Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota C-HR 2023
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota C-HR 2023
    • 1
    • 2
    • 109
    • 110
    • 111
    • 112
    • 113
    • 112 / 113
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    109
    2252
    113300
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator @cirus last edited by

      @cirus said in Toyota C-HR 2023:

      που ειναι 310 λίτρα φαίνεται οσο λέει, δηλαδή πάρα πολύ μικρό για c-suv

      κοιτα του puma σε αντιστοιχια που είναι στην bsuv κατηγορία σε αντιπαράθεση:

      H φωτογραφία του chr ειναι με το πάτωμα τέρμα πάνω και χάνεις πολύ χώρο. Εαν βάλεις και το πάτωμα του πούμα τέρμα πάνω, τότε μπορείς να τα δεις διπλα διπλα. Βέβαια το Πούμα κερδίζει με το megabox, δεν το συζητάω.

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • B
        bill_hsd last edited by

        @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

        @cirus said in Toyota C-HR 2023:

        που ειναι 310 λίτρα φαίνεται οσο λέει, δηλαδή πάρα πολύ μικρό για c-suv

        κοιτα του puma σε αντιστοιχια που είναι στην bsuv κατηγορία σε αντιπαράθεση:

        H φωτογραφία του chr ειναι με το πάτωμα τέρμα πάνω και χάνεις πολύ χώρο. Εαν βάλεις και το πάτωμα του πούμα τέρμα πάνω, τότε μπορείς να τα δεις διπλα διπλα. Βέβαια το Πούμα κερδίζει με το megabox, δεν το συζητάω.

        Στα C-HR 2.0 PHEV και 2.0 HEV το πορτ παγκαζ είναι πιο ρηχό από του 1.8 C-HR, δεν πάει πιο κάτω το πάτωμα.
        Μόνο το 1.8 C-HR που εχει τη 12V μπαταρία μπροστά, εχει πιο βαθύ πάτωμα και μεγαλύτερο πορτ παγκάζ.
        Το ίδιο συμβαίνει και στο 1ης γενιάς C-HR και στο Corolla Cross.Τα 1.8 εχουν μεγαλύτερο πορτ παγκαζ από τα 2.0 για τον ίδιο λόγο.
        Πάντως, για να είμαστε αντικειμενικοί,τα 456 λιτρα του Puma, μου φαίνονται 376+80 του megabox, συνεπώς μάλλον δεν ειναι 456 λιτρα πληρως εκμετάλλευσιμα σε ενιαίο χώρο.

        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • cirus
          cirus @bill_hsd last edited by cirus

          @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

          @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

          @cirus said in Toyota C-HR 2023:

          που ειναι 310 λίτρα φαίνεται οσο λέει, δηλαδή πάρα πολύ μικρό για c-suv

          κοιτα του puma σε αντιστοιχια που είναι στην bsuv κατηγορία σε αντιπαράθεση:

          H φωτογραφία του chr ειναι με το πάτωμα τέρμα πάνω και χάνεις πολύ χώρο. Εαν βάλεις και το πάτωμα του πούμα τέρμα πάνω, τότε μπορείς να τα δεις διπλα διπλα. Βέβαια το Πούμα κερδίζει με το megabox, δεν το συζητάω.

          Στα C-HR 2.0 PHEV και 2.0 HEV το πορτ παγκαζ είναι πιο ρηχό από του 1.8 C-HR, δεν πάει πιο κάτω το πάτωμα.
          Μόνο το 1.8 C-HR που εχει τη 12V μπαταρία μπροστά, εχει πιο βαθύ πάτωμα και μεγαλύτερο πορτ παγκάζ.
          Το ίδιο συμβαίνει και στο 1ης γενιάς C-HR και στο Corolla Cross.Τα 1.8 εχουν μεγαλύτερο πορτ παγκαζ από τα 2.0 για τον ίδιο λόγο.
          Πάντως, για να είμαστε αντικειμενικοί,τα 456 λιτρα του Puma, μου φαίνονται 376+80 του megabox, συνεπώς μάλλον δεν ειναι 456 λιτρα πληρως εκμετάλλευσιμα σε ενιαίο χώρο.

          456 ειναι ολα μαζι οπως λές μαζι με το megabox

          Ειναι πλήρως εκμεταλεύσιμα φιλε , ειναι εκπληκτικα καλό σε αυτό για το μεγεθος του και βοηθαει και αν θες να βάλεις κάτι πολύ ψηλο επισης! Ειναι τετραγωνισμενο το megabox

          να μου πεις για τους πίσω επιβατες να σου πω ότι ειναι μετρια και οτι πεμπτο ατομο ειναι μονο για βασανισμο σε μεγαλες αποστασεις αλλα ο χωρος αποσκευων του ειναι για φιλημα πραγματικα. Το προηγούμενο μου αμαξι ηταν octavia οπότε οπως καταλαβαίνεις ηταν πολύ ψηλα ο πήχης πηγαινοντας στο Puma . Ελεγα πω τωρα αστα βραστα γιατι το octavia είχε ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΧΩΡΟ και ειχα καλομαθει. Και ομως το puma ανταπεξηλθε μια χαρά και δεν χασαμε πολλα σε σχεση με το octavia (καλά εκει ριχνωντας τα πίσω καθισματα εμπαινε πραγματικο στρώμα αν ηθελες χαχαχαχα

          Cirus the virus

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            tolisk20 @cirus last edited by fanis75

            @cirus said in Toyota C-HR 2023:

            @tolisk20 said in Toyota C-HR 2023:

            2 παρατηρησεις για το αρθρο που παραθετω απο κατω και σε σχεση με τη συζητηση στις προηγουμενες σελιδες..
            1)γραφει για 100χλμ στο περιπου ηλεκτρικη αυτονομια μεσα στη πολη
            2)το 310L πορτ παγκαζ αν δειτε και στις φωτογραφιες δεν φαινεται κακο..προφανως και δεν ειναι μεγαλο..
            το ιδιο εχω παρατηρησει και στο δικο μου οπου η lexus δινει 317l και σε συγκριση με του κουμπαρου μου που εχει audi q2 (405l) και τα βαλαμε διπλα διπλα και φορτωσαμε..ειδαμε οτι του lexus ειναι στην χειροτερη το ιδιο αν οχι λιγο μεγαλυτερο..το δε μπροστινοκινητο lbx με τα 400 δεν συγκρινετε με το audi των 405
            Οποτε τα νουμερα αυτα παιζουν

            Αυτό εδώ:

            που ειναι 310 λίτρα φαίνεται οσο λέει, δηλαδή πάρα πολύ μικρό για c-suv

            κοιτα του puma σε αντιστοιχια που είναι στην bsuv κατηγορία σε αντιπαράθεση:

            δηλαδη αυτό που είναι 456 λίτρα πόσο φαίνεται ? 800?
            φαντασου οτι εκει μεσα (στο megabox που ειναι 80 λιτρα) σε μεγαλο ταξίδι βάζω ρεζέρβα και εχει και αλλο χώρο να βάλεις πραγματα

            Αμα βγαλεις την εταζερα θα ειναι αρκετα διαφορετικα τα πραγματα!!..
            Ειναι μικροτερο για την κατηγορια και το αμαξωμα του το πορτπαγκαζ του chr..αυτο ειναι ενα δεδομενο. ειναι και plug in το συγκεκριμενο..οπως και του puma ειναι αρκετα μεγαλο για τη κατηγορια του..
            Αμα δεις κατι 400αρια που δινουν αλλοι θα δεις οτι ειναι πολυ κοντα με τα 310 chr..

            cirus A d P 2 Replies Last reply Reply Quote 1
            • cirus
              cirus @tolisk20 last edited by cirus

              @tolisk20 said in Toyota C-HR 2023:

              @cirus said in Toyota C-HR 2023:

              @tolisk20 said in Toyota C-HR 2023:

              2 παρατηρησεις για το αρθρο που παραθετω απο κατω και σε σχεση με τη συζητηση στις προηγουμενες σελιδες..
              1)γραφει για 100χλμ στο περιπου ηλεκτρικη αυτονομια μεσα στη πολη
              2)το 310L πορτ παγκαζ αν δειτε και στις φωτογραφιες δεν φαινεται κακο..προφανως και δεν ειναι μεγαλο..
              το ιδιο εχω παρατηρησει και στο δικο μου οπου η lexus δινει 317l και σε συγκριση με του κουμπαρου μου που εχει audi q2 (405l) και τα βαλαμε διπλα διπλα και φορτωσαμε..ειδαμε οτι του lexus ειναι στην χειροτερη το ιδιο αν οχι λιγο μεγαλυτερο..το δε μπροστινοκινητο lbx με τα 400 δεν συγκρινετε με το audi των 405
              Οποτε τα νουμερα αυτα παιζουν

              https://www.caranddriver.gr/review/arthro/test_drive_toyota_c_hr_plug_in_hybrid_220_spor_panisxyro_kai_gr-7843718/

              Αυτό εδώ:

              de7f0018-4b99-4b0a-8548-966c2705b7e4-image.png

              που ειναι 310 λίτρα φαίνεται οσο λέει, δηλαδή πάρα πολύ μικρό για c-suv

              κοιτα του puma σε αντιστοιχια που είναι στην bsuv κατηγορία σε αντιπαράθεση:

              09a4766b-0555-4f73-9937-de39066f8b3c-image.png

              δηλαδη αυτό που είναι 456 λίτρα πόσο φαίνεται ? 800?
              φαντασου οτι εκει μεσα (στο megabox που ειναι 80 λιτρα) σε μεγαλο ταξίδι βάζω ρεζέρβα και εχει και αλλο χώρο να βάλεις πραγματα

              Αμα βγαλεις την εταζερα θα ειναι αρκετα διαφορετικα τα πραγματα!!..
              Ειναι μικροτερο για την κατηγορια και το αμαξωμα του το πορτπαγκαζ του chr..αυτο ειναι ενα δεδομενο. ειναι και plug in το συγκεκριμενο..οπως και του puma ειναι αρκετα μεγαλο για τη κατηγορια του..
              Αμα δεις κατι 400αρια που δινουν αλλοι θα δεις οτι ειναι πολυ κοντα με τα 310 chr..

              Δεν ειναι βγαλμένη η εταζερα ουτε στο puma. Εχει τετοιο μηχανισμό που την σηκώνει μαζι με το ανοιγμα της πόρτας. Bytheway αλλο ενα πολύ ωραιο συστηματακι της ford. Γενικά έδωσε ρεστα στο χωρο αποσκευων στο puma

              8afe8db8-7cd1-4685-b4c1-e976044634b9-image.png

              Cirus the virus

              T G 2 Replies Last reply Reply Quote 2
              • T
                tolisk20 @cirus last edited by fanis75

                @cirus said in Toyota C-HR 2023:

                @tolisk20 said in Toyota C-HR 2023:

                @cirus said in Toyota C-HR 2023:

                @tolisk20 said in Toyota C-HR 2023:

                2 παρατηρησεις για το αρθρο που παραθετω απο κατω και σε σχεση με τη συζητηση στις προηγουμενες σελιδες..
                1)γραφει για 100χλμ στο περιπου ηλεκτρικη αυτονομια μεσα στη πολη
                2)το 310L πορτ παγκαζ αν δειτε και στις φωτογραφιες δεν φαινεται κακο..προφανως και δεν ειναι μεγαλο..
                το ιδιο εχω παρατηρησει και στο δικο μου οπου η lexus δινει 317l και σε συγκριση με του κουμπαρου μου που εχει audi q2 (405l) και τα βαλαμε διπλα διπλα και φορτωσαμε..ειδαμε οτι του lexus ειναι στην χειροτερη το ιδιο αν οχι λιγο μεγαλυτερο..το δε μπροστινοκινητο lbx με τα 400 δεν συγκρινετε με το audi των 405
                Οποτε τα νουμερα αυτα παιζουν

                https://www.caranddriver.gr/review/arthro/test_drive_toyota_c_hr_plug_in_hybrid_220_spor_panisxyro_kai_gr-7843718/

                Αυτό εδώ:

                de7f0018-4b99-4b0a-8548-966c2705b7e4-image.png

                που ειναι 310 λίτρα φαίνεται οσο λέει, δηλαδή πάρα πολύ μικρό για c-suv

                κοιτα του puma σε αντιστοιχια που είναι στην bsuv κατηγορία σε αντιπαράθεση:

                09a4766b-0555-4f73-9937-de39066f8b3c-image.png

                δηλαδη αυτό που είναι 456 λίτρα πόσο φαίνεται ? 800?
                φαντασου οτι εκει μεσα (στο megabox που ειναι 80 λιτρα) σε μεγαλο ταξίδι βάζω ρεζέρβα και εχει και αλλο χώρο να βάλεις πραγματα

                Αμα βγαλεις την εταζερα θα ειναι αρκετα διαφορετικα τα πραγματα!!..
                Ειναι μικροτερο για την κατηγορια και το αμαξωμα του το πορτπαγκαζ του chr..αυτο ειναι ενα δεδομενο. ειναι και plug in το συγκεκριμενο..οπως και του puma ειναι αρκετα μεγαλο για τη κατηγορια του..
                Αμα δεις κατι 400αρια που δινουν αλλοι θα δεις οτι ειναι πολυ κοντα με τα 310 chr..

                Δεν ειναι βγαλμένη η εταζερα ουτε στο puma. Εχει τετοιο μηχανισμό που την σηκώνει μαζι με το ανοιγμα της πόρτας. Bytheway αλλο ενα πολύ ωραιο συστηματακι της ford. Γενικά έδωσε ρεστα στο χωρο αποσκευων στο puma

                Ναι εννοω να μην φαινεται στο chr..sorry για τις φωτο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  groover1972 @cirus last edited by

                  Ωραία ιδέα το σήκωμα της εταζερας. Βασικά είναι σήκωμα και μετακίνηση μαζί. Σε κάτι τέτοια είναι πολύ καλή η Ford.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • B
                    bill_hsd last edited by bill_hsd

                    Δεν διαφωνώ οτι το Puma εχει καλό πορτ παγκαζ (για την κατηγορία του), αν και το C-HR ειναι overall πιο ευρύχωρο λόγω μεγαλύτερης κατηγορίας-μεταξονίου.
                    Πάντως αν ψηνόμουν για PHEV C-HR (που δεν, κυρίως λόγω διλιτρου), δεν θα με απασχολούσε τόσο ο (εστω και περιορισμένος σε σχεση με τις άλλες εκδόσεις) χώρος αποσκευώ, αφού ολα τα PHEV έχουν γενικά μικρό πορτ παγκαζ, όσο το γεγονός οτι, επειδή η TNGA-C πλατφόρμα μάλλον δεν ειχε σχεδιαστεί εξαρχής για PHEV, η μπαταρία κρέμεται κάτω από το πάτωμα, με αποτέλεσμα η απόσταση από το έδαφος και η αντίστοιχη γωνία ράμπας να ειναι αρκετά μικρή.

                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • cirus
                      cirus @bill_hsd last edited by

                      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

                      Δεν διαφωνώ οτι το Puma εχει καλό πορτ παγκαζ (για την κατηγορία του), αν και το C-HR ειναι overall πιο ευρύχωρο λόγω μεγαλύτερης κατηγορίας-μεταξονίου.
                      Πάντως αν ψηνόμουν για PHEV C-HR (που δεν, κυρίως λόγω διλιτρου), δεν θα με απασχολούσε τόσο ο (εστω και περιορισμένος σε σχεση με τις άλλες εκδόσεις) χώρος αποσκευώ, αφού ολα τα PHEV έχουν γενικά μικρό πορτ παγκαζ, όσο το γεγονός οτι, επειδή η TNGA-C πλατφόρμα μάλλον δεν ειχε σχεδιαστεί εξαρχής για PHEV, η μπαταρία κρέμεται κάτω από το πάτωμα, με αποτέλεσμα η απόσταση από το έδαφος και η αντίστοιχη γωνία ράμπας να ειναι αρκετά μικρή.

                      Κυρίως η τιμη με χαλάει αλλά και το Πορτ μπαγκαζ δεν θέλω κάτι τρελό. Σωστά λες όλα τα phev έχουν μικρό . Αλλά 300 λίτρα σε συνάρτηση με την τιμή με ξενερώνουν

                      Cirus the virus

                      G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        groover1972 @cirus last edited by

                        @cirus said in Toyota C-HR 2023:

                        @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

                        Δεν διαφωνώ οτι το Puma εχει καλό πορτ παγκαζ (για την κατηγορία του), αν και το C-HR ειναι overall πιο ευρύχωρο λόγω μεγαλύτερης κατηγορίας-μεταξονίου.
                        Πάντως αν ψηνόμουν για PHEV C-HR (που δεν, κυρίως λόγω διλιτρου), δεν θα με απασχολούσε τόσο ο (εστω και περιορισμένος σε σχεση με τις άλλες εκδόσεις) χώρος αποσκευώ, αφού ολα τα PHEV έχουν γενικά μικρό πορτ παγκαζ, όσο το γεγονός οτι, επειδή η TNGA-C πλατφόρμα μάλλον δεν ειχε σχεδιαστεί εξαρχής για PHEV, η μπαταρία κρέμεται κάτω από το πάτωμα, με αποτέλεσμα η απόσταση από το έδαφος και η αντίστοιχη γωνία ράμπας να ειναι αρκετά μικρή.

                        Κυρίως η τιμη με χαλάει αλλά και το Πορτ μπαγκαζ δεν θέλω κάτι τρελό. Σωστά λες όλα τα phev έχουν μικρό . Αλλά 300 λίτρα σε συνάρτηση με την τιμή με ξενερώνουν

                        Από την ευρυχωρια του Puma, στον τάφο του CHR, εκεί να δεις ξενερωμα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          tolisk20 last edited by

                          Μιας και μιλαμε για plug in

                          https://www.drive.gr/news/toyota-epizimia-osa-plug-hybrid-bgazoyn-pano-apo-100-km

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • katafractos17
                            katafractos17 last edited by

                            Προσπαθεί τώρα ο Cirus να πείσει τους Τογιοταίους, ότι κάποιο άλλο αυτοκίνητο που δεν είναι Τογιότα, υπερέχει σε κάποιο σημείο.
                            Χαχαχα...

                            alt text

                            B fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 6
                            • B
                              bill_hsd @katafractos17 last edited by bill_hsd

                              @katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:

                              Προσπαθεί τώρα ο Cirus να πείσει τους Τογιοταίους, ότι κάποιο άλλο αυτοκίνητο που δεν είναι Τογιότα, υπερέχει σε κάποιο σημείο.
                              Χαχαχα...

                              Από ό,τι φαίνεται έχουμε πειθώ τουλάχιστον...Ο @cirus από δηλωμένος αντι-Τογιοταίος, άρχισε να τα γυροφέρνει στο μυαλό του και δη το C-HR, που κατα καιρούς του εχει σύρει τον εξάψαλμο...😂

                              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • I
                                ilias-a last edited by

                                Λιγο πολυ ολοι μετα τα 45 ή σε καποιο πριμιουμ θα πανε ή σε καποιο τογιοτα θα καταληξουν, εξαιρεση ο ταξιδευτης που εχει αλλη καψουρα.😊

                                B C 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                                • B
                                  bill_hsd @ilias-a last edited by

                                  @ilias-a said in Toyota C-HR 2023:

                                  Λιγο πολυ ολοι μετα τα 45 ή σε καποιο πριμιουμ θα πανε ή σε καποιο τογιοτα θα καταληξουν, εξαιρεση ο ταξιδευτης που εχει αλλη καψουρα.😊

                                  Προσωπικά ειχα αντίστροφη πορεία. Προερχόμενος απο διαφορα premium, κατέληξα σε Toyota...και δεν είμαι καν 45!
                                  Γνωρίζω αρκετούς με ανάλογη προϊστορία και "κατάληξη".

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • cirus
                                    cirus @bill_hsd last edited by

                                    @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

                                    @katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:

                                    Προσπαθεί τώρα ο Cirus να πείσει τους Τογιοταίους, ότι κάποιο άλλο αυτοκίνητο που δεν είναι Τογιότα, υπερέχει σε κάποιο σημείο.
                                    Χαχαχα...

                                    Από ό,τι φαίνεται έχουμε πειθώ τουλάχιστον...Ο @cirus από δηλωμένος αντι-Τογιοταίος, άρχισε να τα γυροφέρνει στο μυαλό του και δη το C-HR, που κατα καιρούς του εχει σύρει τον εξάψαλμο...😂

                                    Μωρέ γερνάω , οπότε οι παππουδιερες αρχίζουν και πλησιάζουν αυτά που θέλω. Είναι αναπόφευκτο χαχαχαχαχαχα. Μην νομίζεις ότι δεν θα κράζω αν έχω Toyota πάντως . Και το chr είναι το πιο δήθεν σχεδιαστικά . Αλλά είναι όμορφο τουλάχιστον . Το άλλο το Corolla cross δεν βλέπεται . Και αυτό καλό αυτοκίνητο είναι και ας το κοροϊδεύω

                                    Cirus the virus

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • ataim
                                      ataim last edited by

                                      Γερνας και έχει χαλάσει μάλλον και η όραση σου

                                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • cirus
                                        cirus @ataim last edited by

                                        @ataim said in Toyota C-HR 2023:

                                        Γερνας και έχει χαλάσει μάλλον και η όραση σου

                                        Ισχύει και αυτό δυστηχως . Βέβαια είναι και καλό. Έχουμε χαμηλότερα expectations 🤣

                                        Cirus the virus

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • P
                                          panormus772 last edited by

                                          Eνα επίσης σοβαρό θέμα -για μένα τουλάχιστον- με το CHR είναι κι η έλλειψη πίσω υαλοκαθαριστήρα. Και τα περί αεροδυναμικής που καθαρίζει το τζάμι καθώς κινείται, τα ακούω βερεσέ.. Κάτσε να σε πετύχει καμιά λασποβροχή ή όταν πας να κάνεις όπισθεν με καρεκλοπόδαρα κ.τ.λ. και θα δούμε αν δεν χρειάζεται.

                                          Σε ξένα site είδα πως ο ψηφιακός κεντρικός καθρέπτης στο παρμπριζ είναι στανταρ μόνο στην Premiere και λένε ότι μπορούν να τον παραγγείλουν ως extra. Eπειδή Ελλάδα δεν βρήκα κάτι, ξέρουμε αν μπαίνει και στις άλλες εκδόσεις με παραγγελία;

                                          katafractos17 fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                          • katafractos17
                                            katafractos17 @panormus772 last edited by

                                            @panormus772 said in Toyota C-HR 2023:

                                            Eνα επίσης σοβαρό θέμα -για μένα τουλάχιστον- με το CHR είναι κι η έλλειψη πίσω υαλοκαθαριστήρα. Και τα περί αεροδυναμικής που καθαρίζει το τζάμι καθώς κινείται, τα ακούω βερεσέ.. Κάτσε να σε πετύχει καμιά λασποβροχή ή όταν πας να κάνεις όπισθεν με καρεκλοπόδαρα κ.τ.λ. και θα δούμε αν δεν χρειάζεται.

                                            Σε ξένα site είδα πως ο ψηφιακός κεντρικός καθρέπτης στο παρμπριζ είναι στανταρ μόνο στην Premiere και λένε ότι μπορούν να τον παραγγείλουν ως extra. Eπειδή Ελλάδα δεν βρήκα κάτι, ξέρουμε αν μπαίνει και στις άλλες εκδόσεις με παραγγελία;

                                            Αυτό με τους πίσω υαλοκαθαριστήρες στα κουπέ, πραγματικά με ξεπερνάει.
                                            Όχι μόνο για το C-HR αλλά και για τόσα και τόσα ακόμη μοντέλα.
                                            Την έχουν δει όλοι οι κατασκευαστές σπορ, που θα τους χαλάσει την αεροδυναμική.
                                            Σιγά τα Ferrari και τα Porsche ρε ψωριάρηδες.
                                            Βάλτε εκεί ένα υαλοκαθαριστήρα, που θα πρέπει να είμαστε συνέχεια με το πανάκι να καθαρίζουμε.

                                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 111
                                            • 112
                                            • 113
                                            • 112 / 113
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr