-
Η Εθνικη με καθυστερει παρα πολυ για να δωσει μια τελικη απαντηση.
Εχουν περασει 18 εργασιμες και χθες μου ζητησε νεα χαρτια.....Υπευθυνη δηλωση μηδενικων ρυπων,να φαινονται τα στοιχεια του εργοδοτη στην μισθοδοσια και ξανα νεα υπευθυνη δηλωση οτι δικαιουμαι επιδοτηση και τι ποσο....Εντωμεταξυ πριν 5 μερες περασα στον Σφακιανακη να δω παλι το αμαξι,μπαινω μεσα και μου λεει το αμαξι εχει ερθει!!!!
Λεω μηπως με μπερδευτε με καποιον αλλον????
?Οχι μου λεει το αμαξι ειναι εδω περιμενουμε την εξοφληση να βγουν πινακιδες και το παιρνετε σχεδον σε 2 μερες.....Το φεραμε γιατι εχει εξοφληση μετρητα.Να θυμισω οτι εχω δωσει 3.000 προκαταβολη.Τους ειπα οτι δεν εχω ακομα απαντηση για το δανειο και μου ειπαν οτι δεν υπαρχει προβλημα.....Θεωρουν οτι θα το παρω !
Εντωμεταξυ η δικια τους τραπεζα το πολυ σε 2 ημερες απανταει για την εγκριση δανειου αλλα την απεφυγα γιατι εχει 8.7.
Το Πρασινο δανειο της εθνικης ειναι κυμαινομενο και τωρα εινα στα 5.5.Υπομονη λοιπον....
-
Το Πρασινο δανειο της εθνικης ειναι κυμαινομενο και τωρα εινα στα 5.5.
τι διαρκεια αποπληρωμης εχει; επισης, απο ποιους παραγοντες εξαρταται το επιτοκιο; μπορει να ανεβει ενω το εχεις παρει; Τα δανεια αυτοκινητων γενικα δεν ειναι για πολλα χρονια, αλλα εχω φιλο που πηρε κυμαινομενο επιτοκιο σε στεγαστικο και εβριζε.
-
Θελω 18.000 για 60 μηνες.Οι τοικοι θα κυμανθουν στα 2000 με 2300.Καθε 3 μηνες αλλαζει το επιτοκιο.
Εγω θα δωσω και μεγαλυτερα ποσα ανα διαστηματα(εχει δυνατοτητα χωρις πεναλτυ) οποτε θελω να πεσουν οι τοκοι στα 1500 περιπου και να τελειωσω στους 45 μηνες +- καλα να ειμαστε.
-
-
Θελω 18.000 για 60 μηνες.Οι τοικοι θα κυμανθουν στα 2000 με 2300.Καθε 3 μηνες αλλαζει το επιτοκιο.
Εγω θα δωσω και μεγαλυτερα ποσα ανα διαστηματα(εχει δυνατοτητα χωρις πεναλτυ) οποτε θελω να πεσουν οι τοκοι στα 1500 περιπου και να τελειωσω στους 45 μηνες +- καλα να ειμαστε.
Για ποιο αμάξι μιλάς;
-
Θελω 18.000 για 60 μηνες.Οι τοικοι θα κυμανθουν στα 2000 με 2300.Καθε 3 μηνες αλλαζει το επιτοκιο.
Εγω θα δωσω και μεγαλυτερα ποσα ανα διαστηματα(εχει δυνατοτητα χωρις πεναλτυ) οποτε θελω να πεσουν οι τοκοι στα 1500 περιπου και να τελειωσω στους 45 μηνες +- καλα να ειμαστε.
Πτωτικά είναι τα επιτόκια, οπότε δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας
-
Θελω 18.000 για 60 μηνες.Οι τοικοι θα κυμανθουν στα 2000 με 2300.Καθε 3 μηνες αλλαζει το επιτοκιο.
Εγω θα δωσω και μεγαλυτερα ποσα ανα διαστηματα(εχει δυνατοτητα χωρις πεναλτυ) οποτε θελω να πεσουν οι τοκοι στα 1500 περιπου και να τελειωσω στους 45 μηνες +- καλα να ειμαστε.
Για ποιο αμάξι μιλάς;
Αν θυμάμαι καλά το dolhpin design έχει παραγγείλει.
-
Σωστα Dolphin design, Surfing blue,με τό μπλε εσωτερικό,το σκέτο μαύρο είναι πολύ μουντό για τα γουστα μου.
Ναι βαση euribor σωστα...
-
-
-
Πρώτη αβαρία και σε εμένα το λάστιχο.
Την προηγούμενη Τρίτη έπεσα σε μεγάλη λακκούβα με αρκετή ταχύτητα. Τερμάτισε - κοπάνισε και το αμορτισέρ. Φοβήθηκα μήπως έγινε μεγάλη ζημιά αλλά "ευτυχώς" κονόμησα μόνο ένα καρούμπαλο στο λάστιχο του συνοδηγού.
Δε του έδωσα και πολύ σημασία (δε μου ξανάτυχε καρούμπαλο στο λάστιχο) και είπα θα το αλλάξω κάποια στιγμή. Μιλώντας όμως με ένα γνωστό μου, με είπε ότι είναι επικίνδυνο και ότι μπορεί να σκάσει ανά πάσα στιγμή.
Οπότε χθες πέτυχα ανοιχτό βουλκανιζατέρ στη περιοχή μου και με μπούσουλα τη λίστα του fanis75 ψάξαμε να βρούμε τι διαθέσιμο υπάρχει, γιατί οι εταιρείες, καθώς και οι μεταφορικές, είναι κλειστές αυτές τις μέρες. Τελικά βρήκαμε διαθεσιμότητα σε turanza 6, τα οποία και τοποθετήθηκαν άμεσα (δύο μπροστά). Τα πίσω θα παραμείνουν τα εργοστασιακά, είμαι στα 15.000 χλμ.
Δεν ήταν η πρώτη μου επιλογή. Από μια πρόχειρη έρευνα που έκανα νομίζω τα cinturato p7c2 θα ήταν καλύτερα, άλλα ένα κλικ πιο ακριβά. Ένα μείον που διάβασα για τα turanza 6 είναι ότι δε κρατάνε πολύ, στα 30-40.000 χιλιόμετρα θα θέλουν αλλαγή.
Είχα στα υπόψη και τα hankook ventus prime 4, τα οποία φορούσε το dolphin στο τεστ ταράνδου στο km77, αλλά τα διαθέσιμα ελαστικά στις αποθήκες είχαν ηλικία 1,5 χρόνο και τα απέρριψα.
Επίσης να πω ότι η διάσταση 205/50/17 δε φοριέται πολύ με αποτέλεσμα να βγαίνουν ακριβά όλες οι μάρκες (πλην κινέζικων). Μόνο τα hankook είναι στο κατοστάρικο έκαστο, αν μπορέσετε να βρείτε κάποιο πρόσφατης παραγωγής.
Χιλιόμετρα πολλά δε πρόλαβα να κάνω, αλλά σαν πρώτη εντύπωση είναι ότι το πρόβλημα με χαζοσπινιάρισμα λύθηκε (win), ενώ ο θόρυβος στη καμπίνα μου φαίνεται ο ίδιος (draw). Κατανάλωση και κράτημα θα πρέπει να κάνω παραπάνω χιλιόμετρα για να έχω άποψη. Πιθανόν θόρυβος και κατανάλωση να μην αλλάξουν σημαντικά, αφού πίσω παραμένουν τα εργοστασιακά. -
Ένα μείον που διάβασα για τα turanza 6 είναι ότι δε κρατάνε πολύ, στα 30-40.000 χιλιόμετρα θα θέλουν αλλαγή.
αλλά τα διαθέσιμα ελαστικά στις αποθήκες είχαν ηλικία 1,5 χρόνο και τα απέρριψα.-
Μια χαρά ειναι 40.000χλμ, έτσι και αλλιώς εκεί πρέπει να αλλάζονται τα ελαστικά. Εγώ πάντα στις 30.000χλμ τα αλλάζω για λόγους ασφαλείας.
-
Δεν παθαίνουν κάτι. Εδώ υπάρχουν αμάξια που έχουν παραδοθεί (λόγω στοκ) και έχουν 2 ετών ελαστικά.
-
-
Είδα τις προάλλες φωτογραφιες από το νέο BYD DOLPHIN και θυμήθηκα να σε ρωτήσω.
Έχω την αίσθηση πως το fl έχει μεγαλύτερο μηχανοστάσιο, το καπό του είναι μεγαλύτερο από το μπροστινό μέρος του σημερινού. Ίσως λοιπόν ετοιμάζουν έκδοση phev. Όπως είχαν ανακοινώσει πως όλα τα μοντέλα τους θα γίνουν phev εκτός του dolphin surf.
Επίσης βλέπω πως έχει πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση. Το ίδιο ισχύει και για το σημερινό;
Θα φοράει λένε νέο AI επεξεργαστή και θα έχει πλήρη αυτόνομη οδήγηση. Στην Ελλάδα θα ισχύει αυτό;
Εχει πάρα πολλές κάμερες γύρω από το αμάξωμα
Ο μοχλός για την επιλογή του κιβωτίου πήγε στην κολώνα τιμονιού όπως στα TESLA
Τι κατηγορία είναι αυτό; b segment, έχει και 2,7 μέτρα μεταξόνιο όπως τα ξεχωρίζει ο @criuser.
Αυτός που το δοκιμάζει δεν πρέπει να ναι πρώτο ύψος αλλά οι χώροι είναι τεράστιοι όπως τους δείχνει.
-
Απαντώ σε εμένα. Μάλλον c segment είναι. Εχει ίδιες διαστάσεις με το VW golf
-
Επίσης βλέπω πως έχει πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση. Το ίδιο ισχύει και για το σημερινό;
Τι κατηγορία είναι αυτό; b segment, έχει και 2,7 μέτρα μεταξόνιο όπως τα ξεχωρίζει ο @criuser.
Αυτός που το δοκιμάζει δεν πρέπει να ναι πρώτο ύψος αλλά οι χώροι είναι τεράστιοι όπως τους δείχνει.
Και το σημερινό έχει ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση.
C-segment ανήκει. -
Τα μπροστινά καθίσματα που έγιναν με ρυθμιζόμενο προσκέφαλο δε με άρεσαν. Αυτά που έχει τώρα είναι πιο ωραία.
Αλλά είδα μεγαλύτερη οθόνη οδηγού, πίσω αεραγωγό και τεμπέλη με αποθηκευτικό χώρο που απουσιάζουν από το μοντέλο που έχουμε εδώ. -
Μικρό phev ακόμα και από Κινέζους κατασκευαστές δύσκολα θα δούμε, είναι σχεδόν αδύνατο να πετύχουν χαμηλή τιμή και περιθώριο κέρδους.
Αυτό που μάλλον ετοιμάζεται και έχει ενδιαφέρον είναι το b10 phev, αντίστοιχο του c10 της leap.
-
Αυτοί λένε πως μέσα στο 2026 θα φέρουν 8 νέα phev σε όλες τις κατηγορίες. Η μοναδική κατηγορία που δεν θα έχει θα είναι το dolphin surf.
-
Τα μπροστινά καθίσματα που έγιναν με ρυθμιζόμενο προσκέφαλο δε με άρεσαν. Αυτά που έχει τώρα είναι πιο ωραία.
Αλλά είδα μεγαλύτερη οθόνη οδηγού, πίσω αεραγωγό και τεμπέλη με αποθηκευτικό χώρο που απουσιάζουν από το μοντέλο που έχουμε εδώ.Αυτή η μεγαλύτερη οθόνη πίσω από το τιμόνι πρέπει να είναι μέρος του συστήματος αυτόνομης οδήγησης. God Eye.
Εδώ το seagull το φθηνότερο και μικρότερο αυτοκίνητο πόλης (A segment) έχει ραντάρ αυτόνομης οδήγησης
Και σε εμάς το c3 δεν έχει στροφομετρο
Υ.γ Πολύ έξυπνο το πως δείχνει το blind spot στην οθόνη
-
@lap Εντύπωση θα μου κάνει, γιατί να μπουν σε μια κατηγορία που δεν θα μπορούν να βγάλουν κέρδος;
BYD forum