-
https://www.drive.gr/news/ybridika-vs-ilektrika-i-toyota-apanta-me-arithmoys
Η Toyota υποστηρίζει ότι τα 27 εκατ. υβριδικά της έχουν μειώσει περισσότερους ρύπους απ’ ό,τι 9 εκατ. EV
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κανονικά θα έπρεπε τα λεωφορεία σταδιακά αλλά σύντομα να γυρίσουν όλα σε ηλεκτρικά. Επίσης στα κέντρα των πόλεων θα έπρεπε αργά ή γρήγορα να μπαίνουν μόνο ηλεκτρικά. Θα υπήρχε ησυχία και λιγότερο καυσαέριο.
Κακα τα ψέματα τα ηλεκτρικά είναι πολιτισμός όσον αφορά τις πόλεις. Εντάξει σε ταξίδι είναι ακόμα νωρίς να συζητάμε στην Ελλάδα αλλά τουλάχιστον να βελτιωθεί η κατάσταση στον αστικό ιστό.
Επίσης αν κάποιος το έβλεπε σοβαρά θα φρόντιζαν να γεμίσουν φορτιστές όλα τα πεζοδρόμια όπως κάνουν στην Γερμανία. Επίσης βλέπω video και έχουν άπειρους φορτιστές στις εθνικές οδούς. Τέλος καλό θα είναι να ρίξουν και τις τιμές στους ταχυφορτιστες καθώς η φόρτιση σε αυτούς κοστίζει περισσότερο από το να κάνεις τα χιλιόμετρα με ένα diesel. Και όλοι ξέρουμε σε τι κατάσταση και πως τα έχουν οι περισσότεροι τα Diesel.. Ασυντηρητα, χωρίς egr και dpf, πολλά euro 4...
Αυτά τα λέω ως πρώην κάτοχος diesel (focus mk4 diesel 2019) και νυν ηλεκτρικού (vw id3 2020). Κάποια στιγμή θα κάνω και μια σύγκριση (όσο μπορεί να γίνει) μεταξύ των δύο αυτοκινήτων και θα σας πω τις σκέψεις μου και γιατί προχώρησα στην αλλαγή
Περιμένουμε με χαρά να διαβάσουμε τις εντυπώσεις σου. Επίσης, πες μας ποιο μοντέλο είναι, μπαταρία, εξοπλισμός κτλπ. Επίσης, καθαρά από περιέργεια, γράψε μας τι διαφορετικό έκανες στην έρευνα αγοράς σου επειδή ήταν ηλεκτρικό το όχημα.
Είναι μοντέλο 12/2020, 1st performance pro, με αρκετά καλό εξοπλισμό (iq LED matrix, 19ρες ζάντες, keyless). Του έκανα έλεγχο μπαταρίας σε εξουσιοδότημενο. Έχει 37.000 χλμ. Εντυπώσεις;;; Τι να λέμε. Πολιτισμός. Σε όλα τα επίπεδα. Ποιότητα κύλισης, θόρυβος, επιτάχυνση τρομερά. Λίγο πιο σκληρό από όσο θα ήθελα. Αυτονομία μέτρια αλλά οκ. Έχω μονοκατοικία και φβ (έστω και μικρό σύστημα 5αρι). Για διακοπές θα παίρνω το yaris που υπάρχει στην οικογένεια. Υβριδικό, τελευταίο μοντέλο. Για την Πάτρα, πήγαινε έλα στην δουλειά μου (100 χλμ), μπάνιο ακολη είναι ιδανικό. Για ταξίδια όχι. Συν αν στο μέλλον μου την βαρέσει κάνω το level up σε tesla και νομίζω κλείνω σαν οδηγός
-
-
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κανονικά θα έπρεπε τα λεωφορεία σταδιακά αλλά σύντομα να γυρίσουν όλα σε ηλεκτρικά. Επίσης στα κέντρα των πόλεων θα έπρεπε αργά ή γρήγορα να μπαίνουν μόνο ηλεκτρικά. Θα υπήρχε ησυχία και λιγότερο καυσαέριο.
Κακα τα ψέματα τα ηλεκτρικά είναι πολιτισμός όσον αφορά τις πόλεις. Εντάξει σε ταξίδι είναι ακόμα νωρίς να συζητάμε στην Ελλάδα αλλά τουλάχιστον να βελτιωθεί η κατάσταση στον αστικό ιστό.
Επίσης αν κάποιος το έβλεπε σοβαρά θα φρόντιζαν να γεμίσουν φορτιστές όλα τα πεζοδρόμια όπως κάνουν στην Γερμανία. Επίσης βλέπω video και έχουν άπειρους φορτιστές στις εθνικές οδούς. Τέλος καλό θα είναι να ρίξουν και τις τιμές στους ταχυφορτιστες καθώς η φόρτιση σε αυτούς κοστίζει περισσότερο από το να κάνεις τα χιλιόμετρα με ένα diesel. Και όλοι ξέρουμε σε τι κατάσταση και πως τα έχουν οι περισσότεροι τα Diesel.. Ασυντηρητα, χωρίς egr και dpf, πολλά euro 4...
Αυτά τα λέω ως πρώην κάτοχος diesel (focus mk4 diesel 2019) και νυν ηλεκτρικού (vw id3 2020). Κάποια στιγμή θα κάνω και μια σύγκριση (όσο μπορεί να γίνει) μεταξύ των δύο αυτοκινήτων και θα σας πω τις σκέψεις μου και γιατί προχώρησα στην αλλαγή
Περιμένουμε με χαρά να διαβάσουμε τις εντυπώσεις σου. Επίσης, πες μας ποιο μοντέλο είναι, μπαταρία, εξοπλισμός κτλπ. Επίσης, καθαρά από περιέργεια, γράψε μας τι διαφορετικό έκανες στην έρευνα αγοράς σου επειδή ήταν ηλεκτρικό το όχημα.
Είναι μοντέλο 12/2020, 1st performance pro, με αρκετά καλό εξοπλισμό (iq LED matrix, 19ρες ζάντες, keyless). Του έκανα έλεγχο μπαταρίας σε εξουσιοδότημενο. Έχει 37.000 χλμ. Εντυπώσεις;;; Τι να λέμε. Πολιτισμός. Σε όλα τα επίπεδα. Ποιότητα κύλισης, θόρυβος, επιτάχυνση τρομερά. Λίγο πιο σκληρό από όσο θα ήθελα. Αυτονομία μέτρια αλλά οκ. Έχω μονοκατοικία και φβ (έστω και μικρό σύστημα 5αρι). Για διακοπές θα παίρνω το yaris που υπάρχει στην οικογένεια. Υβριδικό, τελευταίο μοντέλο. Για την Πάτρα, πήγαινε έλα στην δουλειά μου (100 χλμ), μπάνιο ακολη είναι ιδανικό. Για ταξίδια όχι. Συν αν στο μέλλον μου την βαρέσει κάνω το level up σε tesla και νομίζω κλείνω σαν οδηγός
Την 60αρα (ή κάτι εκεί κοντά) μπαταρία έχει αυτό;
Αν δεν πας σε νησί ώστε να μπλέκεις με το 40%, πραγματικά κρίμα να στριμωχτείτε στο Yaris. Εκτός αν είναι το cross οπότε τα πράγματα είναι πιο άνετα. -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κανονικά θα έπρεπε τα λεωφορεία σταδιακά αλλά σύντομα να γυρίσουν όλα σε ηλεκτρικά. Επίσης στα κέντρα των πόλεων θα έπρεπε αργά ή γρήγορα να μπαίνουν μόνο ηλεκτρικά. Θα υπήρχε ησυχία και λιγότερο καυσαέριο.
Κακα τα ψέματα τα ηλεκτρικά είναι πολιτισμός όσον αφορά τις πόλεις. Εντάξει σε ταξίδι είναι ακόμα νωρίς να συζητάμε στην Ελλάδα αλλά τουλάχιστον να βελτιωθεί η κατάσταση στον αστικό ιστό.
Επίσης αν κάποιος το έβλεπε σοβαρά θα φρόντιζαν να γεμίσουν φορτιστές όλα τα πεζοδρόμια όπως κάνουν στην Γερμανία. Επίσης βλέπω video και έχουν άπειρους φορτιστές στις εθνικές οδούς. Τέλος καλό θα είναι να ρίξουν και τις τιμές στους ταχυφορτιστες καθώς η φόρτιση σε αυτούς κοστίζει περισσότερο από το να κάνεις τα χιλιόμετρα με ένα diesel. Και όλοι ξέρουμε σε τι κατάσταση και πως τα έχουν οι περισσότεροι τα Diesel.. Ασυντηρητα, χωρίς egr και dpf, πολλά euro 4...
Αυτά τα λέω ως πρώην κάτοχος diesel (focus mk4 diesel 2019) και νυν ηλεκτρικού (vw id3 2020). Κάποια στιγμή θα κάνω και μια σύγκριση (όσο μπορεί να γίνει) μεταξύ των δύο αυτοκινήτων και θα σας πω τις σκέψεις μου και γιατί προχώρησα στην αλλαγή
Περιμένουμε με χαρά να διαβάσουμε τις εντυπώσεις σου. Επίσης, πες μας ποιο μοντέλο είναι, μπαταρία, εξοπλισμός κτλπ. Επίσης, καθαρά από περιέργεια, γράψε μας τι διαφορετικό έκανες στην έρευνα αγοράς σου επειδή ήταν ηλεκτρικό το όχημα.
Είναι μοντέλο 12/2020, 1st performance pro, με αρκετά καλό εξοπλισμό (iq LED matrix, 19ρες ζάντες, keyless). Του έκανα έλεγχο μπαταρίας σε εξουσιοδότημενο. Έχει 37.000 χλμ. Εντυπώσεις;;; Τι να λέμε. Πολιτισμός. Σε όλα τα επίπεδα. Ποιότητα κύλισης, θόρυβος, επιτάχυνση τρομερά. Λίγο πιο σκληρό από όσο θα ήθελα. Αυτονομία μέτρια αλλά οκ. Έχω μονοκατοικία και φβ (έστω και μικρό σύστημα 5αρι). Για διακοπές θα παίρνω το yaris που υπάρχει στην οικογένεια. Υβριδικό, τελευταίο μοντέλο. Για την Πάτρα, πήγαινε έλα στην δουλειά μου (100 χλμ), μπάνιο ακολη είναι ιδανικό. Για ταξίδια όχι. Συν αν στο μέλλον μου την βαρέσει κάνω το level up σε tesla και νομίζω κλείνω σαν οδηγός
Την 60αρα (ή κάτι εκεί κοντά) μπαταρία έχει αυτό;
Αν δεν πας σε νησί ώστε να μπλέκεις με το 40%, πραγματικά κρίμα να στριμωχτείτε στο Yaris. Εκτός αν είναι το cross οπότε τα πράγματα είναι πιο άνετα.Ναι είναι με την 58αρα μπαταρία. Δυστυχώς δεν είναι το cross παρόλο που είχα επιμείνει αλλά η σύζυγος δεν άκουγε. Σίγουρα το yaris θέλει προσπάθεια να μας χωρέσει αλλά οκ. Το πολύ πολύ μια μπαγκάζιερα και τέλος. Στην χειρότερη των περιπτώσεων... Μου αρκεί που τα 20.000 χλμ που κάνω και πλέον τον χρόνο θα γίνονται άνετα, ξεκούραστα και οικονομικά....
-
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κανονικά θα έπρεπε τα λεωφορεία σταδιακά αλλά σύντομα να γυρίσουν όλα σε ηλεκτρικά. Επίσης στα κέντρα των πόλεων θα έπρεπε αργά ή γρήγορα να μπαίνουν μόνο ηλεκτρικά. Θα υπήρχε ησυχία και λιγότερο καυσαέριο.
Κακα τα ψέματα τα ηλεκτρικά είναι πολιτισμός όσον αφορά τις πόλεις. Εντάξει σε ταξίδι είναι ακόμα νωρίς να συζητάμε στην Ελλάδα αλλά τουλάχιστον να βελτιωθεί η κατάσταση στον αστικό ιστό.
Επίσης αν κάποιος το έβλεπε σοβαρά θα φρόντιζαν να γεμίσουν φορτιστές όλα τα πεζοδρόμια όπως κάνουν στην Γερμανία. Επίσης βλέπω video και έχουν άπειρους φορτιστές στις εθνικές οδούς. Τέλος καλό θα είναι να ρίξουν και τις τιμές στους ταχυφορτιστες καθώς η φόρτιση σε αυτούς κοστίζει περισσότερο από το να κάνεις τα χιλιόμετρα με ένα diesel. Και όλοι ξέρουμε σε τι κατάσταση και πως τα έχουν οι περισσότεροι τα Diesel.. Ασυντηρητα, χωρίς egr και dpf, πολλά euro 4...
Αυτά τα λέω ως πρώην κάτοχος diesel (focus mk4 diesel 2019) και νυν ηλεκτρικού (vw id3 2020). Κάποια στιγμή θα κάνω και μια σύγκριση (όσο μπορεί να γίνει) μεταξύ των δύο αυτοκινήτων και θα σας πω τις σκέψεις μου και γιατί προχώρησα στην αλλαγή
Περιμένουμε με χαρά να διαβάσουμε τις εντυπώσεις σου. Επίσης, πες μας ποιο μοντέλο είναι, μπαταρία, εξοπλισμός κτλπ. Επίσης, καθαρά από περιέργεια, γράψε μας τι διαφορετικό έκανες στην έρευνα αγοράς σου επειδή ήταν ηλεκτρικό το όχημα.
Είναι μοντέλο 12/2020, 1st performance pro, με αρκετά καλό εξοπλισμό (iq LED matrix, 19ρες ζάντες, keyless). Του έκανα έλεγχο μπαταρίας σε εξουσιοδότημενο. Έχει 37.000 χλμ. Εντυπώσεις;;; Τι να λέμε. Πολιτισμός. Σε όλα τα επίπεδα. Ποιότητα κύλισης, θόρυβος, επιτάχυνση τρομερά. Λίγο πιο σκληρό από όσο θα ήθελα. Αυτονομία μέτρια αλλά οκ. Έχω μονοκατοικία και φβ (έστω και μικρό σύστημα 5αρι). Για διακοπές θα παίρνω το yaris που υπάρχει στην οικογένεια. Υβριδικό, τελευταίο μοντέλο. Για την Πάτρα, πήγαινε έλα στην δουλειά μου (100 χλμ), μπάνιο ακολη είναι ιδανικό. Για ταξίδια όχι. Συν αν στο μέλλον μου την βαρέσει κάνω το level up σε tesla και νομίζω κλείνω σαν οδηγός
Την 60αρα (ή κάτι εκεί κοντά) μπαταρία έχει αυτό;
Αν δεν πας σε νησί ώστε να μπλέκεις με το 40%, πραγματικά κρίμα να στριμωχτείτε στο Yaris. Εκτός αν είναι το cross οπότε τα πράγματα είναι πιο άνετα.Ναι είναι με την 58αρα μπαταρία. Δυστυχώς δεν είναι το cross παρόλο που είχα επιμείνει αλλά η σύζυγος δεν άκουγε. Σίγουρα το yaris θέλει προσπάθεια να μας χωρέσει αλλά οκ. Το πολύ πολύ μια μπαγκάζιερα και τέλος. Στην χειρότερη των περιπτώσεων... Μου αρκεί που τα 20.000 χλμ που κάνω και πλέον τον χρόνο θα γίνονται άνετα, ξεκούραστα και οικονομικά....
Μια χαρα χαρά χωράει μια 4μελη οικογένεια το γιαρις για μια εβδομάδα διακοπές σε λογική απόσταση (μην πας και Αλεξανδρούπολη από Αθήνα πχ).
Εκτός αν μιλάμε για οικογένειες με μικρά παιδιά που και λεωφορείο να τους δώσεις θα το γεμίσουν με συμπράγκαλα.
Έβλεπα οικογένειες με 1 παιδί σε κάτι κασκαι και jeep για μπάνιο το τριήμερο που είχαν κατέβει και ήταν φορτωμένα μέχρι θανάτου τα πορτ μπαγκαζ.
Τραγικές καταστάσεις.Καλοτάξιδο το id nascar!!
-
Ποτε δεν καταλαβα την αναγκη για χώρους απο μικρες οικογενειες ή οικογενειες που ταξιδευουν σπανια.
Ποιος ο λογος να κυκλοφορεις καθημερινα με μια μαουνα για να κανεις 3 ταξιδια το χρονο που ανετα μπορεις να βαλεις τις αποσκευες σου σε μπαγκαζιερα ή μικρο τρειλερ;
-
@spiros-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ποτε δεν καταλαβα την αναγκη για χώρους απο μικρες οικογενειες ή οικογενειες που ταξιδευουν σπανια.
Ποιος ο λογος να κυκλοφορεις καθημερινα με μια μαουνα για να κανεις 3 ταξιδια το χρονο που ανετα μπορεις να βαλεις τις αποσκευες σου σε μπαγκαζιερα ή μικρο τρειλερ;
Και η μπαγκαζιέρα και το τρέιλερ δεν ειναι λύσεις για εμένα. Επηρεάζουν την οδηγική συμπεριφορά.
Το παν είναι στο πακετάρισμα και στο φόρτωμα.
Οταν χρησιμοποιείς αεροπορικές βαλίτσες για οδικό ταξίδι και 600 λίτρα πορτ μπαγκαζ να έχεις δεν φτάνουν. -
Άμα κάνεις συχνά ταξίδια δεν είναι λύση.
Άμα κάνεις λίγα ταξίδια, είναι μια χαρά λύση για μην κουβαλάς μισό μέτρο αμάξωμα και 400 κιλά παραπάνω κάθε μέρα χωρίς λόγο.
Η συμπεριφορά ναι επηρεάζεται αλλά είναι μικρός συμβιβασμός και για λίγο, σε σχέση με τα υπόλοιπα.
-
Σας ευχαριστώ για τις ευχές. Ταξίδι κάνω μια φορά τον χρόνο για διακοπές οπότε θα συμβιβαστώ. Προτιμώ να χαίρομαι και να απολαμβάνω το αυτοκίνητό μου ολες τις υπόλοιπες 360 μερες τον χρόνο οπότε θεωρώ ότι έπραξα σωστά. Το id,3 έχει το ιδανικό μέγεθος και συνδιασμό χώρων και πρακτικότητας. Αλλιώς θα έπαιρνα τεσλα ξεκάθαρα.
Τα παιδιά είναι 13 και 11 ετών και το βλέπω σαν μια ευκαιρία να πάρω στις διακοπές όσα χωράνε και τέλος. Παλιά πως χωράγανε σε κάτι φίατ 127 ή zastava πράγματα για 20ημερες διακοπές???
-
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Παλιά πως χωράγανε σε κάτι φίατ 127 ή zastava πράγματα για 20ημερες διακοπές???
δεν υπηρχαν παιδικα καθισματα και τα παιδια ηταν στιβαγμενα πισω μαζι με ενα σωρο σακκουλες. Το πορτμπαγαζ ηταν μισανοιχτο και το αρνι (το πασχα) ηταν δεμενο στη σχαρα
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Παλιά πως χωράγανε σε κάτι φίατ 127 ή zastava πράγματα για 20ημερες διακοπές???
δεν υπηρχαν παιδικα καθισματα και τα παιδια ηταν στιβαγμενα πισω μαζι με ενα σωρο σακκουλες. Το πορτμπαγαζ ηταν μισανοιχτο και το αρνι (το πασχα) ηταν δεμενο στη σχαρα
-
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μια χαρα χαρά χωράει μια 4μελη οικογένεια το γιαρις για μια εβδομάδα διακοπές σε λογική απόσταση (μην πας και Αλεξανδρούπολη από Αθήνα πχ).
Ο ογκος των αποσκευων εξαρταται απο την χρονικη διαρκεια των διακοπων και οχι απο την αποσταση. Νομιζω πως ειτε παω μια εβδομαδα στη λαμια, ειτε στην αλεξανδρουπολη, τα ιδια ρουχα/αποσκευες θα παρω μαζι. Θεωρω οτι ο περιοριστικος παραγοντας σε ενα μοντερνο μικρο οχημα δεν ειναι η διαρκεια του ταξιδιου, αλλα ο ογκος του πορτ μπαγαζ του. Προφανως και το id3 θα ταξιδεψει πιο ανετα στην αλεξανδρουπολη αλλα και το γιαρις θα το βγαλει το ταξιδι μια χαρα.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μια χαρα χαρά χωράει μια 4μελη οικογένεια το γιαρις για μια εβδομάδα διακοπές σε λογική απόσταση (μην πας και Αλεξανδρούπολη από Αθήνα πχ).
Ο ογκος των αποσκευων εξαρταται απο την χρονικη διαρκεια των διακοπων και οχι απο την αποσταση. Νομιζω πως ειτε παω μια εβδομαδα στη λαμια, ειτε στην αλεξανδρουπολη, τα ιδια ρουχα/αποσκευες θα παρω μαζι. Θεωρω οτι ο περιοριστικος παραγοντας σε ενα μοντερνο μικρο οχημα δεν ειναι η διαρκεια του ταξιδιου, αλλα ο ογκος του πορτ μπαγαζ του. Προφανως και το id3 θα ταξιδεψει πιο ανετα στην αλεξανδρουπολη αλλα και το γιαρις θα το βγαλει το ταξιδι μια χαρα.
Δεν με διαβάζεις προσεκτικά.
Γράφω για μια εβδομάδα.
Πόσα ρούχα θα πάρεις καλοκαίρι για μια εβδομάδα μαζί;
Το θέμα της απόστασης έχει να κάνει καθαρά με την άνεση ταξιδιού. Σε ένα μακρινό ταξίδι με το γιαρις θα κουραστείς περισσότερο -
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μια χαρα χαρά χωράει μια 4μελη οικογένεια το γιαρις για μια εβδομάδα διακοπές σε λογική απόσταση (μην πας και Αλεξανδρούπολη από Αθήνα πχ).
Ο ογκος των αποσκευων εξαρταται απο την χρονικη διαρκεια των διακοπων και οχι απο την αποσταση. Νομιζω πως ειτε παω μια εβδομαδα στη λαμια, ειτε στην αλεξανδρουπολη, τα ιδια ρουχα/αποσκευες θα παρω μαζι. Θεωρω οτι ο περιοριστικος παραγοντας σε ενα μοντερνο μικρο οχημα δεν ειναι η διαρκεια του ταξιδιου, αλλα ο ογκος του πορτ μπαγαζ του. Προφανως και το id3 θα ταξιδεψει πιο ανετα στην αλεξανδρουπολη αλλα και το γιαρις θα το βγαλει το ταξιδι μια χαρα.
Δεν με διαβάζεις προσεκτικά.
Γράφω για μια εβδομάδα.
Πόσα ρούχα θα πάρεις καλοκαίρι για μια εβδομάδα μαζί;
Το θέμα της απόστασης έχει να κάνει καθαρά με την άνεση ταξιδιού. Σε ένα μακρινό ταξίδι με το γιαρις θα κουραστείς περισσότεροπολυ προσεκτικα το διαβασα. Προφανως και χειμωνα θα παρεις μαζι πιο ογκωδη αντικειμενα (πχ μπουφαν), αλλα και το καλοκαιρι εχει τις αναγκες του λογω υψηλων θερμοκρασιων και εφιδρωσης. Η θεση μου παραμενει η ιδια, πολλες μερες απαιτουν πολλα ρουχα/αποσκευες, εκτος αν πηγαινεις σε εξοχικο ή σε διαμερισμα τυπου airbnb οποτε εχεις σκοπο να βαζεις πλυντηριο. Τοτε οι αναγκες οντως μειωνονται. Η διαρκεια των διακοπων λοιπον, και οχι η αποσταση ειναι το προβλημα στα οχηματα με περιορισμενο χωρο αποσκευων.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μια χαρα χαρά χωράει μια 4μελη οικογένεια το γιαρις για μια εβδομάδα διακοπές σε λογική απόσταση (μην πας και Αλεξανδρούπολη από Αθήνα πχ).
Ο ογκος των αποσκευων εξαρταται απο την χρονικη διαρκεια των διακοπων και οχι απο την αποσταση. Νομιζω πως ειτε παω μια εβδομαδα στη λαμια, ειτε στην αλεξανδρουπολη, τα ιδια ρουχα/αποσκευες θα παρω μαζι. Θεωρω οτι ο περιοριστικος παραγοντας σε ενα μοντερνο μικρο οχημα δεν ειναι η διαρκεια του ταξιδιου, αλλα ο ογκος του πορτ μπαγαζ του. Προφανως και το id3 θα ταξιδεψει πιο ανετα στην αλεξανδρουπολη αλλα και το γιαρις θα το βγαλει το ταξιδι μια χαρα.
Δεν με διαβάζεις προσεκτικά.
Γράφω για μια εβδομάδα.
Πόσα ρούχα θα πάρεις καλοκαίρι για μια εβδομάδα μαζί;
Το θέμα της απόστασης έχει να κάνει καθαρά με την άνεση ταξιδιού. Σε ένα μακρινό ταξίδι με το γιαρις θα κουραστείς περισσότεροπολυ προσεκτικα το διαβασα. Προφανως και χειμωνα θα παρεις μαζι πιο ογκωδη αντικειμενα (πχ μπουφαν), αλλα και το καλοκαιρι εχει τις αναγκες του λογω υψηλων θερμοκρασιων και εφιδρωσης. Η θεση μου παραμενει η ιδια, πολλες μερες απαιτουν πολλα ρουχα/αποσκευες, εκτος αν πηγαινεις σε εξοχικο ή σε διαμερισμα τυπου airbnb οποτε εχεις σκοπο να βαζεις πλυντηριο. Τοτε οι αναγκες οντως μειωνονται. Η διαρκεια των διακοπων λοιπον, και οχι η αποσταση ειναι το προβλημα στα οχηματα με περιορισμενο χωρο αποσκευων.
Μιας εβδομάδας (6 διανυκτερεύσεις) διακοπές αν δεν κουβαλάς αχρείαστα πράγματα βγαίνουν με σακ βουαγιαζ και πόρτ μπαγκαζ 250-300 λίτρων
Το έχω δοκιμάσει -
Ο όγκος των αποσκευών εξαρτάται κύρια από το πώς έχεις οργανώσει τη ζωή σου και πως λειτουργείς. Εμείς π.χ. θέλουμε πορτπαγκάζ προδιαγραφών μικρασιατικού ξεριζωμού. Όπως επίσης και αποθήκη στο σπίτι. Δε μας νοιάζει αν το σαλόνι μας είναι μικρό, αποθήκη όμως θέλουμε οπωσδήποτε μεγάλη.
Όταν πάμε σε έκθεση να δούμε ένα ιχ, μας ανοίγουν την πόρτα και μας λένε 'ορίστε', αλλά εμείς προσπερνάμε τον αποσβολωμένο πωλητή που κρατάει ανοιχτή την πόρτα του οδηγού και πάμε κατευθείαν στο πορτπαγκάζ. Άν είναι επαρκές, τότε κοιτάμε και το υπόλοιπο αμάξι. Ιχ με κάτω από 400-450 λίτρα δεν 'υπάρχουν' στο οπτικό μας πεδίο. -
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σας διαβαζω να λετε οτι δεν αξιζει η επιδοτηση των τριων χιλιαδων και μου δημιουργειται ενα ερωτημα. Σε ενα αυτοκινητο των 40.000 (Μ3, skoda elroq και αλλα "οικογενειακα" οχηματα), οι 3.000 ειναι 7.5% εκπτωση. ΣΑΣ ΧΑΛΑΕΙ; Το ρωταω διοτι ξερουμε πολυ καλα οτι υπαρχει κοσμος που φερνει βολτα ΟΛΕΣ τις αντιπροσωπειες σε ακτινα 50 χιλιομετρων για να τσιμπησει κατι εκπτωσεις ή δωρα της πλακας, αξιας 500 και αν, ευρω.
Προφανως και θα ηταν καλυτερα να ειναι υψηλοτερα η επιδοτηση, αλλα νομοτελειακα θα συνεβαινε αυτη η μειωση, οπως και σε αλλες χωρες. Ετσι και αλλιως, ο σκοπος της επιδοτησης παντα, ηταν να βοηθησει στην εξισωση του κοστους μεταξυ ηλεκτρικων και θερμικων.H επιδοτηση δεν ειναι εκπτωση, απο την στιγμη που υπαρχει ξεχωριστη και ακρως γραφειοκρατικη διαδικασια για να την παρεις και εαν κανεις και λαθος στα χαρτια η στο χρονο υποβολης τοτε δεν θα παρεις τιποτα.
Οπως ολες οι επιδοτησεις που δινοντε με παρομοιες διαδικασιες απευθυνονται σε συγκεκριμενο κοινο που εχει μαθει να ζει με επιδοτησεις εις βαρος αυτων που πληρωνουν φορους και δεν δικαιουνται επιδοτησεις. Δες τι γινεται στον ΟΠΕΚΕΠΕ για παραδειγμα αλλα και αλλα απειρα παραδειγματα οπως επιδοτησεις ενοικιου κλπ
Τυχαιο οτι για να παρεις επιδοτησεις πρεπει να το κανεις μεσω 'συμβουλων'; Ειναι ολοκληρο κυκλωμα.
5 χαρτιά ρε συ επισυνάπτεις, σιγά τη δυσκολία. Αν χρειάζεσαι να πληρώσεις κάποιον για να σου βγάλει φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα, ε είσαι (όχι εσύ προσωπικά) άξιος της τύχης σου.
Ειδικά για την επιδότηση σε ιδιώτη, την είχα έτοιμη σε 5’Γενικα για επιδοτησεις μιλαμε. Ειναι οπως οταν σου δινουν εκπτωση αλλα πρεπει να συμπληρωσεις ενα κουπονι και να το ταχυδρομησεις να την παρεις. Αυτο το κανουν γιατι ξερουν οτι οχι ολοι θα ασχοληθουν οποτε απευθυνονται στο κοινο που εχει τον χρονο να το κανει συν οτι τους εχουν φακελωμενους για υποψηφιους ψηφοφορους.
ΗΜΑΡΤΟΝ
-
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μιας εβδομάδας (6 διανυκτερεύσεις) διακοπές αν δεν κουβαλάς αχρείαστα πράγματα βγαίνουν με σακ βουαγιαζ και πόρτ μπαγκαζ 250-300 λίτρων
Το έχω δοκιμάσειΣυμφωνώ 100%!! Εμεις με το Γιάρις Κρος 3 άτομα, αποσκευές για διακοπές 2 εβδομαδων + τα μπανιέρα, χωράμε ανετότατα.
-
Τα σκυλιά;
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης