Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BEST VFM SUV
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BEST VFM SUV
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    17
    34
    1184
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dangr86 last edited by

      Καλησπέρα σε όλους, προ αγοράς οικογενειακού SUV, έχω ρίξει πάρα πολύ διάβασμα προσπαθώντας να βρω το πιο vfm suv κοντά στις 25.000. Με ενδιαφέρει να πάρει όσο περισσότερο "αυτοκίνητο" μπορεί κάποιος με αυτά τα χρήματα και να είναι όσο το δυνατόν εξασφαλισμένος για το μέλλον από άποψη κόστους,τεχνολογίας κλπ.
      Έχω καταλήξει ότι μάλλον αυτή η θέση ανήκει στο MG ZS Max Hybrid με τα καλά του και τα κακά του απλά ήθελα και τις απόψεις σας μήπως είμαι λάθος.
      Ευχαριστώ!

      fanis75 cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 1
      • F
        fiverg last edited by

        Με αυτό το κριτήριο δύσκολα θα βρεις κάτι καλύτερο. Χώροι, ιπποδύναμη (θα έχεις διαβάσει ότι υπάρχουν λίγες περιπτώσεις που δεν είναι όλη διαθεσιμη), υβριδικο, εξοπλισμός. Αν δεν έχεις θέμα με την αξιοπιστία του Κινέζου και την μεταπώληση του (απλως αγνωστα και τα,δυο προς το παρον) τότε βουρ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • ataim
          ataim last edited by

          Εγώ θα έλεγα ότι το καλύτερο vfm είναι το chr. Έχει την χαμηλότερη τιμή στην χώρα μας, κανονική ανάρτηση μπρος πίσω, το πιο οικονομικό σύστημα μετάδοσης, κλπ.

          Το mg zs είναι αρκετά ακριβότερο εδώ σε σχέση με άλλες αγορές, είναι ένα μεγάλο bsuv, όπως το hrv, και δεν είναι ιδιαίτερα φθηνότερο από τον "φθηνό" ανταγωνισμό, symbioz, dacia, κλπ.

          F 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • C
            criuser last edited by criuser

            Youtube Video

            Δες το βίντεο.

            Επίσης στις μεσαίες εκδόσεις το 3 αιρκρός και το Φροντέρα είναι στα 25000 περίπου.

            Αμάξια 4,40 μήκος με 2,67 μεταξόνιο.

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • gatoz
              gatoz last edited by

              #mono_vitara
              αντε και σκρος

              #milf-a-man

              F 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                criuser last edited by

                Με άδεια από την εφορεία αρχαιοτήτων...😊

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • F
                  fiverg @ataim last edited by

                  @ataim said in BEST VFM SUV:

                  Εγώ θα έλεγα ότι το καλύτερο vfm είναι το chr. Έχει την χαμηλότερη τιμή στην χώρα μας, κανονική ανάρτηση μπρος πίσω, το πιο οικονομικό σύστημα μετάδοσης, κλπ.

                  Το mg zs είναι αρκετά ακριβότερο εδώ σε σχέση με άλλες αγορές, είναι ένα μεγάλο bsuv, όπως το hrv, και δεν είναι ιδιαίτερα φθηνότερο από τον "φθηνό" ανταγωνισμό, symbioz, dacia, κλπ.

                  Το φτηνότερο chr όμως ξεκινάει από 28Κ. Ο φίλος έχει βάλει όριο τα 25Κ. Αλλιώς ναι, μπορείς να βρεις και άλλες προτάσεις.

                  ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dangr86 last edited by

                    To CHR όντως ξεκινάει ψηλά στην απλή έκδοση και μετά ξεφεύγει πολύ, επίσης το είδα από κοντά και οι πίσω χώροι μου φαίνονται λίγο στενοί. Η μεσαία έκδοση στο MG βγαίνει στα 25.5Κ στο άσπρο.
                    To Duster το είδα από κοντά, ωραίοι χώροι αλλά μέσα μου φάνηκαν πολύ σκληρά τα πλαστικά του και γενικά δεν ενθουσιάστηκα από το εσωτερικό, το C3 αντιθέτως ενώ μέσα ήταν πολύ όμορφο και η μεσαία έκδοση είχε καλή τιμή, είναι mild hybrid οπότε είναι λιγότερο future proof και πιστεύω θα έχει διαφορά και στην κατανάλωση, αλλά στην shortlist ήταν όντως στο top-3.
                    Το top-3 συμπλήρωνε το Suzuki S-Cross που αν και μέσα ήταν αρκετά φτωχό, σκέφτηκα ότι κερδίζω σε αξιοπιστία αλλά με χάλασε η επερχόμενη αλλαγή από 129 άλογα σε 110.

                    C G 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                    • F
                      fiverg @gatoz last edited by

                      @gatoz said in BEST VFM SUV:

                      #mono_vitara
                      αντε και σκρος

                      Η δεύτερη καλύτερη vfm επιλογή σε αυτά τα χρήματα. Αλλά όσα συν και να έχει, πλατφόρμα 10 ετών πλέον.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by

                        Aisin κιβώτιο όμως.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ataim
                          ataim @fiverg last edited by

                          @fiverg said in BEST VFM SUV:

                          @ataim said in BEST VFM SUV:

                          Εγώ θα έλεγα ότι το καλύτερο vfm είναι το chr.....

                          Το φτηνότερο chr όμως ξεκινάει από 28Κ. Ο φίλος έχει βάλει όριο τα 25Κ. Αλλιώς ναι, μπορείς να βρεις και άλλες προτάσεις.

                          Λέει κοντά στα 25, το mg στην μεσαία έκδοση έχει 27, μικρη η διαφορά με το βασικό chr. Αν του βάλεις εξοπλισμό ξεφεύγει, γυμνό όμως είναι το καλύτερο vfm csuv.

                          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            criuser @dangr86 last edited by

                            @dangr86 said in BEST VFM SUV:

                            To CHR όντως ξεκινάει ψηλά στην απλή έκδοση και μετά ξεφεύγει πολύ, επίσης το είδα από κοντά και οι πίσω χώροι μου φαίνονται λίγο στενοί. Η μεσαία έκδοση στο MG βγαίνει στα 25.5Κ στο άσπρο.
                            To Duster το είδα από κοντά, ωραίοι χώροι αλλά μέσα μου φάνηκαν πολύ σκληρά τα πλαστικά του και γενικά δεν ενθουσιάστηκα από το εσωτερικό, το C3 αντιθέτως ενώ μέσα ήταν πολύ όμορφο και η μεσαία έκδοση είχε καλή τιμή, είναι mild hybrid οπότε είναι λιγότερο future proof και πιστεύω θα έχει διαφορά και στην κατανάλωση, αλλά στην shortlist ήταν όντως στο top-3.
                            Το top-3 συμπλήρωνε το Suzuki S-Cross που αν και μέσα ήταν αρκετά φτωχό, σκέφτηκα ότι κερδίζω σε αξιοπιστία αλλά με χάλασε η επερχόμενη αλλαγή από 129 άλογα σε 110.

                            Το 3 και το Φροντέρα είναι μεσαία υβριδικά. Εχουν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων. Μπορούν να κινηθούν ηλεκτρικά για κάποιες εκατοντάδες μέτρα, ενώ είναι καλύτερα από τα φουλ στον ανοικτό δρόμο.

                            Σε κάθε περίπτωση δεν έχουν σχέση με τα mild hybrid που δεν μπορούν να κινηθούν ηλεκτρικά καθόλου.

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A d P
                              A d P moderator @ataim last edited by

                              @ataim said in BEST VFM SUV:

                              @fiverg said in BEST VFM SUV:

                              @ataim said in BEST VFM SUV:

                              Εγώ θα έλεγα ότι το καλύτερο vfm είναι το chr.....

                              Το φτηνότερο chr όμως ξεκινάει από 28Κ. Ο φίλος έχει βάλει όριο τα 25Κ. Αλλιώς ναι, μπορείς να βρεις και άλλες προτάσεις.

                              Λέει κοντά στα 25, το mg στην μεσαία έκδοση έχει 27, μικρη η διαφορά με το βασικό chr. Αν του βάλεις εξοπλισμό ξεφεύγει, γυμνό όμως είναι το καλύτερο vfm csuv.

                              Πρέπει να έχουν έκπτωση (προωθητική ενέργεια) 1500-2000 από κοντά τα mg zs
                              https://www.car.gr/s/jsf0sx77/

                              I EAT MILF AND COOKIES

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • G
                                groover1972 @dangr86 last edited by

                                @dangr86 said in BEST VFM SUV:

                                To CHR όντως ξεκινάει ψηλά στην απλή έκδοση και μετά ξεφεύγει πολύ, επίσης το είδα από κοντά και οι πίσω χώροι μου φαίνονται λίγο στενοί. Η μεσαία έκδοση στο MG βγαίνει στα 25.5Κ στο άσπρο.
                                To Duster το είδα από κοντά, ωραίοι χώροι αλλά μέσα μου φάνηκαν πολύ σκληρά τα πλαστικά του και γενικά δεν ενθουσιάστηκα από το εσωτερικό, το C3 αντιθέτως ενώ μέσα ήταν πολύ όμορφο και η μεσαία έκδοση είχε καλή τιμή, είναι mild hybrid οπότε είναι λιγότερο future proof και πιστεύω θα έχει διαφορά και στην κατανάλωση, αλλά στην shortlist ήταν όντως στο top-3.
                                Το top-3 συμπλήρωνε το Suzuki S-Cross που αν και μέσα ήταν αρκετά φτωχό, σκέφτηκα ότι κερδίζω σε αξιοπιστία αλλά με χάλασε η επερχόμενη αλλαγή από 129 άλογα σε 110.

                                Scross με αυτόματο κιβώτιο, αν περιμένεις λίγο, έρχεται και νέο μοντέλο. Το ότι έπεσαν οι ίπποι, δεν λέει κάτι, έχει πλέον από τις χίλιες στροφές διαθέσιμη δύναμη και έχει πολύ καλή ροπή. Χωρίς τέλη κυκλοφορίας και αξιόπιστο που είναι το ζητούμενο με 23κ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tolisk20 @criuser last edited by tolisk20

                                  @criuser said in BEST VFM SUV:

                                  @dangr86 said in BEST VFM SUV:

                                  To CHR όντως ξεκινάει ψηλά στην απλή έκδοση και μετά ξεφεύγει πολύ, επίσης το είδα από κοντά και οι πίσω χώροι μου φαίνονται λίγο στενοί. Η μεσαία έκδοση στο MG βγαίνει στα 25.5Κ στο άσπρο.
                                  To Duster το είδα από κοντά, ωραίοι χώροι αλλά μέσα μου φάνηκαν πολύ σκληρά τα πλαστικά του και γενικά δεν ενθουσιάστηκα από το εσωτερικό, το C3 αντιθέτως ενώ μέσα ήταν πολύ όμορφο και η μεσαία έκδοση είχε καλή τιμή, είναι mild hybrid οπότε είναι λιγότερο future proof και πιστεύω θα έχει διαφορά και στην κατανάλωση, αλλά στην shortlist ήταν όντως στο top-3.
                                  Το top-3 συμπλήρωνε το Suzuki S-Cross που αν και μέσα ήταν αρκετά φτωχό, σκέφτηκα ότι κερδίζω σε αξιοπιστία αλλά με χάλασε η επερχόμενη αλλαγή από 129 άλογα σε 110.

                                  Το 3 και το Φροντέρα είναι μεσαία υβριδικά. Εχουν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων. Μπορούν να κινηθούν ηλεκτρικά για κάποιες εκατοντάδες μέτρα, ενώ είναι καλύτερα από τα φουλ στον ανοικτό δρόμο.

                                  Σε κάθε περίπτωση δεν έχουν σχέση με τα mild hybrid που δεν μπορούν να κινηθούν ηλεκτρικά καθόλου.

                                  Ειναι καλυτερα απο τα φουλ στον αυτοκινητοδρομο..μαλιστα
                                  ειναι σαν να λεμε εμεις με τα φουλ μεσα στη πολη παμε πιο ηλεκτρικα απ τα ηλεκτρικα γιατι δεν φορτιζουμε😁

                                  C A d P 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                  • T
                                    tolisk20 last edited by

                                    @dangr86 στη θεση σου θα περνα το dacia jogger lpg..τεραστιοι χωροι 2,90 μεταξονιο,7θεσιο αν θες,οικονομια εφαμιλοι με full hybrid..Απο 22 χιλ..ειναι συμπλεγμα csuv-mpv αλλα δεν το λες ασχημο

                                    Στα δικα σου θελω
                                    Χωροι-οικονομια-τιμη=vfm2023_Dacia_Jogger_DSC_7288.jpg

                                    S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @dangr86 last edited by

                                      @dangr86 said in BEST VFM SUV:

                                      να είναι όσο το δυνατόν εξασφαλισμένος για το μέλλον από άποψη κόστους,τεχνολογίας κλπ.

                                      Εαν σε ενδιαφέρει αυτό ως Νο1 κριτήριο, τότε "αναγκαστικά" πας σε Τογιότα (όποιος θες). Εαν το έχεις χαμηλά ως κριτήριο, τότε έχεις πολλές επιλογές.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • georgemit
                                        georgemit last edited by

                                        Αν το Νο1 κριτήριο είναι το vfm θα πρέπει κάποιος να λάβει υπόψιν και το κόστος του καυσίμου. Τότε οι επιλογές περιορίζονται στα captur lpg, duster lpg και yaris cross.
                                        Εξασφαλισμένος τεχνολογικά για το μέλλον δεν είναι κανένας.
                                        Ακόμα κι αν τα υβριδικά ΤΟΥΟΤΑ φαίνονται hightech, η τεχνολογία προχωράει και τα νέα ΤΟΥΟΤΑ θα κάνουν τα παλιά να δείχνουν ξεπερασμένα.
                                        Επίσης όταν ψάχνουμε vfm όχημα δε κοιτάζουμε την ποιότητα των πλαστικών. Αλλιώς ξηλωνόμαστε και πάμε σε ακριβότερο.

                                        i30 1.5 160 N line!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • D
                                          dangr86 last edited by

                                          @tolisk20 said in BEST VFM SUV:

                                          @dangr86 στη θεση σου θα περνα το dacia jogger lpg..τεραστιοι χωροι 2,90 μεταξονιο,7θεσιο αν θες,οικονομια εφαμιλοι με full hybrid..Απο 22 χιλ..ειναι συμπλεγμα csuv-mpv αλλα δεν το λες ασχημο

                                          1.000άρης κινητήρας με χαμηλή ροπή,μηχανικό κιβώτιο, φορτωμένο και με A/C νομίζω θα με δυσκολέψει.

                                          @georgemit said in BEST VFM SUV:

                                          Επίσης όταν ψάχνουμε vfm όχημα δε κοιτάζουμε την ποιότητα των πλαστικών. Αλλιώς ξηλωνόμαστε και πάμε σε ακριβότερο.

                                          Όταν όμως οι τιμές είναι ίδιες τότε ακόμα και τα πλαστικά παίζουν ρόλο γιατί παίρνεις κάτι πιο ποιοτικό εσωτερικά με τα ίδια χρήματα.

                                          @fanis75 said in BEST VFM SUV:

                                          @dangr86 said in BEST VFM SUV:

                                          να είναι όσο το δυνατόν εξασφαλισμένος για το μέλλον από άποψη κόστους,τεχνολογίας κλπ.

                                          Εαν σε ενδιαφέρει αυτό ως Νο1 κριτήριο, τότε "αναγκαστικά" πας σε Τογιότα (όποιος θες). Εαν το έχεις χαμηλά ως κριτήριο, τότε έχεις πολλές επιλογές.

                                          Είναι σημαντικό κριτήριο αλλά όχι το Νο1. Σε Toyota για να βρω τους χώρους που θέλω θα έπρεπε να κινηθώ σε επίπεδα Corolla Cross με άλλα κοστολόγια. Στο Yaris για παράδειγμα η πόρτα πίσω δεν ανοίγει όσο θα ήθελα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            criuser @tolisk20 last edited by

                                            @tolisk20 said in BEST VFM SUV:

                                            @criuser said in BEST VFM SUV:

                                            @dangr86 said in BEST VFM SUV:

                                            To CHR όντως ξεκινάει ψηλά στην απλή έκδοση και μετά ξεφεύγει πολύ, επίσης το είδα από κοντά και οι πίσω χώροι μου φαίνονται λίγο στενοί. Η μεσαία έκδοση στο MG βγαίνει στα 25.5Κ στο άσπρο.
                                            To Duster το είδα από κοντά, ωραίοι χώροι αλλά μέσα μου φάνηκαν πολύ σκληρά τα πλαστικά του και γενικά δεν ενθουσιάστηκα από το εσωτερικό, το C3 αντιθέτως ενώ μέσα ήταν πολύ όμορφο και η μεσαία έκδοση είχε καλή τιμή, είναι mild hybrid οπότε είναι λιγότερο future proof και πιστεύω θα έχει διαφορά και στην κατανάλωση, αλλά στην shortlist ήταν όντως στο top-3.
                                            Το top-3 συμπλήρωνε το Suzuki S-Cross που αν και μέσα ήταν αρκετά φτωχό, σκέφτηκα ότι κερδίζω σε αξιοπιστία αλλά με χάλασε η επερχόμενη αλλαγή από 129 άλογα σε 110.

                                            Το 3 και το Φροντέρα είναι μεσαία υβριδικά. Εχουν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων. Μπορούν να κινηθούν ηλεκτρικά για κάποιες εκατοντάδες μέτρα, ενώ είναι καλύτερα από τα φουλ στον ανοικτό δρόμο.

                                            Σε κάθε περίπτωση δεν έχουν σχέση με τα mild hybrid που δεν μπορούν να κινηθούν ηλεκτρικά καθόλου.

                                            Ειναι καλυτερα απο τα φουλ στον αυτοκινητοδρομο..μαλιστα
                                            ειναι σαν να λεμε εμεις με τα φουλ μεσα στη πολη παμε πιο ηλεκτρικα απ τα ηλεκτρικα γιατι δεν φορτιζουμε😁

                                            Ετσι λένε τα τέστ των ξένων περιοδικών κάνοντας σύγκριση βέβαια με τα Ρενώ - Ντάτσια φουλ υβριδικά, γιατί εκεί τα Τογιότα τους είναι αδιάφορα...😊

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr