Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 7 / 9
    Περί αυτοκίνησης
    25
    173
    2040
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andya3 last edited by

      Είμαι vagίτης από επιλογή όμως, όχι από εμμονή. Μ' αρέσουν τα vag, είναι του γούστου μου και τα πιο κοντινά στα θέλω μου.

      Δεν θα δίσταζα καθόλου όμως ν' αλλάξω μάρκα, αν κάτι άλλο εξυπηρετούσε καλύτερα το τρίπτυχο γούστο-ανάγκες-τσέπη. Με τον παρά μου εγώ αποφασίζω, δεν χρωστάω τίποτα σε καμία αυτοκινητοβιομηχανία.

      Εκτός αν μου το έδιναν τζάμπα, οπότε θα τους έκανα τη χάρη να το επιλέξω 😊

      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • nickthetrib
        nickthetrib last edited by nickthetrib

        3 αυτοκίνητα στην ιδιοκτησία μου
        Μεταχειρισμένα και τα 3, οπότε το κομμάτι πραγματική επιλογή πάει περίπατο (παίρνεις οποίο μπορείς οικονομικά και είναι σε καλύτερη κατάσταση).
        2 τούοτα (κορολα 1.3 του 97 αγορασμενο το04, αουρις1.4 του 07 που έχω τώρα αγορασμενο το14) και 1 φιατ (τσικουετσεντο 0.9 του 93 αγορασμενο το 07).
        Υπάρχουν πολλοί πολλοί παράγοντες που καθορίζουν την επιλογή οχήματος ακόμα και με ίδιο μπάτζετ και χρονολογία παραγωγής και segment.
        Πχ για καινούργιο αυτοκίνητο seg c το 2007, το αουρις δεν έμπαινε στην λίστα. Επίσης τότε η νισσάν είχε το τιιντα που επίσης δεν έμπαινε λίστα και Μάζντα το 3 έχανε από το φοκους.

        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • R
          red_monster last edited by

          Πλην επαγγελματικών που με ενδιαφέρουν τα κοινά ανταλλακτικά, repair manuals κλπ. Δεν έχω αγοράσει ποτέ ίδια μάρκα αυτοκινήτου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            lap last edited by

            Αν με πληρώσουν, δηλαδή μου δώσουν μεγάλη έκπτωση πελατειακής πίστης, ναι.
            Ειδάλλως, σιγά που θα κλάψω για τα κέρδη τους.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • georgemit
              georgemit @criuser last edited by georgemit

              @criuser said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:

              @georgemit said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:

              Ξεθάβω το νήμα και πιστεύω με τόσους μετόχους θα μείνει στην επικαιρότητα για πολυυυυυ καιρό 😁

              Δεν υπήρξα ποτέ ούτε μέτοχος ούτε οπαδός κάποιας συγκεκριμένης μάρκας.
              Τι σκέφτομαι για το επόμενο όταν έρθει η ώρα; 3 σενάρια:

              1. Να παραμεινω στη hyundai, πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής, και να πάω σε κάποιο αυτόματο υβριδικό.
              2. Υβριδικό ΤΟΥΟΤΑ, σήμερα ας πούμε θα έπαιρνα chr c-ult ή chic.
              3. Να πάω σε ηλεκτρικό, ακόμα και Κινέζο, δεν έχω πρόβλημα.

              Αρα παραμένεις Ασιάτης...

              Βασικά αγοράζω βάσει των αναγκών μου, ο μόνος παράγοντας που μπορεί να με αποτρέψει είναι η αξιοπιστία, θα ξενέρωνα απίστευτα ακομα και με χαζοπροβλήματα σε καινούριο αυτοκινητο. Γενικά τα κρατάω να κάνω και κάποια απόσβεση, αν ξεκινούσε η ξενερα όμως θα το έστελνα και με 5.000 χλμ. Με εχουν τρομάξει αυτά που ακούω για peugeot, vw, θα αγόραζα ένα 2008, ένα golf ή ένα troc αλλά σκέφτομαι αυτα που διαβάζω εδώ μέσα κυρίως. Αν και είμαι σχεδόν σίγουρος ότι έτσι που τα προσέχω δε θα μου έβγαζαν ποτέ τίποτα.

              i30 1.5 160 N line!

              A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • A
                andya3 @georgemit last edited by

                @georgemit said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:

                @criuser said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:

                @georgemit said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:

                Ξεθάβω το νήμα και πιστεύω με τόσους μετόχους θα μείνει στην επικαιρότητα για πολυυυυυ καιρό 😁

                Δεν υπήρξα ποτέ ούτε μέτοχος ούτε οπαδός κάποιας συγκεκριμένης μάρκας.
                Τι σκέφτομαι για το επόμενο όταν έρθει η ώρα; 3 σενάρια:

                1. Να παραμεινω στη hyundai, πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής, και να πάω σε κάποιο αυτόματο υβριδικό.
                2. Υβριδικό ΤΟΥΟΤΑ, σήμερα ας πούμε θα έπαιρνα chr c-ult ή chic.
                3. Να πάω σε ηλεκτρικό, ακόμα και Κινέζο, δεν έχω πρόβλημα.

                Αρα παραμένεις Ασιάτης...

                Βασικά αγοράζω βάσει των αναγκών μου, ο μόνος παράγοντας που μπορεί να με αποτρέψει είναι η αξιοπιστία, θα ξενέρωνα απίστευτα ακομα και με χαζοπροβλήματα σε καινούριο αυτοκινητο. Γενικά τα κρατάω να κάνω και κάποια απόσβεση, αν ξεκινούσε η ξενερα όμως θα το έστελνα και με 5.000 χλμ. Με εχουν τρομάξει αυτά που ακούω για peugeot, vw, θα αγόραζα ένα 2008, ένα golf ή ένα troc αλλά σκέφτομαι αυτα που διαβάζω εδώ μέσα κυρίως. Αν και είμαι σχεδόν σίγουρος ότι έτσι που τα προσέχω δε θα μου έβγαζαν ποτέ τίποτα.

                Μην δίνεις βάση στις ιστορίες τρόμου των forum για την αξιοπιστία των αυτοκινήτων. Συνήθως γράφει ένα αμελητέο ποσοστό ιδιοκτητών, που λέει τον πόνο του γιατί του έχει εμφανίσει βλάβη το αυτοκίνητο.

                Μόνο συστηματικές βλάβες που οφείλονται σε σχεδιαστικά λάθη, όπως με τον puretech, ή παλιότερα με τους tsi που έκαιγαν λάδια αξίζουν τον κόπο να αποτρέψουν την αγορά αυτοκινήτου.

                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • nickthetrib
                  nickthetrib last edited by

                  +1 και το multiair των stellantis και η καδένα των psa που πέρασε σε όλο το γκρουπ αφού είχε εντοπιστεί και τα λάδια στους 1.33 της τούοτα και το powertrain της Φορντ κλπ κλπ
                  Μάνι μάνι μαζεύονται.

                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • cirus
                    cirus last edited by cirus

                    εχω 3 μαρκες που συμπαθω πολύ (honda, mazda, ford)

                    2 που δεν συμπαθω (αν και θα αγοραζα αυτοκίνητο και από τις 2 αν τα εβρισκα τοπ σε αυτα που έψαχνα) (vag, toyota)

                    1 που δεν θα την αγοραζα με τιποτα σε ηλεκτρικο-plug in αλλα θα την εβλεπα σε βενζινη ή ηπια υβριδικο (stellantis)

                    αυτα πανω κάτω.

                    Σε γενικες γραμμες θα επαιρνα οτιδηπωτε αν με κάλυπτε σε αυτά που θα ήθελα εγώ

                    Cirus the virus

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      w202-amg last edited by

                      Ωραία εγώ το πρώτο fanboy.....της mercedes. Ναι πιστεύω στο the best or nothing και πώς αυτοκίνητα υπάρχουν τα mercedes και τα..... υπόλοιπα 😂😂😂
                      Anyway βασικά το κόλλημα προέρχεται από τη w202 λόγω over engineering και τρομερής ευταξίας που μου επέτρεψε να αρχίσω να ασχολούμαι στα πλαίσια του diy όντας ανήλικος. Παντού λογική συνέχεια σε ολόκληρο το αυτοκίνητο. Αν ο πατέρας μου είχε τη w203 αντί για τη w202 θα είχα πιο ανάμεικτα συναισθήματα για αρχή και η w203 πολλές ανοιχτές πληγές.....
                      Επίσης η μερκ δεν σε κοροϊδεύει σαν πελάτη όπως ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι ..... Τουλάχιστον μέχρι και τώρα? Ίδιο σασί, ίδια ανάρτηση,μόνο ένα σετ αμορτισέρ ελατήρια και αντιστρεπτικές και έτοιμο το amg. Ούτε ενισχύσεις σε σασί (bmw ..... τελικά το απλό είναι μάπα?!) ούτε ατελείωτο κατάλογο(audi .....ο βασιλιάς της κοροϊδίας)ψαλίδια, γέφυρες , σασί ανάλογα αν είναι απλό ,Rs, widebody και ιστορίες για αρκούδες λες και όλα αυτά της κόστιζαν και δεν μπορούσε να τα έχει στοκ......
                      Τεσπά 3 μερκ στην οικογένεια και έφτασα στο σημείο να πάρω audi επειδή συνδύαζε sedan με suv σε ένα ,το πήρα 4κ, είναι αμάξι που καινούργιο στοίχιζε 90-100κ και είναι αυτό που έλεγα παραπάνω ένα βαριά τροποποιημένο audi a6c5 avant με ότι είχε το rs( βρισκόμαστε στη φάση που εδώ η αουντι καυχιέται για όσα διαφορετικά έχει βάλει)....μέχρι και πιο χοντρή λαμαρίνα έχει το πάτωμα , ενισχύσεις στις κολώνες και πονταρισιες παραπάνω.
                      +VCDS όσο κράξιμο και να τρώει το VAG group .....το ότι με 50€ έχεις τέτοιο διαγνωστικό εργαλείο με τα πάντα ανοιχτά έπαιξε ρόλο στην αγορά. Η μερκ θέλει 1200-1500€ .....
                      Εν ολίγοις , αυτά που ήθελα αντικατοπτρίζονταν ιδανικά σε αυτό το αμάξι ,με χαμηλή τιμή, προσφέροντας παρά πολλά. Από μέρους μου πρέπει να φέρω εις πέρας την συντήρηση του.
                      Θα πάρω στο μέλλον αουντι? 🫣 Πολύ δύσκολα , αυτό το πανάκριβο-απιστευτο αμάξι που ακόμα απορώ ποιος στην Ελλάδα έδωσε τόσα χρήματα για να το πάρει καινούργιο έχει σημεία που αναφωνω Μερσεντές και πάλι Μερσεντές!!!!
                      Προκατάληψη ή όχι .......The best or nothing!!!

                      I R 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                      • I
                        ilias-a @w202-amg last edited by ilias-a

                        @w202-amg said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:

                        Επίσης η μερκ δεν σε κοροϊδεύει σαν πελάτη όπως ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι .....

                        Θα γινω κακος εδω, ειναι η μονη εταιρεια απο οσες εχω δουλεψει που δεν μπορεσε να στεγανοποιησει 2 ματια εκκεντροφορου και πουλαγε σαν εξτρα σιφωνια καλωδιωσης.
                        Δεν σκεφτηκαν καν να βαλουν ταπες αποστραγγισης λαδιων σε αυτα.😊

                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • E
                          EltonJohn last edited by

                          Είμαι πιστός στην ευρωπαϊκή ήπειρο.
                          Από εκεί και πέρα, έξι αυτοκίνητα είχα, έξι διαφορετικές μάρκες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            red_monster @w202-amg last edited by

                            @w202-amg said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:

                            Ωραία εγώ το πρώτο fanboy.....της mercedes. Ναι πιστεύω στο the best or nothing και πώς αυτοκίνητα υπάρχουν τα mercedes και τα..... υπόλοιπα 😂😂😂
                            Anyway βασικά το κόλλημα προέρχεται από τη w202 λόγω over engineering και τρομερής ευταξίας που μου επέτρεψε να αρχίσω να ασχολούμαι στα πλαίσια του diy όντας ανήλικος. Παντού λογική συνέχεια σε ολόκληρο το αυτοκίνητο. Αν ο πατέρας μου είχε τη w203 αντί για τη w202 θα είχα πιο ανάμεικτα συναισθήματα για αρχή και η w203 πολλές ανοιχτές πληγές.....
                            Επίσης η μερκ δεν σε κοροϊδεύει σαν πελάτη όπως ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι ..... Τουλάχιστον μέχρι και τώρα? Ίδιο σασί, ίδια ανάρτηση,μόνο ένα σετ αμορτισέρ ελατήρια και αντιστρεπτικές και έτοιμο το amg. Ούτε ενισχύσεις σε σασί (bmw ..... τελικά το απλό είναι μάπα?!) ούτε ατελείωτο κατάλογο(audi .....ο βασιλιάς της κοροϊδίας)ψαλίδια, γέφυρες , σασί ανάλογα αν είναι απλό ,Rs, widebody και ιστορίες για αρκούδες λες και όλα αυτά της κόστιζαν και δεν μπορούσε να τα έχει στοκ......
                            Τεσπά 3 μερκ στην οικογένεια και έφτασα στο σημείο να πάρω audi επειδή συνδύαζε sedan με suv σε ένα ,το πήρα 4κ, είναι αμάξι που καινούργιο στοίχιζε 90-100κ και είναι αυτό που έλεγα παραπάνω ένα βαριά τροποποιημένο audi a6c5 avant με ότι είχε το rs( βρισκόμαστε στη φάση που εδώ η αουντι καυχιέται για όσα διαφορετικά έχει βάλει)....μέχρι και πιο χοντρή λαμαρίνα έχει το πάτωμα , ενισχύσεις στις κολώνες και πονταρισιες παραπάνω.
                            +VCDS όσο κράξιμο και να τρώει το VAG group .....το ότι με 50€ έχεις τέτοιο διαγνωστικό εργαλείο με τα πάντα ανοιχτά έπαιξε ρόλο στην αγορά. Η μερκ θέλει 1200-1500€ .....
                            Εν ολίγοις , αυτά που ήθελα αντικατοπτρίζονταν ιδανικά σε αυτό το αμάξι ,με χαμηλή τιμή, προσφέροντας παρά πολλά. Από μέρους μου πρέπει να φέρω εις πέρας την συντήρηση του.
                            Θα πάρω στο μέλλον αουντι? 🫣 Πολύ δύσκολα , αυτό το πανάκριβο-απιστευτο αμάξι που ακόμα απορώ ποιος στην Ελλάδα έδωσε τόσα χρήματα για να το πάρει καινούργιο έχει σημεία που αναφωνω Μερσεντές και πάλι Μερσεντές!!!!
                            Προκατάληψη ή όχι .......The best or nothing!!!

                            Καθρεφτάκι και ιθαγενής

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              w202-amg @ilias-a last edited by fanis75

                              @ilias-a said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:

                              @w202-amg said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:

                              Επίσης η μερκ δεν σε κοροϊδεύει σαν πελάτη όπως ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι .....

                              Θα γινω κακος εδω, ειναι η μονη εταιρεια απο οσες εχω δουλεψει που δεν μπορεσε να στεγανοποιησει 2 ματια εκκεντροφορου και πουλαγε σαν εξτρα σιφωνια καλωδιωσης.
                              Δεν σκεφτηκαν καν να βαλουν ταπες αποστραγγισης λαδιων σε αυτα.😊

                              Το χειρότερο Ηλία είναι ότι πήρα δύο gates και στο δίμηνο χάνουν και τα δύο......
                              Αυτό αγαπητέ είναι για να θυμόμαστε όλοι τα απομεινάρια της συνεργασίας με την Chrysler, δίχως να σημαίνει ότι έφταιγαν αυτοί .
                              Soft touch στη w203 ( νταξει την έπαθαν όλοι μ αυτό αλλά απαράδεκτο).
                              Υ.γ. Έχει κάποιες κορυφαίες στιγμές, ξέχασες την α κλας με το κατέβασμα κινητήρα για κάρβουνακια μίζας?😱

                              I V 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ilias-a @w202-amg last edited by

                                @w202-amg said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:

                                @ilias-a said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:

                                @w202-amg said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:

                                Επίσης η μερκ δεν σε κοροϊδεύει σαν πελάτη όπως ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι .....

                                Θα γινω κακος εδω, ειναι η μονη εταιρεια απο οσες εχω δουλεψει που δεν μπορεσε να στεγανοποιησει 2 ματια εκκεντροφορου και πουλαγε σαν εξτρα σιφωνια καλωδιωσης.
                                Δεν σκεφτηκαν καν να βαλουν ταπες αποστραγγισης λαδιων σε αυτα.😊
                                Το χειρότερο Ηλία είναι ότι πήρα δύο gates και στο δίμηνο χάνουν και τα δύο......
                                Αυτό αγαπητέ είναι για να θυμόμαστε όλοι τα απομεινάρια της συνεργασίας με την Chrysler, δίχως να σημαίνει ότι έφταιγαν αυτοί .
                                Soft touch στη w203 ( νταξει την έπαθαν όλοι μ αυτό αλλά απαράδεκτο).
                                Υ.γ. Έχει κάποιες κορυφαίες στιγμές, ξέχασες την α κλας με το κατέβασμα κινητήρα για κάρβουνακια μίζας?😱

                                Οχι κατεβασμα μωρε, τον κρεμαγαμε με μακρυτερες βιδες ειχε λιγη δουλεια παραπανω αλλα οκ, καλο εκανε στα συνεργεια.

                                W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • W
                                  w202-amg @ilias-a last edited by

                                  @ilias-a said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:

                                  @w202-amg said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:

                                  @ilias-a said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:

                                  @w202-amg said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:

                                  Επίσης η μερκ δεν σε κοροϊδεύει σαν πελάτη όπως ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι .....

                                  Θα γινω κακος εδω, ειναι η μονη εταιρεια απο οσες εχω δουλεψει που δεν μπορεσε να στεγανοποιησει 2 ματια εκκεντροφορου και πουλαγε σαν εξτρα σιφωνια καλωδιωσης.
                                  Δεν σκεφτηκαν καν να βαλουν ταπες αποστραγγισης λαδιων σε αυτα.😊
                                  Το χειρότερο Ηλία είναι ότι πήρα δύο gates και στο δίμηνο χάνουν και τα δύο......
                                  Αυτό αγαπητέ είναι για να θυμόμαστε όλοι τα απομεινάρια της συνεργασίας με την Chrysler, δίχως να σημαίνει ότι έφταιγαν αυτοί .
                                  Soft touch στη w203 ( νταξει την έπαθαν όλοι μ αυτό αλλά απαράδεκτο).
                                  Υ.γ. Έχει κάποιες κορυφαίες στιγμές, ξέχασες την α κλας με το κατέβασμα κινητήρα για κάρβουνακια μίζας?😱

                                  Οχι κατεβασμα μωρε, τον κρεμαγαμε με μακρυτερες βιδες ειχε λιγη δουλεια παραπανω αλλα οκ, καλο εκανε στα συνεργεια.

                                  😂😂😂

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    5917c662-397a-4edb-ae29-679e7f5f9481-image.png

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    O 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • O
                                      otso @criuser last edited by otso

                                      @criuser said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:

                                      O Kρουζερ ειναι σαν τον πιστο συζυγο που αγαπα την γυναικα του και την οικογενεια του υποδειγμα τιμιου οικογενειαρχη .
                                      Αλλά αμα του λαχει σαν πραγματικος λατρης του ωραιου δεν δισταζει . αλλα ποτε σχεση , στα κρυφα και μουλωχτα .
                                      Ειμαι σιγουρος οτι στα κρυφα οπου βρει ευκαιρεια οδηγα τα αμαξια που λατρευει να μισει .
                                      Τοτε νοιωθει την υπερτατη ευχαριστηση και μονο στην σκεψη οτι απατα την ωραια σιτροεν .
                                      Αλλα οπως οι σωστοι αντρες δεν εκθετουν τις ωραιες κυριες και δεν περιαυτολογουν ετσι δεν μαθαινει κανεις τιποτα , ετσι και για τις αυτοκινητοαπατες του κρουζερ δεν θα μαθουμε ποτε .
                                      Ουτε θα το παραδεχτει ποτε .

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Κάποιος ηλικιωμένος με άνοια δέχτηκε επίσκεψη από τον μπατζανάκη του ανάλογης ηλικίας λίγο νεότερο, χωρίς άνοια αυτός τότε.

                                        Στο παρελθόν υπήρξαν περιπατητικοί και οι δύο.

                                        Οπότε ο πρώτος ηλικιωμένος χάρηκε που είδε τον μπατζανάκη, δεν έδωσε σημασία στην παρουσία της γυναίκας του και άρχισε να του λέει για τα περπατήματα τους...

                                        Τι να πει και η γυναίκα του, απλά αποχώρησε από το δωμάτιο.

                                        Τώρα τα ήξερε, τα έμαθε τότε, ή ήξερε κάποια και έμαθε και άλλα δεν ξέρουμε.

                                        Η ουσία είναι ότι αυτές τις δουλειές δεν πρέπει να τις ξέρεις ούτε και εσύ.

                                        Αλλιώς μας θυμίζει το γνωστό ανέκδοτο.

                                        Σε ένα πλοίο που έκανε κρουαζιέρα σε τροπικά μέρη, ήταν μέσα ο δικός μας ο Αντώνης και διάφοροι άλλοι και άλλες.

                                        Μεγάλη τρικυμία βυθίζεται το πλοίο και σώνεται ο Αντώνης και μία γυναίκα ακόμα, που καταφέρνουν και βγαίνουν σε ένα κοντινό ερημονήσι.

                                        Εκεί κοιτάζονται και ο Αντώνης βλέπει ότι η κυρία ήταν η Μπελούτσι...

                                        Εβρισκαν τροφές στο νησί, πέρναγε ο καιρός και κάποια στιγμή προέκυψε και σεξ ανάμεσα τους.

                                        Μετά από λίγο καιρό και αρκετό σεξ, λέει ο Αντώνης στην κυρία.

                                        Θέλω μια χάρη. Μπορείς να παραστήσεις τον φίλο μου τον Κώστα ?

                                        Τι να κάνει η Μόνικα αρχίζει τα μάγκικα... Τι χαμπάρια ρε Αντώνη πως τα περνάς ?

                                        Και του απαντάει ο Αντώνης. Ασε ρε μλκα θα σου πω και δεν θα το πιστεύεις. Γαμάω την Μπελούτσι...😊

                                        Αυτό είναι το πρόβλημα, ότι κάποιοι θέλουν να το πουν.

                                        Ετσι λέει και η αστυνομία βρίσκει τους ληστές.

                                        Θέλουν να ξοδέψουν τα λεφτά.

                                        Αλλιώς γιατί τα έκλεψαν...

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • V
                                          vagkirk @w202-amg last edited by

                                          @w202-amg said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:

                                          @ilias-a said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:

                                          @w202-amg said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:

                                          Επίσης η μερκ δεν σε κοροϊδεύει σαν πελάτη όπως ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι .....

                                          Θα γινω κακος εδω, ειναι η μονη εταιρεια απο οσες εχω δουλεψει που δεν μπορεσε να στεγανοποιησει 2 ματια εκκεντροφορου και πουλαγε σαν εξτρα σιφωνια καλωδιωσης.
                                          Δεν σκεφτηκαν καν να βαλουν ταπες αποστραγγισης λαδιων σε αυτα.😊

                                          Το χειρότερο Ηλία είναι ότι πήρα δύο gates και στο δίμηνο χάνουν και τα δύο......
                                          Αυτό αγαπητέ είναι για να θυμόμαστε όλοι τα απομεινάρια της συνεργασίας με την Chrysler, δίχως να σημαίνει ότι έφταιγαν αυτοί .
                                          Soft touch στη w203 ( νταξει την έπαθαν όλοι μ αυτό αλλά απαράδεκτο).
                                          Υ.γ. Έχει κάποιες κορυφαίες στιγμές, ξέχασες την α κλας με το κατέβασμα κινητήρα για κάρβουνακια μίζας?😱

                                          Τι εννοείτε βρε παιδιά @w202-amg και @ilias-a δεν καταλαβαίνω τα τεχνικά που λέτε.
                                          soft touch ;;; Απώλεια λαδιών από πού ;
                                          Έχω μια W203 μτχ που πλέον έχει 200.000 χλμ και νιώθω πως έχω Toyota από πλευράς αξιοπιστίας.

                                          Ως προς το τοπικό, από την πλευρά μου μόνο γερμανικά για αυτή την overall αίσθηση ποιότητας και στιβαρότητας που εμπνέουν.
                                          Αναφέρομαι σε πράγματα όπως η ποιότητα του εσωτερικού, η ηχομόνωση, το κλείσιμο της πόρτας, το πάτημα κουμπιών , μοχλών κλπ.

                                          Ακόμη και ένα καλό συντηρημένο Astra H που δεν είναι και δείγμα γραφής της γερμανικής σχολής αυτοκίνησης, βγάζει μια αίσθηση σε ποιότητα πολύ ανώτερη από ένα αντίστοιχης χρονιάς Ιαπωνικό ή Γαλλικό.

                                          Για Golf , Focus , A3 , Άσσο , δεν το συζητάμε , εκεί μιλάμε και για πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά και πάτημα, ακόμη και σε εικοσαετίας μοντέλα, μόνο αν μπείτε καπάκι από ένα καινούργιο Capture, 2008, Yaris Cross, κλπ θα καταλάβετε το τι εννοώ.

                                          W 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • W
                                            w202-amg @vagkirk last edited by

                                            @vagkirk said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:

                                            @w202-amg said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:

                                            @ilias-a said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:

                                            @w202-amg said in Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;:

                                            Επίσης η μερκ δεν σε κοροϊδεύει σαν πελάτη όπως ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι .....

                                            Θα γινω κακος εδω, ειναι η μονη εταιρεια απο οσες εχω δουλεψει που δεν μπορεσε να στεγανοποιησει 2 ματια εκκεντροφορου και πουλαγε σαν εξτρα σιφωνια καλωδιωσης.
                                            Δεν σκεφτηκαν καν να βαλουν ταπες αποστραγγισης λαδιων σε αυτα.😊

                                            Το χειρότερο Ηλία είναι ότι πήρα δύο gates και στο δίμηνο χάνουν και τα δύο......
                                            Αυτό αγαπητέ είναι για να θυμόμαστε όλοι τα απομεινάρια της συνεργασίας με την Chrysler, δίχως να σημαίνει ότι έφταιγαν αυτοί .
                                            Soft touch στη w203 ( νταξει την έπαθαν όλοι μ αυτό αλλά απαράδεκτο).
                                            Υ.γ. Έχει κάποιες κορυφαίες στιγμές, ξέχασες την α κλας με το κατέβασμα κινητήρα για κάρβουνακια μίζας?😱

                                            Τι εννοείτε βρε παιδιά @w202-amg και @ilias-a δεν καταλαβαίνω τα τεχνικά που λέτε.
                                            soft touch ;;; Απώλεια λαδιών από πού ;
                                            Έχω μια W203 μτχ που πλέον έχει 200.000 χλμ και νιώθω πως έχω Toyota από πλευράς αξιοπιστίας.

                                            Ως προς το τοπικό, από την πλευρά μου μόνο γερμανικά για αυτή την overall αίσθηση ποιότητας και στιβαρότητας που εμπνέουν.
                                            Αναφέρομαι σε πράγματα όπως η ποιότητα του εσωτερικού, η ηχομόνωση, το κλείσιμο της πόρτας, το πάτημα κουμπιών , μοχλών κλπ.

                                            Ακόμη και ένα καλό συντηρημένο Astra H που δεν είναι και δείγμα γραφής της γερμανικής σχολής αυτοκίνησης, βγάζει μια αίσθηση σε ποιότητα πολύ ανώτερη από ένα αντίστοιχης χρονιάς Ιαπωνικό ή Γαλλικό.

                                            Για Golf , Focus , A3 , Άσσο , δεν το συζητάμε , εκεί μιλάμε και για πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά και πάτημα, ακόμη και σε εικοσαετίας μοντέλα, μόνο αν μπείτε καπάκι από ένα καινούργιο Capture, 2008, Yaris Cross, κλπ θα καταλάβετε το τι εννοώ.

                                            Οι διακόπτες με επικάλυψη μαλακού πλαστικού που ξεφλουδίζουν. Λογικά θα έχει συμβεί και σε σένα.
                                            Λάδια από τα μαγνητικά των εκκεντροφόρων μπροστά που έχαναν λάδια και έμπαιναν στην πλεξούδα. Πολλοί απογοητεύτηκαν από την w203 και έπειτα ή πιο νωρίς όντας πιστοί στη μερκ...... είχε τις στιγμές της, βιοδιασπωμενες καλωδιώσεις, υδατοδιαλυτα χρώματα, από τον Μ111 πας στον Μ271....... Ο 3500 αργότερα είχε ανύπαρκτη σκλήρυνση γραναζιού άξονα εξισορρόπησης( ναι δεν το έφτιαχνε η ίδια η μερκ αλλά..... έλεος) .
                                            Κατά βάση δεδομένης της πολυπλοκότητας τους είναι αξιόπιστα και ειδικά στα κύρια μηχανικά εξαρτήματα.
                                            Όσον αφορά μελέτη σχεδιασμό είναι έτη φωτός μπροστά από bmw Audi, w202 1993 έχει πλήρη κανάλια για τα καλώδια στην καμπίνα , Audi μεταγενέστερα 3πλασιας αξίας τα έχουν πεταμένα κάτω από τη μοκέτα!!!!!
                                            Τα ιαπωνικά τα έβλεπα με μισό μάτι ώσπου ένα honda eg4 που είχα φοιτητής το πήγα για αλλαγή λάδια,το σηκώνουν με το γρύλο από τη πλευρά του οδηγού, ανοίγω πόρτα να βγάλω τα λάδια, κλείνω.... τίποτα, ξανά... τίποτα.... - ρε φίλε τι έγινε? Άστο θα κλείσει όταν το κατεβάσουμε...... Στη συνέχεια ένιωσα και το πλαίσιο-πλαστελινης,έβαλα θολομπαρα, έγινε πλαστελίνη με οδοντογλυφίδα...... Πλέον δεν μπορώ καν να τα δω..... Overdose.

                                            V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 7 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr