-
@dettol said in TESLA FORUM:
@w202-amg said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@w202-amg said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
H tesla έχει ρίξει τα κόστη στα 3/Υ με τις οικονομίες κλίμακος. Είναι θέμα χρόνου να βαρέσει τις τιμές χαμηλότερα. Το μοντέλο δεν βασίζεται στο πόσα θα βγάλει στην αρχική πώληση όσο στο να μπορεί να πουλήσει λογισμικά αυτόνομης οδήγησης που θα αγοράζονται σαν add-on. Οπότε τον ενδιαφέρει να έχει αρκετά αυτοκίνητα στο δρόμο εστω και εαν δεν έχει μεγάλο περιθώριο.
Στην Ευρώπη που δεν θα πάρει ποτέ άδεια για fsd δεν παίζει το σενάριο που λες.
Και στην τελικη 2 πακέτα βγάζει εκ των οποίων το πρώτο (EAP) αν δεν ήταν καραγκιόζης έπρεπε να το δινει δωρεάν γιατί το παρέχει ο ανταγωνισμός στάνταρ και γιατί δεν μπορεί να κομπάζει οτι είναι τόπ.εταιρια στο software και το acc (autostreer) να το έχεις ακόμα betaΘέμα χρόνου είναι. είναι κακός implementor o Elon αλλά θα γίνει. Η ιδεα θα είναι αυτή. Θα υπάρχει κόστος για το hardware 30.000 και θα πληρώνεις ετήσια συνδρομή για το software που θα χρησιμοποιείς . Θα βάζεις στο μαντρί το κόσμο με το χαμηλό κόστος απόκτησης και το software θα χρεώνεται. θέλεις acceleration boost (1200 ευρω το χρόνο, θέλεις FSD 1500 τό χρόνο, θέλεις basic acc 400 ευρω το χρόνο, ).
Δεν θα βρεθούν τύποι να χακαρουν? Βέβαια ένα vcds σπασμένο παίρνεις και αν συνδεθεί με wifi θες TeamViewer να στο ξαναφτιάξουν.
Τα τεσλα είναι στο όριο του αδύνατου να κλαπούν, για ποιο χακάρισμα ομιλούμε ?
Δεν μίλησα για κλοπή. Διαγνωστικό δεν έχουν? Αντίστοιχα αν με τον Χ τρόπο μείνουν αποκομμένα από το διαδίκτυο δεν θα μπορέσουν να κάνουν ένα unlock? Το ίδιο ισχύει για τη vw που μέχρι πριν λίγο με ένα vcds φορτώνεις στο hardware ότι κωδικοποίηση θες ακόμη και από άλλα αυτοκίνητα της.
Πιθανότατα γίνεται αλλά δεν είναι κάτι που θα ρισκάρει εύκολα κάποιος κάτοχος. Βλέπει τα πάντα η εταιρεία με τηλεμετρία. Δεν σου μιλάω καν για εγγύηση, αν μετά σου απενεργοποιήσουν το mobile app ή το ξεκλείδωμα μέσω τηλεφώνου;
Σε αυτοκίνητα 8-10 ετών σίγουρα θα το κάνουν αν είναι διαθέσιμο και συμφέρει αρκετά. Αν η ενοικίαση έχει αστείες τιμές φυσικά και δεν θα ρισκάρει κανείς να ασχοληθεί..... ιδίως κάποιος που ο χρόνος του έχει αξία.
-
@w202-amg said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
H tesla έχει ρίξει τα κόστη στα 3/Υ με τις οικονομίες κλίμακος. Είναι θέμα χρόνου να βαρέσει τις τιμές χαμηλότερα. Το μοντέλο δεν βασίζεται στο πόσα θα βγάλει στην αρχική πώληση όσο στο να μπορεί να πουλήσει λογισμικά αυτόνομης οδήγησης που θα αγοράζονται σαν add-on. Οπότε τον ενδιαφέρει να έχει αρκετά αυτοκίνητα στο δρόμο εστω και εαν δεν έχει μεγάλο περιθώριο.
Στην Ευρώπη που δεν θα πάρει ποτέ άδεια για fsd δεν παίζει το σενάριο που λες.
Και στην τελικη 2 πακέτα βγάζει εκ των οποίων το πρώτο (EAP) αν δεν ήταν καραγκιόζης έπρεπε να το δινει δωρεάν γιατί το παρέχει ο ανταγωνισμός στάνταρ και γιατί δεν μπορεί να κομπάζει οτι είναι τόπ.εταιρια στο software και το acc (autostreer) να το έχεις ακόμα betaΘέμα χρόνου είναι. είναι κακός implementor o Elon αλλά θα γίνει. Η ιδεα θα είναι αυτή. Θα υπάρχει κόστος για το hardware 30.000 και θα πληρώνεις ετήσια συνδρομή για το software που θα χρησιμοποιείς . Θα βάζεις στο μαντρί το κόσμο με το χαμηλό κόστος απόκτησης και το software θα χρεώνεται. θέλεις acceleration boost (1200 ευρω το χρόνο, θέλεις FSD 1500 τό χρόνο, θέλεις basic acc 400 ευρω το χρόνο, ).
Δεν θα βρεθούν τύποι να χακαρουν? Βέβαια ένα vcds σπασμένο παίρνεις και αν συνδεθεί με wifi θες TeamViewer να στο ξαναφτιάξουν.
τα σπασμένα συνήθως είναι επιλογή των εταιριών ώστε να διαδωθεί το software. Με την συνδεσιμότητα που υπάρχει σημερα είναι πολύ εύκολο να βρεις τα σπασμένα (θα σε πηγαίνει κατευθείαν στο τμήμα )
-
@w202-amg said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@w202-amg said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
H tesla έχει ρίξει τα κόστη στα 3/Υ με τις οικονομίες κλίμακος. Είναι θέμα χρόνου να βαρέσει τις τιμές χαμηλότερα. Το μοντέλο δεν βασίζεται στο πόσα θα βγάλει στην αρχική πώληση όσο στο να μπορεί να πουλήσει λογισμικά αυτόνομης οδήγησης που θα αγοράζονται σαν add-on. Οπότε τον ενδιαφέρει να έχει αρκετά αυτοκίνητα στο δρόμο εστω και εαν δεν έχει μεγάλο περιθώριο.
Στην Ευρώπη που δεν θα πάρει ποτέ άδεια για fsd δεν παίζει το σενάριο που λες.
Και στην τελικη 2 πακέτα βγάζει εκ των οποίων το πρώτο (EAP) αν δεν ήταν καραγκιόζης έπρεπε να το δινει δωρεάν γιατί το παρέχει ο ανταγωνισμός στάνταρ και γιατί δεν μπορεί να κομπάζει οτι είναι τόπ.εταιρια στο software και το acc (autostreer) να το έχεις ακόμα betaΘέμα χρόνου είναι. είναι κακός implementor o Elon αλλά θα γίνει. Η ιδεα θα είναι αυτή. Θα υπάρχει κόστος για το hardware 30.000 και θα πληρώνεις ετήσια συνδρομή για το software που θα χρησιμοποιείς . Θα βάζεις στο μαντρί το κόσμο με το χαμηλό κόστος απόκτησης και το software θα χρεώνεται. θέλεις acceleration boost (1200 ευρω το χρόνο, θέλεις FSD 1500 τό χρόνο, θέλεις basic acc 400 ευρω το χρόνο, ).
Δεν θα βρεθούν τύποι να χακαρουν? Βέβαια ένα vcds σπασμένο παίρνεις και αν συνδεθεί με wifi θες TeamViewer να στο ξαναφτιάξουν.
Τα τεσλα είναι στο όριο του αδύνατου να κλαπούν, για ποιο χακάρισμα ομιλούμε ?
Δεν μίλησα για κλοπή. Διαγνωστικό δεν έχουν? Αντίστοιχα αν με τον Χ τρόπο μείνουν αποκομμένα από το διαδίκτυο δεν θα μπορέσουν να κάνουν ένα unlock? Το ίδιο ισχύει για τη vw που μέχρι πριν λίγο με ένα vcds φορτώνεις στο hardware ότι κωδικοποίηση θες ακόμη και από άλλα αυτοκίνητα της.
Δεν έχει καμία σχέση με vcds και φαουβε.
Διαγνωστικό έχει στην οθόνη.
Αν δεν έχει διαδίκτυο, δεν πιάνουν χάρτες και σποτιφαι όπως σε όλα τα συμβατικά, τίποτα εξωφρενικό -
@george1977 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
H tesla έχει ρίξει τα κόστη στα 3/Υ με τις οικονομίες κλίμακος. Είναι θέμα χρόνου να βαρέσει τις τιμές χαμηλότερα. Το μοντέλο δεν βασίζεται στο πόσα θα βγάλει στην αρχική πώληση όσο στο να μπορεί να πουλήσει λογισμικά αυτόνομης οδήγησης που θα αγοράζονται σαν add-on. Οπότε τον ενδιαφέρει να έχει αρκετά αυτοκίνητα στο δρόμο εστω και εαν δεν έχει μεγάλο περιθώριο.
Στην Ευρώπη που δεν θα πάρει ποτέ άδεια για fsd δεν παίζει το σενάριο που λες.
Και στην τελικη 2 πακέτα βγάζει εκ των οποίων το πρώτο (EAP) αν δεν ήταν καραγκιόζης έπρεπε να το δινει δωρεάν γιατί το παρέχει ο ανταγωνισμός στάνταρ και γιατί δεν μπορεί να κομπάζει οτι είναι τόπ.εταιρια στο software και το acc (autostreer) να το έχεις ακόμα betaΘέμα χρόνου είναι. είναι κακός implementor o Elon αλλά θα γίνει. Η ιδεα θα είναι αυτή. Θα υπάρχει κόστος για το hardware 30.000 και θα πληρώνεις ετήσια συνδρομή για το software που θα χρησιμοποιείς . Θα βάζεις στο μαντρί το κόσμο με το χαμηλό κόστος απόκτησης και το software θα χρεώνεται. θέλεις acceleration boost (1200 ευρω το χρόνο, θέλεις FSD 1500 τό χρόνο, θέλεις basic acc 400 ευρω το χρόνο, ).
Τι λέτε βρε παίδες ? Έχετε αίσθηση από πίζνες, αυτοκίνητα και τεχνολογία? Ο άνθρωπος που ξεκίνησε με το σασί της ελίζ έφτιαξε τα μπένσμαρκτς μόντελ 3/Υ σε ελάχιστα χρόνια ! Έστησε από το μηδέν αξιόπιστο δίκτυο φόρτισης όταν άλλοι και άλλοι παλεύουν χωρίς αποτέλεσμα και πέρσι προσγείωσε ένα επαναχρησιμοποιούμενο πύραυλο σε δύο τσοπστικς !!
Το λιγότερο που μπορείς να πεις είναι οτι είναι μπρίλιαντ
Δεν ασχολούμαι με την ενασχόληση του με την πολιτική, όλοι έχουμε τις ηλίθιες στιγμές μας !
O Mask είναι μέγαλος οραματιστής αλλά δεν το έχει με τα timelines.
Προσπαθήστε να καταλάβετε τι λεει ο συνομιλητής σας πριν εκραγείτε.
Βρε μάνα μου, εκτός από οραματιστής είναι και μεγάλος υλοποιητής. Είναι επίσης η πονηρός και τάζει σε μέτοχους λαγούς με πετραχήλια ! Δεν το έχει με τις μεγαλοστομίες ναι, αλλά όχι ότι δεν είναι μπιλντερ !
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
H tesla έχει ρίξει τα κόστη στα 3/Υ με τις οικονομίες κλίμακος. Είναι θέμα χρόνου να βαρέσει τις τιμές χαμηλότερα. Το μοντέλο δεν βασίζεται στο πόσα θα βγάλει στην αρχική πώληση όσο στο να μπορεί να πουλήσει λογισμικά αυτόνομης οδήγησης που θα αγοράζονται σαν add-on. Οπότε τον ενδιαφέρει να έχει αρκετά αυτοκίνητα στο δρόμο εστω και εαν δεν έχει μεγάλο περιθώριο.
Στην Ευρώπη που δεν θα πάρει ποτέ άδεια για fsd δεν παίζει το σενάριο που λες.
Και στην τελικη 2 πακέτα βγάζει εκ των οποίων το πρώτο (EAP) αν δεν ήταν καραγκιόζης έπρεπε να το δινει δωρεάν γιατί το παρέχει ο ανταγωνισμός στάνταρ και γιατί δεν μπορεί να κομπάζει οτι είναι τόπ.εταιρια στο software και το acc (autostreer) να το έχεις ακόμα betaΘέμα χρόνου είναι. είναι κακός implementor o Elon αλλά θα γίνει. Η ιδεα θα είναι αυτή. Θα υπάρχει κόστος για το hardware 30.000 και θα πληρώνεις ετήσια συνδρομή για το software που θα χρησιμοποιείς . Θα βάζεις στο μαντρί το κόσμο με το χαμηλό κόστος απόκτησης και το software θα χρεώνεται. θέλεις acceleration boost (1200 ευρω το χρόνο, θέλεις FSD 1500 τό χρόνο, θέλεις basic acc 400 ευρω το χρόνο, ).
Τι λέτε βρε παίδες ? Έχετε αίσθηση από πίζνες, αυτοκίνητα και τεχνολογία? Ο άνθρωπος που ξεκίνησε με το σασί της ελίζ έφτιαξε τα μπένσμαρκτς μόντελ 3/Υ σε ελάχιστα χρόνια ! Έστησε από το μηδέν αξιόπιστο δίκτυο φόρτισης όταν άλλοι και άλλοι παλεύουν χωρίς αποτέλεσμα και πέρσι προσγείωσε ένα επαναχρησιμοποιούμενο πύραυλο σε δύο τσοπστικς !!
Το λιγότερο που μπορείς να πεις είναι οτι είναι μπρίλιαντ
Δεν ασχολούμαι με την ενασχόληση του με την πολιτική, όλοι έχουμε τις ηλίθιες στιγμές μας !
O Mask είναι μέγαλος οραματιστής αλλά δεν το έχει με τα timelines.
Προσπαθήστε να καταλάβετε τι λεει ο συνομιλητής σας πριν εκραγείτε.
Βρε μάνα μου, εκτός από οραματιστής είναι και μεγάλος υλοποιητής. Είναι επίσης η πονηρός και τάζει σε μέτοχους λαγούς με πετραχήλια ! Δεν το έχει με τις μεγαλοστομίες ναι, αλλά όχι ότι δεν είναι μπιλντερ !
το μεγά ζήτημα είναι οτι είναι defocus. Έχει ανοιχθεί σε αρκετά πεδία όποτε οι υλοποιήσεις των υποσχέσεων που έχει δώσει στους μετόχους και στην κοινότητα της tesla έχουν μείνει πίσω.
έαν συγκρίνεις από που ξεκίνησε και τι έχει καταφέρει είναι genius
εαν συγκρίνεις τι έχει υποσχεθεί και τι έχει υλοποίησει είναι κάτω από την μπάρα. -
Οι υποσχέσεις μπορεί να είναι και για την αξία της μετοχής
-
@george1977 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
H tesla έχει ρίξει τα κόστη στα 3/Υ με τις οικονομίες κλίμακος. Είναι θέμα χρόνου να βαρέσει τις τιμές χαμηλότερα. Το μοντέλο δεν βασίζεται στο πόσα θα βγάλει στην αρχική πώληση όσο στο να μπορεί να πουλήσει λογισμικά αυτόνομης οδήγησης που θα αγοράζονται σαν add-on. Οπότε τον ενδιαφέρει να έχει αρκετά αυτοκίνητα στο δρόμο εστω και εαν δεν έχει μεγάλο περιθώριο.
Στην Ευρώπη που δεν θα πάρει ποτέ άδεια για fsd δεν παίζει το σενάριο που λες.
Και στην τελικη 2 πακέτα βγάζει εκ των οποίων το πρώτο (EAP) αν δεν ήταν καραγκιόζης έπρεπε να το δινει δωρεάν γιατί το παρέχει ο ανταγωνισμός στάνταρ και γιατί δεν μπορεί να κομπάζει οτι είναι τόπ.εταιρια στο software και το acc (autostreer) να το έχεις ακόμα betaΘέμα χρόνου είναι. είναι κακός implementor o Elon αλλά θα γίνει. Η ιδεα θα είναι αυτή. Θα υπάρχει κόστος για το hardware 30.000 και θα πληρώνεις ετήσια συνδρομή για το software που θα χρησιμοποιείς . Θα βάζεις στο μαντρί το κόσμο με το χαμηλό κόστος απόκτησης και το software θα χρεώνεται. θέλεις acceleration boost (1200 ευρω το χρόνο, θέλεις FSD 1500 τό χρόνο, θέλεις basic acc 400 ευρω το χρόνο, ).
Τι λέτε βρε παίδες ? Έχετε αίσθηση από πίζνες, αυτοκίνητα και τεχνολογία? Ο άνθρωπος που ξεκίνησε με το σασί της ελίζ έφτιαξε τα μπένσμαρκτς μόντελ 3/Υ σε ελάχιστα χρόνια ! Έστησε από το μηδέν αξιόπιστο δίκτυο φόρτισης όταν άλλοι και άλλοι παλεύουν χωρίς αποτέλεσμα και πέρσι προσγείωσε ένα επαναχρησιμοποιούμενο πύραυλο σε δύο τσοπστικς !!
Το λιγότερο που μπορείς να πεις είναι οτι είναι μπρίλιαντ
Δεν ασχολούμαι με την ενασχόληση του με την πολιτική, όλοι έχουμε τις ηλίθιες στιγμές μας !
O Mask είναι μέγαλος οραματιστής αλλά δεν το έχει με τα timelines.
Προσπαθήστε να καταλάβετε τι λεει ο συνομιλητής σας πριν εκραγείτε.
Βρε μάνα μου, εκτός από οραματιστής είναι και μεγάλος υλοποιητής. Είναι επίσης η πονηρός και τάζει σε μέτοχους λαγούς με πετραχήλια ! Δεν το έχει με τις μεγαλοστομίες ναι, αλλά όχι ότι δεν είναι μπιλντερ !
το μεγά ζήτημα είναι οτι είναι defocus. Έχει ανοιχθεί σε αρκετά πεδία όποτε οι υλοποιήσεις των υποσχέσεων που έχει δώσει στους μετόχους και στην κοινότητα της tesla έχουν μείνει πίσω.
έαν συγκρίνεις από που ξεκίνησε και τι έχει καταφέρει είναι genius
εαν συγκρίνεις τι έχει υποσχεθεί και τι έχει υλοποίησει είναι κάτω από την μπάρα.Χαρακτηριστικό όλων των tech εταιρειών αυτό. Να θυμηθούμε τι κατά καιρούς έχει υποσχεθεί η Microsoft, Apple και Google;
-
@george1977 said in TESLA FORUM:
Το μοντέλο δεν βασίζεται στο πόσα θα βγάλει στην αρχική πώληση όσο στο να μπορεί να πουλήσει λογισμικά αυτόνομης οδήγησης που θα αγοράζονται σαν add-on.
συμφωνώ με αυτή την λογική, αυτό φαίνεται πλέον ότι είναι το σχέδιο, με τις νέες συνθήκες ανταγωνισμού που έχουν διαμορφωθεί, εξάλλου και ο ίδιος δηλώνει πλέον ότι έχει ρίξει το βάρος στο AI (των επενδύσεων)
@red_monster said in TESLA FORUM:
Βρε μάνα μου, εκτός από οραματιστής είναι και μεγάλος υλοποιητής. Είναι επίσης η πονηρός και τάζει σε μέτοχους λαγούς με πετραχήλια ! Δεν το έχει με τις μεγαλοστομίες ναι, αλλά όχι ότι δεν είναι μπιλντερ !
ακριβώς, οι δηλώσεις του θέλουν προσοχή, το κάνει εκ του πονηρού για τους μετόχους. Οραματιστή σίγουρα τον λες, και υλοποιεί αυτά που λέει, το θέμα είναι πότε και πως. για την αυτόνομη οδήγηση πάντως, υπάρχουν άλλοι που είναι πιο μπροστά από αυτόν αυτή την στιγμή, και εδώ και πολλά χρόνια πληρώνουν οι αγοραστές το fsd, το οποίο δεν έχει καταφέρει ακόμα αυτά που έχει υποσχεθεί.
@dettol said in TESLA FORUM:
έαν συγκρίνεις από που ξεκίνησε και τι έχει καταφέρει είναι genius
εαν συγκρίνεις τι έχει υποσχεθεί και τι έχει υλοποίησει είναι κάτω από την μπάρα.Χαρακτηριστικό όλων των tech εταιρειών αυτό. Να θυμηθούμε τι κατά καιρούς έχει υποσχεθεί η Microsoft, Apple και Google;
με αυτή την λογική, το δέχομαι, ωστόσο, δεν πρέπει να θεοποιούμε κανέναν. Προφανέστατα όμως η tesla άλλαξε την αυτοκινητοβιομηχανία συνολικά και έδωσε εξαιρετικά αυτοκίνητα.
-
@george1977 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
H tesla έχει ρίξει τα κόστη στα 3/Υ με τις οικονομίες κλίμακος. Είναι θέμα χρόνου να βαρέσει τις τιμές χαμηλότερα. Το μοντέλο δεν βασίζεται στο πόσα θα βγάλει στην αρχική πώληση όσο στο να μπορεί να πουλήσει λογισμικά αυτόνομης οδήγησης που θα αγοράζονται σαν add-on. Οπότε τον ενδιαφέρει να έχει αρκετά αυτοκίνητα στο δρόμο εστω και εαν δεν έχει μεγάλο περιθώριο.
Στην Ευρώπη που δεν θα πάρει ποτέ άδεια για fsd δεν παίζει το σενάριο που λες.
Και στην τελικη 2 πακέτα βγάζει εκ των οποίων το πρώτο (EAP) αν δεν ήταν καραγκιόζης έπρεπε να το δινει δωρεάν γιατί το παρέχει ο ανταγωνισμός στάνταρ και γιατί δεν μπορεί να κομπάζει οτι είναι τόπ.εταιρια στο software και το acc (autostreer) να το έχεις ακόμα betaΘέμα χρόνου είναι. είναι κακός implementor o Elon αλλά θα γίνει. Η ιδεα θα είναι αυτή. Θα υπάρχει κόστος για το hardware 30.000 και θα πληρώνεις ετήσια συνδρομή για το software που θα χρησιμοποιείς . Θα βάζεις στο μαντρί το κόσμο με το χαμηλό κόστος απόκτησης και το software θα χρεώνεται. θέλεις acceleration boost (1200 ευρω το χρόνο, θέλεις FSD 1500 τό χρόνο, θέλεις basic acc 400 ευρω το χρόνο, ).
Τι λέτε βρε παίδες ? Έχετε αίσθηση από πίζνες, αυτοκίνητα και τεχνολογία? Ο άνθρωπος που ξεκίνησε με το σασί της ελίζ έφτιαξε τα μπένσμαρκτς μόντελ 3/Υ σε ελάχιστα χρόνια ! Έστησε από το μηδέν αξιόπιστο δίκτυο φόρτισης όταν άλλοι και άλλοι παλεύουν χωρίς αποτέλεσμα και πέρσι προσγείωσε ένα επαναχρησιμοποιούμενο πύραυλο σε δύο τσοπστικς !!
Το λιγότερο που μπορείς να πεις είναι οτι είναι μπρίλιαντ
Δεν ασχολούμαι με την ενασχόληση του με την πολιτική, όλοι έχουμε τις ηλίθιες στιγμές μας !
O Mask είναι μέγαλος οραματιστής αλλά δεν το έχει με τα timelines.
Προσπαθήστε να καταλάβετε τι λεει ο συνομιλητής σας πριν εκραγείτε.
Βρε μάνα μου, εκτός από οραματιστής είναι και μεγάλος υλοποιητής. Είναι επίσης η πονηρός και τάζει σε μέτοχους λαγούς με πετραχήλια ! Δεν το έχει με τις μεγαλοστομίες ναι, αλλά όχι ότι δεν είναι μπιλντερ !
το μεγά ζήτημα είναι οτι είναι defocus. Έχει ανοιχθεί σε αρκετά πεδία όποτε οι υλοποιήσεις των υποσχέσεων που έχει δώσει στους μετόχους και στην κοινότητα της tesla έχουν μείνει πίσω.
έαν συγκρίνεις από που ξεκίνησε και τι έχει καταφέρει είναι genius
εαν συγκρίνεις τι έχει υποσχεθεί και τι έχει υλοποίησει είναι κάτω από την μπάρα.Μα εδώ μιλάμε για μια σύγχρονη εκδοχή του μενλο παρκ του εντισον, όχι για κλασικό rnd!
Πρέπει να είναι χαώδη το rnd για να παράξεις παρθενογένεση τεχνολογίας ! -
-
Το καημένο το ec3 με την αερόψυκτη μπαταρία τα είδε όλα
Από τα θεωρητικά 100kw φόρτισης, έφτασε μόλις τα 38.
74 λεπτά για το 80%! Μια αιωνιότητα και μια μέρα... -
Αυτοκίνητο για αμιγώς αστική χρήση. Δε βγάζει νόημα αλλιώς. Καλά καλά δε βγάζουν τα δικά μας που έχουν και απ' τις μεγάλες αυτονομίες (υποτίθεται).
-
Στην Αθήνα δε χτυπάει 40+;
Να μη ξέρεις ότι τα 100kw είναι στη σφαίρα της φαντασίας και ότι ο χρόνος φόρτισης για τις αστικές σου μετακινήσεις πολλαπλασιάζεται;Από το τεστ δε κρατάω τη μειωμένη αυτονομία, αναμενόμενο εξάλλου, φθηνό αυτοκίνητο πόλης είναι. Άλλα ότι απουσιάζει τεχνολογία που θα σου κάνει τη ζωή δύσκολη και θα επιταχύνει τη φθορά της μπαταρίας.
-
Κανείς δεν είδε όμως πως η εροψυκτη μπαταρία του είχε την μικρότερη απώλεια από την ονοματική αυτονομία;;;;
Χειρότερο των τριών το Τεσλα.
Κρύψτε αυτό το ποστ μη το δει ….αυτος
-
Εντάξει το καημένο το eC3 θα αξίζει ως μεταχειρισμένο σε λίγα χρόνια στα 15.000€ αποκλειστικά για αστική χρήση, ήδη βλέπω κάτι πολύ ωραία ηλεκτρικά 208 /2008 / C4 μέχρι 100000χλμ από 14κ έως 20κ τα καλύτερα.
-
Θέλω και εγώ από αυτό που πίνεις.
-
Από το γκρουπάκι στο φεισμπουκ !
Σοβαρή διαφορά οι +5kWh και οι επιδόσεις ομοιες με του αμερικάνικου περφ ! -
Nα έπεφτε και το βάρος όχι μόνο 8 κιλά αλλά 100 καλά θα ήταν.
-
@wantone said in TESLA FORUM:
Nα έπεφτε και το βάρος όχι μόνο 8 κιλά αλλά 100 καλά θα ήταν.
Γιατί μόνο 100 και όχι 400 ? Μήπως 600 ??
Δεν θα ήταν ακόμα καλύτερα ? -
@red_monster said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
Nα έπεφτε και το βάρος όχι μόνο 8 κιλά αλλά 100 καλά θα ήταν.
Γιατί μόνο 100 και όχι 400 ? Μήπως 600 ??
Δεν θα ήταν ακόμα καλύτερα ?800 εχω να το αφήσω? θα φανε και τα παιδια
καλη αναβαθμιση σιγουρα αν και θα ηθελα το lr με LFP μπαταρια οπως το sr. αλλα λενε δεν χωραει σε ογκο οποτε ισως στο επομενο μοντελο
TESLA FORUM