-
Προσωπικα με 1 χιλιαρικο πανω απ το καπτουρ θα το περνα για 2 λογους..
- την ομορφια που ειναι υποκειμενικο
2)την πρακτικοτητα..με το συρομενο της renault στο τερμα πισω σημειο θα εχεις και πολυ καλο χωρο στα ποδια αλλα συγχρονως και μεγαλο πορτπαγκαζ για ταξιδι 4 ατομων..αντιστοιχως με τερμα μπροστα θα δημιουργει τεραστιο πορτπαγκαζ για φορτωση..600+
Μ αρεσει αρκετα το symbioz εξωτερικα..μεσα οχι..
-ε ρε και να βγαινε ενα lbx στα 4,40 με 1 χιλιαρικο πανω
- την ομορφια που ειναι υποκειμενικο
-
Αυτό είναι που φοράει το πάτωμα του Clio;
Αν ναι, πολλά λεφτά τα 30.000 για αυτό. Το t-roc θα παραμείνει ο βασιλιάς της κατηγορίας. -
Βασιλιάς το Τ - ροκ ?
Σαν το Ντε Ντόιτς θα είναι
Παρωχημένος και ακριβός και γυμνός...
-
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
Βασιλιάς το Τ - ροκ ?
Σαν το Ντε Ντόιτς θα είναι
Παρωχημένος και ακριβός και γυμνός...
είθισται να αποκαλείται βασιλιάς της κατηγορίας, το μοντέλο που είναι πρώτο σε πωλήσεις επί σειρά ετών
,
αλλά Haters Gonna Hate που λέει κ το τραγούδι -
Ηταν πάνω από το γιάρις κρος ?
-
Καλό χρυσό οικονομικό το γιαρις και το κορολα κρος αλλά σε ανηφόρα κάνουν σαν ψαρότρατα, ουδεμία σχέση με σοβαρό βαγκ
-
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
Ηταν πάνω από το γιάρις κρος ?
Η Ελλάδα δεν είναι το κεντρο του κοσμου. Στην Ευρωπη κυριως Ευρωπαϊκα και απο αυτά κυρίως Γερμανικα αυτοκίνητα κυκλοφορουν Μπιλ.Στη Βοιωτία βέβαια χαμος απο Γιαρις.
-
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
Ηταν πάνω από το γιάρις κρος ?
Δεν ειναι ίδια κατηγορία, το Τ Κρος ειναι στην κατηγορία του Γιάρις.
-
Αν βγει και κανα 2χιλιαρο φθηνοτερο απ το symbioz οπως συνηθιζετσι στα mitsubishi δεν θα νε ασχημο..ειδικα με το hev 1,8 με τα 160
-
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
Βασιλιάς το Τ - ροκ ?
Σαν το Ντε Ντόιτς θα είναι
Παρωχημένος και ακριβός και γυμνός...
μπορεί να έχεις δίκιο αλλά έχω σιχαθεί να τα βλέπω στο δρόμο (οχι μόνο leasing)
-
Ρε παιδιά το έχετε οδηγήσει? Έκανα ένα test drive και ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΗΚΑ από το υβριδικό σύστημα. Πατάς το γκάζι τώρα, περιμένεις 2 δευτερόλεπτα και μετά κάνει kick down και αρχίζει να επιταχύνει αργά αργά. Στο yaris της συζύγου αν η τι άλλο όταν το σανιδώνεις αμέσως (ως οφείλει ο ηλεκτροκινητήρας) αρχίζει να επιταχύνει. Καλά στο ηλεκτρικό μου (ID.3 νιώθεις κλωτσιά στην απότομη βύθιση του πεντάλ επιτάχυνσης)
-
Εχω δει κανα δυο στον δρόμο, εντυπωσιακό φαίνεται, με ιδανικό μέγεθος για Αθήνα
-
Κατοχος εδω και περιπου ενα μηνα , εκδοση techno που νομιζω ειναι και η ιδανικοτερη σε σχεση τιμης.
Αγοραστηκε για κυριο οικογενειακο αυτοκινητο και αυτοκινητο καθημερινης μετακινησης στην δουλεια . τα κριτηρια απλα. Ηθελα κατι που να μην ''καιει'' και να εχει χωρους για την οικογενεια. Και στα 2 αυτα το symbioz παιρνει αριστα με καποιους αστερισκους. Εχοντας κανει λιγο πανω απο 1000 χλμ , (προφανως δεν το εχω πιεσει ) η μικτη καταναλωση του ειναι στο 5,1 στο προγραμμα comfort. Αν το οδηγησεις στο eco θα δεις καταναλωσεις σχεδον 1 λιτρο κατω ΑΛΛΑ το θεμα ειναι να χαιρεσαι και το αυτοκινητο , οποτε το eco δεν ειναι για μενα. Το αυτοκινητο γινεται αργο σε ολες τις αντιδρασεις του και κοβει οτι μπορει για να πεσει η καταναλωση. Στο comfort στο οποιο ειναι και σχεδον ολα τα χλμ νομιζω ειναι η χρυση τομη. Γκαζι οπου θελεις , οικονομια οπου χρειαζεται και το αυτοκινητο για την καθημερινοτητα ειναι ερωτας. Τελος για το sport εχοντας δοκιμασει ελαχιστα γιατι ακομα δεν το πιεζω θα πω οτι το αυτοκινητο εχει αρκετη δυναμη για το μεγεθος του. θα επανελθω αργοτερα για πιο τεκμηριωμενη αποψη.
Στα θετικα
Το αυτοκινητο ποιοτικα ειναι παρα πολυ καλο. Μαλακα πλαστικα , στιβαρες πορτες , προφανως σαν καινουργιο δεν ακουγεται τσικ. Το infotainment της google αψογο και απιστευτα γρηγορο, χωρις καθολου lag και ευκολο στην χρηση . Στα πολυ ++ οτι ο κλιματισμος ειναι ξεχωριστος με φυσικα κουμπια.
Απο χωρους αποσκευων 500+ λιτρα , να σημειωσω οτι αυτο το 620 που γραφουν ουσιαστικα σου αχρηστευει τα πισω καθισματα (ειναι μετακινουμενα) οποτε δεν το λαμβανω υποψην, αλλα και παλι τα 500 λιτρα ειναι υπερ αρκετα για αυτοκινητο στα 4,41.
Παμε στα αρνητικα και στους αστερισκους που ειπα πριν
Το αυτοκινητο για οποιον ειναι πανω απο 1,80 δεν νομιζω οτι κανει. Εχει ψηλη θεση οδηγησης και λογω του κουπε αμαξωματος καποιος που ειναι ψηλος θα κοιταει μεσα απο το σκιαδιο . Το ιδιο ισχυει και για τους πισω επιβατες. Εμενα προσωικα μου εκατσε γαντι και στο εσωτερικο αλλα και στο εξωτερικο υψος λογω γκαραζ.
Δευτερον αν και 145 αλογα προφανως και δεν ειναι σπορ μοντελο, Δεν το αγορασα γι αυτο και καλο θα ειναι οποιος σκεφτεται επιδοσεις να κοιταξει καπου αλλου. Το αυτοκινητο ξεκιναει παντα ηλεκτρικα και σου δινει μια υπεροχη αισθηση επιταχυνσης αλλα μεχρι εκει , μετα και ο θερμικος αλλα και το ''κιβωτιο'' σε μαζευουν. Εξου και το 10,6 που δινει η Ρενο στο 0-100. Στην εθνικη εχω κανονισει ταξιδι να δω και απο οδηγηση και απο θορυβο πως ειναι.
Σεντονι για αρχη και μακαρι να εγινα κατανοητος . -
Καλορίζικο καλόξιδο φίλε! Καμία φωτό σήκωσε μέσα έξω όταν το πλύνεις και να μας πεις πως είναι σε ταξίδι φορτωμένο με τα της οικογένειας.
-
Καλοριζικο και καλοτάξιδο να είναι, ευχομαι
Εχεις πάρει την έκδοση που στριβουν και οι πίσω ροδες αναποδα και βοηθαει το αμαξι να είναι ευελικτό? το ειχα δει σε βιντεο και μαρεσε πολύ
Να μας γραψεις και αλλες εντυπωσεις οταν εχεις περισσότερα χιλιομετρα μαζί του
Και να μας βαλεις καμια φωτο ρε αδερφε να το δούμε , ειναι ενα ομορφο μοντέλο, οποτε θελουμε υλικο να το δουμε!!!!
-
@cirus said in Renault Symbioz 2024:
Καλοριζικο και καλοτάξιδο να είναι, ευχομαι
Εχεις πάρει την έκδοση που στριβουν και οι πίσω ροδες αναποδα και βοηθαει το αμαξι να είναι ευελικτό? το ειχα δει σε βιντεο και μαρεσε πολύ
Να μας γραψεις και αλλες εντυπωσεις οταν εχεις περισσότερα χιλιομετρα μαζί του
Και να μας βαλεις καμια φωτο ρε αδερφε να το δούμε , ειναι ενα ομορφο μοντέλο, οποτε θελουμε υλικο να το δουμε!!!!
Νομίζω ότι μόνο το austral έχει τετραδιευθυνση και αυτό σαν έξτρα εξοπλισμός
-
Καλοταξιδο! Σε τι χρώμα το πήρες;
Όντως βλέπω απόσταση ύψους οδηγού νούμερο με 8 μπροστά που σημαίνει ότι είναι πολύ σφικτό για ψηλούς. Και φάρδος όμως βλέπω 1.39μ μπροστά στενό για το συνολικό μέγεθος του. Με 110 ή παραπάνω το έχεις πάει; γιατί σε βίντεο που είδα βλέπω εύκολα 7αρια σε 110 και 8 άρια σε 130.
Η οροφή πάντως που θολώνει είναι όλα τα λεφτά βέβαια μόνο ως έξτρα.
Επίσης λίγο που είδα τιμοκατάλογο πέφτει πολύ κοφτηρι στις εκδόσεις ακόμα και στα συστήματα ασφαλείας.
Το acc σίγουρα δεν υπάρχει στις 2 πρώτες και εμφανίζεται στην 3η έκδοση, το τυφλό σημείο και η οδήγηση στο κέντρο της λωρίδας μόνο στην πλούσια έκδοσηε τα 35Κ..Απαράδεκτο παιχνίδι σε συστήματα ασφαλείας όταν οι περισσότεροι πια τα δίνουν από την βασική...
-
@Arkoudas 0 Καλορίζικο και καλοτάξιδο!
Να το χαρείτε με υγεία! -
@a-d-p said in Renault Symbioz 2024:
@cirus said in Renault Symbioz 2024:
Καλοριζικο και καλοτάξιδο να είναι, ευχομαι
Εχεις πάρει την έκδοση που στριβουν και οι πίσω ροδες αναποδα και βοηθαει το αμαξι να είναι ευελικτό? το ειχα δει σε βιντεο και μαρεσε πολύ
Να μας γραψεις και αλλες εντυπωσεις οταν εχεις περισσότερα χιλιομετρα μαζί του
Και να μας βαλεις καμια φωτο ρε αδερφε να το δούμε , ειναι ενα ομορφο μοντέλο, οποτε θελουμε υλικο να το δουμε!!!!
Νομίζω ότι μόνο το austral έχει τετραδιευθυνση και αυτό σαν έξτρα εξοπλισμός
μπορει να το μπερδεψα και να είναι στο austral
-
Δεσμευομαι για φωτογραφιες μολις το ξανακανω ανθρωπινο. Με τοση σκονη που κυκλοφορει δεν μενει καθαρο. Btw σε μαυρο το εχω παρει. Πηγα για το mercury μπλε αλλα αργουσε πολυ και δεν ηθελα να περιμενω.
Καταναλωσεις σε ταξιδι θα δω απο την επομενη εβδομαδα. Δεν εχω απαιτησεις στο να δω χαμηλα νουμερα. Το πηρα με γνωμονα οτι θα ειναι το βασικο αυτοκινητο των 11 μηνων , δηλαδη της καθημερινης ρουτινας . Εκει ναι θελω να μην καιει και να ειναι ανετο.
Για τον επιπλεον μηνα (συνολικων διακοπων - εκδρομων) εχω δεχτει την παραχωρηση οτι θα καψει σαν απλο βενζινοκινητο. Αυτο που με νοιαζει ειναι να κανει ανετο ταξιδι. το προηγουμενο αυτοκινητο ηταν Nissan Qashqai j11 diesel και στο ταξιδι ηταν βασιλιας , στην πολη ομως το symbioz κερδιζει πανηγυρικα.
Το blindspot το ηθελα και εγω αλλα επρεπε να κανεις παραγγελια απο την αρχη , οποτε 4 μηνες+ και δεν ξαναασχοληθηκα.
Renault Symbioz 2024