-
Καλησπέρα σε όλους, προ αγοράς οικογενειακού SUV, έχω ρίξει πάρα πολύ διάβασμα προσπαθώντας να βρω το πιο vfm suv κοντά στις 25.000. Με ενδιαφέρει να πάρει όσο περισσότερο "αυτοκίνητο" μπορεί κάποιος με αυτά τα χρήματα και να είναι όσο το δυνατόν εξασφαλισμένος για το μέλλον από άποψη κόστους,τεχνολογίας κλπ.
Έχω καταλήξει ότι μάλλον αυτή η θέση ανήκει στο MG ZS Max Hybrid με τα καλά του και τα κακά του απλά ήθελα και τις απόψεις σας μήπως είμαι λάθος.
Ευχαριστώ! -
Με αυτό το κριτήριο δύσκολα θα βρεις κάτι καλύτερο. Χώροι, ιπποδύναμη (θα έχεις διαβάσει ότι υπάρχουν λίγες περιπτώσεις που δεν είναι όλη διαθεσιμη), υβριδικο, εξοπλισμός. Αν δεν έχεις θέμα με την αξιοπιστία του Κινέζου και την μεταπώληση του (απλως αγνωστα και τα,δυο προς το παρον) τότε βουρ...
-
Εγώ θα έλεγα ότι το καλύτερο vfm είναι το chr. Έχει την χαμηλότερη τιμή στην χώρα μας, κανονική ανάρτηση μπρος πίσω, το πιο οικονομικό σύστημα μετάδοσης, κλπ.
Το mg zs είναι αρκετά ακριβότερο εδώ σε σχέση με άλλες αγορές, είναι ένα μεγάλο bsuv, όπως το hrv, και δεν είναι ιδιαίτερα φθηνότερο από τον "φθηνό" ανταγωνισμό, symbioz, dacia, κλπ.
-
Δες το βίντεο.
Επίσης στις μεσαίες εκδόσεις το 3 αιρκρός και το Φροντέρα είναι στα 25000 περίπου.
Αμάξια 4,40 μήκος με 2,67 μεταξόνιο.
-
#mono_vitara
αντε και σκρος -
Με άδεια από την εφορεία αρχαιοτήτων...
-
@ataim said in BEST VFM SUV:
Εγώ θα έλεγα ότι το καλύτερο vfm είναι το chr. Έχει την χαμηλότερη τιμή στην χώρα μας, κανονική ανάρτηση μπρος πίσω, το πιο οικονομικό σύστημα μετάδοσης, κλπ.
Το mg zs είναι αρκετά ακριβότερο εδώ σε σχέση με άλλες αγορές, είναι ένα μεγάλο bsuv, όπως το hrv, και δεν είναι ιδιαίτερα φθηνότερο από τον "φθηνό" ανταγωνισμό, symbioz, dacia, κλπ.
Το φτηνότερο chr όμως ξεκινάει από 28Κ. Ο φίλος έχει βάλει όριο τα 25Κ. Αλλιώς ναι, μπορείς να βρεις και άλλες προτάσεις.
-
To CHR όντως ξεκινάει ψηλά στην απλή έκδοση και μετά ξεφεύγει πολύ, επίσης το είδα από κοντά και οι πίσω χώροι μου φαίνονται λίγο στενοί. Η μεσαία έκδοση στο MG βγαίνει στα 25.5Κ στο άσπρο.
To Duster το είδα από κοντά, ωραίοι χώροι αλλά μέσα μου φάνηκαν πολύ σκληρά τα πλαστικά του και γενικά δεν ενθουσιάστηκα από το εσωτερικό, το C3 αντιθέτως ενώ μέσα ήταν πολύ όμορφο και η μεσαία έκδοση είχε καλή τιμή, είναι mild hybrid οπότε είναι λιγότερο future proof και πιστεύω θα έχει διαφορά και στην κατανάλωση, αλλά στην shortlist ήταν όντως στο top-3.
Το top-3 συμπλήρωνε το Suzuki S-Cross που αν και μέσα ήταν αρκετά φτωχό, σκέφτηκα ότι κερδίζω σε αξιοπιστία αλλά με χάλασε η επερχόμενη αλλαγή από 129 άλογα σε 110. -
@gatoz said in BEST VFM SUV:
#mono_vitara
αντε και σκροςΗ δεύτερη καλύτερη vfm επιλογή σε αυτά τα χρήματα. Αλλά όσα συν και να έχει, πλατφόρμα 10 ετών πλέον.
-
Aisin κιβώτιο όμως.
-
@fiverg said in BEST VFM SUV:
@ataim said in BEST VFM SUV:
Εγώ θα έλεγα ότι το καλύτερο vfm είναι το chr.....
Το φτηνότερο chr όμως ξεκινάει από 28Κ. Ο φίλος έχει βάλει όριο τα 25Κ. Αλλιώς ναι, μπορείς να βρεις και άλλες προτάσεις.
Λέει κοντά στα 25, το mg στην μεσαία έκδοση έχει 27, μικρη η διαφορά με το βασικό chr. Αν του βάλεις εξοπλισμό ξεφεύγει, γυμνό όμως είναι το καλύτερο vfm csuv.
-
@dangr86 said in BEST VFM SUV:
To CHR όντως ξεκινάει ψηλά στην απλή έκδοση και μετά ξεφεύγει πολύ, επίσης το είδα από κοντά και οι πίσω χώροι μου φαίνονται λίγο στενοί. Η μεσαία έκδοση στο MG βγαίνει στα 25.5Κ στο άσπρο.
To Duster το είδα από κοντά, ωραίοι χώροι αλλά μέσα μου φάνηκαν πολύ σκληρά τα πλαστικά του και γενικά δεν ενθουσιάστηκα από το εσωτερικό, το C3 αντιθέτως ενώ μέσα ήταν πολύ όμορφο και η μεσαία έκδοση είχε καλή τιμή, είναι mild hybrid οπότε είναι λιγότερο future proof και πιστεύω θα έχει διαφορά και στην κατανάλωση, αλλά στην shortlist ήταν όντως στο top-3.
Το top-3 συμπλήρωνε το Suzuki S-Cross που αν και μέσα ήταν αρκετά φτωχό, σκέφτηκα ότι κερδίζω σε αξιοπιστία αλλά με χάλασε η επερχόμενη αλλαγή από 129 άλογα σε 110.Το 3 και το Φροντέρα είναι μεσαία υβριδικά. Εχουν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων. Μπορούν να κινηθούν ηλεκτρικά για κάποιες εκατοντάδες μέτρα, ενώ είναι καλύτερα από τα φουλ στον ανοικτό δρόμο.
Σε κάθε περίπτωση δεν έχουν σχέση με τα mild hybrid που δεν μπορούν να κινηθούν ηλεκτρικά καθόλου.
-
@ataim said in BEST VFM SUV:
@fiverg said in BEST VFM SUV:
@ataim said in BEST VFM SUV:
Εγώ θα έλεγα ότι το καλύτερο vfm είναι το chr.....
Το φτηνότερο chr όμως ξεκινάει από 28Κ. Ο φίλος έχει βάλει όριο τα 25Κ. Αλλιώς ναι, μπορείς να βρεις και άλλες προτάσεις.
Λέει κοντά στα 25, το mg στην μεσαία έκδοση έχει 27, μικρη η διαφορά με το βασικό chr. Αν του βάλεις εξοπλισμό ξεφεύγει, γυμνό όμως είναι το καλύτερο vfm csuv.
Πρέπει να έχουν έκπτωση (προωθητική ενέργεια) 1500-2000 από κοντά τα mg zs
https://www.car.gr/s/jsf0sx77/ -
@dangr86 said in BEST VFM SUV:
To CHR όντως ξεκινάει ψηλά στην απλή έκδοση και μετά ξεφεύγει πολύ, επίσης το είδα από κοντά και οι πίσω χώροι μου φαίνονται λίγο στενοί. Η μεσαία έκδοση στο MG βγαίνει στα 25.5Κ στο άσπρο.
To Duster το είδα από κοντά, ωραίοι χώροι αλλά μέσα μου φάνηκαν πολύ σκληρά τα πλαστικά του και γενικά δεν ενθουσιάστηκα από το εσωτερικό, το C3 αντιθέτως ενώ μέσα ήταν πολύ όμορφο και η μεσαία έκδοση είχε καλή τιμή, είναι mild hybrid οπότε είναι λιγότερο future proof και πιστεύω θα έχει διαφορά και στην κατανάλωση, αλλά στην shortlist ήταν όντως στο top-3.
Το top-3 συμπλήρωνε το Suzuki S-Cross που αν και μέσα ήταν αρκετά φτωχό, σκέφτηκα ότι κερδίζω σε αξιοπιστία αλλά με χάλασε η επερχόμενη αλλαγή από 129 άλογα σε 110.Scross με αυτόματο κιβώτιο, αν περιμένεις λίγο, έρχεται και νέο μοντέλο. Το ότι έπεσαν οι ίπποι, δεν λέει κάτι, έχει πλέον από τις χίλιες στροφές διαθέσιμη δύναμη και έχει πολύ καλή ροπή. Χωρίς τέλη κυκλοφορίας και αξιόπιστο που είναι το ζητούμενο με 23κ
-
@criuser said in BEST VFM SUV:
@dangr86 said in BEST VFM SUV:
To CHR όντως ξεκινάει ψηλά στην απλή έκδοση και μετά ξεφεύγει πολύ, επίσης το είδα από κοντά και οι πίσω χώροι μου φαίνονται λίγο στενοί. Η μεσαία έκδοση στο MG βγαίνει στα 25.5Κ στο άσπρο.
To Duster το είδα από κοντά, ωραίοι χώροι αλλά μέσα μου φάνηκαν πολύ σκληρά τα πλαστικά του και γενικά δεν ενθουσιάστηκα από το εσωτερικό, το C3 αντιθέτως ενώ μέσα ήταν πολύ όμορφο και η μεσαία έκδοση είχε καλή τιμή, είναι mild hybrid οπότε είναι λιγότερο future proof και πιστεύω θα έχει διαφορά και στην κατανάλωση, αλλά στην shortlist ήταν όντως στο top-3.
Το top-3 συμπλήρωνε το Suzuki S-Cross που αν και μέσα ήταν αρκετά φτωχό, σκέφτηκα ότι κερδίζω σε αξιοπιστία αλλά με χάλασε η επερχόμενη αλλαγή από 129 άλογα σε 110.Το 3 και το Φροντέρα είναι μεσαία υβριδικά. Εχουν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων. Μπορούν να κινηθούν ηλεκτρικά για κάποιες εκατοντάδες μέτρα, ενώ είναι καλύτερα από τα φουλ στον ανοικτό δρόμο.
Σε κάθε περίπτωση δεν έχουν σχέση με τα mild hybrid που δεν μπορούν να κινηθούν ηλεκτρικά καθόλου.
Ειναι καλυτερα απο τα φουλ στον αυτοκινητοδρομο..μαλιστα
ειναι σαν να λεμε εμεις με τα φουλ μεσα στη πολη παμε πιο ηλεκτρικα απ τα ηλεκτρικα γιατι δεν φορτιζουμε -
@dangr86 στη θεση σου θα περνα το dacia jogger lpg..τεραστιοι χωροι 2,90 μεταξονιο,7θεσιο αν θες,οικονομια εφαμιλοι με full hybrid..Απο 22 χιλ..ειναι συμπλεγμα csuv-mpv αλλα δεν το λες ασχημο
Στα δικα σου θελω
Χωροι-οικονομια-τιμη=vfm -
@dangr86 said in BEST VFM SUV:
να είναι όσο το δυνατόν εξασφαλισμένος για το μέλλον από άποψη κόστους,τεχνολογίας κλπ.
Εαν σε ενδιαφέρει αυτό ως Νο1 κριτήριο, τότε "αναγκαστικά" πας σε Τογιότα (όποιος θες). Εαν το έχεις χαμηλά ως κριτήριο, τότε έχεις πολλές επιλογές.
-
Αν το Νο1 κριτήριο είναι το vfm θα πρέπει κάποιος να λάβει υπόψιν και το κόστος του καυσίμου. Τότε οι επιλογές περιορίζονται στα captur lpg, duster lpg και yaris cross.
Εξασφαλισμένος τεχνολογικά για το μέλλον δεν είναι κανένας.
Ακόμα κι αν τα υβριδικά ΤΟΥΟΤΑ φαίνονται hightech, η τεχνολογία προχωράει και τα νέα ΤΟΥΟΤΑ θα κάνουν τα παλιά να δείχνουν ξεπερασμένα.
Επίσης όταν ψάχνουμε vfm όχημα δε κοιτάζουμε την ποιότητα των πλαστικών. Αλλιώς ξηλωνόμαστε και πάμε σε ακριβότερο. -
@tolisk20 said in BEST VFM SUV:
@dangr86 στη θεση σου θα περνα το dacia jogger lpg..τεραστιοι χωροι 2,90 μεταξονιο,7θεσιο αν θες,οικονομια εφαμιλοι με full hybrid..Απο 22 χιλ..ειναι συμπλεγμα csuv-mpv αλλα δεν το λες ασχημο
1.000άρης κινητήρας με χαμηλή ροπή,μηχανικό κιβώτιο, φορτωμένο και με A/C νομίζω θα με δυσκολέψει.
@georgemit said in BEST VFM SUV:
Επίσης όταν ψάχνουμε vfm όχημα δε κοιτάζουμε την ποιότητα των πλαστικών. Αλλιώς ξηλωνόμαστε και πάμε σε ακριβότερο.
Όταν όμως οι τιμές είναι ίδιες τότε ακόμα και τα πλαστικά παίζουν ρόλο γιατί παίρνεις κάτι πιο ποιοτικό εσωτερικά με τα ίδια χρήματα.
@fanis75 said in BEST VFM SUV:
@dangr86 said in BEST VFM SUV:
να είναι όσο το δυνατόν εξασφαλισμένος για το μέλλον από άποψη κόστους,τεχνολογίας κλπ.
Εαν σε ενδιαφέρει αυτό ως Νο1 κριτήριο, τότε "αναγκαστικά" πας σε Τογιότα (όποιος θες). Εαν το έχεις χαμηλά ως κριτήριο, τότε έχεις πολλές επιλογές.
Είναι σημαντικό κριτήριο αλλά όχι το Νο1. Σε Toyota για να βρω τους χώρους που θέλω θα έπρεπε να κινηθώ σε επίπεδα Corolla Cross με άλλα κοστολόγια. Στο Yaris για παράδειγμα η πόρτα πίσω δεν ανοίγει όσο θα ήθελα.
-
@tolisk20 said in BEST VFM SUV:
@criuser said in BEST VFM SUV:
@dangr86 said in BEST VFM SUV:
To CHR όντως ξεκινάει ψηλά στην απλή έκδοση και μετά ξεφεύγει πολύ, επίσης το είδα από κοντά και οι πίσω χώροι μου φαίνονται λίγο στενοί. Η μεσαία έκδοση στο MG βγαίνει στα 25.5Κ στο άσπρο.
To Duster το είδα από κοντά, ωραίοι χώροι αλλά μέσα μου φάνηκαν πολύ σκληρά τα πλαστικά του και γενικά δεν ενθουσιάστηκα από το εσωτερικό, το C3 αντιθέτως ενώ μέσα ήταν πολύ όμορφο και η μεσαία έκδοση είχε καλή τιμή, είναι mild hybrid οπότε είναι λιγότερο future proof και πιστεύω θα έχει διαφορά και στην κατανάλωση, αλλά στην shortlist ήταν όντως στο top-3.
Το top-3 συμπλήρωνε το Suzuki S-Cross που αν και μέσα ήταν αρκετά φτωχό, σκέφτηκα ότι κερδίζω σε αξιοπιστία αλλά με χάλασε η επερχόμενη αλλαγή από 129 άλογα σε 110.Το 3 και το Φροντέρα είναι μεσαία υβριδικά. Εχουν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων. Μπορούν να κινηθούν ηλεκτρικά για κάποιες εκατοντάδες μέτρα, ενώ είναι καλύτερα από τα φουλ στον ανοικτό δρόμο.
Σε κάθε περίπτωση δεν έχουν σχέση με τα mild hybrid που δεν μπορούν να κινηθούν ηλεκτρικά καθόλου.
Ειναι καλυτερα απο τα φουλ στον αυτοκινητοδρομο..μαλιστα
ειναι σαν να λεμε εμεις με τα φουλ μεσα στη πολη παμε πιο ηλεκτρικα απ τα ηλεκτρικα γιατι δεν φορτιζουμεΕτσι λένε τα τέστ των ξένων περιοδικών κάνοντας σύγκριση βέβαια με τα Ρενώ - Ντάτσια φουλ υβριδικά, γιατί εκεί τα Τογιότα τους είναι αδιάφορα...
BEST VFM SUV