-
@katafractos17 said in Audi Q3 3rd generation:
Άρα τα 50Κ και 60Κ που γράφουμε δεν έχουν και τόσο βάση.
Με τα παραπάνω το αυτοκίνητο νομίζω είναι σχεδόν πλήρες.Εγραψα και νωρίτερα:
"Έβαλα στον διαμορφωτή το 1.5 ντίζελ, με μεταλλικό χρώμα και τα matrix led μόνο, 57786. Με τις υγείες μας."
Δεν έβαλα τίποτε άλλο. -
Εχει 1,5 ντίζελ ? Νομίζω 2,0 λίτρα.
-
@babisstinson said in Audi Q3 3rd generation:
@katafractos17 said in Audi Q3 3rd generation:
Άρα τα 50Κ και 60Κ που γράφουμε δεν έχουν και τόσο βάση.
Με τα παραπάνω το αυτοκίνητο νομίζω είναι σχεδόν πλήρες.Εγραψα και νωρίτερα:
"Έβαλα στον διαμορφωτή το 1.5 ντίζελ, με μεταλλικό χρώμα και τα matrix led μόνο, 57786. Με τις υγείες μας."
Δεν έβαλα τίποτε άλλο.2λιτρος δεν είναι ο diesel?
Όπως και να έχει προσωπικά δεν κοιτάω diesel πλέον και φυσικά η απάντηση μου δεν πήγαινε σε εσένα αλλά σε όλους μας που αρχικά γράφαμε για 50αρια και πάνω γενικά. -
Αφού ψάχνεσαι να βρεις δικαιολογία.
Πάρτο και καλοταξιδο
-
Ναι λαθος, 2.0 ήθελα να γράψω.
Προφανώς και θα προτιμούσα το ντίζελ σε τέτοιο αμάξι, λόγω ροπής και κατανάλωσης. Φαντάζομαι το ίδιο μοτέρ με το νέο Α5 είναι.
Και κοντεύει τα 60K χωρίς καν να έχεις βάλει πακέτο S Line να δείξει πιο όμορφο. -
@supergeorge said in Audi Q3 3rd generation:
Όπως το έφτιαξα εγώ στο configurator σύμφωνα με τις προτιμήσεις μου έφτασε λίγο πάνω από 50k.
Στην Ελλάδα?
Σε κάθε περίπτωση μιλάω για έκδοση της προκοπής, όπως πρέπει να ειναι ένα πρίμιο.
-
@fanis75 said in Audi Q3 3rd generation:
@supergeorge said in Audi Q3 3rd generation:
Όπως το έφτιαξα εγώ στο configurator σύμφωνα με τις προτιμήσεις μου έφτασε λίγο πάνω από 50k.
Στην Ελλάδα?
Σε κάθε περίπτωση μιλάω για έκδοση της προκοπής, όπως πρέπει να ειναι ένα πρίμιο.
Σιγά το πρίμιο…..η χαρά του συνεργείου είναι…
-
@katafractos17 said in Audi Q3 3rd generation:
Άρα τα 50Κ και 60Κ που γράφουμε δεν έχουν και τόσο βάση.
Εδώ έχει έξτρα τους αερόσακους....χαχαχ....τι δεν έχει ελλείψεις!?!?!
Όσο για τα 50-60Κ, με κάποια βασικά για πρίμιο......
-
@kkostask said in Audi Q3 3rd generation:
Σιγά το πρίμιο…..η χαρά του συνεργείου είναι…
Πρίμιο δεν σημαίνει ότι δεν χαλάει.....βασικά σημαίνει το αντίθετο (εκτος εαν ειναι τζαπαν)!
-
-
@fanis75 said in Audi Q3 3rd generation:
@katafractos17 said in Audi Q3 3rd generation:
Άρα τα 50Κ και 60Κ που γράφουμε δεν έχουν και τόσο βάση.
Εδώ έχει έξτρα τους αερόσακους....χαχαχ....τι δεν έχει ελλείψεις!?!?!
Όσο για τα 50-60Κ, με κάποια βασικά για πρίμιο......
Βρε συ, αφού έχω βάλει όλο τον κατάλογο με το βασικό εξοπλισμό αλλά και γενικώς της advance έκδοσης που είναι αυτή που κοστίζει 42Κ.
Δεν ξέρω τι αμφισβητείς πάνω σε αυτό.
Δεν ξέρω πως κατάφερες να βάλεις τους αερόσακους ως έξτρα, αλλά καταλαβαίνεις νομίζω και μόνος σου ότι οι αερόσακοι δεν μπορούν να βρίσκονται στον έξτρα εξοπλισμό.
Δες παρακάτω τη διαμόρφωση με τα 42Κ και άνοιξε τον βασικό εξοπλισμό να διαπιστώσεις ότι είναι μέσα (εννοείται).
Είναι αστείο νομίζω να μιλάμε για έξτρα εξοπλισμό τους αερόσακους.
Μη τρελαθούμε.Όσο για τα κάποια βασικά που έβαλες τα οποία θεωρείς ότι χρειάζονται για να είναι πρίμιο, απαριθμησέ τα αναλυτικά, να τα δούμε και να κρίνουμε.
-
@lap said in Audi Q3 3rd generation:
Αφού ψάχνεσαι να βρεις δικαιολογία.
Πάρτο και καλοταξιδο
Μακάρι να μπορούσα.
Όταν θα έρθει η ώρα να τελειώσει η μίσθωση του 3008 θα δούμε.
Αν μπορώ, είναι σίγουρο ότι θα είναι στις επιλογές μου μαζί με το Terramar και τη X1.
Αν δεν μπορώ, φάτε μάτια ψάρια και θα βολευτώ με ότι γίνεται.
Σιγά μην ψάχνω να βρω δικαιολογία. Αφού μου αρέσει τρελά. Όταν θα έρθει το Σεπτέμβρη, θα το δούμε και από κοντά για να κρίνουμε καλύτερα. -
@katafractos17 said in Audi Q3 3rd generation:
Είναι αστείο νομίζω να μιλάμε για έξτρα εξοπλισμό τους αερόσακους.
Μη τρελαθούμε.
Όσο για τα κάποια βασικά που έβαλες τα οποία θεωρείς ότι χρειάζονται για να είναι πρίμιο, απαριθμησέ τα αναλυτικά, να τα δούμε και να κρίνουμε.To αστείο το έχει κάνει η Άουδι όχι εγώ....όπως είδες είναι έξτρα (μιλάω για τους πλευρικούς). Δεν έχω να πω κάτι παραπάνω, εαν ειναι λάθος ας φτιάξουν την διαμόρφωση!
Όσο για τα έξτρα, είναι π.χ. φώτα καλά, δερμάτινα καθίσματα με μνήμες, ηλιοροφή, ζάντες, infotainment, κλπ. Εαν κάνεις κλικ θα δεις πως ανεβαίνει η τιμή. Με 42Κ ειναι βασική έκδοση - τόσο κοστίζει το Τίγκουαν με 2-3 έξτρα.
-
@fanis75 said in Audi Q3 3rd generation:
@katafractos17 said in Audi Q3 3rd generation:
Είναι αστείο νομίζω να μιλάμε για έξτρα εξοπλισμό τους αερόσακους.
Μη τρελαθούμε.
Όσο για τα κάποια βασικά που έβαλες τα οποία θεωρείς ότι χρειάζονται για να είναι πρίμιο, απαριθμησέ τα αναλυτικά, να τα δούμε και να κρίνουμε.To αστείο το έχει κάνει η Άουδι όχι εγώ....όπως είδες είναι έξτρα (μιλάω για τους πλευρικούς). Δεν έχω να πω κάτι παραπάνω, εαν ειναι λάθος ας φτιάξουν την διαμόρφωση!
Ξανά λέω ότι έχω βάλει όλο τον εξοπλισμό στη προηγούμενη σελίδα και πριν έβαλα και link με τη διαμόρφωση.
Πάτα το σύνδεσμο και δες το.Προφανώς και έχει ξεμείνει κατά λάθος στη διαμόρφωση των έξτρα ή το κρατάνε και εκεί για κάποιο λόγο.
Περιλαμβάνονται παρόλα αυτά στο βασικό εξοπλισμό.@fanis75 said in Audi Q3 3rd generation:
Όσο για τα έξτρα, είναι π.χ. φώτα καλά, δερμάτινα καθίσματα με μνήμες, ηλιοροφή, ζάντες, infotainment, κλπ. Εαν κάνεις κλικ θα δεις πως ανεβαίνει η τιμή. Με 42Κ ειναι βασική έκδοση - τόσο κοστίζει το Τίγκουαν με 2-3 έξτρα.
Μια χαρά είναι τα matrix led με αυτόματη ρύθμιση δέσμης που έχει η βασική έκδοση.
Δεν χρειάζεται να αναβοσβήνουν σε σχεδιάκια για να είναι πρίμιουμ.Ζάντες συμφωνώ, αλλά έχει ωραιότατες 18αρες με 900€.
Η ηλιοροφή σίγουρα δίνει έναν άλλο αέρα και μια πολυτέλεια, αλλά στην Ελλάδα ίσως για κάποιους τους καλοκαιρινούς μήνες να μην είναι και τόσο must.
Δερμάτινα καθίσματα με ηλεκτρικές ρυθμίσεις θα συμφωνήσω ότι ίσως είναι απαιτούμενα σε ένα πρίμιουμ μοντέλο.
Δε σημαίνει όμως ότι αν δεν τα έχει είναι γυμνό.
Δε θυμάμαι καν αν τα έχουν οι αντίστοιχες BMW και Mercedes στις εκδόσεις με χαμηλές τιμές.Παρόλα αυτά, βάζοντας και όλα αυτά που ζήτησες και μερικά παραπάνω καθότι είναι μέρος πακέτων, βγαίνει 50Κ και όχι 60Κ που έβγαλες εσύ.
Δες παρακάτω.Q3 SUV
advanced TFSI S tronic with extrasΤώρα θα μου πεις πολλά τα 50Κ για 1500αρι mild hybrid με 150 άλογα.
Ναι, αλλά και τα αντίστοιχα Mercedes και τα BMW νομίζω τόσο βγαίνουν ή και ακριβότερα αν βάλεις επάνω αυτά που ζήτησες. -
Λιγα λογια για τη τιμη και τον εξοπλισμο.
Βασικα η καλυτερη εκδοση του Q3 στην ελλαδα ειναι η advanced 1.5 με full extra. Δηλ πακετο premium plus και πακετο tech pro με digital matrix .Λογικα βαζεις και τα φιμε,τη ρεζερβα αναγκης και το πακετο function. Ολα αυτα φτανουν τα 51.500.Αλλα εχεις τα παντα.
adaptive αναρτηση,matrix, ολα τα καινουργια ηλεκτρονικα κτλ,360 καμερες,sport καθισματα,θερμαινομενα,navigation,ωραιες ζαντες, πραγματικα δεν του λειπει τιποτα.Τωρα τα δερματινα που λεει ο φανης δεν ανηκουν σε αυτη τη κατηγορια.Τα Q3,X1,GLA,XC40 κτλ δεν ειναι premium αμαξια.Ειναι απλα μικρομεσαια suv απο premium κατασκευαστες για καθημερινη χρηση απο απλους οικογενειαρχες και στελεχη με λιγο παραπανω εισοδημα απο τους αλλους.Αυτο ειναι το target group.
Κανενας πλουσιος δεν θα τα κοιταξει.
Τωρα ο ανταγωνισμος εχει -vw tiguan r-line με τον ιδιο εξοπλισμο στα 51.600 (κερδιζεις στο μασαζ χανει σε αλλα), mercedes gla 200 στα 55.000 στον ιδιο εξοπλισμο(λιγο λιγοτερα) ,bmw στα 53.000 στον ιδιο εξοπλισμο(χανει στα matrix, κερδιζει σε καποια αλλα).Ομως την Χ1 αξιζει να τη παρεις στα 43.000 και μην προσθεσεις κατι αλλο.
Αρα τιμολογιακα καλα ειναι για audi c-suv με ολα τα εχτρα.
Εδω αλλοι παιρνουν dacia στα 25.000 ενω παντου στη ευρωπη κανει 20.000 και λενε οτι ειναι και value for money.
(p.s η dacia στην ελλαδα ειναι πλεον η νεα stellantis.To μεγαλυτερο κλεψιμο στην ιστορια της αυτοκινησης στην ελλαδα.30% πανω ολα τα αμαξια της .5.000 κερδιζει για καθε αμαξι ο αντιπροσωπος ,ουτε στην ferrari δεν κερδιζουν τοσα.)
Υπηρχε ενας παλιος κανονας για την αγορα αυτοκινητου. Αγοραζεις αμαξι με αξια οσα βγαζεις σε 1 χρονο.Δηλ. εαν εχεις μισθο 12.000 ευρω το χρονο , καλο ειναι να αγορασεις κατι μεχρι 12.000 οχι παραπανω .Στην ευρωπη υπαρχουν αρκετοι με 50.000 το χρονο (ειδικα στις πλουσιες χωρες).Στην ελλαδα πολυ λιγοι πλεον.
τελοςπαντων κλεινω με το να πω οτι digital matrix της audi, ειναι αυτη τη στιγμη τα καλυτερα matrix στην αγορα με διαφορα.Καλυτερα και απο porche.Εαν καποιος αποφασισει να το παρει, ας το εχει υποψιν του.καμια σχεση με τα παλια matrix της audi η τα καινουργια της VW. -
Τα λεγόμενα πρίμιουμ, είναι αυτοκίνητα για κλειδολάγνους και μόνο, ειδικά στις μικρές κατηγορίες.
Αν τα πάρει κάποιος ως παροχή με λήζινγκ, του είναι αδιάφορος ο εξοπλισμός, αν τα πάρει όμως ως ιδιώτης, αν ο εξοπλισμός δεν είναι υψηλός, τότε δεν θα έχει μεταπώληση, γιατί η αγορά θα είναι γεμάτη, είτε από ελληνικά, είτε από εισαγωγής με πολύ καλύτερο εξοπλισμό, οπότε ο υποψήφιος αγοραστής μτχ, κλειδολάγνος εκ γενετής θα σταθεί υπερβολικά σε αυτό το μειονέκτημα και δεν θα το κοιτάξει καν.
-
50 με 55 έκανε το προηγούμενο σε 2.0Τ quattro...
Επίσης ακόμα δε μας έδειξαν πως ρίχνεις νερό στα τζάμια.
Κατά τα άλλα συμφωνώ με cruiser. -
Μας είχαν προειδοποιήσει βέβαια ότι θα ανεβάσουν και αρκετά τις τιμές (παράλληλα με την ποιότητα), αν θυμάμαι καλά δηλώσεις προέδρου/ceo.
Αλλά οικονομικό δεν μπορείς να το πεις με τίποτε. Ξαναλέω, 60Κ για ένα ντιζελ 150 άλογα c suv με 2 έξτρα. -
Μοιάζει τρείς γενιές τώρα το Q3 να μη δικαιολογεί με τίποτα τη διαφορά τιμής από το αντίστοιχο tiguan, λες και το κάνουν επίτηδες μέτριο.
Συγγνώμη κιόλας αλλά στα 51.500 όσο πλήρες και να είναι βρίσκει απέναντί του την Χ1 25e xline , η οποία έχει 245 άλογα (95+) και τετρακίνηση. Ναί της λείπει το πλήρες πακέτο βοηθημάτων , αλλά μπαίνει έξτρα με κανένα 2.000 νομίζω , από τα λοιπά μπλιμπλίκια δε της λείπει τίποτα ( σε λογικά πλαίσια).
Τιμές για phev και εκδόσεις μάλλον δεν έχει βγάλει ακόμα , σωστά; -
@civil357 said in Audi Q3 3rd generation:
Μοιάζει τρείς γενιές τώρα το Q3 να μη δικαιολογεί με τίποτα τη διαφορά τιμής από το αντίστοιχο tiguan, λες και το κάνουν επίτηδες μέτριο.
Συγγνώμη κιόλας αλλά στα 51.500 όσο πλήρες και να είναι βρίσκει απέναντί του την Χ1 25e xline , η οποία έχει 245 άλογα (95+) και τετρακίνηση. Ναί της λείπει το πλήρες πακέτο βοηθημάτων , αλλά μπαίνει έξτρα με κανένα 2.000 νομίζω , από τα λοιπά μπλιμπλίκια δε της λείπει τίποτα ( σε λογικά πλαίσια).
Τιμές για phev και εκδόσεις μάλλον δεν έχει βγάλει ακόμα , σωστά;συμφωνω χ1 καλύτερη
Audi Q3 3rd generation