-
Δε θα διαφωνήσω με τη λέξη "κουβάς" υπό την έννοια του boxy όμως και όχι της υποτίμησης. Για μένα τα μικρά αυτοκίνητα πόλης πρέπει να έχουν αυτό το σχήμα για να μπορούν να είναι all arounder. Ξανα λέω για μία ακόμη φορά, πως η εκμετάλλευση χώρων είναι ακραία. Και η οδήγησή του δεν είναι στο επίπεδο των θερμικών μικρών (aygo, i10, up) αλλά πολλά σκαλιά ανώτερη - τύπου polo.
Από εκεί και πέρα, όπως σε κάθε πράγμα στη ζωή μας απαιτεί έναν προγραμματισμό. Εκτός των δοκιμών που κάνω ανα καιρούς σπάνια το αφήνω να πέσει κάτω από 30% - δηλαδή 90 χλμ αυτονομία περίπου που θεωρώ πως ακόμα και σε extreme περίπτωση επαρκεί.
Εγώ θα το πω πολύ απλά - και είχα υβριδικό - βενζινάκατο - πετρελαιάκατο κλπ - δεν υπάρχει πιο ήρεμο πράγμα στην πόλη από το να οδηγάς ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Επίσης μην ξεχνάμε πως υπάρχουν και DC φορτιστές (πανάκριβοι βέβαια) αλλά σε κάθε περίπτωση μπορούν να σου λύσουν τα όποια θέματα ανασφάλειας.
Για μεγάλες αποστάσεις έχουμε το βενζινάκατο παραδοσιακό tucson. Οπότε με αυτήν την προυπόθεση και το γεγονός οτι φορτίζω στο σπίτι και οτι με ικανοποιεί στα όρια που έχω θέσει το αισθητικό κομμάτι είμαι πάρα πολύ καλά με την αγορά αυτή.
-
@criuser said in Hyundai Inster (2024):
Οπότε ποιος ο λόγος να το αγοράσεις.
Άντε πάλι..... Γιατί ειναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο, τόσο απλά!! Όταν κάνεις ταξίδι με ένα Τέσλα, θα καταλάβεις την διαφορά.
-
Οταν θα ξεκινήσουμε μαζί για ταξίδι και θα είσαι ώρες πίσω στο τέλος με το όποιο ηλεκτρικό, τότε θα νοιώσεις την διαφορά....
Τώρα που το σκέφτομαι, τα ηλεκτρικά είναι ωραία για μπακούρια αρσενικά και θηλυκά που ψάχνουν ταίρι. Στα ηλεκτράδικα κάποιες γνωριμίες θα κάνεις.
Επίσης έτσι και αλλιώς μόνος θα ταξιδεύεις αφού η παρέα αποκλείεται να σε περιμένει στις διάφορες στάσεις που θα κάνεις.
-
@criuser said in Hyundai Inster (2024):
Οταν θα ξεκινήσουμε μαζί για ταξίδι και θα είσαι ώρες πίσω στο τέλος με το όποιο ηλεκτρικό, τότε θα νοιώσεις την διαφορά....
Μαζί θα φτάσουμε στην Κύμη. Απλά με το Τέσλα, πολύ πιο άνετα και ξεκούραστα. Για αυτό σου λέω, κρίνεις χωρίς καν να έχεις οδηγήσει, πόσο ανώτερη εμπειρία ειναι ένα ηλεκτρικό. Δεν υπάρχει σύγκριση σαν να ταξιδεύεις με Τσέσνα έναντι airbus (για να βάλω γαλλικό!).
-
Δεν μιλάμε για την Κύμη.
Μιλάμε για Θεσσαλονίκη, Γιάννενα, Καστοριά, Μάνη, Καβάλα κλπ..
Διαδρομές πάνω από 300 χλμ.
-
και λεω εγω δε σας πειραζει που εχει τοσο μικρη ηλιοροφη; Γιατι την κανανε τοσο μικρη; Θα ηταν το τελειο αυτοκινητο πολης αν ειχε πανοραμικη και μικροτερα τα φωτα πισω (εχουν εντομολογους για σχεδιαστες!). Βεβαια τη σχεδιαση δε θα με πειραζε τοσο αλλα να μην εχει πανοραμικη τωρα πλεον ενα καινουργιο και ακριβο αυτοκινητο, ειναι δυσκολο να το υποστεις
-
@antonn said in Hyundai Inster (2024):
και λεω εγω δε σας πειραζει που εχει τοσο μιρη ηλιοροφη; Γιατι την κανανε τοσο μικρη; Θα ηταν το τελειο αυτοκινητο πολης αν ειχε πανοραμικη και μικροτερα τα φωτα πισω (εχουν εντομολογους για σχεδιαστες!)
πανοραμικη υποθετω δεν μπηκε για λογους κοστους. Αποψη μου, καλα εκαναν. Στοχος τους ηταν ειναι μικρο και φτηνο αυτοκινητο πολης και θεωρω οτι το πετυχαν. Δεν θα ηταν ασχημη ιδεα αν υπηρχε ως εξτρα.
-
@criuser said in Hyundai Inster (2024):
Δεν μιλάμε για την Κύμη.
Μιλάμε για Θεσσαλονίκη, Γιάννενα, Καστοριά, Μάνη, Καβάλα κλπ..
Διαδρομές πάνω από 300 χλμ.
Δεν κάνουν όλοι ταξίδια 500χλμ. επίσης τέτοια ταξίδια απαιτούν στάση έτσι και αλλιώς. Και έχουμε δει απο τον Ντετολ πόσο άνετα γίνονται. Και ειναι 100 φορές καλύτερο ένα τέτοιο ταξίδι με ένα Τέσλα από έναν αντίστοιχης αξίας ντιζελοκίνητο ματρακά.
-
μα αν το παρεις με αντλια ενεργειας και μεγαλη μπαταρια δεν ειναι ηδη ακριβο το Inster;
Πολυ σωστα, επρεπε να το βαλουν εξτρα την πανοραμικη. Αλλα επιμενω γιατι μηπως εχει σχεδιαστικο προβλημα και δεν μπορει να μπει πανοραμικη; Μηπως επισης περιοριζει το εσωτερικο υψος η παροραμικη; μηπως υπαρχει προβλημα στο crash test? μου φαινεται μεγαλος αναχρονισμος και καποιος λογος θα υπαρχει να μην υπαρχει εστω ως εξτρα -
@antonn said in Hyundai Inster (2024):
και λεω εγω δε σας πειραζει που εχει τοσο μιρη ηλιοροφη;
Δεν με πειράζει γιατι ειναι τόσο άσχημο που ότι και να είχε δεν θα το αγόραζα. Το βλέπω κάθε μέρα εδώ, ναι έχεις χώρους και έξυπνη σχεδίαση, αλλά αυτά τα ατάκτως ερριμμένα φωτα που ειναι λες και ξέχασαν ότι πρέπει να βάλουν φώτα και τα "ψεύτικα" φώτα (αφου έχει κουτάκια που δεν κάνουν τίποτα), δεν χωνεύονται με τίποτα.
-
μα πραγματικα με τα φωτα καταστρεψαν την ολη εικονα και ετσι το κανουν να φαινεται φθηνο (ακου τα πισω φωτα να ειναι θεορατα και να ειναι κουτακια που δεν αναβουν), ενω δεν ειναι φθηνο αν το παρεις με ολα οσα μπορεις δηλ: αντλια θερμοτητας, μεγαλη μπαταρια, συρομενο πισω καθισμα, την κουτσικη ηλιοροφη. Κριμα τετοια ωραια προσπαθεια με κακες λεπτομερειες να χαλαει, βαλε εξτρα πανοραμικη, βαλε φωτακια μικρα σαν τα Tesla. Να χτυπησεις και ψηλη τιμη, να το κανεις μοδα!
ΥΓ εχω πολυ καλες ιδεες, στην εφαρμογη πασχω! Το παραπονο μου επισης που ο Μασκ χανει λιγο και δε βγαζει μικρο Tesla να ειναι SUV μεχρι 4,2 εστω 4,4 και ας το εχει πιο ακριβο απο Υ, να το αγορασω κι εγω -
@fanis75 said in Hyundai Inster (2024):
@antonn said in Hyundai Inster (2024):
και λεω εγω δε σας πειραζει που εχει τοσο μιρη ηλιοροφη;
Δεν με πειράζει γιατι ειναι τόσο άσχημο που ότι και να είχε δεν θα το αγόραζα. Το βλέπω κάθε μέρα εδώ, ναι έχεις χώρους και έξυπνη σχεδίαση, αλλά αυτά τα ατάκτως ερριμμένα φωτα που ειναι λες και ξέχασαν ότι πρέπει να βάλουν φώτα και τα "ψεύτικα" φώτα (αφου έχει κουτάκια που δεν κάνουν τίποτα), δεν χωνεύονται με τίποτα.
Η αισθητική έχει εξαφανιστεί πλέον, και μιλάω γενικά, για όλες σχεδόν τις μάρκες. Οσο πιό παλιά πάς, τόσο πιο όμορφα είναι τα αυτοκίνητα.
-
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
@azmo said in Hyundai Inster (2024):
Θεωρώ αστείο και μόνο που συζητάτε για το Inster. Ποιος λογικός άνθρωπος θα πάρει αυτόν τον πανάσχημο κουβά με την αστεία αυτονομία;
Άκομα και άλλα 2 αυτοκίνητα να εχεις, η αυτονομία των 200- 250χλμ είναι αστεία. Πες ότι σου συμβαίνει κατι επείγον και δεν προλαβαίνεις να αλλάξεις αυτοκίνητο. Αν είναι δυνατόν..
Αν σου συμβεί κάτι επείγον και είσαι στο μετρό τι θα κάνεις; Α ναι. Θα καλέσεις το 166-100-199 κτλπ. Αν σου συμβεί κάτι επείγον και χεζεις; Εκεί να δεις ζόρι!
Και δεν θέλω απάντηση «δεν ζούμε όλη σε πόλεις», διότι τότε έχεις καθυστέρηση μέχρι να αντιμετωπίσεις την επείγουσα κατάσταση, έτσι και αλλιώς. Ασε που δεν έχω καταλάβει τι επείγον μπορεί να προκύψει. Αν είναι πραγματικά επείγον και βασίζεσαι στο να οδηγήσεις 500 χλμ, δύσκολα τα πράγματα.Εύγε απολυμαντικέ, έπιασες το νόημα της απάντησης ανάλογων ερωτήσεων !
-
@antonn said in Hyundai Inster (2024):
Παντως ειναι πανασχημο το Inster ειδικα απο πισω! Τι τεραστια φωτα πισω, εντελως χαλια. Η ηλιοροφη μικρη μικρη κουτσικη και οχι πανοραμικη! Το Leapmotor t03 τουλαχιστον εχει πανοραμικη οροφη στανταρ με ηλεκτρικο σκιαδιο!
Δεν είναι το πιο όμορφο αυτοκίνητο στον κόσμο, αλλά δεν ξέρω αν μπορείς να το πεις και πανάσχημο, ειδικά αν αναλογιστείς ότι το σχήμα του εξυπηρετεί τη λειτουργική σκοπιμότητα για την οποία σχεδιάστηκε! Στα μάτια μου αποτελεί συνέχεια των γιαπωνέζικων kei cars !
-
Έχει ένα ο γείτονας εδώ στας εξοχάς. Κακάσχημο είναι το κακομοίρικο
-
Μια χαρα! Ασχημα να μη μας ματιαζετε λοιπον
-
@red_monster said in Hyundai Inster (2024):
Στα μάτια μου αποτελεί συνέχεια των γιαπωνέζικων kei cars !
Σαφέστατα....τα οποία επίσης ειναι άσχημα!
-
Είναι άθλιο στην οψη, αλλά δεν αποκλειω σε μερικά χρόνια να συνηθίσουμε αυτού του είδους την αισθητική και να μη μας κάνει εντύπωση.
-
Beauty is in the eye of the beholder
Παντως αν ειχα ενα αυτοκινητο το οποιο- δεν κοστισε μια περιουσια να το αγορασω
- με επιδοτησε το κρατος και μειωσε ακομα περισσοτερο την τιμη
- κινειται αθορυβα, με απειρη ροπη απο χαμηλα
- ειναι ευρυχωρο
- το παρκαρω πανευκολα και περναω ευκολα απο ακομα και τους πιο στενους δρομους
- ειναι πανευκολο στην οδηγηση εχοντας και one pedal driving
προσωπικα θα το ειχα ερωτευτει!
αλλα ο καθενας εχει τις δικες του προτεραιοτητες. Καποιοι γουσταρουν strap on και λιωμενο κερι... δεν κρινουμε
-
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
Beauty is in the eye of the beholder
Παντως αν ειχα ενα αυτοκινητο το οποιο- δεν κοστισε μια περιουσια να το αγορασω
- με επιδοτησε το κρατος και μειωσε ακομα περισσοτερο την τιμη
- κινειται αθορυβα, με απειρη ροπη απο χαμηλα
- ειναι ευρυχωρο
- το παρκαρω πανευκολα και περναω ευκολα απο ακομα και τους πιο στενους δρομους
- ειναι πανευκολο στην οδηγηση εχοντας και one pedal driving
προσωπικα θα το ειχα ερωτευτει!
Ολα αυτά τα κάνουν όλα τα ηλεκτρικά, μερικά εκ των οποίων ειναι και όμορφα!
Δεν μιλάμε για χρήση, πρακτικότητα, εμπειρία οδήγησης, εαν ειναι καλό αμάξι κλπ. αλλά καθαρά για το αισθητικό κομμάτι, τίποτε άλλο.
Hyundai Inster (2024)