-
-
Θα σταματήσει το 116 του χρόνου.
Όταν πας να πάρεις Activ Plus Σου το πλασάρουν στην ίδια τιμή με 130 σαν αναβάθμιση.
-
Θα σταματήσει το 116 του χρόνου.
Όταν πας να πάρεις Activ Plus Σου το πλασάρουν στην ίδια τιμή με 130 σαν αναβάθμιση.
Με τα πλαστικά αυτά τι να τα κάνεις τα 130 άλογα ;
Κάπου πρέπει να σκεφτούν να βγάλουν ένα προσιτό οικονομικό αμάξι κάτω από 20Κ.
Ας βάλουν το υβριδικό στο aygoX έστω
Αλλά στο τέλος θα πάνε το γιαρις 30Κ και θα γελάει ο τόπος... -
Θα σταματήσει το 116 του χρόνου.
Όταν πας να πάρεις Activ Plus Σου το πλασάρουν στην ίδια τιμή με 130 σαν αναβάθμιση.
Με τα πλαστικά αυτά τι να τα κάνεις τα 130 άλογα ;
Κάπου πρέπει να σκεφτιυν να βγάλουν ένα προσιτό οικονομικό αμάξι κάτω από 20Κ.
Ας βάλουν τι υβριδικό στο aygoX έστω
Αλλά στο τέλος θα πάνε το γιαρις 30Κ και θα γελάει ο τόπος...Εδώ πήγαν τα υπερυψωμένα Fiesta 24κ και χωρίς υβρίδιο άρα το κακό είναι γενικό και δεν περιορίζετε στην TOYOTA.
H SUZUKI ανεβαίνει σιγά σιγά λογο των συστημάτων ασφαλιας μονο το Swift εμινε κατω απο 20 και 2 με 3 αυτοκινιτα.
-
-
Σημερα το μεσημερι μου εκανε κατι πολυ περιεργο τ αμαξι..με πεταγε απ την ev λειτουργια και σχεδον κατευθειαν εμπαινε ο θερμικος..ενω εγλυφα το γκαζι γεμιζε σαν να παταω τερμα..μου βγαζε αδυνατη η ev λειτουργια λογω γκαζιου..κατευθειαν εμπαινε θερμικος-γεννητρια και εκτεινασοταν η καταναλωση ..σε διαδρομη πηγαινε-ελα το εκανε και στις δυο..δεν εχει βγαλει καποια βλαβη..εχει συμβει κατι παρομοιο στους υβριδικους?..μηπως εχει καποια σχεση η ζεστη που κανε σημερα μ αυτο?..
-
Σημερα το μεσημερι μου εκανε κατι πολυ περιεργο τ αμαξι..με πεταγε απ την ev λειτουργια και σχεδον κατευθειαν εμπαινε ο θερμικος..ενω εγλυφα το γκαζι γεμιζε σαν να παταω τερμα..μου βγαζε αδυνατη η ev λειτουργια λογω γκαζιου..κατευθειαν εμπαινε θερμικος-γεννητρια και εκτεινασοταν η καταναλωση ..σε διαδρομη πηγαινε-ελα το εκανε και στις δυο..δεν εχει βγαλει καποια βλαβη..εχει συμβει κατι παρομοιο στους υβριδικους?..μηπως εχει καποια σχεση η ζεστη που κανε σημερα μ αυτο?..
Ξερει το αμάξι! Εικάζω ότι κάτι διάβασε και αποφάσισε να λειτουργήσει τον θερμικό (μπορεί για την EGR?)....θα έλεγα δεν είναι τίποτα, αλλά εαν στο ξανακάνει να πας να το ελέγξουν.
-
Regeneration του gpf;
-
Σημερα το μεσημερι μου εκανε κατι πολυ περιεργο τ αμαξι..με πεταγε απ την ev λειτουργια και σχεδον κατευθειαν εμπαινε ο θερμικος..ενω εγλυφα το γκαζι γεμιζε σαν να παταω τερμα..μου βγαζε αδυνατη η ev λειτουργια λογω γκαζιου..κατευθειαν εμπαινε θερμικος-γεννητρια και εκτεινασοταν η καταναλωση ..σε διαδρομη πηγαινε-ελα το εκανε και στις δυο..δεν εχει βγαλει καποια βλαβη..εχει συμβει κατι παρομοιο στους υβριδικους?..μηπως εχει καποια σχεση η ζεστη που κανε σημερα μ αυτο?..
Ξερει το αμάξι! Εικάζω ότι κάτι διάβασε και αποφάσισε να λειτουργήσει τον θερμικό (μπορεί για την EGR?)....θα έλεγα δεν είναι τίποτα, αλλά εαν στο ξανακάνει να πας να το ελέγξουν.
Ναι αν το ξανακανει θα παρω ενα τηλ για αρχη και λογικα θα τους το παω..απλα μου κανε εντυπωση οτι συνεπεσε και με τη ζεστη..να νε τυχαιο..μπορει..
-
Δεν είναι τίποτα, θα στο κάνει μια δυο φορές τον χρόνο, μετά από μερικά χλμ θα στρώσει. Αν σε πετύχει εντός πόλης σου ανεβάζει την κατανάλωση, ιδανικό είναι να σε πετύχει στην εθνική.
-
Σημερα το μεσημερι μου εκανε κατι πολυ περιεργο τ αμαξι..με πεταγε απ την ev λειτουργια και σχεδον κατευθειαν εμπαινε ο θερμικος..ενω εγλυφα το γκαζι γεμιζε σαν να παταω τερμα..μου βγαζε αδυνατη η ev λειτουργια λογω γκαζιου..κατευθειαν εμπαινε θερμικος-γεννητρια και εκτεινασοταν η καταναλωση ..σε διαδρομη πηγαινε-ελα το εκανε και στις δυο..δεν εχει βγαλει καποια βλαβη..εχει συμβει κατι παρομοιο στους υβριδικους?..μηπως εχει καποια σχεση η ζεστη που κανε σημερα μ αυτο?..
Ξερει το αμάξι! Εικάζω ότι κάτι διάβασε και αποφάσισε να λειτουργήσει τον θερμικό (μπορεί για την EGR?)....θα έλεγα δεν είναι τίποτα, αλλά εαν στο ξανακάνει να πας να το ελέγξουν.
Ναι αν το ξανακανει θα παρω ενα τηλ για αρχη και λογικα θα τους το παω..απλα μου κανε εντυπωση οτι συνεπεσε και με τη ζεστη..να νε τυχαιο..μπορει..
Το έχεις πατήσει παρατεταμένα σε κάνα ταξίδι να δουλέψει ψηλά; Όσο να ναι θα κρατήσει στροφές πάνω απο 140-150.
-
Μήπως είχες ξεχάσει το κιβώτιο στο Β ή το προφίλ οδήγησης στο power/sport αν είναι όπως τα Τ.
-
Το πιθανότερο είναι να πρόκειται για κάποιο Idle Check, που για να εκτελεστεί, κρατάει σε λειτουργία τον βενζινοκινητήρα, ανεξαρτήτως επιπέδου φόρτισης της υβριδικής μπαταρίας.
Μου το εμφανίζει συχνά στο Hybrid Assistant.Αν το αυτοκίνητο ξαναγύρισε μόνο του σε EV λειτουργία, δεν βλέπω πρόβλημα.
-
Σημερα το μεσημερι μου εκανε κατι πολυ περιεργο τ αμαξι..με πεταγε απ την ev λειτουργια και σχεδον κατευθειαν εμπαινε ο θερμικος..ενω εγλυφα το γκαζι γεμιζε σαν να παταω τερμα..μου βγαζε αδυνατη η ev λειτουργια λογω γκαζιου..κατευθειαν εμπαινε θερμικος-γεννητρια και εκτεινασοταν η καταναλωση ..σε διαδρομη πηγαινε-ελα το εκανε και στις δυο..δεν εχει βγαλει καποια βλαβη..εχει συμβει κατι παρομοιο στους υβριδικους?..μηπως εχει καποια σχεση η ζεστη που κανε σημερα μ αυτο?..
Ξερει το αμάξι! Εικάζω ότι κάτι διάβασε και αποφάσισε να λειτουργήσει τον θερμικό (μπορεί για την EGR?)....θα έλεγα δεν είναι τίποτα, αλλά εαν στο ξανακάνει να πας να το ελέγξουν.
Ναι αν το ξανακανει θα παρω ενα τηλ για αρχη και λογικα θα τους το παω..απλα μου κανε εντυπωση οτι συνεπεσε και με τη ζεστη..να νε τυχαιο..μπορει..
Το έχεις πατήσει παρατεταμένα σε κάνα ταξίδι να δουλέψει ψηλά; Όσο να ναι θα κρατήσει στροφές πάνω απο 140-150.
Να σηκωσει στροφες ναι..σε ταξιδι παρατεταμενα γυρω στα 130..
-
@piliourits said in LEXUS LBX:
Μήπως είχες ξεχάσει το κιβώτιο στο Β ή το προφίλ οδήγησης στο power/sport αν είναι όπως τα Τ.
Δεν εχει Β..εχει S που ειναι το Sport με paddles..για πιο γρηγορη οδηγηση και κατεβασματα σε ανηφορικα σημεια
-
Σημερα το μεσημερι μου εκανε κατι πολυ περιεργο τ αμαξι..με πεταγε απ την ev λειτουργια και σχεδον κατευθειαν εμπαινε ο θερμικος..ενω εγλυφα το γκαζι γεμιζε σαν να παταω τερμα..μου βγαζε αδυνατη η ev λειτουργια λογω γκαζιου..κατευθειαν εμπαινε θερμικος-γεννητρια και εκτεινασοταν η καταναλωση ..σε διαδρομη πηγαινε-ελα το εκανε και στις δυο..δεν εχει βγαλει καποια βλαβη..εχει συμβει κατι παρομοιο στους υβριδικους?..μηπως εχει καποια σχεση η ζεστη που κανε σημερα μ αυτο?..
Ξερει το αμάξι! Εικάζω ότι κάτι διάβασε και αποφάσισε να λειτουργήσει τον θερμικό (μπορεί για την EGR?)....θα έλεγα δεν είναι τίποτα, αλλά εαν στο ξανακάνει να πας να το ελέγξουν.
Ναι αν το ξανακανει θα παρω ενα τηλ για αρχη και λογικα θα τους το παω..απλα μου κανε εντυπωση οτι συνεπεσε και με τη ζεστη..να νε τυχαιο..μπορει..
Το έχεις πατήσει παρατεταμένα σε κάνα ταξίδι να δουλέψει ψηλά; Όσο να ναι θα κρατήσει στροφές πάνω απο 140-150.
Να σηκωσει στροφες ναι..σε ταξιδι παρατεταμενα γυρω στα 130..
Μηπως καθημερινα δουλευει παρα πολυ στο ηλεκτρικο κομματι και δεν λειτουργει ο θερμικος τοσο πολυ ωστε να ανεβασει θερμοκρασια ικανη να καψει οτι καταλοιπα υπαρχουν μεσα στο φιλτρο? Αυτο λογικα θα στο πουν οι κατοχοι υβριδικου αν συμβαινει.
-
Σημερα το μεσημερι μου εκανε κατι πολυ περιεργο τ αμαξι..με πεταγε απ την ev λειτουργια και σχεδον κατευθειαν εμπαινε ο θερμικος..ενω εγλυφα το γκαζι γεμιζε σαν να παταω τερμα..μου βγαζε αδυνατη η ev λειτουργια λογω γκαζιου..κατευθειαν εμπαινε θερμικος-γεννητρια και εκτεινασοταν η καταναλωση ..σε διαδρομη πηγαινε-ελα το εκανε και στις δυο..δεν εχει βγαλει καποια βλαβη..εχει συμβει κατι παρομοιο στους υβριδικους?..μηπως εχει καποια σχεση η ζεστη που κανε σημερα μ αυτο?..
Ξερει το αμάξι! Εικάζω ότι κάτι διάβασε και αποφάσισε να λειτουργήσει τον θερμικό (μπορεί για την EGR?)....θα έλεγα δεν είναι τίποτα, αλλά εαν στο ξανακάνει να πας να το ελέγξουν.
Ναι αν το ξανακανει θα παρω ενα τηλ για αρχη και λογικα θα τους το παω..απλα μου κανε εντυπωση οτι συνεπεσε και με τη ζεστη..να νε τυχαιο..μπορει..
Το έχεις πατήσει παρατεταμένα σε κάνα ταξίδι να δουλέψει ψηλά; Όσο να ναι θα κρατήσει στροφές πάνω απο 140-150.
Να σηκωσει στροφες ναι..σε ταξιδι παρατεταμενα γυρω στα 130..
Μηπως καθημερινα δουλευει παρα πολυ στο ηλεκτρικο κομματι και δεν λειτουργει ο θερμικος τοσο πολυ ωστε να ανεβασει θερμοκρασια ικανη να καψει οτι καταλοιπα υπαρχουν μεσα στο φιλτρο? Αυτο λογικα θα στο πουν οι κατοχοι υβριδικου αν συμβαινει.
Σιγουρα δουλευει πολυ ηλεκτρικα..Αλλα δεν νομιζω γιατι κινουμε κυριως περιαστικα με ταχυτητες 60-100 χλμ..
-
Το υβριδικό σύστημα δεν αφήνει ποτέ να αποφορτιστεί πλήρως η μπαταρία ούτε να παραμείνει με πλήρη φόρτιση η μπαταρία, ωστόσο όταν το αυτοκίνητο κινείται σε αστικό περιβάλλον η μπαταρία φορτίζει πλήρως σπάνια (συνήθως φθάνει μέχρι τις 4 από τις 5 μπάρες), οπότε για λόγους μακροζωίας της μπαταρίας εικάζω ότι ο θερμικός λειτουργεί σε υψηλότερες στροφές προκειμένου να φορτίσει τεχνητά την μπαταρία μέχρι το σημείο πλήρους φόρτισης. Στο cc το έχει κάνει, σπάνια μεν, αλλά γίνεται, και σε αυτή τη περίπτωση συνεχίζει να φορτίζει μέσω του θερμικού παρά το γεγονός ότι είναι γεμάτες πάνω από τις 3 μπάρες οπότε θα έπρεπε να μπει αυτομάτως σε λειτουργία ev, και σταματά όταν φθάσει σε πλήρη φόρτιση.
-
Kαι στο e-power μου το κάνει αυτό,όταν έχει καιρό να κινηθεί σε ανοικτό δρόμο. Μπορεί να φτάσει την μπαταρία στη μέση,αλλά δεν μπαίνει σε EV λειτουργία (ακόμη κι αν πατήσεις το εν λόγω κουμπί), γιατί πρέπει να κάνει κάποιου είδους αναγέννηση για λίγα λεπτά.
-
Σημερα το μεσημερι μου εκανε κατι πολυ περιεργο τ αμαξι..με πεταγε απ την ev λειτουργια και σχεδον κατευθειαν εμπαινε ο θερμικος..ενω εγλυφα το γκαζι γεμιζε σαν να παταω τερμα..μου βγαζε αδυνατη η ev λειτουργια λογω γκαζιου..κατευθειαν εμπαινε θερμικος-γεννητρια και εκτεινασοταν η καταναλωση ..σε διαδρομη πηγαινε-ελα το εκανε και στις δυο..δεν εχει βγαλει καποια βλαβη..εχει συμβει κατι παρομοιο στους υβριδικους?..μηπως εχει καποια σχεση η ζεστη που κανε σημερα μ αυτο?..
Μήπως ήταν χαμηλή η στάθμη της μπαταρίας; Έχει συμβεί σε μένα μετά από μέρες ακινησίας όταν η μπαταρία είχε πέσει πολύ (όχι η 12v).
LEXUS LBX