Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
    • 1
    • 2
    • 176
    • 177
    • 178
    • 179
    • 180
    • 178 / 180
    Περί αυτοκίνησης
    80
    3600
    93310
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kkostask @A d P last edited by

      @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @civil357 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Σταματάνε ότι δίτροχο υπάρχει ( και καλά κάνουν) , κάντε κάτι και για την ηχορύπανση που παράγουν.
      Υπάρχει άραγε τρόπος να ελεγχθούν ή πρέπει να τους στείλουν Κτεο για έλεγχο; Θα μπορούσαν να εξοπλιστούν τα μπλόκα και με τα ντεσιμπελόμετρα και κάποια στιγμή να ησυχάσουν λίγο τα αφτιά μας;
      Δε ξέρω ούτε τι αναφέρει ο νόμος , ούτε αν είναι εφικτός ο έλεγχος.

      Εννοείται ότι υπάρχει εξοπλισμός και ότι γίνονται έλεγχοι.

      Hide: έχει μείνει όλη η Θεσσαλονίκη με 2 ηχόμετρα, τα υπόλοιπα έχουν σταλεί για πιστοποίηση (βαθμονόμηση;) και δεν έχουν επιστρέψει ακόμα.

      https://www.astynomia.gr/2025/01/20/20-01-2025-elegchoi-apo-ti-diefthynsi-trochaias-thessalonikis-gia-ton-periorismo-tou-fainomenou-tis-ichorypansis/

      Κάθε μετρητικό μηχάνημα θέλει calibration μια φορά το χρόνο γιατί αλλιώς θα δείχνει ότι να’ναι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • I
        ilias-a @civil357 last edited by

        @civil357 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

        Σταματάνε ότι δίτροχο υπάρχει ( και καλά κάνουν) , κάντε κάτι και για την ηχορύπανση που παράγουν.
        Υπάρχει άραγε τρόπος να ελεγχθούν ή πρέπει να τους στείλουν Κτεο για έλεγχο; Θα μπορούσαν να εξοπλιστούν τα μπλόκα και με τα ντεσιμπελόμετρα και κάποια στιγμή να ησυχάσουν λίγο τα αφτιά μας;
        Δε ξέρω ούτε τι αναφέρει ο νόμος , ούτε αν είναι εφικτός ο έλεγχος.

        Το μηχανακι "πρεπει" να κανει αισθητη την παρουσια του, λογο μικρου ογκου και ευελιξιας δε γινετε ευκολα αντιληπτο απο τα περισσοτερα αυτοκινητα μεσα στην κινηση, βαλε στην εξισωση και την ασχολια των οδηγων στο κινητο δραμα η κατασταση. Δικρητικο θορυβο οχι υπερβολικο.

        P C 2 Replies Last reply Reply Quote 0
        • P
          PaNick 0 @ilias-a last edited by

          @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

          @civil357 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

          Σταματάνε ότι δίτροχο υπάρχει ( και καλά κάνουν) , κάντε κάτι και για την ηχορύπανση που παράγουν.
          Υπάρχει άραγε τρόπος να ελεγχθούν ή πρέπει να τους στείλουν Κτεο για έλεγχο; Θα μπορούσαν να εξοπλιστούν τα μπλόκα και με τα ντεσιμπελόμετρα και κάποια στιγμή να ησυχάσουν λίγο τα αφτιά μας;
          Δε ξέρω ούτε τι αναφέρει ο νόμος , ούτε αν είναι εφικτός ο έλεγχος.

          Το μηχανακι "πρεπει" να κανει αισθητη την παρουσια του, λογο μικρου ογκου και ευελιξιας δε γινετε ευκολα αντιληπτο απο τα περισσοτερα αυτοκινητα μεσα στην κινηση, βαλε στην εξισωση και την ασχολια των οδηγων στο κινητο δραμα η κατασταση. Δικρητικο θορυβο οχι υπερβολικο.

          Αυτο δεν ισχυει, βασικα ειναι μια παπατζα που λεμε οι μηχανοβιοι για να δικαιολογησουμε τα αδικαιολογητα.

          Ο ηχος παει προς τα εκει που κοιταζει αυτο που τον εκπεμπει, στην περιπτωση της εξατμισης, προς τα πισω. Αρα αντιληπτη απο τον ηχο θα γινει η μηχανη αφου μας περασει

          Αν κανει τοσο θορυβο ωστε να την ακους καθως ερχεται τοτε οταν σε περασει θα σου "παρει τα αυτια".

          Για να γινουν αντιληπτες οι μηχανες, θελουν φωτα αναμμενα και φωτεινα ρουχα-κρανος οι αναβατες

          I 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • C
            civil357 @ilias-a last edited by

            @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

            @civil357 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

            Σταματάνε ότι δίτροχο υπάρχει ( και καλά κάνουν) , κάντε κάτι και για την ηχορύπανση που παράγουν.
            Υπάρχει άραγε τρόπος να ελεγχθούν ή πρέπει να τους στείλουν Κτεο για έλεγχο; Θα μπορούσαν να εξοπλιστούν τα μπλόκα και με τα ντεσιμπελόμετρα και κάποια στιγμή να ησυχάσουν λίγο τα αφτιά μας;
            Δε ξέρω ούτε τι αναφέρει ο νόμος , ούτε αν είναι εφικτός ο έλεγχος.

            Το μηχανακι "πρεπει" να κανει αισθητη την παρουσια του, λογο μικρου ογκου και ευελιξιας δε γινετε ευκολα αντιληπτο απο τα περισσοτερα αυτοκινητα μεσα στην κινηση, βαλε στην εξισωση και την ασχολια των οδηγων στο κινητο δραμα η κατασταση. Δικρητικο θορυβο οχι υπερβολικο.

            Να το καταλάβω αυτό που λές , αλλά πες μου ειλικρινά , ποιος δίκυκλος με μπουρί το κούμπωσε για αυτό το λόγο , όταν οι ίδιοι (άντε όχι όλοι) πάνε αυτοκτονικά γρήγορα σε κάθε στενό ή μη.

            Το φαινόμενο είναι αποκλειστικά Ελληνικό, δεν απαντάται σε καμία πόλη της Ευρώπης ( των Βαλκανίων συμπεριλαμβανομένων και λοιπών Μεσογειακών - ζεστών περιοχών) . Η διαφορά στο αυτί , κάνει με τη μία εντύπωση.

            I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ilias-a @civil357 last edited by

              @civil357 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

              @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

              @civil357 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

              Σταματάνε ότι δίτροχο υπάρχει ( και καλά κάνουν) , κάντε κάτι και για την ηχορύπανση που παράγουν.
              Υπάρχει άραγε τρόπος να ελεγχθούν ή πρέπει να τους στείλουν Κτεο για έλεγχο; Θα μπορούσαν να εξοπλιστούν τα μπλόκα και με τα ντεσιμπελόμετρα και κάποια στιγμή να ησυχάσουν λίγο τα αφτιά μας;
              Δε ξέρω ούτε τι αναφέρει ο νόμος , ούτε αν είναι εφικτός ο έλεγχος.

              Το μηχανακι "πρεπει" να κανει αισθητη την παρουσια του, λογο μικρου ογκου και ευελιξιας δε γινετε ευκολα αντιληπτο απο τα περισσοτερα αυτοκινητα μεσα στην κινηση, βαλε στην εξισωση και την ασχολια των οδηγων στο κινητο δραμα η κατασταση. Δικρητικο θορυβο οχι υπερβολικο.

              Να το καταλάβω αυτό που λές , αλλά πες μου ειλικρινά , ποιος δίκυκλος με μπουρί το κούμπωσε για αυτό το λόγο , όταν οι ίδιοι (άντε όχι όλοι) πάνε αυτοκτονικά γρήγορα σε κάθε στενό ή μη.

              Το φαινόμενο είναι αποκλειστικά Ελληνικό, δεν απαντάται σε καμία πόλη της Ευρώπης ( των Βαλκανίων συμπεριλαμβανομένων και λοιπών Μεσογειακών - ζεστών περιοχών) . Η διαφορά στο αυτί , κάνει με τη μία εντύπωση.

              Τα δικα μου διτροχα ειναι αθορυβα, στις πολιτισμενες χωρες η διηθηση απαγορευεται στη χωρα μας ομως επιτρεπεται αυτη ειναι η διαφορα.

              K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                ilias-a @PaNick 0 last edited by

                @panick-0 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                @civil357 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                Σταματάνε ότι δίτροχο υπάρχει ( και καλά κάνουν) , κάντε κάτι και για την ηχορύπανση που παράγουν.
                Υπάρχει άραγε τρόπος να ελεγχθούν ή πρέπει να τους στείλουν Κτεο για έλεγχο; Θα μπορούσαν να εξοπλιστούν τα μπλόκα και με τα ντεσιμπελόμετρα και κάποια στιγμή να ησυχάσουν λίγο τα αφτιά μας;
                Δε ξέρω ούτε τι αναφέρει ο νόμος , ούτε αν είναι εφικτός ο έλεγχος.

                Το μηχανακι "πρεπει" να κανει αισθητη την παρουσια του, λογο μικρου ογκου και ευελιξιας δε γινετε ευκολα αντιληπτο απο τα περισσοτερα αυτοκινητα μεσα στην κινηση, βαλε στην εξισωση και την ασχολια των οδηγων στο κινητο δραμα η κατασταση. Δικρητικο θορυβο οχι υπερβολικο.

                Αυτο δεν ισχυει, βασικα ειναι μια παπατζα που λεμε οι μηχανοβιοι για να δικαιολογησουμε τα αδικαιολογητα.

                Ο ηχος παει προς τα εκει που κοιταζει αυτο που τον εκπεμπει, στην περιπτωση της εξατμισης, προς τα πισω. Αρα αντιληπτη απο τον ηχο θα γινει η μηχανη αφου μας περασει

                Αν κανει τοσο θορυβο ωστε να την ακους καθως ερχεται τοτε οταν σε περασει θα σου "παρει τα αυτια".

                Για να γινουν αντιληπτες οι μηχανες, θελουν φωτα αναμμενα και φωτεινα ρουχα-κρανος οι αναβατες

                Ο θορυβος ταξιδευει σε γωνια 360 μοιρων, απλη φυσικη γυμνασιου.
                Εμενα που το χιλιομετρα μου ειναι μεσα στην πολη, πολλες φορες καθε μερα δεν με εχουν παρει χαμπαρι οταν ειμαι διπλα τους, εσενα δεν ξερω.

                P ntinaras 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kger @ilias-a last edited by

                  @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                  @civil357 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                  @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                  @civil357 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                  Σταματάνε ότι δίτροχο υπάρχει ( και καλά κάνουν) , κάντε κάτι και για την ηχορύπανση που παράγουν.
                  Υπάρχει άραγε τρόπος να ελεγχθούν ή πρέπει να τους στείλουν Κτεο για έλεγχο; Θα μπορούσαν να εξοπλιστούν τα μπλόκα και με τα ντεσιμπελόμετρα και κάποια στιγμή να ησυχάσουν λίγο τα αφτιά μας;
                  Δε ξέρω ούτε τι αναφέρει ο νόμος , ούτε αν είναι εφικτός ο έλεγχος.

                  Το μηχανακι "πρεπει" να κανει αισθητη την παρουσια του, λογο μικρου ογκου και ευελιξιας δε γινετε ευκολα αντιληπτο απο τα περισσοτερα αυτοκινητα μεσα στην κινηση, βαλε στην εξισωση και την ασχολια των οδηγων στο κινητο δραμα η κατασταση. Δικρητικο θορυβο οχι υπερβολικο.

                  Να το καταλάβω αυτό που λές , αλλά πες μου ειλικρινά , ποιος δίκυκλος με μπουρί το κούμπωσε για αυτό το λόγο , όταν οι ίδιοι (άντε όχι όλοι) πάνε αυτοκτονικά γρήγορα σε κάθε στενό ή μη.

                  Το φαινόμενο είναι αποκλειστικά Ελληνικό, δεν απαντάται σε καμία πόλη της Ευρώπης ( των Βαλκανίων συμπεριλαμβανομένων και λοιπών Μεσογειακών - ζεστών περιοχών) . Η διαφορά στο αυτί , κάνει με τη μία εντύπωση.

                  Τα δικα μου διτροχα ειναι αθορυβα, στις πολιτισμενες χωρες η διηθηση απαγορευεται στη χωρα μας ομως επιτρεπεται αυτη ειναι η διαφορα.

                  Στην Ελλάδα αν δεν κάνω λάθος δεν επιτρέπεται η διήθηση απλά δεν ελέγχεται. Ουσιαστικά με τον νέο ΚΟΚ υπήρξαν συζητήσεις να επιτραπεί αλλά αυτό δεν πρέπει να έγινε.
                  Επίσης, δεν το θυμάμαι στο 100% αλλά η διήθηση απαγορεύτεται κυρίως σε βόρειες χώρες όπου και η μετακίνιση με δίκυκλο είναι περιορισμένη λόγω καιρού. Για Ιταλία, Ισπανία κτλ δεν ειμαι σίγουρος ποιο είναι το καθεστώς.

                  Τέλος, ναι οκ και εγώ συμφωνω να σταματήσει αυτή η βαβούρα των εξατμίσεων και εγώ μαμά εξάτμιση έχω στην δική μου, αλλά κανένας δεν σχολιάζει το πιο απλό πράγμα. Αφού ειναι παράνομες αυτές οι εξατμίσεις κτλ, για ποιο λόγο επιτρέπεται η πώληση τους; Προφανώς για να βγάζουμε λεφτουδάκια από τις πωλήσεις και από τα πρόστιμα μετέπειτα.
                  Προηγμένη χώρα όπως πάντα...
                  Αν και αυτό βέβαια ειναι φαινόμενο και στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης αν όχι σε όλες, όπου σε κάποιες δεν το διανοούνται καν γιατί κόβουν κ#λους.

                  P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    PaNick 0 @ilias-a last edited by

                    @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                    @panick-0 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                    @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                    @civil357 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                    Σταματάνε ότι δίτροχο υπάρχει ( και καλά κάνουν) , κάντε κάτι και για την ηχορύπανση που παράγουν.
                    Υπάρχει άραγε τρόπος να ελεγχθούν ή πρέπει να τους στείλουν Κτεο για έλεγχο; Θα μπορούσαν να εξοπλιστούν τα μπλόκα και με τα ντεσιμπελόμετρα και κάποια στιγμή να ησυχάσουν λίγο τα αφτιά μας;
                    Δε ξέρω ούτε τι αναφέρει ο νόμος , ούτε αν είναι εφικτός ο έλεγχος.

                    Το μηχανακι "πρεπει" να κανει αισθητη την παρουσια του, λογο μικρου ογκου και ευελιξιας δε γινετε ευκολα αντιληπτο απο τα περισσοτερα αυτοκινητα μεσα στην κινηση, βαλε στην εξισωση και την ασχολια των οδηγων στο κινητο δραμα η κατασταση. Δικρητικο θορυβο οχι υπερβολικο.

                    Αυτο δεν ισχυει, βασικα ειναι μια παπατζα που λεμε οι μηχανοβιοι για να δικαιολογησουμε τα αδικαιολογητα.

                    Ο ηχος παει προς τα εκει που κοιταζει αυτο που τον εκπεμπει, στην περιπτωση της εξατμισης, προς τα πισω. Αρα αντιληπτη απο τον ηχο θα γινει η μηχανη αφου μας περασει

                    Αν κανει τοσο θορυβο ωστε να την ακους καθως ερχεται τοτε οταν σε περασει θα σου "παρει τα αυτια".

                    Για να γινουν αντιληπτες οι μηχανες, θελουν φωτα αναμμενα και φωτεινα ρουχα-κρανος οι αναβατες

                    Ο θορυβος ταξιδευει σε γωνια 360 μοιρων, απλη φυσικη γυμνασιου.
                    Εμενα που το χιλιομετρα μου ειναι μεσα στην πολη, πολλες φορες καθε μερα δεν με εχουν παρει χαμπαρι οταν ειμαι διπλα τους, εσενα δεν ξερω.

                    Ο θορυβος ναι, αλλα η εξατμιση μοιαζει μη ηχειο οποτε το μεγαλυτερο ποσοστο του θορυβου παει προς τα πισω
                    κανε μια απλη δοκιμη, ποτε ακους πιο πολυ μια μηχανη οταν σε πλησιαζει ή αφου σε περασει;

                    Αν λοιπον καποιος ειναι μεσα στο αμαξι του με μουσικη, κλειστα παραθυρα και κλιματισμο για να σε ακουσει που ερχεσαι θα πρεπει η εξατμιση σου να κανει πολυ θορυβο , τοσο που θα ειναι περα απο παρανομο και εξαιρετικα ενοχλητικο.

                    Οσο για το δεν σε εχουν παρει χαμπαρι , δεν φταιει η εξατμιση που δεν εχεις αλλα οτι πριν ελαχιστο χρονο δεν ησουν διπλα τους, κοντα τους. Ηρθες γιατι εκανες διηθηση, ελιγμους αναμεσα στα σταματημενα κλπ.

                    Στο εξωτερικο οι περισσοτερες μεγαλες μηχανες εχουν αλλαγμενες εξατμισεις αλλα δεν ακουγονται γιατι πανε με τα ορια και την ροη. Η διηθηση εχει πολεις,που επιτρεπεται πχ Παρισι, αλλα μονο οταν τα αυτοκινητα ειναι σταματημενα και το βασικοτερο ολων, δεν υπαρχουν παπακια κλπ μικρα μηχανακια. Εχουν σκουτερ αλλα σε αυτα δεν αλλαζει κανεις εξατμιση.

                    I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      PaNick 0 @kger last edited by

                      @kger said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                      Τέλος, ναι οκ και εγώ συμφωνω να σταματήσει αυτή η βαβούρα των εξατμίσεων και εγώ μαμά εξάτμιση έχω στην δική μου, αλλά κανένας δεν σχολιάζει το πιο απλό πράγμα. Αφού ειναι παράνομες αυτές οι εξατμίσεις κτλ, για ποιο λόγο επιτρέπεται η πώληση τους; Προφανώς για να βγάζουμε λεφτουδάκια από τις πωλήσεις και από τα πρόστιμα μετέπειτα.

                      Οι εξατμισεις που ειναι νομιμες για χρηση στον δρομο, φερουν σιγαστηρα και εχουν αντιστοιχη πιστοποιηση, οι υπολοιπες πωλουνται για αγωνιστικη χρηση, γιατι να απαγορευτει η πωληση τους;

                      Αφου δεν υπαρχουν ελεγχοι ο καθε ανευθυνος αφαιρει τον σιγαστηρα ή βαζει αγωνιστικης χρησης εξατμιση για τον δρομο.

                      Μακαρι να αλλαξει κατι αλλα πολυ φοβαμαι οτι κι αυτος ο ΚΟΚ θα καταντησει γραμμα κενο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • I
                        ilias-a @PaNick 0 last edited by

                        @panick-0 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                        @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                        @panick-0 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                        @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                        @civil357 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                        Σταματάνε ότι δίτροχο υπάρχει ( και καλά κάνουν) , κάντε κάτι και για την ηχορύπανση που παράγουν.
                        Υπάρχει άραγε τρόπος να ελεγχθούν ή πρέπει να τους στείλουν Κτεο για έλεγχο; Θα μπορούσαν να εξοπλιστούν τα μπλόκα και με τα ντεσιμπελόμετρα και κάποια στιγμή να ησυχάσουν λίγο τα αφτιά μας;
                        Δε ξέρω ούτε τι αναφέρει ο νόμος , ούτε αν είναι εφικτός ο έλεγχος.

                        Το μηχανακι "πρεπει" να κανει αισθητη την παρουσια του, λογο μικρου ογκου και ευελιξιας δε γινετε ευκολα αντιληπτο απο τα περισσοτερα αυτοκινητα μεσα στην κινηση, βαλε στην εξισωση και την ασχολια των οδηγων στο κινητο δραμα η κατασταση. Δικρητικο θορυβο οχι υπερβολικο.

                        Αυτο δεν ισχυει, βασικα ειναι μια παπατζα που λεμε οι μηχανοβιοι για να δικαιολογησουμε τα αδικαιολογητα.

                        Ο ηχος παει προς τα εκει που κοιταζει αυτο που τον εκπεμπει, στην περιπτωση της εξατμισης, προς τα πισω. Αρα αντιληπτη απο τον ηχο θα γινει η μηχανη αφου μας περασει

                        Αν κανει τοσο θορυβο ωστε να την ακους καθως ερχεται τοτε οταν σε περασει θα σου "παρει τα αυτια".

                        Για να γινουν αντιληπτες οι μηχανες, θελουν φωτα αναμμενα και φωτεινα ρουχα-κρανος οι αναβατες

                        Ο θορυβος ταξιδευει σε γωνια 360 μοιρων, απλη φυσικη γυμνασιου.
                        Εμενα που το χιλιομετρα μου ειναι μεσα στην πολη, πολλες φορες καθε μερα δεν με εχουν παρει χαμπαρι οταν ειμαι διπλα τους, εσενα δεν ξερω.

                        Ο θορυβος ναι, αλλα η εξατμιση μοιαζει μη ηχειο οποτε το μεγαλυτερο ποσοστο του θορυβου παει προς τα πισω
                        κανε μια απλη δοκιμη, ποτε ακους πιο πολυ μια μηχανη οταν σε πλησιαζει ή αφου σε περασει;

                        Αν λοιπον καποιος ειναι μεσα στο αμαξι του με μουσικη, κλειστα παραθυρα και κλιματισμο για να σε ακουσει που ερχεσαι θα πρεπει η εξατμιση σου να κανει πολυ θορυβο , τοσο που θα ειναι περα απο παρανομο και εξαιρετικα ενοχλητικο.

                        Οσο για το δεν σε εχουν παρει χαμπαρι , δεν φταιει η εξατμιση που δεν εχεις αλλα οτι πριν ελαχιστο χρονο δεν ησουν διπλα τους, κοντα τους. Ηρθες γιατι εκανες διηθηση, ελιγμους αναμεσα στα σταματημενα κλπ.

                        Στο εξωτερικο οι περισσοτερες μεγαλες μηχανες εχουν αλλαγμενες εξατμισεις αλλα δεν ακουγονται γιατι πανε με τα ορια και την ροη. Η διηθηση εχει πολεις,που επιτρεπεται πχ Παρισι, αλλα μονο οταν τα αυτοκινητα ειναι σταματημενα και το βασικοτερο ολων, δεν υπαρχουν παπακια κλπ μικρα μηχανακια. Εχουν σκουτερ αλλα σε αυτα δεν αλλαζει κανεις εξατμιση.

                        Το εχω γραψει απο την αρχη για την ευελιξια του διτροχου.
                        Υπαρχει δεδικασμενο σε τροχαιο που εφτασε μεχρι τον Αρειο Παγο που ελεγε οτι δεν απαγορευεται η διηθηση αλλα γινεται με ευθυνη του οδηγου του διτροχου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          otso last edited by

                          Η μονη λυση ειναι μια μεγαλη τυπου φυλακη στον καμπο με τεραστιους κοιτωνες . Εκει θα μεταφερονται ολοι οι ηχορηπαντες και θα δουλευουν στα χωραφια και θα πληρωνονται αναλογα τα κιλα που θα μαζευουν .
                          Την ωρα του υπνου ανα μια ωρα θα μπαινουν οι φυλακες και θα βαζουν μπροστα παπια 4 5 σε καθε κοιτωνα χωρις εξατμησεις .
                          Αν στη υπολοιπη ζωη τους οδηγησουν μηχανη με βγαλμενο σιγαστηρα υποχρεωτικη κωφωση .

                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • cirus
                            cirus @otso last edited by

                            @otso said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                            Η μονη λυση ειναι μια μεγαλη τυπου φυλακη στον καμπο με τεραστιους κοιτωνες . Εκει θα μεταφερονται ολοι οι ηχορηπαντες και θα δουλευουν στα χωραφια και θα πληρωνονται αναλογα τα κιλα που θα μαζευουν .
                            Την ωρα του υπνου ανα μια ωρα θα μπαινουν οι φυλακες και θα βαζουν μπροστα παπια 4 5 σε καθε κοιτωνα χωρις εξατμησεις .
                            Αν στη υπολοιπη ζωη τους οδηγησουν μηχανη με βγαλμενο σιγαστηρα υποχρεωτικη κωφωση .

                            οποιος ζει σε σπίτι μαζι με γυναικα και πεθερά θα δελεαστεί από την υποχρεωτική κώφωση και να ζει κάπου μακρια και θα γεμισει η φυλακή πολύ γρήγορα με λάθος ατομα

                            Cirus the virus

                            I O 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                            • I
                              ilias-a @cirus last edited by

                              @cirus said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                              @otso said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                              Η μονη λυση ειναι μια μεγαλη τυπου φυλακη στον καμπο με τεραστιους κοιτωνες . Εκει θα μεταφερονται ολοι οι ηχορηπαντες και θα δουλευουν στα χωραφια και θα πληρωνονται αναλογα τα κιλα που θα μαζευουν .
                              Την ωρα του υπνου ανα μια ωρα θα μπαινουν οι φυλακες και θα βαζουν μπροστα παπια 4 5 σε καθε κοιτωνα χωρις εξατμησεις .
                              Αν στη υπολοιπη ζωη τους οδηγησουν μηχανη με βγαλμενο σιγαστηρα υποχρεωτικη κωφωση .

                              οποιος ζει σε σπίτι μαζι με γυναικα και πεθερά θα δελεαστεί από την υποχρεωτική κώφωση και να ζει κάπου μακρια και θα γεμισει η φυλακή πολύ γρήγορα με λάθος ατομα

                              😁

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • O
                                otso @cirus last edited by

                                @cirus said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                @otso said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                Η μονη λυση ειναι μια μεγαλη τυπου φυλακη στον καμπο με τεραστιους κοιτωνες . Εκει θα μεταφερονται ολοι οι ηχορηπαντες και θα δουλευουν στα χωραφια και θα πληρωνονται αναλογα τα κιλα που θα μαζευουν .
                                Την ωρα του υπνου ανα μια ωρα θα μπαινουν οι φυλακες και θα βαζουν μπροστα παπια 4 5 σε καθε κοιτωνα χωρις εξατμησεις .
                                Αν στη υπολοιπη ζωη τους οδηγησουν μηχανη με βγαλμενο σιγαστηρα υποχρεωτικη κωφωση .

                                οποιος ζει σε σπίτι μαζι με γυναικα και πεθερά θα δελεαστεί από την υποχρεωτική κώφωση και να ζει κάπου μακρια και θα γεμισει η φυλακή πολύ γρήγορα με λάθος ατομα

                                Γι αυτο διαλεξες εθελοντικα να πας για δουλεια στην κινα , φανταζομαι θα τους παρακαλας να μενεις και κανα μηνα παραπανω με μισο μισθο .
                                Η αληθεια ειναι μια ομως για τον γαμπρο γενναει κι ο κοκκορας
                                Δεν μας εχεις πει πως τα πανε οι κινεζουλες με τους ελληνες , εχουμε ονομα κι εκει για φλογεροι εραστες ;

                                I cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                                • I
                                  ilias-a @otso last edited by

                                  @otso said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                  @cirus said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                  @otso said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                  Η μονη λυση ειναι μια μεγαλη τυπου φυλακη στον καμπο με τεραστιους κοιτωνες . Εκει θα μεταφερονται ολοι οι ηχορηπαντες και θα δουλευουν στα χωραφια και θα πληρωνονται αναλογα τα κιλα που θα μαζευουν .
                                  Την ωρα του υπνου ανα μια ωρα θα μπαινουν οι φυλακες και θα βαζουν μπροστα παπια 4 5 σε καθε κοιτωνα χωρις εξατμησεις .
                                  Αν στη υπολοιπη ζωη τους οδηγησουν μηχανη με βγαλμενο σιγαστηρα υποχρεωτικη κωφωση .

                                  οποιος ζει σε σπίτι μαζι με γυναικα και πεθερά θα δελεαστεί από την υποχρεωτική κώφωση και να ζει κάπου μακρια και θα γεμισει η φυλακή πολύ γρήγορα με λάθος ατομα

                                  Γι αυτο διαλεξες εθελοντικα να πας για δουλεια στην κινα , φανταζομαι θα τους παρακαλας να μενεις και κανα μηνα παραπανω με μισο μισθο .
                                  Η αληθεια ειναι μια ομως για τον γαμπρο γενναει κι ο κοκκορας
                                  Δεν μας εχεις πει πως τα πανε οι κινεζουλες με τους ελληνες , εχουμε ονομα κι εκει για φλογεροι εραστες ;

                                  Μη βγαζεις τα απλυτα του στη φορα, σκεψου να εχει η πεθερα του προσβαση στο λογαριασμο του.
                                  😁

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • billy84
                                    billy84 last edited by

                                    Διήθηση τα δίκυκλα κάνουν σε όλη την Ευρώπη. Δοκιμασμένα. Επίσης στην Ιταλία και στη νότια Γαλλία πάνε και πολύ ταχύτερα από τα δικά μας. Η μεγάλη διαφορά είναι η κορυφαία άσφαλτος μέσα στις πόλεις όπου βλέπεις σκούτερ να ξύνουν μαρσπιέδες και να 100+αρίζουν από φανάρι σε φανάρι. Και να σημειωθεί πως η αστυνόμευση στην Ιταλία είναι 10 φορές χειρότερη από τη δική μας (ακόμη και του τελευταίου χρόνου που σκίζουν ό,τι κινείται).

                                    Τα δίκυκλα λύνουν μεγάλα προβλήματα στο κυκλοφοριακό, να μην είστε αρνητικοί με αυτά. Δε θέλω ούτε να φανταστώ το 20% αυτών που βλέπω κάθε μέρα, να αναγκαζόταν να πάρει αυτοκίνητο. Ναι υπάρχουν καγκούρια και διάφοροι Βαλεντίνο Ρόσι αλλά η γενική εικόνα δεν αλλάζει. Μακάρι οι μισοί που πάνε με τα αυτοκίνητα να πήγαιναν έστω και με τρίκυκλα για ασφάλεια. Θα γλιτώναμε φουλ κίνηση καθημερινά.

                                    cirus D 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                    • argyn
                                      argyn last edited by argyn

                                      3.250 ευρώ πρόστιμο και αφαίρεση διπλώματος για τον 21χρονο που πήγε να ξεφύγει από το μπλόκο της Αστυνομίας στη Βουλιαγμένης

                                      Συγχαίρουμε από καρδιάς τον έτερο μοναχικό καβαλάρη της παρέας που με ευελιξία αίλουρου παρέκαμψε το μπλόκο των χωροφυλάκων και εξαφανίστηκε στον ορίζοντα συνεχίζοντας, υποθέτω, ανενόχλητος την βραδιά του όπως της άξιζε: Πίνοντας μπυρόνια και γελώντας εις βάρος του ελλαδικού fail state και των λειτουργών του.

                                      ΑΞΙΟΣ !!!

                                      A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • George 0
                                        George 0 last edited by

                                        Οταν ειχαμε παπια, εφηφοι ακομα ηταν πολυ διαδεδομενο να αλλαξεις εξατμιση γιατι εδινε λεγανε 1-5 αλογα παραπανω. Ολοι εβαζαν sebring και εκτος απο το θορυβο λεγαμε οτι ειναι πιο ελευθερο το 🦆

                                        We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • cirus
                                          cirus @otso last edited by

                                          @otso said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                          @cirus said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                          @otso said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                          Η μονη λυση ειναι μια μεγαλη τυπου φυλακη στον καμπο με τεραστιους κοιτωνες . Εκει θα μεταφερονται ολοι οι ηχορηπαντες και θα δουλευουν στα χωραφια και θα πληρωνονται αναλογα τα κιλα που θα μαζευουν .
                                          Την ωρα του υπνου ανα μια ωρα θα μπαινουν οι φυλακες και θα βαζουν μπροστα παπια 4 5 σε καθε κοιτωνα χωρις εξατμησεις .
                                          Αν στη υπολοιπη ζωη τους οδηγησουν μηχανη με βγαλμενο σιγαστηρα υποχρεωτικη κωφωση .

                                          οποιος ζει σε σπίτι μαζι με γυναικα και πεθερά θα δελεαστεί από την υποχρεωτική κώφωση και να ζει κάπου μακρια και θα γεμισει η φυλακή πολύ γρήγορα με λάθος ατομα

                                          Γι αυτο διαλεξες εθελοντικα να πας για δουλεια στην κινα , φανταζομαι θα τους παρακαλας να μενεις και κανα μηνα παραπανω με μισο μισθο .
                                          Η αληθεια ειναι μια ομως για τον γαμπρο γενναει κι ο κοκκορας
                                          Δεν μας εχεις πει πως τα πανε οι κινεζουλες με τους ελληνες , εχουμε ονομα κι εκει για φλογεροι εραστες ;

                                          πάω για το μεροκάματο τι να κάνω.

                                          Δεν εχω δει καν κινεζα παρα μονο από μακρια. Μιλάω μόνο με κινέζους και για την δουλεια

                                          Cirus the virus

                                          O 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • cirus
                                            cirus @billy84 last edited by

                                            @billy84 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                            Διήθηση τα δίκυκλα κάνουν σε όλη την Ευρώπη. Δοκιμασμένα. Επίσης στην Ιταλία και στη νότια Γαλλία πάνε και πολύ ταχύτερα από τα δικά μας. Η μεγάλη διαφορά είναι η κορυφαία άσφαλτος μέσα στις πόλεις όπου βλέπεις σκούτερ να ξύνουν μαρσπιέδες και να 100+αρίζουν από φανάρι σε φανάρι. Και να σημειωθεί πως η αστυνόμευση στην Ιταλία είναι 10 φορές χειρότερη από τη δική μας (ακόμη και του τελευταίου χρόνου που σκίζουν ό,τι κινείται).

                                            Τα δίκυκλα λύνουν μεγάλα προβλήματα στο κυκλοφοριακό, να μην είστε αρνητικοί με αυτά. Δε θέλω ούτε να φανταστώ το 20% αυτών που βλέπω κάθε μέρα, να αναγκαζόταν να πάρει αυτοκίνητο. Ναι υπάρχουν καγκούρια και διάφοροι Βαλεντίνο Ρόσι αλλά η γενική εικόνα δεν αλλάζει. Μακάρι οι μισοί που πάνε με τα αυτοκίνητα να πήγαιναν έστω και με τρίκυκλα για ασφάλεια. Θα γλιτώναμε φουλ κίνηση καθημερινά.

                                            Ευγε τα λες πολύ σωστα.

                                            Ολοι θα εκτιμουσαν τα δικυκλά αν για μία μονο μερα αυτοί που εχουν δίκυκλα έπαιρναν το αυτοκίνητο τους (γιατι ολοι με δικυκλα σχεδον εχουν και αυτοκίνητο). Θα κόλλαγαν τα πάντα στην Αθηνα

                                            Cirus the virus

                                            ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 176
                                            • 177
                                            • 178
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 178 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr