-
Θυμήθηκα τώρα την Mito που είχε πάρει φίλος καινούργιο πριν χρόνια, και μαζί με εκείνον τον όμορφο διακόπτη του DNA - πως το έλεγε η AR- το πρώτο πράγμα που μου έδειξε ήταν πως φρενάρει, και όντως ήταν φοβερό , για λίγο νόμιζα πως θα μετατοπιστεί ο εγκέφαλος μου μέσα στο κεφάλι.
Μα ούτε τα φρένα δεν άφησαν στους Ιταλούς;
-
Ναι από φρένα είχε εκπληκτικά. Έχω την αίσθηση πως είχε είτε ίδιας διάσταση είτε μεγαλύτερα δισκόφρενα πίσω…….
Γενικά και εγώ αναπολώ τα παλιά ιταλικά. Πώς έγιναν έτσι;
-
@vagkirk said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
Θυμήθηκα τώρα την Mito που είχε πάρει φίλος καινούργιο πριν χρόνια, και μαζί με εκείνον τον όμορφο διακόπτη του DNA - πως το έλεγε η AR- το πρώτο πράγμα που μου έδειξε ήταν πως φρενάρει, και όντως ήταν φοβερό , για λίγο νόμιζα πως θα μετατοπιστεί ο εγκέφαλος μου μέσα στο κεφάλι.
Αλήθεια είναι! Ήταν το 1ο πράγμα που μου έκανε τρομερά θετική εντύπωση όταν πήρα την ΜιΤο....απίστευτα φρένα, δεν είχα ποτέ ξανά αυτοκίνητο με τόσο καλά φρένα!! Γενικά η ΜιΤο ήταν εξαιρετικό αυτοκίνητο, ίσως το καλύτερο στην κατηγορία του σε κράτημα και φρένα και τρομερά θετική εντύπωση η ποιότητα κατασκευής - δεν το περίμενα, μπετόν αρμέ!
-
Μέχρι να οδηγήσετε μία Σιτροέν ΒΧ, θα τα λέγατε αυτά.
Φούντο και οι δύο ήταν τα φρένα της...
-
Το ίδιο και η 147, φοβερά φρένα, τιμόνι, κρατήματα.
Το εσωτερικό του junior τα σπάει, βρείτε έκθεση να το δείτε
-
Είχαμε στην οικογένεια και 147,MiTo. Συμφωνώ κι επαυξάνω σε όσα λέτε.
Θα διαφωνήσω μόνο με τον ataim που λέει πως το εσωτερικό της junior είναι ωραίο.Δεν ξέρω ποια έκδοση ήταν,αλλά για μένα έχοντας περάσει από το 1972 πέντε (Giulia Super,156,147,ΜiTo,Giulietta) AR από την οικογένεια (κάτι σαν criuser στο ιταλικό
),αυτό που έχω δει και live σε αντιπροσωπεία, το θεωρώ κατώτερο των προγόνων της.
-
@panormus772 said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
Θα διαφωνήσω μόνο με τον ataim που λέει πως το εσωτερικό της junior είναι ωραίο.Δεν ξέρω ποια έκδοση ήταν,αλλά για μένα έχοντας περάσει από το 1972 πέντε (Giulia Super,156,147,ΜiTo,Giulietta) AR από την οικογένεια (κάτι σαν criuser στο ιταλικό
),αυτό που έχω δει και live σε αντιπροσωπεία, το θεωρώ κατώτερο των προγόνων της.
Mα δεν ειναι Αλφα η τζούνιορ, μια Γαλλική μπούρδα ειναι που έβαλαν σε 27 διαφορετικά σημεία το σήμερα της Άλφα για να πείσουν εαυτούς και κορόϊδα αγοραστές. Φαίνεσθαι και ουσία μηδέν, ακριβώς το αντίθετο της φιλοσοφίας της Αλφα.
-
@ataim said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
Το ίδιο και η 147, φοβερά φρένα, τιμόνι, κρατήματα.
Δε θα ξεχάσω ποτέ ένα σκηνικο στη Λυκόβρυση που θα μπορούσε κάλιστα να έχει εξελιχθεί σε πολύνεκρο. Κλασικά παντού κόφτες ο twin spark, δεν ήταν και δύσκολο, και έχω ξεχαστεί και χάσει κατά πολύ το σημείο των φρένων σε διασταύρωση. Δεν ξέρω με τι ένστικτο λειτούργησα αλλά αντί να πλακωθώ στα φρένα επέλεξα απλά να κόψω το τιμόνι αριστερά και το αμάξι απλά έστριψε. Και όλα αυτά χωρίς ESP και με 15αρα ζάντα και λάστιχα μπαλόνια Goodyear. Ευτυχώς φυσικά δεν ερχόταν κανείς από τις άλλες πλευρές και δεν πήρα και κάνα χριστιανό στο λαιμό μου.
Μετά από κάτι τέτοια ήταν τρομερά δύσκολο να βρω κάτι αντάξιο σε ανάλογη αξία.
-
@panormus772 said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
Είχαμε στην οικογένεια και 147,MiTo. Συμφωνώ κι επαυξάνω σε όσα λέτε.
Θα διαφωνήσω μόνο με τον ataim που λέει πως το εσωτερικό της junior είναι ωραίο.
έχει φοβερά bucket καθίσματα (corsa seats?), πολύ ωραίο ντύσιμο υλικών σε ταμπλό, πόρτες κλπ, μπήκα σε μια ev έκδοση πριν δυο μέρες, μάλλον έχει διαφορά από έκδοση σε έκδοση.
https://www.alfaromeo.com/models/junior-elettrica/features
-
@ataim said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
@panormus772 said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
Είχαμε στην οικογένεια και 147,MiTo. Συμφωνώ κι επαυξάνω σε όσα λέτε.
Θα διαφωνήσω μόνο με τον ataim που λέει πως το εσωτερικό της junior είναι ωραίο.
έχει φοβερά bucket καθίσματα (corsa seats?), πολύ ωραίο ντύσιμο υλικών σε ταμπλό, πόρτες κλπ, μπήκα σε μια ev έκδοση πριν δυο μέρες, μάλλον έχει διαφορά από έκδοση σε έκδοση.
Αυτη που βάζεις μάλλον είναι η πιο ακριβη εκδοση, δεν νομίζω ότι οι υπολοιπες είναι έτσι
-
Τα συγκεκριμένα καθίσματα Sabelt είναι έξτρα πακέτο με κάπου 3400€ ακόμα και στη σπεσιάλε.
Οκ , για τη τιμή , αλλά από πίσω τους μάλλον δεν κάθεται κανένας και αν κάθεται δεν έχει την παραμικρή ορατότητα μπροστά.Το πρόβλημα, για εμένα, στο εσωτερικό της είναι ότι μοιάζει να το έκαναν επίτηδες στριμωγμένο προκειμένου να φανεί "σπορτίφ" .
Παλιά δε χρειαζόμασταν τέτοια κόλπα.
-
@civil357 said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
Τα συγκεκριμένα καθίσματα Sabelt είναι έξτρα πακέτο με κάπου 3400€ ακόμα και στη σπεσιάλε.
Οκ , για τη τιμή , αλλά από πίσω τους μάλλον δεν κάθεται κανένας και αν κάθεται δεν έχει την παραμικρή ορατότητα μπροστά.Το πρόβλημα, για εμένα, στο εσωτερικό της είναι ότι μοιάζει να το έκαναν επίτηδες στριμωγμένο προκειμένου να φανεί "σπορτίφ" .
Παλιά δε χρειαζόμασταν τέτοια κόλπα.
sabelt εχω στο rig, μάλλον για αυτό μου άρεσαν τόσο!
-
Γενικα η Alfa μάλλον πέθανε και τωρα απλά θα βγανουν γαλλικα μοντελα με το σημα της
Ομορφες συνεχίζουν και είναι κατα την προσωπική μου πάντα άποψη
τωρα οδηγικά δεν ξέρω αλλα μαλλον τα έχουν σκατωσει οι Γάλλοι στο junior
-
Και η Υψιλον και η Τζούνιορ ήταν οχήματα ανάγκης.
Να βγάλουν κάτι να έχουν να πουλήσουν.
Τα επόμενα θα είναι καλύτερα.
Ηδη βλέπουμε με την Φίατ ότι τα πράγματα βελτιώνονται με το νέο Γκράντε Πάντα.
-
@criuser said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
Και η Υψιλον και η Τζούνιορ ήταν οχήματα ανάγκης.
Να βγάλουν κάτι να έχουν να πουλήσουν.
Τα επόμενα θα είναι καλύτερα.
Ηδη βλέπουμε με την Φίατ ότι τα πράγματα βελτιώνονται με το νέο Γκράντε Πάντα.
Ωραια, ενταξει για αυτούς το να βγαλουν σκαταμαξα μπορει να ειναι αναγκη αλλα εμεις ΔΕΝ τα έχουμε αναγκη, υπάρχουν πολύ καλύτερα στην τιμη
Τα επόμενα ας τα βάλουν οι Γάλλοι στην οπισθεν τους. Οταν πας να κοροιδεψεις τον κόσμο, σου μένει η ρετσινια , δεν φεύγει εύκολα
Ναι βελτιωνονται, εκεί που δεν είχαν τιποτα εκτος από το παλιο Panda , τωρα εχουν το pandina που ειναι το ιδιο αμαξι με αλλη ονομασία και το Grande Panda που είναι το νεο C3 με πιο ομορφη μασκα. Χαμος με την τεραστια νέα γκάμα της FIAT
-
3400 τα καθίσματα?
-
@cirus said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
@criuser said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
Και η Υψιλον και η Τζούνιορ ήταν οχήματα ανάγκης.
Να βγάλουν κάτι να έχουν να πουλήσουν.
Τα επόμενα θα είναι καλύτερα.
Ηδη βλέπουμε με την Φίατ ότι τα πράγματα βελτιώνονται με το νέο Γκράντε Πάντα.
Ωραια, ενταξει για αυτούς το να βγαλουν σκαταμαξα μπορει να ειναι αναγκη αλλα εμεις ΔΕΝ τα έχουμε αναγκη, υπάρχουν πολύ καλύτερα στην τιμη
Τα επόμενα ας τα βάλουν οι Γάλλοι στην οπισθεν τους. Οταν πας να κοροιδεψεις τον κόσμο, σου μένει η ρετσινια , δεν φεύγει εύκολα
Ναι βελτιωνονται, εκεί που δεν είχαν τιποτα εκτος από το παλιο Panda , τωρα εχουν το pandina που ειναι το ιδιο αμαξι με αλλη ονομασία και το Grande Panda που είναι το νεο C3 με πιο ομορφη μασκα. Χαμος με την τεραστια νέα γκάμα της FIAT
Το φόκους τελειώνει τέλος του χρόνου...
Οπότε καλύτερα Φίατ, παρά Φόρντ.
-
Εννοείται ότι για αυτούς δεν έχει σημασία , ανακοινώνουν επίτευξη στόχων πωλήσεων για τη τζούνιορ. Κοινώς φαίνεται να πουλάει. Ακόμα και στην Ελλάδα , προωθεί στο leasing μόνο τη τζούνιορ, η τονάλε εξαφανισμένη πλέον.
Για εμένα έπρεπε να στοχεύσουν το puma (το 2008 είναι καλό αυτοκίνητο, βάση είχαν), αλλά μάλλον αποφάσισαν επιφανειακή προσέγγιση.
Θα φανούν πολλά από το δίδυμο στελβιο - τζούλια, για τη γενική στρατηγική. Φοβάμαι βέβαια χάος ανάμεσα στις ναυαρχίδες και τα υπόλοιπα.
Επίσης διαβάζω ότι ο κύκλος ζωής της τοναλε θα είναι πολύ μικρός (ιδίως για τη μάρκα) προκειμένου να στελλαντιοποιηθεί πολύ γρήγορα (κάτι για τέλη 2026). Εγκαταλείπεται κάθε σκέψη για σοβαρό φλ (εκτός λύσεων του αντίστοιχου dogde που δεν κυκλοφόρησαν Ευρώπη ,δεν έμεινε και τίποτα στο ράφι από τη φιατ εποχή , λογικό να μην επενδύσουν τίποτα). Κοινώς, η λογική λέει, θερμικά με 1,2 μιλντ , μπροσθιοκίνητα μπριζάτα και γρήγορες εκδόσεις μόνο σε ηλεκτρικό.
-
Η Τονάλε θα αντικατασταθεί από το αδελφάκι του Κόμπας.
4κίνητη θα υπάρχει με 325 άλογα, όπως τα 3008/5008 σε ηλεκτρικά.
-
@criuser said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
Η Τονάλε θα αντικατασταθεί από το αδελφάκι του Κόμπας.
4κίνητη θα υπάρχει με 325 άλογα, όπως τα 3008/5008 σε ηλεκτρικά.
Έχουν βγει με τόσα άλογα?
Alfa Romeo Junior (B-SUV)