-
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
που ειναι 310 λίτρα φαίνεται οσο λέει, δηλαδή πάρα πολύ μικρό για c-suv
κοιτα του puma σε αντιστοιχια που είναι στην bsuv κατηγορία σε αντιπαράθεση:
H φωτογραφία του chr ειναι με το πάτωμα τέρμα πάνω και χάνεις πολύ χώρο. Εαν βάλεις και το πάτωμα του πούμα τέρμα πάνω, τότε μπορείς να τα δεις διπλα διπλα. Βέβαια το Πούμα κερδίζει με το megabox, δεν το συζητάω.
-
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
που ειναι 310 λίτρα φαίνεται οσο λέει, δηλαδή πάρα πολύ μικρό για c-suv
κοιτα του puma σε αντιστοιχια που είναι στην bsuv κατηγορία σε αντιπαράθεση:
H φωτογραφία του chr ειναι με το πάτωμα τέρμα πάνω και χάνεις πολύ χώρο. Εαν βάλεις και το πάτωμα του πούμα τέρμα πάνω, τότε μπορείς να τα δεις διπλα διπλα. Βέβαια το Πούμα κερδίζει με το megabox, δεν το συζητάω.
Στα C-HR 2.0 PHEV και 2.0 HEV το πορτ παγκαζ είναι πιο ρηχό από του 1.8 C-HR, δεν πάει πιο κάτω το πάτωμα.
Μόνο το 1.8 C-HR που εχει τη 12V μπαταρία μπροστά, εχει πιο βαθύ πάτωμα και μεγαλύτερο πορτ παγκάζ.
Το ίδιο συμβαίνει και στο 1ης γενιάς C-HR και στο Corolla Cross.Τα 1.8 εχουν μεγαλύτερο πορτ παγκαζ από τα 2.0 για τον ίδιο λόγο.
Πάντως, για να είμαστε αντικειμενικοί,τα 456 λιτρα του Puma, μου φαίνονται 376+80 του megabox, συνεπώς μάλλον δεν ειναι 456 λιτρα πληρως εκμετάλλευσιμα σε ενιαίο χώρο. -
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
@fanis75 said in Toyota C-HR 2023:
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
που ειναι 310 λίτρα φαίνεται οσο λέει, δηλαδή πάρα πολύ μικρό για c-suv
κοιτα του puma σε αντιστοιχια που είναι στην bsuv κατηγορία σε αντιπαράθεση:
H φωτογραφία του chr ειναι με το πάτωμα τέρμα πάνω και χάνεις πολύ χώρο. Εαν βάλεις και το πάτωμα του πούμα τέρμα πάνω, τότε μπορείς να τα δεις διπλα διπλα. Βέβαια το Πούμα κερδίζει με το megabox, δεν το συζητάω.
Στα C-HR 2.0 PHEV και 2.0 HEV το πορτ παγκαζ είναι πιο ρηχό από του 1.8 C-HR, δεν πάει πιο κάτω το πάτωμα.
Μόνο το 1.8 C-HR που εχει τη 12V μπαταρία μπροστά, εχει πιο βαθύ πάτωμα και μεγαλύτερο πορτ παγκάζ.
Το ίδιο συμβαίνει και στο 1ης γενιάς C-HR και στο Corolla Cross.Τα 1.8 εχουν μεγαλύτερο πορτ παγκαζ από τα 2.0 για τον ίδιο λόγο.
Πάντως, για να είμαστε αντικειμενικοί,τα 456 λιτρα του Puma, μου φαίνονται 376+80 του megabox, συνεπώς μάλλον δεν ειναι 456 λιτρα πληρως εκμετάλλευσιμα σε ενιαίο χώρο.456 ειναι ολα μαζι οπως λές μαζι με το megabox
Ειναι πλήρως εκμεταλεύσιμα φιλε , ειναι εκπληκτικα καλό σε αυτό για το μεγεθος του και βοηθαει και αν θες να βάλεις κάτι πολύ ψηλο επισης! Ειναι τετραγωνισμενο το megabox
να μου πεις για τους πίσω επιβατες να σου πω ότι ειναι μετρια και οτι πεμπτο ατομο ειναι μονο για βασανισμο σε μεγαλες αποστασεις αλλα ο χωρος αποσκευων του ειναι για φιλημα πραγματικα. Το προηγούμενο μου αμαξι ηταν octavia οπότε οπως καταλαβαίνεις ηταν πολύ ψηλα ο πήχης πηγαινοντας στο Puma . Ελεγα πω τωρα αστα βραστα γιατι το octavia είχε ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΧΩΡΟ και ειχα καλομαθει. Και ομως το puma ανταπεξηλθε μια χαρά και δεν χασαμε πολλα σε σχεση με το octavia (καλά εκει ριχνωντας τα πίσω καθισματα εμπαινε πραγματικο στρώμα αν ηθελες χαχαχαχα
-
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@tolisk20 said in Toyota C-HR 2023:
2 παρατηρησεις για το αρθρο που παραθετω απο κατω και σε σχεση με τη συζητηση στις προηγουμενες σελιδες..
1)γραφει για 100χλμ στο περιπου ηλεκτρικη αυτονομια μεσα στη πολη
2)το 310L πορτ παγκαζ αν δειτε και στις φωτογραφιες δεν φαινεται κακο..προφανως και δεν ειναι μεγαλο..
το ιδιο εχω παρατηρησει και στο δικο μου οπου η lexus δινει 317l και σε συγκριση με του κουμπαρου μου που εχει audi q2 (405l) και τα βαλαμε διπλα διπλα και φορτωσαμε..ειδαμε οτι του lexus ειναι στην χειροτερη το ιδιο αν οχι λιγο μεγαλυτερο..το δε μπροστινοκινητο lbx με τα 400 δεν συγκρινετε με το audi των 405
Οποτε τα νουμερα αυτα παιζουνΑυτό εδώ:
που ειναι 310 λίτρα φαίνεται οσο λέει, δηλαδή πάρα πολύ μικρό για c-suv
κοιτα του puma σε αντιστοιχια που είναι στην bsuv κατηγορία σε αντιπαράθεση:
δηλαδη αυτό που είναι 456 λίτρα πόσο φαίνεται ? 800?
φαντασου οτι εκει μεσα (στο megabox που ειναι 80 λιτρα) σε μεγαλο ταξίδι βάζω ρεζέρβα και εχει και αλλο χώρο να βάλεις πραγματαΑμα βγαλεις την εταζερα θα ειναι αρκετα διαφορετικα τα πραγματα!!..
Ειναι μικροτερο για την κατηγορια και το αμαξωμα του το πορτπαγκαζ του chr..αυτο ειναι ενα δεδομενο. ειναι και plug in το συγκεκριμενο..οπως και του puma ειναι αρκετα μεγαλο για τη κατηγορια του..
Αμα δεις κατι 400αρια που δινουν αλλοι θα δεις οτι ειναι πολυ κοντα με τα 310 chr.. -
@tolisk20 said in Toyota C-HR 2023:
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@tolisk20 said in Toyota C-HR 2023:
2 παρατηρησεις για το αρθρο που παραθετω απο κατω και σε σχεση με τη συζητηση στις προηγουμενες σελιδες..
1)γραφει για 100χλμ στο περιπου ηλεκτρικη αυτονομια μεσα στη πολη
2)το 310L πορτ παγκαζ αν δειτε και στις φωτογραφιες δεν φαινεται κακο..προφανως και δεν ειναι μεγαλο..
το ιδιο εχω παρατηρησει και στο δικο μου οπου η lexus δινει 317l και σε συγκριση με του κουμπαρου μου που εχει audi q2 (405l) και τα βαλαμε διπλα διπλα και φορτωσαμε..ειδαμε οτι του lexus ειναι στην χειροτερη το ιδιο αν οχι λιγο μεγαλυτερο..το δε μπροστινοκινητο lbx με τα 400 δεν συγκρινετε με το audi των 405
Οποτε τα νουμερα αυτα παιζουνΑυτό εδώ:
που ειναι 310 λίτρα φαίνεται οσο λέει, δηλαδή πάρα πολύ μικρό για c-suv
κοιτα του puma σε αντιστοιχια που είναι στην bsuv κατηγορία σε αντιπαράθεση:
δηλαδη αυτό που είναι 456 λίτρα πόσο φαίνεται ? 800?
φαντασου οτι εκει μεσα (στο megabox που ειναι 80 λιτρα) σε μεγαλο ταξίδι βάζω ρεζέρβα και εχει και αλλο χώρο να βάλεις πραγματαΑμα βγαλεις την εταζερα θα ειναι αρκετα διαφορετικα τα πραγματα!!..
Ειναι μικροτερο για την κατηγορια και το αμαξωμα του το πορτπαγκαζ του chr..αυτο ειναι ενα δεδομενο. ειναι και plug in το συγκεκριμενο..οπως και του puma ειναι αρκετα μεγαλο για τη κατηγορια του..
Αμα δεις κατι 400αρια που δινουν αλλοι θα δεις οτι ειναι πολυ κοντα με τα 310 chr..Δεν ειναι βγαλμένη η εταζερα ουτε στο puma. Εχει τετοιο μηχανισμό που την σηκώνει μαζι με το ανοιγμα της πόρτας. Bytheway αλλο ενα πολύ ωραιο συστηματακι της ford. Γενικά έδωσε ρεστα στο χωρο αποσκευων στο puma
-
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@tolisk20 said in Toyota C-HR 2023:
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@tolisk20 said in Toyota C-HR 2023:
2 παρατηρησεις για το αρθρο που παραθετω απο κατω και σε σχεση με τη συζητηση στις προηγουμενες σελιδες..
1)γραφει για 100χλμ στο περιπου ηλεκτρικη αυτονομια μεσα στη πολη
2)το 310L πορτ παγκαζ αν δειτε και στις φωτογραφιες δεν φαινεται κακο..προφανως και δεν ειναι μεγαλο..
το ιδιο εχω παρατηρησει και στο δικο μου οπου η lexus δινει 317l και σε συγκριση με του κουμπαρου μου που εχει audi q2 (405l) και τα βαλαμε διπλα διπλα και φορτωσαμε..ειδαμε οτι του lexus ειναι στην χειροτερη το ιδιο αν οχι λιγο μεγαλυτερο..το δε μπροστινοκινητο lbx με τα 400 δεν συγκρινετε με το audi των 405
Οποτε τα νουμερα αυτα παιζουνΑυτό εδώ:
που ειναι 310 λίτρα φαίνεται οσο λέει, δηλαδή πάρα πολύ μικρό για c-suv
κοιτα του puma σε αντιστοιχια που είναι στην bsuv κατηγορία σε αντιπαράθεση:
δηλαδη αυτό που είναι 456 λίτρα πόσο φαίνεται ? 800?
φαντασου οτι εκει μεσα (στο megabox που ειναι 80 λιτρα) σε μεγαλο ταξίδι βάζω ρεζέρβα και εχει και αλλο χώρο να βάλεις πραγματαΑμα βγαλεις την εταζερα θα ειναι αρκετα διαφορετικα τα πραγματα!!..
Ειναι μικροτερο για την κατηγορια και το αμαξωμα του το πορτπαγκαζ του chr..αυτο ειναι ενα δεδομενο. ειναι και plug in το συγκεκριμενο..οπως και του puma ειναι αρκετα μεγαλο για τη κατηγορια του..
Αμα δεις κατι 400αρια που δινουν αλλοι θα δεις οτι ειναι πολυ κοντα με τα 310 chr..Δεν ειναι βγαλμένη η εταζερα ουτε στο puma. Εχει τετοιο μηχανισμό που την σηκώνει μαζι με το ανοιγμα της πόρτας. Bytheway αλλο ενα πολύ ωραιο συστηματακι της ford. Γενικά έδωσε ρεστα στο χωρο αποσκευων στο puma
Ναι εννοω να μην φαινεται στο chr..sorry για τις φωτο
-
Ωραία ιδέα το σήκωμα της εταζερας. Βασικά είναι σήκωμα και μετακίνηση μαζί. Σε κάτι τέτοια είναι πολύ καλή η Ford.
-
Δεν διαφωνώ οτι το Puma εχει καλό πορτ παγκαζ (για την κατηγορία του), αν και το C-HR ειναι overall πιο ευρύχωρο λόγω μεγαλύτερης κατηγορίας-μεταξονίου.
Πάντως αν ψηνόμουν για PHEV C-HR (που δεν, κυρίως λόγω διλιτρου), δεν θα με απασχολούσε τόσο ο (εστω και περιορισμένος σε σχεση με τις άλλες εκδόσεις) χώρος αποσκευώ, αφού ολα τα PHEV έχουν γενικά μικρό πορτ παγκαζ, όσο το γεγονός οτι, επειδή η TNGA-C πλατφόρμα μάλλον δεν ειχε σχεδιαστεί εξαρχής για PHEV, η μπαταρία κρέμεται κάτω από το πάτωμα, με αποτέλεσμα η απόσταση από το έδαφος και η αντίστοιχη γωνία ράμπας να ειναι αρκετά μικρή. -
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
Δεν διαφωνώ οτι το Puma εχει καλό πορτ παγκαζ (για την κατηγορία του), αν και το C-HR ειναι overall πιο ευρύχωρο λόγω μεγαλύτερης κατηγορίας-μεταξονίου.
Πάντως αν ψηνόμουν για PHEV C-HR (που δεν, κυρίως λόγω διλιτρου), δεν θα με απασχολούσε τόσο ο (εστω και περιορισμένος σε σχεση με τις άλλες εκδόσεις) χώρος αποσκευώ, αφού ολα τα PHEV έχουν γενικά μικρό πορτ παγκαζ, όσο το γεγονός οτι, επειδή η TNGA-C πλατφόρμα μάλλον δεν ειχε σχεδιαστεί εξαρχής για PHEV, η μπαταρία κρέμεται κάτω από το πάτωμα, με αποτέλεσμα η απόσταση από το έδαφος και η αντίστοιχη γωνία ράμπας να ειναι αρκετά μικρή.Κυρίως η τιμη με χαλάει αλλά και το Πορτ μπαγκαζ δεν θέλω κάτι τρελό. Σωστά λες όλα τα phev έχουν μικρό . Αλλά 300 λίτρα σε συνάρτηση με την τιμή με ξενερώνουν
-
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
Δεν διαφωνώ οτι το Puma εχει καλό πορτ παγκαζ (για την κατηγορία του), αν και το C-HR ειναι overall πιο ευρύχωρο λόγω μεγαλύτερης κατηγορίας-μεταξονίου.
Πάντως αν ψηνόμουν για PHEV C-HR (που δεν, κυρίως λόγω διλιτρου), δεν θα με απασχολούσε τόσο ο (εστω και περιορισμένος σε σχεση με τις άλλες εκδόσεις) χώρος αποσκευώ, αφού ολα τα PHEV έχουν γενικά μικρό πορτ παγκαζ, όσο το γεγονός οτι, επειδή η TNGA-C πλατφόρμα μάλλον δεν ειχε σχεδιαστεί εξαρχής για PHEV, η μπαταρία κρέμεται κάτω από το πάτωμα, με αποτέλεσμα η απόσταση από το έδαφος και η αντίστοιχη γωνία ράμπας να ειναι αρκετά μικρή.Κυρίως η τιμη με χαλάει αλλά και το Πορτ μπαγκαζ δεν θέλω κάτι τρελό. Σωστά λες όλα τα phev έχουν μικρό . Αλλά 300 λίτρα σε συνάρτηση με την τιμή με ξενερώνουν
Από την ευρυχωρια του Puma, στον τάφο του CHR, εκεί να δεις ξενερωμα
-
Μιας και μιλαμε για plug in
https://www.drive.gr/news/toyota-epizimia-osa-plug-hybrid-bgazoyn-pano-apo-100-km
-
Προσπαθεί τώρα ο Cirus να πείσει τους Τογιοταίους, ότι κάποιο άλλο αυτοκίνητο που δεν είναι Τογιότα, υπερέχει σε κάποιο σημείο.
Χαχαχα... -
@katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:
Προσπαθεί τώρα ο Cirus να πείσει τους Τογιοταίους, ότι κάποιο άλλο αυτοκίνητο που δεν είναι Τογιότα, υπερέχει σε κάποιο σημείο.
Χαχαχα...Από ό,τι φαίνεται έχουμε πειθώ τουλάχιστον...Ο @cirus από δηλωμένος αντι-Τογιοταίος, άρχισε να τα γυροφέρνει στο μυαλό του και δη το C-HR, που κατα καιρούς του εχει σύρει τον εξάψαλμο...
-
Λιγο πολυ ολοι μετα τα 45 ή σε καποιο πριμιουμ θα πανε ή σε καποιο τογιοτα θα καταληξουν, εξαιρεση ο ταξιδευτης που εχει αλλη καψουρα.
-
@ilias-a said in Toyota C-HR 2023:
Λιγο πολυ ολοι μετα τα 45 ή σε καποιο πριμιουμ θα πανε ή σε καποιο τογιοτα θα καταληξουν, εξαιρεση ο ταξιδευτης που εχει αλλη καψουρα.
Προσωπικά ειχα αντίστροφη πορεία. Προερχόμενος απο διαφορα premium, κατέληξα σε Toyota...και δεν είμαι καν 45!
Γνωρίζω αρκετούς με ανάλογη προϊστορία και "κατάληξη". -
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
@katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:
Προσπαθεί τώρα ο Cirus να πείσει τους Τογιοταίους, ότι κάποιο άλλο αυτοκίνητο που δεν είναι Τογιότα, υπερέχει σε κάποιο σημείο.
Χαχαχα...Από ό,τι φαίνεται έχουμε πειθώ τουλάχιστον...Ο @cirus από δηλωμένος αντι-Τογιοταίος, άρχισε να τα γυροφέρνει στο μυαλό του και δη το C-HR, που κατα καιρούς του εχει σύρει τον εξάψαλμο...
Μωρέ γερνάω , οπότε οι παππουδιερες αρχίζουν και πλησιάζουν αυτά που θέλω. Είναι αναπόφευκτο χαχαχαχαχαχα. Μην νομίζεις ότι δεν θα κράζω αν έχω Toyota πάντως . Και το chr είναι το πιο δήθεν σχεδιαστικά . Αλλά είναι όμορφο τουλάχιστον . Το άλλο το Corolla cross δεν βλέπεται . Και αυτό καλό αυτοκίνητο είναι και ας το κοροϊδεύω
-
Γερνας και έχει χαλάσει μάλλον και η όραση σου
-
@ataim said in Toyota C-HR 2023:
Γερνας και έχει χαλάσει μάλλον και η όραση σου
Ισχύει και αυτό δυστηχως . Βέβαια είναι και καλό. Έχουμε χαμηλότερα expectations
-
Eνα επίσης σοβαρό θέμα -για μένα τουλάχιστον- με το CHR είναι κι η έλλειψη πίσω υαλοκαθαριστήρα. Και τα περί αεροδυναμικής που καθαρίζει το τζάμι καθώς κινείται, τα ακούω βερεσέ.. Κάτσε να σε πετύχει καμιά λασποβροχή ή όταν πας να κάνεις όπισθεν με καρεκλοπόδαρα κ.τ.λ. και θα δούμε αν δεν χρειάζεται.
Σε ξένα site είδα πως ο ψηφιακός κεντρικός καθρέπτης στο παρμπριζ είναι στανταρ μόνο στην Premiere και λένε ότι μπορούν να τον παραγγείλουν ως extra. Eπειδή Ελλάδα δεν βρήκα κάτι, ξέρουμε αν μπαίνει και στις άλλες εκδόσεις με παραγγελία;
-
@panormus772 said in Toyota C-HR 2023:
Eνα επίσης σοβαρό θέμα -για μένα τουλάχιστον- με το CHR είναι κι η έλλειψη πίσω υαλοκαθαριστήρα. Και τα περί αεροδυναμικής που καθαρίζει το τζάμι καθώς κινείται, τα ακούω βερεσέ.. Κάτσε να σε πετύχει καμιά λασποβροχή ή όταν πας να κάνεις όπισθεν με καρεκλοπόδαρα κ.τ.λ. και θα δούμε αν δεν χρειάζεται.
Σε ξένα site είδα πως ο ψηφιακός κεντρικός καθρέπτης στο παρμπριζ είναι στανταρ μόνο στην Premiere και λένε ότι μπορούν να τον παραγγείλουν ως extra. Eπειδή Ελλάδα δεν βρήκα κάτι, ξέρουμε αν μπαίνει και στις άλλες εκδόσεις με παραγγελία;
Αυτό με τους πίσω υαλοκαθαριστήρες στα κουπέ, πραγματικά με ξεπερνάει.
Όχι μόνο για το C-HR αλλά και για τόσα και τόσα ακόμη μοντέλα.
Την έχουν δει όλοι οι κατασκευαστές σπορ, που θα τους χαλάσει την αεροδυναμική.
Σιγά τα Ferrari και τα Porsche ρε ψωριάρηδες.
Βάλτε εκεί ένα υαλοκαθαριστήρα, που θα πρέπει να είμαστε συνέχεια με το πανάκι να καθαρίζουμε.
Toyota C-HR 2023