-
Μάλλον τα παραλές! Η αλήθεια είναι στη μέση!
Ούτε κάνει θαύματα η bmw ούτε και οι υπόλοιποι είναι πίσω από τις εξελίξεις της τεχνολογίας!
-
Εαν ημουν ο τσιφ της προπελας και αντιμετωπιζα προβλημα με την κεντρικη κολωνα του αυτοκινητου, θα εβαζα εξωτερικη ενισχυση απο κατω σε σχημσ αραχνης που θα αγκαλιαζε τον θολο και θα βιδωνε σε 10 σημεια.
Πολυ μεγαλο το κοστος και η φημη της μαρκας για να γδυσει ολο το αυτοκινητο εστω για να προσθεσει ποντες στο θολο. -
Και στα τρας τεστ πως θα συνεοριφεροταν. Μήπως δεν μοίραζε σωστά τις δυνάμεις;
Γενικά, έχω γνωστό όπου ήταν φατνιακός με bmw και τα ρεστα. Πήρε πλέον καλό κορεατικό και όταν συζητά για την bmw λέει πως ‘’πέρασα την κρίση των 50. Είμαι 60 πλέον….’’
Χαχαχαχ
-
@lap said in Peugeot 3008 (2024):
Και στα τρας τεστ πως θα συνεοριφεροταν. Μήπως δεν μοίραζε σωστά τις δυνάμεις;
Καλυτερα σιγουρα, τη μεγιστη ακαμψια θελεις εκει για να κρατησει την καμπινα ανεπαφη, το μονο μειονεκτημα ειναι το μεγαλυτερο βαρος.
-
Εγώ έχω καταλάβει πως πέρα από την ακαμψία θέλεις να μεταφέρεις τις δυνάμεις στο υπόλοιπο αμάξωμα. Δεν είναι μονάχα η ακαμψία της κολώνας αλλά η σύνδεση της με τις υπόλοιπες ζώνες του αμαξώματος.
Οπως επίσης και στην εμπρόσθια σύγκρουση οι δυνάμεις περνούν κατά ένα μέρος τους από το πάνω τμημα της οροφής και τις συνδέσεις με τα pillars
-
@lap said in Peugeot 3008 (2024):
Εγώ έχω καταλάβει πως πέρα από την ακαμψία θέλεις να μεταφέρεις τις δυνάμεις στο υπόλοιπο αμάξωμα. Δεν είναι μονάχα η ακαμψία της κολώνας αλλά η σύνδεση της με τις υπόλοιπες ζώνες του αμαξώματος.
Οπως επίσης και στην εμπρόσθια σύγκρουση οι δυνάμεις περνούν όλες από το πάνω άτομο της οροφής και τις συνδέσεις με τα piallars.
Οχι σε αυτο το σημειο Λαπ, τον κλωβο τον θελεις αθικτο.
-
Μα ο λόγος που μένει άθικτος είναι ο διαμοιρασμός των δυνάμεων. Αυτό κατανοώ ότι συμβαίνει διαβάζοντας σχετικά έντυπα για την παθητική ασφάλεια οχημάτων.
-
Δεν πιανουν τα φρενα, δεν αντεχει το σασι , ωραια τα παει η bmw
Τωρα καταλαβα γιατι δεν υπαρχουν νεκροφορες bmw . Ποιος θα παει τον συγχωρεμενο στο κοιμητηριο αν σκοτωθουν και οι νεκροθαφτες
Με αυτη την εξυπναδα σταματει το off τοπικ. Εδω μιλαμε μονο για καλα αμαξια (Peugeot)
Aλλιως θα πω κι άλλα μακαβρια -
12.9 ίπποι ανα κιλό είναι τραγικό νούμερο, κάτι αναιμικα ατμοσφαιρικά 1.4 εικοσαετίας μπορώ μόνο να σκεφτώ με ανάλογες επιδόσεις.
Όσο και να βοηθά το Turbo και η ηλεκτρική ώθηση να κρατά το αυτοκίνητο την ταχύτητα του και να ξεκόλλα πιο ξεκούραστα σε εκκινήσεις, πως στον @@@@ θα κάνει προσπέραση σε ένα επαρχιακό δρόμο;
Το θεωρώ πολύ επικίνδυνο.
Μόνο για το πανέμορφο 4008 θα συμβιβάζομουν , να πηγαίνω με το ραχατι μου και να βλέπω την αντανάκλαση του σε βιτρίνες.
PS: το 12.9 κιλά ανά ίππο νομίζω πως μετά την προς τα πάνω απατεωνιστικη αναθεώρηση της ιπποδύναμης στα 145 άλογα γίνεται 11.4 , όσο δηλαδή ένα εικοσαετίας ατμοσφαιρικό 1600αρι 90 περίπου αλόγων οπότε είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα.
-
@lap said in Peugeot 3008 (2024):
Μα ο λόγος που μένει άθικτος είναι ο διαμοιρασμός των δυνάμεων. Αυτό κατανοώ ότι συμβαίνει διαβάζοντας σχετικά έντυπα για την παθητική ασφάλεια οχημάτων.
Ελεγχομενη παρμορφωση για να μεινει αθικτος ο κλωβος των επιβατων.
Για αυτον το θολο μιλαμε.
Σε καμια περιπτωση δε θες παραμορφωση σε αυτον. -
@alexandros-k said in Peugeot 3008 (2024):
Δεν πιανουν τα φρενα, δεν αντεχει το σασι , ωραια τα παει η bmw
Τωρα καταλαβα γιατι δεν υπαρχουν νεκροφορες bmw . Ποιος θα παει τον συγχωρεμενο στο κοιμητηριο αν σκοτωθουν και οι νεκροθαφτες
Με αυτη την εξυπναδα σταματει το off τοπικ. Εδω μιλαμε μονο για καλα αμαξια (Peugeot)
Aλλιως θα πω κι άλλα μακαβριαΛεγε,είναι καλός εργοδότης ο @criuser ;
-
@vagkirk said in Peugeot 3008 (2024):
12.9 ίπποι ανα κιλό είναι τραγικό νούμερο, κάτι αναιμικα ατμοσφαιρικά 1.4 εικοσαετίας μπορώ μόνο να σκεφτώ με ανάλογες επιδόσεις.
Όσο και να βοηθά το Turbo και η ηλεκτρική ώθηση να κρατά το αυτοκίνητο την ταχύτητα του και να ξεκόλλα πιο ξεκούραστα σε εκκινήσεις, πως στον @@@@ θα κάνει προσπέραση σε ένα επαρχιακό δρόμο;
Το θεωρώ πολύ επικίνδυνο.
Μόνο για το πανέμορφο 4008 θα συμβιβάζομουν , να πηγαίνω με το ραχατι μου και να βλέπω την αντανάκλαση του σε βιτρίνες.
PS: το 12.9 κιλά ανά ίππο νομίζω πως μετά την προς τα πάνω απατεωνιστικη αναθεώρηση της ιπποδύναμης στα 145 άλογα γίνεται 11.4 , όσο δηλαδή ένα εικοσαετίας ατμοσφαιρικό 1600αρι 90 περίπου αλόγων οπότε είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα.
Τα 1,4 εικοσαετίας με 75-80 ίππους, είχαν 15-18 kg/hp
11,5 έχει ένα 1000αρι t-roc και 9 ένα 1500 αρι
-
9,5-10 έχω εγώ!!!
-
@vagkirk said in Peugeot 3008 (2024):
12.9 ίπποι ανα κιλό είναι τραγικό νούμερο, κάτι αναιμικα ατμοσφαιρικά 1.4 εικοσαετίας μπορώ μόνο να σκεφτώ με ανάλογες επιδόσεις.
Όσο και να βοηθά το Turbo και η ηλεκτρική ώθηση να κρατά το αυτοκίνητο την ταχύτητα του και να ξεκόλλα πιο ξεκούραστα σε εκκινήσεις, πως στον @@@@ θα κάνει προσπέραση σε ένα επαρχιακό δρόμο;
Το θεωρώ πολύ επικίνδυνο.
Μόνο για το πανέμορφο 4008 θα συμβιβάζομουν , να πηγαίνω με το ραχατι μου και να βλέπω την αντανάκλαση του σε βιτρίνες.
PS: το 12.9 κιλά ανά ίππο νομίζω πως μετά την προς τα πάνω απατεωνιστικη αναθεώρηση της ιπποδύναμης στα 145 άλογα γίνεται 11.4 , όσο δηλαδή ένα εικοσαετίας ατμοσφαιρικό 1600αρι 90 περίπου αλόγων οπότε είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα.
Το ισοπέδωσες δλδ είναι παρόμοιο με το focus μου 18ετιας που σέρνεται με 85 αλογάκια . Όχι δα
-
@ilias-a αυτό που λέω είναι πως οι ζώνη παραμόρφωσης του αμαξώματος χρησιμοποιεί όλο το αμάξωμα ώστε να ελαττώσει τις δυνάμεις που θα ασκηθούν εν τέλη στον κλωβό ασφαλείας και έτσι αυτός να προσφέρει την μέγιστη προστασία από την πλαστική παραμόρφωση!
https://www.khiart.com/illustrations/economy-car-crumple-zones.jpg
Συνεπώς, η συνδεσμολογία του αμαξώματος και των κολώνων του αμαξώματος πρέπει να υπολογίσει τα «μονοπάτια» που θα διασχίζουν οι δυνάμεις που ασκούνται στο αμάξωμα! Εαν δημιουργηθούν μονοπάτια που μεταφέρουν τις δυνάμεις σε μη προυπολογισμένα σημεία του αμαξώματος ίσως προκαλέσεις ακόμα και κατάρρευση του κλωβού ασφαλείας με πλαστική παραμόρφωση εκεί που δεν χρειάζεται!
-
@lap said in Peugeot 3008 (2024):
@ilias-a αυτό που λέω είναι πως οι ζώνη παραμόρφωσης του αμαξώματος χρησιμοποιεί όλο το αμάξωμα ώστε να ελαττώσει τις δυνάμεις που θα ασκηθούν εν τέλη στον κλωβό ασφαλείας και έτσι αυτός να προσφέρει την μέγιστη προστασία από την πλαστική παραμόρφωση!
https://www.khiart.com/illustrations/economy-car-crumple-zones.jpg
Συνεπώς, η συνδεσμολογία του αμαξώματος και των κολώνων του αμαξώματος πρέπει να υπολογίσει τα «μονοπάτια» που θα διασχίζουν οι δυνάμεις που ασκούνται στο αμάξωμα! Εαν δημιουργηθούν μονοπάτια που μεταφέρουν τις δυνατές σε μη υπολογισμένα σημεία του αμαξώματος ίσως προκαλέσεις ακόμα και κατάρρευση του κλωβού ασφαλείας με πλαστική παραμόρφωση εκεί που δεν χρειάζεται!
Εχεις καταλαβει για ποιο μερος του αυτοκινητου μιλαμε?
-
Ναι, για την μεσαία κολώνα και τη σύνδεση της με το υπόλοιπο αμάξωμα. Οι κόμβοι σύνδεσης δέχονται δυνάμεις. Δεν είναι ανεξάρτητοι μεταξύ τους, Το θέμα μας είναι η συνδεσμολογία εάν κατάλαβα σωστα.
Ενα χτύπημα μπροστά θα μεταφέρει τις δυνάμεις σε όλο το αμάξωμα μέχρι πίσω.
-
@tkin73 said in Peugeot 3008 (2024):
@spi_duster said in Peugeot 3008 (2024):
@tkin73 said in Peugeot 3008 (2024):
@spi_duster said in Peugeot 3008 (2024):
@tkin73 said in Peugeot 3008 (2024):
Φυσικά και vw mercedes bmw έχουν τις καλύτερες διαδικασιες ελέγχου ποιότητας...αφού ψωνίσεις βέβαια και τα ακριβοπληρωσεις μετά είσαι μέσα έξω στα συνεργεία τους δεν μένεις ποτέ ήρεμος!
Εγω παντως μια χαρα περασα ηδη 4,5 χρονια με μια μερκ και 1,5 χρονο με μια bmw. Sorry μα αν θες να δεις το μποι σου μη κοιτας τον ισκιο σου.
αν έβγαλαν κάποιο θέμα τα αμάξια σου θα το έγραφες εδώ;..
Φυσικα. Γιατι οχι?
Γιατί από τον τρόπο που υπερθεματιζεις πάντα για τις γερμανικές μάρκες δίνεις άλλη εντύπωση
Για καθε αμαξι που εχω οδηγησει γραφω τα παντα. Προχθες εγραψα για το ταιγκο. Αυτά που εγραψα καταρριπτουν τον ισχυρισμο σου. Για την Αλφα ρομεο μου εγραφα πάντα ποσο καλη ηταν μα δεν εκρυβα τα προβλήματα που μου εβγαζε. Αυτό που λες είναι ανυποστατο. Σορρυ που δεν εκανε τσικ ουτε ο ασσος ή η gla μου. Στο νταστερ επισης εχω γραψει τι μου εβγαλε. Στο 2008 επισης. Στην Χ1 η εμπειρία ηταν κατι παραπάνω από ευχάριστη. Το γκολφ το tsi 1.4 με τους 170 hp ήταν όνειρο. Στο 2008 που ειχα 2 μηνες και 5000 χλμ, η οθονη εσβησε 2 φορες. Στους δυο μηνες εβγαλε επισης θεμα με το αντ μπλου. Το θεμα δεν είναι πως γραφω για τα γερμανικα αλλα προφανως για κάποια που προφανως εσυ θα σεβεσαι πολυ.Παρεμπιπτοντως σπάνια γραφω διχως να εχω κανει χρηση μακρας διαρκειας. Τι στιγμη που βγαινουν απο την εκθεση ολα καλα ειναι. Η διάρκεια και η ασφάλεια εχουν σημασία.
-
Προσωπικά θεωρώ ότι στα ακριβότερα αυτοκίνητα, θα πρέπει να είμαστε πιο αυστηροί στα θέματα αξιοπιστίας.
Προσωπικά τα γερμανικά τα θεωρώ εντελώς αναξιόπιστα, γιατί όταν πουλάς κάτι ακριβότερα επειδή λες ότι είσαι γαμάτος και κάνεις ελέγχους κλπ και στην πράξη είσαι χρέπι, είσαι 2 φορές χρέπι.
Μία στην αγορά και μία στην συντήρηση.
Το ΜΛ των 85000 ευρώ έβγαλε πολλά προβλήματα από τους πρώτους μήνες και ο στόχος των λαινόπουλων ήταν να περάσει ο χρόνος να βγει από την εγγύηση.
Σε άλλους φίλους εταιρικά σε κλάς τους κάρφωνε την όπισθεν ενώ έβαζαν πρώτη και είχαν θέμα στις εκκινήσεις.
Γενικά πολλά θέματα. Για τις μπεμβέ παλιότερα τα προβλήματα πάρα πολλά και πολύ ακριβά όπως και στα μίνι.
Οπότε εδώ θα έβγαζα το καπέλο μου και τα φράγκα μου, αν ήμουν σε κατάσταση αγοράς, μόνο για την λέξους, που τιμάει το ακριβότερο κόστος που ζητάει.
Δυστυχώς οι γερμανοί είχαν περάσει μια αντίληψη ότι τάχα ψάχνονται τεχνολογικά και έτσι έχουν προβλήματα, αλλά και οι ιδιοκτήτες τους που είχαν δώσει πολλά λεφτά, ήταν μούγκα στην στρούγκα για την μεταπώληση.
-
Είχα δει ένα podcast όπου συζητούσαν δύο φίλοι των αυτοκινήτων. Ο ένας λίγο μεγαλύτερος από τον άλλον. Αυτό που έλεγε ο μεγαλύτερος ήταν πως το χειρότερο αυτοκίνητο που είχε ποτέ ήταν μια bmw x5 των 60.000 ευρώ.
Το μεγαλύτερο λάθος που έκανε στα αυτοκίνητα που είχε. Έχει δώσει χιλιάδες ευρώ για επισκευές και βλάβες. Απίστευτα χρήματα.
Πλέον έχει ένα καλό Toyota. Έλεγε πως όλα είναι το φαίνεσθαι, όχι ουσία
Peugeot 3008 (2024)