • 540
    • 541
    • 542
    • 555
    • 556
    • 540 / 556
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    151
    11110
    425891
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      w202-amg @dettol last edited by

      @dettol said in TESLA FORUM:

      @w202-amg said in TESLA FORUM:

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      @w202-amg said in TESLA FORUM:

      @george1977 said in TESLA FORUM:

      @iceman7 said in TESLA FORUM:

      @george1977 said in TESLA FORUM:

      H tesla έχει ρίξει τα κόστη στα 3/Υ με τις οικονομίες κλίμακος. Είναι θέμα χρόνου να βαρέσει τις τιμές χαμηλότερα. Το μοντέλο δεν βασίζεται στο πόσα θα βγάλει στην αρχική πώληση όσο στο να μπορεί να πουλήσει λογισμικά αυτόνομης οδήγησης που θα αγοράζονται σαν add-on. Οπότε τον ενδιαφέρει να έχει αρκετά αυτοκίνητα στο δρόμο εστω και εαν δεν έχει μεγάλο περιθώριο.

      Στην Ευρώπη που δεν θα πάρει ποτέ άδεια για fsd δεν παίζει το σενάριο που λες.
      Και στην τελικη 2 πακέτα βγάζει εκ των οποίων το πρώτο (EAP) αν δεν ήταν καραγκιόζης έπρεπε να το δινει δωρεάν γιατί το παρέχει ο ανταγωνισμός στάνταρ και γιατί δεν μπορεί να κομπάζει οτι είναι τόπ.εταιρια στο software και το acc (autostreer) να το έχεις ακόμα beta

      Θέμα χρόνου είναι. είναι κακός implementor o Elon αλλά θα γίνει. Η ιδεα θα είναι αυτή. Θα υπάρχει κόστος για το hardware 30.000 και θα πληρώνεις ετήσια συνδρομή για το software που θα χρησιμοποιείς . Θα βάζεις στο μαντρί το κόσμο με το χαμηλό κόστος απόκτησης και το software θα χρεώνεται. θέλεις acceleration boost (1200 ευρω το χρόνο, θέλεις FSD 1500 τό χρόνο, θέλεις basic acc 400 ευρω το χρόνο, ).

      Δεν θα βρεθούν τύποι να χακαρουν? Βέβαια ένα vcds σπασμένο παίρνεις και αν συνδεθεί με wifi θες TeamViewer να στο ξαναφτιάξουν.

      Τα τεσλα είναι στο όριο του αδύνατου να κλαπούν, για ποιο χακάρισμα ομιλούμε ?

      Δεν μίλησα για κλοπή. Διαγνωστικό δεν έχουν? Αντίστοιχα αν με τον Χ τρόπο μείνουν αποκομμένα από το διαδίκτυο δεν θα μπορέσουν να κάνουν ένα unlock? Το ίδιο ισχύει για τη vw που μέχρι πριν λίγο με ένα vcds φορτώνεις στο hardware ότι κωδικοποίηση θες ακόμη και από άλλα αυτοκίνητα της.

      Πιθανότατα γίνεται αλλά δεν είναι κάτι που θα ρισκάρει εύκολα κάποιος κάτοχος. Βλέπει τα πάντα η εταιρεία με τηλεμετρία. Δεν σου μιλάω καν για εγγύηση, αν μετά σου απενεργοποιήσουν το mobile app ή το ξεκλείδωμα μέσω τηλεφώνου;

      Σε αυτοκίνητα 8-10 ετών σίγουρα θα το κάνουν αν είναι διαθέσιμο και συμφέρει αρκετά. Αν η ενοικίαση έχει αστείες τιμές φυσικά και δεν θα ρισκάρει κανείς να ασχοληθεί..... ιδίως κάποιος που ο χρόνος του έχει αξία.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        george1977 @w202-amg last edited by

        @w202-amg said in TESLA FORUM:

        @george1977 said in TESLA FORUM:

        @iceman7 said in TESLA FORUM:

        @george1977 said in TESLA FORUM:

        H tesla έχει ρίξει τα κόστη στα 3/Υ με τις οικονομίες κλίμακος. Είναι θέμα χρόνου να βαρέσει τις τιμές χαμηλότερα. Το μοντέλο δεν βασίζεται στο πόσα θα βγάλει στην αρχική πώληση όσο στο να μπορεί να πουλήσει λογισμικά αυτόνομης οδήγησης που θα αγοράζονται σαν add-on. Οπότε τον ενδιαφέρει να έχει αρκετά αυτοκίνητα στο δρόμο εστω και εαν δεν έχει μεγάλο περιθώριο.

        Στην Ευρώπη που δεν θα πάρει ποτέ άδεια για fsd δεν παίζει το σενάριο που λες.
        Και στην τελικη 2 πακέτα βγάζει εκ των οποίων το πρώτο (EAP) αν δεν ήταν καραγκιόζης έπρεπε να το δινει δωρεάν γιατί το παρέχει ο ανταγωνισμός στάνταρ και γιατί δεν μπορεί να κομπάζει οτι είναι τόπ.εταιρια στο software και το acc (autostreer) να το έχεις ακόμα beta

        Θέμα χρόνου είναι. είναι κακός implementor o Elon αλλά θα γίνει. Η ιδεα θα είναι αυτή. Θα υπάρχει κόστος για το hardware 30.000 και θα πληρώνεις ετήσια συνδρομή για το software που θα χρησιμοποιείς . Θα βάζεις στο μαντρί το κόσμο με το χαμηλό κόστος απόκτησης και το software θα χρεώνεται. θέλεις acceleration boost (1200 ευρω το χρόνο, θέλεις FSD 1500 τό χρόνο, θέλεις basic acc 400 ευρω το χρόνο, ).

        Δεν θα βρεθούν τύποι να χακαρουν? Βέβαια ένα vcds σπασμένο παίρνεις και αν συνδεθεί με wifi θες TeamViewer να στο ξαναφτιάξουν.

        τα σπασμένα συνήθως είναι επιλογή των εταιριών ώστε να διαδωθεί το software. Με την συνδεσιμότητα που υπάρχει σημερα είναι πολύ εύκολο να βρεις τα σπασμένα (θα σε πηγαίνει κατευθείαν στο τμήμα )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red_monster @w202-amg last edited by

          @w202-amg said in TESLA FORUM:

          @red_monster said in TESLA FORUM:

          @w202-amg said in TESLA FORUM:

          @george1977 said in TESLA FORUM:

          @iceman7 said in TESLA FORUM:

          @george1977 said in TESLA FORUM:

          H tesla έχει ρίξει τα κόστη στα 3/Υ με τις οικονομίες κλίμακος. Είναι θέμα χρόνου να βαρέσει τις τιμές χαμηλότερα. Το μοντέλο δεν βασίζεται στο πόσα θα βγάλει στην αρχική πώληση όσο στο να μπορεί να πουλήσει λογισμικά αυτόνομης οδήγησης που θα αγοράζονται σαν add-on. Οπότε τον ενδιαφέρει να έχει αρκετά αυτοκίνητα στο δρόμο εστω και εαν δεν έχει μεγάλο περιθώριο.

          Στην Ευρώπη που δεν θα πάρει ποτέ άδεια για fsd δεν παίζει το σενάριο που λες.
          Και στην τελικη 2 πακέτα βγάζει εκ των οποίων το πρώτο (EAP) αν δεν ήταν καραγκιόζης έπρεπε να το δινει δωρεάν γιατί το παρέχει ο ανταγωνισμός στάνταρ και γιατί δεν μπορεί να κομπάζει οτι είναι τόπ.εταιρια στο software και το acc (autostreer) να το έχεις ακόμα beta

          Θέμα χρόνου είναι. είναι κακός implementor o Elon αλλά θα γίνει. Η ιδεα θα είναι αυτή. Θα υπάρχει κόστος για το hardware 30.000 και θα πληρώνεις ετήσια συνδρομή για το software που θα χρησιμοποιείς . Θα βάζεις στο μαντρί το κόσμο με το χαμηλό κόστος απόκτησης και το software θα χρεώνεται. θέλεις acceleration boost (1200 ευρω το χρόνο, θέλεις FSD 1500 τό χρόνο, θέλεις basic acc 400 ευρω το χρόνο, ).

          Δεν θα βρεθούν τύποι να χακαρουν? Βέβαια ένα vcds σπασμένο παίρνεις και αν συνδεθεί με wifi θες TeamViewer να στο ξαναφτιάξουν.

          Τα τεσλα είναι στο όριο του αδύνατου να κλαπούν, για ποιο χακάρισμα ομιλούμε ?

          Δεν μίλησα για κλοπή. Διαγνωστικό δεν έχουν? Αντίστοιχα αν με τον Χ τρόπο μείνουν αποκομμένα από το διαδίκτυο δεν θα μπορέσουν να κάνουν ένα unlock? Το ίδιο ισχύει για τη vw που μέχρι πριν λίγο με ένα vcds φορτώνεις στο hardware ότι κωδικοποίηση θες ακόμη και από άλλα αυτοκίνητα της.

          Δεν έχει καμία σχέση με vcds και φαουβε.
          Διαγνωστικό έχει στην οθόνη.
          Αν δεν έχει διαδίκτυο, δεν πιάνουν χάρτες και σποτιφαι όπως σε όλα τα συμβατικά, τίποτα εξωφρενικό

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster @george1977 last edited by fanis75

            @george1977 said in TESLA FORUM:

            @red_monster said in TESLA FORUM:

            @george1977 said in TESLA FORUM:

            @iceman7 said in TESLA FORUM:

            @george1977 said in TESLA FORUM:

            H tesla έχει ρίξει τα κόστη στα 3/Υ με τις οικονομίες κλίμακος. Είναι θέμα χρόνου να βαρέσει τις τιμές χαμηλότερα. Το μοντέλο δεν βασίζεται στο πόσα θα βγάλει στην αρχική πώληση όσο στο να μπορεί να πουλήσει λογισμικά αυτόνομης οδήγησης που θα αγοράζονται σαν add-on. Οπότε τον ενδιαφέρει να έχει αρκετά αυτοκίνητα στο δρόμο εστω και εαν δεν έχει μεγάλο περιθώριο.

            Στην Ευρώπη που δεν θα πάρει ποτέ άδεια για fsd δεν παίζει το σενάριο που λες.
            Και στην τελικη 2 πακέτα βγάζει εκ των οποίων το πρώτο (EAP) αν δεν ήταν καραγκιόζης έπρεπε να το δινει δωρεάν γιατί το παρέχει ο ανταγωνισμός στάνταρ και γιατί δεν μπορεί να κομπάζει οτι είναι τόπ.εταιρια στο software και το acc (autostreer) να το έχεις ακόμα beta

            Θέμα χρόνου είναι. είναι κακός implementor o Elon αλλά θα γίνει. Η ιδεα θα είναι αυτή. Θα υπάρχει κόστος για το hardware 30.000 και θα πληρώνεις ετήσια συνδρομή για το software που θα χρησιμοποιείς . Θα βάζεις στο μαντρί το κόσμο με το χαμηλό κόστος απόκτησης και το software θα χρεώνεται. θέλεις acceleration boost (1200 ευρω το χρόνο, θέλεις FSD 1500 τό χρόνο, θέλεις basic acc 400 ευρω το χρόνο, ).

            Τι λέτε βρε παίδες ? Έχετε αίσθηση από πίζνες, αυτοκίνητα και τεχνολογία? Ο άνθρωπος που ξεκίνησε με το σασί της ελίζ έφτιαξε τα μπένσμαρκτς μόντελ 3/Υ σε ελάχιστα χρόνια ! Έστησε από το μηδέν αξιόπιστο δίκτυο φόρτισης όταν άλλοι και άλλοι παλεύουν χωρίς αποτέλεσμα και πέρσι προσγείωσε ένα επαναχρησιμοποιούμενο πύραυλο σε δύο τσοπστικς !!

            Το λιγότερο που μπορείς να πεις είναι οτι είναι μπρίλιαντ 😍

            Δεν ασχολούμαι με την ενασχόληση του με την πολιτική, όλοι έχουμε τις ηλίθιες στιγμές μας !

            O Mask είναι μέγαλος οραματιστής αλλά δεν το έχει με τα timelines.

            Προσπαθήστε να καταλάβετε τι λεει ο συνομιλητής σας πριν εκραγείτε.

            Βρε μάνα μου, εκτός από οραματιστής είναι και μεγάλος υλοποιητής. Είναι επίσης η πονηρός και τάζει σε μέτοχους λαγούς με πετραχήλια ! Δεν το έχει με τις μεγαλοστομίες ναι, αλλά όχι ότι δεν είναι μπιλντερ !

            G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              george1977 @red_monster last edited by

              @red_monster said in TESLA FORUM:

              @george1977 said in TESLA FORUM:

              @red_monster said in TESLA FORUM:

              @george1977 said in TESLA FORUM:

              @iceman7 said in TESLA FORUM:

              @george1977 said in TESLA FORUM:

              H tesla έχει ρίξει τα κόστη στα 3/Υ με τις οικονομίες κλίμακος. Είναι θέμα χρόνου να βαρέσει τις τιμές χαμηλότερα. Το μοντέλο δεν βασίζεται στο πόσα θα βγάλει στην αρχική πώληση όσο στο να μπορεί να πουλήσει λογισμικά αυτόνομης οδήγησης που θα αγοράζονται σαν add-on. Οπότε τον ενδιαφέρει να έχει αρκετά αυτοκίνητα στο δρόμο εστω και εαν δεν έχει μεγάλο περιθώριο.

              Στην Ευρώπη που δεν θα πάρει ποτέ άδεια για fsd δεν παίζει το σενάριο που λες.
              Και στην τελικη 2 πακέτα βγάζει εκ των οποίων το πρώτο (EAP) αν δεν ήταν καραγκιόζης έπρεπε να το δινει δωρεάν γιατί το παρέχει ο ανταγωνισμός στάνταρ και γιατί δεν μπορεί να κομπάζει οτι είναι τόπ.εταιρια στο software και το acc (autostreer) να το έχεις ακόμα beta

              Θέμα χρόνου είναι. είναι κακός implementor o Elon αλλά θα γίνει. Η ιδεα θα είναι αυτή. Θα υπάρχει κόστος για το hardware 30.000 και θα πληρώνεις ετήσια συνδρομή για το software που θα χρησιμοποιείς . Θα βάζεις στο μαντρί το κόσμο με το χαμηλό κόστος απόκτησης και το software θα χρεώνεται. θέλεις acceleration boost (1200 ευρω το χρόνο, θέλεις FSD 1500 τό χρόνο, θέλεις basic acc 400 ευρω το χρόνο, ).

              Τι λέτε βρε παίδες ? Έχετε αίσθηση από πίζνες, αυτοκίνητα και τεχνολογία? Ο άνθρωπος που ξεκίνησε με το σασί της ελίζ έφτιαξε τα μπένσμαρκτς μόντελ 3/Υ σε ελάχιστα χρόνια ! Έστησε από το μηδέν αξιόπιστο δίκτυο φόρτισης όταν άλλοι και άλλοι παλεύουν χωρίς αποτέλεσμα και πέρσι προσγείωσε ένα επαναχρησιμοποιούμενο πύραυλο σε δύο τσοπστικς !!

              Το λιγότερο που μπορείς να πεις είναι οτι είναι μπρίλιαντ 😍

              Δεν ασχολούμαι με την ενασχόληση του με την πολιτική, όλοι έχουμε τις ηλίθιες στιγμές μας !

              O Mask είναι μέγαλος οραματιστής αλλά δεν το έχει με τα timelines.

              Προσπαθήστε να καταλάβετε τι λεει ο συνομιλητής σας πριν εκραγείτε.

              Βρε μάνα μου, εκτός από οραματιστής είναι και μεγάλος υλοποιητής. Είναι επίσης η πονηρός και τάζει σε μέτοχους λαγούς με πετραχήλια ! Δεν το έχει με τις μεγαλοστομίες ναι, αλλά όχι ότι δεν είναι μπιλντερ !

              το μεγά ζήτημα είναι οτι είναι defocus. Έχει ανοιχθεί σε αρκετά πεδία όποτε οι υλοποιήσεις των υποσχέσεων που έχει δώσει στους μετόχους και στην κοινότητα της tesla έχουν μείνει πίσω.

              έαν συγκρίνεις από που ξεκίνησε και τι έχει καταφέρει είναι genius
              εαν συγκρίνεις τι έχει υποσχεθεί και τι έχει υλοποίησει είναι κάτω από την μπάρα.

              D R 2 Replies Last reply Reply Quote 1
              • D
                dg79 last edited by

                Οι υποσχέσεις μπορεί να είναι και για την αξία της μετοχής

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dettol @george1977 last edited by

                  @george1977 said in TESLA FORUM:

                  @red_monster said in TESLA FORUM:

                  @george1977 said in TESLA FORUM:

                  @red_monster said in TESLA FORUM:

                  @george1977 said in TESLA FORUM:

                  @iceman7 said in TESLA FORUM:

                  @george1977 said in TESLA FORUM:

                  H tesla έχει ρίξει τα κόστη στα 3/Υ με τις οικονομίες κλίμακος. Είναι θέμα χρόνου να βαρέσει τις τιμές χαμηλότερα. Το μοντέλο δεν βασίζεται στο πόσα θα βγάλει στην αρχική πώληση όσο στο να μπορεί να πουλήσει λογισμικά αυτόνομης οδήγησης που θα αγοράζονται σαν add-on. Οπότε τον ενδιαφέρει να έχει αρκετά αυτοκίνητα στο δρόμο εστω και εαν δεν έχει μεγάλο περιθώριο.

                  Στην Ευρώπη που δεν θα πάρει ποτέ άδεια για fsd δεν παίζει το σενάριο που λες.
                  Και στην τελικη 2 πακέτα βγάζει εκ των οποίων το πρώτο (EAP) αν δεν ήταν καραγκιόζης έπρεπε να το δινει δωρεάν γιατί το παρέχει ο ανταγωνισμός στάνταρ και γιατί δεν μπορεί να κομπάζει οτι είναι τόπ.εταιρια στο software και το acc (autostreer) να το έχεις ακόμα beta

                  Θέμα χρόνου είναι. είναι κακός implementor o Elon αλλά θα γίνει. Η ιδεα θα είναι αυτή. Θα υπάρχει κόστος για το hardware 30.000 και θα πληρώνεις ετήσια συνδρομή για το software που θα χρησιμοποιείς . Θα βάζεις στο μαντρί το κόσμο με το χαμηλό κόστος απόκτησης και το software θα χρεώνεται. θέλεις acceleration boost (1200 ευρω το χρόνο, θέλεις FSD 1500 τό χρόνο, θέλεις basic acc 400 ευρω το χρόνο, ).

                  Τι λέτε βρε παίδες ? Έχετε αίσθηση από πίζνες, αυτοκίνητα και τεχνολογία? Ο άνθρωπος που ξεκίνησε με το σασί της ελίζ έφτιαξε τα μπένσμαρκτς μόντελ 3/Υ σε ελάχιστα χρόνια ! Έστησε από το μηδέν αξιόπιστο δίκτυο φόρτισης όταν άλλοι και άλλοι παλεύουν χωρίς αποτέλεσμα και πέρσι προσγείωσε ένα επαναχρησιμοποιούμενο πύραυλο σε δύο τσοπστικς !!

                  Το λιγότερο που μπορείς να πεις είναι οτι είναι μπρίλιαντ 😍

                  Δεν ασχολούμαι με την ενασχόληση του με την πολιτική, όλοι έχουμε τις ηλίθιες στιγμές μας !

                  O Mask είναι μέγαλος οραματιστής αλλά δεν το έχει με τα timelines.

                  Προσπαθήστε να καταλάβετε τι λεει ο συνομιλητής σας πριν εκραγείτε.

                  Βρε μάνα μου, εκτός από οραματιστής είναι και μεγάλος υλοποιητής. Είναι επίσης η πονηρός και τάζει σε μέτοχους λαγούς με πετραχήλια ! Δεν το έχει με τις μεγαλοστομίες ναι, αλλά όχι ότι δεν είναι μπιλντερ !

                  το μεγά ζήτημα είναι οτι είναι defocus. Έχει ανοιχθεί σε αρκετά πεδία όποτε οι υλοποιήσεις των υποσχέσεων που έχει δώσει στους μετόχους και στην κοινότητα της tesla έχουν μείνει πίσω.

                  έαν συγκρίνεις από που ξεκίνησε και τι έχει καταφέρει είναι genius
                  εαν συγκρίνεις τι έχει υποσχεθεί και τι έχει υλοποίησει είναι κάτω από την μπάρα.

                  Χαρακτηριστικό όλων των tech εταιρειών αυτό. Να θυμηθούμε τι κατά καιρούς έχει υποσχεθεί η Microsoft, Apple και Google;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • bekiaris
                    bekiaris @george1977 last edited by bekiaris

                    @george1977 said in TESLA FORUM:

                    Το μοντέλο δεν βασίζεται στο πόσα θα βγάλει στην αρχική πώληση όσο στο να μπορεί να πουλήσει λογισμικά αυτόνομης οδήγησης που θα αγοράζονται σαν add-on.

                    συμφωνώ με αυτή την λογική, αυτό φαίνεται πλέον ότι είναι το σχέδιο, με τις νέες συνθήκες ανταγωνισμού που έχουν διαμορφωθεί, εξάλλου και ο ίδιος δηλώνει πλέον ότι έχει ρίξει το βάρος στο AI (των επενδύσεων)

                    @red_monster said in TESLA FORUM:

                    Βρε μάνα μου, εκτός από οραματιστής είναι και μεγάλος υλοποιητής. Είναι επίσης η πονηρός και τάζει σε μέτοχους λαγούς με πετραχήλια ! Δεν το έχει με τις μεγαλοστομίες ναι, αλλά όχι ότι δεν είναι μπιλντερ !

                    ακριβώς, οι δηλώσεις του θέλουν προσοχή, το κάνει εκ του πονηρού για τους μετόχους. Οραματιστή σίγουρα τον λες, και υλοποιεί αυτά που λέει, το θέμα είναι πότε και πως. για την αυτόνομη οδήγηση πάντως, υπάρχουν άλλοι που είναι πιο μπροστά από αυτόν αυτή την στιγμή, και εδώ και πολλά χρόνια πληρώνουν οι αγοραστές το fsd, το οποίο δεν έχει καταφέρει ακόμα αυτά που έχει υποσχεθεί.

                    @dettol said in TESLA FORUM:

                    έαν συγκρίνεις από που ξεκίνησε και τι έχει καταφέρει είναι genius
                    εαν συγκρίνεις τι έχει υποσχεθεί και τι έχει υλοποίησει είναι κάτω από την μπάρα.

                    Χαρακτηριστικό όλων των tech εταιρειών αυτό. Να θυμηθούμε τι κατά καιρούς έχει υποσχεθεί η Microsoft, Apple και Google;

                    με αυτή την λογική, το δέχομαι, ωστόσο, δεν πρέπει να θεοποιούμε κανέναν. Προφανέστατα όμως η tesla άλλαξε την αυτοκινητοβιομηχανία συνολικά και έδωσε εξαιρετικά αυτοκίνητα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • R
                      red_monster @george1977 last edited by

                      @george1977 said in TESLA FORUM:

                      @red_monster said in TESLA FORUM:

                      @george1977 said in TESLA FORUM:

                      @red_monster said in TESLA FORUM:

                      @george1977 said in TESLA FORUM:

                      @iceman7 said in TESLA FORUM:

                      @george1977 said in TESLA FORUM:

                      H tesla έχει ρίξει τα κόστη στα 3/Υ με τις οικονομίες κλίμακος. Είναι θέμα χρόνου να βαρέσει τις τιμές χαμηλότερα. Το μοντέλο δεν βασίζεται στο πόσα θα βγάλει στην αρχική πώληση όσο στο να μπορεί να πουλήσει λογισμικά αυτόνομης οδήγησης που θα αγοράζονται σαν add-on. Οπότε τον ενδιαφέρει να έχει αρκετά αυτοκίνητα στο δρόμο εστω και εαν δεν έχει μεγάλο περιθώριο.

                      Στην Ευρώπη που δεν θα πάρει ποτέ άδεια για fsd δεν παίζει το σενάριο που λες.
                      Και στην τελικη 2 πακέτα βγάζει εκ των οποίων το πρώτο (EAP) αν δεν ήταν καραγκιόζης έπρεπε να το δινει δωρεάν γιατί το παρέχει ο ανταγωνισμός στάνταρ και γιατί δεν μπορεί να κομπάζει οτι είναι τόπ.εταιρια στο software και το acc (autostreer) να το έχεις ακόμα beta

                      Θέμα χρόνου είναι. είναι κακός implementor o Elon αλλά θα γίνει. Η ιδεα θα είναι αυτή. Θα υπάρχει κόστος για το hardware 30.000 και θα πληρώνεις ετήσια συνδρομή για το software που θα χρησιμοποιείς . Θα βάζεις στο μαντρί το κόσμο με το χαμηλό κόστος απόκτησης και το software θα χρεώνεται. θέλεις acceleration boost (1200 ευρω το χρόνο, θέλεις FSD 1500 τό χρόνο, θέλεις basic acc 400 ευρω το χρόνο, ).

                      Τι λέτε βρε παίδες ? Έχετε αίσθηση από πίζνες, αυτοκίνητα και τεχνολογία? Ο άνθρωπος που ξεκίνησε με το σασί της ελίζ έφτιαξε τα μπένσμαρκτς μόντελ 3/Υ σε ελάχιστα χρόνια ! Έστησε από το μηδέν αξιόπιστο δίκτυο φόρτισης όταν άλλοι και άλλοι παλεύουν χωρίς αποτέλεσμα και πέρσι προσγείωσε ένα επαναχρησιμοποιούμενο πύραυλο σε δύο τσοπστικς !!

                      Το λιγότερο που μπορείς να πεις είναι οτι είναι μπρίλιαντ 😍

                      Δεν ασχολούμαι με την ενασχόληση του με την πολιτική, όλοι έχουμε τις ηλίθιες στιγμές μας !

                      O Mask είναι μέγαλος οραματιστής αλλά δεν το έχει με τα timelines.

                      Προσπαθήστε να καταλάβετε τι λεει ο συνομιλητής σας πριν εκραγείτε.

                      Βρε μάνα μου, εκτός από οραματιστής είναι και μεγάλος υλοποιητής. Είναι επίσης η πονηρός και τάζει σε μέτοχους λαγούς με πετραχήλια ! Δεν το έχει με τις μεγαλοστομίες ναι, αλλά όχι ότι δεν είναι μπιλντερ !

                      το μεγά ζήτημα είναι οτι είναι defocus. Έχει ανοιχθεί σε αρκετά πεδία όποτε οι υλοποιήσεις των υποσχέσεων που έχει δώσει στους μετόχους και στην κοινότητα της tesla έχουν μείνει πίσω.

                      έαν συγκρίνεις από που ξεκίνησε και τι έχει καταφέρει είναι genius
                      εαν συγκρίνεις τι έχει υποσχεθεί και τι έχει υλοποίησει είναι κάτω από την μπάρα.

                      Μα εδώ μιλάμε για μια σύγχρονη εκδοχή του μενλο παρκ του εντισον, όχι για κλασικό rnd!
                      Πρέπει να είναι χαώδη το rnd για να παράξεις παρθενογένεση τεχνολογίας !

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by

                        Youtube Video

                        Ποιος θα τον αντέξει μετά από αυτό;

                        Καλή δύναμη σε όλους μας

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dg79 last edited by

                          Το καημένο το ec3 με την αερόψυκτη μπαταρία τα είδε όλα 🤒
                          Από τα θεωρητικά 100kw φόρτισης, έφτασε μόλις τα 38.
                          74 λεπτά για το 80%! Μια αιωνιότητα και μια μέρα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • S
                            stefan147 last edited by

                            Αυτοκίνητο για αμιγώς αστική χρήση. Δε βγάζει νόημα αλλιώς. Καλά καλά δε βγάζουν τα δικά μας που έχουν και απ' τις μεγάλες αυτονομίες (υποτίθεται).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dg79 last edited by dg79

                              Στην Αθήνα δε χτυπάει 40+;
                              Να μη ξέρεις ότι τα 100kw είναι στη σφαίρα της φαντασίας και ότι ο χρόνος φόρτισης για τις αστικές σου μετακινήσεις πολλαπλασιάζεται;

                              Από το τεστ δε κρατάω τη μειωμένη αυτονομία, αναμενόμενο εξάλλου, φθηνό αυτοκίνητο πόλης είναι. Άλλα ότι απουσιάζει τεχνολογία που θα σου κάνει τη ζωή δύσκολη και θα επιταχύνει τη φθορά της μπαταρίας.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by

                                Κανείς δεν είδε όμως πως η εροψυκτη μπαταρία του είχε την μικρότερη απώλεια από την ονοματική αυτονομία;;;;

                                Χειρότερο των τριών το Τεσλα.

                                Κρύψτε αυτό το ποστ μη το δει ….αυτος

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • V
                                  vagkirk last edited by

                                  Εντάξει το καημένο το eC3 θα αξίζει ως μεταχειρισμένο σε λίγα χρόνια στα 15.000€ αποκλειστικά για αστική χρήση, ήδη βλέπω κάτι πολύ ωραία ηλεκτρικά 208 /2008 / C4 μέχρι 100000χλμ από 14κ έως 20κ τα καλύτερα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Θέλω και εγώ από αυτό που πίνεις.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      alt text

                                      Από το γκρουπάκι στο φεισμπουκ !
                                      Σοβαρή διαφορά οι +5kWh και οι επιδόσεις ομοιες με του αμερικάνικου περφ !

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • W
                                        wantone last edited by

                                        Nα έπεφτε και το βάρος όχι μόνο 8 κιλά αλλά 100 καλά θα ήταν.

                                        R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster @wantone last edited by

                                          @wantone said in TESLA FORUM:

                                          Nα έπεφτε και το βάρος όχι μόνο 8 κιλά αλλά 100 καλά θα ήταν.

                                          Γιατί μόνο 100 και όχι 400 ? Μήπως 600 ??
                                          Δεν θα ήταν ακόμα καλύτερα ?

                                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • cirus
                                            cirus @red_monster last edited by cirus

                                            @red_monster said in TESLA FORUM:

                                            @wantone said in TESLA FORUM:

                                            Nα έπεφτε και το βάρος όχι μόνο 8 κιλά αλλά 100 καλά θα ήταν.

                                            Γιατί μόνο 100 και όχι 400 ? Μήπως 600 ??
                                            Δεν θα ήταν ακόμα καλύτερα ?

                                            800 εχω να το αφήσω? θα φανε και τα παιδια

                                            καλη αναβαθμιση σιγουρα αν και θα ηθελα το lr με LFP μπαταρια οπως το sr. αλλα λενε δεν χωραει σε ογκο οποτε ισως στο επομενο μοντελο

                                            Cirus the virus

                                            bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 538
                                            • 539
                                            • 540
                                            • 541
                                            • 542
                                            • 555
                                            • 556
                                            • 540 / 556
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr