-
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
@vagkirk said in Peugeot 3008 (2024):
12.9 ίπποι ανα κιλό είναι τραγικό νούμερο, κάτι αναιμικα ατμοσφαιρικά 1.4 εικοσαετίας μπορώ μόνο να σκεφτώ με ανάλογες επιδόσεις.
Όσο και να βοηθά το Turbo και η ηλεκτρική ώθηση να κρατά το αυτοκίνητο την ταχύτητα του και να ξεκόλλα πιο ξεκούραστα σε εκκινήσεις, πως στον @@@@ θα κάνει προσπέραση σε ένα επαρχιακό δρόμο;
Το θεωρώ πολύ επικίνδυνο.
Μόνο για το πανέμορφο 4008 θα συμβιβάζομουν , να πηγαίνω με το ραχατι μου και να βλέπω την αντανάκλαση του σε βιτρίνες.
PS: το 12.9 κιλά ανά ίππο νομίζω πως μετά την προς τα πάνω απατεωνιστικη αναθεώρηση της ιπποδύναμης στα 145 άλογα γίνεται 11.4 , όσο δηλαδή ένα εικοσαετίας ατμοσφαιρικό 1600αρι 90 περίπου αλόγων οπότε είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα.
Τα 1,4 εικοσαετίας με 75-80 ίππους, είχαν 15-18 kg/hp
11,5 έχει ένα 1000αρι t-roc και 9 ένα 1500 αρι
10.8 είχε το 1.6 Golf 4 με τα 100 άλογα
10.5 το ίδιας εποχής 1.4 ibiza με τα 100 άλογα
10.7 το πρώτο Focus 1.6
12.3 το Opel Astra G 1.4 90αλογαΊσως υπερεβαλα με τα 1.4 ατμοσφαιρικά, αλλά όλα τα 1.6 του ρίχνουν στα αυτιά.
-
Κακή μέρα για τους Γαλλόφιλους σήμερα. Το 3008 το θάψατε κι έφαγε και 3 γκολ η Paris.
Περαστικά ταξιδευτή... -
Καλυτερα Γαλλοφιλος, παρα Γερμανοτσολιας
-
Δεν ξέρω τι σου έκαναν οι τσολιάδες και ιδιαίτερα οι γερμανοτσολιάδες (?), αλλά φαίνεται να πόνεσε. Περαστικά και σε σένα λοιπόν...
-
@andya3 said in Peugeot 3008 (2024):
Δεν ξέρω τι σου έκαναν οι τσολιάδες και ιδιαίτερα οι γερμανοτσολιάδες (?), αλλά φαίνεται να πόνεσε. Περαστικά και σε σένα λοιπόν...
Τι να με πονεσε ? Δεν καταλαβα να εγινε απολυτως τιποτα. Εσυ εχεις την μυγα και ως γερμανοτσαολιας θίχτηκες μαλλον
-
Δεν καταλαβαίνω τι συζητάτε;
Παρόμοιες ιπποδυνάμεις, βάρος και αναλογία κιλών/ίππο έχουν πολλά SUV της κατηγορίας. -
@vagkirk said in Peugeot 3008 (2024):
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
@vagkirk said in Peugeot 3008 (2024):
12.9 ίπποι ανα κιλό είναι τραγικό νούμερο, κάτι αναιμικα ατμοσφαιρικά 1.4 εικοσαετίας μπορώ μόνο να σκεφτώ με ανάλογες επιδόσεις.
Όσο και να βοηθά το Turbo και η ηλεκτρική ώθηση να κρατά το αυτοκίνητο την ταχύτητα του και να ξεκόλλα πιο ξεκούραστα σε εκκινήσεις, πως στον @@@@ θα κάνει προσπέραση σε ένα επαρχιακό δρόμο;
Το θεωρώ πολύ επικίνδυνο.
Μόνο για το πανέμορφο 4008 θα συμβιβάζομουν , να πηγαίνω με το ραχατι μου και να βλέπω την αντανάκλαση του σε βιτρίνες.
PS: το 12.9 κιλά ανά ίππο νομίζω πως μετά την προς τα πάνω απατεωνιστικη αναθεώρηση της ιπποδύναμης στα 145 άλογα γίνεται 11.4 , όσο δηλαδή ένα εικοσαετίας ατμοσφαιρικό 1600αρι 90 περίπου αλόγων οπότε είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα.
Τα 1,4 εικοσαετίας με 75-80 ίππους, είχαν 15-18 kg/hp
11,5 έχει ένα 1000αρι t-roc και 9 ένα 1500 αρι
10.8 είχε το 1.6 Golf 4 με τα 100 άλογα
10.5 το ίδιας εποχής 1.4 ibiza με τα 100 άλογα
10.7 το πρώτο Focus 1.6
12.3 το Opel Astra G 1.4 90αλογαΊσως υπερεβαλα με τα 1.4 ατμοσφαιρικά, αλλά όλα τα 1.6 του ρίχνουν στα αυτιά.
Ούτε στο όνειρό τους δεν έγραφαν τέτοια νούμερα. Για το Focus 1 1600, που το έχω ακόμα, 11,6'' ήταν ο μέσος όρος της μέτρησης των διεθνών περιοδικών. Τα 10.9΄΄ που έλεγε η Ford θα τα είδε σε κάποια ονείρωξη της... Το ίδιο ισχύει πάνω-κάτω και για τα άλλα.
-
@realzeus said in Peugeot 3008 (2024):
@vagkirk said in Peugeot 3008 (2024):
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
@vagkirk said in Peugeot 3008 (2024):
12.9 ίπποι ανα κιλό είναι τραγικό νούμερο, κάτι αναιμικα ατμοσφαιρικά 1.4 εικοσαετίας μπορώ μόνο να σκεφτώ με ανάλογες επιδόσεις.
Όσο και να βοηθά το Turbo και η ηλεκτρική ώθηση να κρατά το αυτοκίνητο την ταχύτητα του και να ξεκόλλα πιο ξεκούραστα σε εκκινήσεις, πως στον @@@@ θα κάνει προσπέραση σε ένα επαρχιακό δρόμο;
Το θεωρώ πολύ επικίνδυνο.
Μόνο για το πανέμορφο 4008 θα συμβιβάζομουν , να πηγαίνω με το ραχατι μου και να βλέπω την αντανάκλαση του σε βιτρίνες.
PS: το 12.9 κιλά ανά ίππο νομίζω πως μετά την προς τα πάνω απατεωνιστικη αναθεώρηση της ιπποδύναμης στα 145 άλογα γίνεται 11.4 , όσο δηλαδή ένα εικοσαετίας ατμοσφαιρικό 1600αρι 90 περίπου αλόγων οπότε είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα.
Τα 1,4 εικοσαετίας με 75-80 ίππους, είχαν 15-18 kg/hp
11,5 έχει ένα 1000αρι t-roc και 9 ένα 1500 αρι
10.8 είχε το 1.6 Golf 4 με τα 100 άλογα
10.5 το ίδιας εποχής 1.4 ibiza με τα 100 άλογα
10.7 το πρώτο Focus 1.6
12.3 το Opel Astra G 1.4 90αλογαΊσως υπερεβαλα με τα 1.4 ατμοσφαιρικά, αλλά όλα τα 1.6 του ρίχνουν στα αυτιά.
Ούτε στο όνειρό τους δεν έγραφαν τέτοια νούμερα. Για το Focus 1 1600, που το έχω ακόμα, 11,6'' ήταν ο μέσος όρος της μέτρησης των διεθνών περιοδικών. Τα 10.9΄΄ που έλεγε η Ford θα τα είδε σε κάποια ονείρωξη της... Το ίδιο ισχύει πάνω-κάτω και για τα άλλα.
Κιλα/ιππο λενε Αλεξ
-
@alexandros-k said in Peugeot 3008 (2024):
@andya3 said in Peugeot 3008 (2024):
Δεν ξέρω τι σου έκαναν οι τσολιάδες και ιδιαίτερα οι γερμανοτσολιάδες (?), αλλά φαίνεται να πόνεσε. Περαστικά και σε σένα λοιπόν...
Τι να με πονεσε ? Δεν καταλαβα να εγινε απολυτως τιποτα. Εσυ εχεις την μυγα και ως γερμανοτσαολιας θίχτηκες μαλλον
Αμέσως μετά το δικό μου post περί γαλλόφιλων, έκανες αναφορά επίσης σε γαλλόφιλους, αλλά απευθυνόσουν στο υπερπέραν?
Μπορεί και να παρεξήγησα το post σου, αλλά πιθανότερο είναι να απευθυνόσπυν σε μένα, παρά στο υπερπέραν. -
Είχα το Golf 4 1.4.
Αυτοκινητάρα,.αλλά όταν ήταν φορτωμένο και με AC, μουλάρι σκέτο.
Αλλά τέλος πάντων όλες αυτές οι συγκρίσεις είναι άστοχες.
Άλλες εποχές, άλλες τεχνολογίες, άλλα ήδη και κατηγορία αυτοκινήτων. Δε βλέπω πουθενά το ουσιαστικό νόημα των εν λόγω συγκρίσεων.
Ντε και καλά να δείξουμε ότι το 3008 είναι το αυτοκίνητο το οποίο έχει μαζεμένα επάνω του όλα τα κακά της μοίρας του. -
@alexandros-k said in Peugeot 3008 (2024):
@realzeus said in Peugeot 3008 (2024):
@vagkirk said in Peugeot 3008 (2024):
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
@vagkirk said in Peugeot 3008 (2024):
12.9 ίπποι ανα κιλό είναι τραγικό νούμερο, κάτι αναιμικα ατμοσφαιρικά 1.4 εικοσαετίας μπορώ μόνο να σκεφτώ με ανάλογες επιδόσεις.
Όσο και να βοηθά το Turbo και η ηλεκτρική ώθηση να κρατά το αυτοκίνητο την ταχύτητα του και να ξεκόλλα πιο ξεκούραστα σε εκκινήσεις, πως στον @@@@ θα κάνει προσπέραση σε ένα επαρχιακό δρόμο;
Το θεωρώ πολύ επικίνδυνο.
Μόνο για το πανέμορφο 4008 θα συμβιβάζομουν , να πηγαίνω με το ραχατι μου και να βλέπω την αντανάκλαση του σε βιτρίνες.
PS: το 12.9 κιλά ανά ίππο νομίζω πως μετά την προς τα πάνω απατεωνιστικη αναθεώρηση της ιπποδύναμης στα 145 άλογα γίνεται 11.4 , όσο δηλαδή ένα εικοσαετίας ατμοσφαιρικό 1600αρι 90 περίπου αλόγων οπότε είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα.
Τα 1,4 εικοσαετίας με 75-80 ίππους, είχαν 15-18 kg/hp
11,5 έχει ένα 1000αρι t-roc και 9 ένα 1500 αρι
10.8 είχε το 1.6 Golf 4 με τα 100 άλογα
10.5 το ίδιας εποχής 1.4 ibiza με τα 100 άλογα
10.7 το πρώτο Focus 1.6
12.3 το Opel Astra G 1.4 90αλογαΊσως υπερεβαλα με τα 1.4 ατμοσφαιρικά, αλλά όλα τα 1.6 του ρίχνουν στα αυτιά.
Ούτε στο όνειρό τους δεν έγραφαν τέτοια νούμερα. Για το Focus 1 1600, που το έχω ακόμα, 11,6'' ήταν ο μέσος όρος της μέτρησης των διεθνών περιοδικών. Τα 10.9΄΄ που έλεγε η Ford θα τα είδε σε κάποια ονείρωξη της... Το ίδιο ισχύει πάνω-κάτω και για τα άλλα.
Κιλα/ιππο λενε Αλεξ
Καλά να πάθω που δεν διάβασα προσεκτικά...
-
@andya3 said in Peugeot 3008 (2024):
@alexandros-k said in Peugeot 3008 (2024):
@andya3 said in Peugeot 3008 (2024):
Δεν ξέρω τι σου έκαναν οι τσολιάδες και ιδιαίτερα οι γερμανοτσολιάδες (?), αλλά φαίνεται να πόνεσε. Περαστικά και σε σένα λοιπόν...
Τι να με πονεσε ? Δεν καταλαβα να εγινε απολυτως τιποτα. Εσυ εχεις την μυγα και ως γερμανοτσαολιας θίχτηκες μαλλον
Αμέσως μετά το δικό μου post περί γαλλόφιλων, έκανες αναφορά επίσης σε γαλλόφιλους, αλλά απευθυνόσουν στο υπερπέραν?
Μπορεί και να παρεξήγησα το post σου, αλλά πιθανότερο είναι να απευθυνόσπυν σε μένα, παρά στο υπερπέραν.Με αφορμη το δικο σου ποστ το εγραψα , αλλά δεν απευθυνομουνα σε σενα αποκλειστικα
-
@alexandros-k said in Peugeot 3008 (2024):
@teo-mak said in Peugeot 3008 (2024):
@alexandros-k said in Peugeot 3008 (2024):
Δεν πιανουν τα φρενα, δεν αντεχει το σασι , ωραια τα παει η bmw
Τωρα καταλαβα γιατι δεν υπαρχουν νεκροφορες bmw . Ποιος θα παει τον συγχωρεμενο στο κοιμητηριο αν σκοτωθουν και οι νεκροθαφτες
Με αυτη την εξυπναδα σταματει το off τοπικ. Εδω μιλαμε μονο για καλα αμαξια (Peugeot)
Aλλιως θα πω κι άλλα μακαβριαΛεγε,είναι καλός εργοδότης ο @criuser ;
Σαν τον Ιλον δεν ειναι , κακά τα ψεματα
Δεν έχω υπάρξει ποτέ εργοδότης.
Μόνο κύριος του έργου...
-
Μια και με μελετήσατε, μετά το πήξιμο της περασμένης Κυριακής της επιστροφής, αφού έριξα ένα δίωρο ύπνο το απόγευμα, αποφάσισα να τσιμπήσω παραλιακά στο Αιγαίο και να ξεκινήσω αργά.
Οπότε δεν σας διάβασα.
Εκεί όμως που έτρωγα με πλάτη τον δρόμο και θέα την θάλασσα, άκουσα ήχο ηλεκτρικού - υβριδικού που πάει χωρίς θερμικό.
Μόλις πέρασε είδα ότι ήταν το νέο 3008. Υβριδικό μια και πήγαινε αργά μέσα στο χωριό ? ηλεκτρικό ? δεν ξέρω.
Η επιστροφή ήταν καλή, βέβαια όσο πλησιάζαμε Χαλκίδα, είχε κίνηση και στην Χαλκίδα είχε πάνω από 7 χλμ μποτιλιάρισμα πριν την γέφυρα....
Ως ντόπιος, έκανα την παράκαμψη μου από το Βασιλικό, μέσω Αφρατίου και βγήκα στην γέφυρα χωρίς να σταματήσω πουθενά, πέρα από τα τελευταία 300 μ πριν από αυτήν.
Μετά είχε μειωθεί η κίνηση, οπότε από Βαρυμπόμπη έκανα συνολικά 2,15 ώρες, έναντι 2,50 που είχα κάνει την περασμένη Κυριακή και μέσω Ωρωπού - Ερέτριας.
Τουλάχιστον κοιτάς την εφαρμογή και σου λέει 4,6 λ/100 το ντιζελάκι 10,166 ευρώ, 14 δηλαδή μαζί με τα διόδια για 150 χλμ.
Καλά είναι....
Α εκεί στην γέφυρα στην ουρά συνάντησα 2 Τέσλα και 1 μπίντ ηλεκτρικά.
Λέω θα έχουν πήξει, θα έχουν μικρή κατανάλωση με τόσο μποτιλιάρισμα, μόλις περάσουμε την γέφυρα θα το πλακώσουν...
Αμ δε. Αμέσως δεξιά, με ταχύτητες φορτωμένης νταλίκας.
Είπα ότι μετά από 5 χρόνια θα ασχοληθώ με τα ηλεκτρικά...
Μάλλον θα πάνε μαζί με την πλήρως αυτόνομη οδήγηση που έχω βάλει στόχο να υπάρχει σε 14 χρόνια...
Οσο για την αξιοπιστία του 3008, έχω μικρό δείγμα χρόνου στο δικό μου. Μόλις 2,5 χρόνια και 20000 περίπου χλμ, δεν το οδηγώ δεν ξέρω ακριβώς.
Αλλά όπως είδα και στο λίνκ του Γάτου, Σιτροενάρα ολέ...
Εκεί έχω άποψη... 80000+ χλμ το αιρκρος πλέον.
7η θέση αξιοπιστίας λένε οι Εγγλέζοι για την Σιτροέν με ποσοστό 94,1 %
Πάνω από αυτήν η Ντάτσια με 96 %. Μπράβο της...
Μόλις 0,1 % πάνω από την Ντάτσια η άσπαστη Τογιότα και άλλο 0,5 % η γνωστή Χόντα.
Πιο πάνω η Σουζούκι, δεν φρενάρω με τίποτα και δεν βλέπομαι με τίποτα...
Η Λέξους, αναμενόμενη στην κορυφή, το είπα και άλλες φορές.
Τώρα στην κορυφή η Μίνι είναι από περίεργο, έως απλά βρεταννικό...
Γκόντ σέιβ δε Μίνι...
-
@alexandros-k said in Peugeot 3008 (2024):
@andya3 said in Peugeot 3008 (2024):
@alexandros-k said in Peugeot 3008 (2024):
@andya3 said in Peugeot 3008 (2024):
Δεν ξέρω τι σου έκαναν οι τσολιάδες και ιδιαίτερα οι γερμανοτσολιάδες (?), αλλά φαίνεται να πόνεσε. Περαστικά και σε σένα λοιπόν...
Τι να με πονεσε ? Δεν καταλαβα να εγινε απολυτως τιποτα. Εσυ εχεις την μυγα και ως γερμανοτσαολιας θίχτηκες μαλλον
Αμέσως μετά το δικό μου post περί γαλλόφιλων, έκανες αναφορά επίσης σε γαλλόφιλους, αλλά απευθυνόσουν στο υπερπέραν?
Μπορεί και να παρεξήγησα το post σου, αλλά πιθανότερο είναι να απευθυνόσπυν σε μένα, παρά στο υπερπέραν.Με αφορμη το δικο σου ποστ το εγραψα , αλλά δεν απευθυνομουνα σε σενα αποκλειστικα
Σε οποιον και να απευθυνοσουν ειναι ιδιαιτερα βαρης και προσβλητικος χαρακτηρισμος . Για αμάξια μιλαμε εδω. Οχι για προδοτες και πατριωτες. Καλημέρα.
-
@spi_duster said in Peugeot 3008 (2024):
@alexandros-k said in Peugeot 3008 (2024):
@andya3 said in Peugeot 3008 (2024):
@alexandros-k said in Peugeot 3008 (2024):
@andya3 said in Peugeot 3008 (2024):
Δεν ξέρω τι σου έκαναν οι τσολιάδες και ιδιαίτερα οι γερμανοτσολιάδες (?), αλλά φαίνεται να πόνεσε. Περαστικά και σε σένα λοιπόν...
Τι να με πονεσε ? Δεν καταλαβα να εγινε απολυτως τιποτα. Εσυ εχεις την μυγα και ως γερμανοτσαολιας θίχτηκες μαλλον
Αμέσως μετά το δικό μου post περί γαλλόφιλων, έκανες αναφορά επίσης σε γαλλόφιλους, αλλά απευθυνόσουν στο υπερπέραν?
Μπορεί και να παρεξήγησα το post σου, αλλά πιθανότερο είναι να απευθυνόσπυν σε μένα, παρά στο υπερπέραν.Με αφορμη το δικο σου ποστ το εγραψα , αλλά δεν απευθυνομουνα σε σενα αποκλειστικα
Σε οποιον και να απευθυνοσουν ειναι ιδιαιτερα βαρης και προσβλητικος χαρακτηρισμος . Για αμάξια μιλαμε εδω. Οχι για προδοτες και πατριωτες. Καλημέρα.
Σου μιλησε κανεις? Αν ταυτιστηκες με καποιο χαρακτηρισμο προβλημα σου . Και δεν θελω να μου ξανα απευθυνεις τον λογο
-
Δε θα το κανω ξανα . Δεν αξιζει.
-
Έχετε μπερδέψει τον Βόλο με τον κ@λ@ ειλικρινά. Ένας αχταρμάς petrolheadίλας με πολιτικές προεκτάσεις γεμάτες κόμπλεξ έχουν καταντήσει τα περισσότερα νήματα.
Πείτε ρε αλήθειες να διαβάζει ο κόσμος που μπαίνει να αντλήσει πληροφορίες και αφήστε τους μεροληπτισμούς και τα παπικά άλλοθι! Αφού κανείς σας δεν παίρνει φράγκα τι ζόρι τραβάτε και δεν μπορείτε να αποδεχτείτε ότι είτε το Α είτε το Β είτε το Γ είναι όλα υπερτιμημένα οχήματα με προβλήματα; Ακόμα και να είσαι φαν ενός μπράντ που είναι το κακο να παραδεχθείς τα ελαττώματά του. Το "αγαπαγε τότε φίλους σου με τα ελαττώματά τους" δεν σας το έλεγαν εσάς όταν είσασταν μικροί;
Γερμανοτσολιάδες, γαλοχρεπια και ιαπωνικά τάπερ. Όλα κάπου πάσχουν. Διαλέγεις ποια ελαττώματα αποδέχεσαι, τα βρίσκεις πρώτα με τον εαυτό σου και μετά με την επιλογή σου και το βουλώνεις.
Soz για τα 15 μέτρα offside/offtopic, κόβω.
ΥΓ: Άρχισα να βλέπω αρκετά 3008 καινούρια, τουλάχιστον όπου κυκλοφορώ. Από το δικό μου το Tiguan, το οποίο συνεχίζω να βλέπω σπάνια, πρέπει να κυκλοφορούν πολλά περισσότερα. Βέβαια συνεχίζω να ΜΗΝ κατανοώ πως κάποιος καταλήγει στο brand και αγοράζει στα ίδια λεφτά 3008 αντί της κούκλας το 408, αλλά περί ορεξεως κολοκυθόπιτα....
-
@sabas_thess said in Peugeot 3008 (2024):
Έχετε μπερδέψει τον Βόλο με τον κ@λ@ ειλικρινά. Ένας αχταρμάς petrolheadίλας με πολιτικές προεκτάσεις γεμάτες κόμπλεξ έχουν καταντήσει τα περισσότερα νήματα.
Πείτε ρε αλήθειες να διαβάζει ο κόσμος που μπαίνει να αντλήσει πληροφορίες και αφήστε τους μεροληπτισμούς και τα παπικά άλλοθι! Αφού κανείς σας δεν παίρνει φράγκα τι ζόρι τραβάτε και δεν μπορείτε να αποδεχτείτε ότι είτε το Α είτε το Β είτε το Γ είναι όλα υπερτιμημένα οχήματα με προβλήματα; Ακόμα και να είσαι φαν ενός μπράντ που είναι το κακο να παραδεχθείς τα ελαττώματά του. Το "αγαπαγε τότε φίλους σου με τα ελαττώματά τους" δεν σας το έλεγαν εσάς όταν είσασταν μικροί;
Γερμανοτσολιάδες, γαλοχρεπια και ιαπωνικά τάπερ. Όλα κάπου πάσχουν. Διαλέγεις ποια ελαττώματα αποδέχεσαι, τα βρίσκεις πρώτα με τον εαυτό σου και μετά με την επιλογή σου και το βουλώνεις.
Soz για τα 15 μέτρα offside/offtopic, κόβω.
ΥΓ: Άρχισα να βλέπω αρκετά 3008 καινούρια, τουλάχιστον όπου κυκλοφορώ. Από το δικό μου το Tiguan, το οποίο συνεχίζω να βλέπω σπάνια, πρέπει να κυκλοφορούν πολλά περισσότερα. Βέβαια συνεχίζω να ΜΗΝ κατανοώ πως κάποιος καταλήγει στο brand και αγοράζει στα ίδια λεφτά 3008 αντί της κούκλας το 408, αλλά περί ορεξεως κολοκυθόπιτα....
Συμφωνώ σε όλα, από εκεί και πέρα εδώ Λάρισα που κυκλοφορώ έχω δει 9 στις 10 2008 και 1 μόνο φορά 3008.. επίσης αφθονα ycrossakia
-
Το έχω γράψει πολλές φορές.
Το 3008 είναι η γυναικάρα που θα σε καταστρέψει, αλλά εσύ θα συνεχίζεις να ξεροσταλίαζεις στα σκαλοπάτια της.
Peugeot 3008 (2024)