Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 16
    • 17
    • 4 / 17
    Περί αυτοκίνησης
    37
    338
    5726
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • panos2171
      panos2171 @cirus last edited by

      @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      @panos2171 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      Να τα θαψετε όσο θέλετε τα κινέζικα . Να πω ότι και γω για τα περισσότερα δεν έχω την καλύτερη γνώμη όσον αφορά την εμφάνιση τους. Τα ευρωπαϊκά είναι συνήθως πολύ πιο όμορφα και στυλατα. Βέβαια μέχρι εκεί ........

      Όμως

      Σκεφτείτε λίγο ότι τα υπόλοιπα πλην κινεζικών έχουν inverter και μπαταρίες από τους Κινέζους!!!!!

      Άρα απεχθανεστε τα απολύτως κινέζικα αλλά γουστάρετε τα μισά κινέζικα ? Πώς γκεγκεν αυτό ???

      Έτσι όπως έχει γίνει η κατάσταση σχεδόν τα πάντα προέρχονται από Κίνα αλλά είναι αλλά είναι διαφορετικό το ένα με το άλλο γιατί μιλάμε για πολυσύνθετη κατασκευή. Οι Κινέζοι μπορεί να είναι κάπου καλοί αλλά όχι παντού καλύτεροι.

      Δεν χρειάζεται να είναι οι καλύτεροι. Αρκεί να είναι οι φτηνοτεροι και οι πιο vfm. Αυτό δείχνει η αγορά ότι πουλάει . Χέστηκαν να είναι οι καλύτεροι

      Ότι δίνεις παίρνεις, αυτό ισχύει παντού. Σαφώς όταν σου δίνουν μια budget λύση είναι ότι καλύτερο τόσο για τον ανταγωνισμό όσο και για τον καταναλωτή.

      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser last edited by

        Ανέβηκε στο θέμα του οδικού δικτύου ένα βίντεο από σάιτ της Ηλείας για τον δρόμο Πατρών - Πύργου.

        Στο τέλος του βίντεο εκεί που δείχνει προτεινόμενα, είχε ένα βίντεο για τα τελευταία επίκαιρα των Γερμανών τον Μάρτιο του 1945, που σε αυτό ήταν και οι γνωστές σκηνές που ο "χαμογελαστός" Αδόλφος παρασημοφορεί 14χρονους "μαχητές".

        Αντίστοιχα χαμογελαστός ήταν και ο Τσαουσέσκου λίγα λεπτά πριν την πτώση του και λίγες ώρες πριν την εκτέλεση του.

        Χαμογελαστοί ήταν και οι υπόλοιποι κομμουνιστές δικτάτορες της Ανατολικής Ευρώπης το 1989 και δεν φαντάζονταν τι τους περίμενε.

        Χαμογελαστοί και δυνατοί είναι οι Κινέζοι, αλλά μια νέα Τιεν Αν Μεν μπορεί να αλλάξει δραματικά τα πράγματα.

        Τα εκατομμύρια Κινέζων που αγοράζουν χρυσές βίζες, όπως και Τούρκων και άλλων πολιτών αυταρχικών καθεστώτων, δεν το κάνουν για να έχουν θέα στην Πατησίων, αλλά για να έχουν πάτημα για να φύγουν από την χώρα τους με άλλο διαβατήριο αν χρειαστεί. Γιατί ξέρουν σε τι καθεστώς είναι.

        Νομίζετε λοιπόν ότι πάντα οι μισθοί στην Κίνα θα είναι στο σημερινό επίπεδο ? Οτι δεν θα έχουν κοινωνικές εντάσεις ?

        Η ότι δεν θα μπορέσει η Δύση να τις υποδαυλίσει και να δημιουργήσει θέματα εκεί, αν αισθανθεί ότι οι Κινέζοι πέρασαν κάποια όρια ?

        Μιλήσατε για κινητά Ξιαόμι. Γιατί δεν μιλάτε πια για Χάιγουει ?

        Μέχρι τώρα υπάρχει τζίρος για τις δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες ιδιαίτερα της Γερμανίας στην Κινέζικη αγορά.

        Αν πάψει αυτός ο τζίρος, μήπως πουν ότι τα λειτουργικά των Κινέζικων αυτοκινήτων δεν θα είναι συμβατά με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα ?

        Η κάτι ανάλογο ?

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A
          andya3 @cirus last edited by

          @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

          @andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

          @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

          @andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

          Η Κίνα έχει μια υπεροχή στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην παρούσα φάση. Αν θα μπορέσει να την κρατήσει, είναι περισσότερο κοινωνικό θέμα και σχετίζεται με τη δομή της χώρας.

          Δεν είναι τυχαίο ότι στα πολύπλοκα βιομηχανικά προϊόντα όπως τα αυτοκίνητα κυριαρχούν οι Γερμανοί και οι Ιάπωνες. Είναι πολύ οργανωμένες και πειθαρχημένες κοινωνίες, με ισχυρές βάσεις, υποδομές και παράδοση σε τεχνικά και εμπορικά θέματα.

          Η Κίνα αναπτύχθηκε απότομα από αγροτική κοινωνία σε βιομηχανική δύναμη. Αν μπορέσει να οργανωθεί σωστά σαν χώρα και αρπάξει την ευκαιρία, θα εξελιχθεί καλά.
          Αλλιώς μου θυμίζει λίγο Ελντοράντο η κατάσταση. Ανακάλυψε τη βιομηχανία όπως οι άλλοι παλιότερα το χρυσό. Και όπως γρήγορα ανέβηκε, εξίσου γρήγορα θα καταρρεύσει.

          Για την παρούσα φάση λέμε αφού δεν είμαστε προφήτες να μιλήσουμε για το μέλλον. Πολλά μπορούν να αλλάξουν. Πάντως προς τον παρόν οι Γερμανοί το φυσάνε και το(ν) ρουφάνε. Οι Ιάπωνες παραμένουν πρώτοι σε πωλήσεις στον κόσμο με την Toyota , δεν έχουν κανένα θέμα

          Εγώ πάντως πιο πιθανό βλέπω να καταρρεύσουν οι Ευρωπαίοι πάρα οι κινεζοι. Οι Ιάπωνες δεν θεωρώ ότι κινδυνεύουν καθόλου καθώς σε ποιότητα συνεχίζουν να υπερέχουν έναντι όλων και έχουν και τα hybrid πολύ εξελιγμένα

          Έχω τελείως αντίθετη άποψη. Οι Κινέζοι θα καταλήξουν προμηθευτές και ανακυκλωτές μπαταριών. Αναλογικά Θα αντικαταστήσουν τις σημερινές πετρελαιοπαραγωγές χώρες.

          Θα δούμε όμως, κανείς δεν έχει μαγική σφαίρα να προβλέπει το μέλλον 🙂

          Κανείς δεν έχει μαγικη σφαίρα συμφωνώ , θα δούμε

          Απλά νομίζω ότι ποντάρεις σε κουτσό άλογο , στον Αστραχάν !!!

          Η Κινεζικη αυτοκρατορία αντεπιτίθεται! 🙂
          Δεν είναι ταινία του Χόλιγουντ. Έχει να κάνει με λεφτά.

          Και τα λεφτά οι Δυτικοί .σιγά μην αφήσουν τους Κινέζους να τους τα πάρουν. Το πολύ να τους αφήσουν να φτιάχνουν τις μπαταρίες για τ' αυτοκίνητά τους.

          Εσύ τώρα κι άλλοι λέτε για τεχνολογίες κλπ. Κανένα ρόλο δεν παίζουν αυτά. Το θέμα είναι καθαρά κοινωνικο-οικονομικό και γεωπολιτικό.

          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • H
            harisma23 last edited by

            Εγώ θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι όλα αυτά που διαβάζουμε εναντίον των κινεζικών αυτοκινήτων τώρα, γράφονταν πριν 60 χρόνια για τα ιαπωνικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • C
              criuser last edited by

              Δεν εκτόπισαν τα ιαπωνικά τα ευρωπαϊκά όμως.

              Αντίθετα στην Ευρώπη οι πωλήσεις τους είναι χαμηλές, εξαιρουμένης της Τογιότα λόγω των υβριδικών της δυνατοτήτων.

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              piliourits ntinaras 2 Replies Last reply Reply Quote 0
              • billy84
                billy84 last edited by

                Και στις μοτοσυκλέτες στην αρχή γελάγαμε με τους Κινέζους, όμως έχουν μπει δυνατά στην αγορά και στα μεγάλα κυβικά. Βλέπω καθημερινά Κινέζικες μοτοσυκλέτες στο δρόμο οι οποίες δείχνουν αρκετά ποιοτικές. Έχουν αγοράσει και φίλοι οι οποίοι έχουν γράψει μπόλικα km χωρίς ιδιαίτερα θέματα, με τιμές σχεδόν 30-40% κάτω από τα αντίστοιχες Γιαπωνέζικες και Ευρωπαϊκές μοτο. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα βέβαια είναι άλλο παιχνίδι αλλά οι εταιρείες που παίζουν είναι κατά πολύ μεγαλύτερες από εκείνες των μοτοσυκλετών.

                Από την άλλη, με την Αμερική δε μπορεί να τα βάλει κανείς. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο για τα επόμενα πάρα πολλά χρόνια. Πολύ εύστοχη η παρατήρηση του criuser για την Huawei (της οποίας δουλεύω ακόμη καθημερινά ένα P30 lite 5,5 χρόνια και δεν έχω αλλάξει καν μπαταρία!). Την εξαφάνισαν οι Αμερικάνοι. Έχουν τα μέσα, την τεχνογνωσία και τον τρόπο για να κάνουν τα πάντα δυστυχώς ή ευτυχώς.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  andya3 last edited by

                  Α, και για να έχουμε και μια εμπορική εικόνα της περιβόητης επέλασης της Κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

                  Δεν ξέρω αν είδε προχτές το βράδυ κανείς ένα ρεπορτάζ στην κρατική τηλεόραση. Αφορούσε τη Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία και είχαν πάει στο Μόναχο και έπαιρναν συνεντεύξεις από διάφορα στελέχη.

                  Ρώτησαν λοιπόν τον εκπρόσωπο των Γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών αν θεωρούν απειλή τα Κινέζικα Αυτοκίνητα. Όχι είπε, αφού προς το παρόν για κάθε 1 αυτοκίνητο που πουλάει η Κίνα στην Ευρώπη, η Γερμανία πουλάει 40 στους Κινέζους.

                  Με αναλογία 1/40 δε διαφαίνεται κάποια απειλή προς το παρόν. Και το μέλλον είναι μεν άγνωστο, αλλά μάλλον όχι και τόσο απρόβλεπτο, από οικονομικής και γεωοπολιτικής πλευράς.

                  Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                  D cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    dettol @andya3 last edited by

                    @andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                    Α, και για να έχουμε και μια εμπορική εικόνα της περιβόητης επέλασης της Κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

                    Δεν ξέρω αν είδε προχτές το βράδυ κανείς ένα ρεπορτάζ στην κρατική τηλεόραση. Αφορούσε τη Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία και είχαν πάει στο Μόναχο και έπαιρναν συνεντεύξεις από διάφορα στελέχη.

                    Ρώτησαν λοιπόν τον εκπρόσωπο των Γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών αν θεωρούν απειλή τα Κινέζικα Αυτοκίνητα. Όχι είπε, αφού προς το παρόν για κάθε 1 αυτοκίνητο που πουλάει η Κίνα στην Ευρώπη, η Γερμανία πουλάει 40 στους Κινέζους.

                    Με αναλογία 1/40 δε διαφαίνεται κάποια απειλή προς το παρόν. Και το μέλλον είναι μεν άγνωστο, αλλά μάλλον όχι και τόσο απρόβλεπτο, από οικονομικής και γεωοπολιτικής πλευράς.

                    δεν ξερω απο ποτε ειναι αυτο το βιντεο, αλλα η ταση ειναι να πεφτουν συνεχως οι πωλησεις των γερμανικων αυτοκινητοβιομηχανιων (και ειδικα της vw που εχει δεκαετιες παρουσια στην κινα) εκει. Αν βεβαιως οι γερμανοι νομιζουν οτι ολα πανε καλα, εκεινοι ξερουν. Μεχρι ξαφνικα να δουν οτι εχει φυγει η γη κατω απο τα ποδια τους 🙂

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • piliourits
                      piliourits @criuser last edited by

                      @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                      Δεν εκτόπισαν τα ιαπωνικά τα ευρωπαϊκά όμως.

                      Αντίθετα στην Ευρώπη οι πωλήσεις τους είναι χαμηλές, εξαιρουμένης της Τογιότα λόγω των υβριδικών της δυνατοτήτων.

                      Μπορείς να κλειστεις στον ...ευρωπαϊκό μικρόκοσμο και να νομίζεις πως είναι κάτι σημαντικό στη παγκόσμια αυτοκίνηση η Σιτροεν και η Οπελ, επειδή ακόμα υπάρχουν σαν μπραντ.
                      Κι άσε τις ιαπωνικές μάρκες να κατασκευαζουν και πουλάνε πάνω απ τα μισά αυτοκίνητα παγκοσμίως.

                      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • D
                        dstou last edited by dstou

                        ...Ρώτησαν λοιπόν τον εκπρόσωπο των Γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών αν θεωρούν απειλή τα Κινέζικα Αυτοκίνητα. Όχι είπε, αφού προς το παρόν για κάθε 1 αυτοκίνητο που πουλάει η Κίνα στην Ευρώπη, η Γερμανία πουλάει 40 στους Κινέζους...

                        Mε το συμπάθειο, μπούρδες είπε ο ιθύνων στο γυαλί. Το πρόβλημα αυτή τη στιγμή των Γερμανοί δεν είναι το 1 αμάξι που πουλάνε οι Κινέζοι στην Ευρώπη, αλλά το ότι οι Γερμανοί πούλαγαν μέχρι πριν από 2-3 χρόνια π.χ. 40 αμάξια στην Κίνα και τώρα πουλάνε 30, με προοπτική να πέσουν στα 20 ή και ακόμη παρακάτω.
                        Γιατί? Διότι η κινέζικη αγορά στρέφεται προς τα ηλεκτρικά όπου εκεί βασιλεύουν η Τέζλα με κάμποσους Κινέζους, και όχι οι Γερμανοί. Και το χτύπημα είναι διπλό, δασμοί από τον Τραμπάκουλα το δεύτερο.
                        Να θυμίσω ότι για όλους τους Γερμανούς, με μόνη εξαίρεση την Όπελ, η πρώτη αγορά τους ήταν εδώ και χρόνια η Κίνα, με δεύτερη για κάποιους εξ' αυτών η Αμερική.
                        Το τρίτο χτύπημα θα έρθει σε 5 χρόνια, όταν οι Κινέζοι πιάσουν το 10% της ευρωπαικής αγοράς.
                        Θα κλάψουν μανούλες και μάλιστα κυρίως γερμανικές και γαλλικές, ονόματα δε λέμε...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • cirus
                          cirus @panos2171 last edited by

                          @panos2171 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                          @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                          @panos2171 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                          @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                          Να τα θαψετε όσο θέλετε τα κινέζικα . Να πω ότι και γω για τα περισσότερα δεν έχω την καλύτερη γνώμη όσον αφορά την εμφάνιση τους. Τα ευρωπαϊκά είναι συνήθως πολύ πιο όμορφα και στυλατα. Βέβαια μέχρι εκεί ........

                          Όμως

                          Σκεφτείτε λίγο ότι τα υπόλοιπα πλην κινεζικών έχουν inverter και μπαταρίες από τους Κινέζους!!!!!

                          Άρα απεχθανεστε τα απολύτως κινέζικα αλλά γουστάρετε τα μισά κινέζικα ? Πώς γκεγκεν αυτό ???

                          Έτσι όπως έχει γίνει η κατάσταση σχεδόν τα πάντα προέρχονται από Κίνα αλλά είναι αλλά είναι διαφορετικό το ένα με το άλλο γιατί μιλάμε για πολυσύνθετη κατασκευή. Οι Κινέζοι μπορεί να είναι κάπου καλοί αλλά όχι παντού καλύτεροι.

                          Δεν χρειάζεται να είναι οι καλύτεροι. Αρκεί να είναι οι φτηνοτεροι και οι πιο vfm. Αυτό δείχνει η αγορά ότι πουλάει . Χέστηκαν να είναι οι καλύτεροι

                          Ότι δίνεις παίρνεις, αυτό ισχύει παντού. Σαφώς όταν σου δίνουν μια budget λύση είναι ότι καλύτερο τόσο για τον ανταγωνισμό όσο και για τον καταναλωτή.

                          το μονο που μετραει ειναι οι πωλήσεις. Αδιαφορα ολα τα υπολοιπα για οποιον πουλαει κάτι.

                          Cirus the virus

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • cirus
                            cirus @andya3 last edited by cirus

                            @andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                            Α, και για να έχουμε και μια εμπορική εικόνα της περιβόητης επέλασης της Κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

                            Δεν ξέρω αν είδε προχτές το βράδυ κανείς ένα ρεπορτάζ στην κρατική τηλεόραση. Αφορούσε τη Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία και είχαν πάει στο Μόναχο και έπαιρναν συνεντεύξεις από διάφορα στελέχη.

                            Ρώτησαν λοιπόν τον εκπρόσωπο των Γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών αν θεωρούν απειλή τα Κινέζικα Αυτοκίνητα. Όχι είπε, αφού προς το παρόν για κάθε 1 αυτοκίνητο που πουλάει η Κίνα στην Ευρώπη, η Γερμανία πουλάει 40 στους Κινέζους.

                            Με αναλογία 1/40 δε διαφαίνεται κάποια απειλή προς το παρόν. Και το μέλλον είναι μεν άγνωστο, αλλά μάλλον όχι και τόσο απρόβλεπτο, από οικονομικής και γεωοπολιτικής πλευράς.

                            χαζομαρες. Εντελως χαζομαρες, πιο μεγαλη μ@λ@κια δεν εχω διαβασει απο αυτη που ειπε ο εκπροσωπος των Γερμανων.

                            Οι γερμανικες αυτοκινητοβιομηχανίες τα μεγαλύτερα κέρδη, τα περισσότερα αυτοκινητα τα εβγαζαν από πωλήσεις ΣΤΗΝ ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΑΓΟΡΑ που ειναι η μεγαλύτερη του κόσμου

                            Αυτη την στιγμη εχουν υποστει λοιπον τεραστια οικονομικη ζημια από τις ΜΗ ΠΩΛΗΣΕΙΣ στην ΚΙΝΑ γιατι ολοι εκει τους γυρισαν την πλάτη και αγοραζουν τα κινεζικα

                            Η ευρωπη ειναι πολύ πολυ μικροτερη αγορά. Προφανως ενδιαφερει και τους κινεζους και δεν ειναι αμελητέα αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι τοσο μεγαλη οσο η κινεζικη που οι Γερμανοι για πολλα χρόνια ειχαν την πρωτοκαθεδρία και πουλουσα/εβγαζαν τρελα κέρδη και τωρα γλυφουν τις πληγες τους

                            οι κινεζοι αυτη την στιγμη δεν ειναι μεγαλοι παιχτες στην Ευρώπη, απλα ανεβαζουν σιγα σιγα τα ποσοστά τους. Αλλα η ευρώπη δεν ειναι το ιδιο μεγαλη αγορα οπως η ασιατική και η αμερικάνικη και οι κινεζοι θα αποκτουν τα επόμενα χρόνια ολο και μεγαλυτερο ποσοστό στην Ευρωπη που ακομα δεν εχουν ερθει καν ολοι οι παίκτες

                            Volkswagen hit by 60% fall in profits as sales in China slump

                            Drop comes as carmaker faces battle with unions over plan to shut three factories in Germany
                            https://www.theguardian.com/business/2024/oct/30/volkswagen-hit-by-fall-in-profits-sales-in-china-slump

                            Cirus the virus

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • A
                              andya3 last edited by

                              Γιατί είχε τάξει κανείς στους Γερμανούς ότι θα πουλάνε για πάντα πολύ στην Κίνα? Ή στους Ιάπωνες στις ΗΠΑ?

                              Έτσι είναι το επιχειρείν. Οι Γερμανοί άρπαξαν την ευκαιρία στην παρθένα τότε αγορά της Κίνας και κονόμησαν. Τα πάρτυ κάποτε τελειώνουν

                              Μπορούν να το κάνουν αυτό οι Κινέζοι στις αγορές της Δύσης που δεν είνσι καθόλου παρθένες? Προβλέπω απλά να παίρνουν ένα μεροδιάκι κι αυτό για όσο δεν τους θεωρούν πραγματική οικονομική απειλή οι Δυτικοί.

                              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • cirus
                                cirus @andya3 last edited by cirus

                                @andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                Γιατί είχε τάξει κανείς στους Γερμανούς ότι θα πουλάνε για πάντα πολύ στην Κίνα? Ή στους Ιάπωνες στις ΗΠΑ?

                                Έτσι είναι το επιχειρείν. Οι Γερμανοί άρπαξαν την ευκαιρία στην παρθένα τότε αγορά της Κίνας και κονόμησαν. Τα πάρτυ κάποτε τελειώνουν

                                Μπορούν να το κάνουν αυτό οι Κινέζοι στις αγορές της Δύσης που δεν είνσι καθόλου παρθένες? Προβλέπω απλά να παίρνουν ένα μεροδιάκι κι αυτό για όσο δεν τους θεωρούν πραγματική οικονομική απειλή οι Δυτικοί.

                                Ναι ετσι ειναι το επιχειρειν και τα παρτι τελιωνουν . Από οτι φαινεται και τα εργοστάσια της VW στην Γερμανια τελιωνουν. Οχι στην Κινα που τελιωσε το πάρτυ αλλα στην Ευρώπη και δη στην Γερμανία

                                Προβλέπω τους Γερμανους να μενουν σε ενα μεριδιακι από αυτό που ειχαν τοσο στην Κινα οσο και στην Ευρωπη. Στην Κινα ήδη εχει γινει και ερχεται και εδώ

                                και οι Γερμανοι δεν μπορουν να κανουν ΤΙΠΟΤΑ για να τους σταματησουν. Μονο να τους καθυστερήσουν. Πρωτα θα γινουν αναγνωρισιμα τα brands των κινεζων, μετα θα καθιερωθουν στην συνειδηση των Ευρωπαίων (σε αυτό δουλευουν τωρα). Επειτα είναι να φτιαξουν εργοστασια ευρωπη και τουρκια. Μετα ειναι απλά game over

                                Μπορουν να τους καθυστερήσουν με δασμους και διαφορα τετοια κολπάκια αλλα μολις φτιαξουν εργοστάσια εδω και εχουν κανει πραγματικοτητα τα παραπάνω δεν υπάρχει τροπος να τους σταματησουν αλλος από το να είναι πραγματικα ανταγωνιστικοι σε αυτά που προσφερουν και σε τιμες. Αυτη την στιγμη ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ παντως.

                                Cirus the virus

                                A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • A
                                  andya3 @cirus last edited by andya3

                                  @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                  @andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                  Γιατί είχε τάξει κανείς στους Γερμανούς ότι θα πουλάνε για πάντα πολύ στην Κίνα? Ή στους Ιάπωνες στις ΗΠΑ?

                                  Έτσι είναι το επιχειρείν. Οι Γερμανοί άρπαξαν την ευκαιρία στην παρθένα τότε αγορά της Κίνας και κονόμησαν. Τα πάρτυ κάποτε τελειώνουν

                                  Μπορούν να το κάνουν αυτό οι Κινέζοι στις αγορές της Δύσης που δεν είνσι καθόλου παρθένες? Προβλέπω απλά να παίρνουν ένα μεροδιάκι κι αυτό για όσο δεν τους θεωρούν πραγματική οικονομική απειλή οι Δυτικοί.

                                  Ναι ετσι ειναι το επιχειρειν και τα παρτι τελιωνουν . Από οτι φαινεται και τα εργοστάσια της VW στην Γερμανια τελιωνουν. Οχι στην Κινα που τελιωσε το πάρτυ αλλα στην Ευρώπη και δη στην Γερμανία

                                  Προβλέπω τους Γερμανους να μενουν σε ενα μεριδιακι από αυτό που ειχαν τοσο στην Κινα οσο και στην Ευρωπη. Στην Κινα ήδη εχει γινει και ερχεται και εδώ

                                  και οι Γερμανοι δεν μπορουν να κανουν ΤΙΠΟΤΑ για να τους σταματησουν. Μονο να τους καθυστερήσουν. Πρωτα θα γινουν αναγνωρισιμα τα brands των κινεζων, μετα θα καθιερωθουν στην συνειδηση των Ευρωπαίων (σε αυτό δουλευουν τωρα). Επειτα είναι να φτιαξουν εργοστασια ευρωπη και τουρκια. Μετα ειναι απλά game over

                                  Μπορουν να τους καθυστερήσουν με δασμους και διαφορα τετοια κολπάκια αλλα μολις φτιαξουν εργοστάσια εδω και εχουν κανει πραγματικοτητα τα παραπάνω δεν υπάρχει τροπος να τους σταματησουν αλλος από το να είναι πραγματικα ανταγωνιστικοι σε αυτά που προσφερουν και σε τιμες. Αυτη την στιγμη ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ παντως.

                                  Δεν το βλέπω για την Ευρώπη αυτό. Το προσπάθησαν και το προσπαθούν ακόμα πρώτα οι Ιάπωνες και μετά οι Κορεάτες χωρίς αποτέλεσμα. Λες με τους Κινέζους να είναι η 3η και φαρμακερή? 🙂

                                  Και μην ξεχνάμε και την Tesla προσφάτως, που έφτιαξε και εμβληματικό εργοστάσιο σαν ένδοξο μνημείο νίκης στην πρωτεύουσα τους!

                                  Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                  cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • katafractos17
                                    katafractos17 @dettol last edited by

                                    @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                    Δεν είναι ανάγκη να ανάγονται ΟΛΑ σε πολιτική συζήτηση. Ούτε είναι όλες οι αποφάσεις μας έκφραση των πολιτικών πεποιθήσεων μας. Αν αγοράσουμε ένα byd δεν θα φέρουμε το τέλος του δεξιού πολιτισμού και ούτε αντίστοιχα θα ανοίξουμε τις πόρτες για την έλευση του κομμουνιστικού παραδείσου.

                                    Γιατί η Κίνα θεωρούμε ότι έχει κομμουνισμό; ☺

                                    D C 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                    • D
                                      dettol @katafractos17 last edited by dettol

                                      @katafractos17 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                      @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                      Δεν είναι ανάγκη να ανάγονται ΟΛΑ σε πολιτική συζήτηση. Ούτε είναι όλες οι αποφάσεις μας έκφραση των πολιτικών πεποιθήσεων μας. Αν αγοράσουμε ένα byd δεν θα φέρουμε το τέλος του δεξιού πολιτισμού και ούτε αντίστοιχα θα ανοίξουμε τις πόρτες για την έλευση του κομμουνιστικού παραδείσου.

                                      Γιατί η Κίνα θεωρούμε ότι έχει κομμουνισμό; ☺

                                      Προφανώς και δεν έχει, αλλά προσπάθησε να πείσεις όσους βλέπουν τα πάντα μέσα από το πρισμα της κομματικής αντιπαράθεσης

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • cirus
                                        cirus @andya3 last edited by cirus

                                        @andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                        @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                        @andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                        Γιατί είχε τάξει κανείς στους Γερμανούς ότι θα πουλάνε για πάντα πολύ στην Κίνα? Ή στους Ιάπωνες στις ΗΠΑ?

                                        Έτσι είναι το επιχειρείν. Οι Γερμανοί άρπαξαν την ευκαιρία στην παρθένα τότε αγορά της Κίνας και κονόμησαν. Τα πάρτυ κάποτε τελειώνουν

                                        Μπορούν να το κάνουν αυτό οι Κινέζοι στις αγορές της Δύσης που δεν είνσι καθόλου παρθένες? Προβλέπω απλά να παίρνουν ένα μεροδιάκι κι αυτό για όσο δεν τους θεωρούν πραγματική οικονομική απειλή οι Δυτικοί.

                                        Ναι ετσι ειναι το επιχειρειν και τα παρτι τελιωνουν . Από οτι φαινεται και τα εργοστάσια της VW στην Γερμανια τελιωνουν. Οχι στην Κινα που τελιωσε το πάρτυ αλλα στην Ευρώπη και δη στην Γερμανία

                                        Προβλέπω τους Γερμανους να μενουν σε ενα μεριδιακι από αυτό που ειχαν τοσο στην Κινα οσο και στην Ευρωπη. Στην Κινα ήδη εχει γινει και ερχεται και εδώ

                                        και οι Γερμανοι δεν μπορουν να κανουν ΤΙΠΟΤΑ για να τους σταματησουν. Μονο να τους καθυστερήσουν. Πρωτα θα γινουν αναγνωρισιμα τα brands των κινεζων, μετα θα καθιερωθουν στην συνειδηση των Ευρωπαίων (σε αυτό δουλευουν τωρα). Επειτα είναι να φτιαξουν εργοστασια ευρωπη και τουρκια. Μετα ειναι απλά game over

                                        Μπορουν να τους καθυστερήσουν με δασμους και διαφορα τετοια κολπάκια αλλα μολις φτιαξουν εργοστάσια εδω και εχουν κανει πραγματικοτητα τα παραπάνω δεν υπάρχει τροπος να τους σταματησουν αλλος από το να είναι πραγματικα ανταγωνιστικοι σε αυτά που προσφερουν και σε τιμες. Αυτη την στιγμη ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ παντως.

                                        Δεν το βλέπω για την Ευρώπη αυτό. Το προσπάθησαν και το προσπαθούν ακόμα πρώτα οι Ιάπωνες και μετά οι Κορεάτες χωρίς αποτέλεσμα. Λες με τους Κινέζους να είναι η 3η και φαρμακερή? 🙂

                                        Και μην ξεχνάμε και την Tesla προσφάτως, που έφτιαξε και εμβληματικό εργοστάσιο σαν ένδοξο μνημείο νίκης στην πρωτεύουσα τους!

                                        Πως το λες αυτό οταν η toyota ειναι πρωτη σε πωλήσεις δεν ξέρω .......

                                        παρολα αυτά..........

                                        και οι κορεατες και οι Ιαπωνες πήραν ενα σημαντικο μεριδιο , το ιδιο θα γινει και με τους κινεζους.

                                        απλα οι κινεζοι δεν θελουν ενα κομματι από την πίτα οπως οι αλλοι. Ειναι πολυ επιθετικοι σε πολιτικη και θελουν να κυριαρχησουν

                                        οπως ειπα και πριν μαντης δεν ειμαι αλλα τα χρηματα μου εκει θα τα πονταρα αν επρεπε να διαλέξω. καλυτερη τεχνολογια εχουν, πιο φτηνα αυτοκινητα φτιαχνουν με καλύτερο εξοπλισμο τα δινουν. Εχω δει πως επιδρα αυτο μακροπροθεσμα. Μην κοιτας τωρα που ειμαστε στην αρχη και δεν ξερει κανενας τις μαρκες τους και υπάρχει αμφισβητηση, περιμενε λίγο και θα δεις.

                                        Η τεσλα ειναι η μονη σοβαρη ανταγωνιστρια και δεν την ξεχναω καθόλου. Αυτη ομως ξεχναει οτι εδω ειναι Ευρωπη και οι ευρωπαιοι εχουν μεγαλη αναγκη κατα κυριο λόγο για μικρα και μεσαια αυτοκινητα σε μεγεθος, οχι τεραστιες γκουμουτσες. Οι κινεζοι προσφερουν ολα τα μεγεθη, η τεσλα οχι και δεν εχει και πολλα μοντελα στην γκαμα γενικά. Οπως αντιλαμβανεσαι αυτο ειναι μειονεκτημα στην Ευρωπη δεν ειναι απλα η αποψη μου . Θυμαμαι που ειχες γραψει και πολύ σωστα κατα την γνωμη μου στο παρελθον οτι ενα πολύ μεγαλο οπλο της VAG ειναι η τεραστια γκαμα που εχει οταν μιλαγαμε για θερμικα βεβαια. Δεν πιστευω να το ξεχασες τωρα που μιλάμε για ηλεκτρικα

                                        στην Κινα η τεσλα μια χαρα τα παει, εκει υπάρχει χωρος για μεγαλα αμαξια , αλλα τις περισσοτερες πωλήσεις εξακολουθουν να έχουν τα κινεζικα οχι η τεσλα εκει

                                        Cirus the virus

                                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • W
                                          wantone last edited by

                                          70 χιλ το ΝΙΟ ΕL6 SUV που εχει ερθει σε γνωστο εμπορικο κεντρο. Το εισαγάγει η Μοτοδυναμικη που νομιζω εχει και τα Πορσε και μοτο Γιαμαχα.

                                          Η Νιο ειναι με το ενα ποδι στην χρεοκοπια.

                                          Κατα τα αλλα κλασσικο κινεζικο αμαξακι, γερμανικη ποιοτητα κατασκευης με οθονες και φουλ στα πλαστικα.

                                          katafractos17 cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • ntinaras
                                            ntinaras @criuser last edited by

                                            @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                            Δεν εκτόπισαν τα ιαπωνικά τα ευρωπαϊκά όμως.

                                            Αντίθετα στην Ευρώπη οι πωλήσεις τους είναι χαμηλές, εξαιρουμένης της Τογιότα λόγω των υβριδικών της δυνατοτήτων.

                                            Τα γιαπωνέζικα κατέστρεψαν την Βρεττανική βιομηχανία.
                                            Στην αρχή την αντιγράφαν, και όλοι γέλαγαν, και μετά απλά έγιναν καλύτερα.
                                            Η μόνη διαφορά με τα κινέζικα του σήμερα, είναι πως οι Ιάπωνες δεν ενδιαφέρθηκαν ποτέ για κατηγορίες luxury και status symbols. Αρκέσθηκαν στο μικρό, φτηνό και αξιόπιστο. The people's car...
                                            Οπότε εκεί που βλέπαμε VW beetle, citroen 2CV, Austin mini, ήρθε ξαφνικά civic, datsun, starlet, corolla...

                                            C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 4 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr