Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota C-HR 2023
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota C-HR 2023
    • 1
    • 2
    • 109
    • 110
    • 111
    • 112
    • 113
    • 114
    • 115
    • 116
    • 111 / 116
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    114
    2317
    133071
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      araxnis @supergeorge last edited by

      @supergeorge said in Toyota C-HR 2023:

      @chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:

      @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

      @chrisk6 said in Toyota C-HR 2023:

      Crossover ναι. SUV δεν το λες.

      Δεν θα διαφωνήσω ούτες όμως θα συμφωνήσω, αφού δεν υπάρχει σαφής ορισμός (και διαχωρισμός) μεταξύ αυτών των 2. Εαν το αναλύσουμε: Sport ειναι (σε εμφάνιση και επιδόσεις το 2λιτρο), Utility δεν ειναι και Vehicle ειναι.

      Πάντως η toyota ως σουβ το αναφέρει.

      19f7dd72-64e9-49b8-8bbc-71bb28cbdb87-image.png

      Θα μας βλεπουν οι Αμερικανοι να λεμε SUV το CHR και αντιστοιχα crossovers (κατ εμε τουλαχιστον) και θα μας παρουν με τις ντοματες. 😂.

      Καλά βλέπεις αμερικανικά reviews πχ για το RAV4 ή το CRV και τα αναφέρουν ως μεσαία ή και μικρομεσαία. Γελάνε με κάτι Yaris Cross.

      Τώρα που είχαμε τους Αμερικανούς για την άσκηση κάτι μικρά τύπου 108-C1 συναδέλφων τα έβγαζαν φωτό, δεν είχαν ξαναδεί τόσο μικρά αυτοκίνητα( αν και το Smart έκανε κάποια χρόνια θραύση και εκεί). Όπως επίσης με τα scooter..Τελείως διαφορετική φιλοσοφία...Η πλειοψηφία τους βέβαια ήταν Τεξανοί, όπου κυριαρχούν τα ημιφορτηγά...

      If in doubt...flat out!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • cirus
        cirus @supergeorge last edited by cirus

        @supergeorge said in Toyota C-HR 2023:

        @cirus said in Toyota C-HR 2023:

        @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

        Να τα πάρουμε με τη σειρά;

        @cirus Καλοπούλητο το Puma κι εύχομαι σύντομα το nickname να γίνει chrus... Δεν θα το μετανιώσεις 😜

        Ευχαριστώ πολύ αν και δύσκολο το βλέπω γιατι ειναι ο συναγωνισμός με αλλα πολύ εντονος και αν και σε αξιοπιστια και ποιοτητα ιαπωνεζικη ειναι δυνατο, σε χώρους και τιμη για οτι δίνει ειναι κακο (310 λίτρα!!!) και με αλμυρη τιμη . Το πολύ δυνατο σημειο του στα hybrid δεν ισχύει και πάρα πολύ στα plug in γιατι και τα ανταγωνιστικα και αυτό τσαμπα θα κινουνται μεσα στην πόλη με μπαταρια. Ειναι ομως πολύ ομορφο . Τουλάχιστον οι χώροι για τους πίσω δεν με ενδιαφέρουν πολύ οποτε σε αυτό δεν χανει πολύ

        Θα δουμε

        Το καλό με τα PHEV της Toyota είναι ότι με άδεια μπαταρία δουλεύουν ακριβώς όπως τα HEV της. Ίδια συμπεριφορά και κατανάλωση. Δε κουβαλάς δηλαδή απλά το επιπλέον βάρος των μπαταριών.

        Δεν έχω διαβάσει να το κάνει αυτό άλλη εταιρεία.

        Αδιάφορο τελείως για μένα. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου πόσο θα καίει σε ταξίδι 3-4 φορές τον χρόνο . Μέσα στην πόλη αν βγάζει 60-80 χλμ ηλεκτρικά μόνο είμαι καλυμμένος. Τα πολλά χλμ γίνονται στο κάθε μέρα οχιβσε ταξίδια . Και 10 και 13 λίτρα να καίει σε ταξίδι σιγά . Πόσα χλμ θα κάνει σε ταξίδι ας τα πληρώσω παραπάνω αυτά δεν με νοιάζει

        Cirus the virus

        gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • gatoz
          gatoz @cirus last edited by gatoz

          @cirus said in Toyota C-HR 2023:

          @supergeorge said in Toyota C-HR 2023:

          @cirus said in Toyota C-HR 2023:

          @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

          Να τα πάρουμε με τη σειρά;

          @cirus Καλοπούλητο το Puma κι εύχομαι σύντομα το nickname να γίνει chrus... Δεν θα το μετανιώσεις 😜

          Ευχαριστώ πολύ αν και δύσκολο το βλέπω γιατι ειναι ο συναγωνισμός με αλλα πολύ εντονος και αν και σε αξιοπιστια και ποιοτητα ιαπωνεζικη ειναι δυνατο, σε χώρους και τιμη για οτι δίνει ειναι κακο (310 λίτρα!!!) και με αλμυρη τιμη . Το πολύ δυνατο σημειο του στα hybrid δεν ισχύει και πάρα πολύ στα plug in γιατι και τα ανταγωνιστικα και αυτό τσαμπα θα κινουνται μεσα στην πόλη με μπαταρια. Ειναι ομως πολύ ομορφο . Τουλάχιστον οι χώροι για τους πίσω δεν με ενδιαφέρουν πολύ οποτε σε αυτό δεν χανει πολύ

          Θα δουμε

          Το καλό με τα PHEV της Toyota είναι ότι με άδεια μπαταρία δουλεύουν ακριβώς όπως τα HEV της. Ίδια συμπεριφορά και κατανάλωση. Δε κουβαλάς δηλαδή απλά το επιπλέον βάρος των μπαταριών.

          Δεν έχω διαβάσει να το κάνει αυτό άλλη εταιρεία.

          Αδιάφορο τελείως για μένα. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου πόσο θα καίει σε ταξίδι 3-4 φορές τον χρόνο . Μέσα στην πόλη αν βγάζει 60-80 χλμ ηλεκτρικά μόνο είμαι καλυμμένος

          εγω ξερω οχι τι να σου να παρεις ΑΛΛΑ τι να μην παρεις
          στη λιστα των μη, ειμαστε ηδη σε ενα νημα της. επεκτεινεται και στο μπραντ. τρομαρα του. σιγα μην ειναι μπραντ. σαν ενσημο του τεβε ακουγεται
          το ιδια ξερεις για ποια. μακρυα. αλλιως θα σε αφησουν αυτα. μακρυα. σε καποιο δρομο. με την οικογενεια και γεματος αποσκευες.

          #milf-a-man

          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • cirus
            cirus @gatoz last edited by cirus

            @gatoz said in Toyota C-HR 2023:

            @cirus said in Toyota C-HR 2023:

            @supergeorge said in Toyota C-HR 2023:

            @cirus said in Toyota C-HR 2023:

            @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

            Να τα πάρουμε με τη σειρά;

            @cirus Καλοπούλητο το Puma κι εύχομαι σύντομα το nickname να γίνει chrus... Δεν θα το μετανιώσεις 😜

            Ευχαριστώ πολύ αν και δύσκολο το βλέπω γιατι ειναι ο συναγωνισμός με αλλα πολύ εντονος και αν και σε αξιοπιστια και ποιοτητα ιαπωνεζικη ειναι δυνατο, σε χώρους και τιμη για οτι δίνει ειναι κακο (310 λίτρα!!!) και με αλμυρη τιμη . Το πολύ δυνατο σημειο του στα hybrid δεν ισχύει και πάρα πολύ στα plug in γιατι και τα ανταγωνιστικα και αυτό τσαμπα θα κινουνται μεσα στην πόλη με μπαταρια. Ειναι ομως πολύ ομορφο . Τουλάχιστον οι χώροι για τους πίσω δεν με ενδιαφέρουν πολύ οποτε σε αυτό δεν χανει πολύ

            Θα δουμε

            Το καλό με τα PHEV της Toyota είναι ότι με άδεια μπαταρία δουλεύουν ακριβώς όπως τα HEV της. Ίδια συμπεριφορά και κατανάλωση. Δε κουβαλάς δηλαδή απλά το επιπλέον βάρος των μπαταριών.

            Δεν έχω διαβάσει να το κάνει αυτό άλλη εταιρεία.

            Αδιάφορο τελείως για μένα. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου πόσο θα καίει σε ταξίδι 3-4 φορές τον χρόνο . Μέσα στην πόλη αν βγάζει 60-80 χλμ ηλεκτρικά μόνο είμαι καλυμμένος

            εγω ξερω οχι τι να σου να παρεις ΑΛΛΑ τι να μην παρεις
            στη λιστα των μη, ειμαστε ηδη σε ενα νημα της. επεκτεινεται και στο μπραντ. τρομαρα του. σιγα μην ειναι μπραντ. σαν ενσημο του τεβε ακουγεται
            το ιδια ξερεις για ποια. μακρυα. αλλιως θα σε αφησουν αυτα. μακρυα. με την οικογενεια και γεματος αποσκευες.

            Stellantis και plug in είναι ξεκομενα για μένα. Ουτε μια στο εκατομμύριο. Χίλιες φορές ένα άγνωστο Κινέζο από τα γνωστά stellantis

            Cirus the virus

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              tolisk20 last edited by

              Για εδω εισαι @cirus
              Το μονο που διαφερει απ τα θελω σου ειναι οτι δεν ειναι αδιαφορο..xedoisong_lynk_and_co_01-2.jpg

              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • cirus
                cirus @tolisk20 last edited by cirus

                @tolisk20 said in Toyota C-HR 2023:

                Για εδω εισαι @cirus
                Το μονο που διαφερει απ τα θελω σου ειναι οτι δεν ειναι αδιαφορο..!

                ειναι στα υποψιν αν και περιμενω το νεο μοντελο με την μεγαλύτερη αυτονομια και τον 4κιλυνδρο ποιο δυνατο κινητηρα αντι τρικυλινδρο. Βεβαια ειναι στα υποψιν και σε μεταχειρεσμενο αυτο. Θα δουμε. Εχω και αλλα στα υποψιν

                Cirus the virus

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  george.y last edited by george.y

                  Επειδη γενικά κοιτάω το CH-R αναρωτιέμαι πόσο νόημα έχει η αγορά του plugin σε σχεση με το απλό

                  Εστω οτι συγκρίνουμε το HEV 1.8 με το plug in (που ειναι 2λιτρο -εφόσον μονο διλιτρο βγαινει)

                  Εστω ότι καποιος κάνει το χρόνο 7.500 μεσα στην πολη

                  • Με HEV πχ με 4-4.5lt/100km της υβριδικης εκδοσης, τα 66 km κοστιζουν περιπου 4,6-5.2 ευρώ, αρα τα 7500 χλμ κοστίζουν 525-590 ευρω (τιμή βενζινης 1.750)
                  • Επειδή δεν τα εχω ψαξει, πόσο είναι το κοστος σε ευρώ για φόρτιση σε σπίτι της μπαταρίας του CH-R που δινει 66 χλμ όπως λέει - και αντιστοιχα για τα 7500 χλμ ενος ετους στην πολη;

                  Η ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε μία μπαταρία 13,6 kWh, που σύμφωνα με την Toyota μπορεί να εξασφαλίσει αυτονομία για έως και 66 χλμ., την ώρα που για μία πλήρη φόρτισή της (μέσω onboard φορτιστή 3,5 kW) χρειάζονται περίπου 4 ώρες.

                  Με το δεδομένο ότι το συγκεκριμενο εχει και φορο πολυτελείας 440 ευρω το χρόνο αν δεν κανω λαθος (που το 1.8 HEV δεν εχει) πόσο πιο συμφέρον είναι (αν είναι);

                  (επισης έχει διαφορά και στην τιμή αλλα ας το αφήσουμε αυτο)

                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @george.y last edited by

                    @george-y said in Toyota C-HR 2023:

                    Επειδη γενικά κοιτάω το CH-R αναρωτιέμαι πόσο νόημα έχει η αγορά του plugin σε σχεση με το απλό

                    Έχει τεράστιο νόημα, αφού ειναι ένα συνολικά πολύ καλύτερο αυτοκίνητο. Δεν έχει κανένα νόημα με οικονομικά κριτήρια και μόνο. Τόσο απλά! Ποτέ δεν έχει νόημα η αγορά ενός καλού αυτοκινήτου με οικονομικά κριτήρια - τα κριτήρια ειναι άλλα και κυρίως ότι θέλει κάποιος να οδηγεί ό,τι καλύτερο μπορεί να αγοράσει με τα χρήματά του.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      george.y @fanis75 last edited by

                      @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

                      @george-y said in Toyota C-HR 2023:

                      Επειδη γενικά κοιτάω το CH-R αναρωτιέμαι πόσο νόημα έχει η αγορά του plugin σε σχεση με το απλό

                      Έχει τεράστιο νόημα, αφού ειναι ένα συνολικά πολύ καλύτερο αυτοκίνητο. Δεν έχει κανένα νόημα με οικονομικά κριτήρια και μόνο. Τόσο απλά! Ποτέ δεν έχει νόημα η αγορά ενός καλού αυτοκινήτου με οικονομικά κριτήρια - τα κριτήρια ειναι άλλα και κυρίως ότι θέλει κάποιος να οδηγεί ό,τι καλύτερο μπορεί να αγοράσει με τα χρήματά του.

                      Οκ ίσως δεν το τόνισα αρκετα, η ερώτηση αφορά καθαρά το οικονομικό, το οτι είναι καλύτερο αυτοκίνητο είναι δεδομένο και κατανοητό

                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • katafractos17
                        katafractos17 last edited by

                        Εντελώς μπακαλίστικα, αν το βάλουμε με 0,18 την kWh για να καλύψουμε και τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις, μια πλήρης φόρτιση κοστίζει 0,18×13,6=2,44€.
                        Τα 66χλμ που λέει το εργοστάσιο δεν θα τα βγάλει ποτέ σε πραγματικές συνθήκες, αλλά ένα μέσω όρο 50χλμ θα βγάζει.
                        Οπότε έχουμε 2,44÷50=0,044€ το χιλιόμετρο.
                        0,044€×7500χλμ=330€.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • cirus
                          cirus @george.y last edited by

                          @george-y said in Toyota C-HR 2023:

                          @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

                          @george-y said in Toyota C-HR 2023:

                          Επειδη γενικά κοιτάω το CH-R αναρωτιέμαι πόσο νόημα έχει η αγορά του plugin σε σχεση με το απλό

                          Έχει τεράστιο νόημα, αφού ειναι ένα συνολικά πολύ καλύτερο αυτοκίνητο. Δεν έχει κανένα νόημα με οικονομικά κριτήρια και μόνο. Τόσο απλά! Ποτέ δεν έχει νόημα η αγορά ενός καλού αυτοκινήτου με οικονομικά κριτήρια - τα κριτήρια ειναι άλλα και κυρίως ότι θέλει κάποιος να οδηγεί ό,τι καλύτερο μπορεί να αγοράσει με τα χρήματά του.

                          Οκ ίσως δεν το τόνισα αρκετα, η ερώτηση αφορά καθαρά το οικονομικό, το οτι είναι καλύτερο αυτοκίνητο είναι δεδομένο και κατανοητό

                          αν έχεις φβ σπίτι και ειναι δωρεαν το ρευμα υπάρχει περιπτωση και να συμφερει. αλλα μαλλον μικρο οφελος και θα πάρει και πολύ να φανει.

                          Μια σκεψη ειναι η εξης:
                          "Αλλα επειδη εχεις δικιο οτι στην toyota παρα ειναι μεγαλη η διαφορά σε τιμη και πληρώνεις και φορο πολυτελειας........

                          καλύτερα σε κάνα κινεζο που πληρωνεις plug in οσο πληρώνεις για το Full hybrid toyota και βαζουν 1.5 turbo κινητηρες συνηθως χωρις φορο πολυτελειας. "

                          Cirus the virus

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • moysatos
                            moysatos last edited by

                            Youtube Video

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tolisk20 last edited by tolisk20

                              2 παρατηρησεις για το αρθρο που παραθετω απο κατω και σε σχεση με τη συζητηση στις προηγουμενες σελιδες..
                              1)γραφει για 100χλμ στο περιπου ηλεκτρικη αυτονομια μεσα στη πολη
                              2)το 310L πορτ παγκαζ αν δειτε και στις φωτογραφιες δεν φαινεται κακο..προφανως και δεν ειναι μεγαλο..
                              το ιδιο εχω παρατηρησει και στο δικο μου οπου η lexus δινει 317l και σε συγκριση με του κουμπαρου μου που εχει audi q2 (405l) και τα βαλαμε διπλα διπλα και φορτωσαμε..ειδαμε οτι του lexus ειναι στην χειροτερη το ιδιο αν οχι λιγο μεγαλυτερο..το δε μπροστινοκινητο lbx με τα 400 δεν συγκρινετε με το audi των 405
                              Οποτε τα νουμερα αυτα παιζουν

                              https://www.caranddriver.gr/review/arthro/test_drive_toyota_c_hr_plug_in_hybrid_220_spor_panisxyro_kai_gr-7843718/

                              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • cirus
                                cirus @tolisk20 last edited by cirus

                                @tolisk20 said in Toyota C-HR 2023:

                                2 παρατηρησεις για το αρθρο που παραθετω απο κατω και σε σχεση με τη συζητηση στις προηγουμενες σελιδες..
                                1)γραφει για 100χλμ στο περιπου ηλεκτρικη αυτονομια μεσα στη πολη
                                2)το 310L πορτ παγκαζ αν δειτε και στις φωτογραφιες δεν φαινεται κακο..προφανως και δεν ειναι μεγαλο..
                                το ιδιο εχω παρατηρησει και στο δικο μου οπου η lexus δινει 317l και σε συγκριση με του κουμπαρου μου που εχει audi q2 (405l) και τα βαλαμε διπλα διπλα και φορτωσαμε..ειδαμε οτι του lexus ειναι στην χειροτερη το ιδιο αν οχι λιγο μεγαλυτερο..το δε μπροστινοκινητο lbx με τα 400 δεν συγκρινετε με το audi των 405
                                Οποτε τα νουμερα αυτα παιζουν

                                https://www.caranddriver.gr/review/arthro/test_drive_toyota_c_hr_plug_in_hybrid_220_spor_panisxyro_kai_gr-7843718/

                                Αυτό εδώ:

                                de7f0018-4b99-4b0a-8548-966c2705b7e4-image.png

                                που ειναι 310 λίτρα φαίνεται οσο λέει, δηλαδή πάρα πολύ μικρό για c-suv

                                κοιτα του puma σε αντιστοιχια που είναι στην bsuv κατηγορία σε αντιπαράθεση:

                                09a4766b-0555-4f73-9937-de39066f8b3c-image.png

                                δηλαδη αυτό που είναι 456 λίτρα πόσο φαίνεται ? 800?
                                φαντασου οτι εκει μεσα (στο megabox που ειναι 80 λιτρα) σε μεγαλο ταξίδι βάζω ρεζέρβα και εχει και αλλο χώρο να βάλεις πραγματα

                                Cirus the virus

                                fanis75 T 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @cirus last edited by

                                  @cirus said in Toyota C-HR 2023:

                                  που ειναι 310 λίτρα φαίνεται οσο λέει, δηλαδή πάρα πολύ μικρό για c-suv

                                  κοιτα του puma σε αντιστοιχια που είναι στην bsuv κατηγορία σε αντιπαράθεση:

                                  H φωτογραφία του chr ειναι με το πάτωμα τέρμα πάνω και χάνεις πολύ χώρο. Εαν βάλεις και το πάτωμα του πούμα τέρμα πάνω, τότε μπορείς να τα δεις διπλα διπλα. Βέβαια το Πούμα κερδίζει με το megabox, δεν το συζητάω.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • B
                                    bill_hsd last edited by

                                    @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

                                    @cirus said in Toyota C-HR 2023:

                                    που ειναι 310 λίτρα φαίνεται οσο λέει, δηλαδή πάρα πολύ μικρό για c-suv

                                    κοιτα του puma σε αντιστοιχια που είναι στην bsuv κατηγορία σε αντιπαράθεση:

                                    H φωτογραφία του chr ειναι με το πάτωμα τέρμα πάνω και χάνεις πολύ χώρο. Εαν βάλεις και το πάτωμα του πούμα τέρμα πάνω, τότε μπορείς να τα δεις διπλα διπλα. Βέβαια το Πούμα κερδίζει με το megabox, δεν το συζητάω.

                                    Στα C-HR 2.0 PHEV και 2.0 HEV το πορτ παγκαζ είναι πιο ρηχό από του 1.8 C-HR, δεν πάει πιο κάτω το πάτωμα.
                                    Μόνο το 1.8 C-HR που εχει τη 12V μπαταρία μπροστά, εχει πιο βαθύ πάτωμα και μεγαλύτερο πορτ παγκάζ.
                                    Το ίδιο συμβαίνει και στο 1ης γενιάς C-HR και στο Corolla Cross.Τα 1.8 εχουν μεγαλύτερο πορτ παγκαζ από τα 2.0 για τον ίδιο λόγο.
                                    Πάντως, για να είμαστε αντικειμενικοί,τα 456 λιτρα του Puma, μου φαίνονται 376+80 του megabox, συνεπώς μάλλον δεν ειναι 456 λιτρα πληρως εκμετάλλευσιμα σε ενιαίο χώρο.

                                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • cirus
                                      cirus @bill_hsd last edited by cirus

                                      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

                                      @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

                                      @cirus said in Toyota C-HR 2023:

                                      που ειναι 310 λίτρα φαίνεται οσο λέει, δηλαδή πάρα πολύ μικρό για c-suv

                                      κοιτα του puma σε αντιστοιχια που είναι στην bsuv κατηγορία σε αντιπαράθεση:

                                      H φωτογραφία του chr ειναι με το πάτωμα τέρμα πάνω και χάνεις πολύ χώρο. Εαν βάλεις και το πάτωμα του πούμα τέρμα πάνω, τότε μπορείς να τα δεις διπλα διπλα. Βέβαια το Πούμα κερδίζει με το megabox, δεν το συζητάω.

                                      Στα C-HR 2.0 PHEV και 2.0 HEV το πορτ παγκαζ είναι πιο ρηχό από του 1.8 C-HR, δεν πάει πιο κάτω το πάτωμα.
                                      Μόνο το 1.8 C-HR που εχει τη 12V μπαταρία μπροστά, εχει πιο βαθύ πάτωμα και μεγαλύτερο πορτ παγκάζ.
                                      Το ίδιο συμβαίνει και στο 1ης γενιάς C-HR και στο Corolla Cross.Τα 1.8 εχουν μεγαλύτερο πορτ παγκαζ από τα 2.0 για τον ίδιο λόγο.
                                      Πάντως, για να είμαστε αντικειμενικοί,τα 456 λιτρα του Puma, μου φαίνονται 376+80 του megabox, συνεπώς μάλλον δεν ειναι 456 λιτρα πληρως εκμετάλλευσιμα σε ενιαίο χώρο.

                                      456 ειναι ολα μαζι οπως λές μαζι με το megabox

                                      Ειναι πλήρως εκμεταλεύσιμα φιλε , ειναι εκπληκτικα καλό σε αυτό για το μεγεθος του και βοηθαει και αν θες να βάλεις κάτι πολύ ψηλο επισης! Ειναι τετραγωνισμενο το megabox

                                      να μου πεις για τους πίσω επιβατες να σου πω ότι ειναι μετρια και οτι πεμπτο ατομο ειναι μονο για βασανισμο σε μεγαλες αποστασεις αλλα ο χωρος αποσκευων του ειναι για φιλημα πραγματικα. Το προηγούμενο μου αμαξι ηταν octavia οπότε οπως καταλαβαίνεις ηταν πολύ ψηλα ο πήχης πηγαινοντας στο Puma . Ελεγα πω τωρα αστα βραστα γιατι το octavia είχε ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΧΩΡΟ και ειχα καλομαθει. Και ομως το puma ανταπεξηλθε μια χαρά και δεν χασαμε πολλα σε σχεση με το octavia (καλά εκει ριχνωντας τα πίσω καθισματα εμπαινε πραγματικο στρώμα αν ηθελες χαχαχαχα

                                      Cirus the virus

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • T
                                        tolisk20 @cirus last edited by fanis75

                                        @cirus said in Toyota C-HR 2023:

                                        @tolisk20 said in Toyota C-HR 2023:

                                        2 παρατηρησεις για το αρθρο που παραθετω απο κατω και σε σχεση με τη συζητηση στις προηγουμενες σελιδες..
                                        1)γραφει για 100χλμ στο περιπου ηλεκτρικη αυτονομια μεσα στη πολη
                                        2)το 310L πορτ παγκαζ αν δειτε και στις φωτογραφιες δεν φαινεται κακο..προφανως και δεν ειναι μεγαλο..
                                        το ιδιο εχω παρατηρησει και στο δικο μου οπου η lexus δινει 317l και σε συγκριση με του κουμπαρου μου που εχει audi q2 (405l) και τα βαλαμε διπλα διπλα και φορτωσαμε..ειδαμε οτι του lexus ειναι στην χειροτερη το ιδιο αν οχι λιγο μεγαλυτερο..το δε μπροστινοκινητο lbx με τα 400 δεν συγκρινετε με το audi των 405
                                        Οποτε τα νουμερα αυτα παιζουν

                                        Αυτό εδώ:

                                        που ειναι 310 λίτρα φαίνεται οσο λέει, δηλαδή πάρα πολύ μικρό για c-suv

                                        κοιτα του puma σε αντιστοιχια που είναι στην bsuv κατηγορία σε αντιπαράθεση:

                                        δηλαδη αυτό που είναι 456 λίτρα πόσο φαίνεται ? 800?
                                        φαντασου οτι εκει μεσα (στο megabox που ειναι 80 λιτρα) σε μεγαλο ταξίδι βάζω ρεζέρβα και εχει και αλλο χώρο να βάλεις πραγματα

                                        Αμα βγαλεις την εταζερα θα ειναι αρκετα διαφορετικα τα πραγματα!!..
                                        Ειναι μικροτερο για την κατηγορια και το αμαξωμα του το πορτπαγκαζ του chr..αυτο ειναι ενα δεδομενο. ειναι και plug in το συγκεκριμενο..οπως και του puma ειναι αρκετα μεγαλο για τη κατηγορια του..
                                        Αμα δεις κατι 400αρια που δινουν αλλοι θα δεις οτι ειναι πολυ κοντα με τα 310 chr..

                                        cirus A d P 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                        • cirus
                                          cirus @tolisk20 last edited by cirus

                                          @tolisk20 said in Toyota C-HR 2023:

                                          @cirus said in Toyota C-HR 2023:

                                          @tolisk20 said in Toyota C-HR 2023:

                                          2 παρατηρησεις για το αρθρο που παραθετω απο κατω και σε σχεση με τη συζητηση στις προηγουμενες σελιδες..
                                          1)γραφει για 100χλμ στο περιπου ηλεκτρικη αυτονομια μεσα στη πολη
                                          2)το 310L πορτ παγκαζ αν δειτε και στις φωτογραφιες δεν φαινεται κακο..προφανως και δεν ειναι μεγαλο..
                                          το ιδιο εχω παρατηρησει και στο δικο μου οπου η lexus δινει 317l και σε συγκριση με του κουμπαρου μου που εχει audi q2 (405l) και τα βαλαμε διπλα διπλα και φορτωσαμε..ειδαμε οτι του lexus ειναι στην χειροτερη το ιδιο αν οχι λιγο μεγαλυτερο..το δε μπροστινοκινητο lbx με τα 400 δεν συγκρινετε με το audi των 405
                                          Οποτε τα νουμερα αυτα παιζουν

                                          https://www.caranddriver.gr/review/arthro/test_drive_toyota_c_hr_plug_in_hybrid_220_spor_panisxyro_kai_gr-7843718/

                                          Αυτό εδώ:

                                          de7f0018-4b99-4b0a-8548-966c2705b7e4-image.png

                                          που ειναι 310 λίτρα φαίνεται οσο λέει, δηλαδή πάρα πολύ μικρό για c-suv

                                          κοιτα του puma σε αντιστοιχια που είναι στην bsuv κατηγορία σε αντιπαράθεση:

                                          09a4766b-0555-4f73-9937-de39066f8b3c-image.png

                                          δηλαδη αυτό που είναι 456 λίτρα πόσο φαίνεται ? 800?
                                          φαντασου οτι εκει μεσα (στο megabox που ειναι 80 λιτρα) σε μεγαλο ταξίδι βάζω ρεζέρβα και εχει και αλλο χώρο να βάλεις πραγματα

                                          Αμα βγαλεις την εταζερα θα ειναι αρκετα διαφορετικα τα πραγματα!!..
                                          Ειναι μικροτερο για την κατηγορια και το αμαξωμα του το πορτπαγκαζ του chr..αυτο ειναι ενα δεδομενο. ειναι και plug in το συγκεκριμενο..οπως και του puma ειναι αρκετα μεγαλο για τη κατηγορια του..
                                          Αμα δεις κατι 400αρια που δινουν αλλοι θα δεις οτι ειναι πολυ κοντα με τα 310 chr..

                                          Δεν ειναι βγαλμένη η εταζερα ουτε στο puma. Εχει τετοιο μηχανισμό που την σηκώνει μαζι με το ανοιγμα της πόρτας. Bytheway αλλο ενα πολύ ωραιο συστηματακι της ford. Γενικά έδωσε ρεστα στο χωρο αποσκευων στο puma

                                          8afe8db8-7cd1-4685-b4c1-e976044634b9-image.png

                                          Cirus the virus

                                          T G 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                          • T
                                            tolisk20 @cirus last edited by fanis75

                                            @cirus said in Toyota C-HR 2023:

                                            @tolisk20 said in Toyota C-HR 2023:

                                            @cirus said in Toyota C-HR 2023:

                                            @tolisk20 said in Toyota C-HR 2023:

                                            2 παρατηρησεις για το αρθρο που παραθετω απο κατω και σε σχεση με τη συζητηση στις προηγουμενες σελιδες..
                                            1)γραφει για 100χλμ στο περιπου ηλεκτρικη αυτονομια μεσα στη πολη
                                            2)το 310L πορτ παγκαζ αν δειτε και στις φωτογραφιες δεν φαινεται κακο..προφανως και δεν ειναι μεγαλο..
                                            το ιδιο εχω παρατηρησει και στο δικο μου οπου η lexus δινει 317l και σε συγκριση με του κουμπαρου μου που εχει audi q2 (405l) και τα βαλαμε διπλα διπλα και φορτωσαμε..ειδαμε οτι του lexus ειναι στην χειροτερη το ιδιο αν οχι λιγο μεγαλυτερο..το δε μπροστινοκινητο lbx με τα 400 δεν συγκρινετε με το audi των 405
                                            Οποτε τα νουμερα αυτα παιζουν

                                            https://www.caranddriver.gr/review/arthro/test_drive_toyota_c_hr_plug_in_hybrid_220_spor_panisxyro_kai_gr-7843718/

                                            Αυτό εδώ:

                                            de7f0018-4b99-4b0a-8548-966c2705b7e4-image.png

                                            που ειναι 310 λίτρα φαίνεται οσο λέει, δηλαδή πάρα πολύ μικρό για c-suv

                                            κοιτα του puma σε αντιστοιχια που είναι στην bsuv κατηγορία σε αντιπαράθεση:

                                            09a4766b-0555-4f73-9937-de39066f8b3c-image.png

                                            δηλαδη αυτό που είναι 456 λίτρα πόσο φαίνεται ? 800?
                                            φαντασου οτι εκει μεσα (στο megabox που ειναι 80 λιτρα) σε μεγαλο ταξίδι βάζω ρεζέρβα και εχει και αλλο χώρο να βάλεις πραγματα

                                            Αμα βγαλεις την εταζερα θα ειναι αρκετα διαφορετικα τα πραγματα!!..
                                            Ειναι μικροτερο για την κατηγορια και το αμαξωμα του το πορτπαγκαζ του chr..αυτο ειναι ενα δεδομενο. ειναι και plug in το συγκεκριμενο..οπως και του puma ειναι αρκετα μεγαλο για τη κατηγορια του..
                                            Αμα δεις κατι 400αρια που δινουν αλλοι θα δεις οτι ειναι πολυ κοντα με τα 310 chr..

                                            Δεν ειναι βγαλμένη η εταζερα ουτε στο puma. Εχει τετοιο μηχανισμό που την σηκώνει μαζι με το ανοιγμα της πόρτας. Bytheway αλλο ενα πολύ ωραιο συστηματακι της ford. Γενικά έδωσε ρεστα στο χωρο αποσκευων στο puma

                                            Ναι εννοω να μην φαινεται στο chr..sorry για τις φωτο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 111
                                            • 112
                                            • 113
                                            • 114
                                            • 115
                                            • 116
                                            • 111 / 116
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr