-
Αναμενόμενα όλα για διλιτρο μοτέρ. Αυτό λέω. Δε βλέπω κάπου υπέροχη.
Όταν το 90 η honda από 1.600 cc εβγαζε 160 άλογα και οι υπόλοιποι 75 και 90 ήταν επανάσταση.
Με τη Mazda ποιο το νόημα;
Ήρεμα ρωτάω -
Βασικά νομίζω phev είναι το καλύτερο για mazda. Έχει τα πάντα! Προσωπικά θα έπαιρνα το mazda cx 80 ΑΝ είχα 4πλάσια εισοδήματα για να πληρώνω και τους φόρους κλπ
-
@georgemit said in Mazda CX-30:
Αναμενόμενα όλα για διλιτρο μοτέρ. Αυτό λέω. Δε βλέπω κάπου υπέροχη.
Όταν το 90 η honda από 1.600 cc εβγαζε 160 άλογα και οι υπόλοιποι 75 και 90 ήταν επανάσταση.
Με τη Mazda ποιο το νόημα;
Ήρεμα ρωτάω;Στο πρώτο σχόλιο σου αναφέρεις
ποιο το νόημα όταν μένεις πίσω;
Ενώ σε αυτό ότι δεν βλέπεις υπεροχή.
Με τις συγκρίσεις που ανέβασα αυτό ήθελα να δείξω, ούτε υπεροχή ούτε υστέρηση, απλά διαφορετική φιλοσοφία.
Το ότι στην Ελλάδα είναι πρόβλημα τα κυβικά, δεν σημαίνει ότι κάνει κάτι λάθος η Mazda σε σχέση με άλλους κατασκευαστές.
Ήρεμα δεν τα εξηγώ;
-
Το έγραψα γιατί ο φίλος που το οδηγεί ανέφερε υψηλές καταναλώσεις και έλλειψη ροπής.Άρα δεν έχει κάποιο νόημα να πας σε Mazda εκτός αν θέλεις ατμόσφαιρα και κυβικά, νοσταλγία δηλαδη.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. -
Διάβασε ολόκληρο το ποστ.
Μιλάει ότι υπολογίζει ότι για να δεί κάτω από 7.5 πρέπει να πηγαίνει κάποιος με 120-125χλμ/ώρα.
Αυτό σημαίνει ότι πηγαίνει με περισσότερα.
Suv, 2000κ.εκ και πάνω από 125 δλδ. Καίει γύρω στα 8.4λ/100χλμ.
Μια χαρά είναι!!!
Πόσο θέλετε να καίει δλδ;;;
Εγώ με το αουρις και την μπαγκαζιέρα με 1400κ.εκ καίω πάνω από 9.5 σε αυτές τις ταχύτητες!
Όσον αφορά την έλλειψη ροπής, δεν μπορώ να σου πω -
Πάντως εγώ με την C5 δίλιτρη σε εκδρομές που κάναμε Αθήνα - Αργος (Σπηλιά) - Ναύπλιο σε ταχύτητες όρια συν κάτι 4 άτομα μέσα 400+ κιλά, με 8,2 και ήταν με 5 ταχύτητες.
Βέβαια χαμηλό με άριστη αεροδυναμική, ενώ το σουβ χάνει από αυτή, αλλά όπως και να το κάνουμε εξέλιξη ο ατμοσφαιρικός δεν είναι.
-
@georgemit said in Mazda CX-30:
Το έγραψα γιατί ο φίλος που το οδηγεί ανέφερε υψηλές καταναλώσεις και έλλειψη ροπής.Άρα δεν έχει κάποιο νόημα να πας σε Mazda εκτός αν θέλεις ατμόσφαιρα και κυβικά, νοσταλγία δηλαδη.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Ο kostis έχει αναφέρει ότι κλειδώνει το acc στο 147 και πάει. Λογικό μου φαίνεται να καει
-
@nickthetrib said in Mazda CX-30:
Διάβασε ολόκληρο το ποστ.
Μιλάει ότι υπολογίζει ότι για να δεί κάτω από 7.5 πρέπει να πηγαίνει κάποιος με 120-125χλμ/ώρα.
Αυτό σημαίνει ότι πηγαίνει με περισσότερα.
Suv, 2000κ.εκ και πάνω από 125 δλδ. Καίει γύρω στα 8.4λ/100χλμ.
Μια χαρά είναι!!!
Πόσο θέλετε να καίει δλδ;;;
Εγώ με το αουρις και την μπαγκαζιέρα με 1400κ.εκ καίω πάνω από 9.5 σε αυτές τις ταχύτητες!
Όσον αφορά την έλλειψη ροπής, δεν μπορώ να σου πωΠραγματικα δε βλεπω καλη την καταναλωση του, με αυτοματο ραβ4 του 2009 με κρουιζ εως 140 σε λιγα σημεια και ελαχιστα πατηματα, πανε-ελα Αθηνα Θεσσαλινικη εγραψε και εκαψε σκαρτο 9αρι.
Με 9.4 ανεβηκα δε μηδενισα και σε συνολο 1150 χιλιομετρα περιπου εγραψε 8.9.
Θα το περιμενα αρκετα κατω απο 8 το μαζντα. -
@gtsartsal said in Mazda CX-30:
@georgemit said in Mazda CX-30:
Το έγραψα γιατί ο φίλος που το οδηγεί ανέφερε υψηλές καταναλώσεις και έλλειψη ροπής.Άρα δεν έχει κάποιο νόημα να πας σε Mazda εκτός αν θέλεις ατμόσφαιρα και κυβικά, νοσταλγία δηλαδη.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Ο kostis έχει αναφέρει ότι κλειδώνει το acc στο 147 και πάει. Λογικό μου φαίνεται να καει
Ναι σωστά. Νομιζω ότι έχω γράψει ότι κινούμαι με αυτές τις ταχύτητες στην εθνική.Και αρκετές φορές χωρίς acc και παραπάνω.
Μη ξεχνάμε και τη τετρακίνηση έτσι.
Γενικά το πρόβλημα μου δεν είναι η κατανάλωση αλλά η μικρή αυτονομία. Νομίζω ότι έχω και μικρότερο ρεζερβουάρ από τη δικινητη έκδοση.
Επισης για τις επιδοσεις, δε μου αρέσει πλέον να χρειάζεται τόσο ξεζούμισμα, στροφαρισμα και κατεβάσματα.Θα ήθελα καλύτερες ρεπριζ πχ. Δε ξέρω καν πόσο κάνει το 80-110 με 3η πχ. -
Το ρεζερβουάρ κι εγώ θα το ήθελα 10 λίτρα παραπάνω, να βγάζεις 700-750 χιλιόμετρα άνετα.
Για την οθόνη αφής, εγώ προσωπικά με Apple CarPlay δεν μου λείπει καθόλου. Μάλιστα μου ανέφερε και ο κουνιάδος μου που έχει το Formentor PHEV πόσο πιο βολικό του φαίνεται σε σχέση με το δικό του.Για το θέμα τραβήγματος είναι ξεκάθαρα θέμα συνήθειας ατμόσφαιρα vs turbo.
Μέσα στην εβδομάδα θα προσπαθήσω να βρω και λύση στο θέμα του τριγμού από την θήκη των γυαλιών. Αρχικά με κανά σπρέι και εν συνεχεία με κανένα αυτοκόλλητο αν επιμείνει.Για την έλλειψη φωτισμού στην κονσόλα εννοείς ατμοσφαιρικό φωτισμό? Γιατί με τις πλαφονιέρες γίνεται η νύχτα μέρα.
-
Εγώ πάντως όπου έχω δοκιμάσει ΑΑ με οθόνη αφής είναι πολύ πιο βολικό από το δικό μας.
Ναι σε ατμοσφαιρικό φωτισμό αναφέρομαι. Όταν οδηγείς νύχτα είναι πολύ σκοτεινή η κεντρική κονσόλα ειδικά προς τις ποτηροθηκες. -
@kostis20 said in Mazda CX-30:
Εγώ πάντως όπου έχω δοκιμάσει ΑΑ με οθόνη αφής είναι πολύ πιο βολικό από το δικό μας.
Ναι σε ατμοσφαιρικό φωτισμό αναφέρομαι. Όταν οδηγείς νύχτα είναι πολύ σκοτεινή η κεντρική κονσόλα ειδικά προς τις ποτηροθηκες.Κωστή δεν μου έχει χρειαστεί εν ώρα οδήγησης να αναζητήσω περισσότερο φως. Ειδικά για ποτηροθήκες, αφού είναι στο ιδανικότερο σημείο. Μόνο στην σύζυγο πίσω με το μωρό.
Εδώ να πω ότι δεν θα με πείραζε να έχει το ιδανικότερο που έχω δει έως τώρα, τα μικρά πορτοκαλί φωτάκια της Ε46 που έσκαγαν πάνω ακριβώς στον λεβιέ ταχυτήτων. Ελάχιστο φως αλλά τόσο-όσο χρειαζόταν για τέτοια μικροπράγματα. -
Το βράδυ δε τις χρησιμοποιώ ως ποτηροθηκες συνήθως αλλά βάζω εκεί το κινητό ή το τηλεκοντρόλ του γκαράζ. Επίσης και η θηκη μπροστά από τις ποτηροθηκες είναι εντελώς σκοτεινή.Εκτός τις πρακτικής πλευράς βέβαια δεν είναι και ωραίο να είναι έτσι εντελώς σκοτεινά.
Αυτο το φωτισμό από πάνω με τα μικρά πορτοκαλί led είχε και το Α5 και μάλιστα και για τους πίσω επιβάτες. Ήταν ότι καλύτερο. Κάτι τέτοιο ας είχε τουλάχιστον. -
@kostis20 said in Mazda CX-30:
Σε ότι αφορά τις επιδόσεις τώρα, είναι ένα αλλο σημείο που με προβληματίζει.
Ο κινητήρας θέλει πολύ πίεση δυστυχώς. Νομίζω πλέον οτι δε μου αρέσει ο τρόπος λειτουργίας του....Όποτε οδηγώ το 500Χ πχ βλέπω τεράστια διαφορά στην άνεση με την οποία μαζεύει χιλιόμετρα αλλά και κατ'έπεκταση στην οδήγηση. Και να σκεφτείς οτι ,υποτίθεται εχει 36 ίπππους λιγότερους. Αν πετύχεις ανηφόρα με 6η και σε κόψει κάποιος υπάρχει εμφανέστατη δυσκολία,ακόμα και να κατεβάσεις 5η. Το πρόβλημα δηλαδή το εντοπίζω κυρίως στις ρεπρίζ και σε υψηλές ταχύτητες.Φυσικά αν είσαι φορτωμένος ,ακόμα χειρότερα.Αγαπητέ τα συμπεράσματά σου για το 2l ατμοσφαιρικό μοτέρ της Mazda είναι αναμενόμενα για όσους έχει τύχει να ζήσουμε με τον 2l ατμοσφαιρικό της vw τη δεκαετία του 2.000 και αργότερα πήγαμε σε turbo.
Καλό, χρυσό και αξιόπιστο το ατμοσφαιρικό, αλλά κουράζει στην καθημερινή οδήγηση. Πάνω-κάτω οι ταχύτητες όλη την ώρα, δώστου τέρμα γκάζι ν' ανεβάσεις πολύ στροφές για να επιταχύνει, κατέβασε ταχύτητα στην ανηφόρα κοκ.
Με το turbo η οδήγηση είναι ξεκούραστη. Με το T-Roc πάω με 30km/h και 3η μέσα στην πόλη. Και όπου χρειαστεί να επιταχύνω, απλά πατάω γκάζι. Μόλις φτάσει δε τις 2k στροφές που μπαίνει το turbo, ακόμα και σε μεγάλη ανηφόρα επιταχύνει άνετα. Και στις 3k στροφές ανεβάζεις και 4η,
Δεν έχω καμία διάθεση αντιπαράθεσης με τους φίλους της Mazda, που είναι και πολλοί στο forum ζωή να 'χουν
. Ο ατμοσφαιρικός έχει πολλά πλεονεκτήματα, αλλά καλό είναι όποιος τον επιλέγει να ξέρει το κερδίζει και τι χάνει.
-
@andya3 said in Mazda CX-30:
Ο ατμοσφαιρικός έχει πολλά πλεονεκτήματα, αλλά καλό είναι όποιος τον επιλέγει να ξέρει το κερδίζει και τι χάνει.
Ακριβως.
-
Το τράβηγμα είναι ξεκάθαρα θέμα συνήθειας ατμόσφαιρα vs turbo.
Ίσως ένας ατμοσφαιρικός 2.5 ή καλύτερα ένας 3λιτρος/ 6κύλινδρος, να ήταν ιδανικός για το αμάξωμα του cx-30.
-
@a-d-p said in Mazda CX-30:
Το τράβηγμα είναι ξεκάθαρα θέμα συνήθειας ατμόσφαιρα vs turbo.
Το δικό σου το T-Roc βγάζει 25kg ροπής στις 1.800 rpm. Την ίδια ροπή τη βγάζει το Mazda στις 4.000 rpm.
Προφανώς πρέπει να τα οδηγήσεις διαφορετικά για να σου δώσουν το ίδιο αποτέλεσμα. Θέλει πιο πολύ γκάζι, κόπο και προσπάθεια ο ατμοσφαιρικός.
-
Δε με προβληματίζει καθόλου στη καθημερινή οδήγηση. Αντιθέτως είναι πολύ ελαστικό. Στις υψηλές ταχύτητες και τις επιταχύνσεις από πολλά χιλιόμετρα ήθελα παραπανω.
Είχα turbo και ξέρω πως ειναι.Το mazda είναι πολύ καλύτερο στις χαμηλές γιατί δεν έχει καθόλου lag. -
@andya3 said in Mazda CX-30:
@a-d-p said in Mazda CX-30:
Το τράβηγμα είναι ξεκάθαρα θέμα συνήθειας ατμόσφαιρα vs turbo.
Το δικό σου το T-Roc βγάζει 25kg ροπής στις 1.800 rpm. Την ίδια ροπή τη βγάζει το Mazda στις 4.000 rpm.
Προφανώς πρέπει να τα οδηγήσεις διαφορετικά για να σου δώσουν το ίδιο αποτέλεσμα. Θέλει πιο πολύ γκάζι, κόπο και προσπάθεια ο ατμοσφαιρικός.
Δεν είναι μονάχα η ροπή αλλά και το γραναζωμα των ταχυτήτων και το διαφορικό
Είχα αναρτήσει σε ένα τοπικό μια δοκιμή ενός turbo και ατμοσφαιρικού (renault turbo 0.9 και ατμοσφαιρικός Kia 1,4 και οι διο με 90-100 άλογα και παρόμοια ροπη) όπου λόγω σωστού γραναζωματος ο ατμοσφαιρικός είχε σε όλες τις στροφές και σχέσεις ταχυτήτων λίγο παραπάνω ροπή απο τον turbo!
Το πολύ πολύ το mazda να θέλει μια σχέση κατέβασμα, και θα έχει παραπάνω ροπη όποτε την χρειαστούνΤο έχω δει και σε εμένα όπου με μια σχέση κάτω περνάω το turbo polo των 95 hp παρά την πολύ μεγαλύτερη ροπή του στις 1600-1700 Σαλ και πολύ πιο χαμηλά από ότι εμένα στις 4400 Σαλ. Δοκιμασμένο αυτό με φιλαράκια.
-
Έχω κάνει 700 χιλιόμετρα φέτος διακοπές το μηδενησα κ έχω μέση μικτή χωρίς προσοχή ακριβώς στα 7 λίτρα /100 km awd με λάστιχο C κατανάλωση Yokohama Geolandar. Αυτά περιλαμβάνουν εθνικό με air-condition και 140-150 , επαρχιακό, πόλη , και εκτός δρόμου διαδρομές περίπου 30-40 χμ πολύ αργά με 1-2 ταχύτητα συνεχώς. Νομίζω πως ο skyacriv x έχει το κουμπί του κ αν το βρεις πας αρκετά οικονομικά σε όλες τις συνθήκες εκτός από το συνεχόμενο σταματά - ξεκινά στην πόλη. Με προσοχή επαρχιακό μόνο - το ξαναλέω με προσοχή έχω δει μέση και γύρω στα 4.7 l/100km. Αυτά τα νούμερα σε ποιο τετρακίνητο αμάξι 1.500 κιλών με δύναμη μεγαλύτερη από 170-180 ίππων στην αγορά τα βλέπετε σε πραγματικές συνθήκες?
Όσο για τις επιδόσεις μεταξύ 2-3κ στροφών δεν νομίζω ότι θέλει κατεβάσματα αρπάζει καλά για ατμοσφαιρικό μέχρι κ την Τετάρτη από εκεί κ πάνω είναι πολύ μακριές οι σχέσεις οπότε δεν νομίζω ότι φταίει το μοτέρ..
Εμενα αυτό π Μ ενοχλεί προσωπικά μόνο είναι τα ηλεκτρονικά του συστήματα που προσπαθεί συνεχώς να έχει τον έλεγχο στα πάντα πολλές φορές με παρεμβατικό τρόπο ( πχ πνίγει το μοτέρ στις εκκινήσεις, ελέγχει υπερστροφή παντού κ πάντα κτλ) και το ότι Κοπαναει αρκετά εκτός. Κατά τα άλλα εξαιρετικό αμάξι.
Mazda CX-30