-
@fanis75 said in MG (SAIC) forum:
@a-d-p said in MG (SAIC) forum:
MG HS PHEV: Με νέα τιμή στην Ελλάδα
Η εισαγωγική εξοπλιστική έκδοση του νέου MG HS PHEV ονομάζεται Exclusive και πλέον προσφέρεται στην Ελλάδα στην προνομιακή τιμή των 35.400 ευρώ, αν συνυπολογίσουμε και την προωθητική ενέργεια της εταιρείας.Πολύ ακριβό, αφού τιμολογείται όσο ο βασιλιάς των υβριδικών.
ειναι με διαφορά το πιο φτηνο PHEV
δεν ειναι το καλύτερο
αλλα είναι το καλύτερο για την τιμή γιαυτο το λενε ετσι
-
@ataim said in MG (SAIC) forum:
31k στην Ρουμανία, αν ερχόταν και εδώ με τέτοια τιμή θα ξεπουλαγε.
Με τιμή του phev στα 35400€ (37900€ χωρίς την έκπτωση) πάνω από 33000€ δεν είναι λογικό να το βάλουν
-
@a-d-p said in MG (SAIC) forum:
@ataim said in MG (SAIC) forum:
31k στην Ρουμανία, αν ερχόταν και εδώ με τέτοια τιμή θα ξεπουλαγε.
Με τιμή του phev στα 35400€ (37900€ χωρίς την έκπτωση) πάνω από 33000€ δεν είναι λογικό να το βάλουν
Τόσο 35Κ βγαίνει και το tiggo7 phev με πιο πλούσιο εξοπλισμό και πιο μεγάλη ιπποδύναμη
-
Υπάρχει και το dfsk phev στην αρχική έκδοση 32.500 αυτό είναι το πιο φθηνό phev της αγοράς και 7θεσιο, για δε τους 3τεκνους 30.800 , όσο ένα b suv mhev της σειράς. Νομίζω έχει και λιγότερη κατανάλωση σε hybrid mode από το mg
-
Γενικά υπάρχουν επιλογές πλέον για αυτό και βλέπουμε όλους να κατεβάζουν τιμές , πχ το τουσον phev είναι σε μόνιμη έκπτωση εδώ και μήνες παρότι κυκλοφόρησε και το fl.
To hs mg ήταν μέχρι πριν λίγους μήνες το φθηνότερο phev πλέον όμως ακόμα και με την νέα μείωση δεν είναι το φθηνότερο. -
Θα έρθουν και άλλες. Ευρωπαϊκές κάτω από τα 40000.
-
Το οποια ευρωπαϊκά βέβαια θα υπόλοιπονται πολύ βέβαια σε εξοπλισμό . Συνολικά θα είναι και ακριβότερα και με λιγότερο εξοπλισμό και με υβριδικό σύστημα που έβγαλε πολλά προβλήματα όταν κυκλοφόρησε.
Τα κινέζικα phev κυκλοφορούν συνολικά 3 έτη αλλά δεν έχουν ακουστεί προβλήματα και σίγουρα καμιά σχέση με τα phev stelantis της περιόδου 2019-22 όταν δλδ αυτά προκυκλοφορησαν. -
Μόνο που θα έχουν δίκτυο και ιστορία και δεν θα κινδυνεύουν να γίνουν νταεγού και σανγιόνγκ, οπότε ο αφελής ιδιώτης αγοραστής θα βρεθεί με μηδενικής αξίας αυτοκίνητο.
Για λήζινγκ που τον κίνδυνο αυτόν τον αναλαμβάνει η εταιρεία, κανένα θέμα. Αλλά για ιδιωτική αγορά, μόνο αφελείς, ή άτομα που τους αρέσουν να αναλμβάνουν υψηλά ρίσκα.
Τα Στελλάντις έχουν εγγύηση που πληρώνει μέχρι τα 10 χρόνια, γιατί οι εταιρείες είναι εδώ 50-60-70 χρόνια.
Αυτή είναι η τεράστια διαφορά για τον ιδιώτη.
Μεταξύ μας βέβαια όταν φτάνουμε στα 40000 μιλάμε για άλλο επίπεδο χρημάτων και συνήθως οι αγοραστές είναι λήζινγκ.
-
Εξαρτάται το λιζιγκ αν ζητά σε 36-48 μήνες να πληρώσεις το 95% της αξίας μόνο και μόνο για να μην φορτωθείς το αμάξι πάλι δεν αξίζει (δεν μιλάω για φορολογικά κίνητρα) , το λιζιγκ πχ του Κούγκα phev που το δίνουν στο 50% της αξίας του αμαξιου αξίζει και γενικά όταν φτάνει μέχρι το 75% . Από εκεί και πάνω είναι πολλά τα λεφτά που πληρώνεις και μένεις χωρίς αμάξι στο τέλος της μίσθωσης και όλα αυτά για μην έχεις το άγχος των βλαβών ή της απαξίωσης.
-
Είναι όλα θέμα επιλογών και το τι βρίσκεις στην αγορά την συγκεκριμένη στιγμή.
-
@savas89 said in MG (SAIC) forum:
Υπάρχει και το dfsk phev στην αρχική έκδοση 32.500 αυτό είναι το πιο φθηνό phev της αγοράς και 7θεσιο, για δε τους 3τεκνους 30.800 , όσο ένα b suv mhev της σειράς. Νομίζω έχει και λιγότερη κατανάλωση σε hybrid mode από το mg
πολύ καλό , το κοίταγα αλλα αυτό δεν έχει σε καμια εκδοση εξοπλισμού adaptive cruise control!!!!
εχει μονο απλό cruise control.
δεν μπορω να καταλάβω γιατι δεν το εχουν βάλει έστω και σε μια πιο ακριβη εκδοση να το πληρωνεις εξτρα.
Ειναι κριμα συχρονο μεγαλο αμαξι να μην το έχει καν σαν επιλογη.
βεβαια σαν 7θεσιο δεν υπάρχει κατι αλλο σε τετοια τιμή οποτε παλι τιμιο το λες. Αλλα αν δεν σε ενδιαφερει 7θεσιο ειναι μεγαλο μειον!!!
το επομενο σε τιμη 7θεσιο που θα έχει και adaptive θα είναι το tiggo 8
-
@cirus said in MG (SAIC) forum:
@savas89 said in MG (SAIC) forum:
Υπάρχει και το dfsk phev στην αρχική έκδοση 32.500 αυτό είναι το πιο φθηνό phev της αγοράς και 7θεσιο, για δε τους 3τεκνους 30.800 , όσο ένα b suv mhev της σειράς. Νομίζω έχει και λιγότερη κατανάλωση σε hybrid mode από το mg
πολύ καλό , το κοίταγα αλλα αυτό δεν έχει σε καμια εκδοση εξοπλισμού adaptive cruise control!!!!
εχει μονο απλό cruise control.
δεν μπορω να καταλάβω γιατι δεν το εχουν βάλει έστω και σε μια πιο ακριβη εκδοση να το πληρωνεις εξτρα.
Ειναι κριμα συχρονο μεγαλο αμαξι να μην το έχει καν σαν επιλογη.
βεβαια σαν 7θεσιο δεν υπάρχει κατι αλλο σε τετοια τιμή οποτε παλι τιμιο το λες. Αλλα αν δεν σε ενδιαφερει 7θεσιο ειναι μεγαλο μειον!!!
το επομενο σε τιμη 7θεσιο που θα έχει και adaptive θα είναι το tiggo 8
Ισχύει. Περίεργο στον εξοπλισμό αλλά γενικά σαν πακέτο vfm.Τώρα οι Ευρωπαίοι είδαν τα δύσκολα και κατεβάζουν τα phev από τα 40φευγα και 50κ. Εν τω μεταξύ είναι ραγδαία η απομείωση στην τιμή ενός phev δείτε του 2020 ας πούμε ένα Peugeot 3008 mhev και ένα phev έχουν έρθει στα ίσα για να μην πω ότι υπερτερεί το mhev.
-
@savas89 said in MG (SAIC) forum:
@cirus said in MG (SAIC) forum:
@savas89 said in MG (SAIC) forum:
Υπάρχει και το dfsk phev στην αρχική έκδοση 32.500 αυτό είναι το πιο φθηνό phev της αγοράς και 7θεσιο, για δε τους 3τεκνους 30.800 , όσο ένα b suv mhev της σειράς. Νομίζω έχει και λιγότερη κατανάλωση σε hybrid mode από το mg
πολύ καλό , το κοίταγα αλλα αυτό δεν έχει σε καμια εκδοση εξοπλισμού adaptive cruise control!!!!
εχει μονο απλό cruise control.
δεν μπορω να καταλάβω γιατι δεν το εχουν βάλει έστω και σε μια πιο ακριβη εκδοση να το πληρωνεις εξτρα.
Ειναι κριμα συχρονο μεγαλο αμαξι να μην το έχει καν σαν επιλογη.
βεβαια σαν 7θεσιο δεν υπάρχει κατι αλλο σε τετοια τιμή οποτε παλι τιμιο το λες. Αλλα αν δεν σε ενδιαφερει 7θεσιο ειναι μεγαλο μειον!!!
το επομενο σε τιμη 7θεσιο που θα έχει και adaptive θα είναι το tiggo 8
Ισχύει. Περίεργο στον εξοπλισμό αλλά γενικά σαν πακέτο vfm.Τώρα οι Ευρωπαίοι είδαν τα δύσκολα και κατεβάζουν τα phev από τα 40φευγα και 50κ. Εν τω μεταξύ είναι ραγδαία η απομείωση στην τιμή ενός phev δείτε του 2020 ας πούμε ένα Peugeot 3008 mhev και ένα phev έχουν έρθει στα ίσα για να μην πω ότι υπερτερεί το mhev.
2020 3008 δεν υπαρχει mhev, τελος 23 και 24 μονο. και μην ξεχνας το 20 ειναι pro f/l και οχι gt αλλα gt line = υπολοιπονται πολυ σε εξοπλισμο
και μην συγκρινεις τιμες εισαγωμενων - περα απο το αγνωστο ιστορικο τους, εχουν παρα πολυ χαμηλα τελη εισαγωγης επειδη ειναι phev
ενα 3008 300αρι του 2021 ελληνικο πουλιεται στα (edit) 30-33 και ενα αναλογο βενζινης 1.2, στα 17-20. απο τις 57 στις 31.5 μετα απο 4 χρονια δεν ειναι μεγαλη η απαξιωση, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ σε ολα τα στελλαντι για λογους που εχω εξηγησει... -
Δεν είναι μεγάλη γιατί είναι όμορφα, γρήγορα, τεχνολογικά εξελιγμένα και δεν τα αγοράζουν άτομα που παίρνουν τα βουνά, να βρούν την τρέλα τους που δεν τους άντεξε και τους έχει ήδη εγκαταλείψει...
-
Το νέο MG HS PHEV πέτυχα προχθές στην Πλύτρα που είχαμε κατέβει για μπάνιο και είπαμε όλοι στην παρέα τι ωραίο αμάξι. Μπήκαμε να δούμε τιμή γιατί είναι σε αρχή αναζήτησης νέου οικογενειακού ο κουμπάρος που ήμασταν παρέα και του καλάρεσε.
-
@gatoz said in MG (SAIC) forum:
@savas89 said in MG (SAIC) forum:
@cirus said in MG (SAIC) forum:
@savas89 said in MG (SAIC) forum:
Υπάρχει και το dfsk phev στην αρχική έκδοση 32.500 αυτό είναι το πιο φθηνό phev της αγοράς και 7θεσιο, για δε τους 3τεκνους 30.800 , όσο ένα b suv mhev της σειράς. Νομίζω έχει και λιγότερη κατανάλωση σε hybrid mode από το mg
πολύ καλό , το κοίταγα αλλα αυτό δεν έχει σε καμια εκδοση εξοπλισμού adaptive cruise control!!!!
εχει μονο απλό cruise control.
δεν μπορω να καταλάβω γιατι δεν το εχουν βάλει έστω και σε μια πιο ακριβη εκδοση να το πληρωνεις εξτρα.
Ειναι κριμα συχρονο μεγαλο αμαξι να μην το έχει καν σαν επιλογη.
βεβαια σαν 7θεσιο δεν υπάρχει κατι αλλο σε τετοια τιμή οποτε παλι τιμιο το λες. Αλλα αν δεν σε ενδιαφερει 7θεσιο ειναι μεγαλο μειον!!!
το επομενο σε τιμη 7θεσιο που θα έχει και adaptive θα είναι το tiggo 8
Ισχύει. Περίεργο στον εξοπλισμό αλλά γενικά σαν πακέτο vfm.Τώρα οι Ευρωπαίοι είδαν τα δύσκολα και κατεβάζουν τα phev από τα 40φευγα και 50κ. Εν τω μεταξύ είναι ραγδαία η απομείωση στην τιμή ενός phev δείτε του 2020 ας πούμε ένα Peugeot 3008 mhev και ένα phev έχουν έρθει στα ίσα για να μην πω ότι υπερτερεί το mhev.
2020 3008 δεν υπαρχει mhev, τελος 23 και 24 μονο. και μην ξεχνας το 20 ειναι pro f/l και οχι gt αλλα gt line = υπολοιπονται πολυ σε εξοπλισμο
και μην συγκρινεις τιμες εισαγωμενων - περα απο το αγνωστο ιστορικο τους, εχουν παρα πολυ χαμηλα τελη εισαγωγης επειδη ειναι phev
ενα 3008 300αρι του 2021 ελληνικο πουλιεται στα (edit) 30-33 και ενα αναλογο βενζινης 1.2, στα 17-20. απο τις 57 στις 31.5 μετα απο 4 χρονια δεν ειναι μεγαλη η απαξιωση, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ σε ολα τα στελλαντι για λογους που εχω εξηγησει...Οκ καλύτερα θα δούμε σύγκριση σε 5 χρόνια δλδ mhev vs phev ή αντίστοιχα 5008 mhev vs phev για να μην πω και ηλεκτρικό.τώρα που υπάρχουν. Εκεί θα φανεί στη ζήτηση. Άσε που τώρα πια πληθαίνουν τα phev με τα κινέζικα οπότε σε 4- 5 χρόνια π.χ. θα πωλούνται άπειρα μεταχειρισμένα κατω από 30 εύκολα. Αλλά ας μη ξεφεύγουμε από το νήμα της mg
-
@criuser said in MG (SAIC) forum:
Μόνο που θα έχουν δίκτυο και ιστορία και δεν θα κινδυνεύουν να γίνουν νταεγού και σανγιόνγκ, οπότε ο αφελής ιδιώτης αγοραστής θα βρεθεί με μηδενικής αξίας αυτοκίνητο.
Οκ, απλά ξεχνάς ότι η MG είναι στην ουσία η SAIC αλλά με ευρωπαϊκό εμπορικό σήμα (αυτοί λένε πως τα αυτοκίνητα τους έχουν και ευρωπαϊκά στοιχεία διότι το set up της ανάρτησης και η γενικότερη οδηγική αίσθηση είναι σχεδιασμένα στην Ευρώπη, τρέχα γυρευε δηλαδή), και η οποία λειτουργεί με κεφαλοποηση 29 δις δολλάρια
Ενώ η Stellantis έχει 27 δις δολλάρια.
Η ssangyong που αναφέρεις ήταν στα 0,5 δις δολλάρια κεφαλοποιησης όταν δυσκολεύτηκε και αποσύρθηκε από τις ευρωπαϊκές αγορές.
Άλλες ασιατικές πολυμετοχικες βλέπω να έχουν πάνω από 100 δις κεφαλοποηση. Κορυφή είναι νομίζω η Toyota με πάνω από 240 δις!!!
Δηλαδή, εαν δεν υπάρξει κάποιος εμπορικός πόλεμος που θα κλείσει τους εμπορικούς δρόμους, είναι κάπως δύσκολο να επαναληφθεί το ίδιο σκηνικό διότι είναι άλλης τάξεως τα μεγέθη. Η ssangyong ήταν δεκάδες φορές μικρότερη και πιο αδύναμη.
Επίσης, κάπου πήρε το μάτι μου μια ευρωπαϊκή οδηγία που σχεδιάζεται ή έχει ψηφιστεί η οποία μας λέει πως τα αυτοκίνητα που θα εισάγονται στην Ευρώπη θα έχουν υποχρεωτικά για 20 έτη επίσημα ανταλλακτικά. Πέρα από τα υπόλοιπα τρίτων κατασκευαστών.
Με λίγα λόγια, θεωρώ πως λες γενικότητες που δεν στηρίζονται σε κανένα πραγματικό γεγονός.
-
Το ίδιο σκηνικό είχε συμβεί στην μικρή Ελλάδα με την ενιαία αγορά της ΕΟΚ το 81 και μετά.
Πήγαμε εμείς με κεφαλοποιησεις από το χωριό και τα αμπέλια του παππου κάθε οικογένειας που είχε βιοτεχνία, να ανταγωνιστούμε πολυμετοχικα σχήματα μεγάλων δυνάμεων.
-
Εννοείται ότι κάποιες από τις πολλές κινεζικές που εμφανίζονται και θα εμφανιστούν τα επόμενα χρόνια θα χαθούν και ενδεχομένως κάποιος που τις επιλέξει θα μείνει ξεκρεμαστος. Αλλά δεν θα είναι ο κανόνας αλλά η εξαίρεση.
Δλδ με την mg ποιο το ρίσκο που παίρνει κανείς ;
Με την Chery που εκπροσωπεί τόσες υπομαρκες και είναι μεγαλύτερη κινέζικη σε εξαγωγή παγκοσμίως με το ίδιο το κινεζικό κράτος από πίσω τι ρισκάρει;
Οκ σε έναν παγκόσμιο πολεμο μπορεί να οπισθοχωρήσει. Τότε όμως το τελευταίο που θα μας νοιάζει θα είναι αν θα έχουμε μάσκες ανταλλακτικά για τα αμάξια μας... -
Άρχισαν να ανεβαίνουν τα βίντεο με το mg hs hybrid και τελικά φαίνεται ότι δεν έχει την μετάδοση των mg3/zs αλλά αυτή που ονομάζουν dht.
Στο 11,40 παρουσιάζει διαγραμματικά τα mode λειτουργίας, έχει parallel mode όπου σπρώχνει ο θερμικός με μηχανική ροή και η μπαταρία ταυτόχρονα, όμως αυτό γίνεται σε υψηλές ταχύτητες όταν υπάρχει φορτίο και δεν επαρκεί ο θερμικός, μέχρι τα 100kph στο kick down δουλεύει σε σειρά με τον θερμικό ως γεννήτρια, (drone στις 4.500σαλ).
MG (SAIC) forum