-
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Μιας και καιρό ήθελα να φτάσω τη μπαταρία κάτω από το 10%, βρήκα σήμερα την ευκαιρία που επέστρεφα το πρωί από την περιοχή της Αρκαδίας να το "πατήσω" (όσο μπορεί δηλαδή
) και να το φέρω Αθήνα στα κόκκινα σχεδόν. Αυτό σημαίνει συνεχώς κοντά στο τέρμα δηλαδή 120-145 χλμ/ώρα έχοντάς το στο sport mode για το μεγαλύτερο διάστημα.Για 167 χιλιόμετρα φάγαμε περί τα 73% μπαταρία αντί για 50-54% που καταναλώνει συνήθως. Μιλάμε για ψιλο άτσαλη οδήγηση με σκοπό να φτάσουμε με κάτω από 10% (τελικά φτάσαμε με 9%). Σε όλη τη διαδρομή είχαμε a.c ανοιχτό και ήμασταν 2 άτομα γεμάτοι με μπαγκάζια.
Τώρα από το 9% μέχρι το 100% χρειάζεται περίπου 6 μιση ώρες στο wallbox σε 6.7kw.
Βάζω μια φωτογραφία από όταν ξεκινήσαμε και μία όταν φτάσαμε. Ο χρόνος δεν είναι ενδεικτικός γιατί το αμάξι έμεινε ανοιχτό κανα 20 λεπτο πριν ξεκινήσουμε.
Εκεί διανύσαμε περί τα 370 χιλιόμετρα και καταναλώσαμε σύμφωνα με τον μετρητή που έχω στην πρίζα 35kwh, δηλαδή περίπου 8,4 Ευρώ με τιμή στα 0,24 που εφαρμόζω χοντρικά με απώλεις και λοιπές χρεώσεις. Καθόλου άσχημα.
Σε ευθείες και χαλαρές διαδρομές μου έβγαζε κατανάλωση περί τα 8-9 kwh 100km.
Για μια ακόμα φορά μου θύμισε πόσο ευχάριστο all around αυτοκίνητο το inster. Και πήγαμε σε αρκετά δύσκολα σημεία όπου ευτυχώς έχει τη λειτουργία "Snow" όπου έκανε δουλίτσα σε δύσκολες ανηφόρες, χαλίκια, και άμμους καθώς έδινε αρκετά πιο προοδευτικά τη δύναμη. Απαραίτητη λειτουργία θα την έλεγα.....
Τα 6.7kw ειναι ενδειξη του wallbox ή του αυτοκινητου; Ρωταω γιατι απο περιεργεια ψαχνω λιγο το θεμα των απωλειων σε ac τελευταια, και βλεπω πως απεικονιζει το καθε οχημα/φορτιστης αυτο το ζητημα.
Θεωρεις το snow mode οντως χρησιμο; Δεν κοβει απλα το γκαζι; Στο dolphin που ειχα διαβασει να το εχει προτεινει η φαμπιατου, μου φανηκε ψιλοαρχηστο. Δηλ αν πατησεις το ποδι πιο ελαφρια, επιτυγχανεις το ιδιο αποτελεσμα.
-
Ε θα το πατήσεις; Ίσως εννοεί πιο ομαλή '"εξαγωγή"" της ροπής.
Όχι όλη μαζί από χαμηλές Σαλ. -
@lap said in Hyundai Inster (2024):
Ε θα το πατήσεις; Ίσως εννοεί πιο ομαλή '"εξαγωγή"" της ροπής.
Όχι όλη μαζί από χαμηλές Σαλ.στα σωστα ρυθμισμενα ηλεκτρικα, δεν εχει τοσο νοημα αυτο, διοτι μπορουν να βγαζουν την ισχυ οπως επιθυμουν. Επομενως, υπαρχει η δυνατοτητα να βγει τελειως γραμμικα και προοδευτικα. Αυτο το επιτυγχανουν με τεχνασματα τα θερμικα. Για αυτο και λεω οτι ισως δεν εχουν τοσο νοημα αυτα τα modes.
-
Δηλαδή αναγνωρίζει μόνο του την πρόσφυση και βγάζει απαλά την ροπή;
-
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Μιας και καιρό ήθελα να φτάσω τη μπαταρία κάτω από το 10%, βρήκα σήμερα την ευκαιρία που επέστρεφα το πρωί από την περιοχή της Αρκαδίας να το "πατήσω" (όσο μπορεί δηλαδή
) και να το φέρω Αθήνα στα κόκκινα σχεδόν. Αυτό σημαίνει συνεχώς κοντά στο τέρμα δηλαδή 120-145 χλμ/ώρα έχοντάς το στο sport mode για το μεγαλύτερο διάστημα.Για 167 χιλιόμετρα φάγαμε περί τα 73% μπαταρία αντί για 50-54% που καταναλώνει συνήθως. Μιλάμε για ψιλο άτσαλη οδήγηση με σκοπό να φτάσουμε με κάτω από 10% (τελικά φτάσαμε με 9%). Σε όλη τη διαδρομή είχαμε a.c ανοιχτό και ήμασταν 2 άτομα γεμάτοι με μπαγκάζια.
Τώρα από το 9% μέχρι το 100% χρειάζεται περίπου 6 μιση ώρες στο wallbox σε 6.7kw.
Βάζω μια φωτογραφία από όταν ξεκινήσαμε και μία όταν φτάσαμε. Ο χρόνος δεν είναι ενδεικτικός γιατί το αμάξι έμεινε ανοιχτό κανα 20 λεπτο πριν ξεκινήσουμε.
Εκεί διανύσαμε περί τα 370 χιλιόμετρα και καταναλώσαμε σύμφωνα με τον μετρητή που έχω στην πρίζα 35kwh, δηλαδή περίπου 8,4 Ευρώ με τιμή στα 0,24 που εφαρμόζω χοντρικά με απώλεις και λοιπές χρεώσεις. Καθόλου άσχημα.
Σε ευθείες και χαλαρές διαδρομές μου έβγαζε κατανάλωση περί τα 8-9 kwh 100km.
Για μια ακόμα φορά μου θύμισε πόσο ευχάριστο all around αυτοκίνητο το inster. Και πήγαμε σε αρκετά δύσκολα σημεία όπου ευτυχώς έχει τη λειτουργία "Snow" όπου έκανε δουλίτσα σε δύσκολες ανηφόρες, χαλίκια, και άμμους καθώς έδινε αρκετά πιο προοδευτικά τη δύναμη. Απαραίτητη λειτουργία θα την έλεγα.....
Τα 6.7kw ειναι ενδειξη του wallbox ή του αυτοκινητου; Ρωταω γιατι απο περιεργεια ψαχνω λιγο το θεμα των απωλειων σε ac τελευταια, και βλεπω πως απεικονιζει το καθε οχημα/φορτιστης αυτο το ζητημα.
Θεωρεις το snow mode οντως χρησιμο; Δεν κοβει απλα το γκαζι; Στο dolphin που ειχα διαβασει να το εχει προτεινει η φαμπιατου, μου φανηκε ψιλοαρχηστο. Δηλ αν πατησεις το ποδι πιο ελαφρια, επιτυγχανεις το ιδιο αποτελεσμα.
To 6,7 είναι ένδειξη στο αυτοκίνητο. Παίζει στο 6,6 - 6,7. Τo wallbox θεωρητικά είναι 7,4kw - δεν τα έχω δει ποτέ.
Στo snow απλά πατάς γκάζι και το δίνει πολύ όμαλα όσο και να το πατήσεις. Δε χρειάζεται να ασχοηθείς δηλαδή με το πάτα άφησε. Απλά αν π.χ. σπινάρει μετά δίνει επίσης πολύ ομαλά, αλλά υπάρχει και ο κίνδυνος να μείνεις κιόλας. Σα να αλλάζει τη χαρτογράφηση.
-
@lap said in Hyundai Inster (2024):
Δηλαδή αναγνωρίζει μόνο του την πρόσφυση και βγάζει απαλά την ροπή;
Οχι δεν ηθελα να πω αυτο. Μαλλον δεν το εξηγησα καλα. Στα θερμικα η ροπη και η ισχυς δεν ειναι δυνατον να βγουν τοσο προοδευτικα και για αυτο χρησιμοποιουν περισσοτερο antispin και αλλα ηλεκτρονικα συστηματα. Στα ηλεκτρικα, απο οσο γνωριζω, μπορει να υπαρχει απολυτος ελεγχος της ισχυος του κινητηρα. Απο εκει και περα εξαρταται πως ειναι ρυθμισμενο το οχημα και ο συνδυασμος "πατηματος πενταλ γκαζιου" και "αποδοσης ισχυος".
Τα antispin προφανως και χρειαζονται και στα ηλεκτρικα, διοτι αν πατησεις βαθια το γκαζι, θα σε στειλει αδιαβαστο ή θα σπιναρεις για αρκετη ωρα. Αλλα μπορεις να επιτυχεις το ιδιο αποτελεσμα με το αντισπιν, απλα πατωντας προοδευτικα το γκαζι.
Προφανως γινεται αυτο και στα θερμικα, αλλα ειναι πιο δυσκολο, λογω μη γραμμικης αποδοσης. -
αλλα ας μας πει καλυτερα ο @zaxosm την εμπειρια του
-
Κάπως έτσι είναι περίπου. Δηλαδή λόγω της άμεσης ροπής, πρακτικά είναι άμεση η αλλαγή στο επίπεδο του γκαζιού. Απλά με το snow δε χρειάζεται να το κάνεις μόνος σου.
Απλά εγώ το έβαζα σε κάθε μεγάλη ανηφορά με δύσκολο έδαφος και μου έλυνε τα χέρια. Δεν δοκίμασα χωρίς αυτό αλλά θα το δω στην επόμενη εξόρμηση. Τo σίγουρο είναι πως κόβει πολύ δύναμη από τον κινητήρα με τη λειτουργία Snow.
-
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@iceman7 said in Hyundai Inster (2024):
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τέτοια αμάξια που θα μπορούσαν να δώσουν λύσεις στην καθημερινότητα βγαίνουν τόσο εκτρωματικα εκκεντρικά σε επίπεδο σχεδίασης.
Ίσως γιατί απευθύνονται σε δήθεν που έχουν λυμένα σοβαρότερα θέματα και θα επιλέξουν να αγοράσουν ένα αμάξι αμιγώς πόλης με μηδαμινή δυνατότητα λόγω μπαταρίας κίνησης εκτος αυτής.
Τουλάχιστον τα αντίστοιχα θερμικά και υβριδικά (οπου το υβριδικό πια aygo x αναμένεται να εκμηδενίσει τον ανταγωνισμό ειδικά των ντεμεκ ηλεκτρικών σαν το ινστερ) πάνε και ταξίδι οπουδήποτεΕνδιαφερουσα αποψη αν και προσωπικα, ντεμεκ ηλεκτρικα θεωρω τα μεγαλα ηλεκτρικα καθως κατα την αποψη μου τα ηλεκτρικα λυνουν ζητηματα που δημιουργουνται στις πολεις κατα βαση απο τη χρηση των θερμικων ειδικα των κακως συντηρημενων.
Τωρα να πούμε βέβαια και κατι σημαντικο. Ειδικα για το inster για να μη δημιουργουνται λαθος εντυπωσεις. Δεν ξερω αν το εχετε δει απο κοντα αλλα μιας και το αναφερετε εχετε κατσει ποτε πισω σε Aygo; Πραγματικα δεν υπαρχει συγκριση γενικα με κανενα απο την Α κατηγορια οπως και το i10 που κοιταγαμε τοτε.
Για την εμφανιση συμφωνω ως ενα βαθμο, αλλα ειναι πολυ υποκειμενικο.
Εχω λυσει το θεμα της φορτισης στο σπιτι και πλεον παντου βρισκεις φορτιστες εκτος οποτε εχει λυθει και αυτο το κομματι.
Οπου σταθω με ρωτανε αν αξιζει και η απαντηση μου ειναι με τα χιλια εφοσον μπορεις να φορτισεις σπιτι σου για να εχεις και την καλυτερη οικονομια.
Δεν υπάρχουν ντεμεκ και μη ηλεκτρικά, ωστόσο η προσέγγιση μικρών ηλεκτρικών για αμιγώς (ή όχι και τόσο) αστική χρήση έχει περισσότερο νόημα από κτήνη των 4,70 m και 450 αλόγων που ασθενούν υπό το βάρος των ηλιθίων αγοραστών τους στις κατά τόπους εθνικές οδούς !
Το προπύργιο των έξυπνων και πανέμορφων μικρών αυτοκινήτων πόλης των ευρωπαίων κατασκευαστών έπεσε αμαχητί από άκομψα και άχαρα αλλά έξυπνα φτιαγμένα κινέζο κορεατικά οχήματα ! Ας πρόσεχαν αυτοί, ας τα συνηθίσουμε εμείς !
-
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
@lap said in Hyundai Inster (2024):
Ε θα το πατήσεις; Ίσως εννοεί πιο ομαλή '"εξαγωγή"" της ροπής.
Όχι όλη μαζί από χαμηλές Σαλ.στα σωστα ρυθμισμενα ηλεκτρικα, δεν εχει τοσο νοημα αυτο, διοτι μπορουν να βγαζουν την ισχυ οπως επιθυμουν. Επομενως, υπαρχει η δυνατοτητα να βγει τελειως γραμμικα και προοδευτικα. Αυτο το επιτυγχανουν με τεχνασματα τα θερμικα. Για αυτο και λεω οτι ισως δεν εχουν τοσο νοημα αυτα τα modes.
«Ποιο ομαλή εξαγωγή της ροπής» ;
Τι άλλο θα διαβάζουμε αλλαχ μου ; -
@red_monster said in Hyundai Inster (2024):
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
@lap said in Hyundai Inster (2024):
Ε θα το πατήσεις; Ίσως εννοεί πιο ομαλή '"εξαγωγή"" της ροπής.
Όχι όλη μαζί από χαμηλές Σαλ.στα σωστα ρυθμισμενα ηλεκτρικα, δεν εχει τοσο νοημα αυτο, διοτι μπορουν να βγαζουν την ισχυ οπως επιθυμουν. Επομενως, υπαρχει η δυνατοτητα να βγει τελειως γραμμικα και προοδευτικα. Αυτο το επιτυγχανουν με τεχνασματα τα θερμικα. Για αυτο και λεω οτι ισως δεν εχουν τοσο νοημα αυτα τα modes.
«Ποιο ομαλή εξαγωγή της ροπής» ;
Τι άλλο θα διαβάζουμε αλλαχ μου ;Πιο όχι ποιο.
Ellinikos -
@red_monster said in Hyundai Inster (2024):
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
@lap said in Hyundai Inster (2024):
Ε θα το πατήσεις; Ίσως εννοεί πιο ομαλή '"εξαγωγή"" της ροπής.
Όχι όλη μαζί από χαμηλές Σαλ.στα σωστα ρυθμισμενα ηλεκτρικα, δεν εχει τοσο νοημα αυτο, διοτι μπορουν να βγαζουν την ισχυ οπως επιθυμουν. Επομενως, υπαρχει η δυνατοτητα να βγει τελειως γραμμικα και προοδευτικα. Αυτο το επιτυγχανουν με τεχνασματα τα θερμικα. Για αυτο και λεω οτι ισως δεν εχουν τοσο νοημα αυτα τα modes.
«Ποιο ομαλή εξαγωγή της ροπής» ;
Τι άλλο θα διαβάζουμε αλλαχ μου ;πιθανοτατα δεν το εξεφρασα σωστα. Αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι "παταω ελαχιστα γκαζι, βγαζει ελαχιστη ισχυ. Παταω πιο πολυ γκαζι, βγαζει αναλογικα περισσοτερη".
Σε θερμικο δεν το ειχα τοσο προοδευτικα αυτο.
-
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
@red_monster said in Hyundai Inster (2024):
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
@lap said in Hyundai Inster (2024):
Ε θα το πατήσεις; Ίσως εννοεί πιο ομαλή '"εξαγωγή"" της ροπής.
Όχι όλη μαζί από χαμηλές Σαλ.στα σωστα ρυθμισμενα ηλεκτρικα, δεν εχει τοσο νοημα αυτο, διοτι μπορουν να βγαζουν την ισχυ οπως επιθυμουν. Επομενως, υπαρχει η δυνατοτητα να βγει τελειως γραμμικα και προοδευτικα. Αυτο το επιτυγχανουν με τεχνασματα τα θερμικα. Για αυτο και λεω οτι ισως δεν εχουν τοσο νοημα αυτα τα modes.
«Ποιο ομαλή εξαγωγή της ροπής» ;
Τι άλλο θα διαβάζουμε αλλαχ μου ;πιθανοτατα δεν το εξεφρασα σωστα. Αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι "παταω ελαχιστα γκαζι, βγαζει ελαχιστη ισχυ. Παταω πιο πολυ γκαζι, βγαζει αναλογικα περισσοτερη".
Σε θερμικο δεν το ειχα τοσο προοδευτικα αυτο.
Μα δεν λεω για εσένα βρε ντετολ, εσυ μια χαρά το έθεσες περιγράφηκα για να αποφύγεις να γράψεις ασυνάρτητες αρλούμπες αναμειγμένες με τεχνικές λέξεις
-
Δεν το συνεχίζω, δεν θέλω να χαλάσω το τοπικό. Καλά πάει η συζήτηση.
-
@dettol Μιας και καταγραφεις τις απωλειες, το wallbox μετρησε 42 kwh για φορτιση απο 9% σε 100%. Βεβαια απο ότι διαβαζω το ωφελιμο ειναι 39kwh και οχι 42kwh. Οποτε οι απωλειες θεωρητικα ακομα και σε wallbox ειναι μετρησιμες και μαλλον αρκετες αν τα μετραει σωστα.
-
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@dettol Μιας και καταγραφεις τις απωλειες, το wallbox μετρησε 42 kwh για φορτιση απο 9% σε 100%. Βεβαια απο ότι διαβαζω το ωφελιμο ειναι 39kwh και οχι 42kwh. Οποτε οι απωλειες θεωρητικα ακομα και σε wallbox ειναι μετρησιμες και μαλλον αρκετες αν τα μετραει σωστα.
το tessie που βλεπω οταν φορτιζω το τεσλα λεει οτι εχω απωλειες γυρω στο 8%. Οταν φορτιζω το dolphin, ο φορτιστης λεει οτι δινει 6.6kw (εχω ριξει την ισχυ φορτισης ηθελημενα), αλλα το οχημα λεει οτι λαμβανει 6.2kw. Παλι στο δελφινι, οταν το ειχα σε φουλ ισχυ, ο φορτιστης ελεγε οτι δινει 11kw, αλλα το δελφινι λαμβανα 10kw. Επομενως θεωρω οτι οι απωλειες ειναι γυρω στο 5-10%
-
Παντως ειναι πανασχημο το Inster ειδικα απο πισω! Τι τεραστια φωτα πισω, εντελως χαλια. Η ηλιοροφη μικρη μικρη κουτσικη και οχι πανοραμικη! Το Leapmotor t03 τουλαχιστον εχει πανοραμικη οροφη στανταρ με ηλεκτρικο σκιαδιο!
-
Θεωρώ αστείο και μόνο που συζητάτε για το Inster. Ποιος λογικός άνθρωπος θα πάρει αυτόν τον πανάσχημο κουβά με την αστεία αυτονομία;
Άκομα και άλλα 2 αυτοκίνητα να εχεις, η αυτονομία των 200- 250χλμ είναι αστεία. Πες ότι σου συμβαίνει κατι επείγον και δεν προλαβαίνεις να αλλάξεις αυτοκίνητο. Αν είναι δυνατόν..
-
@azmo said in Hyundai Inster (2024):
Θεωρώ αστείο και μόνο που συζητάτε για το Inster. Ποιος λογικός άνθρωπος θα πάρει αυτόν τον πανάσχημο κουβά με την αστεία αυτονομία;
Άκομα και άλλα 2 αυτοκίνητα να εχεις, η αυτονομία των 200- 250χλμ είναι αστεία. Πες ότι σου συμβαίνει κατι επείγον και δεν προλαβαίνεις να αλλάξεις αυτοκίνητο. Αν είναι δυνατόν..
Αν σου συμβεί κάτι επείγον και είσαι στο μετρό τι θα κάνεις; Α ναι. Θα καλέσεις το 166-100-199 κτλπ. Αν σου συμβεί κάτι επείγον και χεζεις; Εκεί να δεις ζόρι!
Και δεν θέλω απάντηση «δεν ζούμε όλη σε πόλεις», διότι τότε έχεις καθυστέρηση μέχρι να αντιμετωπίσεις την επείγουσα κατάσταση, έτσι και αλλιώς. Ασε που δεν έχω καταλάβει τι επείγον μπορεί να προκύψει. Αν είναι πραγματικά επείγον και βασίζεσαι στο να οδηγήσεις 500 χλμ, δύσκολα τα πράγματα. -
Εγώ πάντως είδα το Ινστερ στον δρόμο και μια χαρά είναι.
Εμφανίσιμο. Το μικρό Λιπμότορ είναι λίγο παλαιό στον σχεδιασμό, ενώ το Ινστερ είναι μοντέρνο.
Τώρα για την αυτονομία των 200-250 χλμ, για μένα με την σημερινή τεχνολογία των ηλεκτρικών, μόνο τα μικρά ηλεκτρικά αξίζουν, εφ΄ όσον έχεις φόρτιση στο σπίτι.
Για την πόλη λοιπόν μια χαρά αμάξια είναι και αυτό είναι το παρόν και το άμεσο μέλλον, εφ΄ όσον επαναλαμβάνω έχεις φόρτιση στο σπίτι.
Γιατί με τις τιμές που κυκλοφορούν στα ηλεκτράδικα σε συνδυασμό με τις αστείες αυτονομίες αν θέλεις να πας με ταχύτητες που επιβάλλει ένα αμάξι των 30-40-50000, δηλαδή τουλάχιστον τα όρια, για να έχεις ένα άνετο ταξίδι, το κόστος του ηλεκτρικού είναι μεγαλύτερο από το ντίζελ και κάποια υβριδικά. Οπότε ποιος ο λόγος να το αγοράσεις.
Για τα σημερινά δεδομένα για ταξίδια αν έχεις λεφτά τα φεβ είναι η μόνη λύση για φτηνή πόλη, πάντα αν έχεις δικό σου φορτιστή.
Hyundai Inster (2024)