-
@tkin73 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
o ιμαντας εξακολουθεί στα νεα μοντελα του 2025 να λειτουργει μεσα στο λάδι?
εχουν καδενα πλεον και οχι ιμαντα
αλλα καδενα ειχαν και τα ντηζελ
και κοβεται πιο γρηγορα απο τους ιμαντες στις βενζινες
αχαχαχαχαπαντως γενικα οι ομαδες στο φουμπου εχουν γκρινια
πχ στα βιτ γκρινιαζει ο αλλος γιατι δεν εχει λασπωτηρες απο μαμα ή γιατι θλεει καλο καλωδιο στο ινφοτέιμεντ
στα 3008-5008 τα θεματα ομως ειναι τρατζικ, αγανακτισμενοι πολλοι και πεφτει μεγαλο αναθεμα στη στελαντι, κινητηρες, ηλεκτρικα, τιμονια που ξεφλουδιζουν, φρενα, σβησιμο των παντων στο ασχετο, αντμπλου, ιμαντες, καδενες, καπακια, βαλβιδες και δεν μαζευεται
-
@gatoz said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@tkin73 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
o ιμαντας εξακολουθεί στα νεα μοντελα του 2025 να λειτουργει μεσα στο λάδι?
εχουν καδενα πλεον και οχι ιμαντα
αλλα καδενα ειχαν και τα ντηζελ
και κοβεται πιο γρηγορα απο τους ιμαντες στις βενζινες
αχαχαχαχαπαντως γενικα οι ομαδες στο φουμπου εχουν γκρινια
πχ στα βιτ γκρινιαζει ο αλλος γιατι δεν εχει λασπωτηρες απο μαμα ή γιατι θλεει καλο καλωδιο στο ινφοτέιμεντ
στα 3008-5008 τα θεματα ομως ειναι τρατζικ, αγανακτισμενοι πολλοι και πεφτει μεγαλο αναθεμα στη στελαντι, κινητηρες, ηλεκτρικα, τιμονια που ξεφλουδιζουν, φρενα, σβησιμο των παντων στο ασχετο, αντμπλου, ιμαντες, καδενες, καπακια, βαλβιδες και δεν μαζεύετε
Είδες όλα χαλάνε για να μην μπορείς να εστιάσεις χαχαχαχαχαχαχα Γενικά με όλα τα Γαλλικά κάτω από το καπό γίνεται γλέντι.Ειναι άνετα όμως ΟΤΑΝ δουλεύουν χαχαχαχαχαχαχα
-
Και κάπου εκεί απορεις πως η ο όμιλος στελαντις πουλά τόσα πολλά αμάξια και στην Ελλάδα. Πεζο δεύτερη , και μεσα στην δεκάδα , Σιτροέν, Όπελ ...
Τελικά ο εξωτερικός σχεδιασμός και οι οθόνες εξασφαλίζουν την πλειοψηφία των πωλήσεων, τι γίνεται κάτω από το καπό μην την ψάχνεις... -
Γιατί όμως λέμε για "όλα τα γαλλικά"; Γιατί τσιυβαλιάζουμε; Έχω την εντύπωση ότι πλέον η Renault γενικά είναι πολύ πιο αξιόπιστη μάρκα από τα πρώην PSA...
-
@sabas_thess said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Γιατί όμως λέμε για "όλα τα γαλλικά"; Γιατί τσιυβαλιάζουμε; Έχω την εντύπωση ότι πλέον η Renault γενικά είναι πολύ πιο αξιόπιστη μάρκα από τα πρώην PSA...
Σε καλύτερη μοίρα από Citroen Peugeot κλπ σίγουρα αλλά έχουν και αυτοί αρκετά θέματα και με κιβώτια και με τα υβριδικα κυρίως.Ψαχνω πολύ για το νέο bigster το υβριδικό σύστημα.Μπαινω σε αγγλικό φόρουμ αν θυμάμαι καλά και ξεκίνησαν τα κράξιματα για το αυτόματο κιβώτιο στο υβριδικό.Γραφει ένα ότι σε αλλαγές χτυπάει το κιβώτιο και πετάγεται ο άλλος από κάτω και λέει ότι το έχω γω αυτό είναι γνωστό.... Και κάπου εκεί σταματάς...
-
θα αμαρτησω και θα πω οτι απο ρενω ειμαι πολυ χαπυ
οκ, θεματακια και μαλιστα ακριβα αλλα λιγα-σπανια
οχι το χαλι καθε μερα και αλλο λαμπακι των στελαντι -
@gatoz said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
θα αμαρτησω και θα πω οτι απο ρενω ειμαι πολυ χαπυ
οκ, θεματακια και μαλιστα ακριβα αλλα λιγα-σπανια
οχι το χαλι καθε μερα και αλλο λαμπακι των στελαντιΘα μας πεις με τι κυκλοφορείς αυτό τον καιρό?
Τι περιμένεις να έρθει?
Καμιά δοκιμή έκανες?
Καμιά περιγραφή ωραία με τα ωραία σου θα έχουμε?
Κρύβεις πολλά!! -
μινι καντρυμαν νοικιαρικο
θα μαθετε τα αποδελοιπα
-
@gatoz said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
μινι καντρυμαν νοικιαρικο
θα μαθετε τα αποδελοιπα
το C ή το προηγούμενο;
-
@gatoz said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
μινι καντρυμαν νοικιαρικο
θα μαθετε τα αποδελοιπα
Χιπστερ και ετσι ο γατοζζζ?
-
@chrisk6 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@gatoz said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
μινι καντρυμαν νοικιαρικο
θα μαθετε τα αποδελοιπα
Χιπστερ και ετσι ο γατοζζζ?
κοτσιδακι με χαντρες , μυτερο μουσακι , κοντο παντελονι με πολλες τσεπες , σοσονια και παπουτσια ελβιελα ; α και γυαλια τζων λενον
-
Διαβάσαμε πάλι ανοησίες από τους χέητερς με τα πανάσχημα αμάξια τους...
Το αυτοκίνητο είναι spacetourer, δηλαδή παλιό Πικάσσο, μοντέλο τουλάχιστον 7-8 χρόνων.
Εχει τον ιμάντα, παρκάρει σε κλίση και προφανώς ο δείκτης λαδιού βλέπει περίεργα πράγματα.
Και ο από κάτω απαντάει άλλα αντ΄ άλλων.
Για τα ψέμματα του γάτου δεν θα πω πολλά.
Στο ΦΒ υπάρχει μια ομάδα για το 3008 που αν δεν γράφεις κάτι και προφανώς ή βλάβες θα γράφεις ή θα είσαι άσχετος και θα ρωτάς απορίες, σε διαγράφουν, ενώ πέφτει πολύ διαφήμιση επαγγελματιών.
Αντίθετα στην ομάδα του 2008, γράφεις δεν γράφεις δεν τρέχει τίποτα και δεν παίζουν διαφημίσεις και ψεύτοπροσφορές..
Ετσι προχτές ένας κάτοχος που τον έχουν φοβίσει έβγαλε τον φόβο του.
Και του απάντησαν 26 άτομα.
Ρώτησε : Καλησπέρα στην ομάδα. Σκέφτομαι για αγορά αλλά διαβάζω πολλά προβλήματα... Η αλήθεια είναι ότι με έχει προβληματίσει. Είναι κάποιος που έχει ταλαιπωρηθεί ή το έχει μετανιώσει;
Ευχαριστώ!Απαντήσεις : Kostas Papadakis
Κανένα πρόβλημα δεν έχω μοντέλο του 22 gt
Και πολύ ευχαριστημένος!!
3 ημ.
Απάντηση
Alex Ro
Το αντίθετο νομίζω οι περισσότεροι εδώ είναι πολύ ευχαριστημένοι, όπως και εγώ! Προβλήματα όλα τα αυτοκίνητα και όλα τα μοντέλα βγάζουν!
3 ημ.
Απάντηση
GrayKoala755
Συντάκτης
Alex Ro Σίγουρα, αλλά διαβάζω κάτι αστεία, τύπου η οθόνη δεν πρέπει να μένει στον ήλιο, συνεχώς ενδείξεις χωρίς λόγο να ανάβουν κλπ...
3 ημ.
Απάντηση
Larry Pappas
Εγώ το μετάνιωσα μόνο με αυτα που διαβάζω κάθε μέρα εδώ με τις ζημιές, σαν αυτοκίνητο είναι τέλειο πάντως. Ακόμα βέβαια έχω 2000χιλ θα φανεί στην πορεία
3 ημ.
Απάντηση
Kostas Papadakis
Larry Pappas 75000 δίχως κανένα πρόβλημα βέβαια προσέχω τα σερβίς του
Που η αλήθεια είναι λίγο τσουχτερά
3 ημ.
Απάντηση
Larry Pappas
Kostas Papadakis Ανάλογα τις εκδόσεις από όσο κατάλαβα εγώ προφανώς με την allure 1.2 100hp με τον ιμάντα στο λάδι νομίζω από όσο βλέπω έστω εδώ μέσα είναι αυτά με τις περισσότερες ζημιες. Καλά χιλιόμετρα
3 ημ.
Απάντηση
Stelios Taxiarchiotis
Εξέχων συντελεστής
Τι να μετανιώσεις νο1 σε πωλησεις, αυτο τα λεει ολα
3 ημ.
Απάντηση
Ανώνυμο μέλος 253
Το ομορφότερο αμάξι μακράν. Το έχω δύο χρόνια και έχω 40000 κμ. Δεν έχω κανένα πρόβλημα, μην το ματιάσω. Ελπίζω να συνεχίσει έτσι.
3 ημ.
Απάντηση
GrayKoala755
Συντάκτης
Ανώνυμο μέλος 253 Κι εμένα μου αρέσει σαν αυτοκίνητο, αλλά διαβάζω τόσα...
3 ημ.
Απάντηση
Panagiotis Kelesis
GrayKoala755 καλησπέρα. Τι έχετε διαβάσει?
2 ημ.
Απάντηση
Yiannis Kiriakou
Μέλος με κορυφαία συνεισφορά
2008 Hybrid,ερωτας....απλα ερωτας...αλλα να ξερεις ολα τα αμαξια εχουν τα θετικα και τα αρνητικα τους οπως το δει κανεις...εγω αρχικα ειχα ερωτα με το 3008 δεν ειχα την οικονομικη δυνατοτητα να το παρω πηρα το 2008 και δνε το μετανοιωσα καθολου ισα ισα που τωρα λεω οτι καλυτερα που πηρα αυτο παρα το 3008
3 ημ.
Απάντηση
'βαγγελης χατζης'
Μέλος με κορυφαία συνεισφορά
Απλά να βρεις σωστή αντιπροσωπεία αυτό γιατί οι περισσότερες πουλάνε παπά
3 ημ.
Απάντηση
γιωργος Παλαιογιαννης
Μέλος με κορυφαία συνεισφορά
Κανενα προβλημα μοντ 2017 εχω το allure σαν αγωνιστικο μοιαζει
3 ημ.
Απάντηση
Ανώνυμο μέλος 676
γιωργος Παλαιογιαννης Πόσα χλμ έχει;
3 ημ.
Απάντηση
γιωργος Παλαιογιαννης
Μέλος με κορυφαία συνεισφορά
Ανώνυμο μέλος 676 128.000 χλμ
3 ημ.
Απάντηση
Ανώνυμο μέλος 676
γιωργος Παλαιογιαννης Έχεις αλλάξει δίσκο πλατό;
3 ημ.
Απάντηση
γιωργος Παλαιογιαννης
Μέλος με κορυφαία συνεισφορά
Ανώνυμο μέλος 676 Οχι οι ταχυτητες μπαινουν λουκουμι ουτε πατιναρει τπτ
3 ημ.
Απάντηση
Ανώνυμο μέλος 676
γιωργος Παλαιογιαννης Εμένα είναι 12/2017,GT line allure,με 90000,έχει αλλάξει τον ιμάντα κ καθαρισμό Κάρτερ στα 84000.
3 ημ.
Απάντηση
γιωργος Παλαιογιαννης
Μέλος με κορυφαία συνεισφορά
Ανώνυμο μέλος 676 Φαντασου επρεπε να αλλαξω λαδια στα 128.000 & εχω κανει 128.500 δεν εχει καψει σταγονα εννοειται οτι ολλα τα τουρμπο καινε αλλα σε φυσιολογικα πλαισια.
3 ημ.
Απάντηση
Ανώνυμο μέλος 676
γιωργος Παλαιογιαννης Ούτε το δικό μου καίει,του άλλαξα τώρα λάδια ,μετά από 6000km,θα τα αλλάζω κάθε 10000,είμαι πολύ ικανοποιημένος!!!
3 ημ.
Απάντηση
Giannis Baroutas
Ανερχόμενος συντελεστής
Εγω φοβάμαι για την καδένα 2021 πετρέλαιο
3 ημ.
Απάντηση
Πανος Ρεβελος
Μέλος με κορυφαία συνεισφορά
Giannis Baroutas
Πετρέλαιο του 22
Άλλαξα πρόσφατα την καδένα εντός εγγύησης, έτσι για ασφάλεια
65 χιλ χιλιόμετρα και το αυτοκίνητο είναι turbo
2 ημ.
Απάντηση
Giannis Baroutas
Ανερχόμενος συντελεστής
Πανος Ρεβελος πως σου την άλλαξαν?
2 ημ.
Απάντηση
Πανος Ρεβελος
Μέλος με κορυφαία συνεισφορά
Giannis Baroutas
Το αυτοκίνητο είναι με leasing
Το πήγα λοιπόν στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο που κάνω τα service καθότι άκουγα έναν πιο έντονο θόρυβο στον κινητήρα. Το άφησα εκεί, το άκουσαν και μου είπαν ότι αυτό το μοντέλο είχε προβληματική καδένα από το εργοστάσιο. Πήραν έγκριση από την εταιρεία (ήταν εντός εγγύησης) και την άλλαξαν τοποθετώντας την σωστή
22 ώρ.
Απάντηση
Odysseas Lach
Κανένα πρόβλημα δεν έχω του 21 πετρελαιο με 130000χλμ στην πλάτη.
3 ημ.
Απάντηση
Stelios Christopoulos
Στην κατηγορία του είναι από τα καλύτερα, το θέμα είναι τι θέλεις εσύ από ένα όχημα. Εγώ θεωρώ ότι στην τιμή που διατίθεται είναι value for money.Τα υπόλοιπα που λέτε είναι από την ζήλια σας.
Στα Σιτροέν δε τα προβλήματα ελάχιστα.
Οχι ότι δεν είχε σφάλματα στις δύο προσπάθειες downsize που έκανε ο όμιλος.
Στην πρώτη εμπιστεύτηκε τους άχρηστους γερμανούς της μπεμβέ και έβαλε τον Πρίνς.Βέβαια θα έπρεπε να το σκεφτεί όταν οι άλλοι Γερμανοί της βάγκ έβγαζαν τους ζημιάρικους fsi και tsi.
Στην δεύτερη προσπάθεια με τον ιμάντα στο λάδι, ήταν λάθος σχεδιασμός, η ύπαρξη του ιμάντα για αυτό τώρα έχει καδένα.
Τα αναγνώρισε και για αυτό δίνει επεκτάσεις εγγυήσεων για τα παλιά συμμετέχοντας στο κόστος των ανταλλακτικών και αφήνει μόνο την εργασία στον κάτοχο, ενώ στα καινούργια δίνει μεγάλες εγγυήσεις.
Τα πετρέλαια με τον 1,6 ήταν εξαιρετικά.
Με τον 1,5 εμπιστεύτηκε πάλι τους γερμανούς της Μπος στο δοχείο αντμπλού που όπου μπήκε είχε πρόβλημα.
Ενώ υπήρχε και το θέμα με το πάχος της καδένας που το αλλάζουν εντός εγγυήσεως, ενώ μετά το 2023 έχουν την νέα καδένα.
Τώρα συγκρίσεις Γάτου με τα αρχαία σουζούκια τα οποία τα έχουν ως μπιμπελό στο σπίτι, με άδεια από την Εφορεία Αρχαιοτήτων δεν μπορούν να γίνουν.
Απλά τα έχουν φτηνά για να πουλάνε.
-
@criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Διαβάσαμε πάλι ανοησίες από τους χέητερς με τα πανάσχημα αμάξια τους...
Το αυτοκίνητο είναι spacetourer, δηλαδή παλιό Πικάσσο, μοντέλο τουλάχιστον 7-8 χρόνων.
Εχει τον ιμάντα, παρκάρει σε κλίση και προφανώς ο δείκτης λαδιού βλέπει περίεργα πράγματα.
Και ο από κάτω απαντάει άλλα αντ΄ άλλων.
Για τα ψέμματα του γάτου δεν θα πω πολλά.
Στο ΦΒ υπάρχει μια ομάδα για το 3008 που αν δεν γράφεις κάτι και προφανώς ή βλάβες θα γράφεις ή θα είσαι άσχετος και θα ρωτάς απορίες, σε διαγράφουν, ενώ πέφτει πολύ διαφήμιση επαγγελματιών.
Αντίθετα στην ομάδα του 2008, γράφεις δεν γράφεις δεν τρέχει τίποτα και δεν παίζουν διαφημίσεις και ψεύτοπροσφορές..
Τα υπόλοιπα που λέτε είναι από την ζήλια σας.
Στα Σιτροέν δε τα προβλήματα ελάχιστα.
Οχι ότι δεν είχε σφάλματα στις δύο προσπάθειες downsize που έκανε ο όμιλος.
Στην πρώτη εμπιστεύτηκε τους άχρηστους γερμανούς της μπεμβέ και έβαλε τον Πρίνς.Βέβαια θα έπρεπε να το σκεφτεί όταν οι άλλοι Γερμανοί της βάγκ έβγαζαν τους ζημιάρικους fsi και tsi.
Στην δεύτερη προσπάθεια με τον ιμάντα στο λάδι, ήταν λάθος σχεδιασμός, η ύπαρξη του ιμάντα για αυτό τώρα έχει καδένα.
Τα αναγνώρισε και για αυτό δίνει επεκτάσεις εγγυήσεων για τα παλιά συμμετέχοντας στο κόστος των ανταλλακτικών και αφήνει μόνο την εργασία στον κάτοχο, ενώ στα καινούργια δίνει μεγάλες εγγυήσεις.
Τα πετρέλαια με τον 1,6 ήταν εξαιρετικά.
Με τον 1,5 εμπιστεύτηκε πάλι τους γερμανούς της Μπος στο δοχείο αντμπλού που όπου μπήκε είχε πρόβλημα.
Ενώ υπήρχε και το θέμα με το πάχος της καδένας που το αλλάζουν εντός εγγυήσεως, ενώ μετά το 2023 έχουν την νέα καδένα.
Τώρα συγκρίσεις Γάτου με τα αρχαία σουζούκια τα οποία τα έχουν ως μπιμπελό στο σπίτι, με άδεια από την Εφορεία Αρχαιοτήτων δεν μπορούν να γίνουν.
Απλά τα έχουν φτηνά για να πουλάνε.
Στο ΦΒ υπάρχει μια ομάδα για το 3008 που αν δεν γράφεις κάτι και προφανώς ή βλάβες θα γράφεις ή θα είσαι άσχετος και θα ρωτάς απορίες, σε διαγράφουν, ενώ πέφτει πολύ διαφήμιση επαγγελματιών
Δεν το κατάλαβα αυτό Κρουζ. Αν ρωτάς κάτι ή αν έχεις βλάβες, σε διαγράφουν;
Απλά τα έχουν φτηνά για να πουλάνε.
Και εγώ που νόμιζα ότι πουλάνε, λόγω αξιοπιστίας...
-
Εγώ μπήκα στην ομάδα μήπως χρειαστεί κάτι.
Δεν χρειάστηκε να γράψω, δεν ψώνισα και από αυτά που προμοταρουν και με διέγραψαν.
Απλά πράγματα.
-
Τότε για ποιον λόγο έχουν την την ομάδα;
-
@lap said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Τότε για ποιον λόγο έχουν την την ομάδα;
Ψέμματα λέει
Κάνεις δεν προμοταρει και κανεις δεν χρηματιζεται. Το μονο που μπορούν να αναρτήσουν εξουσιοδοτημενα συνεργεία ειναι εκπτώσεις για τα μελη.
Αλλα έχει δημιουργηθεί κλιμα δυσαρέσκειας στα κεντρικά με την ομάδα γιατί οι διεκδικήσεις για τα άχρηστα γίνονται ομαδικά.
Ο κριου διαγράφηκε γιατί δεν ποσταρε ποτέ τιποτε, υπάρχει κανόνας ότι πρέπει να ποστάρει κάθε μερικούς μήνες.
Η ομάδα είναι από τις καλύτερες τα αμάξια παλι είναι από τα χειρότερα
Οι πρακτικές των ψεμματων του κληρονόμου είναι παλιές, συκοφαντίες χωρίς υπόβαθρο να μείνει στίγμα -
Ψέμματα. Δεν είναι μόνο προμόσιον εξουσιοδοτημένων, αλλά και διαφόρων άλλων με αξεσουάρ, με κινεζιές και οτιδήποτε αρέσει στον άρχοντα της ομάδας, ο οποίος διαγράφει κατά το δοκούν και βέβαια είναι Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΟΜΑΔΑ για μέλη Πεζώ η Σιτροέν, που θέλει να γράφεις για να μην σε διαγράφει.
Προφανώς γιατί ζητάει κλικ η ομάδα, ώστε να ενδιαφέρονται κάποιοι να προμοτάρουν τα προϊόντα τους...
Τους παραδίδω στην κρίση της παρέας, που μεγάλα παιδιά είναι καταλαβαίνουν πως παίζεται το παιχνίδι.
Προφανώς και στα άλλα γκρούπ αναφέρονται από τους κατόχους οι βλάβες τους, αλλά και γενικότερες συζητήσεις, όχι μόνο βλάβες και "προσφορές" ....
-
Το θέμα μας είναι αν παραμένουν ζημιαρικα τα στελαντις ή αν βρήκαν λύσεις στα θέματα τους.
Ισχύει ότι άλλαξαν τον ιμάντα που διαλυόταν στο λάδι με καδένα αλλά η καδένα κόβεται πιο εύκολα και από τον ιμάντα (πως τα κατάφεραν; Βάζουν λάθος φάρδος άραγε;)
Το νέο c3 aircross καλύπτει πολλά κουτάκια για οικογενειακό αμάξι πλέον όπως μεγάλωσε αλλά άμα καταλήξεις να παλεύεις με τον pureshit στις αντιπροσωπείες βραστα...και πλέον δεν το λες και φθηνό ! Για να πάρεις σωστά εξοπλισμένο φτάνεις 27-28Κ!!! -
Πάντως μια και μπορεί να διαβάσουν τα ποστ καποιοι διαχειριστές της ομάδας, ναι ήμουν και εγώ, αυτα που γράφεις θα έχουν και νομικές ευθυνες ξέρεις.
-
@tkin73 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Ισχύει ότι άλλαξαν τον ιμάντα που διαλυόταν στο λάδι με καδένα αλλά η καδένα κόβεται πιο εύκολα και από τον ιμάντα (πως τα κατάφεραν; Βάζουν λάθος φάρδος άραγε;)
H καδενα στον 1,2 κοβεται?
CITROEN C5 AIRCROSS 2018