Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MG (SAIC) forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MG (SAIC) forum
    • 1
    • 2
    • 63
    • 64
    • 65
    • 66
    • 67
    • 66 / 67
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    78
    1339
    56661
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • cirus
      cirus @fanis75 last edited by

      @fanis75 said in MG (SAIC) forum:

      @a-d-p said in MG (SAIC) forum:

      MG HS PHEV: Με νέα τιμή στην Ελλάδα
      Η εισαγωγική εξοπλιστική έκδοση του νέου MG HS PHEV ονομάζεται Exclusive και πλέον προσφέρεται στην Ελλάδα στην προνομιακή τιμή των 35.400 ευρώ, αν συνυπολογίσουμε και την προωθητική ενέργεια της εταιρείας.

      Πολύ ακριβό, αφού τιμολογείται όσο ο βασιλιάς των υβριδικών.

      ειναι με διαφορά το πιο φτηνο PHEV

      δεν ειναι το καλύτερο

      αλλα είναι το καλύτερο για την τιμή γιαυτο το λενε ετσι

      Cirus the virus

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A d P
        A d P moderator @ataim last edited by

        @ataim said in MG (SAIC) forum:

        31k στην Ρουμανία, αν ερχόταν και εδώ με τέτοια τιμή θα ξεπουλαγε.

        Με τιμή του phev στα 35400€ (37900€ χωρίς την έκπτωση) πάνω από 33000€ δεν είναι λογικό να το βάλουν

        I EAT MILF AND COOKIES

        T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • T
          tkin73 @A d P last edited by tkin73

          @a-d-p said in MG (SAIC) forum:

          @ataim said in MG (SAIC) forum:

          31k στην Ρουμανία, αν ερχόταν και εδώ με τέτοια τιμή θα ξεπουλαγε.

          Με τιμή του phev στα 35400€ (37900€ χωρίς την έκπτωση) πάνω από 33000€ δεν είναι λογικό να το βάλουν

          Τόσο 35Κ βγαίνει και το tiggo7 phev με πιο πλούσιο εξοπλισμό και πιο μεγάλη ιπποδύναμη

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            savas89 last edited by savas89

            Υπάρχει και το dfsk phev στην αρχική έκδοση 32.500 αυτό είναι το πιο φθηνό phev της αγοράς και 7θεσιο, για δε τους 3τεκνους 30.800 , όσο ένα b suv mhev της σειράς. Νομίζω έχει και λιγότερη κατανάλωση σε hybrid mode από το mg

            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tkin73 last edited by tkin73

              Γενικά υπάρχουν επιλογές πλέον για αυτό και βλέπουμε όλους να κατεβάζουν τιμές , πχ το τουσον phev είναι σε μόνιμη έκπτωση εδώ και μήνες παρότι κυκλοφόρησε και το fl.
              To hs mg ήταν μέχρι πριν λίγους μήνες το φθηνότερο phev πλέον όμως ακόμα και με την νέα μείωση δεν είναι το φθηνότερο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                criuser last edited by

                Θα έρθουν και άλλες. Ευρωπαϊκές κάτω από τα 40000.

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tkin73 last edited by tkin73

                  Το οποια ευρωπαϊκά βέβαια θα υπόλοιπονται πολύ βέβαια σε εξοπλισμό . Συνολικά θα είναι και ακριβότερα και με λιγότερο εξοπλισμό και με υβριδικό σύστημα που έβγαλε πολλά προβλήματα όταν κυκλοφόρησε.
                  Τα κινέζικα phev κυκλοφορούν συνολικά 3 έτη αλλά δεν έχουν ακουστεί προβλήματα και σίγουρα καμιά σχέση με τα phev stelantis της περιόδου 2019-22 όταν δλδ αυτά προκυκλοφορησαν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    criuser last edited by

                    Μόνο που θα έχουν δίκτυο και ιστορία και δεν θα κινδυνεύουν να γίνουν νταεγού και σανγιόνγκ, οπότε ο αφελής ιδιώτης αγοραστής θα βρεθεί με μηδενικής αξίας αυτοκίνητο.

                    Για λήζινγκ που τον κίνδυνο αυτόν τον αναλαμβάνει η εταιρεία, κανένα θέμα. Αλλά για ιδιωτική αγορά, μόνο αφελείς, ή άτομα που τους αρέσουν να αναλμβάνουν υψηλά ρίσκα.

                    Τα Στελλάντις έχουν εγγύηση που πληρώνει μέχρι τα 10 χρόνια, γιατί οι εταιρείες είναι εδώ 50-60-70 χρόνια.

                    Αυτή είναι η τεράστια διαφορά για τον ιδιώτη.

                    Μεταξύ μας βέβαια όταν φτάνουμε στα 40000 μιλάμε για άλλο επίπεδο χρημάτων και συνήθως οι αγοραστές είναι λήζινγκ.

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tkin73 last edited by

                      Εξαρτάται το λιζιγκ αν ζητά σε 36-48 μήνες να πληρώσεις το 95% της αξίας μόνο και μόνο για να μην φορτωθείς το αμάξι πάλι δεν αξίζει (δεν μιλάω για φορολογικά κίνητρα) , το λιζιγκ πχ του Κούγκα phev που το δίνουν στο 50% της αξίας του αμαξιου αξίζει και γενικά όταν φτάνει μέχρι το 75% . Από εκεί και πάνω είναι πολλά τα λεφτά που πληρώνεις και μένεις χωρίς αμάξι στο τέλος της μίσθωσης και όλα αυτά για μην έχεις το άγχος των βλαβών ή της απαξίωσης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        criuser last edited by

                        Είναι όλα θέμα επιλογών και το τι βρίσκεις στην αγορά την συγκεκριμένη στιγμή.

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • cirus
                          cirus @savas89 last edited by cirus

                          @savas89 said in MG (SAIC) forum:

                          Υπάρχει και το dfsk phev στην αρχική έκδοση 32.500 αυτό είναι το πιο φθηνό phev της αγοράς και 7θεσιο, για δε τους 3τεκνους 30.800 , όσο ένα b suv mhev της σειράς. Νομίζω έχει και λιγότερη κατανάλωση σε hybrid mode από το mg

                          πολύ καλό , το κοίταγα αλλα αυτό δεν έχει σε καμια εκδοση εξοπλισμού adaptive cruise control!!!!

                          εχει μονο απλό cruise control.

                          δεν μπορω να καταλάβω γιατι δεν το εχουν βάλει έστω και σε μια πιο ακριβη εκδοση να το πληρωνεις εξτρα.

                          Ειναι κριμα συχρονο μεγαλο αμαξι να μην το έχει καν σαν επιλογη.

                          βεβαια σαν 7θεσιο δεν υπάρχει κατι αλλο σε τετοια τιμή οποτε παλι τιμιο το λες. Αλλα αν δεν σε ενδιαφερει 7θεσιο ειναι μεγαλο μειον!!!

                          το επομενο σε τιμη 7θεσιο που θα έχει και adaptive θα είναι το tiggo 8

                          Cirus the virus

                          S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            savas89 @cirus last edited by savas89

                            @cirus said in MG (SAIC) forum:

                            @savas89 said in MG (SAIC) forum:

                            Υπάρχει και το dfsk phev στην αρχική έκδοση 32.500 αυτό είναι το πιο φθηνό phev της αγοράς και 7θεσιο, για δε τους 3τεκνους 30.800 , όσο ένα b suv mhev της σειράς. Νομίζω έχει και λιγότερη κατανάλωση σε hybrid mode από το mg

                            πολύ καλό , το κοίταγα αλλα αυτό δεν έχει σε καμια εκδοση εξοπλισμού adaptive cruise control!!!!

                            εχει μονο απλό cruise control.

                            δεν μπορω να καταλάβω γιατι δεν το εχουν βάλει έστω και σε μια πιο ακριβη εκδοση να το πληρωνεις εξτρα.

                            Ειναι κριμα συχρονο μεγαλο αμαξι να μην το έχει καν σαν επιλογη.

                            βεβαια σαν 7θεσιο δεν υπάρχει κατι αλλο σε τετοια τιμή οποτε παλι τιμιο το λες. Αλλα αν δεν σε ενδιαφερει 7θεσιο ειναι μεγαλο μειον!!!

                            το επομενο σε τιμη 7θεσιο που θα έχει και adaptive θα είναι το tiggo 8

                            Ισχύει. Περίεργο στον εξοπλισμό αλλά γενικά σαν πακέτο vfm.Τώρα οι Ευρωπαίοι είδαν τα δύσκολα και κατεβάζουν τα phev από τα 40φευγα και 50κ. Εν τω μεταξύ είναι ραγδαία η απομείωση στην τιμή ενός phev δείτε του 2020 ας πούμε ένα Peugeot 3008 mhev και ένα phev έχουν έρθει στα ίσα για να μην πω ότι υπερτερεί το mhev.

                            gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • gatoz
                              gatoz @savas89 last edited by gatoz

                              @savas89 said in MG (SAIC) forum:

                              @cirus said in MG (SAIC) forum:

                              @savas89 said in MG (SAIC) forum:

                              Υπάρχει και το dfsk phev στην αρχική έκδοση 32.500 αυτό είναι το πιο φθηνό phev της αγοράς και 7θεσιο, για δε τους 3τεκνους 30.800 , όσο ένα b suv mhev της σειράς. Νομίζω έχει και λιγότερη κατανάλωση σε hybrid mode από το mg

                              πολύ καλό , το κοίταγα αλλα αυτό δεν έχει σε καμια εκδοση εξοπλισμού adaptive cruise control!!!!

                              εχει μονο απλό cruise control.

                              δεν μπορω να καταλάβω γιατι δεν το εχουν βάλει έστω και σε μια πιο ακριβη εκδοση να το πληρωνεις εξτρα.

                              Ειναι κριμα συχρονο μεγαλο αμαξι να μην το έχει καν σαν επιλογη.

                              βεβαια σαν 7θεσιο δεν υπάρχει κατι αλλο σε τετοια τιμή οποτε παλι τιμιο το λες. Αλλα αν δεν σε ενδιαφερει 7θεσιο ειναι μεγαλο μειον!!!

                              το επομενο σε τιμη 7θεσιο που θα έχει και adaptive θα είναι το tiggo 8

                              Ισχύει. Περίεργο στον εξοπλισμό αλλά γενικά σαν πακέτο vfm.Τώρα οι Ευρωπαίοι είδαν τα δύσκολα και κατεβάζουν τα phev από τα 40φευγα και 50κ. Εν τω μεταξύ είναι ραγδαία η απομείωση στην τιμή ενός phev δείτε του 2020 ας πούμε ένα Peugeot 3008 mhev και ένα phev έχουν έρθει στα ίσα για να μην πω ότι υπερτερεί το mhev.

                              2020 3008 δεν υπαρχει mhev, τελος 23 και 24 μονο. και μην ξεχνας το 20 ειναι pro f/l και οχι gt αλλα gt line = υπολοιπονται πολυ σε εξοπλισμο
                              και μην συγκρινεις τιμες εισαγωμενων - περα απο το αγνωστο ιστορικο τους, εχουν παρα πολυ χαμηλα τελη εισαγωγης επειδη ειναι phev
                              ενα 3008 300αρι του 2021 ελληνικο πουλιεται στα (edit) 30-33 και ενα αναλογο βενζινης 1.2, στα 17-20. απο τις 57 στις 31.5 μετα απο 4 χρονια δεν ειναι μεγαλη η απαξιωση, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ σε ολα τα στελλαντι για λογους που εχω εξηγησει...

                              #milf-a-man

                              S 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • C
                                criuser last edited by

                                Δεν είναι μεγάλη γιατί είναι όμορφα, γρήγορα, τεχνολογικά εξελιγμένα και δεν τα αγοράζουν άτομα που παίρνουν τα βουνά, να βρούν την τρέλα τους που δεν τους άντεξε και τους έχει ήδη εγκαταλείψει...

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • babisstinson
                                  babisstinson last edited by babisstinson

                                  Το νέο MG HS PHEV πέτυχα προχθές στην Πλύτρα που είχαμε κατέβει για μπάνιο και είπαμε όλοι στην παρέα τι ωραίο αμάξι. Μπήκαμε να δούμε τιμή γιατί είναι σε αρχή αναζήτησης νέου οικογενειακού ο κουμπάρος που ήμασταν παρέα και του καλάρεσε.

                                  2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                  2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • S
                                    savas89 @gatoz last edited by savas89

                                    @gatoz said in MG (SAIC) forum:

                                    @savas89 said in MG (SAIC) forum:

                                    @cirus said in MG (SAIC) forum:

                                    @savas89 said in MG (SAIC) forum:

                                    Υπάρχει και το dfsk phev στην αρχική έκδοση 32.500 αυτό είναι το πιο φθηνό phev της αγοράς και 7θεσιο, για δε τους 3τεκνους 30.800 , όσο ένα b suv mhev της σειράς. Νομίζω έχει και λιγότερη κατανάλωση σε hybrid mode από το mg

                                    πολύ καλό , το κοίταγα αλλα αυτό δεν έχει σε καμια εκδοση εξοπλισμού adaptive cruise control!!!!

                                    εχει μονο απλό cruise control.

                                    δεν μπορω να καταλάβω γιατι δεν το εχουν βάλει έστω και σε μια πιο ακριβη εκδοση να το πληρωνεις εξτρα.

                                    Ειναι κριμα συχρονο μεγαλο αμαξι να μην το έχει καν σαν επιλογη.

                                    βεβαια σαν 7θεσιο δεν υπάρχει κατι αλλο σε τετοια τιμή οποτε παλι τιμιο το λες. Αλλα αν δεν σε ενδιαφερει 7θεσιο ειναι μεγαλο μειον!!!

                                    το επομενο σε τιμη 7θεσιο που θα έχει και adaptive θα είναι το tiggo 8

                                    Ισχύει. Περίεργο στον εξοπλισμό αλλά γενικά σαν πακέτο vfm.Τώρα οι Ευρωπαίοι είδαν τα δύσκολα και κατεβάζουν τα phev από τα 40φευγα και 50κ. Εν τω μεταξύ είναι ραγδαία η απομείωση στην τιμή ενός phev δείτε του 2020 ας πούμε ένα Peugeot 3008 mhev και ένα phev έχουν έρθει στα ίσα για να μην πω ότι υπερτερεί το mhev.

                                    2020 3008 δεν υπαρχει mhev, τελος 23 και 24 μονο. και μην ξεχνας το 20 ειναι pro f/l και οχι gt αλλα gt line = υπολοιπονται πολυ σε εξοπλισμο
                                    και μην συγκρινεις τιμες εισαγωμενων - περα απο το αγνωστο ιστορικο τους, εχουν παρα πολυ χαμηλα τελη εισαγωγης επειδη ειναι phev
                                    ενα 3008 300αρι του 2021 ελληνικο πουλιεται στα (edit) 30-33 και ενα αναλογο βενζινης 1.2, στα 17-20. απο τις 57 στις 31.5 μετα απο 4 χρονια δεν ειναι μεγαλη η απαξιωση, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ σε ολα τα στελλαντι για λογους που εχω εξηγησει...

                                    Οκ καλύτερα θα δούμε σύγκριση σε 5 χρόνια δλδ mhev vs phev ή αντίστοιχα 5008 mhev vs phev για να μην πω και ηλεκτρικό.τώρα που υπάρχουν. Εκεί θα φανεί στη ζήτηση. Άσε που τώρα πια πληθαίνουν τα phev με τα κινέζικα οπότε σε 4- 5 χρόνια π.χ. θα πωλούνται άπειρα μεταχειρισμένα κατω από 30 εύκολα. Αλλά ας μη ξεφεύγουμε από το νήμα της mg

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      @criuser said in MG (SAIC) forum:

                                      Μόνο που θα έχουν δίκτυο και ιστορία και δεν θα κινδυνεύουν να γίνουν νταεγού και σανγιόνγκ, οπότε ο αφελής ιδιώτης αγοραστής θα βρεθεί με μηδενικής αξίας αυτοκίνητο.

                                      Οκ, απλά ξεχνάς ότι η MG είναι στην ουσία η SAIC αλλά με ευρωπαϊκό εμπορικό σήμα (αυτοί λένε πως τα αυτοκίνητα τους έχουν και ευρωπαϊκά στοιχεία διότι το set up της ανάρτησης και η γενικότερη οδηγική αίσθηση είναι σχεδιασμένα στην Ευρώπη, τρέχα γυρευε δηλαδή), και η οποία λειτουργεί με κεφαλοποηση 29 δις δολλάρια

                                      Ενώ η Stellantis έχει 27 δις δολλάρια.

                                      Η ssangyong που αναφέρεις ήταν στα 0,5 δις δολλάρια κεφαλοποιησης όταν δυσκολεύτηκε και αποσύρθηκε από τις ευρωπαϊκές αγορές.

                                      Άλλες ασιατικές πολυμετοχικες βλέπω να έχουν πάνω από 100 δις κεφαλοποηση. Κορυφή είναι νομίζω η Toyota με πάνω από 240 δις!!!

                                      Δηλαδή, εαν δεν υπάρξει κάποιος εμπορικός πόλεμος που θα κλείσει τους εμπορικούς δρόμους, είναι κάπως δύσκολο να επαναληφθεί το ίδιο σκηνικό διότι είναι άλλης τάξεως τα μεγέθη. Η ssangyong ήταν δεκάδες φορές μικρότερη και πιο αδύναμη.

                                      Επίσης, κάπου πήρε το μάτι μου μια ευρωπαϊκή οδηγία που σχεδιάζεται ή έχει ψηφιστεί η οποία μας λέει πως τα αυτοκίνητα που θα εισάγονται στην Ευρώπη θα έχουν υποχρεωτικά για 20 έτη επίσημα ανταλλακτικά. Πέρα από τα υπόλοιπα τρίτων κατασκευαστών.

                                      Με λίγα λόγια, θεωρώ πως λες γενικότητες που δεν στηρίζονται σε κανένα πραγματικό γεγονός.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Το ίδιο σκηνικό είχε συμβεί στην μικρή Ελλάδα με την ενιαία αγορά της ΕΟΚ το 81 και μετά.

                                        Πήγαμε εμείς με κεφαλοποιησεις από το χωριό και τα αμπέλια του παππου κάθε οικογένειας που είχε βιοτεχνία, να ανταγωνιστούμε πολυμετοχικα σχήματα μεγάλων δυνάμεων.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tkin73 last edited by tkin73

                                          Εννοείται ότι κάποιες από τις πολλές κινεζικές που εμφανίζονται και θα εμφανιστούν τα επόμενα χρόνια θα χαθούν και ενδεχομένως κάποιος που τις επιλέξει θα μείνει ξεκρεμαστος. Αλλά δεν θα είναι ο κανόνας αλλά η εξαίρεση.
                                          Δλδ με την mg ποιο το ρίσκο που παίρνει κανείς ;
                                          Με την Chery που εκπροσωπεί τόσες υπομαρκες και είναι μεγαλύτερη κινέζικη σε εξαγωγή παγκοσμίως με το ίδιο το κινεζικό κράτος από πίσω τι ρισκάρει;
                                          Οκ σε έναν παγκόσμιο πολεμο μπορεί να οπισθοχωρήσει. Τότε όμως το τελευταίο που θα μας νοιάζει θα είναι αν θα έχουμε μάσκες ανταλλακτικά για τα αμάξια μας...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • ataim
                                            ataim last edited by

                                            Άρχισαν να ανεβαίνουν τα βίντεο με το mg hs hybrid και τελικά φαίνεται ότι δεν έχει την μετάδοση των mg3/zs αλλά αυτή που ονομάζουν dht.

                                            Youtube Video

                                            Στο 11,40 παρουσιάζει διαγραμματικά τα mode λειτουργίας, έχει parallel mode όπου σπρώχνει ο θερμικός με μηχανική ροή και η μπαταρία ταυτόχρονα, όμως αυτό γίνεται σε υψηλές ταχύτητες όταν υπάρχει φορτίο και δεν επαρκεί ο θερμικός, μέχρι τα 100kph στο kick down δουλεύει σε σειρά με τον θερμικό ως γεννήτρια, (drone στις 4.500σαλ).

                                            L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 66 / 67
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr