-
Σημερα το μεσημερι μου εκανε κατι πολυ περιεργο τ αμαξι..με πεταγε απ την ev λειτουργια και σχεδον κατευθειαν εμπαινε ο θερμικος..ενω εγλυφα το γκαζι γεμιζε σαν να παταω τερμα..μου βγαζε αδυνατη η ev λειτουργια λογω γκαζιου..κατευθειαν εμπαινε θερμικος-γεννητρια και εκτεινασοταν η καταναλωση ..σε διαδρομη πηγαινε-ελα το εκανε και στις δυο..δεν εχει βγαλει καποια βλαβη..εχει συμβει κατι παρομοιο στους υβριδικους?..μηπως εχει καποια σχεση η ζεστη που κανε σημερα μ αυτο?..
Μήπως ήταν χαμηλή η στάθμη της μπαταρίας; Έχει συμβεί σε μένα μετά από μέρες ακινησίας όταν η μπαταρία είχε πέσει πολύ (όχι η 12v).
Η σταθμη της μπαταριας ηταν τερμα στις 7 η 8 μπαρες μονιμα..εχει συμβει και αλλες φορες να δουλευει ο θερμικος σαν γεννητρια μεχρι να γεμισει τερμα η μπαταρια αλλα αμεσως μετα εμπαινε ev..εδω επι μια ωρα στο σταματα-ξεκινα εμπαινε σαν ev αλλα αμεσως πριν τα 10χλμ/ωρα με γεματη μπαταρια και χαιδευοντας το γκαζι ελαχιστα εμπαινε ο θερμικος..
Εδω και 2 μερες δουλευει κανονικα..μαλλον για προστασια του υβριδικου συστηματος μου μοιαζει -
Η υβριδική μπαταρία ποτέ δεν γεμίζει πλήρως μέσω του βενζινοκινητήρα και γενικά δεν ειναι σωστό να φαίνεται σχεδόν γεμάτη, γιατί αυτό δείχνει ότι δεν τη χρησιμοποιεί αποδοτικά το αυτοκίνητο κατά την κίνησή του.
Γενικά, το επιπεδο φόρτισης πρέπει να παίζει στο εύρος από 30%-40% για να θεωρείται οτι δουλεύει αποδοτικά το υβριδικό σύστημα.
Σε κανενα μεγαλο μποτιλιάρισμα που η μπαταρία θα εχει πεσει κατω απο 30%, ενεργοποιείται αυτοματα ο βενζινοκινητήρας και δουλεύοντας στις 1300 rpm φορτίζει την υβριδική μέχρι 40% (οχι πλήρως) και μετά σβηνει.
Η υβριδική μπαταριά μπορεί να φορτίσει πλήρως (στην πραγματικότητα μέχρι 85%, για λόγους προστασιας της) μόνο σε παρατεταμένο ρολλαρισμα-φρενάρισμα σε μεγάλη κατηφόρα, οπότε μόλις φτάσει στο 85% (κι ας δείχνει full στο γράφημα), γυρίζει αυτόματα σε βενζίνη (ουσιαστικά mode B του eCVT). -
Σημερα το μεσημερι μου εκανε κατι πολυ περιεργο τ αμαξι..με πεταγε απ την ev λειτουργια και σχεδον κατευθειαν εμπαινε ο θερμικος..ενω εγλυφα το γκαζι γεμιζε σαν να παταω τερμα..μου βγαζε αδυνατη η ev λειτουργια λογω γκαζιου..κατευθειαν εμπαινε θερμικος-γεννητρια και εκτεινασοταν η καταναλωση ..σε διαδρομη πηγαινε-ελα το εκανε και στις δυο..δεν εχει βγαλει καποια βλαβη..εχει συμβει κατι παρομοιο στους υβριδικους?..μηπως εχει καποια σχεση η ζεστη που κανε σημερα μ αυτο?..
Μήπως ήταν χαμηλή η στάθμη της μπαταρίας; Έχει συμβεί σε μένα μετά από μέρες ακινησίας όταν η μπαταρία είχε πέσει πολύ (όχι η 12v).
Η σταθμη της μπαταριας ηταν τερμα στις 7 η 8 μπαρες μονιμα..εχει συμβει και αλλες φορες να δουλευει ο θερμικος σαν γεννητρια μεχρι να γεμισει τερμα η μπαταρια αλλα αμεσως μετα εμπαινε ev..εδω επι μια ωρα στο σταματα-ξεκινα εμπαινε σαν ev αλλα αμεσως πριν τα 10χλμ/ωρα με γεματη μπαταρια και χαιδευοντας το γκαζι ελαχιστα εμπαινε ο θερμικος..
Εδω και 2 μερες δουλευει κανονικα..μαλλον για προστασια του υβριδικου συστηματος μου μοιαζειΜου έχει συμβεί ακριβώς αυτό που περιγράφεις σε υβριδικό Toyota. Και μάλιστα το μοτίβο (να συνεχίζει να φορτίζει ασταμάτητα τη μπαταρία) αυτό συνεχίζει για ένα διήμερο τριήμερο, σε κάθε διαδρομή.
Μόλις το βγάζω σε ανοιχτό δρόμο και το ξεκαπνισω λίγο, του περνάει. -
Ειμαι Σουηδία για δουλειά και συγκεκριμένα Στοκχόλμη εχω δει 7 LBX μεσα σε 2 μέρες.
Και αρκετά μεγάλα μοντέλα εκτός απο UX που δεν ειδα ούτε 1.
-
-
Λεφτά υπάρχουν.
Επίσης η διαφορά στην τιμή με το Yaris Cross φαίνεται να είναι αρκετή λιγότερη σε σχέση με την Ελλάδα οπότε ίσως να το προτιμάνε. -
Κατι κανει τελικα..στο top5 των bsuv στο elk test..το awd θα περναγε με 78-79 χλμ πιστευω
-
Φτανουμε σιγα σιγα σε κανα μηνα περιπου στο 1ο service..νοεμβρη 24 ηρθε και χω 12000χλμ αυτη τη στιγμη..το κλασσικο διαχρονικο ερωτημα του λαδιου των toyota hybrids..τι επιλεγω?
Μιλωντας με την πολις και κανοντας συζητηση για το 0w8 μου ειπε οτι υπαρχουν 3 διαθεσιμες επιλογες που καλυπτουν την εγγυση 0-8,0-16,0-20 και πως τους προτεινεται το 0-20 για το καιρο της Ελλαδας (Αττικης)!!..αντιστοιχα μου πε στη Φλωρινα θα σου προτεινα το 0-8..
Να αναφερω οπως μου ειπαν οτι το ιξωδες και στους 3 αυτους τυπους λαδιων λειτουργει αναλογως τη θερμοκρασια του κινητηρα αλλιως οταν περνει μπροστα και ειναι κρυος και αλλιως οταν εχει ζεσταθει..
Το κοστος πανω κατω ιδιο..15 ευρω παραπανω τα 0-8...225-240 το serviceΣτη δικια μου περιπτωση 300 μερες το χρονο ειμαι Αττικη με 40+ το καλοκαιρι και 50 μερες χωριο με -15 και παρακατω το χειμωνα..τι βαζω οεο?
-
Mε αυτή τη σειρά για μένα
0-20
0-16
0-8
-
0W-8 λογικά φοράει από το εργοστάσιο.
Προσωπικά θα έβαζα τα ίδια (πάντα γνήσια) και για να περιορίσω το κόστος, θα προτιμούσα 5λιτρη συσκευασία.
Συγγενής μου με Yaris Cross έχει κάνει ήδη 2 αλλαγές με γνήσια 0W-8 χωρίς κανενα θέμα. -
To 0W-8 της Toyota είναι το "καλό" πράγμα με την σωστή χημεία.
Το παρακάτω βίντεο το επιβεβαιώνει με επιστημονικά δεδομένα.
Το λέει καθαρά μην ασχολείστε με το ιξώδες το πακέτο των αντιτριβικών πρόσθετων είναι το μυστικό.
-
Φτανουμε σιγα σιγα σε κανα μηνα περιπου στο 1ο service..νοεμβρη 24 ηρθε και χω 12000χλμ αυτη τη στιγμη..το κλασσικο διαχρονικο ερωτημα του λαδιου των toyota hybrids..τι επιλεγω?
Μιλωντας με την πολις και κανοντας συζητηση για το 0w8 μου ειπε οτι υπαρχουν 3 διαθεσιμες επιλογες που καλυπτουν την εγγυση 0-8,0-16,0-20 και πως τους προτεινεται το 0-20 για το καιρο της Ελλαδας (Αττικης)!!..αντιστοιχα μου πε στη Φλωρινα θα σου προτεινα το 0-8..
Να αναφερω οπως μου ειπαν οτι το ιξωδες και στους 3 αυτους τυπους λαδιων λειτουργει αναλογως τη θερμοκρασια του κινητηρα αλλιως οταν περνει μπροστα και ειναι κρυος και αλλιως οταν εχει ζεσταθει..
Το κοστος πανω κατω ιδιο..15 ευρω παραπανω τα 0-8...225-240 το serviceΣτη δικια μου περιπτωση 300 μερες το χρονο ειμαι Αττικη με 40+ το καλοκαιρι και 50 μερες χωριο με -15 και παρακατω το χειμωνα..τι βαζω οεο?
Εγώ με το yaris hybrid του 21, έχω κάνει 80.000 χιλιόμετρα σε 4 χρόνια και του βάζω μόνο 0w20, χωρίς να έχει κάψει το παραμικρό γραμμάριο. Η κατανάλωση όπως πρέπει και η μηχανή χωρίς προβλήματα. Βέβαια εγώ αλλάζω λάδια κάθε 6 μήνες ή 7500 χιλιόμετρα.
-
Προσφορά -900 ευρώ για LBX με Tech pack ετοιμοπαράδοτα:
-
Ακριβούτσικο είναι, λογικό να αρχίσουν οι προσφορές.
-
Η περιγραφή αναφέρει για ένα όχημα πάντως...
-
Μιλάει για ετοιμοπαράδοτο.
Αλλά δεν θα υπήρχαν ήδη παραγγελίες που κάποιος θα ενδιαφερόταν να το πάρει νωρίτερα ?
-
Έχει και δύο ELEGANT, μπορεί να είναι ακύρωση παραγγελίας;
-
Συνήθως μπλοκάρει το δάνειο, για αυτό οι ακυρώσεις.
-
Ειναι ηδη καλα τιμολογημενη η πρωτη εκδοση με τα 17αρια σε σχεση με τις επομενες που εχουν μεγαλο σκαλοπατι προς τα πανω οποτε 33500 με τη tech ειναι παρα πολυ καλη τιμη γτ εχει σχεδον τα παντα ολα απο εξοπλισμο+ 12,3 οθονη..
Καποιος τυχαιρος που θα πηγαινε για τη 2η εκδοση του 130αριου yc μαλλον θα γλιτωσει απ τα πλαστικα του μακρινου ξαδερφου -
Ξέρουμε αν η βασική έκδοση lbx/tech έχει αυτόματο ξεκλείδωμα όταν προσεγγίσεις και έχεις το κλειδί πάνω σου;
Υ.Γ. ακόμα περιμένουμε το ασύρματο android auto....
LEXUS LBX