-
To Renault Captur ECO-G 100 Techno πώς σας φαίνεται; Βγαίνει στα 25k. (27k με 360 κάμερα και navi). Δεν έχει τέλη, έχει πλήρη εξοπλισμό και καίει ελάχιστα (καλύτερα κι από Toyota) λόγω LPG.
Για το αυτόματο κιβώτιο στο Suzuki S-Cross GLX ζητάνε 2000 ευρώ παραπάνω από το χειροκίνητο. Από 27.130 πάνε στις 29.130. Αξίζει η διαφορά για την ευκολία που προσφέρει το αυτόματο κιβώτιο; Και ας καίει λίγο παραπάνω. Όσο για την κατανάλωση πώς είναι, πραγματικά, το S-Cross σε σχέση και με τα άλλα mild hybrid όπως το C3 Aircross Max 145 που κι αυτό έχει 27.500;
Τέλος, το Toyota Corolla Sedan1.8T Hybrid Active Plus έχει 28.620 με 471lt αποσκευών με ελάχιστη περισσότερη κατανάλωση από το Captur, αλλά δεν διαθέτει αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός, πίσω και πλάι - μόνο κάμερα οπισθοπορείας - δεν διαθέτει κάμερα 360, ούτε ασύρματη φόρτιση κινητού) και απέχει από το έδαφος 13cm (είναι αρκετό για τους ελληνικούς δρόμους;)
Μεταξύ των τεσσάρων (Renault Captur ECO-G 100 Techno, Suzuki S-Cross GLX 2WD, C3 Aircross Max 145 και Toyota Corolla Sedan 1.8T Hybrid Active Plus) τι νομίζετε ότι είναι το καλύτερο με βάση τα χρήματα 25-30k? Επίσης, το Corolla Cross Active Plus στα 30.970 ευρώ μήπως είναι ακόμα καλύτερο κι ας έχει τιμή πάνω από το budget?
Ευχαριστώ πολύ!ΥΓ Είχα παλιότερα Toyota Corolla, σκυλί αξιοπιστίας! Επίσης είχα Citroen, επίσης δεν είχα προβλήματα, απλά θα ήθελα κάτι μοντέρνο, με όλα τα συστήματα ADAS (ιδανικά με αυτόματο κιβώτιο) και οικονομικό στην κατανάλωση. Με ενδιαφέρει μεγάλος χώρος αποσκευών (πάνω από 400lt), ενώ οι μετακινήσεις μου είναι κυρίως εκτός πόλης (επαρχιακό και εθνικό οδικό δίκτυο).
-
@tolisk20 said in BEST VFM SUV:
@criuser said in BEST VFM SUV:
@dangr86 said in BEST VFM SUV:
To CHR όντως ξεκινάει ψηλά στην απλή έκδοση και μετά ξεφεύγει πολύ, επίσης το είδα από κοντά και οι πίσω χώροι μου φαίνονται λίγο στενοί. Η μεσαία έκδοση στο MG βγαίνει στα 25.5Κ στο άσπρο.
To Duster το είδα από κοντά, ωραίοι χώροι αλλά μέσα μου φάνηκαν πολύ σκληρά τα πλαστικά του και γενικά δεν ενθουσιάστηκα από το εσωτερικό, το C3 αντιθέτως ενώ μέσα ήταν πολύ όμορφο και η μεσαία έκδοση είχε καλή τιμή, είναι mild hybrid οπότε είναι λιγότερο future proof και πιστεύω θα έχει διαφορά και στην κατανάλωση, αλλά στην shortlist ήταν όντως στο top-3.
Το top-3 συμπλήρωνε το Suzuki S-Cross που αν και μέσα ήταν αρκετά φτωχό, σκέφτηκα ότι κερδίζω σε αξιοπιστία αλλά με χάλασε η επερχόμενη αλλαγή από 129 άλογα σε 110.Το 3 και το Φροντέρα είναι μεσαία υβριδικά. Εχουν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων. Μπορούν να κινηθούν ηλεκτρικά για κάποιες εκατοντάδες μέτρα, ενώ είναι καλύτερα από τα φουλ στον ανοικτό δρόμο.
Σε κάθε περίπτωση δεν έχουν σχέση με τα mild hybrid που δεν μπορούν να κινηθούν ηλεκτρικά καθόλου.
Ειναι καλυτερα απο τα φουλ στον αυτοκινητοδρομο..μαλιστα
ειναι σαν να λεμε εμεις με τα φουλ μεσα στη πολη παμε πιο ηλεκτρικα απ τα ηλεκτρικα γιατι δεν φορτιζουμεΕξαρτάται τι εννοεί με το "καλύτερα"
πχ. Μπορεί να εννοεί πιο ήσυχα και γρήγορα, πράγμα που μπορεί και να ισχύει.
Πιο οικονομικά δεν νομίζω να είναι, ίσως όμως να μειώνεται η διαφορά στην κατανάλωση. -
@algodriver said in BEST VFM SUV:
To Renault Captur ECO-G 100 Techno πώς σας φαίνεται; Βγαίνει στα 25k. (27k με 360 κάμερα και navi). Δεν έχει τέλη, έχει πλήρη εξοπλισμό και καίει ελάχιστα (καλύτερα κι από Toyota) λόγω LPG.
Για το αυτόματο κιβώτιο στο Suzuki S-Cross GLX ζητάνε 2000 ευρώ παραπάνω από το χειροκίνητο. Από 27.130 πάνε στις 29.130. Αξίζει η διαφορά για την ευκολία που προσφέρει το αυτόματο κιβώτιο; Και ας καίει λίγο παραπάνω. Όσο για την κατανάλωση πώς είναι, πραγματικά, το S-Cross σε σχέση και με τα άλλα mild hybrid όπως το C3 Aircross Max 145 που κι αυτό έχει 27.500;
Τέλος, το Toyota Corolla Sedan1.8T Hybrid Active Plus έχει 28.620 με 471lt αποσκευών με ελάχιστη περισσότερη κατανάλωση από το Captur, αλλά δεν διαθέτει αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός, πίσω και πλάι - μόνο κάμερα οπισθοπορείας - δεν διαθέτει κάμερα 360, ούτε ασύρματη φόρτιση κινητού) και απέχει από το έδαφος 13cm (είναι αρκετό για τους ελληνικούς δρόμους;)
Μεταξύ των τεσσάρων (Renault Captur ECO-G 100 Techno, Suzuki S-Cross GLX 2WD, C3 Aircross Max 145 και Toyota Corolla Sedan 1.8T Hybrid Active Plus) τι νομίζετε ότι είναι το καλύτερο με βάση τα χρήματα 25-30k? Επίσης, το Corolla Cross Active Plus στα 30.970 ευρώ μήπως είναι ακόμα καλύτερο κι ας έχει τιμή πάνω από το budget?
Ευχαριστώ πολύ!ΥΓ Είχα παλιότερα Toyota Corolla, σκυλί αξιοπιστίας! Επίσης είχα Citroen, επίσης δεν είχα προβλήματα, απλά θα ήθελα κάτι μοντέρνο, με όλα τα συστήματα ADAS (ιδανικά με αυτόματο κιβώτιο) και οικονομικό στην κατανάλωση. Με ενδιαφέρει μεγάλος χώρος αποσκευών (πάνω από 400lt), ενώ οι μετακινήσεις μου είναι κυρίως εκτός πόλης (επαρχιακό και εθνικό οδικό δίκτυο).
Αν μιλάμε για VFM, τότε γιατί αναφέρεις το GLX?
Άλλωστε το GL+ έχει τα πάντα (περισσότερα και από πιο ακριβά μοντέλα της αγοράς). Αναφορικά με την κατανάλωση, για ήπιο υβριδικό, είναι ανάλογα τη χρήση και για το τι το χρειάζεσαι. Πάντως σε ταξίδι πηγαίνοντας με ACC, δεν καταναλώνει περισσότερα από 4.8 με 5.2.
Στην πόλη, καταναλώνει μέχρι 5.7 το πολύ.Αν το πιέσεις, όπως και σε όλα τα αυτοκίνητα αυξάνεται η κατανάλωση...
-
@tolisk20 said in BEST VFM SUV:
@dangr86 στη θεση σου θα περνα το dacia jogger lpg..τεραστιοι χωροι 2,90 μεταξονιο,7θεσιο αν θες,οικονομια εφαμιλοι με full hybrid..Απο 22 χιλ..ειναι συμπλεγμα csuv-mpv αλλα δεν το λες ασχημο
Στα δικα σου θελω
Δεν έρχεται το hybrid και σίγουρα όχι σε αυτή τη τιμή. Τόσο έχει το vfm lpg! Επίσης μπορεί να ψάξει την τέρμα απλή έκδοση του dfsk 600 τεράστιο που περνάν αέριο κρατώντας την 6ετη εγγύηση, με ρίσκο φυσικά κινεζικού θερμικού, γύρω στα 26κ με ατέλεια όμως, αν είναι 3τεκνος
-
@savas89 said in BEST VFM SUV:
@tolisk20 said in BEST VFM SUV:
@dangr86 στη θεση σου θα περνα το dacia jogger lpg..τεραστιοι χωροι 2,90 μεταξονιο,7θεσιο αν θες,οικονομια εφαμιλοι με full hybrid..Απο 22 χιλ..ειναι συμπλεγμα csuv-mpv αλλα δεν το λες ασχημο
Στα δικα σου θελω
Δεν έρχεται το hybrid και σίγουρα όχι σε αυτή τη τιμή. Τόσο έχει το vfm lpg! Επίσης μπορεί να ψάξει την τέρμα απλή έκδοση του dfsk 600 τεράστιο που περνάν αέριο κρατώντας την 6ετη εγγύηση, με ρίσκο φυσικά κινεζικού θερμικού, γύρω στα 26κ με ατέλεια όμως, αν είναι 3τεκνος
Για το lpg εγραψα και γω
-
@dangr86 said in BEST VFM SUV:
Καλησπέρα σε όλους, προ αγοράς οικογενειακού SUV, έχω ρίξει πάρα πολύ διάβασμα προσπαθώντας να βρω το πιο vfm suv κοντά στις 25.000. Με ενδιαφέρει να πάρει όσο περισσότερο "αυτοκίνητο" μπορεί κάποιος με αυτά τα χρήματα και να είναι όσο το δυνατόν εξασφαλισμένος για το μέλλον από άποψη κόστους,τεχνολογίας κλπ.
Έχω καταλήξει ότι μάλλον αυτή η θέση ανήκει στο MG ZS Max Hybrid με τα καλά του και τα κακά του απλά ήθελα και τις απόψεις σας μήπως είμαι λάθος.
Ευχαριστώ!εισαι σωστος
οπως λες εχει υπερ και κατά
αλλα στο συνολο ειναι το πιο VFM και πέρνεις τα περισσότερα σε σχεση με τα χρηματα που δαπανας. και ειναι και σβελτο υπο προυποθεσεις
-
@savas89 said in BEST VFM SUV:
dfsk 600 τεράστιο που περνάν αέριο κρατώντας την 6ετη εγγύηση
Στην αντιπροσωπεία το κάνουν αέριο και δεν χάνεται η εγγύηση;
-
Γιατί τι σου εγγυάται ότι θα είναι εδώ κάποιος σε 6 χρόνια να αναλάβει εγγυήσεις ?
Τίποτα.
Αυτά τα παίρνεις φτηνά και παίρνεις και το ρίσκο και τα παντρεύεσαι.
Είναι ίδια λογική σαν να πάρεις 8ετίας ακριβό ευρωπαϊκό.
Ούτε εγγύηση ούτε τίποτα θα έχεις.
-
@vagkirk said in BEST VFM SUV:
@savas89 said in BEST VFM SUV:
dfsk 600 τεράστιο που περνάν αέριο κρατώντας την 6ετη εγγύηση
Στην αντιπροσωπεία το κάνουν αέριο και δεν χάνεται η εγγύηση;
Ακριβώς μου το είχε πει η αντιπροσωπεία, έχουν συνεργασία με τη landirenzo και είναι συμβατό με τον κινητήρα.
-
@criuser said in BEST VFM SUV:
Γιατί τι σου εγγυάται ότι θα είναι εδώ κάποιος σε 6 χρόνια να αναλάβει εγγυήσεις ?
Τίποτα.
Αυτά τα παίρνεις φτηνά και παίρνεις και το ρίσκο και τα παντρεύεσαι.
Είναι ίδια λογική σαν να πάρεις 8ετίας ακριβό ευρωπαϊκό.
Ούτε εγγύηση ούτε τίποτα θα έχεις.
Ναι σίγουρα έχει ρίσκα για αυτό κι εγώ πήγα προς Στελλαντη για πιο safe. Βέβαια δε ξέρουμε ακόμη ποιοι θα καθιερωθούν, αλλά mg και byd πάνε πολύ δυνατά
-
@criuser said in BEST VFM SUV:
Γιατί τι σου εγγυάται ότι θα είναι εδώ κάποιος σε 6 χρόνια να αναλάβει εγγυήσεις ?
Κανείς και τίποτα. Για αυτό, αυτά τα αμάξια ειναι για αγορά με ορίζοντα 2-3 ετών ή για λήζινγκ. Κανείς σώφρον άνθρωπος δεν αγοράζει DFGKSIEYNGLJS η όπως λέγονται τα διάφορα για να τα κρατήσει 10+ χρόνια. Άλλη χρήση το ένα, άλλη το άλλο.
-
@fanis75 said in BEST VFM SUV:
@criuser said in BEST VFM SUV:
Γιατί τι σου εγγυάται ότι θα είναι εδώ κάποιος σε 6 χρόνια να αναλάβει εγγυήσεις ?
Κανείς και τίποτα. Για αυτό, αυτά τα αμάξια ειναι για αγορά με ορίζοντα 2-3 ετών ή για λήζινγκ. Κανείς σώφρον άνθρωπος δεν αγοράζει DFGKSIEYNGLJS η όπως λέγονται τα διάφορα για να τα κρατήσει 10+ χρόνια. Άλλη χρήση το ένα, άλλη το άλλο.
Το θέμα είναι και να βρείς ανταλλακτικό μετά από χρόνια από διαδίκτυο μπορεί να περιμένεις κάνα μήνα. Είναι ρίσκο
-
@fanis75 said in BEST VFM SUV:
Κανείς και τίποτα. Για αυτό, αυτά τα αμάξια ειναι για αγορά με ορίζοντα 2-3 ετών ή για λήζινγκ.
Πάντως και στο λήζινγκ , εκτός byd , παρά το ότι προσφέρεται πλέον πλήθος κινέζικων , δεν έχουν και τόσο καλή προσφορά , αν το αναγάγεις σε ποσοστό επί της τιμής αγοράς ως ιδιώτης. Μοιάζουν δελεαστικά , αλλά δεν είναι πάντα. Πιθανότατα οι εταιρίες να φοβούνται την απαξίωση.
-
@fanis75 said in BEST VFM SUV:
@criuser said in BEST VFM SUV:
Γιατί τι σου εγγυάται ότι θα είναι εδώ κάποιος σε 6 χρόνια να αναλάβει εγγυήσεις ?
Κανείς και τίποτα. Για αυτό, αυτά τα αμάξια ειναι για αγορά με ορίζοντα 2-3 ετών ή για λήζινγκ. Κανείς σώφρον άνθρωπος δεν αγοράζει DFGKSIEYNGLJS η όπως λέγονται τα διάφορα για να τα κρατήσει 10+ χρόνια. Άλλη χρήση το ένα, άλλη το άλλο.
Είναι σαν να αγοράζεις κινητό (ως προς την απαξίωση) με 35000 ευρώ, αγορά δηλαδή μόνο για πλούσιους. Υπάρχει και το ληζιγκ όπου μουτζούρης μένει η εταιρία απλά πλέον το συνειδητοποίησαν και αυτές (κόπηκε και η βοήθεια της υψηλής επιδότησης).
-
@fanis75 said in BEST VFM SUV:
@criuser said in BEST VFM SUV:
Γιατί τι σου εγγυάται ότι θα είναι εδώ κάποιος σε 6 χρόνια να αναλάβει εγγυήσεις ?
Κανείς και τίποτα. Για αυτό, αυτά τα αμάξια ειναι για αγορά με ορίζοντα 2-3 ετών ή για λήζινγκ. Κανείς σώφρον άνθρωπος δεν αγοράζει DFGKSIEYNGLJS η όπως λέγονται τα διάφορα για να τα κρατήσει 10+ χρόνια. Άλλη χρήση το ένα, άλλη το άλλο.
Oμολογώ ότι με βάλατε σε έντονες σκέψεις και ενώ έτεινα προς MG, τώρα το σκέφτομαι ξανά. Η παράμετρος να κλείσει είναι κάτι που δεν είχα σκεφτεί δεδομένου του μεγέθους της SAIC.
-
@dangr86 said in BEST VFM SUV:
@fanis75 said in BEST VFM SUV:
@criuser said in BEST VFM SUV:
Γιατί τι σου εγγυάται ότι θα είναι εδώ κάποιος σε 6 χρόνια να αναλάβει εγγυήσεις ?
Κανείς και τίποτα. Για αυτό, αυτά τα αμάξια ειναι για αγορά με ορίζοντα 2-3 ετών ή για λήζινγκ. Κανείς σώφρον άνθρωπος δεν αγοράζει DFGKSIEYNGLJS η όπως λέγονται τα διάφορα για να τα κρατήσει 10+ χρόνια. Άλλη χρήση το ένα, άλλη το άλλο.
Oμολογώ ότι με βάλατε σε έντονες σκέψεις και ενώ έτεινα προς MG, τώρα το σκέφτομαι ξανά. Η παράμετρος να κλείσει είναι κάτι που δεν είχα σκεφτεί δεδομένου του μεγέθους της SAIC.
Αν μια κινέζικη δεν πρέπει να σου δημιουργεί ανασφάλεια για το μέλλον, αυτή μάλλον είναι MG. Αντιθέτως, με λίγη βελτίωση και προσεκτικότερες τιμές, για την Ελλάδα μπορεί να γίνει και ο κύριος ανταγωνιστής της Toyota.
-
@dangr86 said in BEST VFM SUV:
@fanis75 said in BEST VFM SUV:
@criuser said in BEST VFM SUV:
Γιατί τι σου εγγυάται ότι θα είναι εδώ κάποιος σε 6 χρόνια να αναλάβει εγγυήσεις ?
Κανείς και τίποτα. Για αυτό, αυτά τα αμάξια ειναι για αγορά με ορίζοντα 2-3 ετών ή για λήζινγκ. Κανείς σώφρον άνθρωπος δεν αγοράζει DFGKSIEYNGLJS η όπως λέγονται τα διάφορα για να τα κρατήσει 10+ χρόνια. Άλλη χρήση το ένα, άλλη το άλλο.
Oμολογώ ότι με βάλατε σε έντονες σκέψεις και ενώ έτεινα προς MG, τώρα το σκέφτομαι ξανά. Η παράμετρος να κλείσει είναι κάτι που δεν είχα σκεφτεί δεδομένου του μεγέθους της SAIC.
Μα δεν μίλησα γιατην MG εγώ αλλά για τις άγνωστες.
-
@fanis75 said in BEST VFM SUV:
@dangr86 said in BEST VFM SUV:
@fanis75 said in BEST VFM SUV:
@criuser said in BEST VFM SUV:
Γιατί τι σου εγγυάται ότι θα είναι εδώ κάποιος σε 6 χρόνια να αναλάβει εγγυήσεις ?
Κανείς και τίποτα. Για αυτό, αυτά τα αμάξια ειναι για αγορά με ορίζοντα 2-3 ετών ή για λήζινγκ. Κανείς σώφρον άνθρωπος δεν αγοράζει DFGKSIEYNGLJS η όπως λέγονται τα διάφορα για να τα κρατήσει 10+ χρόνια. Άλλη χρήση το ένα, άλλη το άλλο.
Oμολογώ ότι με βάλατε σε έντονες σκέψεις και ενώ έτεινα προς MG, τώρα το σκέφτομαι ξανά. Η παράμετρος να κλείσει είναι κάτι που δεν είχα σκεφτεί δεδομένου του μεγέθους της SAIC.
Μα δεν μίλησα γιατην MG εγώ αλλά για τις άγνωστες.
Δεν το κατάλαβα εγώ τότε. Ευτυχώς γιατί μετά θα μπερδευόμουν περισσότερο. Καλού κακού θα ρωτήσω να μάθω ότι μπορώ σε σχέση με τα ανταλλακτικά.
BEST VFM SUV