-
στοα σκορδου ή καπως ετσι
απο το ενενηντα κατι και λιγο
το 1990 και οι τρεις που το ειχαν/εχουν ηταν ακομη φοιτητες - μαζι με τον @fiverg -
Μην με παρεξηγείς πέρασαν χρόνια μπορει να ήταν 92,θυμάμαι ήμουν δημοτικο,ακόμα ένα παιδί πρώτης γυμνασίου και οι υπόλοιποι ενηλικες.
Αλλά λέμε σίγουρα για τον ίδιο χώρο.εκει που σου ειπα και σήμερα έχει στοά,δεν θυμάμαι πως την λένε
Πιο κάτω είχε μια βρύση στην Χαρίλαου Τρικούπη που μετά από λίγα χρόνια έγινε το πρώτο εμπορικό στα Γιάννενα
Σήμερα δεν νομίζω ότι υπάρχει το κομπιουτερκιντς
Edit
Κι όμως υπάρχει στην Αραβαντινού και το έχει αυτός που είπες
Σορρυ από όλους για τα οφφτοπικ -
-
-
Φιλαράκι μεγαλωμένος στον Καναδά, γύρισαν οικογενειακώς την δεκαετία του 90 μαζί και με ένα accord εκείνης της εποχής, ακόμη θυμάμαι πόσο μπροστά ήταν το αυτοκίνητο μέσα έξω, είχα εντυπωσιαστεί, η πιο ωραία «κούρσα» όπως έλεγε η γιαγιά μου τότε.
-
Συνεχίζω το θέμα που ξεκίνησα με το προτεινόμενο μεσοδιάστημα αλλαγής λαδιών, για να δώσω τελικά και την εικόνα του τι προτείνει ο κατασκευαστής. Σύμφωνα με τον εδώ αντιπρόσωπο, και σύμφωνα με το εγχειριδιο του σερβις (και οχι το εγχειριδιο του ιδιοκτήτη) το προτεινόμενο μεσοδιάστημα τελικά ειναι τα 20.000 χλμ και όχι τα 10.000.
(Δεν ανεβαζω την εικόνα τωρα γιατι δεν φαινεται και πολύ καλά)Δεν λαμβάνω υπόψιν το service reminder που αν βγει θα πρεπει να γίνει η αλλαγή των λαδιών. Και εννοείται πως οι ιδιοκτήτες μπορούν να εφαρμόσουν και μικρότερο μεσοδιάστημα όπως αύτο των 10.000, όπου και ας πουμε πως ξεκινάει και η υποβάθμιση των χαρακτηριστικών του λαδιού. (γύρω στα 95 ευρώ πρεπει να είναι αυτό μόνο του).
-
@kostasiour said in HONDA FORUM:
Συνεχίζω το θέμα που ξεκίνησα με το προτεινόμενο μεσοδιάστημα αλλαγής λαδιών, για να δώσω τελικά και την εικόνα του τι προτείνει ο κατασκευαστής. Σύμφωνα με τον εδώ αντιπρόσωπο, και σύμφωνα με το εγχειριδιο του σερβις (και οχι το εγχειριδιο του ιδιοκτήτη) το προτεινόμενο μεσοδιάστημα τελικά ειναι τα 20.000 χλμ και όχι τα 10.000.
(Δεν ανεβαζω την εικόνα τωρα γιατι δεν φαινεται και πολύ καλά)Δεν λαμβάνω υπόψιν το service reminder που αν βγει θα πρεπει να γίνει η αλλαγή των λαδιών. Και εννοείται πως οι ιδιοκτήτες μπορούν να εφαρμόσουν και μικρότερο μεσοδιάστημα όπως αύτο των 10.000, όπου και ας πουμε πως ξεκινάει και η υποβάθμιση των χαρακτηριστικών του λαδιού. (γύρω στα 95 ευρώ πρεπει να είναι αυτό μόνο του).
Αναφέρεσαι στο l15 μοτέρ του civic που έχει το θέμα με το oil dilution? Κάθε 20.000 αλλαγή λαδιών ενώ έχει αυτό το εγγενές θέμα το μοτέρ;
-
όχι αναφέρομαι στα e-hev μοντέλα της Honda. (1.5 και 2.0). Η συζήτηση ξεκίνησε από το ZR-V που φοράει το 2.0 e-hev. ( lfc-h4 μοτέρ )
-
@tolisk20 said in HONDA FORUM:
Αυτό είναι εντυπωσιακό και τα εύσημα πρέπει να πάνε (εκτός από την κατασκευάστρια εταιρία) και στο μαγαζί που έκανε το σερβις του αυτοκινήτου.
Αν είχα εγώ το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο εδώ κάτω στην Κρήτη αμφιβάλλω αν θα μου έκανε τα μισά χλμ (και πολλά λέω)! Όταν τις μισές φορές τσακώνομαι για το ποια λάδια μου έβαλαν, όταν τις άλλες μισές τσακώνομαι γιατί δε θέλουν να μου κάνουν την επίσημη ανάκληση (και πρέπει να πάρω Χοντα Αθήνας να τους πάρουν και να τους τα ψάλλουν) όταν έχω βρει πάνω στο δερμάτινο τιμόνι να στάζουν λάδια (!) από τον απρόσεκτο μάστορα...και τόσα άλλα... -
-
D.O.A.
-
Ωραίο!
HONDA FORUM